МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

наступне досягнення маршруточників після шансона - 42 трупа(\)

10/12/2010 | kotygoroshko
Трагедія сталася о пів на десяту ранку на залізничному переїзді неподалік міста Марганець. Маршрутний автобус з майже півсотнею людей - з невідомих причин виїхав на закритий переїзд. Там його буквально підім'яв під себе потяг. Відомо, що переїзд не охороняли, а світлофор там був справний. Прокуратура Дніпропетровщини порушила кримінальну справу.

http://5.ua/newsline/230/0/68685/

Відповіді

  • 2010.10.12 | Хвізик

    пишуть про дивну поведінку шохвера (+л)

    очевидці розповіли про дивну поведінку водія автобуса. Він зупинився біля переїзду, вийшов на вулицю, постояв якийсь час, а потім сів за кермо і, не зважаючи на червоне світло, почав виїжджати на переїзд.
    http://unian.net/ukr/news/news-400548.html

    Хочу відзначити, що так може поводитися людина під впливом певних наркотиків. Більше того, ще середньовічні асасіни за допомогою наркоти вміли "програмувати" людей на самовбивчі дії. А сучасні засоби вивели ці методи на найвищий рівень. Про це де-хто з КГБістів пише, наприклад, Сейна, Фільштинський, іще хтось.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.10.12 | selu

      Це типова поведінка на переїзді: зупинився, прислухався, поїхав.

    • 2010.10.13 | Адвокат ...

      Ґєта ФФсьо проіскі КҐБ супротів Вашеґо (пь)рєсідєнта!

      К прієзду, тас`сазать...
  • 2010.10.12 | Hadjibei

    Шо то за міністр?

    Кіко йому років?
    Вигляда так, ніби щойно від лотка із китайськими капцями відірвали і поставили на должность.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.10.12 | kotygoroshko

      така фахова політика Re: Шо то за міністр?

      Hadjibei пише:
      > Кіко йому років?

      чійсь синуля або коханець

      > Вигляда так, ніби щойно від лотка із китайськими капцями відірвали і поставили на должность.

      а водії маршруток зазвичай виглядають як щойно з бидлоінкубатора
  • 2010.10.12 | Koala

    Жах. Судячи з повідомлень, щось із водієм було не те

    вийшов, постояв біля рейок, не міг не помітити маневровий тепловіз - але поїхав прямо під нього...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.10.12 | Хвізик

      наркотик?

    • 2010.10.12 | kotygoroshko

      не в тому Re: Жах.

      Koala пише:
      > вийшов, постояв біля рейок, не міг не помітити маневровий тепловіз - але поїхав прямо під нього...



      медичну довідку зараз купити швидше і простіше, ніж проходити медкоміссію

      так що он вона як виглядає - корупція в медзакладах, тобто її наслідки
    • 2010.10.12 | selu

      На світлинах видно плакат "видимость ограничена"

      Повертайтеся до першої версії: життя на авось, як наслідок бандитського шансону.
    • 2010.10.12 | Isoлято

      Насправді на знімку електровоз ВЛ-11. Чи це з іншої негоди фото?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.10.12 | Isoлято

        P.S. Подивився відео. Таки електровоз.

      • 2010.10.12 | Хвізик

        це, пане, така у нас дурналістика. але це інша тема

      • 2010.10.13 | Koala

        Дійсно, вибачте. Так, дурналістика.

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.10.13 | Isoлято

          Ну, я теж трохи помилився. Не ВЛ-11, а ВЛ-8...

          Хоча вони насправді ззовні дуже схожі.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.10.13 | Хвізик

            це вже деталі. а от не відрізнити тепловоз від електровоза - то

            занадто, нмсд
  • 2010.10.12 | Soft

    Водители маршруток спят по 3-4 часа в день, так как

    работают по графику неделя через две. Большинство из них при этом на коксе и эфедрине сидит, чтоб не уснуть.

    Вот попробуйте 3 дня поспать по 3-4 часа в день и потом поработать.

    Здесь владельцев маршруточников нужно за яйки вешать, а не самих водителей.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.10.12 | Хвізик

      тобто, наркотик у їхньому середовищі не є чимось незвичайним?

      а в даному випадку могли чуваку підсунути якусь нову субстанцію або сильнішу дозу?
      цікаво, чи виявить експертиза наркотичні речовини в організмі водія? але навіть якщо не виявить, то це не означатиме, що їх там не було. бо існують речовини, які швидко розкладаються на невинні компоненти
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.10.12 | Soft

        Кокс в данном случе не наркотик, а лекарство

        которое позволяет им хоть как-то вести транспорт и не заснуть за рулём. Без кокса или аналогов аварий было бы больше.

        В Украине трудовой кодекс и правила не действуют, здесь все по-понятиям.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.10.12 | Хвізик

          розумію, але на фуй таке лікарство

          я там дещо дописав у попередньому пості
        • 2010.10.13 | Kohoutek

          ?

          Soft пише:
          > которое позволяет им хоть как-то вести транспорт и не заснуть за рулём. Без кокса или аналогов аварий было бы больше.

          Вы хоть представляете, сколько стоит в Украине кокаин? Думаете, водитель маршрутки в состоянии себе позволить покупать такие наркотики?

          Главные наркотики в нашей стране - алкоголь и никотин. Судя по моим знакомым профессиональным водителям, они только в самом крайнем случае сядут за руль, выпивши. Из запрещённых наркотиков самой доступной является марихуана, но в последние пару лет и её купить очень трудно и опасно, да и дороговато стало - да марихуана никак и не поможет преодолеть усталость и сон, совсем даже наоборот. Экстези или подобные амфетамины помогли бы, но их купить ещё труднее, опаснее и гораздо дороже. Это просто нереально, чтобы водитель маршрутки мог себе позволить употреблять такие вещества.
      • 2010.10.12 | Soft

        Re: цікаво, чи виявить експертиза наркотичні речовини

        А якщо виявить, то що?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.10.12 | Хвізик

          Re: цікаво, чи виявить експертиза наркотичні речовини

          Soft пише:
          > А якщо виявить, то що?
          то буде документальне підтвердження Ваших слів; зросте імовірність, що будуть зроблені висновки десь на рівні уряду
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.10.13 | zаброда

            Заходів буде вжито!

            Гадаю Наш Пре заборонить своїм указом (до врегулювання в законодавчому порядку) вживання наркотичних речовин водіями маршруток. І горілки - працівниками ДАІ. Стабільній владі - стабільних правоохоронців!
  • 2010.10.12 | Сахаров

    Підприємство не мало ліцензії на перевезення пасажирів (л)

    http://dniprograd.org/ua/news/sosiety/7790

    Водій автобуса, що зіткнувся сьогодні з потягом на Дніпропетровщині, не зважаючи на те, що мав 36 років стажу (20 з яких пропрацював водієм автобуса), не мав ліцензії на перевезення.

    З власних джерел «Дніпрограду» стало відомо, що ліцензія підприємства, де працював водій закінчилася у 2009 році. Новий конкурс місцева влада Марганцю на чолі з міським головою Сергієм Кузнєцовим так і не провела, тож перевезення здійснювалися за повної відсутності контролю.

    Автобус "Богдан", який здійснював міжміські перевезення, був критично перевантаженим. Саме це могло стати однією з причин трагедії, адже в обладнаному 21 сидінням автобусі перебувало 53 пасажири.
    За технічною документацією, автобуси даного класу можуть превозити стоячих пасажирів лише на внутрішньоміських маршрутах. Максимальна кількість пасажирів при цьому не може первищувати 45.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.10.13 | zаброда

      Тепер все зрозуміло

      І ліцензію видавала помаранчева влада, і автобус роблено на хвабриці екс-президентового кума. Мєдвєдько - до роботи!
  • 2010.10.13 | igorg

    На жаль в Україні працівники поставлені в таку позу

    що часто мізки просто відключаються, діє тільки одна ціль - заробити якусь копійку, або й просто тупо на автоматі робити якісь операції. Таке становище не тільки у водіїв. Те саме у лікарів, вчителів й т.д. Люди вже давно перетнули межу стомлення. Покажіть хто працює по 8 годин? Або дотримується принаймні балансу робота-відпочинок в середньому за тиждень? Водій має заробити на все й віддати обумовлену частку власникові, а ще є ДАІ й інші помічники. Й заробляють вони при цьому не на заможне життя, а на елементарні мінімальні потреби.
    Тож ото й така дивна поведінка, людина фактично знаходиться в стані стресу, друга фаза, апатія. Такі проблеми досліджував Китаєв-Смик.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.10.13 | Адвокат ...

      Маєте рацію! Власне такий стан і мали "страітєлі Бєломор-канала"

      та инших "звитяжних будов сасіалізьму".
    • 2010.10.13 | kotygoroshko

      Україна в цій області сильно відстає від Ірану

      igorg пише:
      > Люди вже давно перетнули межу стомлення. Покажіть хто працює по 8 годин? Такі проблеми досліджував Китаєв-Смик.


      а що тут досліджувати? на авто ставиться такий прилад, що зветься "тахо", любий мєнт спиняє машину, піднімає спідометр і дивиться на тахограмму

      тахограмма - це круглий лист паперу, на якому лінія малюється під час роботи авто
      лінія фіксує час роботи і швидкість

      більше 8 годин на добу - штраф
      більше дозволеної 80 км на годину - штраф
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.10.13 | Хвізик

        у ірані за пияцтво смертна кара

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.10.13 | kotygoroshko

          там взагалі виродків не балують

      • 2010.10.13 | igorg

        Ну насправді все технічно значно простіше

        Бо сучасний прилад може фіксувати й передавати параметри автоматично й без втручання. Так само можна блокувати скажімо рух там і тоді коли це потрібно. Маленька коробочка на запалюванні і все. Але тоді не буде великої гри у порушники і даїшники й доведеться наводити лад із транспортними комунікаціями. Даїшника у засаді уже не потрібно буде.
    • 2010.10.13 | Сахаров

      Re: Причина - у корупції

      Саме так. Це видно з поведінки водіїв маршруток у тому ж Дніпропетровську, де фактично знищено громадський електротранспорт і майже всі перевезення пасажирів відбуваються мікроавтобусами-маршрутками. Є приклади впрост неадекватної поведінки, роздратованості, втоми, втрати швидкості реакції. Рух маршруток здебільшого хаотичний, без належної організації і розкладів. Маршрутки забиті пасажирами "під зав'язку", є випадки випадання пасажирів з дверей, що відкриваються підчас руху, водії маршруток - головні порушники правил руху. Першопричина - у корупції у міській владі - тендери на перевезення пасажирів "вигравали" особи, близькі до функціонерів міськвиконкому, котрі крім отриманої ліцензії, не мали навіть одної одиниці транспорту. Такі наймають водіїв з мікроавтобусами - "єдиноподатківців", ніякі квитки пасажирам не видаються, проконтролювати доходи неможливо, "чорний нал" становить мільйони. Про яку дисципліну, технічні огляди, медичні огляди водіїв може йтися? Тут треба докорінно міняти саму систему організації перевезень.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.10.13 | loup-garou

        Нічьо, ринок відрегулює (с)

        Сахаров пише:
        > Такі наймають водіїв з мікроавтобусами - "єдиноподатківців", ніякі квитки пасажирам не видаються, проконтролювати доходи неможливо, "чорний нал" становить мільйони. Про яку дисципліну, технічні огляди, медичні огляди водіїв може йтися? Тут треба докорінно міняти саму систему організації перевезень.

        Чи ні? А як же легенда про Споживача, який голосує Гаманцем, "купуючи те, що йому до вподоби"? Як же свобода ведення бізнесу і пр.? Треба, навпаки, відмінити всі контролі і побори, і тоді його величність Вільний Ринок всім покаже [каналізаційну катастрофу до повного просвєтлєнія].
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.10.13 | Сахаров

          Re: Нічьо, ринок відрегулює (с)

          loup-garou пише:
          >
          > Чи ні? А як же легенда про Споживача, який голосує Гаманцем, "купуючи те, що йому до вподоби"? Як же свобода ведення бізнесу і пр.? Треба, навпаки, відмінити всі контролі і побори, і тоді його величність Вільний Ринок всім покаже [каналізаційну катастрофу до повного просвєтлєнія].

          Хіба це вільний ринок? Це псевдоринок, яким диригують корупціонери у власних інтересах, обмежуючи тим саме вільність ринку, на якому до того ж мусять існувати правила чесної гри і законодавчі обмеження, спрямовані на недопущення порушення цих правил.
        • 2010.10.13 | Isoлято

          Ну от він і відреґулював!

          Рочків так приблизно 12, коли почали широко впроваджуватися оті "маршрюткі" й усі були від них у захваті - я намагався пояснювати, що все це фєґня і жодним чином не вирішить проблему міського/міжміського транспорту. А потім з'явилися міські затори, загазованість... а тепер ше й 43 трупи. Якщо й після цього наше "населення" вважатиме, що так "зручніше", і платитиме гроші водіям-убивцям - значить, так воно й триватиме. Хто не вміє робити елементарні висновки з очевидних речей - того вже жоден ринок не "вреґуюлює"!
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.10.14 | Сахаров

            Та населення вже давно вголос плаче від тих маршруток.

  • 2010.10.13 | kotygoroshko

    треба ставити на маршрутки тахограф і жорстоко дрючити умільців

    які його відключатимуть(як відключають електронний спідометр і домотують, щоб стирити пальне)

    http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1286952513&first=&last=
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.10.13 | selu

      А може зняти надпис "Акула" на бізнес-будинку в Донецьку.

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.10.13 | kotygoroshko

        нє, в Ірані не знімали надпис "Акула" десь в Донецьку, а постави

        ли тахографи на всі автобуси і вантажні автомобілі
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.10.13 | selu

          А водіїв теж із Ірану завезете? А наших хакарів до Ірану?

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.10.13 | kotygoroshko

            нє,Re: А водіїв теж із Ірану завезете? А наших хакарів до Ірану?

            своїх виховаєм

            тахограф і штрафи зроблять водіїв маршруток шовковими
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2010.10.13 | selu

              Ось і повертаємося до надпису "Акула"

              kotygoroshko пише:
              > своїх виховаєм

              Маєте досвід в цій справі?


              > тахограф і штрафи зроблять водіїв маршруток шовковими

              Приладів та штрафів у нас вистачає. Та поки що виховали лише порушників та контролерів, що задовольняються половиною штрафу, але готівкою та без квитанції.
              Мабуть прилади не такі.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2010.10.13 | kotygoroshko

                це ти повертаєшся

                selu пише:
                > kotygoroshko пише:
                > > своїх виховаєм
                > Маєте досвід в цій справі?

                мабуть більше, ніж ти по завозу водіїв з Ірану

                > > тахограф і штрафи зроблять водіїв маршруток шовковими
                > Приладів та штрафів у нас вистачає. Та поки що виховали лише порушників та контролерів, що задовольняються половиною штрафу, але готівкою та без квитанції.
                > Мабуть прилади не такі.

                ну в тебе вистачає, а в маршруточників не вистачає
                я ще не чув, щоб в Україні обладнували маршрутки тахографом
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.10.13 | Боровик

      Re: треба ставити на маршрутки тахограф і жорстоко дрючити умільців

      Ага, вже все в цій країні є тільки цього не вистачає.
      Якщо ставити техограф, то це має ставити якась організація, їй теж ліцензію і сертифікацію.
      Якщо вже це стоятиме, то потрібно буде комусь це перевіряти, тобто має бути створений цілий відділ при якомусь з міністерств. Ага, ще потрібно відповідальність прописати, хто за що відповідає і які покарання. Ну і звісно, потрібні покарання тим хто перевіряє і бере хабарі.
      Це не все. Бо ще не обтягнуто нотаріально завіреними документами.
      ***
      Потім дивуються чому це Україна на 180-му місці по простоті ведення бізнесу...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.10.13 | sama

        Все було до страшного просто (л)

        Світлофор на переїзді часто виходив з ладу і світив червоним , коли хотів. Побачивши сигнал,водій зупинився, вийшов з автобуса, дочекався , поки проїде електричка. Світлофор продовжував світити червоним. Поїзда ще не було видно (обмежена видимість). Він сів за руль і поїхав, вважаючи світлофор несправним.От і все. ( зі словами місцевих жителів.

        http://delo.ua/vlast/politika/dvoe-passazhirov-vyzhili-v-avarii-marganca-potomu-chto-nahodilis-vozle-dverej-146176

        Сигнализация на переезде слишком долго работала


        Как сообщили источники "ДЕЛА", перед тем, как выехать на железнодорожный переезд водитель маршрутки пропустил электричку. Потом, наверное подумав, что сигнализация на переезде работает еще "реагируя" на электричку, решил ехать дальше. Видимо из-за автоматизма, выработанного долгим временем работы на данном маршруте, водитель подумал, что больше поездов не будет и поехал на красный свет. Пока непонятно, почему водитель маршрутки не заметил надвигающийся локомотив и не отреагировал на крики людей.


        Как утверждают местные жители, сигнализация на этом переезде работала "уж слишком часто". "Бывало, что едешь в одну сторону – горит красный, подождешь минут 5, никакого поезда нет и проезжаешь переезд, возвращаешься через минут 20-30 – все так же горит красный и пищит сигнализация. После этого трудно придерживаться правил и реагировать на сигнализацию", - сообщил "ДЕЛУ" местный водитель.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.10.13 | kotygoroshko

          місцева алкашня не експерти

          sama пише:
          > Світлофор на переїзді часто виходив з ладу і світив червоним , коли хотів. Побачивши сигнал,водій зупинився, вийшов з автобуса, дочекався , поки проїде електричка. Світлофор продовжував світити червоним. Поїзда ще не було видно (обмежена видимість). Він сів за руль і поїхав, вважаючи світлофор несправним.От і все. ( зі словами місцевих жителів.


          не буває настільки обмеженої видимості, буває необмежена безвідповідальність водія

          а місцевим мешканцям аби язика почесати
        • 2010.10.13 | Хвізик

          і таке теж могло, в принципі, бути

          але ж пишуть що там видимість на 700 метрів.
          пишуть, що пасажири бачили локомотива і намагалися зупинити водія
        • 2010.10.14 | selu

          А за цією простотою стоять Льовочкини з гаслом "то наша справа".

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.10.14 | Сахаров

            А у городі стоїть Селю з бузиною, а у Києві - дядько Льовочкін

            Нащо, перепрошую, впихувати невпихуємоє, то прикол такий, нє?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2010.10.14 | kotygoroshko

              Re: А у городі стоїть Селю з бузиною, а у Києві - дядько Льовочкін

              Сахаров пише:
              > Нащо, перепрошую, впихувати невпихуємоє, то прикол такий, нє?

              ні то карма - Селю всіма силами наривається, щоб його послали в пішу еротичну подоріж, а потім кукурікає, що до нього на ти звертаєшся
            • 2010.10.14 | selu

              Українське тлумачення бузини та дядька знайдіть в мережі.

              Перечитайте Крилова про свиню та коріння.
              Після цього перечитайте мій допис, звісно як іншого завдання на форумі нема.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2019. Сайт розповсюджується згідно GNU Free Documentation License.
Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua