У Росії зникли записи із радарів Смоленського аеродрому за 10 квітня?
01/06/2011 | Майдан-ІНФОРМ
У Росії зникли записи із радарів Смоленського аеродрому, які фіксували момент посадки польського літака, на борту якого був Президент Польщі Лех Качинський, 10 квітня 2010 року.
Про це повідомляє TVN24 з посиланням на власні джерела.
За даними польських журналістів, диспетчер Смоленського аеродрому міг не бачити на радарі польського літака, коли він був за кілометр до початку злітно-посадкової смуги.
“Цієї інформації не можна офіційно підтвердити, бо у таємничий спосіб зникли теж записи із радарів”, - зазначає TVN24.
Представник Польщі в Міждержавному авіаційному комітеті (МАК) Едмунт КЛІХ підтвердив, що польська сторона не отримала відповіді від росіян на прохання надати ці записи.
“Ми багато разів зверталися з таким проханням (...), але не отримали ні відповіді, ні записів”, - сказав він.
TVN24 відзначає, що поляки також не отримали стенограми усіх розмов із диспетчерської вежі, зокрема, з мобільних телефонів, які дозволили би з`ясувати, хто у Москві дав дозвіл на посадку всупереч зауваженням диспетчерів.
За даними польських журналістів, росіяни офіційною причиною відмови назвали те, що поляки - попри незгоду МАК - опублікували стенограму розмов у кабіні пілотів урядового літака.
Як повідомляв УНІАН, 17 грудня глава польського уряду Дональд ТУСК назвав „неприйнятним” підготовлений російським МАК рапорт причин Смоленської катастрофи, у якій 10 квітня 2010 року загинули 96 польських громадян, в тому числі Президент Польщі Л.Качинський.
Польська сторона надіслала майже 150 сторінок зауважень до 210-сторінкового документа росіян.
За даними Е.КЛІХА, МАК планує опублікувати остаточний рапорт причин Смоленської катастрофи до лютого 2011 року.
http://www.unian.net/ukr/news/news-414912.html
sean
Про це повідомляє TVN24 з посиланням на власні джерела.
За даними польських журналістів, диспетчер Смоленського аеродрому міг не бачити на радарі польського літака, коли він був за кілометр до початку злітно-посадкової смуги.
“Цієї інформації не можна офіційно підтвердити, бо у таємничий спосіб зникли теж записи із радарів”, - зазначає TVN24.
Представник Польщі в Міждержавному авіаційному комітеті (МАК) Едмунт КЛІХ підтвердив, що польська сторона не отримала відповіді від росіян на прохання надати ці записи.
“Ми багато разів зверталися з таким проханням (...), але не отримали ні відповіді, ні записів”, - сказав він.
TVN24 відзначає, що поляки також не отримали стенограми усіх розмов із диспетчерської вежі, зокрема, з мобільних телефонів, які дозволили би з`ясувати, хто у Москві дав дозвіл на посадку всупереч зауваженням диспетчерів.
За даними польських журналістів, росіяни офіційною причиною відмови назвали те, що поляки - попри незгоду МАК - опублікували стенограму розмов у кабіні пілотів урядового літака.
Як повідомляв УНІАН, 17 грудня глава польського уряду Дональд ТУСК назвав „неприйнятним” підготовлений російським МАК рапорт причин Смоленської катастрофи, у якій 10 квітня 2010 року загинули 96 польських громадян, в тому числі Президент Польщі Л.Качинський.
Польська сторона надіслала майже 150 сторінок зауважень до 210-сторінкового документа росіян.
За даними Е.КЛІХА, МАК планує опублікувати остаточний рапорт причин Смоленської катастрофи до лютого 2011 року.
http://www.unian.net/ukr/news/news-414912.html
sean
Відповіді
2011.01.06 | Evgen.I
Re: У Росії зникли записи із радарів Смоленського аеродрому за 10 квітня?
Ось і все ясно. Більше питань немає.2011.01.06 | jz99
ще не факт
Не дають, не відповідають ще не означає, що немає.Майдан-ІНФОРМ пише:
> За даними польських журналістів, росіяни офіційною причиною відмови назвали те, що поляки - попри незгоду МАК - опублікували стенограму розмов у кабіні пілотів урядового літака.
Ну от, проявили свавілля, не послухалися Москви, розізлили її — вона тепер карає неслухняних дає їм відчути свою зневагу до них.
А Коморовський вже знає причину катастрофи:
http://tsn.ua/svit/komorovsiy-nazvav-golovnu-prichinu-smolenskoyi-katastrofi.html
> "У Смоленській катастрофі найважливішим було те, що посадка здійснювалася за поганої видимості, за таких умов взагалі не можна приземлятися. Усі інші причини - додаткові. Вони могли лише ускладнити ситуацію. Але погодні умови - це головна причина, і я б не радив шукати якихось екстранадзвичайних пояснень цієї катастрофі. На моє переконання, ця справа абсолютно проста", - заявив Коморовський.
2011.01.06 | Володимир
Re: ще не факт
От сука, пропхали таки кремліни свою креатуру на президента Польщі. А з туском вже давно все ясно було. Шкода, що у поляків забракло ясності розуму роздивитися, що то за фрукт такий, цей коморовський.2011.01.09 | Мірко
що то за овоч такий, цей коморовський
Не мішайте славянські мови із фіно-угорськими.Володимир пише:
> От сука, пропхали таки кремліни свою креатуру на президента Польщі. А з туском вже давно все ясно було. Шкода, що у поляків забракло ясності розуму роздивитися, що то за фрукт такий, цей коморовський.
2011.01.06 | Олекса
Re: У Росії зникли записи із радарів Смоленського аеродрому за 10 квітня?
Та чого там...Взагалі літак і не падав, а президент Польщі разом зі своїм почтом просто повипадали, а літака взагалі й не було...
Скільки нам ще треба доводів і як довго нам потрібно слухати цих москидів, щоб зрозуміти, що все, що б вони не говорили є, перш за все, нахабною брехнею. Це їм потрібно пред"являти звинувачення, а вони вже хай відгавкуються... Доколє?
2011.01.08 | simsimopen
А що, у когось ще є сумніви щодо другої Катині?
Цинізм і злобність ВВП давно відома. То ж, маючи потужні спецслужби і спецтехніку, він не міг не використати такої нагоди позбутися одного з найпотужніших своїх ворогів.2011.01.08 | oze
100% Re: А що, у когось ще є сумніви щодо другої Катині?
2011.01.06 | GreyWraith
Вони потонули?
2011.01.08 | Уважний читач
Росія витратила мільярд доларів від МВФ на порятунок мережі ГРУ в Європі
і на підривну діяльність в Європі - див. починаючи від 30:22 отут:http://lj-toys.com/?auth_token=sessionless%3A1294491600%3Aembedcontent%3A14234704%2699%26%3A06673ad26a71c46971b1cac510e0f913b03f7672&moduleid=99&preview=&journalid=14234704
2011.01.09 | BROTHER
Дозвіл? Який дозвіл?
Майдан-ІНФОРМ пише:> У Росії зникли записи із радарів Смоленського аеродрому, які фіксували момент посадки польського літака, на борту якого був Президент Польщі Лех Качинський, 10 квітня 2010 року.
>
> Про це повідомляє TVN24 з посиланням на власні джерела.
>
> За даними польських журналістів, диспетчер Смоленського аеродрому міг не бачити на радарі польського літака, коли він був за кілометр до початку злітно-посадкової смуги.
>
> “Цієї інформації не можна офіційно підтвердити, бо у таємничий спосіб зникли теж записи із радарів”, - зазначає TVN24.
>
> Представник Польщі в Міждержавному авіаційному комітеті (МАК) Едмунт КЛІХ підтвердив, що польська сторона не отримала відповіді від росіян на прохання надати ці записи.
>
> “Ми багато разів зверталися з таким проханням (...), але не отримали ні відповіді, ні записів”, - сказав він.
>
> TVN24 відзначає, що поляки також не отримали стенограми усіх розмов із диспетчерської вежі, зокрема, з мобільних телефонів, які дозволили би з`ясувати, хто у Москві дав дозвіл на посадку всупереч зауваженням диспетчерів.
>
> За даними польських журналістів, росіяни офіційною причиною відмови назвали те, що поляки - попри незгоду МАК - опублікували стенограму розмов у кабіні пілотів урядового літака.
>
> Як повідомляв УНІАН, 17 грудня глава польського уряду Дональд ТУСК назвав „неприйнятним” підготовлений російським МАК рапорт причин Смоленської катастрофи, у якій 10 квітня 2010 року загинули 96 польських громадян, в тому числі Президент Польщі Л.Качинський.
>
> Польська сторона надіслала майже 150 сторінок зауважень до 210-сторінкового документа росіян.
>
> За даними Е.КЛІХА, МАК планує опублікувати остаточний рапорт причин Смоленської катастрофи до лютого 2011 року.
>
> http://www.unian.net/ukr/news/news-414912.html
>
> sean
*****************************************************************
Кремлівська пропаганда дуже настирливо наполягала на тій думці, що у польскому літаку хтось міг дати наказ пілотам заджати літак, будь що. Або, якщо і не прямий наказ, то хочаб мовчазний.
Але, що характерно, коли мова йде про російських діспетчерів, то можливість наказу заджати/не саджати або тиску на діспетчерів ніяк не обговорюється. Начебто ми не знаємо, що ніякого дозволу із Москви надійти не могло. Міг бути саме наказ: саджати/не саджати. Це ж військовий аеропорт.
Діспетчер: поляки хочуть сідати, питають на дозвіл і підтримку.
Москва: саджайте.
Який дозвіл? Де ми бачили, щоб армійське начальство давало дозвіл на посадку, не знаходячись фізично в аеропорті? Дозвіл базуючись на чому? Це саме росіяни з Москви могли натиснути на діспетчера своім наказом саджати літак чи ні. Тобто про можливий тиск з Москви на російського діспетчера чомусь ніхто в Росії не каже, а про наказі в кабіні пілотів польського літака теревенять, аж гай гуде.
2011.01.10 | jz99
касету дали пожувати голодному магнітофонові (л)
http://www.unian.net/ukr/news/news-415333.htmlhttp://tsn.ua/svit/rosiya-rozpovila-kudi-podilisya-zapisi-z-radariv-smolenskogo-aerodromu.html
http://www.nrcu.gov.ua/index.php?id=4&listid=137509
Один з останніх фільмів, який я бачив, коли ще дивився ТБ, був про хлопця, якому відбило пам’ять, що він агент-убивця. Він отримує (сам від себе, колишнього) касету з якимись важливими доказами. До нього в авто потрапляє дівчина. Вона від нудьги лізе в бардачок, бачить касету, вставляє її у магнітофон і тисне кнопку. Хлопець у розпачі — що ж ти наробила, мій магнітофон жує, тепер у мене немає доказу. Оцей момент мене дивує. А що, не можна взяти викрутку, вийняти магнітолу, розібрати її, розкрити касету (розламати, якщо радянська клеєна), обережно розмотати плівку, змотати її заново у касету? Ну, буде гірша якість звуку в пожмаканій частині плівки. Але ж не всього запису!
Мабуть, у МАК теж бачили цей фільм і вирішили, що це аргумент?
2011.01.10 | Sakharov
Яку в біса касету?
В аеропортах вся інформація, у тому числі розмови пілотів і диспетчерів пишуться не на касети а на багатоканальних магнітофонах на широку плівку, що намотується на котушки. На тій плівці пишуться і відмітки часу для ідентифікації записів. Відтак розповіді про "зіпсовану касету" - туфта.2011.01.10 | zаброда
Ашипка пірівоччика Re: Яку в біса касету?
Правда, він тоже щез. Не пріхадя фсазнаніє.2011.01.14 | jz99
знайшлися (л)
> РІА Новости: Росія передала Польщі записи переговорів диспетчерів смоленського аеродромуhttp://ua.korrespondent.net/world/1166188-ria-novosti-rosiya-peredala-polshchi-zapisi-peregovoriv-dispetcheriv-smolenskogo-aerodromu
2011.01.14 | OlenaSt
Польські зауваження до російського звіту (л)
http://www.rian.ru/files/poland/%D0%97%D0%B2%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F%20%D0%BA%20%D0%BE%D1%82%D1%87%D0%B5%D1%82%D1%83_%D1%80%D1%83%D1%81.pdfТрафік!!!