"Стріляйте в піаніста!" Брейн-сторм - що робити з нардепами, що голосують за інших
03/10/2011 | Пані
Навіяно оцим бестселером нашого сайта "Право знати"
Вони зневажають Конституцію. Вони плюють на закони України. Вони вправно пишуть “відписки”. І що із цим робити?
http://stop-x-files-ua.org/?p=4349
А також оцим голосуванням http://stop-x-files-ua.org/?page_id=4356 , де знаходяться дивні люди, які голосують "схвалюю".
Моя відповідь така
1. Для початку всім долучитися до бомбардування ВР запитами. Відповіді оприлюднювати і поширювати, з масивом відповідей йти до суду. Відмовлять всі українські суди – подавати в евросуд з прав людини, там реально виграти.
Ось зразок запиту на комітет Макеєнка http://maidanua.org/static/mai/1298972875.html
2. Додавити телевізійників. щоб зробили якісний відеоролік з депутатами-піаністами, ті ролікі що є поганої якості і закороткі. Озвучити ролік англійською і може іншими європейськими мовами і поширити за кордоном. Наші все ще озираються на закордон. Я про цю ідею говорила з ФБ-нардепами (Донієм, Ар`євим і Стецем, всі сказали класно, обіцяли поговорити з журналістами, а віз і нині там. Долучайтеся і дотисніть знайомих журналістів!
3. Думати над креативними ідеями для акцій протеста. Як висміяти це так, щоб це пішо в маси. Придумати хороше погоняло для цього явища, бо вже і кнопкодавами їх звати не можна, оскількі і на кнопки самі не давлять.
У обговореннях на ФБ також пропонували пікетувати будинки, де живуть нардепи і школи, куди ходять їх діти.
У кого ще є ідеї?
Срач - модеруватиму нещадно.
Вони зневажають Конституцію. Вони плюють на закони України. Вони вправно пишуть “відписки”. І що із цим робити?
http://stop-x-files-ua.org/?p=4349
А також оцим голосуванням http://stop-x-files-ua.org/?page_id=4356 , де знаходяться дивні люди, які голосують "схвалюю".
Моя відповідь така
1. Для початку всім долучитися до бомбардування ВР запитами. Відповіді оприлюднювати і поширювати, з масивом відповідей йти до суду. Відмовлять всі українські суди – подавати в евросуд з прав людини, там реально виграти.
Ось зразок запиту на комітет Макеєнка http://maidanua.org/static/mai/1298972875.html
2. Додавити телевізійників. щоб зробили якісний відеоролік з депутатами-піаністами, ті ролікі що є поганої якості і закороткі. Озвучити ролік англійською і може іншими європейськими мовами і поширити за кордоном. Наші все ще озираються на закордон. Я про цю ідею говорила з ФБ-нардепами (Донієм, Ар`євим і Стецем, всі сказали класно, обіцяли поговорити з журналістами, а віз і нині там. Долучайтеся і дотисніть знайомих журналістів!
3. Думати над креативними ідеями для акцій протеста. Як висміяти це так, щоб це пішо в маси. Придумати хороше погоняло для цього явища, бо вже і кнопкодавами їх звати не можна, оскількі і на кнопки самі не давлять.
У обговореннях на ФБ також пропонували пікетувати будинки, де живуть нардепи і школи, куди ходять їх діти.
У кого ще є ідеї?
Срач - модеруватиму нещадно.
Відповіді
2011.03.10 | igorg
Висміяти це супер класно. А щодо їхніх дій таких як піаніно, дирегування, тушки й т.п.
то я це безумовно підтримую. Парадоксально? Зовсім ні. Просто я вважаю що це вираження їх внутрішньої якості, їх єства. Це їх природна поведінка зовсім не прикрита ні вихованням ні інтелектом. Тож НМД нехай це демонструють все більше і яскравіше. Аби було все менше питань щодо їх легітимності, намірів, інтелекту. Для чого вимагати щоб в зоопарку мавпам штани одягли? Від цього вони людьми не стануть, тільки штани зіпсують.2011.03.10 | Sean
Підтримуєте? Чарівно. Тоді не дивуйтеся, якщо вони будуть паскудити все більше і більше
а Ви будете їх все більше і більше підтримувати2011.03.10 | Max
Цілковито з шановним паном погоджуюсь
igorg пише:> Висміяти це супер класно. А щодо їхніх дій таких як піаніно, дирегування, тушки й т.п. то я це безумовно підтримую. Парадоксально? Зовсім ні. Просто я вважаю що це вираження їх внутрішньої якості, їх єства. Це їх природна поведінка зовсім не прикрита ні вихованням ні інтелектом. Тож НМД нехай це демонструють все більше і яскравіше. Аби було все менше питань щодо їх легітимності, намірів, інтелекту. Для чого вимагати щоб в зоопарку мавпам штани одягли? Від цього вони людьми не стануть, тільки штани зіпсують.
2011.03.10 | Мірко
Абсолютно кожний закон проголосований за порушенням конституції - недійсний
І дорожнього руху, і про податки ... Кожного разу до суду! Прокуратуратура має бути змушена доказати що закон за яким судять є таки дійсний. А таких за останніх 15 років здається - нуль.2011.03.10 | Ukrod
Re: Абсолютно кожний закон проголосований за порушенням конституції - недійсний
Мірко пише:> І дорожнього руху, і про податки ... Кожного разу до суду! Прокуратуратура має бути змушена доказати що закон за яким судять є таки дійсний. А таких за останніх 15 років здається - нуль.
Я теж таке думав. Але чи то юридично вірно ? Бо щоб так нариватися, то треба нормальне юридичне обгрунтування, козу.
Чи є перспектива у таких позовів ?
2011.03.10 | Sean
Re: Абсолютно кожний закон проголосований за порушенням конституції - недійсний
Ukrod пише:> Я теж таке думав. Але чи то юридично вірно ?
За чинною Конституцією неконституційним через порушення процедури закон може визнати лише Конституційний суд. Куди посполитий з таких питань звернутися не може.
> Бо щоб так нариватися, то треба нормальне юридичне обгрунтування, козу.
Тут нема "наривання"
> Чи є перспектива у таких позовів ?
Пан Мірко так впевнено стверджує, що я хочу сподіватися, що є і він нам це продемонструє
2011.03.10 | Sean
Re: Абсолютно кожний закон проголосований за порушенням конституції - недійсний
Мірко пише:> І дорожнього руху, і про податки ... Кожного разу до суду! Прокуратуратура має бути змушена доказати що закон за яким судять є таки дійсний. А таких за останніх 15 років здається - нуль.
Чудово! Залишилося Вам лише приїхати в Україну і втілити це на практиці - кожного разу до суду і змушувати щось там прокуратуру. Я ЩИРО зичу Вам у тому всіляких успіхів, тільки прошу по тому відписатися на Майдан про ці успіхи.
2011.03.10 | Max
Тим українські громадяни повинні займатись, а не діяспоряни. І пан як юрист то добре знає.
Sean пише:> Чудово! Залишилося Вам лише приїхати в Україну і втілити це на практиці - кожного разу до суду і змушувати щось там прокуратуру. Я ЩИРО зичу Вам у тому всіляких успіхів, тільки прошу по тому відписатися на Майдан про ці успіхи.
Побоююсь, аби наступного разу пан не забажав, аби йому п.Мірко приїхав подвір'я поприбирав.
2011.03.10 | Sean
Українські громадяни Вам нічого не повинні
Max пише:> Sean пише:
> > Чудово! Залишилося Вам лише приїхати в Україну і втілити це на практиці - кожного разу до суду і змушувати щось там прокуратуру. Я ЩИРО зичу Вам у тому всіляких успіхів, тільки прошу по тому відписатися на Майдан про ці успіхи.
>
> Побоююсь,
Не бійтеся
2011.03.10 | Max
При чому тут я? То радше вже вони самі собі повинні
Ну, але коли абсолютну більшість то цілком влаштовує, то що поробиш...Але діяспора тут точно вже ні до чого.
2011.03.10 | rais
Re: Абсолютно кожний закон проголосований за порушенням конституції - недійсний
Підправлять Конституцію. Вони її і раніше не обожнювали...2011.03.10 | Ukrod
Re: "Стріляйте в піаніста!" Брейн-сторм - що робити з нардепами, що голосують за інших
Вимагати, щоб вони не потрапили у наступний склад ВР і взагалі - на будь-які держ.посади, як профнепридатні.2011.03.10 | Sean
Re: "Стріляйте в піаніста!" Брейн-сторм - що робити з нардепами, що голосують за інших
Ukrod пише:> Вимагати, щоб вони не потрапили у наступний склад ВР і взагалі - на будь-які держ.посади, як профнепридатні.
Угу, тільки в кого і як вимагати?
2011.03.10 | Ukrod
Re: "Стріляйте в піаніста!" Брейн-сторм - що робити з нардепами, що голосують за інших
Sean пише:> Ukrod пише:
> > Вимагати, щоб вони не потрапили у наступний склад ВР і взагалі - на будь-які держ.посади, як профнепридатні.
> Угу, тільки в кого і як вимагати?
У виборців, щоб не голосували. Через контрагітацію, якщо у списку партії є піаністи, то сповіщати про це. А як ще ? Не до Лідєра ж зі скаргами ...
У партійних лідерів, щоб виключали цих нероб зі списків.
2011.03.10 | Пані
Re: "Стріляйте в піаніста!" Брейн-сторм - що робити з нардепами, що голосують за інших
Ukrod пише:> У виборців, щоб не голосували. Через контрагітацію, якщо у списку партії є піаністи, то сповіщати про це. А як ще ? Не до Лідєра ж зі скаргами ...
У всіх парламентських партіях є піаністи.
Ще ідеї?
2011.03.10 | OlalaZhm
Re: "Стріляйте в піаніста!" Брейн-сторм - що робити з нардепами, що голосують за інших
Ukrod пише:> Sean пише:
> > Ukrod пише:
> > > Вимагати, щоб вони не потрапили у наступний склад ВР і взагалі - на будь-які держ.посади, як профнепридатні.
> > Угу, тільки в кого і як вимагати?
>
> У виборців, щоб не голосували. Через контрагітацію, якщо у списку партії є піаністи, то сповіщати про це. А як ще ? Не до Лідєра ж зі скаргами ...
>
> У партійних лідерів, щоб виключали цих нероб зі списків.
Ги, який Ви прикольний... Тим виборцям - до ср*ки, вони чудово бачать своїми очима і їх пофіг. А у списки щоб не брали - взагалі комедія - так для того й беруть, щоб віддавали свої картки і не лізли, куди їхнім лідерам не треба!
2011.03.10 | Ukrod
Re: "Стріляйте в піаніста!" Брейн-сторм - що робити з нардепами, що голосують за інших
А який ще шлях ? Вбивати ?Виборцям очі добре відкриваються, коли їх у дупу натягує нинішня влада. Всі кого знаю, всі ремствують.
Інша справа, що думати більшість не вміє і у їхні порожні баняки треба ідеї вкладати. Це я про агітацію.
Я всим до кого дотягуюсь це все втираю.
А партлідери хоч кого в списки напхають. а без підтримки виборців пролетять. Тому і вимагати, це теж форма агітування.
2011.03.10 | Sean
Що робити, що робити...
Запит (чи звернення) - відписка (або відсутність відповіді) - судОдин - з ймовірністю 99,9999....% - до дупи, а була б тисяча - я б ще подивився б хто переможе
А допоки замість тисячі, здатної піднятися з крісла, сходити на пошту відправити запита, потім позова, а потім сходити до суду - лише ті, що обурюються в мережі (а є, як виявилося, ще і ті, що підтримують - я прозрів ) - то так і буде. Лише тільки нардепуки не придумають щось зручніше для себе і про око людське саме відмовляться, але я не знаю, що б то могло таке бути.
2011.03.10 | Регіонал
Що робити? Обирати цих депутатів на наступних виборах повторно!
2011.03.10 | Sean
Точно!
2011.03.10 | 123
пояснювати всім навколо себе що це ненормально, і пояснювати чому саме ненормально
коли критична маса українців це (1) усвідомить і (2) (після усвідомлення) продемонструє що вона це усвідомлює - проблема зникне .2011.03.10 | Пані
Потрібні агітки
2011.03.10 | igorg
Пропоную щось таке
Ти працюєш по 8-12 годин на робочому місці і скільки за це отримуєш?А нардеп за ... в місяць, готель й лімузин за твій кошт не знаходить можливості прочитати за що голосує й особисто натиснути кнопку в залі.
Цікаво, цим він так зайнятий? Ти обереш їх на наступні 5 років?!
2011.03.11 | Пані
Дякую, це вже щось
Але я думаю, треба ще підсилити статистикою про неособисте голосування, відсутність в парламенті, тощо. Бо більшість людей, я дума. взагалі про це і не знає.2011.03.11 | rais
А може і таке...
ось таке:http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1280435533&trs=-1
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1280435716&trs=-1
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1281700485&trs=-1
2011.03.10 | Пані
Моє листування з нардепом Гримчаком про Раду-3
----- Original Message -----To: Grymchak.Yurii@rada.gov.ua
Sent: Tuesday, March 01, 2011 11:52 PM
Subject: Про систему Рада-3
Пане Юрію!
Побачили сьогодні ваш виступ на 5-му каналі, де ви казали, що наразі для активації системи Рада-3 потрібне всього лише розпорядження Литвина.
Між тим, нам щойно прийшла відповідь з апарату Верховної Ради, де стверджується, що відповідний законопроект перебуває на розгляді вашого комітету
http://maidanua.org/static/mai/1298972875.html
Кому вірити?
Будемо вдячні за будь який коментар.
--
З повагою
черговий редактор Майдану
Наталка Зубар
-----------
Subject: Re: Про систему Рада-3
From: "Y. Grymchak" Grymchak.Yurii@rada.gov.ua
Date: Thu, March 10, 2011 14:40
To: novyny@maidanua.org
Шановна пані Наталка!
Стаття 8 Конституції України проголошує про принцип верховенства права, найвищу юридичну силу Конституції та про її норми як норми прямої дії. Норма про особисте голосування народним депутатом особисто прописана у частині 3 статті 84 Основного Закону.
Статтею 88 Конституції Голова ВРУ наділений повноваженнями вести засідання Ради та у відповідності до п.11. ч.1 ст.78 Закону України "Про Регламент ВРУ" - вживає заходів щодо забезпечення присутності народних депутатів на пленарних засіданнях. Підкреслюю - саме народних депутатів, а не їх карток для
електронного голосування.
Немає ніяких підстав для прийняття будь якого нормативного акту щодо забезпечення особистого голосування народним депутатом.
Треба виконувати Конституцію, прийняту від імені Українського народу, а не озиратися на тих, хто наразі намагається вирішувати за народ його долю та долю його України.
Для прикладу, ми всі добре знаємо про існування 10 біблейських заповідей, за якими православні живуть тисячі років і нам не потрібні на виконання цих христіанських правил погодження будь якої церковної інституції.
2011.03.10 | Регіонал
Цей Гримчак вкотре довів свою немічність.
2011.03.10 | igorg
Жодні технічні засоби не допоможуть від бібізян з людським інтелектом
Оптимальним є рішення залишити у ВР Литвина і дирижера від ПР який буде казати який документ прийняли а який ні. Бо наразі саме так зараз працює ВРУ. Тому потрібна Рада-4 де буде одна велика (на всю дупу) кнопка на котрій буде сидіти дерижер ПР. Усі будуть задоволені, може за винятком Литвина якому приємніше робити кругленькі очі на публіку. То хай їх округлює перед журналістками .2011.03.10 | rais
Що робити з нардепами
Спробуйте оголосити конкурс...і надрукуйте прайс.
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1280168199&trs=-1
2011.03.10 | RuslanM
Тільки судити,якщо можливо,стаття є
2011.03.10 | Пані
Яка стаття? За що?
2011.03.10 | rais
Тільки судити,якщо можливо,
буде ось ця необожнювана пані:http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1293483759&trs=-1
Так?
2011.03.10 | RuslanM
Re: Тільки судити,якщо можливо,
ст.84 Конституції України "голосування на засіданнях Верховної Ради України здійснюється народним депутатом України особисто".вибачаюся,а чи можна покарати за порушення Конституціі
2011.03.10 | Sviatoslav D
Треба було тушок відстрілювати, а тепер чого - нехай лабають. Re:"Стріляйте в піаніста!"
2011.03.11 | Пані
Цим страждають і не тушки
2011.03.11 | Sviatoslav D
Тушки не мають мандату від виборців.
2011.03.11 | Пані
Це не стосується теми неособистого голосування
Бо ним страждають всі фракції незалежно від наявності чи відсутності там тушок.2011.03.11 | Sviatoslav D
Це стосується будь-якого голосування у нинішній ВР.
І воно головне.А особисте голосування нескладно забезпечити чисто технічними засобами - датчик на сидінні і кнопки для натискання обома руками. Якщо якась абізяна протягом кількох секунд умудриться перескочити у сусіднє крісло і вчепитися обома лапами за пульт - то й нехай, - буде що по телебаченню показувати.
Тільки ж ці падли на таке не погодяться, і ось тут виникає питання тушок.
2011.03.11 | Пані
Почалося все до зміни коаліції
Ви що забули кадри, як Шкіль стрибає з картками по рядах? А я добре пам`ятаю. І Яценюк саме з цим намагався боротися своїм проектом Рада-3. Але ж та ще коаліція його не підтримала.Так що не нада ляля,
2011.03.11 | Sviatoslav D
Почалося все, як тільки ввели систему Z-Рада
2011.03.11 | Пані
Ні, так масово і нахабно за інших не голосували.
Були поодинокі випадки2011.03.11 | Sviatoslav D
Ви просто не звертали уваги.
2011.03.11 | Пані
Звертала. Я дивилася канал Рада від початку
Таким масових приступів піанізма як в ВР цього скликання ніколи не було2011.03.13 | Sviatoslav D
Як Рая з операційного столу голосувала теж бачили? А це ж інше скликання.
2011.03.13 | Пані
Я казала про масштаби
Я ж не заперечую, що і раніше це було. Але щоб так нахабно і масово - ні.2011.03.10 | charly3091
Є ідея
Є ідея.Ввести статтю в карний кодекс - на рівні приснопам"ятної 58 статті.
2011.03.10 | Sean
Як Ви цю ідею втілите?
не забувайте також, що у них недо - торканність2011.03.10 | rais
Re: Як Ви цю ідею втілите?
А як що пам'ятаєте, то саме вони статтю про зраду Батьківщині і вивели з КК...Отака вона, кравчуківська еволюція - ні сталінським репресіям до ПР!
2011.03.10 | RuslanM
Re: Як Ви цю ідею втілите?
Sean<>>не забувайте також, що у них недо - торканність<<<<<<<чи можна передивитися у правому полі?Недоторканість суперечить статті конституціі де всі громадяни рівні і мають одинакові права
2011.03.10 | Sean
Як ви це передивитесь?
RuslanM пише:> <<<<<<<чи можна передивитися у правому полі?Недоторканість суперечить статті конституціі де всі громадяни рівні і мають одинакові права
2011.03.10 | RuslanM
я не передивлюся -питання до юристів
RuslanM пише:> <<<<<<<чи можна передивитися у правому полі?Недоторканість суперечить статті конституціі де всі громадяни рівні і мають одинакові права
2011.03.10 | Sean
якщо Ви не передивитеся і не можете зробити те, що пропонуєте
то нащо це пропонувати?2011.03.10 | RuslanM
Re: якщо Ви не передивитеся і не можете зробити те, що пропонуєте
чи є у вас пропозиції які можна виконати?2011.03.10 | rais
RuslanM, відповіді заслуженого юриста України, колишнього Міністра Юстиції вам буде достатньо?
Тоді Cергій Головатий, пряма мова - "Конституцію не треба обожнювати". Крапка.2011.03.10 | RuslanM
"Конституцію не треба обожнювати". Ну і гвалтувати не треба
2011.03.10 | rais
Скажу вам по секрету, як Юрист - це теж саме.
У відповідність до Закону Прямої дії повинно бути приведене все національне законодавство. Конституцію треба виконувати, а не обожнювати... Все інше словоблуддя від юристпруденції та нескінченні перехідні положення... Брехня доведена до рівня державної політики. Головне Шоу України - лапша у космічних маштабах.Злочинна Система саме цим на протязі всіх 20 років і займається.
Правовий негілізм, масове порушення прав людини, необожнювання Конституціїї...
Все це димова завіса, прикриття для обкрадання держави і українців.
Апофеоз цієї світової "аф'йори" - зміни до Конституції, щоб її привести у відповідність із бажанням кримінальних комкланів.
Карфаген має бути зруйнованим!
2011.03.10 | RuslanM
ото то воно і є
без права не буде правової держави.Ця вся квазідемократія нічого спільного з демократією немає2011.03.10 | rais
І для кого це новина?
Звичайно, це залишена у спадщину від комуністів політика демократичного ценралізму. І ця система (Карфаген) не змінена з 1990 року. Для кого з блондинок це новина?2011.03.10 | RuslanM
чи можливі зміни?
2011.03.11 | rais
Можливі, як що
зрозуміла мета і є бажання щось реально змінити:http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1287681739&trs=-1
А Україна вже років 15, як потребує реальних, а не бутафорських змін.
2011.03.10 | Max
По суті: лише ото
Пані пише:> 2. Додавити телевізійників. щоб зробили якісний відеоролік з депутатами-піаністами, ті ролікі що є поганої якості і закороткі. Озвучити ролік англійською і може іншими європейськими мовами і поширити за кордоном. Наші все ще озираються на закордон. Я про цю ідею говорила з ФБ-нардепами (Донієм, Ар`євим і Стецем, всі сказали класно, обіцяли поговорити з журналістами, а віз і нині там. Долучайтеся і дотисніть знайомих журналістів!
Виборці мусять знати і усвідомлювати, кого вони понаобирали.
Як додатковий елемент, для емоційного закріплення ефекту від попереднього пункту висміювання:
> 3. Думати над креативними ідеями для акцій протеста. Як висміяти це так, щоб це пішо в маси. Придумати хороше погоняло для цього явища, бо вже і кнопкодавами їх звати не можна, оскількі і на кнопки самі не давлять.
А більше нічого і робити не варто. Врешті, виборці мають право обирати тих, хто їм до вподоби. Якщо більшість буде згідна на таких "піаністів", то будемо мати таких піаністів і надалі.
2011.03.10 | Sean
Це не по суті, це "пагаваріть". Не заважатиму пану у тому
2011.03.10 | Max
Тут ніби власне обговорення і йде
На випадок, як хто має проблеми із розумінням прочитаного, повторю: потрібно зосередитись над (1)інформуванням та (2)висміюванням. І то все."Бомбардування" запитами, писання позовів тощо слід вважати за контрподуктивне. Чому -- я написав у попередньому дописі ("...виборці мають право обирати тих, хто їм до вподоби...").
І запитання: чи дописи такого роду (http://www2.maidan.org.ua/news/index.php3?bn=maidan_free&key=1299787310&action=view&trs=-1) є по-суті, вважає пан? То не є флуд, а таке собі нормальне обговорення теми?
2011.03.10 | Sakharov
Що робити з нардепами, що голосують за інших
Відповідь - у перших словах назви старттопіку2011.03.11 | Царь
Забацати кліп а-ля "Навагодній превед от Царя всєя Украєни"
з хорошим музоном і на "ютуб"...2011.03.11 | Пані
Потрібна сировина для кліпу
Те, про що я написала спочатку. Якісне відео яке показує піаністів. І цифри на табло на фоні порожнього залу.Хто за це візьметься?
2011.03.11 | rais
Сировина.
Шановна Пані, тема яку розвинув igorg цікава. Спробую додати до галереї черговий совремікс про цю консерваторію...http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1299872337&trs=-1
Чомусь знову стерли. Ну додам трохі пізніше. Бо когось знов тут перечипило ... А в Консерваторії дійсно, вже давно треба все виправляти.
http://www2.maidan.org.ua/news3/view.php3?key=1300016465&trs=-1&bn=maidan_free&site=maidan
2011.03.11 | Guest
Re: що робити з нардепами, що голосують за інших — А що робити з тими, які віддають свій голос?
Та не тільки з нардепами, але й з виборцями.2011.03.11 | Пані
Ви часом не нардеп Святослав Олійник?
Він в ФБ на обговоренні цього питання теж все намагався звести до глюпого народу.Нагадую - це явище в минулому скликанні практично не існувало. Так що народ своїм голосуванням його не підтримував.
2011.03.12 | Guest
Як Вам буде до вподоби, але маю попередити, що у ролевих іграх не дуже знаюся.
> Він в ФБ на обговоренні цього питання теж все намагався звести до глюпого народу.Я мав на увазі тих, хто не голосує («нардепів», які віддають свої картки іншим, і «виборців», яким ліньки прийти на ділянку і проголосувати проти всіх). А до чого тут «глюпий народ» — це вже краще Ви мені поясніть.
2011.03.13 | Пані
Re: Як Вам буде до вподоби, але маю попередити, що у ролевих іграх не дуже знаюся.
Guest пише:> > Він в ФБ на обговоренні цього питання теж все намагався звести до глюпого народу.
> Я мав на увазі тих, хто не голосує («нардепів», які віддають свої картки іншим, і «виборців», яким ліньки прийти на ділянку і проголосувати проти всіх). А до чого тут «глюпий народ» — це вже краще Ви мені поясніть.
Зрозуміла вашу думку, дякую за пояснення.
2011.03.16 | Sviatoslav D
"Пианист на доверии" - є пропозиція від Івана Плюща. (/)
Если народный депутат не может быть на пленарном заседании, то он должен иметь право делегировать свой голос. Такое мнение высказал народный депутат, член депутатской группы «Реформы ради будущего» Иван Плющ.Также, И.Плющ напомнил, что согласно Конституции народный депутат имеет право распределять свое рабочее время и выбирать одну из форм деятельности.