Украинские моряки впервые дали бой пиратам!(\)
12/04/2010 | stryjko_bojko
Украинские моряки впервые дали бой пиратам!
http://kp.ua/daily/301110/255826/
Украинцы с сухогруза Pistis надели пиратам судно на голову
Александр ФЕДЧЕНКО Комсомольская правда в Украине, № 272,
После нападения пиратов на судно, горе-флибустьеры получилинеожиданный отпор.
Греческий сухогруз Pistis экипаж, которого состоит из 29 украинцев, 2 россиян и 4 филиппинцев покинул одесский порт еще в начале прошлой недели. Корабль должен был доставить украинское зерно на Тайвань. Чтобы Pistis добрался в пункт назначения без проблем, судовладелец продумал маршрут, который проходил как можно дальше от берегов Сомали. Несмотря на это, украинский капитан решил заранее подготовить команду к возможным неприятностям.
- Еще в порту Одессы капитан попросил матросов купить пару ящиков пустой стеклянной тары, - рассказал "КП" Александр Корж, моторист сухогруза Pistis. - Мы еще подумали, ну зачем нам пустые бутылки, что своих не хватает? Но приказ есть приказ. Когда корабль покинул порт, капитан собрал всех на палубе и объяснил, что путь долгий и опасный. Не исключено, что могут быть неприятности. Потому лучше хорошо подготовиться.
Команду разделили на несколько групп. Одни раскручивали рулоны с колючей проволокой и оббивали ею кромки палубы. Причем эту процедуру делали три раза, как говорится, наверняка. Другие разливали по бутылкам горючее и затыкали их газетами. Третья команда проверяла пожарные рукава. Закончили работу, когда уже проплывали возле Египта.
Несмотря на опасения, возле африканского континента на корабль никто так и не напал. Сухогруз повернул в восточном направлении и начал приближаться к берегам Индии. Казалось, все возможные беды уже позади и можно расслабиться. Но не тут-то было.
- В ночь с воскресенья на понедельник мы проходили в 300 милях от побережья Индии, - продолжает Александр. - Было около четырех утра - самое время крепкого сна. Вдруг дежурный на палубе поднял тревогу. Когда мы выбежали на палубу, услышали автоматную очередь. Вот тогда и стало ясно - нас атаковали!
Залпы из автомата Калашникова не испугали моряков. Напротив, они тут же разделились на несколько групп и завязался настоящий морской бой.
- Мы понимали, что нас ждет, если мы проиграем, потому боролись даже не за себя, а своих детей, жен, родных. Ведь мы их единственная опора, - объясняют моряки. - Два матроса со сварщиком схватили несколько бутылок с коктейлем Молотова, подожгли и начали бросать в пиратскую лодку. К сожалению, попасть так и не удалось. Капитан тем временем передал по всем каналам связи сигнал бедствия и скомандовал увеличивать скорость. Когда мы развернулись, ребята попытались сбить пиратов водяной пушкой.
Скоростной катер пиратов быстро набирал обороты и лихо уходил от шквала зажигательных бутылок и выстрелов сигнальных ракет. Неожиданное сопротивление моряков разозлило корсаров. Они решили идти на абордаж по прикрытием пулемета.
- Как только мы показывались на палубе, тут же начинался шквальный пулеметный огонь, - рассказывают моряки. - Но забраться на палубу с первого раза пираты так и не смогли. Первые кто добирался наверх, натыкались на колючую проволоку, которой мы оббили борта. Начали орать и прыгать в воду. У нас оставался лишь один шанс - сбросить на головы бандитов лодку. Мы им и воспользовались.
Когда спасательная шлюпка свалилась на головы пиратов, их катер едва не перевернулся. Тогда захватчики поняли – сухогруз им не взять. Они прекратили преследовать корабль и начали выуживать из воды побитых товарищей.
Вчера вечером греческий балкер Pistis с 29 украинцами уже был на расстоянии четырех дней от берегов Тайваня. По словам моряков, весь экипаж чувствует себя прекрасно, постоянно шутит на тему пиратов и готов, в случаи необходимости, дать очередной морской бой захватчикам.
====================================
КОММЕНТАРИЙ СПЕЦИАЛИСТА
Михаил ВОЙТЕНКО, редактор сайта "Морской бюллетень" :
- Сегодня моряки сообразили, что бороться с пиратами можно и нужно. Хорошо, что в умении отбиваться от корсаров законодателями моды стали украинские моряки. Что касается пиратов, то они тоже ищут новые способы захвата кораблей. Когда сомалийцы напали на греческий корабль Lugela с одесским экипажем, то моряки закрылись в машинном отделении и развернули корабль в сторону британского эсминца. Теперь пираты используют взрывчатку. Теперь на кораблях появилась колючая проволока, коктейли Молотова и прочее. Не исключено, что вскоре мы увидим новый тактический ход пиратов.
http://kp.ua/daily/301110/255826/
Украинцы с сухогруза Pistis надели пиратам судно на голову
Александр ФЕДЧЕНКО Комсомольская правда в Украине, № 272,
После нападения пиратов на судно, горе-флибустьеры получилинеожиданный отпор.
Греческий сухогруз Pistis экипаж, которого состоит из 29 украинцев, 2 россиян и 4 филиппинцев покинул одесский порт еще в начале прошлой недели. Корабль должен был доставить украинское зерно на Тайвань. Чтобы Pistis добрался в пункт назначения без проблем, судовладелец продумал маршрут, который проходил как можно дальше от берегов Сомали. Несмотря на это, украинский капитан решил заранее подготовить команду к возможным неприятностям.
- Еще в порту Одессы капитан попросил матросов купить пару ящиков пустой стеклянной тары, - рассказал "КП" Александр Корж, моторист сухогруза Pistis. - Мы еще подумали, ну зачем нам пустые бутылки, что своих не хватает? Но приказ есть приказ. Когда корабль покинул порт, капитан собрал всех на палубе и объяснил, что путь долгий и опасный. Не исключено, что могут быть неприятности. Потому лучше хорошо подготовиться.
Команду разделили на несколько групп. Одни раскручивали рулоны с колючей проволокой и оббивали ею кромки палубы. Причем эту процедуру делали три раза, как говорится, наверняка. Другие разливали по бутылкам горючее и затыкали их газетами. Третья команда проверяла пожарные рукава. Закончили работу, когда уже проплывали возле Египта.
Несмотря на опасения, возле африканского континента на корабль никто так и не напал. Сухогруз повернул в восточном направлении и начал приближаться к берегам Индии. Казалось, все возможные беды уже позади и можно расслабиться. Но не тут-то было.
- В ночь с воскресенья на понедельник мы проходили в 300 милях от побережья Индии, - продолжает Александр. - Было около четырех утра - самое время крепкого сна. Вдруг дежурный на палубе поднял тревогу. Когда мы выбежали на палубу, услышали автоматную очередь. Вот тогда и стало ясно - нас атаковали!
Залпы из автомата Калашникова не испугали моряков. Напротив, они тут же разделились на несколько групп и завязался настоящий морской бой.
- Мы понимали, что нас ждет, если мы проиграем, потому боролись даже не за себя, а своих детей, жен, родных. Ведь мы их единственная опора, - объясняют моряки. - Два матроса со сварщиком схватили несколько бутылок с коктейлем Молотова, подожгли и начали бросать в пиратскую лодку. К сожалению, попасть так и не удалось. Капитан тем временем передал по всем каналам связи сигнал бедствия и скомандовал увеличивать скорость. Когда мы развернулись, ребята попытались сбить пиратов водяной пушкой.
Скоростной катер пиратов быстро набирал обороты и лихо уходил от шквала зажигательных бутылок и выстрелов сигнальных ракет. Неожиданное сопротивление моряков разозлило корсаров. Они решили идти на абордаж по прикрытием пулемета.
- Как только мы показывались на палубе, тут же начинался шквальный пулеметный огонь, - рассказывают моряки. - Но забраться на палубу с первого раза пираты так и не смогли. Первые кто добирался наверх, натыкались на колючую проволоку, которой мы оббили борта. Начали орать и прыгать в воду. У нас оставался лишь один шанс - сбросить на головы бандитов лодку. Мы им и воспользовались.
Когда спасательная шлюпка свалилась на головы пиратов, их катер едва не перевернулся. Тогда захватчики поняли – сухогруз им не взять. Они прекратили преследовать корабль и начали выуживать из воды побитых товарищей.
Вчера вечером греческий балкер Pistis с 29 украинцами уже был на расстоянии четырех дней от берегов Тайваня. По словам моряков, весь экипаж чувствует себя прекрасно, постоянно шутит на тему пиратов и готов, в случаи необходимости, дать очередной морской бой захватчикам.
====================================
КОММЕНТАРИЙ СПЕЦИАЛИСТА
Михаил ВОЙТЕНКО, редактор сайта "Морской бюллетень" :
- Сегодня моряки сообразили, что бороться с пиратами можно и нужно. Хорошо, что в умении отбиваться от корсаров законодателями моды стали украинские моряки. Что касается пиратов, то они тоже ищут новые способы захвата кораблей. Когда сомалийцы напали на греческий корабль Lugela с одесским экипажем, то моряки закрылись в машинном отделении и развернули корабль в сторону британского эсминца. Теперь пираты используют взрывчатку. Теперь на кораблях появилась колючая проволока, коктейли Молотова и прочее. Не исключено, что вскоре мы увидим новый тактический ход пиратов.
Відповіді
2010.12.04 | igorg
Молодці! Але здається піратству сприяють саме
судовласники, й підозрюю, що політики також отримують величезні бариші від цього промислу. Звичайно, успіх екіпажу без зброї це скоріше випадок ніж гарантія. З України вже була озвучена пропозиція саджати на судна озброєні спецгрупи, наприклад з України, професійних військовиків. Й це не суперечить морському праву. Тоді шансів у піратів буде майже нуль. Це найдешевший варіант порівняно з ескортом. Але дешеві рішення - невигідні рішення.2010.12.04 | stryjko_bojko
Re: Молодці! Але здається піратству сприяють саме
Re: Молодці! Але здається піратству сприяють саме...Питання- ЧОМУ така потужна військова країна як США та Євросоюз терплят безчинства "піратів" на морі, чому американські марінерс із своїми супер-кораблями НЕ нападають на піратів (якась сотня чи кілька сотень осіб!) і НЕ ліквідують їх як клас??? Та вистарчить одного морського есмінця з вертольотами щоб всіх їх за кілька годин виловити і винищити! (З інтерв"ю одного військового експерта).-
Висновок - ніяких "піратів" нема, є організований американським урядом морський бізнес на державному рівні! Просто, США є не ВИГІДНО цю "проблему" закривати... Хтось з американського уряду гріє собі на цьому руки!
одержано по ел. пошті від anato
2010.12.04 | Адвокат ...
Не повторюте дурниць за дурнями, кулєґо!
Сомалійські пірати, яко й афґанські моджагеди,-- одне й те саме. Хвеодальний релікт, що має шальону мотиваційну силу і леґійони прихильників. Сучасна зброя безсила проти Духу. Таке життя...2010.12.04 | Сахаров
Угу
Якраз зброя на борту торгових суден не дозволена. З усієї команди лише капітан має право на табельну пукавку. Та й та має зберігатися у сейфі.2010.12.04 | igorg
Здається це стосується саме екіпажу, тут же
мова йде про спецгрупу охорони яку саджають і знімають з базових кораблів у нейтральних водах.2010.12.04 | Sych
Стільки їбатні, коли б пару калашів вирішили проблему.
Проблема піратства буде вирішена коли пірати будуть знати що команди човнів озброєні.Так само просто факт що у країні дозволене носіння зброї автоматично знижує рівень злочинності. Псіхалоґія, панімаєш.
2010.12.04 | Лермонтов
Сьогодні пірати змушені ховатися, бо озброєний корабель є
однозначно піратським (коли не військовий, звичайно). Тому-то й використовують моторні човни, а не справжні кораблі, і мають команди у десяток осіб.Дозволивши озброєні невійськові кораблі матимемо піратів, що будуть нахабно ошиватися біля усіх портів на могутніх кораблях з сотнями членів екіпажу підшукуючи найжирнішу здобич. І навіть під час захоплення, якщо військові їх схоплять, можуть робити невинні очі і казати: "Яке захоплення? То не ми, то на нас напали! A ми захищалися й трохи захопились - хотіли кривдникам наваляти, щоб надовго запам'ятали."
МОрське право не кабінетні теоретики придумали.
2010.12.04 | Sych
Дядьку, припиняйте їсти грибочки.
2010.12.04 | Лермонтов
Тобто заперечити немає чим? QED
2010.12.04 | Сахаров
Лермонтов правильно каже
Саме з тої причини на торгових суднах заборонено мати зброю, бо відсутність чи наявність зброї (а ще наявність прапора свого чи чужого регістру) відрізняє торгове судно від піратського. Всі заяви про озброєння команд чи наявність на борту торгових суден озброєних груп чи загонів - бздура і дурість. Таке судно опиняється поза законом, вважається піратським і капітан та команда такого судна вважаються карними злочинцями, підлягають затриманню і суду, незалежно від того, нападали вони на когось чи ні. І строки ув'язнення у цих випадках не маленькі.Тут є певні нюанси у законодавстві різних країн, але, наприклад, опинитися у територіальних водах США на судні з озброєною командою я б нікому не радив - або тюрма, або, в разі навіть не спротиву, а непідкорення наказу берегової охорони - відкриють вогонь на ураження.
2010.12.04 | GreyWraith
А ліцензію виправити в якогось уряду?
Раз ВМФ не справляються, то хай люди обороняються самостійно. Накапостять - розбиратися вже з урядом, що дав їм ліцензію. Без ліцензії - значить пірат.2010.12.04 | Сахаров
Re: А ліцензію виправити в якогось уряду?
Ще раз повторюю - не може бути зброї на торгових суднах. Які ліцензії? Ліцензії на озброєння і захоплення суден давалися колись каперам підчас війни. Але те було давно.2010.12.04 | GreyWraith
Re: А ліцензію виправити в якогось уряду?
Сахаров пише:Ліцензії на озброєння і захоплення суден давалися колись каперам підчас війни. Але те було давно.
Правильно. Але цікаво, та давня практика себе виправдовувала? Судячи з того, що теперішні моряки торгових суден заклопотані колючим дротом і мусять відбиватися від піратських кулеметів коктейлем Молотова і киданням шлюпок на голови, в теперішній практиці є щось хибне. Скільки часу має пройти, скільки мільйонів має бути виплачено цим нахабам, заохочуючи їх до нових подвигів і скільки моряків має бути замордовано у піратському полоні, щоб з'явилися якісь зміни?
2010.12.04 | Сахаров
Re: А ліцензію виправити в якогось уряду?
Каперство - це залучення невійськових суден до воєнних дій. Востаннє, здається, каперські ліцензії видавалися у 18 сторіччі. Що ж стосується ситуації з сомалійцями - тут є ще серйозний нюанс, пов'язаний з юридичними ускладненнями, страховкою тощо. Ось один з найкращих матеріалів у Неті, в якому експерт всебічно розглядає проблему. http://cripo.info/index.php?sect_id=1&aid=873482010.12.04 | Лермонтов
Гадаєте, в сомалійського уряду дорого буде купити ліцензію? ;)))
2010.12.04 | igorg
Тоді наразі є всі ознаки злочину з боку
українського екіпажу, а саме піратства. Це вони завдали шкоди моторному човну що трапився на їх шляху й пошкодили його, а також можливо важко травмували його екіпаж. Ніхто не доведе що у руках того екіпажу була зброя, при спробі затримання вона піде на дно .Капітан свідомо віддав наказ виготовити на борту корабля зброю. Бо пляшки з коктейлем Молотова безумовно є зброєю. Було проведено навчання. В принципі так само просто було б виготовити й вибухівку. Колючий дріт також не є екіпіровкою цивільних суден.
Тож капітан мав зупинитися й підкоритися насиллю, оскільки не має інших варіантів. Йому дуже пощастило що ніхто не постраждав. Морське право не враховує піратства як масового явища що загрожує судноплавству. Потрібні адекватні часу зміни.
2010.12.04 | GreyWraith
Во-во...
А якщо ще заведеться й адвокат із політкоректністю голового мозку, то він з легкістю до злочинів цих українських піратів (до яких вони готувалися наперед, що, безперечно, робить вину ще більшою) легко допише расизм, неоколоніалізм, апартеїд і фашизм.2010.12.04 | Sych
"лише . наявність зброї відрізняє торгове судно від піратського"
І ви в ту ж стєпь? За такою логікою, мєнти мають бути однозначно злочинцями. Якщо закон ^банутий, його треба змінювати.Кожна людина має природнє право на самозахист.
2010.12.04 | Сахаров
Блін
Наберіть у Гуглі слова "морське право", "Кодекс торгового мореплавства" і насолоджуйтесь. Запасіться терпінням, бо читати доведеться багато. Коли начитаєтеся до всерачки, прошу далі розвивати ваші погляди. Чи вам правничі документи, розроблені найдосвідченішими світовими правниками на основі досвіду кількох сторіч, не указ? Якщо так, дудіть далі.2010.12.04 | GreyWraith
Чому наробки правників не указ?
Вони просто не діють. Або діють навпаки: замість чесних мореплавців за фактом захищаючи піратів.2010.12.04 | Сахаров
(Доповнено)Перш ніж робити власні висновки,
які можуть бути і висновками невігласа, варто спочатку ті правничі акти і документи прочитати. Читати доведеться довго. І тоді, може, якесь просвітлення у голові з'явиться. Виявляється, у нас всі знаються не лише на медицині і футболі, а й на морському праві.І ще раз рекомендую http://cripo.info/index.php?sect_id=1&aid=87348
А також подивіться, наприклад, ст. 260 ККУ - це щодо озброєння команди торгового судна, яка не є аж ніяк підрозділом Збройних сил чи іншої озброєної силової структури.
У статті за посиланням на cripo є цікавий нюанс - не озброєння команди а винаймання охорони для захисту вантажу. Начебто заборону можна таким чином обійти. Але у тій же статті подивіться про ризики, що при цьому виникають.
Я теж не є великим фахівцем з морського права, але на мій хлопський розсуд виходить так - в разі збройної сутички між піратами і охороною вантажу члени команди (наймані працівники) стають заручниками ситуації і їхнє життя піддається небезпеці. А їм, як найманим працівникам, чхати на той вантаж і загрози йому якщо з вантажем щось стається не з їхньої провини. Якщо ж член команди при цьому буде поранений чи убитий, провина за це лягає не лише на піратів, а й на власника вантажу і охорону. Виникає тяжка (і дуууже коштовна юридична відповідальність). То ж власник вантажу чи судна у цьому не зацікавлений.
2010.12.05 | Bayan
О! Отут і пес заритий: власник судна у цьому не зацікавлений
Сахаров пише:> Якщо ж член команди при цьому буде поранений чи убитий, провина за це лягає не лише на піратів, а й на власника вантажу і охорону. Виникає тяжка (і дуууже коштовна юридична відповідальність). То ж власник вантажу чи судна у цьому не зацікавлений.
І ще також тому, що як і здохнуть кілька дешевих найманих моряків з далекої нецивілізованої країни третього світу України, то не буде великою бідою. І до суду ніхто не потягне, і мільйонну страховку ніхто не примусить платити. А дешева заміна завжди знайдеться.
2010.12.05 | igorg
А що робити якщо власнику вантажу начхати
на судно, вантаж і екіпаж разом взяті. Бо корабель пливе під прапором Греції, реальна вартість його по вазі металобрухту а екіпаж одні негри (тобто українці) які реального захисту й компенсацій ніколи не отримають. Тобто, Вам не здається що це право написане суцільно під судновласників.2010.12.05 | Сахаров
Мене дивує інше
Нащо ті героїчні хлопці встряли у бійку, захищаючи судно і вантаж, які їм не належать. Щось тут темно. Очевидно, вони це робили не з любові до судновласника і власника вантажу. Там мали бути дуже додаткові гроші. Або велика дурість совків, котрих виховали у любові до рідного гудзикового заводу.2010.12.05 | Лермонтов
Вибачте, а провести невідомо скільки часу у полоні, можливо,
роки, можливо, навіть за ґратами в Африці (тобто +50 удень і вночі) - це що, недостатня мотивація? Особливо, коли власник не захоче платити і пірати скажуть, що треба когось убити, щоб підбадьорити уряд України.2010.12.04 | GreyWraith
Схоже, так проблема і вирішиться
Причому замість автоматів буде використовуватися малокаліберна швидкострільна артилерія...2010.12.04 | Budweiser
вам варто подивитися фільм Bowling for Columbine
Повна дурість. Лєрмонтов добрe відповів.А про носіння вогнeпальної зброї варто вам подивитися фільм Bowling for Columbine чи порівняти рівeнь злочинності в CША, дe зброю можна в Волмарті купити, з Канадою чи Європою.
2010.12.04 | GreyWraith
Re: вам варто подивитися фільм Bowling for Columbine
Budweiser пише:А про носіння вогнeпальної зброї варто вам подивитися фільм Bowling for Columbine
1) Ці два фріки купували зброю не у ВалМарті, а все ж на чорному ринку.
2) Ліваки старанно мовчать щодо випадків, коли ось таким божевільним не давали розгулятися на всю котушку, а вчасно зупиняли кулею межи очі. Зупиняли відповідальні озброєні громадяни ще до появи поліції.
3) Он в сусідній Росії зброю забанено. Це якось допомогло жертвам майора Євсюкова чи недавньої банди Цапка?
чи порівняти рівeнь злочинності в CША, дe зброю можна в Волмарті купити, з Канадою чи Європою.
Чи з Україною, де відносне число вбивств десь вдвічі вище...
P.S. Недавно охоронців Майкла Мура заарештували, бо вони носили зброю в якомусь штаті, не маючи дозволу. Чи нам дивуватися подвійним стандартам ліваків?
2010.12.04 | Sych
Мій лівий друже,
колись мені той хвільм був до вподоби бо підтримував тургор моїх промитих державниками-соціалістам мізків. Але за наявності мізків, просто варто подивитися на факти та поміркувати своєю головою і все стане на свої місця.Маячоґ: в Канаді і США кількість зброї на душу населення така ж сама, але кримінал в Канаді нижчий. До речі, цей факт саме описано в фільмі.
Щодо Єуропи, чого вам не приглядітися до Швейцарії (та їхнього рівня криміналу), де КОЖЕН чоловік має АВТОМАТИЧНУ зброю?
2010.12.04 | zаброда
А як налічіє автомата, замкнутого в хатньому сейхві
помага захистицця від обкуреного вуличного ідійота?2010.12.04 | Sean
Ви праві, я скажу більше
проблему піратів гарно вирішує як те, що Ви кажете, так і килимові Б-52 над дєрєвнямі звідки воно виповзло.Повторюся: не можна ставитися гуманно, толерантно і так далі до істот, котрі гуманизм, толерантність і так далі засадничо заперечують.
p.s. Всі бажаючі мають гарну нагоду звинуватити мене у фашизмі чи чому там іще
2010.12.04 | Iryna_
є класне фантастичне оповіданнячко
там гуманно-толерантна цивілізація припинила панькатись і призначає покарання в стилі рідної цивілізації девіанта...2010.12.04 | Sean
є варіант без Б-52
кожен той плємєнной вождь (чи шо там у них), котрий відправляє своїх сомалійських пустельних орлів (чи шо там у них) на чужинницькі кораблі, оперативно відходить до кращого світу (чи що там у них) з діркою в організмі розмірів з дірку від кулі з AS50.2010.12.05 | stryjko_bojko
AS50
Accuracy International AS50Тип: Крупнокалиберная снайперская винтовка
Страна: Великобритания
История службы:
Годы эксплуатации: 2006 год — настоящее время
Использовалось: вооружённые силы США, Великобритании, Ирландии
Войны и конфликты: Иракская война
История производства:
Разработан: январь 2005 года
Годы производства: 2006 год — настоящее время
Характеристики
Масса, кг: 14,1 (без прицела и патронов)
Длина, мм: 1369
Длина ствола, мм: 692
Патрон: 12,7×99 мм НАТО
Калибр, мм: 12,7
Принципы работы: отвод пороховых газов
Прицельная дальность, м: 2000
Вид боепитания: отъёмный коробчатый магазин на 5 патронов
2010.12.05 | kotygoroshko
Re: є варіант без Б-52
хачу!2010.12.04 | Сахаров
Re: Ви праві, я скажу більше
От В-52 над Сомалі - інша справа, але на те теж треба мати міжнародний мандат. Не знаючи деталей, складно говорити про причини, з яких того мандату нема. Я не беруся судити.