WikiLeaks, що цікавого
11/30/2010 | Боббі
Стосовно України сплило дві новини: Турчинов знищив документи СБУ, в яких були зафіксовані зв'язки Тимошенко та Могилевича. Луценко відмовився брати під арешт Турчинова за вчинений ним злочин.
http://news.dt.ua/news/66814
Друга новина в тому, що Росія чинила відвертий терористичний тиск на країни, аби ті не визнавали Голодомор геноцидом українського народу:
http://www.pravda.com.ua/news/2010/11/30/5628021/
Хто що ще цікавого знайшов в оприлюднених документах про Україну?
P.S. стосовно авторитетності та неупередженості "Русского репортера":
http://aillarionov.livejournal.com/251121.html
http://news.dt.ua/news/66814
Друга новина в тому, що Росія чинила відвертий терористичний тиск на країни, аби ті не визнавали Голодомор геноцидом українського народу:
http://www.pravda.com.ua/news/2010/11/30/5628021/
Хто що ще цікавого знайшов в оприлюднених документах про Україну?
P.S. стосовно авторитетності та неупередженості "Русского репортера":
http://aillarionov.livejournal.com/251121.html
Відповіді
2010.11.30 | Bogun
Другу новину, взагалі, потрібно винести на головну сторінку...
2010.11.30 | Боббі
абсолютно згоден
цікаво, що тоді було "обіцяно" Україні у випадку визнання Голодомору геноцидом та належного вшанування загиблих?Якщо Азербайджану погрожували тероризмом та втратою територій.
2010.11.30 | Адвокат ...
Ви ще не здогадали сь?
Боббі пише:> цікаво, що тоді було "обіцяно" Україні у випадку визнання Голодомору геноцидом та належного вшанування загиблих?
>
> Якщо Азербайджану погрожували тероризмом та втратою територій.
Та, те ж саме, + "орґвиводи" для окремих "нєрадівих аґєнтоФФ"...
2010.11.30 | ak1001
+1. і поширювати
для нас це взагалі найголовніші факти2010.11.30 | Мартинюк
А Принц Ендрю заслуговує на пошану і повагу з боку українців
І як правильно зауважив репресований за відкриття дублючої теми Мірко, - все це демонструє ефективність кампанії Ющенка по підняттю теми голодомору на міжнародному рівні.2010.12.01 | Боббі
з тим Карабахом ще така історія цікава є
Олександр Литвиненко встиг звинуватити КГБ в організації теракту у Вірменському парляменті '99 року аби перешкодити мирному процесові:> Litvinenko accused the Main Intelligence Directorate of the General-Staff of the Russian armed forces had organised the 1999 Armenian parliament shooting that killed Prime Minister of Armenia Vazgen Sargsyan, ostensibly to derail the peace process which would have resolved the Nagorno-Karabakh conflict, but he offered no evidence to support the accusation.[5][36][37] The Russian embassy in Armenia denied any such involvement, and described Litvinenko's accusation as an attempt to harm relations between Armenia and Russia by people against the democratic reforms in Russia.[38]
http://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_Litvinenko#Armenian_parliament_shooting
А тепер маємо Президента РФ, котрий робить такі некрасиві погрози. Просто збіг?
2010.11.30 | damoradan
полковника Каддафи повсюду сопровождает украинка...
Пышная блондинка является его "старшей медсестрой". Пока это опубликовано только в англоязычных источниках.2010.11.30 | Адвокат ...
Заздрите?
2010.11.30 | damoradan
кому? медсестре?
Не то что завидую, но уверен, что после смерти Каддафи ей достанется небольшая нефтескважина. Ну это конечно если в Ливии лидеров революции не хоронят вместе со старшими медсестрами (что тоже может быть).2010.11.30 | damoradan
Ъ пишет (л):
Однако наиболее широко цитируемой информацией с сайта WikiLeaks в контексте Украины вчера стали выдержки из секретного, не предназначенного для иностранцев отчета (гриф "Secret/Noforn") дипломата посольства США в Ливии, посвященного лидеру Ливийской Джамахирии Муаммару Каддафи. В разделе "Зависимости: доверие избранным группам лиц" говорится следующее: "Каддафи очень доверяет украинской медсестре Галине Колотницкой, которую часто описывают как 'роскошную блондинку'". Дипломат отмечает, что, хотя у Муаммара Каддафи состоят в штате четыре украинских медсестры, обходиться он не может именно без госпожи Колотницкой, поскольку "только она знает его распорядок". Дипломат рассказывает один эпизод взаимоотношений лидера Джамахирии и медсестры. В сентябре 2009 года украинка не успела подать документы для получения американской визы (видимо, речь идет о визите Муаммара Каддафи в Нью-Йорк, где он выступал на Генассамблее ООН 23 сентября.–Ъ) и не могла сопровождать господина Каддафи в поездке. Однако без внимания Галины Колотницкой Каддафи не остался – остановившись в Португалии, он послал за ней личный самолет в Ливию, который и доставил медсестру к лидеру Джамахирии. "Некоторые источники посольства утверждают, что Каддафи и 38-летняя Колотницкая находятся в романтических отношениях. Он (Муаммар Каддафи.–Ъ) не комментировал эти слухи, но украинский дипломат недавно подтвердил, что украинские медсестры 'везде путешествуют с лидером'",– доложил в Вашингтон сотрудник посольства США в Ливии.Статья полностью по ссылке:
http://www.kommersant.ua/doc.html?DocID=1548861&IssueId=7000629
2010.11.30 | damoradan
"Сегодня" - интервью с дочерью медсестры (л):
http://korrespondent.net/ukraine/politics/1143784-doch-medsestry-kaddafi-oprovergla-informaciyu-o-tom-chto-ee-mat-lyubovnica-lidera-livii2010.11.30 | ak1001
а мені гугл переклав волуптус блонд як хтива блондинка :)
2010.11.30 | Мартинюк
Роксолана 2 ( модель сексі-блонд)
Напевно наші олігархи вже засуєтилися - шукають "виходи" на "бландинку всєя Лівія""... Так розумію що НАВІТЬ ВОНА, тобто Юля не змогла відбити у неї Кадафі, навіть тоді, коли провела з ним знамениту "всенощну в наметі", під час візиту в Лівію.2010.11.30 | Боббі
Саркозі вірить в членство України в НАТО, але не поспіхом
Levitte stressed the importance ofmaintaining the Geneva process, while noting that it may take
a generation before the Russian public will be able to accept
their loss of influence, from Poland and the Baltics to
Ukraine and Georgia. Unfortunately, the Russian tendency is
to view "good neighbors" as totally submissive subordinates.
....
Levitte agreed and added that French
President Sarkozy was "convinced" that Ukraine would one day
be a member of NATO, but that there was no point in rushing
the process and antagonizing Russia, particularly if the
Ukrainian public was largely against membership. The
Bucharest summit declaration was very clear that NATO has an
open door and Ukraine and Georgia have a vocation in NATO
(even if Georgia remains very unstable at the moment).
http://cablegate.wikileaks.org/cable/2009/09/09PARIS1254.html
2010.11.30 | Боббі
Лавров вважає визнання Голодомору (не геноциду) "ревізіонізмом"
Lavrov raised Russian concern with "historical revisionism" regarding the Soviet Era and Second World War, which, he said, was particularly acute in Eastern Europe but was also present in Israel. He cited Israel's official recognition of the Holodomor, the 1930s famine that occurred in Ukraine.http://cablegate.wikileaks.org/cable/2009/06/09MOSCOW1488.html
При тому, що Ізраїль просто визнав факт Голодомору, але не визнавав його як геноцид, та не покладав ні на кого провини.
2010.12.01 | Боббі
Кушнер: Лавров один з найбрутальніших, але один з найрозумніших
Continuing on Russia, Kouchner said that themain thing for the U.S. and Russia to begin to work
together. "Let's talk to them," he said. He said that
the Russians are "rough, rude, and brutal," but we
should still engage them. Kouchner said Russian FM
Lavrov was one of the most brutal, but was among the
cleverest FMs. In any case, they were an important
player and had to be included.
http://cablegate.wikileaks.org/cable/2009/02/09STATE11937.html
2010.11.30 | GreyWraith
А я-то думав, як вони будуть із Північною Кореєю розбиратися...
Аж от додумалися випустити чорну кицьку між Китаєм та Кім Чен Іром: мовляв, Китай на його злив вже давно погодився, а тепер лише торгується з приводу майбутніх американських окупаційних військ. Все, тепер там повна ізоляція, що й треба було США...І Росію з її голодоморним шантажем теж на місце посадили. Тепер увесь світ дуже понизить моральну оцінку Росії...
І, що характерно, ніхто не сумнівається в правдивості цього зливу.
Блискуча НМД робота американської дипломатії.
2010.11.30 | Хвізик
це не дипломати
так звана 'американська діпломатія' традиційно шкодить нац інтерсам США, бо прагне домовлятися з комуністами у СССР, Китаї, Росії з приводу речей проі які ЗАПАДЛО домовлятися з нєлюддю. В цьому руслі шкодили і кісінджер і бжезинський ( щоб нам не брехали про цих двох газєтьонкі)Так шо не 'дипломати' це зробили, а, вірогідно, військова розвідка DIA.
Після успішної операції "Удар Тризубом" є підстави вважати це українскою розробкою також. Ментальність американців- це ментальність наівних інфантильних людей які не знали ніякого катастрофічного лиха на протязі 10-15 поколінь. Вони не здатні на багатошагове стратегічне планування, як, наприклад, це вміло роіблять українські політики.
Відчувається стиль саме українского планування.
2010.11.30 | GreyWraith
Не треба шукати неіснуючих чорних котів...
... у темних кімнатах. Краще подумайте на тему "кому вигідно?".Я вважаю, що саме зараз США дуже вигідно пересварити КНР і КНДР. Також - попустити Росію...
2010.11.30 | Хвізик
Порадите "не шукати котів" Рейгану, який не довіряв власному МЗС
про що навіть у своїх споминах спом‘янувGreyWraith пише:
> ... у темних кімнатах. Краще подумайте на тему "кому вигідно?".
>
> Я вважаю, що саме зараз США дуже вигідно пересварити КНР і КНДР. Також - попустити Росію...
США велике - комусь вигідно, а комусь - ні.
КНР і КНДР мають вельми специфічні стосунки, їх "пересварити" неможливо. Там таке слово навіть застосувати неможливо.
Попустити, але тільки не Росію, а Кремль, мало би бути святою справою для кожного жителя планети, безвідносно його національності, статі, релігії, чи кольору шкіри
2010.11.30 | GreyWraith
Re: Порадите "не шукати котів" Рейгану, який не довіряв власному МЗС
Хвізик пише:про що навіть у своїх споминах спом‘янув
Судячи із цих спогадів, цей великий президент, може, і не довіряв своїм підлеглим, але вмів їх примусити працювати ефективно. Он совок же ж злив. Звісно, Обамі до Рейгана далеко, але й Росія - теж не покійний СРСР. А невже Ви думаєте, що російські понти там сприймають прихильно? Он потрохи обкладають, причому грамотно, - читайте про "чорний список" Магніцького.
КНР і КНДР мають вельми специфічні стосунки, їх "пересварити" неможливо. Там таке слово навіть застосувати неможливо.
А уявіть себе на місці Кім Чен Іра ТЕПЕР. Яка довіра до Китаю у нього зараз?
Попустити, але тільки не Росію, а Кремль, мало би бути святою справою для кожного жителя планети, безвідносно його національності, статі, релігії, чи кольору шкіри
А для світового поліцейського попустити світового хулігана ще й обов'язок.
2010.12.01 | Koala
Re: Порадите "не шукати котів" Рейгану, який не довіряв власному МЗС
GreyWraith пише:> КНР і КНДР мають вельми специфічні стосунки, їх "пересварити" неможливо. Там таке слово навіть застосувати неможливо.
> А уявіть себе на місці Кім Чен Іра ТЕПЕР. Яка довіра до Китаю у нього зараз?
То може через це Китай DDoSить wikileaks? Демонстрація дружніх намірів відносно КНДР, такскать...
2010.12.01 | Хвізик
Re: Порадите "не шукати котів" Рейгану, який не довіряв власному МЗС
GreyWraith пише:> Хвізик пише:
> про що навіть у своїх споминах спом‘янув
> Судячи із цих спогадів, цей великий президент, може, і не довіряв своїм підлеглим, але вмів їх примусити працювати ефективно. Он совок же ж злив. Звісно, Обамі до Рейгана далеко, але й Росія - теж не покійний СРСР. А невже Ви думаєте, що російські понти там сприймають прихильно? Он потрохи обкладають, причому грамотно, - читайте про "чорний список" Магніцького.
Ну, скажемо так, СССР і сам потроху зливався в силу внутрішніх чинників, головне в силу рішучості його еліти перетворитися на нове дворянство.
Щодо амерів - уряд, кнєшно, розуміє усе. Але уряд США нічого не може зробити супротив громадської думки. А громадська думка тута дуже прихильна до Росії. Настільки прихильна, що люди іґнорують будь-яку неґативну інформацію про Росію, а на розповсюджувачів такої інформації дивляться наче на розповсюджувачів чуми. Можливо, Вікілікс поможе. Навіть не певен.
>
> КНР і КНДР мають вельми специфічні стосунки, їх "пересварити" неможливо. Там таке слово навіть застосувати неможливо.
> А уявіть себе на місці Кім Чен Іра ТЕПЕР. Яка довіра до Китаю у нього зараз?
Там не йдеться про довіру. Я думаю, стосунки Китаю і Півн Кореї найкраще пояснити аналогією стосунків дитини та улюбленої іграшки. Для Пекіну Півн Корея і була довгий час такою іграшкою.
>
> Попустити, але тільки не Росію, а Кремль, мало би бути святою справою для кожного жителя планети, безвідносно його національності, статі, релігії, чи кольору шкіри
> А для світового поліцейського попустити світового хулігана ще й обов'язок.
це так
2010.12.01 | Kohoutek
Це жодним чином не деза (л)
GreyWraith пише:> І, що характерно, ніхто не сумнівається в правдивості цього зливу.
Тому, що ніяких неочікуваних сенсацій в ньому немає. Лише підтвердження того, що й так було відомо. Наприклад, щодо Корей:
http://tttkkk.livejournal.com/217065.html
2010.11.30 | Майдан
Wikileaks: Росія незадоволена зближенням України й Ізраїлю(/)
Wikileaks: Росія незадоволена зближенням України й ІзраїлюУНІАН
Серед опублікованих в інтернет-виданні WikiLeaks понад чверті мільйона дипломатичних американських донесень є конфіденційний звіт про зустріч російського міністра закордонних справ Сергія Лаврова з його ізраїльським колегою Авігдором Ліберманом, де йшлося, зокрема, про Україну, повідомляє Радіо Свобода. Візит відбувався у червні минулого року.
У донесенні, що його надіслав посол США у Москві, на адресу державного департаменту у Вашингтоні, йшлося про обмін думками між керівниками зовнішньополітичних відомств Росії та Ізраїлю під час перебування у Москві Авігдора Лібермана.
Народжений в СРСР ізраїльський міністр спілкувався з Сергієм Лавровим російською мовою і приймали його як старого приятеля, хоча Ліберман вперше прибув до Москви, а погляди й політика двох урядів розходяться по багатьох питаннях. Зокрема, це стосується й українсько-ізраїльських взаємин.
Як випливає з дипломатичного американського звіту, опублікованому в інтернет-виданні WikiLeaks, Росія досить прохолодно ставиться до зближення Ізраїлю з Україною.
Коментатор газети The Washington Post Чарльз Краутхаммер, в інтерв’ю телемережі новин FoxNews, звернув увагу на те, що пан Лавров висловив незадоволення російського уряду тим, що Кремль вважає «історичним ревізіонізмом» з боку Ізраїлю. Йшлося про переоцінку подій радянської епохи і періоду Другої світової війни.
Переоцінка, на думку Лаврова, набула особливо гострого характеру у Східній Європі, а також в Ізраїлі. Цитую донесення щодо російської претензії: «Він (міністр Лавров) згадав про офіційне визнання Ізраїлем Голодомору. Це голод 1930-х років, що стався в Україні. Ліберман казав, що, визнаючи цю трагедію, Ізраїль не стверджував, що вона спричинена Росією, і не називав це актом геноциду». Тим не менше, розходження існує.
Щоправда, Лавров похвалив Ізраїль за те, що він продає Грузії озброєння виключно оборонного призначення, a не наступального. Він також висловив занепокоєння Москви з приводу військових маневрів Грузії за участю НАТО.
З інших питань документ виділяє надто обережну оцінку Росією іранської ядерної програми. За словами міністра Лаврова, «Росія не вірить в існування твердих доказів воєнного виміру ядерної програми Ірану». Він вважає, що ізраїльський удар по іранських ядерних об’єктах спричинив би нестабільність усього регіону і потік біженців на Кавказ. Ліберман відповів, що Ізраїлеві не йдеться про удар по Ірану, бо це може викликати «ланцюгову реакцію» на Близькому Сході.
2010.11.30 | Хвізик
Вчимося у жидів будувати Державу
2010.12.01 | selu
Нехай спочатку побудують, без ООН та задежності від США.
2010.12.01 | Koala
Нащо так дрібно? Хай без Землі Обіцяної... чи взагалі без Землі.
І без Сонця. В безповітряному просторі хай побудують свою державу - тоді можна буде сказати, що молодці, побудували! А на доброму клапті землі, не Сан-Марино якесь, із незлим климатом (порівняйте із Сахарою) - кожен дурень зможе...Серйозно: талант політика чи вождя в тому, щоб отримати максимальний результат з того, що маєш. Євреї - змогли. Палестинці і курди - ні.
2010.12.01 | selu
Що ви маєте проти жидів?
Koala пише:> І без Сонця. В безповітряному просторі хай побудують свою державу - тоді можна буде сказати, що молодці, побудували! А на доброму клапті землі, не Сан-Марино якесь, із незлим климатом (порівняйте із Сахарою) - кожен дурень зможе...
>
Не кожен.
> Серйозно: талант політика чи вождя в тому, щоб отримати максимальний результат з того, що маєш. Євреї - змогли.
Євреї у Росії. У нас жиди.
Палестинці і курди - ні.
> Чи багато ви бачили палестинців та курдів в інших країнах? Якщо жиди не хочуть їхати до Ізраїлю, то мабуть не вважають її власною державою.
2010.12.01 | Koala
А ви?
selu пише:> Koala пише:
> > І без Сонця. В безповітряному просторі хай побудують свою державу - тоді можна буде сказати, що молодці, побудували! А на доброму клапті землі, не Сан-Марино якесь, із незлим климатом (порівняйте із Сахарою) - кожен дурень зможе...
> Не кожен.
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BC
> > Серйозно: талант політика чи вождя в тому, щоб отримати максимальний результат з того, що маєш. Євреї - змогли.
> Євреї у Росії. У нас жиди.
А Зісельс, Фішбейн і Фінберг про це знають?
> > Палестинці і курди - ні.
> Чи багато ви бачили палестинців та курдів в інших країнах?
Жоден палестинець і жоден курд наразі не живе у власній країні.
> Якщо жиди не хочуть їхати до Ізраїлю, то мабуть не вважають її власною державою.
А якщо росіяни з України не хочуть до Росії їхати? А якщо українці з Канади не хочуть до України?
2010.12.01 | selu
Я - ні.
Koala пише:> selu пише:
> > Koala пише:
> > > І без Сонця. В безповітряному просторі хай побудують свою державу - тоді можна буде сказати, що молодці, побудували! А на доброму клапті землі, не Сан-Марино якесь, із незлим климатом (порівняйте із Сахарою) - кожен дурень зможе...
> > Не кожен.
> http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BC
А до чого тут сарказм? Вас хтось образив?
> > > Серйозно: талант політика чи вождя в тому, щоб отримати максимальний результат з того, що маєш. Євреї - змогли.
> > Євреї у Росії. У нас жиди.
> А Зісельс, Фішбейн і Фінберг про це знають?
Як поважають Україну, то знають. А як не поважають, то будуть чуже Україні нав'язувати. ( До речі, а хто це?)
> > > Палестинці і курди - ні.
> > Чи багато ви бачили палестинців та курдів в інших країнах?
> Жоден палестинець і жоден курд наразі не живе у власній країні.
Але готові битися за те місце, що вважають своєю країною.
> > Якщо жиди не хочуть їхати до Ізраїлю, то мабуть не вважають її власною державою.
> А якщо росіяни з України не хочуть до Росії їхати? А якщо українці з Канади не хочуть до України?
Те саме. Хотіли би - приїхали.
2010.12.01 | Sean
Леді і джентльмени, погодьтеся що
маючи великі (!) грошові та/чи організаційні ресурси, можна зробити wikileaks і про wikileaks. Так що я б не радив би з надто вже великим ентузіазмом всотувати те, що там ся вихлюплюється2010.12.01 | Мартинюк
Ну поки що ми читаємо не Вікілікс, а лише про Вікілікс
Це на мою думку дві великі різниці.Виглядає що повінь зливів намагаються спрямувати якщо не у правильне русло, то принаймні найбезпечніше. Одночасно "ддосячи" саму Вікілікс.
А саме привертають увагу до речей які нешкідливі, а можливо і корисні. Попри всі мої змішані почуття до цієї справи, все ж схиляються до думки що що вся ця акція мала на меті не лише погані наміри.
2010.12.01 | Sean
Якби я робив з понтом витік інфи - так би і було
нмд пан розуміє про що яАбсолютно не заперечую, що все там викладене може бути правдою - я того не знаю і знати не можу.
2010.12.01 | Woodstock generation
Думаю однак що підготувати ТАКУ кількість "липи" без проколів
важко і дуже дорого. Не впевнений, що воно виплачувалося б.Адже тут повинні "стикуватись" дуже багато деталей, дат, стилів викладу і т.д. і т.д.
Якісь документи напевно вже просочувались у пресу - можливо у зацікавлених країнах. Що іноді важко перевірити - особливо щодо маловідомих видань.
Тому якщо це "липа", то дуже скоро почнуть виявлятись помилки.
Тому я думаю, що документи автентичні.
Імовірним НМД є також інший варіант - майже вся база автентична - щоб їй вірили - а в неї вставлено якусь порцію важливої дези, на яку й сконцентрують увагу суспільства.
2010.12.01 | Мартинюк
Гадаю що Ваші аргументи є цілком слушнимим
З цього боку виникає певне юридичне питання - у внутрішньому житті західних демократій такі виливи є цілком прийнятним, а їх атори як правило захищаються від перслідування різноманітним попарвками до Конституцій, законами про свободу слова і преси. На підставі цих же законів самі журналісти не зобовязана здавати джерела своєї інформації.Однак ті самі речі "на зовні" часто трактуються як "національна зрада", "загроза безпеці держави" тощо.
Але світ глобалізувався , держави, політики, установи ведуть себе "глобально". Не маючи такого самого контролю за своїми діями як у внутрішній сфері ці самі політики починають наслідувати найгірші посмткомуністичні та "третьосвітові" традиції і методи.
Тому дії Асанжа , попри всю справедливість критики його скажімо Латиніною, на мою думку є цілком правомірними і необхідним для утримання стандартів демократії у новому, глобальному вимірі ...
З другого боку вульгарне "до-дошення" Вікіліку, кримінальне переслідування його за абсолютно непричетним до справи оприлюднення документів приводами, та ще й багатолітньої давності , і це при тому коли всім абсолютно зрозуміло що переслідують його не за "секс-гігантизм" а за оприлюднення матеріалів, наглядно демонструє що опоненти Асанжа самі аж ніяк не гребують незаконним і антидемократичним методами .
2010.12.02 | Koala
Навряд чи концентруватимуть увагу на дезі
радше навпаки - відстежуватимуть, хто саме нею зацікавився.2010.12.01 | Хвізик
кому цікаво, вікілікса зручно читати так (л)
http://www.google.com/search?as_q=ukraine&hl=uk&biw=888&bih=643&num=100&btnG=%D0%9F%D0%BE%D1%88%D1%83%D0%BA+Google&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=&cr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=http://cablegate.wikileaks.org&as_rights=&safe=images2010.12.01 | Мірко
Лінк на першоджерело на цій гілці (л)
На тему невизнання Голодомору ґеноцидом (а не лише на Лікси).Як і анотована копія інформації.
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1291110542&first=1291117653&last=1290999470
2010.12.01 | Koala
Доречі, скільки зараз документів виклали?
Вчора весь день мені писало "270/251,287". Я хотів писати обурений пост про те, що вони нічого не додають, але про всяк випадок перезавантажив сторінку. Написало 291. Вирішив, що таки поступово викладають, просто у мене бравзерний кеш вимальовується, і заспокоївся. Сьогодні заходжу - знов 270! Перезавантажив - 291. Ще раз перезавантажив - 294. Ще раз - 290. Що це таке?2010.12.02 | Боббі
Фірташ — Український буржуазний націоналіст
> Firtash defined Tymoshenko as an accomplished oligarch who had made deals with Moscow that would leave Ukraine vulnerable to Russian oligarchs in the future -- something neither he nor Ukrainian billionaire and PoR backer Rinat Akhmetov could stand by and watch happen.> In his view, Yushchenko made a possibly fatal political error during the Orange Revolution in that he and Tymoshenko propagated the concept of two Ukraines -- an orange, more democratic Ukraine, and a blue Ukraine represented by the Party of Regions (PoR) and more focused towards the status quo. He added that this divisiveness throughout Ukraine is exactly what Russia hoped to cultivate in order to control Ukraine. Firtash felt the only way to unify Ukraine during the current political and economic crises was to form a coalition between the President’s supporters and the PoR in order to stop what he termed, “Tymoshenko’s plans to offer up the country to Russia on a silver platter.”
> When asked about Tymoshenko’s promise to rid Ukraine of RUE, Firtash responded by making a link between Tymoshenko and Russia. He argued that the Prime Minister was seeking Russian support to get rid of RUE, and was making concessions to Russia to accomplish this goal. He specifically cited what he said was her silence on the August events in Georgia, her avoidance of a stand on the Holodomor and the issue of the Black Sea Fleet in Crimea, as examples of the political concessions she was making to Moscow. Firtash acknowledged that he was having more and more problems with Russia. He alleged that the Russians had already excused a $600 million debt that she owed from her previous gas business that could be used as pressure to get concessions from her. If Moscow really wanted to get rid of RUE, Firtash added, it could do so as long as Tymoshenko was at the helm.
Тут взагалі єресь неземная:
> He added that since his parents hated communism, they did not benefit from valuable contacts that could have helped him get into a university, which was his childhood dream. Firtash said he shared his parents’ disdain for the Communist party and only agreed to join the Communist youth movement Komsomol after being locked in a party member’s office for two days without food or water.
> He underscored the importance of unifying Ukraine politically in order to reduce the influence of Russian organized crime bosses on Ukrainian businesses.
http://cablegate.wikileaks.org/cable/2008/12/08KYIV2414.html
http://www.pravda.com.ua/news/2010/12/2/5637052/
Висновок такий: уся ця піар-кампанія направлена проти українських олігархів — ніщо інше як операція ворогів України на підрив легітимності державної влади та дискредитації бізнесових еліт Краю.
2010.12.02 | Bogun
Цілком можливо...
2010.12.02 | Мартинюк
Що ви хочете від людини яка виросла в селі на Тернопільщині?
В районі Заліщиків, де всі, в тому числі і його дід, за Польщі заробляли офігенні на той час бабки, вирощуючи найранніші і найсмачніші на всю Польщу помідори?Найпівденніші Заліщики з помідорами для Польщі були чимось типу Грузії з мандаринами у часи СРСР
2010.12.02 | Боббі
я від нього геть нічого не хочу. я хочу аби журналісти не прибрі
Просто читаючи ці депеші складається враження, що вітчизняні журналісти працюють геть погано. Крім того, нелюбов Фірташем комунізму та прагнення українських олігархів послабити вплив російських кримінальних авторитетів на Україну хоча і логічне, але суперечить всьому тому, що розповідають в ЗМІ.2010.12.02 | Хвізик
Ви забагато хочете від дурналістів. В нашу дурналістику попадают
виключно люди після спеціального неґативного відбору. Тіпа, якщо лиш таблицю множення знає, то ще якось можна в дурналісти, а якщо тригонометрію - то це ознака повної непридатності до цієї, вибачте на слові, "професії"2010.12.02 | Мартинюк
Якраз журналісти дуже добре відробляють замовлення.
В даному випадку конкретно замовлення одної збожеволілої на газі тітоньки, на мочіння свого "конкурента", яка в процесі цього "мочіння" "замочила" помаранчеву революцію, українську економіку, простих українських споживачів газу, вибила геть із помаранчевої команди багатьох потужних і конструктивних людей і викреслилила з української історії ті шанси, які давали їй 2005-2009 роки...І попри те надалі знаходяться поціновувачі її божевільного "шарму" , які продовжують в синхрон телевізору, газеті ВВ , журналу Тиждень та інтернет-виданню "Лівий Берег" тиражувати і навіть дофантазовувати маячливе марення своєї кумирші.
2010.12.02 | Bayan
Ні, маячня цe тe, що ви тут написали
Мартинюк пише:> В даному випадку конкретно замовлення одної збожеволілої на газі тітоньки "замочила" помаранчеву революцію...
Договорилися.
Ющ, який просрав шанси української дeмократії і продав Україну уркам за "свою дачу, щоб нe спати на вокзалі",
і Фірташ, що нe скриває зв'язків з Могилeвичeм і московською організованою злочинністю - укрпатріоти,
в той час як - Юлька, Юлька! - цe та, що "доконала вдову-сиротину"!
2010.12.02 | Мартинюк
Тоді я не розумію чого Ви так розхвилювалися.
Напишіть що посол США продався паскуді Фірташу і ще щось в тому ж стилі , і Вам зразу стане легше на душі бо совість знову засне, і голова перестане боліти, бо знову відпаде потреба в думанні.Для чого думати коли за нас вже про все подумала Велика Біла Мама ?
Як на мене Фірташ, Порошенко, Івченко і ще кілька персон яких облила брудом, зганьбила, і виштовхнула з "помаранчевої обойми" Тимошенко в битві за реабілітацію-реінкарнацію своєї газової "лавочки" ЄЕСУ, могли принести Україні дуже багато користі.
Попри всі палкі гасла , для мене цілком очевидною є істина що газ за 50$ чи навіть 90$ за куб та ще й без політичних та інших вимог, це для економіки та громадян було значно краще аніж Юле-Путінський газ за 450$-270$.
Втім не одного лише Фірташа зробили "дияволом" виключно за українське походження і відсуність цинічного ставлення до України. Це і Бакай ( спонсор РУХу Чорновола до речі), і Кирпа, і Жердицький і багато ще хто. Зверну увагу що Юля тут виступає як простий виконавець у системі вищого порядку, системі яка однозначно націлена на знищення будь яким можливим способом будь якого успішного підприємця , який зберігає свою українську ідентичність і утотожнює себе з Україною та її народом.
2010.12.03 | ak1001
чому могли? вони навіть приносили. при Івченку
в нас був прямий контракт з Туркмен-баші і гарна цінаа при Тимошенко в нас все замкнуто на Москву і ціна "соответсвующая"
2010.12.03 | Мартинюк
"Нафтогаз" тоді сплатив до бюджету вдвічі більше аніж
при всіх попередниках і наступниках "непрофесіонала" Івченка . Фактично це був унікальний період в історії "Нафтогазу", коли він не доїв бюджет, а навпаки був чи не головним джерелом доходів держави.Бо справжіній "професіонал" на такому Клондайку малюватиме збитки і помпуватиме гроші в офшори ( звісно на засадах правильного поділу з власть імущими). Але ця сувора істина була недосяжна непрофесіоналу Івченку та лінюху і дебілу Ющенку, в якого навіть взагалі , стидно сказати "руки які ніколи не крали".
І такі люди хотіли керувати ураїнськими "проФФесіоналами" та "елітаріями" ???
2010.12.03 | ak1001
так, але дебіл Ющенко його на Нафтагаз і поставив
але здається мені що в нього була взагалі патова ситуація з кадрамикого зараз не візьми з померанчевої тодішньої кодли яка прийшла до влади - практично всі виявилися говнюками
2010.12.05 | observеr
о, то може Ви знаєте чому патріот Бакай втік до Росії а не на
Захід? наш аѓент?Мартинюк пише:
> Втім не одного лише Фірташа зробили "дияволом" виключно за українське походження і відсуність цинічного ставлення до України.
важко не погодитись - саме українське походження дає йому змогу нецинічно роздягати український нафтогаз на міліарди баксів і потрохи здавати гтс газпрому. можливо і інший петріот бакай десь неподалеку пасеться
2010.12.07 | Мартинюк
Ви хочете сказати що Фірташ продовжує справу Тимошенко?
observеr пише:> роздягати український нафтогаз на міліарди баксів і потрохи здавати гтс газпрому. Можливо і інший петріот бакай десь неподалеку пасеться.
Мотиви Фірташа прості - отримати назад своє, конфісковане у нього Тимошенко, яка коштами з того газу намаглася заткнула дірку в бюджеті створену розкраданням інших коштів бюджету, бардаком у державних фінансах, відсутністю як бюджетної дисципліни так і самого бюджету, а ще "супервигідною" ціною на газ яку вона підписала на пару з Путіним. Втім саме Тимошенко відновила традицію "роздягання" Нафтогазу на мільярди баксів, яка була тимчасово перервана при Івченку.
Заяви про співробітництво Фірташа з Росією не відповідають дійсності. З того що я знаю, стосунки дуже конфліктні, а ж до того що оточення Фірташа вважає що росіяни "замовили" вбивство Фірташа.
Стосовно Бакая Росія просто отримує свої політичні вигоди надаючи притулок впливовим песонам сусідньої держави , які попали в опалу та "немилість". Так як це колись робили хани Золотої Орди.
2010.12.07 | Мартинюк
Свіже до теми (/
РосУкрЕнерго перерахувало борг НафтогазуКомпанія «РосУкрЕнерго» (Швейцарія) перерахувала НАК «Нафтогаз України» 1,7 млрд. дол. свого боргу за газ перед держхолдингом.
Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив міністр палива і енергетики України Юрій БОЙКО сьогодні журналістам у Києві.
«Так, перерахували», - сказав він.
Як повідомлялося, в інтерв`ю журналу “Фокус” глава Ради директорів Group DF, співвласник “РосУкрЕнерго” Дмитро ФІРТАШ заявив, що після повернення “РосУкрЕнерго” (РУЕ) газу в об`ємі 12,1 млрд. кубометрів компанія погасила борг перед НАК «Нафтогаз України» у розмірі 1,7 млрд. дол. і перед ВАТ «Газпром» у розмірі 810 млн. дол.
Крім того, повідомив Д.ФІРТАШ, НАК «Нафтогаз України» одержав 450 млн. дол. за послуги з транзиту і зберігання газу «RosUkrEnego», який був вилучений урядом Юлії ТИМОШЕНКО і який компанія не могла використовувати протягом майже двох років.
Таким чином, як стверджує Д.ФІРТАШ, Україна після підписання угод одержала від RosUkrEnergo 2,15 млрд. дол. Природний газ в об`ємі 12,1 млрд. кубометрів продано ВАТ «Газпром» і буде експортовано компанією «Газекспорт» для своїх клієнтів в Європі.
Водночас НАК «Нафтогаз України» закупив у ВАТ «Газпром» необхідні об`єми газу за пільговою ціною 230 дол. за тисячу кубометрів, відзначив Д.ФІРТАШ.
Крім того, за його словами, підписані угоди терміном на п`ять років між НАК «Нафтогаз України» і ВАТ «Газпром» про транзит газу територією України в об`ємі 112 млрд. кубометрів щороку. За послуги транзиту «Газпром» вніс часткову передоплату.
Компанія «РосУкрЕнерго» йде з газового ринку України, заявив співвласник РУЕ.
2010.12.02 | Mykyta
До слова, скільки тут було написано про ПРіБЮТ
але були плани й іншої коаліції.He[Фірташ -М.] claimed that he had thwarted a coalition between BYuT and the Party of Regions (PoR) at the last minute, and was now working to build a coalition between Yushchenko’s supporters and the PoR.
2010.12.02 | Bayan
Тссссс! Та клeвeщуть!
Mykyta пише:> Re: До слова, скільки тут було написано про ПРіБЮТ
> але були плани й іншої коаліції.
>
> He[Фірташ -М.] claimed that he had thwarted a coalition between BYuT and the Party of Regions (PoR) at the last minute, and was now working to build a coalition between Yushchenko’s supporters and the PoR.
2010.12.03 | Koala
А що, хтось тут закликав голосувати за Фірташа?
2010.12.03 | Mykyta
Ні, тут лякали ПРіБЮТом як страшним бабаєм
і слушно, нмд. Але бабай міг мати й інше втілення.2010.12.05 | Shooter
Далеко тільки не про ПРіБЮТ
Те, що на певному моменті НУ вела переговори з ПРУ - "секрет Полішинелся", так би мовити.Правда, СУТТЄВИМ є в обидвох випадках предмет торгу. І коли НУ вело мову, скажімо, про підтримку вступу до НАТО, то Юля вела мову про "довічний" дєрібан влади на двох з данєцкими.
Філ зе діфференс, так би мовити.
2010.12.04 | Budweiser
Фірташ підтвeрдив всe що про нього Тимошeнко говорила
І зрeштою стало зрозуміло яким чином він мав такий вeликий вплив на лузeра Ющeнка. Як досвітчeний комбінатор Фірташ говорив Ющeнку то що він хотів від нього почути.2010.12.04 | Budweiser
Re: Фірташ — буржуазний націоналіст власної кишeні
Вміння говорити потрібні тeми потрібним людям у нього є, як і в Кучми. Чорномирдіну жe він мабуть що говорив протилeжні рeчі - як він борeться проти клятих націоналістів.2010.12.02 | Боббі
Невідомий ліберал: Тимошенко — деструктивна популістка
> Summary. In a damning indictment of Prime Minster Yuliya Tymoshenko and her lack of leadership, respected xxxxxxxxxxxx argued that Tymoshenko would continue to work against reform. To limit her destructiveness, xxxxxxxxxxxx argued for early parliamentary elections, which would help strengthen new leaders such as Tihipko and Yatsenyuk. He also expressed hope that the International Monetary Fund (IMF) would strictly hold Ukraine to its commitments to implement reform. xxxxxxxxxxxx appeared to deliver his message not in anger, but in sincere sorrow for the country and frustration at his inability to convince Tymoshenko to take advantage of the opportunity presented by the economic crisis for reform. Instead, xxxxxxxxxxxx said Tymoshenko wasted the opportunity in favor of populism and a simple desire for all-embracing power. End Summary.Невідомий явно має ліберальні погляди (в сенсі класичного лібералізму). Як випливає із запропонованої ним надзвичайно чудової програми реформ, державні видатки слід істотно скоротити, обмежити його втручання в економіку, підвищити деякі види податки. Те, що цей невідомий мав проблеми з поглядами Тимошенко дивувати не має.
Читати в документі в кінці: http://cablegate.wikileaks.org/cable/2010/02/10KYIV278.html
http://www.pravda.com.ua/news/2010/12/2/5637435/
http://www.unian.net/ukr/news/news-409301.html
2010.12.03 | Мірко
Пинзенник
2010.12.02 | Боббі
Кучма: Олігархи примусять Януковича захищати інтереси України
Ще не опублікована на сайті Wikileaks:http://www.pravda.com.ua/articles/2010/12/2/5635976/
2010.12.02 | Майдан
Цікаво - а чия це така "нота"?
>(note: Bandera led anti-Soviet Ukrainian partisans in the 1940s; his forces committed atrocities against Jews and Poles; end note).Посла США чи "Русского репортьора"?
Бо якщо стосвно поляків і ще можна дискутувати , то дуже цікаво звідки почув автор "ноти" про "жорстокості" УПА до євреїв , які були як правило лікарями і медсестрами в більших загонах УПА, і навіть складали окрему "єврейську сотню"?
Рівень "свідомості" та історічної ерудиції колишнього парторга і члена ЦК КПРС Кучми ми звісно опускаємо ...
2010.12.02 | ak1001
Медіа США спіймали на цензурі (л)
http://www.guardian.co.uk/media/greenslade/2010/dec/02/the-us-embassy-cables-julian-assangeЗе Нью Йорк Таймс, Вашингтон пост, Зе Таймс
пойманы на горячем
The Times story said the newspaper had made the decision not to publish 'at the request of the Obama administration'
интересно что отцензурированный текст вроде не имеет особого значения, однако если вы собираетсь начать войну в Иране, то тогда да...
2010.12.03 | Koala
Самоцензурі, прошу. І не всі.
2010.12.02 | ak1001
оптування в США що робити з Ассанжем - пристрелити чи за грат(л)
http://www.guardian.co.uk/news/blog/2010/dec/02/wikileaks-us-embassy-cables-live-updates11.49am: Julian Assange hysteria watch, part 94. The Atlanta-based radio station WSB is asking listeners to vote on whether Assange should be shot or put in jail. There is no third option.
So far most listeners favour shooting.
пристрелити - 67%
за грати - 33%
імхо ця так звана "ті парті" це просто якийсь середньовічний жах - Штати очікує барбарізація ?
2010.12.02 | ak1001
Ассанж не перший кому шиють сексуальні злочини (л)
http://www.salon.com/news/opinion/glenn_greenwald/2010/12/01/wikileaks/index.html... I genuinely have no opinion of the validity of those allegations, but what I do know -- as John Cole notes -- is this:
as soon as Scott Ritter began telling the truth about Iraqi WMDs, he was publicly smeared with allegations of sexual improprieties.
As soon as Eliot Spitzer began posing a real threat to Wall Street criminals, a massive and strange federal investigation was launched over nothing more than routine acts of consensual adult prostitution, ending his career (and the threat he posed to oligarchs).
And now, the day after Julian Assange is responsible for one of the largest leaks in history, an arrest warrant issues that sharply curtails his movement and makes his detention highly likely.
2010.12.02 | Хвізик
це відповідь фсб
я думаю, чувака просто замочать, і ніхто ніколи не пойме, що реально сталося2010.12.02 | ak1001
цікаво що Латиніна вже знає все (л)
http://www.ej.ru/?a=note&id=10612а я в забугорній пресі навіть імен ще не бачив
я вже довго не можу вирішити Латиніна агент ФСБ чи зливний бачок ФСБ
імхо поки що другий варіант, але ж поді знай як там воно наспраді
2010.12.02 | Хвізик
думаю, вона тішиться тим, що має друзів у ФСБ, котрі знають усе
крім того, мені здалася цікавою точка зору одного мого приятеля:Латынина писатель, и писатель плохой. Ей приходится завоевывать популярность любыми средствами. Надо сказать. что она много читает, и пытается анализировать. Когда она доходит до чего-нибудь, она воспринимает это как истину. Иногда выглядит смешно, как в случае с потеплением. Она борется с наукой. на псевдонаукой, и борется без всяких там рецензий, по простому. Иногда получается интересно. Значит какой-то талант есть. Ну а источники - конечно чк, и еще почитай на том же сайте ее хают за связь с каким-то Розенбергом. Я думаю, что ее надо слушать, но надо фильтровать.
2010.12.02 | ak1001
я теж думаю в цьому напрямку
що її тримають на гачку вовлєчонності і всєінформірованностівід чого їй потроху зносить башку від своєї важливості і геніальності а тоді потроху через неї ллють дезу там де надо яку вона самозабвєнно несе в маси
2010.12.03 | Мартинюк
Ваші висновки цікаві, тим не менше її варто читати
Мені особливо сподобалося про "згвалтовану" Асанжем феміністку Анну Ардін :>Ассанж пал жертвой трахнутой на всю голову феминистки Анны Ардин, которая, собственно, и пригласила его в Швецию. После выступления Ассанжа девушка устроила у себя в квартире вечеринку с угощением из крабов, а после этого – оставила Ассанжа ночевать.
>Проблема в том, что Ардин – девушка немного больная, как и Ассанж, и искренне полагает, что 3 млрд. человеческих самцов состоят в заговоре против 3 млрд. самок. Однажды она уже подавала иск с обвинением в sexual harassment на своего студента, который захарассил ее тем, что писал во время ее лекции смску, тем самым демонстрируя свое мужское доминирование.
>История этой дамы, знаете ли, напоминает один из мифов австралийских аборигенов о первой женщине, у которой во влагалище, как и во рту, были зубы. И вот мужик взгромоздился на эту женщину, и в самый ответственный момент – хрусть! Многих мужиков она так погубила, пока не нашелся умный, который перед соитием сунул туда булыжник.
>И, что самое замечательное, Джулиан Ассанж, при всей своей компьютерной гениальности, поленился залезть в интернет и проверить, что такое Анна Ардин, устраивающая ему его шведское турне. Иначе бы знал, что без булыжника во влагалище г-жи Ардин лучше не соваться.
>Одна из самых больших заслуг Wikileaks, я считаю, это — Сlimategate, публикация электронной переписки ведущих ученых-сторонников глобального потепления. В этой частной переписке ребята признают, что сейчас «климат такой же, как тысячу лет назад», и обсуждают меры ненаучных расправ с несогласными.
2010.12.03 | ak1001
читаємо звісно. але у справі Сутягіна її
добре підловилипро Ассанжа
пишуть що ця Ардан була на Кубі (кубінка?)
вислана з Куби, видає антикубинську (антикастровську) чи то газету чи то сайт, і лінкують її через це до ЦРУ
2010.12.03 | Мартинюк
Цікаво одначе
Про життя Асанжа вже можна можна знімати гостросюжетний серіал ...2010.12.03 | ak1001
Anna Ardin вытирает свои посты в твиттере (л)
http://rixstep.com/1/20101001,01.shtmlAssange Case: Evidence Destroyed Over and Over Again
2010.12.03 | selu
Гру вона, конкурує з фсб.
2010.12.03 | ak1001
Сенатор Джо Либерманн решил превратить США в Китай (л)
http://techpresident.com/blog-entry/lieberman-strikes-again-against-wikileaks-web2010.12.03 | Боббі
Янукович не бачить Україну в НАТО
http://www.pravda.com.ua/articles/2010/12/3/5641086/The anti-NATO public position of Regions is an election device, but not only that. As Ambassador told Hrytsenko, Yanukovych has said privately that he does not see Ukraine seriously seeking NATO membership.
2010.12.03 | Хвізик
це дуже корисний для України злив.Президент робить все правильно
Бо ж так і має бути, що Президент не повинен розповідати всім направо і наліво, що він працює над втіленням таємного плану введення України у НАТО, а натомість одним з його важливих завдань є прикриття реальних намірів щодо вступу до Альянсу, і він з цим успішно справляється. Не варто будити сплячих у Кремлі собак, допоки ми не готові дати їм належну відсіч.Поки що йде підготовча робота, ще й на доволі ранніх стадіях, а як будемо готові, тоді і побачимо, і вступимо, і референдум проголосуємо, і буде в нас 90% голосів за вступ
2010.12.03 | GreyWraith
Ага, а також ідіотизм, свинство, злодійство...
... та дрімуча некомемпетентність - це також складові частини Хитрого Плану. Янукович, декларуючи свою русофілію і заохочуючи різні неподобства, насправді хоче, щоб навіть до найтупіших укранських громадян нарешті дійшло, що русофілія - це погано. :fire:2010.12.03 | Хвізик
Я так розумію, Ви маєте лучшу кандидатуру на Президенти?
2010.12.03 | GreyWraith
Звісно, і не одну
Яценюк, наприклад, - значно кращий (тому його, за визнанням Кучми, і топили навесні). Я вже мовчу за лідерів цього руху підприємців, які поки що в тіні.Взагалі пересічна людина з вулиці краще керуватиме державою, ніж зараз керує Янукович.
P.S. Я радий, що Ви навіть і не не намагаєтеся заперечувати одчевидних всім свинства, злодійства та ідіотизму Януковича. З цим погоджувалися у приватній бесіді навіть його виборці, аргументуючи своє голосування за нього лише тим, що інакше прийде ще гірша Тимошенко. Але ці протести показали, що вже зірка Тимошенко покотилася вниз, так що...
2010.12.03 | Хвізик
Re: Звісно, і не одну
GreyWraith пише:> Яценюк - значно кращий.
Яценюк справді непоганий. Але я стежив за його кампанією. З якихось причин, він свідомо виводив себе на марґінес президентських перегонів.
> Я вже мовчу за лідерів цього руху підприємців, які поки що в тіні.
от вийдуть з тіні, тоді й побачимо
> Взагалі пересічна людина з вулиці краще керуватиме державою, ніж зараз керує Янукович.
Ленін теж так казав. Але він добре розумів, що це не так.
2010.12.04 | GreyWraith
Re: Звісно, і не одну
Хвізик пише:Але я стежив за його кампанією. З якихось причин, він свідомо виводив себе на марґінес президентських перегонів.
Кучма, згідно Вікілікс, розкрив ці причини: Яценюка ЗМІ свідомо топили. Щоб вивести у другий тур для Януковича найкращого для нього опонента - Тимошенко.
Зараз, схоже, Яценюк висновки зробив, дещо сміття у себе вичистив і потрохи пішов вгору. Але, схоже, запізно, - бо є вже принципово краще...
от вийдуть з тіні, тоді й побачимо
Поки з тіні вийшли їхні добрі справи і мене чим далі, тим більше переконують. З Вашим Януковичем все навпаки: сам на виду - а добрих справ його не видно. Навіть покидьків, що готували цей горе-кодекс і його свідомо виставляли дурнем, вигнати із посад не здатен...
Взагалі пересічна людина з вулиці краще керуватиме державою, ніж зараз керує Янукович.
> Ленін теж так казав. Але він добре розумів, що це не так.
Ленін нічого не знав про Януковича. Він вів мову про куховарку. А я й не сперечаюся, що куховарка державою керуватиме краще, ніж рецидивіст.
2010.12.03 | Боббі
Солженіцин за визнання Голодомору; Гундяєв проти заможного насел
http://46.59.1.2/cable/2008/04/08MOSCOW932.html> His reference to the Soviet period caused Solzhenitsyn to worry that young Russians did not sufficiently appreciate the dangers of Soviet communism. It was essential, as well, that Russia re-assure the former Soviet states that it fully appreciated how “deformed” the Soviet system was, and was aware of the crimes, like the Holodomor, it had committed against Soviet citizens. (Note: on April 2, Solzhenitsyn joined the debate here about the famine in Ukraine in a brief article published in Izvestiya. In it, he recalls the 1921 famine that stalked the Urals and rejects the notion that the 1932 - 1933 famine was a an act of “genocide” against the Ukrainian people. Solzhenitsyn’s article sparked a mini-controversy here, with Father Gleb Yakunin taking Solzhenitsyn to task for “attacking the first CIS state that condemned the communist genocide.”)
> Economic progress had been a two-edged sword for Russia, Kirill thought. With prosperity, Russians had “lost something” and Kirill, who is Metropolitan of Smolensk and Kaliningrad, pointed to less prosperous Smolensk as “better preserved” than Moscow or St. Petersburg.
2010.12.04 | OLexandra
Re: Солженіцин не визнавав Голодомор
Читайте уважніше англійський текст2010.12.03 | Koala
IP Wikileaksів(л)
Адреса wikileaks.org анульована через DDoS. Сайт доступний за новою адресою wikileaks.ch та по IP:http://213.251.145.96/cablegate.html
2010.12.03 | ak1001
wikileaks.nl
http://wikileaks.nl2010.12.04 | Боббі
Гриценко: Wikileaks поширює дезу
http://blogs.pravda.com.ua/authors/grytsenko/4cf8f18b0a9e5/той, хто особисто знав посла США в Україні пана Хербста, стовідсотково поставить під сумнів текст оприлюдненого матеріалу. Сухий, мовчазний, раціональний Хербст ніколи не писав би своєму вашингтонському керівництву телеграм, використовуючи подібні смачні фрази з яскравими епітетами: "олігарх, фінансовий покровитель ПР", "хрещений батько донецького клану"...
І ще – Хербста я знав як людину, яка не писала би неправди.
А хто і з якою метою її поширив – то вже інше питання, відповіді на яке в мене немає.
2010.12.04 | Budweiser
Грицeнко брeшe
а жаль. Я до нього відносився кращe аніж до інших українських політиків2010.12.04 | Абу
Ви знайомі з Хербстом?
чи маєте інші причини стверджувати що Гриценко бреше?З.І. Я теж, скажімо так, думаю що бреше, але цікава Ваша думка
2010.12.05 | Боббі
нариків краще лікувати, а не карати
несподіваної теми торкається одна з депеш з Ашхабаду:http://www.wikileaks.ch/cable/2010/02/10ASHGABAT245.html
In the 1980s, Iran's penal code imposed
harsh sentences on narcotics users, but began to change in
the 90s. This was due in part, he said, to the input of
experts like himself who emphasized the effectiveness of
treatment over retributive justice. These days, drug users
in Iran who are actively seeking treatment are not subject to
criminal penalties.
2010.12.05 | ak1001
Франция таки закрыла сервера. немцы закрыли имя wikileaks.de
остаются пока wikileaks.nl и wikileaks.ch2010.12.05 | Researcher
Tilki nl :(
2010.12.05 | Researcher
Tefft zaranee znal pro Kharkivskyy Pact,znal i odobril (l, text)
http://www.wikileaks.nl/cable/2010/01/10KYIV168.html"In another conversation with
Ambassador Tefft(ref A), Yanukovych spoke of resetting
relations with Russia but continuing to build ties with
Washington. Yanukovych has stated publicly (and privately to
us) that the future of the Black Sea Fleet would be decided
in a way that would satisfy both Ukrainian and Russian
interests, while protecting Ukrainian economic interests.
Yanukovych's advisors tell us he would be open to extending
the Black Sea Fleet's lease in Sevastopol if Russia offered
attractive terms, with substantially increased rent."
http://www.wikileaks.nl/cable/2010/01/10KYIV168.html
Ves' text (kharakteristiki kandidatov na 2010 prezidentskikh vyborakh i ozabochennost' tem chto ukrayinskomu elektoratu naplevat' na bezopasnost' strany na fone vozrastayushchey agressivnosti Moskvy) nizhe (na sluchay yesli wikileaks sovsem upadut). Ya by perevela, no u menya net kirillicheskoy klavy...
Reference ID Created Released Classification Origin
10KYIV168 2010-01-29 13:01 2010-12-01 21:09 CONFIDENTIAL Embassy Kyiv
Appears in these articles:
http://www.spiegel.de
VZCZCXRO1441
RR RUEHDBU RUEHSL
DE RUEHKV #0168/01 0291306
ZNY CCCCC ZZH
R 291306Z JAN 10
FM AMEMBASSY KYIV
TO RUEHC/SECSTATE WASHDC 9242
INFO RUCNCIS/CIS COLLECTIVE
RUEHZG/NATO EU COLLECTIVE
C O N F I D E N T I A L SECTION 01 OF 03 KYIV 000168
SIPDIS
E.O. 12958: DECL: 01/28/2020
TAGS: PREL PGOV MARR UP
SUBJECT: UKRAINE: LOW PROFILE FOR SECURITY ISSUES IN THE
ELECTION CAMPAIGN
REF: A. KYIV 0107
¶B. KYIV 0128
Classified By: Ambassador John F. Tefft, Reason 1.4 (b,d)
¶1. (C) Summary. In contrast to the 2004 elections, issues of
national security and defense remain notable by their absence
in this year's presidential campaign. Ukrainians are focused
on the economic crisis and the election's potential for
reconfiguring Ukraine's political power relationships. All
candidates have supported a transition to a professional army
and the abolition of compulsory military service, but it was
not until the final days of the first round that opposition
leader Yanukovich and Prime Minister Tymoshenko elaborated
much detail in their positions. Several candidates said that
traditional European security and political structures have
exhausted their potential. Only third place finisher Tihipko
and President Yushchenko regularly highlighted strategic and
foreign policy issues in their public statements. Anatoliy
Hrytsenko, a former Minister of Defense and head of the Rada
Defense Committee, appeared in fatigues in his campaign
posters, but his low-profile campaign hardly registered with
voters. End Summary.
Geopolitical and Security Issues Largely Absent
--------------------------------------------- --
¶2. (C) Throughout the campaign period, candidates presented
national security largely in terms of economic and social
security. Matters of international security, defense and
regional stability generally received only broad formulaic
attention and generated little public debate. Political
analysts with whom we spoke lamented the low profile of these
issues.
¶3. (C) Director of the xxxxx told us that, with the European and
global security landscape in greater flux and uncertainty -
including due to Russia's reassertion of its political
ambitions and world view - attention of the candidates to
defense and security concepts is critical. Yet "no one," she
said, was talking about them, just at the moment when they
matter most.
¶4. (C) xxxxx and xxxxx, Director of the xxxxx, each pointed
out that Ukraine will not receive NATO or EU membership over
the next 5-7 years or longer. However, the course of
European security will be shaped during this period. Now is
the time for Ukrainians to care, they assert. According to
xxxxx (and backer
of President Yushchenko), the problem is simple voter apathy
toward anything other than the scandal-oriented political
commentary and debate that has marked post-Orange Revolution
Ukraine.
Yanukovych
----------
¶5. (C) Viktor Yanukovych's campaign, like Party of Regions'
legislative agenda over the past few years, focused primarily
on domestic social welfare and economic/business issues. His
defense platform cited "defense reform", transition to a
professional force and abolition of compulsory service,
military right-sizing -- in line with Ukraine's "economic
potential" rather than resulting from review or analysis of
threats and opportunities -- and social benefits for military
academy graduates.
¶6. (C) Yanukovych pledges a non-aligned Ukraine -- a member
of neither NATO nor the CSTO -- within a multipolar "new
world order". In a private discussion with Ambassador Tefft,
Yanukovych held open the prospect of continued military
cooperation with NATO and spoke of cooperation with Ukraine's
military industrial sector. In another conversation with
Ambassador Tefft(ref A), Yanukovych spoke of resetting
relations with Russia but continuing to build ties with
Washington. Yanukovych has stated publicly (and privately to
us) that the future of the Black Sea Fleet would be decided
in a way that would satisfy both Ukrainian and Russian
interests, while protecting Ukrainian economic interests.
Yanukovych's advisors tell us he would be open to extending
the Black Sea Fleet's lease in Sevastopol if Russia offered
attractive terms, with substantially increased rent.
Tymoshenko
----------
¶7. (SBU) Yuliya Tymoshenko's official campaign platform only
went so far as to promise to cancel conscription, moving to a
professional army based on contract "principles," and to
Kyiv 00000168 002 of 003
allocate "sufficient material, equipment, and finances" to
"strengthen (Ukraine's) combat power." Tymoshenko has
subsequently claimed that the Armed Forces receive adequate
funding. Her foreign policy views have focused on economic
policy, achieving European living standards with EU
membership to follow, with only a succinct note that there
will be "friendly relations" with Russia and the CIS, and any
collective security arrangements will be decided by
referendum.
¶8. (SBU) In summing up her positions with the press on the
eve of elections January 14, Tymoshenko pledged that under
her leadership Ukraine would join the EU in five years, and
achieve an Association Agreement and Free Trade Agreement by
the end of 2010. She also said that the future of the Black
Sea Fleet "will be determined in strict accordance with the
Ukrainian Constitution." She took a position categorically
against recognition of South Ossetia and Abkhazia as
independent nations. Outside the context of campaign
stumping, Tymoshenko has consistently emphasized the
importance of Ukraine's participation in the EU's defense
policy. With public support for NATO at only about 20
percent, Tymoshenko largely avoided mention of NATO in the
campaign.
Serhiy Tihipko
--------------
¶9. (C) Serhiy Tihipko is the come-from-behind candidate who
moved into third place, garnering 13% of the vote on January
¶17. Meeting with the Ambassador on January 21 (ref A),
Tihipko said Ukrainian public opinion is not ready for NATO
membership. He advocated vigorous MoD engagement with NATO
and adoption of NATO standards, and said MoD should focus on
improving its capacity "to the maximum", but political
leaders should avoid talk of NATO membership.
¶10. (C) Tihipko said that as long as the current leaders rule
in Russia, NATO membership will be impossible for Ukraine.
The Kremlin would unleash a fifth column and destabilize the
country if membership were close. Tihipko's campaign rhetoric
has been clear that Ukraine "should give up (its) intentions
to become a NATO member" and "stop wasting (its) time trying
to secure NATO membership."
¶11. (C) Throughout his campaign, Tihipko voiced a pragmatic
approach to Urkainian foreign and security policy that
emphasized a constructive role for the country based on its
own national economic interests, and rejected existential
debates about political allegiance to Europe or Russia. He
used that perspective to advocate more clearly and frequently
his vision of an independent Ukraine acting rationally and
independently on the world stage than any other candidate,
save Yushchenko.
¶12. (SBU) Tihipko sees a clear role for Ukraine's
military-industrial complex in Ukraine's economic recovery
and in creating the strong military he believes is needed "to
protect the peace." Ukraine needs to win respect in its
foreign policy, including a "reboot" of relations with Russia
(to be achieved in particular through joint
military-industrial projects). Ukraine requires a new
military doctrine based on the "threats and realities of the
modern world," and a professional army effectively trained at
all levels with an effective reserve corps. Tihipko has
strongly criticized Ukrainian deployment to ISAF, saying that
Ukraine has "no use for this war." He has argued that "the
U.S. and its allies are defeated" in Afghanistan.
Lytvyn and Hrytsenko
-----------------
¶13. (C) Some expected former Minister of Defense and head of
the Rada Defense Committee Anatoliy Hrytsenko, after a series
of campaign ads featuring himself in camouflage gear, to
continue with his normally pro-NATO, pro-Western rhetoric.
On the contrary, Hrytsenko's campaign was a low-profile
grass-roots effort that focused on the economic and political
issues more immediate to the electorate. Nevertheless,
Hrytsenko's campaign materials made it clear that he believed
Ukraine must be prepared to "go it alone" without NATO or the
EU in the near term. In his post-election meeting with the
Ambassador on January 22 (ref B), he predicted that
cooperation with NATO would continue, but Ukraine would not
be able to be a particularly effective partner.
¶14. (SBU) Speaker of the Rada Volodymyr Lytvyn early on took
the position that Ukraine should stop seeking NATO
membership, as the issue divides the nation. Furthermore, he
urged that the Russian Black Sea Fleet remain in Ukraine
Kyiv 00000168 003 of 003
after 2017 as a guarantor of Ukrainian security. Neither
candidate polled well with voters, however.
The Importance of Military Technical Cooperation
--------------------------------------------- ---
¶15. (C) Prominent Ukrainian xxxxxxxxxxxx
argues that while security issues did not play a role
in the election campaign, the candidates are keenly sensitive
to the condition of and fading economic potential of
Ukraine's aging military-industrial complex. In his view,
Ukraine's strategic orientation will be most greatly
influenced by offers of tangible cooperation in the aftermath
of the elections, regardless of the ultimate winner. Russia,
he said brings so much more to the table in terms of
long-term deals, purchases, sales, technology transfer,
compatibility and interoperability, and the ability to
revitalize Ukraine's military-industrial complex. Practical
ties are what will decide Ukraine's future allegiances. NATO
is a theoretical concept, and all politicians have come to
agree that Ukraine needs the capacity for independent
defense.
Comment
-------
¶16. (C) Until the final days of the campaign, issues of
foreign and security policy were rarely raised by the press
or brought to the fore by the majority of the presidential
candidates. Nonetheless, the 2010 election is likely to mark
a shift in the country's longer-term strategic orientation
from the path laid out by Yushchenko in 2005. To the extent
that the candidates have commented on the strategic future
for Ukraine, the emphasis has been on achieving some sort of
balance that will be acceptable to Moscow.
Tefft
2010.12.05 | ak1001
залишився тільки wikileaks.ch
народ підіймає дзеркала:http://wikileaks.ch/mirrors.html
Штати "застерегли" Швейцарію від надання Ассанджу притулку
http://wlcentral.org/
схоже що скоро wikileaks-у кінець
2010.12.06 | observеr
Латиніна про російський вікілікс (/)
В то время как ведущие мировые СМИ – Guardian, El Pais, Spiegel, The New York Times – опубликовали глубокие аналитические статьи на основе документов Wikileaks, парнер Wikileaks в России, журнал «Русский репортер», неприятно поразил серией статей, состоящих из прямой лжи и пропагандистских клише.Так в первой же статье «РР» заявил, что на основании «чтения отчетов американских послов в Грузии» «ни у кого в мире не было иллюзий о том, что Саакашвили начал войну».
Это странное утверждение, ибо из отчетов следовало ровно обратное. Андрей Илларионов даже предположил, что мы имеет дело с новой кампанией по дезинформации: не имея возможности опровергнуть американские депеши, российские спецслужбы пытаются уменьшить ущерб, перевирая их содержание.
Между тем это было не единственное удивительное заявление в статье. Там же было сообщено, что источниками американского посла в Москве являются «эксперты, из года в год клевещущие на правящий режим».
Также в статье рассказывается, как «перед выступлением президента Ирана Ахмадинежада на Генассамблее ООН Госдеп послал директиву всем европейским странам, указывая им, когда их представители должны покинуть зал». При этом шведский посол должен был покинуть зал на слове «Холокост», но Ахмадинежад этого слова так и не произнес. «Представители других стран вышли, а швед так и остался в зале, посылая сигналы тревоги и запрашивая у своего американского наставника – что делать?». Эта история, похоже, так впечатлила авторов статьи, что они не поленились пересказать ее слово в слово еще раз – в номере от 2 дек. 2010.
Маленькая проблема заключается в том, что в телеграммах ничего подобного нет. Есть только телеграмма от 31 июля 2009 г., в которой американский посол в Иране рассказывает, что страны ЕС решили отправить на инаугурацию Ахмадинежада самых незначительных работников посольства, чтобы не закрывать окно возможностей, но договорились уйти, если он начнет говорить о Холокосте. То есть как в анекдоте: «Не в преферанс, а в очко. И не выиграл, а проиграл».
Что случилось? Почему российская публика вынуждена судить об американской дипломатии не по документам в «Русском репортере», а по Guardian и The New York Times?
Ответ содержится в имени одного из авторов статей «Русского репортера»: Исраэль Шамир. Этот человек является представителем Ассанжа в России и пишет о себе в третьем лице: «Глава и основатель Wikileaks Ассанж находится сейчас на севере Европы. Рядом с ним сейчас находится журналист Исраэль Шамир, благодаря его работе «Русский репортер» получает предварительные материалы до того, как они станут достоянием общественности».
Исраэль Шамир – это человек, который отрицает Холокост, называет академика Сахарова «вредным сионистским агентом» и в своих статьях рассуждает о том, при каких условиях евреи приносили в жертву детей. Еще одно известное заявление Шамира – о том, что перед 11 сентября многие евреи были предупреждены смсками. Впрочем, с точки зрения Исраэля Шамира, он не антисемит, потому что антисемитизма в мире нет вообще. Антисемитизм существует лишь в воспаленном воображении евреев. Есть лишь реакция на действия самих евреев. От сотрудничества с Шамиром, из-за опасения быть заподозренными в нацизме, отказываются даже многие пропалестинские политики.
Исраэль Шамир предлагал сотрудничество не только «Русскому репортеру», но и другим российским изданиям. Одним из них был «Коммерсант». Учитывая репутацию Исраэля Шамира, понятно, что «Ъ» не стал рисковать тем, что на его страницах появится пересказ содержания документов, которых никто до Исраэля Шамира не видел.
По словам источника из «Ъ», с Шамиром у них «до обсуждения гонорара дело не дошло». Другие источники утверждают, что Шамир просил 10 тыс. дол. за доступ к тем сведениям, которые Бредли Маннинг передал Джулиану Ассанжу даром.
Именно поэтому в тот момент, когда все ведущие газеты мира опубликовали рассортированный и переведенный, если надо, архив в сопровождении глубоких аналитических статей, «Русский репортер» опубликовал материал, который мягче всего можно охарактеризовать как смутные впечатления одиозного юдофоба о документах, которые он, похоже, не удосужился прочесть как следует.
http://www.ej.ru/?a=note&id=10619
2010.12.06 | ak1001
нда, "странный парниша"
я читаю в основном guardianвесело почитать и foxnews
к списку публично призвавших убить Ассанжа добавились Ньют Гингрич и Майк Хаккаби
а я идиот болел за республиканцев.... ну ничо, они скоро похоже придут к власти
2010.12.06 | ak1001
а интервью на РР меж тем отличнейшее (л)
http://blogs.pravda.com.ua/authors/nayem/4cfc28d09d41e/интервюер правда кто-то другой
2010.12.06 | ak1001
ценные для США ресурсы в разных странах мира (л)
http://www.wikileaks.ch/cable/2009/02/09STATE15113.html...
Ukraine: Manganese - Battery grade, natural; battery grade, synthetic; chemical grade; ferro; metallurgical grade
...
2010.12.06 | Sych
Виглядає, що це все велика деза.
2010.12.07 | Боббі
Продаж Росії Містралей дестабілізує чорноморський регіон
> On November 13 and 16 ForeignMinister Grigol Vashadze voiced serious concerns about the
potentially destabilizing influence of France's possible sale
of Mistral-class helicopter carrier ships to Russia (reftel)
to DAS Tina Kaidanow and the Ambassador. As the broker of
the August 2008 ceasefire agreement with which Russia has
still not complied, France would not only provide Russia with
arms that its own officers admit would have helped them in
the war against Georgia, but would send a powerful signal
that NATO and the west are no longer concerned about Russia's
intentions. At a time when Georgia faces a "silent embargo"
on arms shipments, other countries -- notably Spain and the
Netherlands -- await such a signal to begin their own sales
to Russia. Such an opening of the floodgates could render an
already out-of-balance military confrontation even more
lopsided, allowing the Russians to assert themselves with
impunity -- and delivering the implicit message that the west
will not interfere. Vashadze requested that the United
States push back against this sale and said President
Saakashvili would make the same request at more senior
levels. We recommend doing so, in both Paris and Brussels --
or at the very least seeking a commitment from Russia that
these ships will not be deployed in the Black Sea.
> Not only on the symbolic level is the sale
problematic; this type of ship will give Russia a new
capability to enforce, or threaten to enforce, its will in
the Black Sea. This sale would render the already difficult
task of getting Russia to comply with its ceasefire
commitments nearly impossible, and it would potentially
increase the militarization of, and instability in, the Black
Sea region.
http://213.251.145.96/cable/2009/11/09TBILISI2025.html
http://213.251.145.96/cable/2010/02/10USNATO67.html
http://213.251.145.96/cable/2010/02/10PARIS207.html
Стаття в ДТ на тему: http://www.dt.ua/1000/1600/68801/
2010.12.07 | rais
WikiLeaks. А хто цікавиться?
І для кого це сенсація?http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1291652887&first=1291723183&last=1291643697
2010.12.07 | ak1001
visa и mastercard заблокировали переводы
2010.12.07 | ak1001
Виза,Мастеркард принимают деньги для расистов(/)
http://www.guardian.co.uk/news/blog/2010/dec/07/wikileaks-us-embassy-cables-live-updates4.14pm: Charles Arthur, the Guardian's technology editor, points out that while MasterCard and Visa have cut WikiLeaks off you can still use those cards to donate to overtly racist organisations such as the Knights Party, which is supported by the Ku Klux Klan.
The Ku Klux Klan website directs users to a site called Christian Concepts. It takes Visa and MasterCard donations for users willing to state that they are "white and not of racially mixed descent. I am not married to a non-white. I do not date non-whites nor do I have non-white dependents. I believe in the ideals of western Christian civilisation and profess my belief in Jesus Christ as the son of God."
2010.12.07 | ak1001
обвинения Ассанжа (/)
http://www.guardian.co.uk/news/blog/2010/dec/07/wikileaks-us-embassy-cables-live-updates---
The two women concerned in the case regarded the used of a condom as a prerequiste for sex, the court heard, according to the legal affairs commentator Joshua Rozenberg, who was in the court.
Rozenberg told Sky News that charges were read out to Assange. In one of the cases Assange was alleged to have had sex with a woman who was asleep, the court heard, according to Rozenberg. The other case allegedly involved coercion, he said.
--
не использование презерватива = изнасилование
+ секс со спящей женщиной
??!!
Швеция рехнулась что ли ?
2010.12.07 | ak1001
однако пишут что в Швеции это два года (/)
http://www.guardian.co.uk/news/blog/2010/dec/07/wikileaks-us-embassy-cables-live-updates?showallcomments=true#end-of-commentsVeronikaLarsson
7 December 2010 7:32PM
A reminder on the so-called "rape charges":
Under Swedish law (here comes another embarrassment), consensual sex without a condom is punishable by up to two years in prison.
Assange is not accused of "rape" but "sexual molestation" (consensual sex without a condom).
The two women accusing Assange collaborated on their stories via text messages and even boasted online that they had slept with Assange before they compared stories and decided to "seek advice" from the Swedish police (that's a way around being accused of filing false charges in Sweden) rather than filing the charges themselves.
The Swedish prosecutor originally in charge of this fiasco dropped all charges and told Assange he was free to leave the country. Another prosecutor in a different city later re-filed the charges after the intervention of a pro-American Swedish politician.
Really, I see these charges as nothing but an excuse to remand Assange into the hands of the Americans. Assange is headed for the American gulag, no doubt.
----
и не думаю что Ассанжа ознакомили с местным законодательством по этому поводу. однако незнание не освобождает... что ведет к горьким выводам...
2010.12.08 | Боровик
Re: однако пишут что в Швеции это два года (/)
Так це вони його трахнули, а не він їх.Якщо дівка везе за надцять кілометрів чувака ночувати до себе додому, то явно не для того щоб на сніданок млинцями нагодувати.
2010.12.08 | ak1001
далі цікавіше - друга дівка в кіно зробила йому мінет (/)
http://www.guardian.co.uk/media/2010/dec/07/rape-claims-julian-assangeThe story appears to proceed as follows: Miss A, having invited Assange to speak to a leftwing campaign group in the town of Enkoping, suggested he stay in her flat, although the two had not met. Both agree that they slept together on the night before the event, during which the condom split.
The following day, the woman attended and helped facilitate the event, at which Miss W was also present. According to her police interview, Miss W accompanied the Australian and some male guests to lunch at which he flirted with her; afterwards the pair went to the cinema, where she told police she had performed oral sex on him. They slept together that night, using a condom, and again the following morning, when both parties appear to agree that a condom was not used, after which Assange left.
What happened next will be the subject of any legal process, but according to her testimony Miss W, for some reason, got in touch with Miss A (they did not previously know each other); some days later the two went to a Stockholm police station where they said they were "seeking advice" on making a complaint against Assange. Miss A is understood to have told police that he had ripped the condom on purpose, while Miss W said the unprotected sex act had been without her consent. They were reportedly advised by the police officer that these allegations amounted to rape against Miss W and sexual molestation against Miss A.
це просто анєкдот
хтось може перекладе для ширшої публіки ?
2010.12.07 | ak1001
подробная статья ДейлиМейл о шведских приключениях (л)
The Wikileaks sex files: How two one-night stands sparked a worldwide hunt for Julian Assangehttp://www.dailymail.co.uk/news/article-1336291/Wikileaks-Julian-Assanges-2-night-stands-spark-worldwide-hunt.html#ixzz17RxmYBXP
2010.12.08 | ak1001
Алек Болдуин поддерживает экзукуцию Ассанжа при одном условии(л)
http://www.huffingtonpost.com/alec-baldwin/hang-him-from-the-rafters_b_792054.html...
Only one condition. You hold formal hearings on the Valerie Plame scandal. And you put that Low-Down-Gutless-Excuse-For-A-Vice-President Dick Cheney and that crypto-fascist maniac Richard Armitage on trial. Same as Julian Assange.
Cheney and Armitage. Assange goes on trial, they go on trial.
2010.12.08 | ak1001
стаття в Ройтерс (л)
Special Report: STD fears sparked case against WikiLeaks bosshttp://www.reuters.com/article/idUSTRE6B669H20101207
---
зі
на фоні цього ЦРУ зараз достатьно його чи їх чимось заразити
2010.12.08 | Боббі
Про екстрадицію Віктора Бута
http://213.251.145.96/cable/2009/08/09BANGKOK1998.html2010.12.08 | Боббі
Про розгром «російської мафії» в Іспанії (2009 р.)
http://213.251.145.96/cable/2009/08/09MADRID869.html2010.12.08 | Боббі
Організована злочинність в Болгарії (2005р.)
І тут спливає вплив російської мафії на організовану злочинність в Болгарії.http://213.251.145.96/cable/2005/07/05SOFIA1207.html
2010.12.09 | ak1001
веселе відео на ютюбі (л)
Rap News 5: Wikileaks & the War on Free Speech (ft. Julian Assange)http://www.youtube.com/watch?v=NXbCwq4ewBU&feature=player_embedded
2010.12.10 | ak1001
редактор El Pais о темах затронувших Испанию (л)
WikiLeaks cables had a huge impact in Spain, says El Pais editor-in-chiefhttp://www.guardian.co.uk/world/2010/dec/09/wikileaks-cables-huge-impact-spain
в частности дело об убийстве испанского журналиста в Багдаде
...
about the murder of a Spanish journalist by US fire in Baghdad.
The last was the most complicated because the cables revealed the double speak of government and prosecutors. Our stories showed that they told US diplomats they would try to hinder or even close down the case while telling the family of the dead journalist that they would do everything they could to advance it. This has been difficult for the Socialist government to explain.
...
зы
и нашего оператора
вообще это наверное к вопросу о том чьи жизни викиликс ставит под угрозу - лицемерных политиков
2010.12.11 | ak1001
Libération разместила у себя зеркало wikileaks (/)
http://www.liberation.fr/making-of/01012307421-liberation-abrite-wikileaks...
"We have chosen to help prevent the asphyxiation of WikiLeaks at a time when governments and companies try to block its operation without even a legal order. Like thousands of other sites, Libération.fr decided to participate in the support movement that is being put into place on the internet, replicating WikiLeaks content fully. These sites, called mirrors, can be hosted by anyone who has server space available. This is what we did, in order to prevent the disappearance from the public record of WikiLeaks documents selected with partner media organizations. We have therefore opened this site: wikileaks.liberation.fr"
2010.12.11 | ak1001
Гугл молчаливо подставил плечо
поиск Wikileaks - в первой строчке идет сслыка на IP адресWikiLeaks
- [ Перекласти цю сторінку ]
28 Nov 2010 ... WikiLeaks is a non-profit media organization dedicated to bringing important news and information to the public. We provide an innovative, ...
213.251.145.96/ - Кеш
это из серии а теперь пилите, шура, они золотые
+
канадская компания EasyDNS, которую кто-то спутал с американской EveryDNS, был завалена гневными письмами и в ответ решила взять обслуживание доменов wikileaks.ch и wikileaks.nl
2010.12.11 | ak1001
а некоторые уже кассандрят по полной (л)
http://www.huffingtonpost.com/naomi-wolf/post_1394_b_795001.html?Espionage Act: How the Government Can Engage in Serious Aggression Against the People of the United States
...
Presidential candidate Eugene Debs received a ten-year prison sentence in 1918 under the Espionage Act for daring to read the First Amendment in public.
...
'Step Ten' of the 'Ten Steps' to a closed society: 'Rename Dissent 'Espionage' and Criticism of Government, 'Treason'
...
троицкий на Эхе назвал это чистой сталинщиной , имхо довольно подходяще
2010.12.11 | GreyWraith
А що Ви хочете? Бюрократи - вони і в США бюрократи...
ak1001 пише:троицкий на Эхе назвал это чистой сталинщиной , имхо довольно подходяще
Хоча я все ж більше схиляюся до думки про певне інсценування. Просто керівництво США, схоже, вирішило підбити певні підсумки...
2010.12.19 | Scubo
Wikileaks: У Тимошенко нет елементарных знаний основ экономики(/)
Wikileaks: У Тимошенко нет елементарных знаний основ экономики16 декабря, 11:33
Американские дипломаты в Украине во время президентских выборов-2010 опасались вероятного формирования в Украине «путинской вертикали власти».
Это следует из американских дипломатических депеш, новую "порцию" которых получила от WikiLeaks французская газета "Монд".
"Американские дипломаты в Украине уже во время президентских выборов в феврале этого года высказывали Вашингтону свою обеспокоенность относительно вероятного формирования в Украине "путинской вертикали власти", независимо от того, кто победит на президентских выборах - Виктор Янукович или Юлия Тимошенко", - передает Радио "Свобода".
В телеграмме от 17 декабря 2009 года посол США из Киева анализирует "популистскую экономическую политику" в основе предвыборной программы Тимошенко и подчеркивает на наличии в ней "усиления роли государства", повторной национализации приватизированной уже собственности и двойственного отношения Тимошенко к олигархам.
В телеграмме американских дипломатов говорится также о критике в адрес Тимошенко за "очевидное отсутствие у нее элементарных знаний основ экономики".
Здесь также отмечено, что Тимошенко в своей борьбе с Ющенко "принесла в жертву экономику страны" и не провела существенных реформ.
В одной из телеграммы приведена информация о том, что "до 70% затрат правительства Тимошенко проходило без использования тендеров и почти 25 % средств государственных соглашений 2009 года были разворованы".
http://www.utro.ua/ru/politika/wikileaks_u_timoshenko_net_elementarnyh_znaniy_osnov_ekonomiki1292492199