Наш Лідер заборонив вивозити зерно. Тепер воно гнитиме в портах, а селяни голодуватимуть☭
03/02/2011 | Боббі
Не меньше самих производителей и зернотрейдеров пострадали транспортные компании, порты и терминалы Украины. Только в портовом секторе объемы перевалки зерновых грузов сократились по сравнению с 2009 годом почти вдвое, или приблизительно на 12 млн. т. [...] В итоге общий объем недополученных доходов от ограничения экспорта зерновых только госпортов и других структур в портовой сфере оценивается экспертами примерно в 800 млн. грн. Показательно, что именно из-за сокращения объемов перевалки зерновых при общем росте экономики украинские морские порты переработали грузов на 2%, или почти 2 млн. т, меньше, чем даже в кризисном 2009 году.
Потеряли объемы и частные операторы. [...] А общие потери частных терминалов [...] составляют около 6 млн. т, что в денежном выражении можно оценить почти в 700 млн. грн. Примерно столько же недополучили и транспортные компании. Потери доходов железных дорог эксперты оценивают в 350–400 млн. грн., автоперевозчиков — в 300–350 млн. Получается, что даже при самых осторожных оценках транспортные компании и порты потеряли не менее 2 млрд. грн.
http://gazeta.comments.ua/?art=1296135278
Слава КПСС☭
Потеряли объемы и частные операторы. [...] А общие потери частных терминалов [...] составляют около 6 млн. т, что в денежном выражении можно оценить почти в 700 млн. грн. Примерно столько же недополучили и транспортные компании. Потери доходов железных дорог эксперты оценивают в 350–400 млн. грн., автоперевозчиков — в 300–350 млн. Получается, что даже при самых осторожных оценках транспортные компании и порты потеряли не менее 2 млрд. грн.
http://gazeta.comments.ua/?art=1296135278
Слава КПСС☭
Відповіді
2011.03.02 | zаброда
Урбанізуватимуться, поповнюючи лави ІТ-шників Re: а селяни голодуватимуть☭
й отак сприятимуть прудкому входові Держави Нашого Лідера до кола провідників науково-технічного поступу.2011.03.02 | Боббі
IT-шники податків не платять, живуть за рахунок лікарів, вчителів та пенсіонерів
Доколє спрощенці-IT-шники висітимуть на шиї добропорядних бюджетників? Розкуркулення паразитів ІТ-шників — наступний крок нашого Лідера!Слава КПСС☭
P.S. написано за мотивами журналу бродського.
2011.03.02 | Регіонал
Нехай селяни не будуть такими селянами і скажуть тепер своє слово. Наш Лідер почує кожного!
2011.03.02 | Боббі
Селян швидше почують у Вашингтоні, аніж ваш Лідер щось докумекає (л)
«Продовження втручання у ринок зернових може завдати шкоди одному із найбільш перспективних секторів української економіки, оскільки інвестори не будуть вкладати в нього капітали, якщо вважатимуть, що таке втручання не припиниться...У цьому плані особливе занепокоєння викликає законопроект №8053, який передбачає створення монопольного державного агента на цьому ринку», — прокоментували DT.UA у прес-службі американського посольства.Там також відзначили, що влада США вже неодноразово піднімала це питання „на всіх рівнях уряду України — як публічно, так і в конфіденційному спілкуванні, як у Вашингтоні, так і через посольство у Києві“.
Окрім того, повідомили в посольстві, США продовжує проводити консультації з цієї проблеми з МВФ і з країнами-учасницями Європейського союзу (ЄС).
„Така політика позбавляє українських селян заслуженого заробітку, знижує український зерновий експорт за часів рекордно високих цін і розхитує світову продовольчу безпеку“, — підкреслили у посольстві США.
„Обмеження на зерновий експорт не досягають заявленої урядом України мети стримати ціни на хліб, а швидше супроводжуються дефіцитом таких круп, як гречка, незважаючи на те, що українські сховища заповнені зерном“, — додали у прес-службі.
http://www.dt.ua/online/articles/76082#article
2011.03.02 | Регіонал
Як селяни крикнуть, так наш Лідер їх і почує.
2011.03.02 | Боббі
Світова закуліса хоче економічно ізолювати нашого Лідера (л)
Американська торговельна палата в Україні вважає, що прийняття змін до закону "Про державну підтримку сільського господарства України", запропонованих законопроектом №8053, МОЖЕ ПРИЗВЕСТИ ДО ЕКОНОМІЧНОЇ ІЗОЛЯЦІЇ України.Про це йдеться у листі АТП до президента України від 23 лютого 2011 року, повідомляє УНІАН.
http://www.epravda.com.ua/news/2011/02/28/274404/
2011.03.02 | ziggy_freud
вчіть біографії друзів вашого .ідера
"селян", яких періодично чує ваш [.]ідер, навряд більше десяти. В Латинській Америці такі селяни звуться латифундистами. Партія Ткаченка, звідки вийшов Литвин, теж називалась селянською.За аналогією, ПР має зватись робітничою. А ПСПУ - інтелигентською.
2011.03.03 | Георгій
Don't feed the troll! Re: Нехай селяни не будуть такими
2011.03.02 | Микола Гудкович
Нічьо, Янукович вчасно купить в Китаї кормове зерно по дешману
І селяни будуть нагодовані!
2011.03.02 | Via
А оце якраз правильно - трейдери хай заткнуться
Знахабнілі тварюки будуть підрховувати "недопалученую прібиль", а там хоч трава не рости?Голод буває якраз тоді, коли все зерно спродують за кордон - тому мізкі лікуйте, знайшли тему для стогону
2011.03.02 | Регіонал
Ваша політична сила завжди була віддана ідеалам нашого Лідера та його меценатам!
2011.03.02 | Via
Бошку лікуйте - і хвилюйтеся, щоб трейдери раптом не схуднули
А те, як населення виживатеме - вам наплювати, звісно?2011.03.02 | Боббі
Лєнін-Партія-Народ. Слава ВОСвобода ☭
Недоотримані трейдерами і перевізниками доходи — це невиплачені робітникам зарплати та непогашені злодіями-куркулями кредити за паливо-мастильні матеріали та придбану техніку. Вкупі — це втрачений капітал для інвестицій в розвиток сільського господарства, модернізації технологій та засобів виробництва, підвищення рівня життя на селі.Слава Лідерам КПСС та ВОСвобода☭
2011.03.02 | RedBagira
Надо же
Наверное, единственный раз в жизни согласна с Вией. Я ни в одном сообщении не увидела, где же там пишут об интересах украинского народа.2011.03.02 | Боббі
Інтерес українського народу — заробити своєю працею. Гнилим зерном не заробиш
Добрий врожай та надлишок хлібу на експорт — продукт праці українських хліборобів. Без можливості продати за високими цінами за кордон хліб згниє у сховищах, а працівники не отримають зарплати, фермери не оплатять кредити за паливо-мастильні матеріали, добрива та сучасну техніку.Якщо коротко, то втрачений капітал, який можна було інвестувати в розвиток аграрного сектору, модернізацію технологій та засобів виробництва, підвищення рівня життя на селі.
Окрім хліборобів без роботи залишились працівники транспортної та суміжної галузей народного господарства.
Власне весь той допис про те, що через заборону на вивезення продуктів праці українських робітників, багатомільярдних збитків зазнає економіка країни в цілому, що погіршить рівень життя в тій чи іншій мірі кожного.
Що вкотре доводить, що соціалісти — вороги волелюбного українського народу.
2011.03.02 | Via
Хватить голосити - держава має кредитувати село, а не гнидо-трейдери
І нічого гріти жопи на скупці задешево і перепродажі задорого. Хай самі фермерами стають.2011.03.02 | Tatarchuk
Re: Хватить голосити - держава має кредитувати село, а не гнидо-трейдери
Via пише:> І нічого гріти жопи на скупці задешево і перепродажі задорого. Хай самі фермерами стають.
А що, фермерам на відміну від трейдерів це дозволили?
2011.03.02 | Via
А я саме про це - фермери своє зерно продати не можуть
Бо є десяток гнидо-трейдерів - у яких є виключне право скуповувати за копійки і торгувати за кордономА тепер гнидо-трейдерам стало непереливки - то вони ридають. А що буде в Україні - їм глибоко наплювати. То і нам навзаєм на них наплювати - хай збирають манатки і шурують звідси, падлюки. А зерно піде у переробку - бо хто сам виростив, у того не згниє і не пропаде.
2011.03.02 | Tatarchuk
але ж уряд не надав їм право торгувати замість трейдерів
Як на мене, суперечка досить в дивному руслі йде. Чи продають фермери останнє, нічого собі не залишаючи? Думаю ні. Порівняння з голодомором блюзнирське.Чи продають вони задешево - так, продають, наскільки я розумію цілком добровільно хоч і економічно вимушено.
Їхні (продавців продавцям) доходи вже є від продажу, хоч би й маленькі. Перекупники й посередники справді нестимуть збитки (на відміну від вас я не бачу тут чогось хорошого), але то їх з урядом проблеми. Щось не подобається - ну хай вчаться тиснути на уряд. Якщо уряд все одне подобається - хай сидять і мовчать.
Розмови про те, що неотрмані ними гроші мали б інвестуватись у агрокомплекс, є демагогія, бо нікуди туди вони б не інвестувалися.
2011.03.02 | 123
мрія фермера - продавати власне зерно єгиптянам
2011.03.02 | Боббі
А хто кредитуватиме державу, МВФ? Хто повертатиме борги держави?
2011.03.02 | Via
Ті хто брали - ті і повертатимуть. Персонально - із швейцарських і кіпрських рахунків
2011.03.02 | 123
а щоб вони віддали звідти гроші - Ви їм свободівський прапор вструмите в дупи:?
ідея відібрати у багатих і роздати бідним не оригінальна. але не спрацює.2011.03.02 | Via
А то вже у МВФу хай голова і болить - нас то ніяк не переймає.
2011.03.02 | 123
Ви написали що держава має кредитувати селян. Вас спитали - де взяти гроші на це державі.
2011.03.02 | Via
Скасувати на рік зарплати і держзбезпечення гнидам - якраз і вистачило б.
2011.03.02 | 123
а чому на заощаджені кошти треба село кредитувати, а не фінансувати наприклад школи чи армію?
в армію чи школи приватні гроші не залучиш, на відміну від сг.2011.03.02 | Via
Тому що тільки тупі москалі не розуміють, що спочатку треба їжу виростити,
аби та армія не виздихала на кордоні2011.03.02 | 123
а тупі українці так і лишаться тупими, бо фінансування освіти ніяке
2011.03.02 | Боббі
Ура! Я абсолютно згоден, що КМУ та інших бюрократів-кровосісь слід розігнати
ВРУ та КМУ слід розганяти якнайшвидше без виплати зарплат! Абсолютно згоден! Ібо не заробили.2011.03.02 | 123
не радійте - заощаджені гроші свободівці вкрадуть через "кредитування села"
2011.03.02 | 123
нема нічого дивного у тому, що в крайньо-лівих економічні погляди збігаються.
звісно в уряду мотиви не ліві, а шкурні (квоти продаються за хабарі), але риторіка сприймається лівацько-налаштованими громадянами на ура2011.03.02 | 123
хто б сумнівався у восвободівцях
2011.03.02 | Tatarchuk
там йдеться про збитки портів та терміналів. Де там про голод?
2011.03.02 | Боббі
Наш Лідер подбає й про голод, так само як подбав про Гречку
2011.03.02 | 123
а звідки селяни візьмуть гроші за зерно, яке вони віддали трейдерам?
2011.03.02 | Tatarchuk
трейдери їм не заплатили за зерно?
коли я щось продаю, то беру сразу. А ви?2011.03.02 | 123
щоб трейдери віддали гроші за зерно, вони мають отримати гроші. якщо зерно не продати-то система
не дуже спрацює.Tatarchuk пише:
> коли я щось продаю, то беру сразу. А ви?
у бізнесі бувають складніші форми розрахунків ніж ті, до яких Ви звикли як фізична особа.
навіть якщо гроші буди трейдером сплачені відразу ж - наприклад, взяті в кредит в банку, то трейдер, якщо не віддасть борг банку, збанкрутує. у банків будуть збитки, можливо вони теж збанкрутують, у вкладників будуть проблеми.
наступного року весь трейдинг буде підконтрольний урядовцям - бо хто ще ризикне сунутися після такого досвіду? Вам здається, що це проблеми олігархів - але насправді це проблеми суспільства, оскільки корупція - проблема суспільства, монополія підконтрольних уряду трейдерів - нижчі закупочні ціни, менші гроші у фермерів. Така політика уряду відповідним чином визначає інвестиційний клімат країни, відповідно - інвестицій знову не буде, ані західних, ані внутрішніх, від олігархів (які через названі кіпр та швейцарію інвестують в якійсь більш приємній для бізнесу країни). не буде інвестиції - не буде робочих місць для українців.
2011.03.02 | Боббі
можна продавати в розстрочку, але проблема навіть не в тому, коли хто платить
проблема в тому, що:* Україна вкотре показала себе як вкрай нестабільна держава, що робить українські підприємства ненадійними партнерами
* Втрачений капітал, який можна було б вкласти в розвиток інфраструктури. Без сучасної інфраструктури сучасного рівня ефективності виробництва нам не бачити.
* Дестабілізовано світовий ринок зерна. Ще трохи, й країна з останніх місць в рейтингах підприємницької свободи потрапить до списків країн-ізгоїв.
* Без гарантованої можливості продати виготовлене, втрачається мотивація виробляти понад необхідний для себе мінімум (агов, хто ще пам'ятає про кризу 1927/28 рр.?), що спричиняє згортання виробництва та занепад господарства.
Вкупі, це означає кримінальний злочин проти Держави.
Коли експортери втратили гроші цього року, то за які шиші вони купуватимуть зерно наступного? А головне: навіщо, якщо продати їм все одно не вдасться?
2011.03.02 | Tatarchuk
аргументи обох (по підгілці) кажуть хіба що про нерозвиненість зернотрейдерства
Бо купувати в розсрочку - це своїми словами купувати в борг. Справжній торговець тим і цінний, що купує сразу, беручи всі ризики на себе. Інакше нафіг такий компаньон, що не розплачується ще й втягує тебе у заручники.Давайте я в вас щось візьму на продаж, а потім довго пояснюватиму чому ані товару не повернув, ані грошів вам не дав. Виходить, що в мене і грошів не було, я просто авантурист. Якщо ж я просто посередник, то чи не надто багато мені комісійних, як взяти внутрішні закупочні ціни, та ще й за якими я не готовий розпалтитися своїм жеж капіталом.
2011.03.02 | 123
ні, воно каже про корупцію, яка блокує прозорий експорт
Tatarchuk пише:> Бо купувати в розсрочку - це своїми словами купувати в борг. Справжній торговець тим і цінний, що купує сразу, беручи всі ризики на себе. Інакше нафіг такий компаньон, що не розплачується ще й втягує тебе у заручники.
У реальному жииті існує безліч способів розрахуватися. Селянам може бути вигідно отримати гроші негайно, але менше - а може бути вигідно отримати пізніше, але більше (більше, бо трейдеру не треба брати кредитів у банків і платити за їх обслуговування банку; премія банка може бути розділена між трейдером та фермером). Або частинами. Або ще якось.
> Давайте я в вас щось візьму на продаж, а потім довго пояснюватиму чому ані товару не повернув, ані грошів вам не дав. Виходить, що в мене і грошів не було, я просто авантурист.
Не обов*язково авантюрист. Ви могли бути цілком добросовісним бізнесменом.
> Якщо ж я просто посередник, то чи не надто багато мені комісійних, як взяти внутрішні закупочні ціни, та ще й за якими я не готовий розпалтитися своїм жеж капіталом.
Навіщо трейдеру мати такі капітали - коли є банк? Бізнеси інвестують гроші (у термінали, сховища тощо), а коли їм потрібно велику суму - беруть кредит в банку, а банк дає охоче, бо знає, що трейдер гарантовано продасть свій товар і отримає прибуток, і віддасть борг. Так працює нормальна економіка - допоки не прийде чиновник і не запровадить квоти, які він розподіляє як захоче.
2011.03.02 | Боббі
НІБУЛОН будував термінали і вкладав сотні мільйонів ₴, завдяки нашому Лідеру більше не буд
На Південному Бузі «НІБУЛОН» планує побудувати 4 таких термінали, загальний обсяг інвестицій – більше ніж 500 млн. грн"НІБУЛОН" побудував не тільки високотехнологічне підприємство в нашому місті
Це третій річковий термінал, який побудував «Нібулон» в рамках реалізації свого інвестпроекту з відродження судноплавства.
«НІБУЛОН» побудує в центральних регіонах країни 7 річкових терміналів та елеваторів загальним обсягом зберігання 600 тис. т. Крім того, буде створено ...
http://www.google.com.ua/search?client=opera&rls=uk&q=%D0%BD%D1%96%D0%B1%D1%83%D0%BB%D0%BE%D0%BD+%D0%BF%D0%BE%D0%B1%D1%83%D0%B4%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%B2+%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BB&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest
Слава нашому Лідеру та його однопартійцям КПСС☭
P.S. от вам і відповідь, як це все відіб'ється на Україні в цілому
2011.03.02 | 123
то олігархи, які наживалися на українцях. так їм і треба (і тим, і тим)
2011.03.02 | Хвізик
так. це був вимушений крок. Починаючи з осені Кремль нагнітає паніку на ринку продовольства
А те, що незважаючи на заборону експорту, Кремлю все рівно вдалося влаштувати реальну нестачу зерна, вказує, що значна частина вирощеного українцями врожаю українською владою насправді не контролюється, і ринком не регулюється, а перебуває у руках кремлівської аґентури, котра готова виконати будь-якиого наказа.2011.03.03 | Боббі
Відповім просто: за Ющенка такого НЕ БУЛО.
Ющенко ТАК!2011.03.03 | Хвізик
Можливо, саме тому Ющенко і викликав ТАКУ ненависть Кремля
У них стратегічна розробка, а тута якийсь хохляцький през на перешкоді2011.03.03 | Via
І свіженькі новини - в Україну завозять гречку з Китаю
Хтось ще хоче поволати - що треба негацний експорт? Щоб потім він же вернувся назад як імпорт?2011.03.03 | 123
Ви думаєте, що гречка - це зерно?
2011.03.03 | Via
Я думаю - що таку саму схему планували прокрутити і на зерні
Гроші не пахнуть - а гнидам все одно чим торгувати, металом, зерном чи землею2011.03.03 | 123
Раз Ви не розрізняєте різні товари - то треба заборонити експорт всього без квотування,по-Вашому
2011.03.03 | Via
Навпаки - треба дозволити фермерам експорт всього без квотування,по-Вашому
А заборонити зернотрейдерів2011.03.03 | Боббі
а може варто спитати у фермерів? раптом їм зручніше працювати через трейдерів?
2011.03.03 | Tatarchuk
дивлячись якою мовою ви думаєте Re: Ви думаєте, що гречка - це зерно?
ящо українською, то це зернова рослина, якщо російською - то це крупа