Єгипетська армія увійшла в столицю (/)
01/28/2011 | Almodovar
http://www.zn.ua/online/articles/74228
Якщо станеться Тяньаньминь - то одна справа і погана.
Якщо Бухарест і Румунія - то у нас є шанс.
А взагалі, здається, світ дуже і дуже змінюється. Овочу час замислитись...
Якщо станеться Тяньаньминь - то одна справа і погана.
Якщо Бухарест і Румунія - то у нас є шанс.
А взагалі, здається, світ дуже і дуже змінюється. Овочу час замислитись...
Відповіді
2011.01.28 | Almodovar
+ Іорданія (/)
http://www.newsru.ua/world/28jan2011/jord_isalm.html2011.01.28 | Мірко
Чому ланка на московськомовну сторінку а не українську?
2011.01.28 | kotygoroshko
рекомендую фотографії звідси: (/)
http://tttoop.info/page/big_picture.htm2011.01.28 | Entropy
Шанс є у нас, а не в вас
Ліберальних експериментів більше не буде. Переможе український націоналізм.2011.01.28 | Almodovar
У кого "у вас" ?
Не уводьте дискусію у бік.2011.01.28 | Entropy
В українців та громадян України
2011.01.28 | Мірко
Угу, два різні поняття: В українців та громадян України
2011.01.28 | Drohobyszer
Угу, два різні поняття: а) українці та б) особи з українським громадянством
2011.01.28 | Пані
Є кровометр? ще раз питаю де він?
Ось вам українець, який сам себе так називає. І громадянин Україниhttp://maidanua.org/static/news/2011/1296172726.html
Що не так? Яким кровометром ви його відсієте, а?
2011.01.28 | Entropy
Чому ви така кровожерлива?
2011.01.29 | Koala
Пощастило Тризубому Стасові вчасно померти
А от Мойсей Фішбейн - йому що робити?2011.01.28 | Drohobyszer
Re: Є кровометр? ще раз питаю де він?
А якщо такий "українець" заявляє, що:УКРАІНСКОГО ЯЗИКА НЄ СУЩЕСТВУЄТ!
то це вже означає, що він ніякий не українець.
І не треба вигадувати якийсь кровометр (chapeau bas за Пані фантазію!), вистачить вух (щоб почути), очей (щоб побачити) та розуміння реальної ситуації (щоб оцінити почуте й побачене) - і Ви ніколи не сплутаєте табаковича з українцем...
У випадку якщо хтось не є на службі, звичайно.
2011.01.28 | Пані
Ви пропонуєте ділити громадян за ознакою володіння мовою?
2011.01.28 | Drohobyszer
Re: Ви пропонуєте ділити громадян за ознакою володіння мовою?
Шановна Пані! Ну чому Ви тут вдаєте з себе "бльондину"? Вам це не личить.2011.01.28 | Пані
Я серьйозно питаю і очікую серьйозних відповідей.
Як ділити на своїх і чужих і що робити з чужими.2011.01.29 | Entropy
свій-чужий
Конкретизуйте, будь-ласка, кому ділити?2011.01.29 | Пані
та вам - ви ж про це почали
от і розказуйте технологію, а то вже вдруге здрискуєте з теми2011.01.29 | Entropy
Українець - за етнічним походженням, громадянин України - особа з українським громадянством.
2011.01.29 | Пані
Як визначати етнічне походження?
От вам приклад на відео поца, який мабуть і радянському паспорті українцем писався.А як визначати етнічне походження зараз, коли вже 20 років немає тих паспортів. Аналіз - в студію.
2011.01.29 | Entropy
Дуже просто
Ви в цього "поца" запитайте, чи вважає він себе українцем?Бути українцем - це не тільки походження, людина має бачити себе частиною нації, відчувати, що вона за своїм внутрішнім світом - українець(українка).
2011.01.29 | 123
це не надто академичне визначення етнічної належності особи
2011.01.29 | Пані
Ви ролік дивилися?
Подивіться, питання відпадуть.Так він вважає себе українцем. При цьому стверджуючи, що української мови - нема. Подивіться ролік.
2011.01.29 | Koala
Базово - по громадянству
На держслужбу брати тільки тих, хто володіє українською, це зрозуміло. Штрафувати і звільняти за неукраїнські документи на держслужбі (місцевих органів це не стосується). Має нормально працювати СБУ (чи інша служба, що має захищати держбезпеку).2011.01.29 | Пані
Вашу думку я знаю (і поділяю)
Хотілося б почути думку новачків.2011.01.29 | Drohobyszer
Re: Я серйозно питаю і очікую серйозних відповідей.
Пані пише:> Як ділити на своїх і чужих і що робити з чужими.
Ні Вам, ні мені ділити "на своїх і чужих" непотрібно - вони (чужі) самі вже давно і ефективно це зробили. І їхній сібболет - далеко не володіння мовою. Ви ж то знаєте, яка засаднича відмінність між Вами та табаковичами, n'est ce pas?
Натомість, що з ними робити - вибачайте, я не знаю. Одні кажуть: перевішати, інші: депортувати в жовті води, треті: запустити в космос. Одне здається певним - що перевиховати їх на щирих українців не вдасться...
2011.01.29 | Пані
Re: Я серйозно питаю і очікую серйозних відповідей.
Drohobyszer пише:> Пані пише:
> > Як ділити на своїх і чужих і що робити з чужими.
> Ні Вам, ні мені ділити "на своїх і чужих" непотрібно - вони (чужі) самі вже давно і ефективно це зробили. І їхній сібболет - далеко не володіння мовою. Ви ж то знаєте, яка засаднича відмінність між Вами та табаковичами, n'est ce pas?
Я не можу її формалізувати цю відмінність. А треба. На майбутнє.
> Натомість, що з ними робити - вибачайте, я не знаю. Одні кажуть: перевішати, інші: депортувати в жовті води, треті: запустити в космос. Одне здається певним - що перевиховати їх на щирих українців не вдасться...
Будуючи плани на майбутнє не можна сподіватися, що вони всі в космос політять чи вбьються аб стену. Треба щось міркувати і про них.
2011.01.29 | Drohobyszer
Я з Вами цілком і повністю згоден.
Пані пише:> Я не можу її формалізувати, цю відмінність. А треба. На майбутнє.
Очевидно, що треба. Знайти свій сібболет/шибболет. Перше, що спадає на думку - Бандера: герой чи злочинець? Мабуть основна маса "чужих" відсіється відразу.
> Будуючи плани на майбутнє не можна сподіватися, що вони всі в космос полетять... Треба щось міркувати і про них.
Без сумніву. Тож міркуймо.
2011.01.29 | Пані
Re: Я з Вами цілком і повністю згоден.
Drohobyszer пише:> Пані пише:
> > Я не можу її формалізувати, цю відмінність. А треба. На майбутнє.
> Очевидно, що треба. Знайти свій сібболет/шибболет. Перше, що спадає на думку - Бандера: герой чи злочинець? Мабуть основна маса "чужих" відсіється відразу.
Я знаю масу нормальних людей, для яких Бандера не герой. Може і не злочинець, але не герой. І ще багато таких, які взагалі, крім імені про Бандеру нічого не знають.
2011.01.29 | Koala
Уточніть, з якою метою ділити. Громадян постійно ділять
наприклад, на тих, хто встиг на зелене світло і тих, хто стоїть на червоному.2011.01.29 | Пані
Не винаватая я, он сам ко мне пришол
По гілці вищеУгу, два різні поняття: а) українці та б) особи з українським громадянством
От я і питаю, як розрізнити а і б.
2011.01.28 | Убітий Єнот
Re: Єгипетська армія увійшла в столицю (/)
Навряд чи потоплять у крові повстання, досі обидві сторони намагалися уникати жертв - 10 убитих при такому маштабі подій це небагато, скоріше за все випадкові жертви.2011.01.28 | Almodovar
Зараз демонстранти штурмують єгипетський МЗС та ТБ в Каїрі (/)
Найсвіжіші новини з Аль-Джазіра тут:http://english.aljazeera.net/
Там же пряма трансляція.
2011.01.28 | Sakharov
Усі 12 єгипетських онлайн телеканалів відключені.
2011.01.29 | Мартинюк
Є супутниковий Ніл Ньюс Інтернейшенел
Всю ніч показував демонстрації , "братання" демонстрантів з армією за допомогою пляшок з коктейлем Молотова і кувалд, мародерство , хоча дикторка казала "правильні" речі про "демократичних" демонстрантів, "дружбу народу з армією" , те саме показував біжучий текстовий рядок.Канал можна знайти через супутник. Втім сьогодні він показує щось у стилі "лебединого озера" - можливо Мубарак таки взяв ситуацію під контроль.
2011.01.28 | Sakharov
Re: Єгипетська армія увійшла в столицю (/)
Almodovar пише:>
> > Якщо Бухарест і Румунія - то у нас є шанс.
З шансом скрутно - де таку гілку знайти, яка Овоча витримає?
>
2011.01.28 | Almodovar
Пальма Мєрцалова!
Витримає!2011.01.28 | Убітий Єнот
Re: Єгипетська армія увійшла в столицю (/)
Такы овочі подають до столу фаршировані свинцем по-румунські.2011.01.28 | Пані
Re: Єгипетська армія увійшла в столицю (/)
Almodovar пише:> http://www.zn.ua/online/articles/74228
>
> Якщо станеться Тяньаньминь - то одна справа і погана.
Скоріше за все так і станеться. Повстання придушать. Судячи з останніх новин
2011.01.28 | Убітий Єнот
Re: Єгипетська армія увійшла в столицю (/)
не думаю...2011.01.28 | Пані
Дай боже
2011.01.28 | Mykyta
На Текстах є репортаж (л)
http://goo.gl/IlQS72011.01.28 | Убітий Єнот
Ще лента новин про Єгипет
http://news.blogs.cnn.com/2011/01/28/clashes-erupt-in-cairo-elbaradei-told-to-stay-put-cnn-camera-confiscated/?hpt=T1&iref=BN12011.01.28 | Almodovar
Впливові посадовці і бізнесмени втекли з Єгипту
принаймні, так повідомляє Аль Джазира.2011.01.28 | Пані
Мені в чаті пишуть, що Мубарак втік в Сауди
і що це на zerohedge.com - я там не бачу правдадивлюся все тут http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-12307698
2011.01.28 | Drohobyszer
Re: Мені в чаті пишуть, що Мубарак втік в Сауди
Всі втікають до Саудів. Туніський Бен Алі, єгипетський Мубарак. Як г...но в каналізаційний відстійник. Хто наступний?2011.01.28 | Убітий Єнот
Спікер парламенту Єгипту повідомив
що найближчим часом буде важливе повідомлення.(Аль-Джазіра)
Я думаю що це буде повідомлення про відставку Мубарака.
2011.01.28 | Пані
Було б добре. Гарний приклад завжди згодиться
Я пам`ятаю, як ти цілу добу вели трансляцію в революції троянд в Грузії і теж мріяли, щоб в нам таке було...2011.01.29 | Shooter
Не втік - звільнив "Азарова"
Але думаю, йому вже таки прийшов підпиздець.2011.01.29 | Убітий Єнот
Re: Не втік - звільнив "Азарова"
Це йому не допоможе2011.01.29 | Арій.
Жаль, звичайно, єгиптян, але, виходить, що для нас вигідніше-таки, щоби
Мубарака скинули. Бо тоді буде приклад нашому електорату, що, мовляв, це - загальноприйнята практика при погіршенні економічного стану (думаю, 2013 рік у нас, за 2 роки іще не забудуть).2011.01.29 | Tatarchuk
сайт Shabab 6 April (л)
http://6april.org/english/Зокрема, урядові мас-медіа кажуть що цей рух має білого кулака на чоному тлі, що мовляв безумовно каже про їхню радикаьність та, навіть, фашизм.
Ті у свою чергу кажуть що їхній молодіжний рух керується принципами ненасильницького спротиву.
Як на мене, то чорний прапор у мусульманській традиції - це чорне знамя Абасидів, родичів Пророка (його здійняли 8 сторіччя на знак протесту проти узурпаторів-халіфів Омейядів, в яких знамя було білого кольору)
2011.01.29 | Абу
кулак знайомий
2011.01.29 | Koala
Мабуть, в Гладчука вкрали
2011.01.29 | Пані
Та ні, в сербського Отпору
Він копілефт, так що все нормально2011.01.29 | Майдан
А сербський Отпор в ірландців, басків та латиносів.
Це інтернаціональний символ2011.01.29 | Абу
якщо Мубарак вчора встояв - велика ймовірність що режим вистоїть
буде лібералізація, реформи (якісь), але принципово режим може зберегтисяармія в цілому зберегла лояльність. Мубарак цілеспрямовано 20 років створював з них окрему касту, будучи сам плоть від плоті армійським генералом. Як приклад - в каїрському Геліополісі шикарні закриті офіцерські клуби, відокремленні житлові квартали етц етц етц
2011.01.29 | Пані
Не Тяньаньминь і вже добре
Маю на увазі як приклад для України.Абу пише:
> буде лібералізація, реформи (якісь), але принципово режим може зберегтися
Звісно було б краще, щоб його скинули, але...
До речі наше телебачення якось висвітлює події в Єгипті?
2011.01.30 | Абу
це цікава тема (про тіві)
принаймні нас особливо ніхто не смикає я думаю висновок очевидний2011.01.29 | Мартинюк
Також так думаю, а бажаючим насолоджуватися "більшовицькими" революціями
по телевізору рекомендую ставити самого себе на місце тих людей і елементарно прогнозувати те що буде з ним , їхніми сім"ями , добробутом і найближчим продуктовим магазином через тиждень-два спостережуваної зараз "революційної справедливості".Слава богу я встиг побувати в Каїрському музеї , бо коли вчора побачив кадри як "революційний народ" намагаються туди вламатися зрозумів що все це можливо незабаром побачити буде не можливо, як і те, що було колись у Національному історичному музеї Іраку.
Мої враження від перебування у Єгипті декілька років назад можна назвати одною фразою "Країна яка населена жуліками, але керована порядним людьми". Стосовно України, то тут якраз навпаки ... Коли я побачив по СНН як "протестуючі" з сяючими від задоволення пиками тягнули з якогось погромленого "офісу антинародного режиму" крісла і офісну техніку , то я зрозумів що мої враження не були хибними.
Тобто Мубарак аж ніяк не заслуговує на звання "Чаушеску" ні за результатами свого правління ні за моральним характеристиками влади. Єгипет за Мубарака справляв дуже позитивну роль в регіоні, а європейці які були в Єгипті відзначали набагато меншу корумпованість тамтешньої влади і чиновників порівняно з сусідами . Єгипетські християни виявилися чи не єдиним в регіоні , яким гарантувався спокій, безпека і захист від знущання та приниженнь.
Звісно Мубарак не повинен був іти на ще один термін , але тут проблема в тамтешній авторитарній моделі суспільства і запізнілому усвідомленню ним того що владу якось все таки прийдеться передавати. Йому треба було думати про "безпечну передачу" вже під час першого і другого термінів і готувати відповідні суспільні реформи, в першу чергу судову .
Нагадаю що Мубарак, Бен-Алі та інші зараз мають серйозні проблеми не тому що їхні підвладні раптом дуже забажали демократії - насправді це зовсім не так, насправді вони дуже захотіли їсти. І причина того - минулорічне світове подорожчання цін на продовольство загалом і заборона на експорт української пшениці зокрема . А Україна віддавна ( ще з часів скіфів) спеціалізується на годуванні Північної Африки і Близького Сходу.
2011.01.29 | Angry Orange
"більшовицька" революція триває...
Пан Мартинюк абсолютно правий! Арабські «революції» призводять не до демократії, а до ще більшої диктатури. Хоч який цей «режим Мубарака» і не корумпований, але на заміну йому дуже ймовірно прийдуть які-небудь «брати-мусульманє», і буде повний Талібан з шаріатом...> Слава богу я встиг побувати в Каїрському музеї , бо коли вчора побачив кадри як "революційний народ" намагаються туди вламатися зрозумів що все це можливо незабаром побачити буде не можливо, як і те, що було колись у Національному історичному музеї Іраку.
Саме так і сталося – вже вломилися! Орда вар’ятів, мавпи, що ламають геть усе, до чого дістануть.
“Looters destroy mummies in Egyptian Museum – official”
http://ca.news.yahoo.com/looters-destroy-mummies-egyptian-museum-official-20110129-055757-814.html
Покажіть мені, будь ласка, хоча б одну працюючу і ефективну «арабську демократію»? Якраз найбільше "демократични" (якщо так казати) арабських уряди – у Тунісі і у Єгипті, і дійшли до такої біди. Маючи на увазі reality with Arabian mentality, там можуть існувати або світські диктатури, типу Хусейна, або абсолютні монарії, типу Саудів, або шейхів Заливу. Ігри в демократію у суспільстві шахраїв неминуче приведе до встановлення «паханату», добре, якщо не до абсолютного ісламу, як до цього, на жаль, здається йде у Тунісі і Єгипті. А встановлення ідеологічного релігійнийного шаріату, типу талібанського, у Північній Африці – це ж повний ПЦ для Європейської цівілізації.
Викликає подив, що Майданівські активісти не бачать такої похмурої перспективи. Не дуже розумно це, підтримувати будь-яке заворушення, без аналізу ситуації.
2011.01.29 | Tatarchuk
кожен приймач налаштований на певні типи сигналів
і відповідно, на очищення від "поміх", тобто зайвої, протилежної тій що треба, інформаціїAngry Orange пише:
> Саме так і сталося – вже вломилися! Орда вар’ятів, мавпи, що ламають геть усе, до чого дістануть.
У повідомленнях говориться, що і протестанти, і поліція і разом і поодинці ПРОТИСТОЯЛИ цім нападам. Але в мародерів виявилося достатньо сил на пошкодження кількох експонатів.
Ви бачите тут більшовизм, я - зовсім інше. Єгипет вже сторіччя судиться з європейськими і російськими музеями щодо повернення експонатів. А ті всіляко доводять, що в нас вони надійно зберігаються, а у вас народ тупий грубий все поруйнує.
Кожний експонат - шалена сила бабла, причому постійно конвертована. Тому цілком резоно думати, що конуренти під час таких заварух навмисно наймають групи для показового нищення музеїв в "молодих державах" як Єгипет.
2011.01.29 | Володимир
Re: кожен приймач налаштований на певні типи сигналів
Схоже, приймач Енгрі ОринджЬ зроблено в Ізраїловці.2011.01.30 | Angry Orange
Just common sense…
> Схоже, приймач Енгрі ОринджЬ зроблено в Ізраїловці.Як все психічно запущено... Згадується приказка: «Ви що думаєте, як розумна людина, так обов’язково єврей?». З Ізраілем нічого не зв’язує, крім співпадаючих інтересів проти спільної загрози.
Я досить живу по Америках – Європах, щоби зрозуміти, що таке ісламізм і повзуча ісламізація. А от Їзраїль не наповнює своїми голодупими мігрантами пів-Європи, що, у дуже великій кількості, сидять на соціалах і в, то й же час, ненавидять Європейську цивілізацію, з якої одержують блага сучасності. І не «агенти Ізраілю» роблять масові вбивства цивільних у Нью-йорку, у Мадриді, у Лондоні. Нещодавно у Канаді взяли «банду 18», що планували підірвати деякі туристичні об’єкти у Онтаріо, з цілью вбити як можна більше людей. Не треба нагадувати, що то були не євреї, а усі як один прихільники «релігії миру і добра»...
І побудову всесвітнього «каганату» Ізраіль теж не ставить на меті. А от побудова всесвітнього халіфату з законами шаріату – офіційна мета політичного ісламу (все, як записано в «програмі Партії – Корані). Так що ж мені Їзраілю боятися? Якщо ми, українці, маємо право на свою державу, землю, волю, то чому євреї не повинні мати свою? Вони мали там свою державу і були «етнічно вичищені» звідти римлянами, за національно-визвольний рух, між іншим...
Дуже засмучує, як деякі патріоти України не можуть переступити через власні забобони і підігрують мусульманським екстремістам своім дитячим анті-Їзраільством. А якщо подумати з точки зору державних інтересів України, як європейської нації, то українцям, як і всім європейцям, об’єктивно вигідно мати під боком, нехай і не дуже демократичний (по європейським нормам), але світський Єгипет, ніж черговий ісламо-фундаменталіський Талібан, джерело тероризму і середньовічного мороку.
2011.01.30 | Володимир
Re: Just common sense…
Не розповідайте мені те, що я не гірше знаю й без вас. Але ізраїловка часто використовує подібну риторику з примітивізованими та спрощеними аргументами, суть яких в тім, що араби - унтерменші, щоб виправдати колонізацію фалестинських земель окупованих в 1967 році. Її незаконність (як і незаконність будівництва розділяючої стіни) визнав Міжнародний суд, здається, в 2003 році. Тільки не треба про Біблію, ладно? Біблія - не документ на володіння землею, а художній твір.Тобто, загроза ісламізації європи - то одне, а ізраїловка й фалестинці - то дещо інше. І взагалі, не треба недооцінювати демократичного потенціалу арабів. Дивлячись англомовну Аль-Джазіру стосовно подій в Тунісі та Єгипті, я бачив там багато інтерв'юованих арабців, які не гірше за Вас та мене розуміли цінність демократії.
2011.01.30 | Мартинюк
Як би я не бував у Єгипті
То можливо спробував би також якусь коспірологію розводити.Але я там був і достатньо різноманітно та "щільно" спілкувався з тамтешнім людом - повірте , ідея обікрасти музей (офіс, приватний будинок, зарубіжного лоха - своїх там вже вивели) там набагато ближча до народу, аніж ідея демократії.
2011.01.30 | Tatarchuk
ну бував, і що тепер? Став експертом з музейної справи Каїру?
Питання так само некоректне, як і сам підхід - я там бував а значить я тепер знаю що там насправді.Мартинюк пише:
> То можливо спробував би також якусь коспірологію розводити.
Це геть не конспірологія. Музейні тяжби є жорстока реальність. Описаний грабунок згідно фактів (а не чуйок, передбачень та емоцій) виглядав так: напередодні було пограбовано магазин при музеї (як були в Єгипті то самі знаєте, що в тому магазині). Військові ТА протестанти РАЗОМ охороняли музей від грабунку. Поруч стояв погромлений штаб ЦК правлячої партії. Грабителі залізли з даху тої будівлі до музею і зруйнували (увага - не вкрали, а саме знищили) дві мумії. За їхніми спинами можна сказати. Більше їм зробити не вдалося, тому що їхні дії помітили вартові
> Але я там був і достатньо різноманітно та "щільно" спілкувався з тамтешнім людом - повірте , ідея обікрасти музей (офіс, приватний будинок, зарубіжного лоха - своїх там вже вивели) там набагато ближча до народу, аніж ідея демократії.
Мене тут у кількох гілках також запевняють, що ідея демократії для українців доволі далека. А емпирика каже, що й пограбувати магазина для українця цілком цікава ідея. То який би з того висновок зробити: може прямо ваш? Ну тіпа, цьому стадові баранів треба не демократія, а жорстка і справедлива опіка українського Мубарака
2011.01.30 | Мартинюк
І багато магазинів та музеїв було пограбовано в Україні у грудні 2004 ???
Їх правда таки грабують, але грабуть не демонстранти а солідні дяді, які українських демонстрантів на дух не переносять...2011.01.29 | Уважний читач
А Україна віддавна ( ще з часів скіфів) спеціалізується на годуванні Північної Африки
Також із того самого джерела відомо, що єгипетські піраміди були побудовані бригадами українських заробітчан.2011.01.30 | Мартинюк
Ваше "хи-хи" абсолютно не в тему - пошукайте у Вікіпедії слово "Ольвія"
і прочитайте що саме було його головною статею експорту цієї грецької колонії та йому подібних причорноморських полісів і зокрема в кого саме ольвійці ту статтю експорту перекуповували2011.01.30 | Уважний читач
Самі шукайте підтвердження своїм фантазіям
Експорт зерна із грецьких причорноморських колоній у грецьку метрополію - всім відомий факт"Спеціалізація України на годуванні Північної Африки" - ваше "відкриття".
2011.01.30 | Мартинюк
А підтвердження Вашому войовничому комплексу меншовартості?
Возили через Босфор дуже багато зерна з України , про що пишуть всі джерела. А куди саме вже возили після Босфору це вже була справа тодішніх ринкових відносин - чи в грецькі колонії в Іспанії, чи в Карфаген , чи ще кудись вирішували купці і конюнктура. Якщо в Єгипті був урожай везли де інде, якщо недорід чи якийсь бардак залишав поля незасіяним, то везли і в Єгипет.Ну а піраміди то вже собі самі будуйте - я Вам в тому не помічник.
І нагадаю Вам головну тему - постачання зерна з України в Північну Африку та Близький Схід , минулорічне припинення якого стало однією з причин теперішніх голодних бунтів в цьому регіоні.
Може скажете що Україна туди зерна взагалі ніколи не постачала і не постачає?
2011.01.30 | Уважний читач
Це ще одна Ваша безпідставна фантазія
Мартинюк пише:> А куди саме вже возили після Босфору це вже була справа тодішніх ринкових відносин
Тобто із того, що зерно з грецьких колоній в Україні в принциці могло потрапити і до Північної Африки випливає, що "Україна віддавна ( ще з часів скіфів) спеціалізується на годуванні Північної Африки"? В такому разі й (прото)українські заробітчани спеціалізувалися на будівництві пірамід - вони ж у принципі теж могли туди потрапити, ринок рабів працював не гірше за ринок зерна.
> І нагадаю Вам головну тему - постачання зерна з України в Північну Африку та Близький Схід , минулорічне припинення якого стало однією з причин теперішніх голодних бунтів в цьому регіоні.
Я не маю даних ані про структуру споживання зернових у Північній Африці, ані про частку українського зерна в цій структурі. Беручи до уваги Вашу звичку підмінювати фактичну інформацію власними фантазіями, думаю, що так само не маєте цих даних і Ви.
2011.01.30 | Tatarchuk
в Єгипті свого хліба було валом. Ольвія торгувала з такими ж колоніями як сама була
2011.01.30 | Drohobyszer
Так - Ви праві: в Єгипті свого хліба було валом.
Власне, всім історикам античного світу відомо, що Єгипет за часів Римської Імперії був її "житницею" і коли з якихось причин були перебої з довозом зерна в Рим, то плебс на вулицях "столиці світу" поводився майже так само, як тепер на вулицях Каїра. Пустеля засипала єгипетські поля значно пізніше - там не завжди було так, як є зараз. Вчіть історію, панове, перш ніж почнете на історичні теми висловлюватися...2011.01.31 | Мартинюк
Ще більшою житницею було Причорноморя
А Єгипет то годував, то голодував, в залежності від порядку в суспільстві та стану каналів, які дуже залежали від миру в країні та відсутності чи наявності "революцій".Причорноморя в тому аспекті було стабільніше, оскільки тамтешнє землеробство не було зрошуваним. Це до речі також було відомо античним авторам.
Але справа не в тому як саме, кого саме і чим саме годувала Ольвія в басейні Середземного моря , а справа в тому що вже досить багато років Україна постачає пшеницю в арабські країни Північної Африки та Близького Сходу, населення яких переросло за межі , які можна повністю прогодувати тамтешніми аграрними ресурсами.
2011.01.29 | Skapirus
Звичайно, що встоїть, якщо події замовчуватимуться і не буде солідарності
Мені цікаво було б почитати коментарі, якби в стрічці новин замість Мубарака та Єгипту стояли відповідно Кучма та Україна-2004. При цьому прошу зважити, що на відміну від ПомРев люди в Єгипті виступили самостійно і єдиним фронтом по всій країні, демонструючи небачену в Україні громадянську свідомість. Методам їх самоорганізації та координації ще варто буде повчитися.2011.01.30 | Абу
в Каїрі протестуючих в 10 разів менше ніж було в Києві в 2004
а замовчування чи навпаки - щонайбільший розголос - нічого не змінять у власне протестах2011.01.30 | Мартинюк
Хоча саме місто у багато раз більше Києва
І оточене цілою хмарою зовсім не маленьких міст-супутників, до яких "антинародний режим Мубарака" проклав швидкі і недорогі електрички та настелив прекрасні автодороги.До речі схоже що вже починає проходити якась промубараківська мобілізації - напевно реакція на погроми і втечу увязнених з тюрем .
На Ніл Ньюс Інтернейшенал (франкоі англо мовний канал новин) - заставка -напис "Врятуємо Єгипет" на фоні національного єгипетського прапору. Мубарак, якого час від часу транслють (не занадто часто - видно добрі піарники, чи просто відчувають) на екрані виглядає дуже рішуче і впевнено .Зовсім не такий яким він виглядав кілька днів тому.
2011.01.30 | Tatarchuk
якби ми мали арабську сторінку, хіба що
Skapirus пише:> Мені цікаво було б почитати коментарі, якби в стрічці новин замість Мубарака та Єгипту стояли відповідно Кучма та Україна-2004. При цьому прошу зважити, що на відміну від ПомРев люди в Єгипті виступили самостійно і єдиним фронтом по всій країні, демонструючи небачену в Україні громадянську свідомість. Методам їх самоорганізації та координації ще варто буде повчитися.
Ну і за чим справа стала? Знайти архіви дуже легко. І тоді теж маса людей сумнівалася що араби, тьфути, помаранчі переможуть. Небезпідставно сумнівалася
2011.01.29 | Tatarchuk
призначено нового віце-президента, чи надовго інше питання
Абу пише:> буде лібералізація, реформи (якісь), але принципово режим може зберегтися
Он призначили новим віцепрезидентом Омара Сулеймана, який раніше очолював спецслужби. А до відставки відправлено якраз реформатора, голову уряду.
> армія в цілому зберегла лояльність. Мубарак цілеспрямовано 20 років створював з них окрему касту, будучи сам плоть від плоті армійським генералом. Як приклад - в каїрському Геліополісі шикарні закриті офіцерські клуби, відокремленні житлові квартали етц етц етц
Все це справедливо тільки про старших офіцерів і вище. Рядові там строчники, думаю не тре пояснювати чи "страшно далекі вони від народа". Унтер-офіцери, відповідно, напополам.
Та й де там лояльність? Це покішо зветься "нейтралітет", стріляє в основном поліція. Причому, якраз нейтральність армії і є показником, чи країна справді демократична.
Максимум що військові можуть утнути - розігнати нахер всіх, з Мубараком разом. Але то вже інша розмова ))
2011.01.29 | Пані
Пишуть, що зараз демонстранти штурмують МВС
2011.01.29 | Tatarchuk
новий примьєр - військовий льотчик (л)
Новым премьер-министром Египта назначен Ахмед Шафик, который в правительстве Ахмада Назифа, отправленного в отставку, занимал пост министра авиации.Теперь генералу предстоит формировать новый кабинет министров.
Ахмед Шафик родился в Каире в ноябре 1941 года и вступил в египетских ВВС после окончания Военно-воздушной академии в 1961 году. Позже он получил степень магистра в области военных наук и доктора философии в сфере Национальной космической стратегии.
Будучи молодым офицером, Шафик служил летчиком-истребителем, затем был назначен командиром эскадрильи. Во время так называемой Войны на истощение (1967 - 1970), Шафик командовал многоцелевым авиасоединением. Впоследствии он занял пост командира авиабазы.
В 1973 в период войны Судного дня, Шафик был старшим летчиком-истребителем под командованием Хусни Мубарака. Считается, что 14 октября Шафик сбил два израильских самолета, однако эта информация не нашла официального подтверждения.
Во время 40-летней службы в египетских ВВС, он летал на нескольких типов истребителей, в том числе на российских МиГах - МиГ-17 и МиГ-21, а также на французских "Миражах". Он также был командиром звена летчиков-асов, выполняющих сложные акробатические фигуры.
В 1984 году Шафик был назначен военным атташе в посольство Египта в Риме. Он пробыл на этом посту до 1986 года. В период с 1988 по 1991 год Шафик последовательно занимал нескольких военных высших командных должностей, прежде чем он был назначен командующим Департамента воздушных операций.
В сентябре 1991 года, Шафик был назначен главой штаба ВВС Египта, он пробыл в этой должности до апреля 1996 года, когда стал командующим египетскими Военно-воздушными силами. В 2002 году он был назначен министром гражданской авиации.
Шафик предпринял амбициозный план реструктуризации главного авиаперевозчика - EgyptAir, выведя его в 2008 году на передовые рубежи.
Кроме того, Шафик активно занимался модернизацией египетских аэропортов, Каирский международный аэропорт в 2008 году получил его стараниями третий Терминал, увеличив свою пропускную способность до 22 млн. пассажиров в год. А международный аэропорт в Шарм-эш-Шейхе стал ежегодно принимать до 8 млн. пассажиров.
http://mignews.ru/news/politic/world/290111_185028_97625.html
2011.01.30 | Almodovar
Re: новий примьєр - військовий льотчик (л)
А ти нє льотчик!А я била так рада
Любіть гєроя
Із льотнава атряда!
А па асанкє
Нє відна кто с Лубянкі!
(колись модна пісенька)