Знаю, як треба! (л)
12/03/2010 | Felicidada
Олена Білозерська
Чому програв Майдан, і як можна було не програти
http://bilozerska.livejournal.com/341413.html
Чому програв Майдан, і як можна було не програти
http://bilozerska.livejournal.com/341413.html
Відповіді
2010.12.03 | 123
чергова ілюстрація недалекості праворадикалів
2010.12.03 | Felicidada
Який глибокий аналіз із демонстрацією власної недолугості! (-)
2010.12.03 | WWW
Це ви про дописувача? Продемонструю і я: не вважаю що програли,
- це не кінець .І коли "потужний" політик відкине коньки- будуть і наступні.
Любити беззастережно свою матку то є добре.
Прийом № 1 - занести якусь велику дурню (Майдан програв, потрібно було ...), і теревенити ще більш круту дурню як доконаний факт.
Майдан не програв, отриманий факт застосування сили узурпаторами проти неполітичних вимог.
Тому буде наступний крок.
До речі, палатки знесли також депутатів БЮТ. Не допомогло.
Чи виграв би майдан, якби була стрілянина? Це потрібно було вважати перемогою?
А так - приходьте на майдан 6-го.
І побачимо, скільки і чого ті БЮТівці без оплачених майданарбайтерів варті.
Бо таке було враження, що стояли як раз ті 5% противсіхів.
А бютоголові тільки лізли на трибуну та мікрофони тирили.
Як буде 25% на плащі - заберу свої слова.
2010.12.03 | selu
Олена - приємна дівчина й світлини в неї гарні.
2010.12.03 | 123
отут не заперечую
2010.12.03 | Sean
Олена ще і дівчина, котра робить те, що робити треба
незалежно від того, чи погоджуюся я з нею у політ.поглядах чи ні. Вона смілива, чесна і, відповідно - молодець. Респект2010.12.03 | Боровик
Та нічого вона не знає. Пише дурниці. Без коментаріїв.
2010.12.03 | Людмила
вона переплутала власні цілі із суспільними
2010.12.03 | rais
А ви не плутайте...
Бачу вам тут все тупі провокатори та радикали маряться.2010.12.05 | Isoлято
"Не судіть усіх по собі" (© М.Свистович)
2010.12.05 | rais
(© Свистович Л.І.)
О як, ну просто тобі командна гра. Тільки чому кожного разу у власні ворота?2010.12.05 | Людмила
не маряться. вони тутки стадами ходять
2010.12.03 | Адвокат ...
Ну що Вам сказать...
В рамцях свого ( р-р-революційного ) світогляду вона права.2010.12.03 | Felicidada
"Народ не дозрів" - сказав Свистович у зомбоящику (-)
2010.12.03 | Sean
Він правильно сказав
2010.12.04 | Адвокат ...
Перекажіть своїми словами, що сказав Свистович?
А ще краще,-- яку він висловив думку.2010.12.04 | Felicidada
Та та ж пісня...
політиків не можна допускати до підприємців... ніяких політичних вимог... народ не дозрів до революції...для таких заяв трибуну дають -;
2010.12.04 | Адвокат ...
Кулєґо! Ви ніколи не задумували сЬ, на греця людство вигадало
1. Демократію2. Людські права
3. Суспільний діяльоґ
?
2010.12.04 | Sean
от (л)
http://maidanua.org/static/news/2010/1291385701.html2010.12.04 | Адвокат ...
Я прохав не Вас. Соррька!
Кулєґа вповів, що він почув...2010.12.05 | Sean
ок, я був не зрозумів, то й здивувавсь
2010.12.04 | Pavlo
Натоясчіх буйньіх мало, вот і нєту вожаков.
Ще недовизріли керманичи ліволюції і ті політики, які після них.Не перегнили старі політики, під проводом Юлі/Юща/Кириленка/Гриценка/Луценка люди на Майдан не вийдуть.
Коли з"явиться сила/сили, яка зможе впоратись з керуванням країною, режим ялинковичей впаде сам собою.
Саме тому ялинковича налякав Майдан. Не тому, що пару десятків тисяч протестувальників можуть його скинути, а тому що Майдан є генератором думок, він міг стати (і обов"язково стане ) центром кристалізації нової сили, яка змете мародерський режим.
2010.12.04 | Адвокат ...
Не меліть дурниць, кулєґо! Нічьо в цім світі не падає само по
собі.Падає лише під натиском більшої сили. Таке у нас життя...
2010.12.04 | Pavlo
На моїй пам"яті падали совіти з усім соцтабором. Падали феєрично
2010.12.04 | selu
Справжніх буйних вгамовують миттю. Усі наші буйні - актори.
2010.12.04 | Shooter
Умов швидше нема. Та історичного моменту.
Але ще обов*язково прийде.2010.12.05 | Чучхе
бачите, ніхто наразі не знає достеменно який світогляд є найкращ
имможе зараз і потрібна рррреволюційність
2010.12.05 | zаброда
А є надєюсчієся?
Нє, там (☝), канєшна, об'яснять, одначе без обратної зв'язі2010.12.04 | Shooter
Буйні фантасмаґорії
Майдан, взагалі-то, не програв. Але і не виграв.Чому ж не виграв? Банально: бо боровся чи не виключно за СВОЇ шкурні інтереси - "спрощьонку".
Натомість, вимога мала йти далі. Якщо коротоко, то мали бути 2 головні умови
1) створення сприятливих умов для підприємництва (регуляторна атмосфера + боротьба з корупцією)
2) "нормальне" оподаткування (велосипед давно вже придумано і зроблено в країнах "золотого мільярду")
І такі гасла би могли, звісно, залучити або, принаймі, зацікавити набагато більше народу.
2010.12.04 | Kulish
Re: Майдан не програв!
Повторю те, що написав Олені:Взагалі, добре, що люди вийшли!
Але політика - мистецтво можливого. На останній акції було від сили 2000 осіб. І це на 6...7 млн. українських підприємців!
Коли 100...200 чоловік мерзнуть у наметах, а поряд у 10...15 хвилинах на метро десятки тисяч спокійно торгують на базарах, то тут щось не те робиться.
А щодо партій та прапорів повністю згоден. Без ідеології та потужної політсили кожна акція приречена.
Досвід 2004-го показав (принаймні, мені так здалося), що наметове містечко через днів 10 починає "маргіналізуватися", заселятись бомжами, якимось сумнівними особами.
Жаль... Не треба було доводити до "розгону". Треба було самим піти... Тобто "пересиджувати" теж не можна. З акції треба достойно виходити.
2010.12.04 | 123
дякую за виважену позицію і активну участь
Kulish пише:> Повторю те, що написав Олені:
> Взагалі, добре, що люди вийшли!
> Але політика - мистецтво можливого. На останній акції було від сили 2000 осіб. І це на 6...7 млн. українських підприємців!
2000 осіб - оцінка МВС, яка завжди занижена. Декілька очевидців казали про 5-7 тисяч.
> Коли 100...200 чоловік мерзнуть у наметах, а поряд у 10...15 хвилинах на метро десятки тисяч спокійно торгують на базарах, то тут щось не те робиться.
Мабуть Ви праві...
> А щодо партій та прапорів повністю згоден. Без ідеології та потужної політсили кожна акція приречена.
По-перше, це хибна теза - див досвід інших країн, де набагато численніші акції проводять, наприклад, профспілки. Або просто студентські організації (див. недавні протести у Великобританії).
По-друге, в Україні нема ідеологічних партій, окрім може КПУ та Свобода, але ці ідеології не можуть бути масово близькі підприємцям з декількох причин.
> Досвід 2004-го показав (принаймні, мені так здалося), що наметове містечко через днів 10 починає "маргіналізуватися", заселятись бомжами, якимось сумнівними особами.
Думаю, це слушна думка.
> Жаль... Не треба було доводити до "розгону". Треба було самим піти... Тобто "пересиджувати" теж не можна. З акції треба достойно виходити.
І це нмд слушна думка. Але ж так і сталося - по суті лишилися як раз маргінали, згадані Вами вище. Добре це чи погано, але більшість підприємців вже не мали стимулу для активного протесту, основний подразник було усунуто.
2010.12.04 | GreyWraith
У мене взагалі складається враження...
... що прихильники БЮТ та "Свободи" більш раді розгону, ніж навіть прихильники ПРУ. І, схоже, точно так само за деревами не бачать лісу.2010.12.04 | Kulish
Re: Щодо кількості...
Я особисто виміряв площу прямокутної ділянки від Хрещатика до трибуни. Це 200*100 кроків або 160*80 метрів = 12800 кв.м. Знімаємо 30% на клумби та інші прогалини. Залишається 10 тис. кв. м.Якщо люди стоять дуже щільно, то людина приходиться на 1 кв.м. Таким чином та площадка вміщує не більше 10 тис. осіб. Так, схоже, й було в акції 22-го листопада.
Останній раз люди стояли на половині площадки та були великі прогалини.
Ну з урахування людей у "трубі" (які грілися), може, було й 3 тисячі.
2010.12.04 | Лермонтов
"Якщо люди стоять дуже щільно, то людина приходиться на 1 кв.м."
Категорично не згоден. Це коли люди стоять дуже рідко.2010.12.04 | jz99
на мою думку, ваші розрахунки містять завеликі помилки
Kulish пише:> Я особисто виміряв площу прямокутної ділянки від Хрещатика до трибуни. Це 200*100 кроків або 160*80 метрів = 12800 кв.м. Знімаємо 30% на клумби та інші прогалини. Залишається 10 тис. кв. м.
Супутникові знімки все ж точніші, і є можливість безпосередньо на них вимірювати відстані:
http://wikimapia.org/#lat=50.4496756&lon=30.524413&z=18&l=37&m=s&gz=0;305243111;504497405;0;3279;5793;0
Упоперек від проїжджої частини до лінії сцени ~55 м, уздовж між хідниками ~125м, площа прямокутника 6875 м². З урахуванням поправки на 25–30% (у вас залишок 10 тис. кв. м від 12,8 тис., це 22%) залишається 4,8–5,2 тис. кв. м, нехай ~5 тис. Отже, з площею ви явно перестаралися.
> Якщо люди стоять дуже щільно, то людина приходиться на 1 кв.м.
А отут НМД ви дуже сильно занижуєте значення. Дуже щільно — це як? На ескалаторі метро люди в годину пік стоять доволі щільно. На одній сходинці вміщується дві людини. Довжина сходинки 1 метр (недавно шукав параметри в Інтернеті, візуально десь так і є), ширина на око 40 см (коли сходинка заповнена п’ятьма секціями гумової гребінки, то дві підряд утворюють обрис квадрата; також ці 40 см є в Інтернеті). Таким чином, люди на заповненому ескалаторі, практично не торкаючись один одного, стоять зі щільністю 6 осіб на 1,2 кв. м (3 сходинки).
На Майдані чи перед АП у щільній частині гурту дуже важко було пролізати (про ”проходити” вже й мови нема). Я не міг вільно дійти до сцени ні перед АП, ні на Майдані (власне, саме з наміром оцінити щільність стояння людей), за нагальної потреби довелося би продиралися і розштовхувати людей. Один квадратний метр — це чимало, спробуйте викласти на підлозі від кутка кімнати і станьте в той куток. Уявіть собі всю кімнату у таких квадратах, в кожному по людині. Мимо вас можна вільно бігати, нікого не торкаючись, ще й ”вести м’яча”
Так от, коли люди стоять по 4–5 на квадратний метр, то ~5 тис. кв. м вмістять 20–25 тис. народу
В один з днів, коли частина мітингувальників була на Майдані, частина перед АП (здається, 22-го, вже не пам’ятаю), на Майдані була зранку така щільність, що уздовж з кінця в кінець можна було вільно (чемно, без проштовхування) обійти лише самісіньким краєм, бордюром або й зійшовши на проїжджу частину
Останні два з’їзди Майдану, звичайно, не утворювали високої щільності на всьому просторі, лише перед сценою (смужка 20–25 м шириною і ~50м в довжину, площа 1,0–1,2 тис. кв. м, це від 4 до 6 тис. людей). Решта була заповнена ”острівцями” людей, що стояли по двоє-троє-четверо (знайомі, родичі, попутники), кожен острівець приблизно і є 1 кв. м, між острівцями на око укладалося по декілька порожніх таких самих квадратів, ото й була щільність 1 людина на кв. м. (без смужки перед сценою залишається ~4 тис. кв. м, але й вона зайнята була тільки наполовину, отже, 2 тис. осіб). Разом 6–8 тис. людей. На сайті Міста Волі чи то Чесних податків у новинах пробігала кількість 7 тис., от вона реалістична.
> Ну з урахування людей у "трубі" (які грілися).
На мій погляд, там було людей значно менше за ту кількість, що дає розмах крайніх значень від меж оцінки площі і щільності гурту (і ризику помилитися в той чи інший бік), тобто, спроба точно оцінити кількість людей у трубі втрачає сенс.
…А загалом, як виявилося, науки рахувати людей чи то не існує, чи немає у відкритому доступі. Ось цікаві публікації в Інтернеті, і свіжі:
David Akin's On the Hill :: Counting people
http://davidakin.blogware.com/blog/_archives/2006/1/8/1631343.html
How big will inaugural crowd be? Do the math
http://www.msnbc.msn.com/id/28662672/#s
Tips on estimating crowd sizes for journalists - by Joan Schroeder
http://www.helium.com/items/1444274-estimate-crowd-size-journalist-reporter-obama-palin-mccain-parade-rally-inaguration
Crowd Estimates
http://www.gaspee.com/CrowdEstimates.htm
Reporting: The Perils of Crowd Counting
http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,843533,00.html
How Many People Were At Jon Stewart Rally | Crowd Estimate Rally To Restore Sanity
http://www.mediaite.com/online/how-many-people-are-at-the-jon-stewarts-rally-to-restore-sanity/
Glenn Beck Crowd-Size Controversy: Why Counting Big Audiences Is So Difficult
http://www.aolnews.com/surge-desk/article/why-its-so-hard-to-estimate-crowd-size-glenn-becks-or-otherwi/19613962
2010.12.05 | Kulish
Re: Не можу сперечатись...
При такому ретельному підході, як у Вас. Єдине що мені здається, що 4...5 осіб на 1 кв.м. - то занадто. Вийдіть на площу та уявіть собі 1 м на 1 м. Ну від сили 2 людини.І ще..."20–25 тис. народу" - це третя частина центрального стадіону (!). Ви дійсно вважаєте, що на площадці перед трибуною може стільки вміститись? Підіть і подивіться на ту площадку.
Хоча я, в принципі, не проти. Чим більше тим краще. Бо і 7 тис. протестантів на 6...7 млн. підприємців дуже замало.
2010.12.05 | jz99
на око важко оцінювати (/)
Kulish пише:> Єдине що мені здається, що 4...5 осіб на 1 кв.м. - то занадто. Вийдіть на площу та уявіть собі 1 м на 1 м. Ну від сили 2 людини.
Виходив і намагався уявити, але перед цим я вже трохи бавився і з вимірюванням на супутникових знімках, і у себе в кімнаті, тож встиг пересвідчитися, що без опори на точні показники можна дуже сильно помилятися у своїх прикидках. Я Вам все ж раджу розкласти на підлозі з якихось предметів краї квадратного метра, щоб побачити його обсяг живцем — в мене він теж спершу на око був значно меншим, ніж насправді
Ось дивіться, знайшов ілюстрації до питання оцінки щільності/густини стояння людей:
http://www.gkstill.com/LoS-S.html
http://www.gkstill.com/CrowdDensity.html
Діаграми звідти:
Шільність 1 людина на кв. метр
2 людини на кв. метр
3 на кв. метр
4 на кв. метр
5-ро людей на кв. метр
6-ро людей на кв. метр
7-ро людей на кв. метр
8-ро людей на кв. метр
Бачите, скільки ”повітря” між людьми, коли їх один на кв.м, можна вільно ходити між ними. А якщо їх ще уявно скупчити в окремі групки по двоє-троє-четверо, то буде приблизно так, як це й було на Майдані, в його дальній від сцени частині.
А от як було у передній частині Майдану, ближче до сцени, тут важко оцінити і легко помилитися. То треба влізти туди всередину і відчути на собі, але я цього не робив, щоб даремно не турбувати людей. Гляньте, на діаграмах того професора Кейта Стіла навіть за щільності 5 людей на кв. м вони ще не торкаються один одного.
І зверніть увагу, що на око доволі важко визначати щільність, починаючи десь з 3 людей на кв. м, тобто, легко можна помилятися вдвоє і більше.
> І ще..."20–25 тис. народу" - це третя частина центрального стадіону (!). Ви дійсно вважаєте, що на площадці перед трибуною може стільки вміститись?
Я остерігаюся в такому питанні вважати краще довіритися точнішим засобам. Бачте, питання, скільки може вміститися, залежить від умов — щільності і бажання людей таку щільність утворювати і витримувати. Я казав про 20–25 тис. як можливість, не як факт. Але чом би й ні? Відбувається самоорганізація, є ”центр конденсації”, сцена, люди намагаються підійти ближче. Коли їх багато, куди ж їм подітися? Повторю, за щільності 5 осіб на кв. м вони ще не впираються один в одного і тим більше не здавлені, як шпроти, коли їдуть на роботу чи з роботи в метро
Ось знайшов норми безпеки для організаторів масових зібрань, щоб не утворювалася тиснява — не більше 40 осіб на 10 кв. м (тобто, 4 людини на кв. м), коли люди йдуть, і не більше 47 осіб на 10 кв. м (4–5 на кв. м), коли стоять:
http://www.reliancerisk.com.au/2008/10/30/safety-in-numbers/
http://www.gkstill.com/Chapter_2.html
Так, бачте, оці 4–5 на кв. м, що дають теоретичні 20–25 тис. на тій частині Майдану, навіть не є якимись максимальними, це поріг безпеки.
> Хоча я, в принципі, не проти. Чим більше тим краще. Бо і 7 тис. протестантів на 6...7 млн. підприємців дуже замало.
Ні, я аж ніяк не мав на меті завищувати кількість людей. Мені саме цікаво було знайти спосіб її реальної оцінки.
2010.12.05 | Kulish
Re: Переконливо!
Так от на останній акції згідно з картинками була 1 людина на кв.м. на половині площі ділянки (2,5 тис. кв. м.), тобто ті ж самі 2...3 тис., про які я казав. Варіанту з 2-ма особами аж ніяк не було.Дуже дякую за корисну дискусію. Збережу Ваші нотатки і посилання в окремий файл.
А Ви можете писати дисертацію! Матеріал буде...
2010.12.04 | Pavlo Z.
Маю сумнів, що знаєте.
По пунктах.> 1. Підприємці дуже боялися засмутити Януковича, зокрема, політичними вимогами про відставку його Азарова і вибори до ВР у наступному році.
Не боялися і навіть не думали про це. Вимоги були з 23 вересня одні й ті самі:
1.Кодекс у смітник - все писати з чистого листа.
2.ВІдставка Уряду
3.Вибори у конституційний термін - навесні 2011.
> А треба було:
>а). Об’єднатися навколо впливового відомого політика. Краще за все Юлі - сама її терпіти не можу, але іншого виходу, здається, не було.
І був, і є - чесно боротися за чесні вимоги разом з чесними людьми.
> б). Висунути конкретні політичні вимоги. Навіть якщо припустити, що відредагований "кидальний" кодекс справді влаштовує більшість підприємців - ті, хто розробив попередній, що призвів до масових акцій протесту, тобто збитків людям і державі, мають бути покарані - уряд Азарова у відставку.
Так і було - див. вище
> За кодекс проголосувала Верховна Рада - значить, перевибори Ради, щоб можна було не обрати тих депутатів, які голосували за кодекс.
Так і було - оголосили їх у чорний список на наступні вибори.
Далі буде трохи пізніше - мушу бігти:(.
2010.12.04 | observеr
мабуть ви про різні майдани
Pavlo Z. пише:> По пунктах.
> > 1. Підприємці дуже боялися засмутити Януковича, зокрема, політичними вимогами про відставку його Азарова і вибори до ВР у наступному році.
> Не боялися і навіть не думали про це. Вимоги були з 23 вересня одні й ті самі:
> 1.Кодекс у смітник - все писати з чистого листа.
> 2.ВІдставка Уряду
не було
> 3.Вибори у конституційний термін - навесні 2011.
не було
2010.12.06 | Pavlo Z.
Ні, про один і той самий
observеr пише:> Pavlo Z. пише:
> > По пунктах.
> > > 1. Підприємці дуже боялися засмутити Януковича, зокрема, політичними вимогами про відставку його Азарова і вибори до ВР у наступному році.
> > Не боялися і навіть не думали про це. Вимоги були з 23 вересня одні й ті самі:
> > 1.Кодекс у смітник - все писати з чистого листа.
> > 2.ВІдставка Уряду
>
> не було
>
> > 3.Вибори у конституційний термін - навесні 2011.
>
> не було
РЕЗОЛЮЦІЯ
попереджувальної акції підприємців України
м. Київ. 23 вересня 2010р.
1. Виражаємо недовіру урядові та особисто Азарову М.Я. та вимагати відставку уряду в повному складі. Причина недовіри - брехлива політика Уряду , що проявилася в процесі так званого всенародного обговорення проекту Податкового кодексу, приховування тексту Кодексу, відсутності у запропонованих проектах прагнення вирішити основні соціально-економічні проблеми: прискорений розвиток вітчизняної економіки, переваг експорту над імпортом, заслон корумпованості, зменшення різниці між мінімальною та максимальною зарплатою та пенсією, ліквідацією можливостей картельних змов, захист валюти України та перешкоду зберігати кошти в зарубіжних банках, недопущенню переваг річних витрат над надходженнями, грубе порушення закону про регуляторні вимоги, відсутність всякої відповідальності за вчинені в зв’язку із цим порушення Законодавства України.
2. Ставимо вимогу розробити проект Податкового кодексу, використавши вище вказані принципи, залучивши до розробки науковців, представників громадських організацій малого та середнього бізнесу. Перед розглядом у Верховній Раді провести справжнє всенародне обговорення та врахувати зауваження народу.
3. Пропонуємо Президенту України відкликати свій підпис та ветувати Закон України №6673 Про внесення змін до законів України "Про Державний бюджет України на 2010 рік" та "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", який ухвалено 08.07.2010р. у порушення пп.1 та 2 ст.25 ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та у порушення п.1 статті 90 ЗУ «Регламенту Верховної Ради України». Як наслідок, із введенням цього закону розпочалася вимушена масова здача свідоцтв про підприємницьку діяльність та поповнення армії безробітних. Цим законом не буде вирішено проблеми Пенсійного фонду, погіршиться життєвий рівень народу, погіршиться рівень економіки України. Пропонуємо розпочати назрілу реформу Пенсійного фонду з поступовим відходом від солідарних пенсійних внесків і застосуванням накопичувальних обов’язкових страхових пенсійних внесків, які будуть власністю лише застрахованої особи.
4. Вимагаємо забезпечити можливість участі громадськості в розробці проектів законодавчих документів. Склад Ради підприємців при Кабінеті Міністрів, при Держкомпідприємництві переглянути та затвердити там осіб, рекомендованих громадськими організаціями підприємців малого та середнього бізнесу як самої багаточисленної суспільної групи.
5. Забезпечити для організації конференцій, з’їздів, семінарів підприємців малого та середнього бізнесу безкоштовне надання залів районних, обласних адміністрацій, а для проведення всеукраїнських заходів - залів, підпорядкованих Уряду та Президенту України. За рахунок бюджету надавати можливість висловлювати проблеми малого та середнього бізнесу на телеканалах та в інших ЗМІ.
Відозва Координаційної ради Асамблеї громадських організацій малого і середнього бізнесу України до підприємців України
Останні події свідчать, що вперше за рік державна машина, яка, здавалося б, подавила у країні будь-які осередки спротиву, змушена була зупинитися перед щитом солідарності малих та середніх підприємців. Разом з тим органи державної влади не покидають надії шляхом спроб дезорганізації протестного руху і дезінформації громадян розколоти підприємців, змусити їх відмовитися від своїх справедливих вимог. На це спрямовані і знесення наметового містечка на Майдані під приводом встановлення ялинки, винесення рішень судів про заборону проведення масових акцій, репресії проти організаторів.
Асамблея громадських організацій малого та середнього бізнесу України, яка утворена реальними громадськими організаціями України на початку 2010 р., залишаючись на позиціях, виголошених нами на Майдані Незалежності, наполягаючи на необхідності: відміни прийнятого варіанту Податкового кодексу, реальних кроків щодо зменшення соціального внеску, реформи пенсійної системи, відставки некомпетентного Уряду і проведення виборів до ВР України у термін, обумовлений Конституцією України, тобто навесні 2011 року,
пропонує:
Провести мітинги або загальні збори підприємців на місцях 6-7 грудня. Обрати на них повноважного представника на позачергову Асамблею громадських організацій малого і середнього бізнесу України (з’їзд), яка відбудеться 9 грудня 2010 р.
Обов’язкова попередня реєстрація участі до 8 грудня, е-mail: cppvin@ukr.net ag.kpl.lviv@gmail.com
Ми виробимо спільну позицію підприємництва, спільний план дій на найближчий період, вийдемо з ними до інших організацій з пропозицією співпраці.
Пам’ятаймо, що саме від нашої активної позиції залежатиме - хто представлятиме наші інтереси. Або вибори своїх представників, спільна узгоджена праця і перемога - або знову матимемо чергових самозванців, штрейкбрехерів, які будуватимуть власну карколомну кар’єру на уламках вашої довіри.
Координаційна рада Асамблеї ГО МСБА
2010.12.04 | GreyWraith
Re: Маю сумнів, що знаєте.
Pavlo Z. пише:Не боялися і навіть не думали про це. Вимоги були з 23 вересня одні й ті самі:
> 1.Кодекс у смітник - все писати з чистого листа.
> 2.ВІдставка Уряду
> 3.Вибори у конституційний термін - навесні 2011.
Та отож. Ці політичні вимоги ніхто з порядку денного не знімав. Не хоче Янукович виганяти дурний уряд? - значить, сам за його косяки відповідає.
>а). Об’єднатися навколо впливового відомого політика. Краще за все Юлі - сама її терпіти не можу, але іншого виходу, здається, не було.
А навіщо Тимошенко? Ну, об'єдналися навколо неї - і що далі? Знову її в прем'єри чи президенти? А далі - знову дурні газові угоди, знову орди тушок у різні ради, знову недолуга економічна політика? А навіщо нам це?
2010.12.06 | Pavlo Z.
Іще:
> > А треба було:
> >а). Об’єднатися навколо впливового відомого політика. Краще за все Юлі - сама її терпіти не можу, але іншого виходу, здається, не було.
А Ви пробували це запропонувати підприємцям?:) І яка була реакція?:)) Ото ж бо - Майдан був би зовсім пустіший і непідприємницький.
До честі Юлі - вона це розуміла і зовсім не наполягала. До організованого на сьогодні мітингу. Результат маємо відповідний - і він мене аж ніяк не тішить:(.
2010.12.05 | Volodimir_V
Цей майдан не мав виграти.
Основна ціль майдану 2- Україна разом.На мою думку було б гірше(в майбутньому) якби виграв.- бо не дає нічого взамін!
1. Не всі верстви населення- ця влада збурила, точніше ще більшість населення не відчула, або не зрозуміла, що ця влада їм принесла, народ потроху прозріває, але ще недостатньо щоб вийти на майдан.
2. майдан-2 відірваний від основної частини населення.
3. поки немає в організаторів кістяка ідеології- яку потрібно відстоювати та на яку можна в майбутньому поступово наживити всі соціальні проблеми.(І основне в кістяк потрібно обережно, але гармонійно влести національний елемент(повинні відстоюватись українські інтереси-не російські, не німецькі))
Після пункту 3. створюється партія, яка має багато осередків у всіх регіонах України.
А поки Свистовичу і Ко п'ятірка.
Тільки одне зауваження- ті люди які вийдуть в понеділок і яких напевне розженуть-зроблять добру справу поставлять в свідомості українців знак питання, а не тухлу крапку з салютами.(Я надіюсь що Свистович остаточно не порвав з тією групою і після події зв'язки поновляться)
А взагалі те що я написав нісенітниця, бо я участі в цьому дійстві не приймав ну і навіть й поблизу не був, оце сиджу в глухому селі й байки складаю.
2010.12.05 | RuslanMD
В принципі ,автор права,але не згоден ,що треба було гуртуватися
2010.12.05 | RuslanMD
що треба було гуртуватися навколо Тимошенко