Янукович сказав, що Сталін є організатором геноциду українців?(л)
02/27/2011 | 123
http://ua.korrespondent.net/ukraine/1190400-yanukovich-ukrayina-ne-pereglyadatime-stavlennya-do-osobi-stalina
На запитання щодо ставлення до встановлення в Запоріжжі пам'ятника Сталіну Янукович відповів, що в Україні дана оцінка особі Сталіна, і, "безумовно, Україна не буде переглядати своє негативне ставлення до цієї історичної особистості".
Відповідаючи на запитання, чи визнає він Голодомор геноцидом українського народу, Янукович наголосив, що вже неодноразово висловлювався з цього питання.
За його словами, Голодомор 32-33-го років був організований владою на чолі зі Сталіним проти багатьох людей, які жили в сільській місцевості в Україні, Росії, Казахстані.
"Це дійсно був геноцид проти цих людей", - зазначив він.
Як повідомлялося, Янукович називає Голодомор 1932-33 років цілеспрямованим злочином і запевняє, що в Україні за цей злочин завжди будуть засуджувати сталінський режим.
----
Це щось зовсім не те що "перегіби індустріалізації" - такою ж була попередня лінія партії, чи я щось пропустив? Та й слово "геноцид" він раніше вживав лише замість "генофонд", якщо я не помиляюсь?
На запитання щодо ставлення до встановлення в Запоріжжі пам'ятника Сталіну Янукович відповів, що в Україні дана оцінка особі Сталіна, і, "безумовно, Україна не буде переглядати своє негативне ставлення до цієї історичної особистості".
Відповідаючи на запитання, чи визнає він Голодомор геноцидом українського народу, Янукович наголосив, що вже неодноразово висловлювався з цього питання.
За його словами, Голодомор 32-33-го років був організований владою на чолі зі Сталіним проти багатьох людей, які жили в сільській місцевості в Україні, Росії, Казахстані.
"Це дійсно був геноцид проти цих людей", - зазначив він.
Як повідомлялося, Янукович називає Голодомор 1932-33 років цілеспрямованим злочином і запевняє, що в Україні за цей злочин завжди будуть засуджувати сталінський режим.
----
Це щось зовсім не те що "перегіби індустріалізації" - такою ж була попередня лінія партії, чи я щось пропустив? Та й слово "геноцид" він раніше вживав лише замість "генофонд", якщо я не помиляюсь?
Відповіді
2011.02.27 | zаброда
Нє юлітє Re: Янукович сказав, що Сталін є організатором геноциду українців?(л)
Він про всяцкіх націанальнастєй селян брацкіх ріспублік казав, как учіт ООН і вєліт таварішчь пуцєн2011.02.27 | Пані
Угу (с)
2011.02.27 | 123
ну мені не дуже важливо як він пояснює причини голоду в Казахстанє
та я й, зізнаюсь, не знаю тих причин.Може й казахський голод був геноцидом, але український Голодомор він же характеризував саме так - і це вперше?
Як я розумію, раніше було "голод був усюди, такий був час, ніякого геноциду не було".
2011.02.27 | Пані
Re: ну мені не дуже важливо як він пояснює причини голоду в Казахстанє
123 пише:> Як я розумію, раніше було "голод був усюди, такий був час, ніякого геноциду не було".
Ні не було. Він такого ніколи не казав.
2011.02.27 | zаброда
Re: ну мені не дуже важливо як він пояснює причини голоду в Казахстанє
123 пише:> Як я розумію, раніше було "голод був усюди, такий був час, ніякого геноциду не було".
Трошечки таки не так, а так, що не було геноциду українців, так і тепер його немає, а є ООНівський гєнацид крістянства, шо канєшна тоже пріступлєніє но не супротів укрАінцев. Чьто і трєбавалас даказац
2011.02.27 | Пані
Ні, не українців - а "людей"
123 пише:> "Це дійсно був геноцид проти цих людей", - зазначив він.
Як в цитаті. Там в нього йшлося про мешканців різних регіонів СРСР
>
> Це щось зовсім не те що "перегіби індустріалізації" - такою ж була попередня лінія партії, чи я щось пропустив?
Ні, не була. Вони ніколи так не висловлювалися. Закон про Голодомор вони не голосували не через це, а через не їх думку неадекватне покарання за заперечення голодомору.
2011.02.27 | 123
так, сталінський режим вони засуджували і раніше. але "геноцид" не промовляли
Пані пише:> 123 пише:
>
> > "Це дійсно був геноцид проти цих людей", - зазначив він.
>
> Як в цитаті. Там в нього йшлося про мешканців різних регіонів СРСР
>
> >
> > Це щось зовсім не те що "перегіби індустріалізації" - такою ж була попередня лінія партії, чи я щось пропустив?
>
> Ні, не була. Вони ніколи так не висловлювалися. Закон про Голодомор вони не голосували не через це, а через не їх думку неадекватне покарання за заперечення голодомору.
так, я знайшов лінки - але тоді їм дуже не подобалося слово "геноцид", який Янукович, виходить, визнав
http://www.otherside.com.ua/news/detail.php?lang=1&id=13194
2011.02.27 | Пані
Re: так, сталінський режим вони засуджували і раніше. але "геноцид" не промовляли
123 пише:> так, я знайшов лінки - але тоді їм дуже не подобалося слово "геноцид", який Янукович, виходить, визнав
> http://www.otherside.com.ua/news/detail.php?lang=1&id=13194
Це виступ Кушнарьова, а не Януковича.
2011.02.27 | 123
це коментар альтарнативного законопроекту від ПР, те саме написано у вікіпедії(л)
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE_%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%80_1932%E2%80%931933_%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%96%D0%B2_%D0%B2_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96Чи ти хочеш сказати, що Янукович колись казав про Голодомор як "геноцид"?
2011.02.27 | Пані
Ні не казав
Але він і досі не сказав, що це був геноцид українців. По суті він і раніше казав те саме, що і заразhttp://www.odnako.org/ru/news_and_events/2010/04/news1534.html
Но признавать Голодомор как факт геноцида относительно того или другого народа, мы считаем, будет неправильно, несправедливо. Это была трагедия, общая трагедия государств, которые входили в единый Советский Союз. Известно, что голод был не только на Украине, но и в России, Белоруссии, Казахстане
2011.02.27 | Koala
У них немає позиції з цього приводу. Як буде вигідно - так і казатимуть, а на людей їм начхати.
2011.02.27 | 123
нмд важливо що вони кажуть - незалежно від того що вони думають.це відображає суспільні настрої
та змінює їх остаточно2011.02.27 | Пані
Щощо відображає?
Яким це чином слова Януковича відображають суспільні настрої?2011.02.27 | 123
не слова відображають, а зміна риторики. "що буде вигідно - те й кажуть"
2011.02.27 | Пані
А в чому зміна риторики?
У вжитку слова геноцид? Так от і Білорусь в жертви Голодомору записав. Я б не взялася гадати, яке з двох слів "Білорусь" чи "геноцид" він вжив свідомо.2011.02.27 | 123
мені здалося що певна є
Пані пише:> У вжитку слова геноцид? Так от і Білорусь в жертви Голодомору записав. Я б не взялася гадати, яке з двох слів "Білорусь" чи "геноцид" він вжив свідомо.
ну якщо хочеться думати що він обмовився - я не заперечую і не наполягаю.
2011.02.27 | Пані
Re: мені здалося що певна є
123 пише:> Пані пише:
> > У вжитку слова геноцид? Так от і Білорусь в жертви Голодомору записав. Я б не взялася гадати, яке з двох слів "Білорусь" чи "геноцид" він вжив свідомо.
>
> ну якщо хочеться думати що він обмовився - я не заперечую і не наполягаю.
Для тенденції треба, щоб він сказав "геноцид" хоча б три рази в різних промовах. Тоді і можна буде про щось казати.
2011.02.27 | Almodovar
Там ще воно вякало про Білорусь
"... в Казхахстані, Білорусі...". бла-бла-бла...Да, так хотілося б почути про Голодомор-геноцид у Білорусі у 1932-1933 роках.
Не підкажете телефончик Януковоча?
2011.02.27 | Пані
Ага точно, я теж здивувалася
Але враховуючи, що Білорусь в нього морська держава - хто його зна про яку територію він насправді думав.2011.02.27 | Регіонал
Наш Лідер не помилився, коли назвав львівських шльоперів геноцидами. Він професор; знає, що каже
2011.02.27 | Koala
У вас в слові "проффесор" помилка. Проффесор знає, як правильно, він же проффесор.