Що робити із "кнопкодавами". Конкретна інструкція.
12/26/2010 | Koala
Депутати голосують чужими картками, що заборонено Конституцією, але фізично можливо завдяки системі "Рада" (система, звісно, тут винна не більше, ніж ніж повинен у вбивстві). Наскільки я розумію, ГПУ зараз мала б діяти так:
1. Запитуємо Правила користування системою Рада. Якщо Правил немає - через суд вимагаємо припинити експлуатацію системи до затвердження правил (система не може працювати без затверджених правил, самі розумієте; там напруга 220В, а ніде не сказано пальці до розетки не сувати); втім, систему ж не на колінці робили, правила теж мають бути.
2. Читаємо, чи дозволяють Правила користуватися чужими картками. Якщо так, вимагаємо через суд припинити експлуатацію системи до приведення Правил у відповідність до законодавства.
3. Власне, пряма дія. Якщо Правила явно забороняють голосувати чужими картками, дивимося будь-який сюжет про голосування чужими картками по ТБ, записуємо прізвища депутатів-кнопкодавів, а потім відкриваємо ККУ, читаємо статтю 361 ч.1, і порушуємо кримінальну справу за фактом несанкціонованого втручання в роботу автоматизованої системи, що призвело до підробки інформації.
4. Подаємо до ВР запит на позбавлення кнопкодавів недоторканості; якщо запит буде підтриманий - тягнемо "кнопкодавів" до суду; якщо ні - чекаємо до закінчення повноважень ВР і тягнемо до суду.
Довідково:
Кримінальний Кодекс України, Стаття 361. Несанкціоноване втручання в роботу електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), автоматизованих систем, комп'ютерних мереж чи мереж електрозв'язку
1. Несанкціоноване втручання в роботу електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), автоматизованих систем, комп'ютерних мереж чи мереж електрозв'язку, що призвело до витоку, втрати, підробки, блокування інформації, спотворення процесу обробки інформації або до порушення встановленого порядку її маршрутизації, -карається штрафом від шестисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк від двох до п'яти років, або позбавленням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до двох років або без такого та з конфіскацією програмних та технічних засобів, за допомогою яких було вчинено несанкціоноване втручання, які є власністю винної особи.
1. Запитуємо Правила користування системою Рада. Якщо Правил немає - через суд вимагаємо припинити експлуатацію системи до затвердження правил (система не може працювати без затверджених правил, самі розумієте; там напруга 220В, а ніде не сказано пальці до розетки не сувати); втім, систему ж не на колінці робили, правила теж мають бути.
2. Читаємо, чи дозволяють Правила користуватися чужими картками. Якщо так, вимагаємо через суд припинити експлуатацію системи до приведення Правил у відповідність до законодавства.
3. Власне, пряма дія. Якщо Правила явно забороняють голосувати чужими картками, дивимося будь-який сюжет про голосування чужими картками по ТБ, записуємо прізвища депутатів-кнопкодавів, а потім відкриваємо ККУ, читаємо статтю 361 ч.1, і порушуємо кримінальну справу за фактом несанкціонованого втручання в роботу автоматизованої системи, що призвело до підробки інформації.
4. Подаємо до ВР запит на позбавлення кнопкодавів недоторканості; якщо запит буде підтриманий - тягнемо "кнопкодавів" до суду; якщо ні - чекаємо до закінчення повноважень ВР і тягнемо до суду.
Довідково:
Кримінальний Кодекс України, Стаття 361. Несанкціоноване втручання в роботу електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), автоматизованих систем, комп'ютерних мереж чи мереж електрозв'язку
1. Несанкціоноване втручання в роботу електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), автоматизованих систем, комп'ютерних мереж чи мереж електрозв'язку, що призвело до витоку, втрати, підробки, блокування інформації, спотворення процесу обробки інформації або до порушення встановленого порядку її маршрутизації, -карається штрафом від шестисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк від двох до п'яти років, або позбавленням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до двох років або без такого та з конфіскацією програмних та технічних засобів, за допомогою яких було вчинено несанкціоноване втручання, які є власністю винної особи.
Відповіді
2010.12.26 | Max
Добрі жарти :-(
І хто то мав би робити? Прокуратура, пишете?Та швидше вже будемо мати більш-менш пристойний склад ВР, ніж прокуратуру, яка займається охороною правосуддя (фантастика, чи не так?), замість нагинанням закону до потреб замовника, яким є виконавча влада.
Як доросла людина може вірити і розповсюджувати такі наївні байки?
Прокуратуру належить зліквідувати як таку. Така інституція не має права існувати. Крапка.
2010.12.26 | Koala
Та я це чудово розумію
я, власне, хотів сказати, що проблема не в кнопках з сканерами відбитків пальців, не в приставах і навіть не в спікерах, які це неподобство ігнорують, а в прокуратурі.2010.12.26 | Max
Якщо маєте на увазі сам факт існування прокуратури, то згода --
в тому полягає джерело проблеми. Якби кожен громадянин мав право висувати звинувачення кожного іншого (депутата, наприклад) у порушенні закону, то воно виглядало би інакше...Koala пише:
> я, власне, хотів сказати, що проблема не в кнопках з сканерами відбитків пальців, не в приставах і навіть не в спікерах, які це неподобство ігнорують, а в прокуратурі.
Проблем організаційного характеру технічними засобами вирішити не можна, як відомо (є такий загальний принцип). До речі, то одна із причин того, що комп'ютеризація не виправдала покладених на неї надмірних сподівань -- жоден технічний інструмент, як завгодно складний, не здатний надавати порядку хаосові. Є то прерогатива людини.
То до того, що жодні сканери не допоможуть, коли відсутня воля людей (депутатів, а передусім їх виборців).
2010.12.26 | Woodstock generation
А навіщо так складно?
Адже давно мною пропонований алгоритм.Зноходиться хоч би один депутат, відсутність якого на засіданні може бути легко доведена.
Спікеру пишеться листа з вимогою не підписувати законопроекту у звязку з неправдивістю результатів голосування (з наданням доказів).
Якщо підпише - заяву у прокуратуру про фальсифікацію документа.
2010.12.26 | zаброда
Не 278, а скільки? 277? Так і запишемо: 277 - "за"
Woodstock generation пише:> Зноходиться хоч би один депутат, відсутність якого на засіданні може бути легко доведена.
> Спікеру пишеться листа з вимогою не підписувати законопроекту у звязку з неправдивістю результатів голосування (з наданням доказів).
> Якщо підпише - заяву у прокуратуру про фальсифікацію документа.
2010.12.26 | Woodstock generation
Ні, боюсь, що не так.
Ну я про це говорив, коли цифра була 226-228 - і купа депутатів у момент голосування сиділа на прямих ефірах.Цим ніхто не скористався навіть тоді.
Але навіть зараз я думаю ситуація не є така проста, як Ви малюєте.
Можна підписати протокол з цифрою, яку дала система Рада - але не з іншою. А якщо ця цифра під сумнівом (доведено, що вона невірна) - то не думаю, що можна підписати протокола з якоюсь іншою цифрою.