У ВР почалась бійка депутатів БЮТ і ПР(\)
12/16/2010 | stryjko_bojko
У Верховній Раді почалась бійка депутатів БЮТ і Партії Регіонів
Політика, сьогодні о 19:21
http://www.golosua.com/politika/2010/12/16/u-verhovnij-radi-pochalas-bijka-deputativ-byut-i-p
У Верховній Раді близько 19 години розпочалася масова бійка за участі депутатів від БЮТ і Партії регіонів.
Депутати від Партії регіонів прорвали блокаду БЮТ в президії Верховної Ради.
Після чого розпочалася бійка між депутатами прямо в президії парламенту, в хід пішли стільці.
Чисельність депутатів від Партії регіонів можна оцінити в 40 депутатів, від БЮТ - в 30 депутатів.
Політика, сьогодні о 19:21
http://www.golosua.com/politika/2010/12/16/u-verhovnij-radi-pochalas-bijka-deputativ-byut-i-p
У Верховній Раді близько 19 години розпочалася масова бійка за участі депутатів від БЮТ і Партії регіонів.
Депутати від Партії регіонів прорвали блокаду БЮТ в президії Верховної Ради.
Після чого розпочалася бійка між депутатами прямо в президії парламенту, в хід пішли стільці.
Чисельність депутатів від Партії регіонів можна оцінити в 40 депутатів, від БЮТ - в 30 депутатів.
Відповіді
2010.12.16 | Almodovar
І шо далі?
Забудеться, як і ратифікація Харківських угод? Тута хтось з підприємців вчора доводив, що вони - то опозиція.НУ ТАК - ВПЕРЕД!!!
2010.12.16 | 123
а підприємці який мають стосунок до мордобою депутатів?
ні, я розумію традицію, типу пани сваряться - в холопів чуби тріщать. най своїми чубами відплачують, батьки націїAlmodovar пише:
> Забудеться, як і ратифікація Харківських угод? Тута хтось з підприємців вчора доводив, що вони - то опозиція.
> НУ ТАК - ВПЕРЕД!!!
Депутати змагаються в бєспрєдєлє - і думають, що громадян те зацікавить? Сумніваюся...
До речі, чи відомо - чи брав участь в бійці Кожемякін? Він же майстер спорту з рукопашного бою. Чи він занадто велика шишка для такого?
2010.12.16 | GreyWraith
Типу наших б'ють?
Всі, як один, - бігом захищати один клан феодалів від іншого?Нічого, як побилися - так і помиряться. Не забуваймо, що 226 голосів Янукович назбирав лише завдяки перебіжчикам із БЮТ, тому ці клоуни і можуть зараз проводити якісь бюджети. Я би міг допомогти Тимошенко позбавитися від тих поганих людей завчасно, але тоді таких, як ми, до делікатного питання формування виборчих списків не підпускали. От тепер і пожинають, що посіяли. Я, певно, і зміг би чимось допомогти, але просто не можу фізично. Та й навіщо? Відіб'ємо Тимошенко ціною власного здоров'я - а вона очуняє і знову нашими голосами пропроводить в депутати чергвоу купу сміття, яке потім зрадить і нас, і її...
2010.12.16 | Sean
Шкода, що квитки завчасно не продавали
за "помаранчевої" влади скільки писалося про необхідність покласти край цим "блокуванням". Не схотіли - мають.2010.12.16 | 123
квитки були б лохотроном
як виглядає зі звітів з поля битви, це була не битва, а побої бютівців. тобто ніфіга не видовищно, нема за що платитиот коли Кожемякін прийде битися - тоді най квитки продають...
Sean пише:
> за "помаранчевої" влади скільки писалося про необхідність покласти край цим "блокуванням". Не схотіли - мають.
2010.12.16 | Адвокат ...
Там цілком можливі людські жертви
Гнаткевич у критичному стані.2010.12.16 | 123
не дивно, коли олімпійські чемпіони б*ють 70річного чоловіка
2010.12.16 | DADDY
Я вже давно пропонував складати список фракції по вагових
категоріях.Мати певну кількість здорованів-блокераторів, декілька берсекйорів-штурмовиків, певну кількість товстунів для створення перешкод.
2010.12.16 | Sakharov
І тримати напоготові
свіжий навар з мухоморів для підняття бойового духу2010.12.16 | 123
воно так і є, але проблема в тому, що дехто сачкує
2010.12.16 | Shooter
і ще в тому, що в БЮТ відвертих бандитів немає
Ніде нема.Крім ПРУ.
2010.12.16 | Sakharov
Re: і ще в тому, що в БЮТ відвертих бандитів немає
Shooter пише:> Ніде нема.
>
Ой, не треба. І не було і нема?
2010.12.16 | oze
Re: і ще в тому, що в БЮТ відвертих бандитів немає
а хто тоді Лозінський???????2010.12.16 | kotygoroshko
санітар лісу, мабуть
oze пише:> а хто тоді Лозінський???????
борець за недоторканність орендованої власності, охоронець природи від бомжів
2010.12.16 | Shooter
Re: і ще в тому, що в БЮТ відвертих бандитів немає
oze пише:> а хто тоді Лозінський???????
В порівнянні з Саламатіним та Тадєєвим - маааленький шалунішка.
2010.12.16 | oze
Re: і ще в тому, що в БЮТ відвертих бандитів немає
Це тому, что по звірячому довбивав "якогось там селянина", а не дав по морді такому самому товстожопому?Shooter пише:
> oze пише:
> > а хто тоді Лозінський???????
>
> В порівнянні з Саламатіним та Тадєєвим - маааленький шалунішка.
2010.12.17 | Bayan
Вибачтe алe цe - спам. Нe засирайтe гілку.
Нe про то мова.oze пише:
> а хто тоді Лозінський???????
2010.12.16 | Shooter
Re: і ще в тому, що в БЮТ відвертих бандитів немає
Sakharov пише:> Shooter пише:
> > Ніде нема.
> >
> Ой, не треба. І не було і нема?
"Рівня" Ахмєтова, Юри Єнакієвського чи Саламатіна - не було.
2010.12.16 | Sakharov
Re: і ще в тому, що в БЮТ відвертих бандитів немає
Shooter пише:> Sakharov пише:
> > Shooter пише:
> > > Ніде нема.
> > >
> > Ой, не треба. І не було і нема?
>
> "Рівня" Ахмєтова, Юри Єнакієвського чи Саламатіна - не було.
Ну то трохі дрібніших теж нема? А Лозинський? А наприклад, Арутюнов з Соколовим? Вони - банда. І куди вже відвертіше. http://www.from-ua.com/politics/20fbe1334560a.html
http://www.from-ua.com/politics/0c36c2ae18b8f.html Якщо хочете, можете у Гуглі накопати ще багато. Там ще й трупи є.
До речі, прихильність Юлі до цієї парочки, вірніше не стільки Юлі, скільки її тітки, котра очолює обласну організацію "Батьківщини", стала однією з головних причин прольоту БЮТ на виборах у Дніпропетровську.
2010.12.16 | damoradan
Вы описали состав команды американского футбола...
Может БЮТ стОит нанять тренера из США вместо политтехнологов?2010.12.16 | Tatarchuk
повідомлення учасників (л)
Депутат від БЮТ Андрій Шевченко у своєму інтернет-блозі пише, що "Волинцю (депутат від БЮТ) розбили голову стільцем. Кров. У Бондаренка (депутат від БЮТ) перелом руки. Забрала швидка. Просто звірі. Обличчя всі ті самі. Наступний раз регіонали будуть штурмувати з ножами,” – пише депутат.http://www.bbc.co.uk/ukrainian/news/2010/12/101216_rada_fight_oh.shtml
Андрій Павловський в ексклюзивному коментарі ГолосUA:
“Після 19 години до сесійної зали вбігли представники колишнього криміналітету. Той же Саламатін, Царьов, Тадеєв, Волков. Вони, якщо раніше, хоча б, билися руками, то цього разу в хід пішли стільці. Били нас стільцями”, - зазначив депутат.
За словами А. Павловського, “регіонали” вдарили стільцем Володимира Бондаренка, і зламали йому руку, Волинцю зламали щелепу, струс мозку імовірно отримали Юрій Гнаткевич і Василь Кравчук.
“Але саме цікаво, що той же Саламатін зараз працює в “Укспецекспорт”, і взагалі незрозуміло, чого він прийшов у Верховну Раду. Той же Микола Злочевський, колишній міністр навколишнього середовища, бився із депутатами”, - підкреслив депутат.
За його словами, побили і Евгена Суслова. “Швидка” приїхала трьома машинами. Лікарі просто приходили до сесійної зали і на носилках виносили депутатів. Жахливо побили обличчя Юрію Гнаткевичу, якому вже 74 роки. Його забрали з підозрою струсу мозку”, - підкреслив парламентар.
http://www.golosua.com/politika/2010/12/16/blizko-desyatoh-byutivciv-pislya-zhorstokogo-pobit
2010.12.16 | Shooter
Все як Чєчєтов пообіцяв
“Партія регіонів і фракція регіонів візьме ситуацію у свої руки, вона м’яко, толерантно, культурно, інтелігентно, цивілізовано, змахуючи кожну пір’їнку з представників опозиційних фракцій переконає їх, що не треба робити дурниць.”2010.12.16 | oze
якщо Гнаткевича вбили - чи буде кримінальна справа?
2010.12.17 | ОлегS
Re: Все як Чєчєтов пообіцяв
Час вже й Чєчєтова ... м’яко, толерантно, культурно, інтелігентно, цивілізовано... встромляючи пір’їнки куди треба.Але - як?!
2010.12.16 | Хвізик
Риги таки да дали хороших чортів партії педохвілів
2010.12.16 | Torr
на наступних виборах до ВР голосуймо за Кличка!
2010.12.16 | Хвізик
Re: на наступних виборах до ВР голосуймо за Кличка!
2010.12.16 | Pavlo Z.
Хвізику, я прошу пробачення у вас, читачів і модераторів -
але ви таки урод.Повторюю: УРОД.
Можуть бути і повинні політичні уподобання. Але через них не бачити очевидного навіть не паскудства, а злочину, заохочуючи покидьків до подальшого бєспрєдєлу уже не в ВР, а поза нею - при цьому сидячи в тисячах кілометрів і від ВР, і від України - це просто ницість.
Тьху!:(((
2010.12.16 | oze
100%Re: Хвізику,я прошу пробачення у вас,читачів імодераторів
таки урод2010.12.16 | Almodovar
Re: Хвізику, я прошу пробачення у вас, читачів і модераторів -
Підтримую. Він урод.2010.12.16 | selu
Спробуйте ще раз, українською.
2010.12.17 | Ігорко
Велика й Могутня. Re: Спробуйте ще раз, українською.
selu пише:> Almodovar пише:
>> Підтримую. Він урод.
> Спробуйте ще раз, українською.
"Виродок" буде українською. Звучить краще, ніж юною, відтак дещо недолугою, мовою диких сусідів.
2010.12.17 | Bayan
Підтримую. Нeхай він про амeр сeнатора скажe подібнe
Pavlo Z. пише:> Хвізику, я прошу пробачення у вас, читачів і модераторів -
> але ви таки урод.
> Повторюю: УРОД.
> Можуть бути і повинні політичні уподобання. Але через них не бачити очевидного навіть не паскудства, а злочину, заохочуючи покидьків до подальшого бєспрєдєлу уже не в ВР, а поза нею - при цьому сидячи в тисячах кілометрів і від ВР, і від України - це просто ницість.
> Тьху!:(((
2010.12.17 | Englishman
Виглядає, що останні мізки пропив, алкаш
2010.12.17 | Хвізик
Ви хіба не переселилися на НемаЧасу?
2010.12.17 | Bayan
Можeтe мeнe забанити алe такe можe писати лишe наволоч/ придурок
Можeтe мeнe забанити алe такe можe писати лишe наволоч або придурок>Re: Риги таки да дали хороших чортів партії педохвілів
2010.12.17 | Хвізик
а як почуваються батьки поґвалтованими БЮТом дітей?
а як би Ви почувалися на їхньому місці?2010.12.20 | Михайло Свистович
ніяк, бо немає таких дітей Re: а як почуваються батьки поґвалтованими БЮТом дітей?
2010.12.17 | Хвізик
не хвилюйтеся. Вас не забанять. Вас немає за що банити.
Тута банять лише тих, хто сміє йти проти ґенеральної лінії, диктованої кремлівськими провокаторамиА полєзних ідіотів тута не банять.
Коли я виконував функцію полєзного ідіота, то мене також не банили
2010.12.17 | kotygoroshko
жаль Re: Риги таки да дали хороших чортів партії педохвілів
жаль що не перестрілялидепутати з партії педофілів такі ж вороги України, як і з П(ідлижем)Р(осії)
2010.12.16 | Pavlo Z.
Як прізвище цього перця у чорному светрі, що тупо мочив Волинця
і ще когось із бютівців?2010.12.16 | Almodovar
Все дуже серйозно
Те, що сталося - побиття депутатів президентською більшістю із важкими наслідками - вкрай серйозно. Думаю, опозиції слід іти на крайні заходи і домагатися суду і покрання. Якщо депутата можно бескарно забити ледь не до смерті - чого чекати нам - посполитим?2010.12.16 | Хвізик
прекрасні у вас ідеї
Almodovar пише:> Те, що сталося - побиття депутатів президентською більшістю із важкими наслідками - вкрай серйозно. Думаю, опозиції слід іти на крайні заходи і домагатися суду і покрання.
невже ще троха, і Ви запропонуєте скасувати депутатську недотрканість?
2010.12.16 | AxeHarry
Re: Все дуже серйозно
>Думаю, опозиції слід іти на крайні заходи і домагатися суду і покрання.домагатися суду і покрання - цe крайні заходи?
2010.12.16 | GreyWraith
Наївні питання від циніка-конспіролога
1) Де подівся НУНС? Вони ж ніби теж у опозиції, тому ніби-то теж мали брати участь у бійці?2) Чому навіть БЮТ не виставив увесь свій склад на бійку?
3) Чому ПРУ замість піти в інше приміщення і справді спокійно проголосувати за цей самий бюджет, влаштували в телевізорі бійку? Показали силу? Навпаки, показали свою неадекватність і дуже сильно підмочили що свій рейтинг, що репутацію майбутнього бюджету...
4) Чому БЮТ почав актвно діяти аж тепер, а досі півроку в прострації безпомічно спотстерігав попереднє свинство ПРУ?
Це так, що перше до голови прийшло. Можливо, хтось ще помітить дивні речі і задасть свої питання. Дивно це все - особливо з урахуванням підприємців та їхнього руху, що невблаганно готуєтся викристалізуватися у партію, що загрожує як БЮТ, так і ПРУ.
2010.12.16 | Shooter
жодних конспірологій
Щоб заблокувати трибуну - вистачає 30 штиків (хоча інше питання - навіщо блокувати)А те, що ПРУшна братва клепки немає - це і так відомо. Просто вкотре продемонстрували "правовий підхід".
Але думаю, що колись і їх, касатіків, посадять.
2010.12.16 | GreyWraith
Сила ПРУ - не в кулаках гопників (л)
А в ЧЕСНИХ голосах наших співгромадян, які вони добровільно віддають цій партії. З цією силою ми нічого не могли зробити, але завдяки ефективному керуванню Януковича вона зараз сильно тане. Навіщо вони самі собі ще більше шкодять - і то перед дуже непопулярними заходами?Плюс ведуть себе так, щоб викликати побільше до себе ненависті навіть серед своїх прихильників. Навіщо? Та й ці дурні реанімації давніх справ - ніби запрошення для тих, хто їх замінить, почати заново справи про фальсифікації у 2004 році і довести до кінця...
UPD от ще очікувана реакція:
http://www.pravda.com.ua/news/2010/12/16/5683108/
(згадаймо прецедент справи Магніцького...)
2010.12.17 | Bayan
То фігня! Виступить Ющ і пояснить масам -
побили крадійкових бандитів, хіхікалок, гірший сорт лайна,
і от тeпeр ми вам запропонуємо кращe - нашe, справжнє, патріотичнe лайно! Голосуйтe!
2010.12.17 | GreyWraith
А причому тут Ющенко?
Чи він для Вас завжди у всьому винен буде?2010.12.17 | Bayan
Це була елементарна відповідь на спірне твердження
буцімто підтримка регіонів зменшується і (продовжую від себе) на наступних виборах прозрівші виборці проголосують проти.Моя думка: багато хто і на попередніх голосували би проти, якби не активна протидіяльність, протиагітація Юща і Ко.
>А в ЧЕСНИХ голосах наших співгромадян, які вони добровільно віддають цій партії. З цією силою ми нічого не могли зробити, але завдяки ефективному керуванню Януковича вона зараз сильно тане.
2010.12.17 | Bogun
Проти Тимошенко, діяла сам Тимошенко, причому
останні роки так 3-4. За доброю бютівською звичкою, все перекладається на Юща.2010.12.17 | GreyWraith
Re: Це була елементарна відповідь на спірне твердження
Bayan пише:буцімто підтримка регіонів зменшується і (продовжую від себе) на наступних виборах прозрівші виборці проголосують проти.
Всі соцопитування свідчать, що таки зменшується. Зараз приблизно десь до 20%...
Моя думка: багато хто і на попередніх голосували би проти, якби не активна протидіяльність, протиагітація Юща і Ко.
Ющенко мав такий великий авторитет серед виборців ПРУ?
2010.12.16 | Sakharov
Відео бійки (л)
http://slobozhanyn.livejournal.com/http://www.pravda.com.ua/articles/2010/12/16/5683100/
Волинця бив Петро Цюрко, 208 номер списку Партії регіонів.
2010.12.17 | Bogun
Я не переварюю брехунів з БЮТ, але те що робили урки з ПР
перейшло всяку межу. Послухав на відео їхні розмови, це жах. Юрба гопніків, неосвідченних, хамоватих. Як це можна виправдати, політичною доцільністю, чи якоюсь удаваною стабільністю?2010.12.17 | selu
Кожен заслуговує розмови, яку розуміє.
2010.12.17 | 123
блокування парламенту - таке саме хамство
причому хамство по відношенню до всіх українців, які парламент організували та фінансують не для того, щоб його блокували.ще можна якось зрозуміти, коли блокування є формою парламентської боротьби (для чого парламент і призначено) у відповідь на брутальні порушення з боку парламентської більшості - наприклад, опозиція вимагає дотримання загальновизнаних прав парламентської опозиції або дотримання регламенту більшістю при ухваленні рішень.
але голосування "за того парня" або відмова Литвина розглядати внесений урядом у вересні бюджет на основі чинного тоді податкового законодавства ніяких блокувань не викликає (звісно, бо самі такі ж), натомість причиною блокування є порушення прокурором кримінальної справи проти власного фюрера - тобто абсолютно позапарламенська подія, яка до роботи парламенту взагалі не має навіть побічного стосунку.