МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

неначе люди подуріли(с) (\)

10/13/2010 | kotygoroshko
В 21-30 на железнодорожном переезде в селе Тарасовка Киевской области "скорая помощь", перевозившая роженицу, столкнулась с поездом.

В машине на момент столкновения находились врач, водитель и супружеская пара. Водитель, подъезжая к переезду, увидел поезд, но решил проскочить, не смотря на красный сигнал светофора.

"Скорая" выехала на пути и заглохла. Машинист поезда не успел затормозить. «Скорую» разорвало напополам. Водитель и врач остались живы, их выбросило силой удара, а супружеская пара погибла.

Стало известно, что "скорая" попала под поезд Киев- Трускавец, который тянул машину 600 метров. Муж роженицы вылетел возле переезда и скончался на месте. От "скорой" осталась груда металла.

Поезд был полон людей. Они абсолютно шокированы, учитывая вчерашнюю трагедию в Днепропетровской области.

Сейчас МЧС разрезает куски "скорой" и убирает ее с железнодорожных путей.

Водитель и врач, которым удалось выжить, находятся в тяжелом состоянии.
http://kp.ua/online/news/247885/

Відповіді

  • 2010.10.14 | Хвізик

    епідемія

  • 2010.10.14 | Сахаров

    Люди...

    Коли я вивчав теорію надійності систем, там було таке твердження: "Будь-яка система, частиною якої є людина, гранично ненадійна". Це відомо віддавна і, відтак, будь-які заходи безпеки мусять організовуватися таким чином, щоб людський фактор у них був представлений якомога менше. Тобто, там, де є вибір між людським фактором і технічною системою з алгоритмом функціонування, який виключає втручання в роботу системи, максимальна надійність визначається мінімальною надійністю технічної системи, людський варіант не розглядається.
    Висновок - максимальну безпеку на переїздах можуть забезпечити лише (в існуючих реаліях) автоматичні шлагбауми, споряджені сигналізацією. Там, де вибір залишається за водієм - про надійність і безпеку можна не згадувати.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.10.14 | Шурик

      Re: Люди...

      Якраз сьогодні в Подробностях був сюжет, коли водій просто зламав автоматичний шлагбаум та поїхав собі далі, попри усі сигнали та закритий шлагбаум. До речі, ДАІ його ще не знайшло. Отже - дурість не виліковна.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.10.14 | Хвізик

        Re: Люди...

        Шурик пише:
        > Якраз сьогодні в Подробностях був сюжет, коли водій просто зламав автоматичний шлагбаум та поїхав собі далі, попри усі сигнали та закритий шлагбаум. До речі, ДАІ його ще не знайшло. Отже - дурість не виліковна.
        треба ставити камери спостереження і штрафувати за найменші порушення на переїздах, на світлофорах, на перехрестях, і т.д.
      • 2010.10.14 | Сахаров

        А від дурня і захисту нема

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.10.14 | kotygoroshko

          але є камери спостереження і автоматичні фотоаппарати

        • 2010.10.14 | OLexandra

          Це не дурні - це хворі

          Колись дуже давно, ще в "Огоньке" часів Горбачова було інтерв"ю з одним колишнім рад.дипломатом, який довгий час працював в східних країнах, а потім кинув дипломатію і став хіромантом. Так він розповів про теорію, згідно якою, дуже часто, люди, які потрапляють в катастрофи, є хворими, в них порушені внутрішні системи безпеки, в них порушені енергетичні системи, якій мають їх зупинити перед небезпекою. В них не спрацьовує внутрішній сигнал тривоги, як це буває, наприклад, в тварин. Щоб цього не сталося потрібно дійсно дбати про загальний стан здоров"я, щоб людина була внутрішнє спокійною, зосередженою, щоб в неї були добре розвинуті всі її захисні механізми. В нас дуже хворе, психологічно, суспільство, і дурість часто від цього.
    • 2010.10.14 | Хвізик

      Re: Люди...

      Сахаров пише:
      > Висновок - максимальну безпеку на переїздах можуть забезпечити лише (в існуючих реаліях) автоматичні шлагбауми, споряджені сигналізацією.
      такі шлагбауми, щоб їх не можна було об‘їхати
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.10.14 | selu

        А хіба в інших країнах роботи? Re: Люди...

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.10.14 | Сахаров

          Re: А хіба в інших країнах роботи? Re: Люди...

          Приклад з іншої галузі. Не так давно на Бермудах з повного ходу сів на рифи великий протичовновий корабель ВМФ США, споряджений надсучасною навігаційною системою. Розслідування виявило - штурман ввів у систему помилково координати точки, що знаходиться на вході у Ла Манш. Це щодо інших країн, Там теж не роботи.
      • 2010.10.14 | kotygoroshko

        як на митниці

        Хвізик пише:
        > такі шлагбауми, щоб їх не можна було об‘їхати


        піднімаються шипи з асфальту, які пробивають колеса
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.10.14 | Сахаров

          Re: як на митниці

          kotygoroshko пише:
          > Хвізик пише:
          > > такі шлагбауми, щоб їх не можна було об‘їхати
          >
          >
          > піднімаються шипи з асфальту, які пробивають колеса

          Десь є такі системі не з шипами, а з щитками, що піднімаються, здається, на поромах. Цього досить. Колеса не винні. Але будь-який механізм потребує догляду, а там на переїздах ще й бруд і всіляке сміття. Відтак простіше і надійніше обмежитись шлагбаумом.
      • 2010.10.14 | Бригада UA

        в Краю, де росіяни вбили кожного другого, життя людей - сміття

        інкаше і бути не може.

        це лише тоді зміниться, коли геноцид, вчинений Україні російським комунізмом, буде досконало вивчений всією Українською Нацією

        коли відбудеться увесь процес десоветізації, разом з судами і сроками;
        і коли увага суспільства до минулого буде адекватна кількості жертв:

        а саме 50 міліонів українців були замордовані російськими комуністами на всій теріторії СССР

        змінитися ситуація з шлагбаумами, переїздами, нелюдяністтю, забрудненням, корупцією і всім -

        лише після того, як в Україні ставлення до геноциду і юридичні норми повязані з наслідками, винними, жертвами набудуть як мінімум того рівня як це є в Ізраілі і у Німеччині.

        При чому маємо взяти:

        в Ізраіля- вміння поважати жертв і примусити поважати їх інших, також вміння відловлювати і вішати злочинців, винних у геноциді

        В Німців- вміння каятися і відшкодовувати жертвам

        А без вищенаведеного буде як є і ставатиме ще гірше, бо нація хвора.

        Інших шляхів не буде.
  • 2010.10.14 | 123

    дивно що не звертають увагу на основну причину

    яка є очевидною - в Україні дорожні знаки та розмітка мають лише обмежений стосунок до безпеки руху. Частоково вони відфанарні, частково призначені для уможливлення ДАЇшного доїння.

    Люди привчені до того, що знак обмеження швидкості як правило не означає небезпеку у випадку її перевищення; суцільна смуга як правило не означає небезпеку при її перетині; червоне світло чи шлагбаум на переїзді не означають, що потяг з*явиться скоро. Не так давно я чекав на потяг перед шлагбаумом хвилин 20, не менше. Якби не було шлагбауму - звісно поїхав би, не чекаючи.

    Саме це і є причиною того, що люди ставляться до знаків несерйозно. І платять за це життям і здоров*ям, оскільки все ж інколи обмеження швидкості корелює з безпекою руху, а закритий шлагбаум означає наближення потягу. Але водій навчений досвідом в це не вірити.

    Виправляти це треба не перевірками водіїв та автобусів, а належним керуванням трафіком дорожного руху. Результат буде тоді, коли водії знатимуть, що знаки та сигнали слугують їхній безпеці, а не кишені даїшника чи просто є наслідком безголовості того, хто їх встновив.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.10.14 | Бригада UA

      в порівнянні з США дорожних знаків в Краю просто не існує

      я не можу інколи збагнути чи світло червоне чи зелене і це у Київі!

      але це наслідок потужнішого підсвідомого тягаря геноциду - країна занедбана, людям в більшості на це плювати

      Українці, у підсвідомості, просто елементарно не хочуть жити. Нація насправді морально хвора.

      Людина мотивована робити всі свої вчинки потужніми неусвідомленими колективними і індівідуальними імпульсами і тягарями

      Під час Помаранчових подій прокинулася (неусвідомлено) НАДІЯ на спасіння від пекла комунізму : от це і була метафізика підняття національної свідомості

      Через те, що воно (спасіння, гарантія неповторення) не відбулося, а загроза знищення повернулася- от і маємо повернення до депресивного стану всієї нації

      Усвідомлює це на вербальному рівні лише один Ющенко. Принаймні інші клоуни мовчать з цього приводу.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.10.18 | Роман Гнатюк

        Довго ржав! Re: в порівнянні з США дорожних знаків в Краю просто

        Бригада UA пише:
        > Усвідомлює це на вербальному рівні лише один Ющенко. Принаймні інші клоуни мовчать з цього приводу.

        Бу-га-га-га! І тому зафіксував це "усвідомлення на вербальному рівні" в меморандумі з Хамовічом? (чи яка там в нього паганяла)
    • 2010.10.14 | 123

      от і підвердження (л)

      http://delo.ua/vlast/politika/dvoe-passazhirov-vyzhili-v-avarii-marganca-potomu-chto-nahodilis-vozle-dverej-146176/

      Как утверждают местные жители, сигнализация на этом переезде работала "уж слишком часто". "Бывало, что едешь в одну сторону – горит красный, подождешь минут 5, никакого поезда нет и проезжаешь переезд, возвращаешься через минут 20-30 – все так же горит красный и пищит сигнализация. После этого трудно придерживаться правил и реагировать на сигнализацию", - сообщил "ДЕЛУ" местный водитель.
    • 2010.10.14 | selu

      Основна причина швидко виводить на "керівники - дурні".

      Тому її намагаються не помічати.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.10.14 | Бригада UA

        не так: керівники мають відсторонитися від дрібних проблем

        а керувати дорожними знаками мають місцеві громади

        центр має лише окреслити стабндарти і вимоги до знаків, в якості закону

        і сприяти утворенню ефективної судової системи, шляхом її ефективного реформування і подалєшого унезалежнення
    • 2010.10.14 | ОлегS

      Абсолютно згодний!

      До речі, не потрібно далеко шукати прикладів - при в'їзді на "хамобан" - від Оболоні до Петривців - стоїть знак обмеження швидкості до 50 - для "лохів". Зрозуміло, що головний пацан їздить не на 50-ти км/год.

      Після таких зразків обмежувальні знаки не дуже сприймаються, як щось потрібне для безпеки.
  • 2010.10.14 | Адвокат ...

    На мою скромну думку, мародероSS заістеризували публікум

    аж до маніякально-суїцидальних проявів.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2019. Сайт розповсюджується згідно GNU Free Documentation License.
Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua