Життя і надалі покращуватиметься
03/16/2011 | Shooter
http://life.pravda.com.ua/travel/2011/03/16/75323/
І звісно - як можуть вкраїнські бандюки Бєня і Вітя в чесній конкуренції вести бізнес?
А клієнт...а шо клієнт...лохі/біомаса захавають
І звісно - як можуть вкраїнські бандюки Бєня і Вітя в чесній конкуренції вести бізнес?
А клієнт...а шо клієнт...лохі/біомаса захавають
Відповіді
2011.03.16 | 123
мені сподобалася чіткість фомулювань: "невигідно" і все. кому невигідно, кому вигідно - пох
2011.03.16 | Микола Гудкович
Цитата
«Пускати в Україну іноземних авіаперевізників невигідно, оскільки тоді українські авіакомпанії залишаться без роботи. »
2011.03.16 | loup-garou
А що Ви хотіли - Україна для українців!
Микола Гудкович пише:>
> «Пускати в Україну іноземних авіаперевізників невигідно, оскільки тоді українські авіакомпанії залишаться без роботи. »
Чиста правда, до речі. Те ж саме в будівництві, агропромі і пр.
2011.03.16 | Shooter
якби ж то
loup-garou пише:> Микола Гудкович пише:
> >
> > «Пускати в Україну іноземних авіаперевізників невигідно, оскільки тоді українські авіакомпанії залишаться без роботи. »
>
> Чиста правда, до речі. Те ж саме в будівництві, агропромі і пр.
Там є малееееесенький нюанс. Не українці залишаться без роботи, а місцеві бандюки - без суперприбутків.
Скажімл, у Wizzair - весь персонал українскьий (крім, може, кількох "топ-менеджерів")
2011.03.16 | loup-garou
Re: якби ж то
Shooter пише:> Там є малееееесенький нюанс. Не українці залишаться без роботи, а місцеві бандюки - без суперприбутків.
Ну так - ніззя чіпать найбільш продуктивну частину суспільства.
З точки зору робочих місць лоу-кост авіаперевезення - це дрібниці, в принципі. А от якби в Київ пустили будувати якихось турків замість Поляченка чи хто там зараз...
2011.03.16 | 123
я мабуть нечітко сформулював свою думку, поясню
Микола Гудкович пише:>
> «Пускати в Україну іноземних авіаперевізників невигідно, оскільки тоді українські авіакомпанії залишаться без роботи. »
Державний чиновник мав би навести не просто "невигідно", а пояснити, як ця "невигідність" для авіакомпаній в цілому перекриває вигідність для споживачів послуг (таке можливо, але далеко неочевидно). Колесніков натомість виступив з позиції лобіста акціонерів авіаперевізників - безапеляційно, що я й мав на увазі.
2011.03.16 | Сергій Вакуленко
А оцих пустили
https://book.austrian.com/app/fb.fly2011.03.16 | 123
це ж не лоукост
2011.03.16 | Shooter
І лоукост пустили. Один - wizzair
Підозрюю - за добрячого хабара.2011.03.16 | Сергій Вакуленко
Тому ж у них і ціна відповідна (клацніть на "шукати" — покаже)
Без конкуренції кожному кортить підняти ціну однаково: чи вже нашим, чи не нашим...2011.03.16 | 123
лоукост - це окрема ніша, остріан до неї не належить.
2011.03.16 | Сергій Вакуленко
І Ви справді гадаєте, що ті “окремі” ніші не впливають на ціни в “неокремих”?
2011.03.17 | loup-garou
Сильно не впливають (див. ціни Air France vs EasyJet чи Lufthansa vs GermanWings)
Лоу-кост орієнтований в першу чергу на тих, хто за "звичайну" ціну взагалі б не полетів. Для прикладу. Якби з Києва щось літало в Орлі чи Бове - хоча б так, як зараз в Кельн - багато народу (втч я сам) каталося б на історичну батьківщину разів у 3-4 частіше. Шкода віддавати 400 євро за квиток, знаючи, що за ті ж самі гроші можна разів десять злітати в Лондон чи на Сардінію.2011.03.17 | zаброда
Батьківщину і вишиваний рушник
loup-garou пише:> Шкода віддавати 400 євро за […]
2011.03.17 | Сергій Вакуленко
Я маю різний досвід
Із Відня до Парижа й потім із Парижа до Праги колись пощастило злітати справді задешево.А от із Парижа до Лондона 2 роки тому різниця була вже десь із -10%. тож я вибрав easyJet лише через зручний для мене розклад і зручний аеропорт: Лутон — це близько до Оксфорда, куди мені, властиво, й було треба.
А от із Женеви до Лісабона тоді ж таки різниця в ціні була вже € 1,00 — тож я, ні секунди не сумніваючися, вибрав зовсім не низькоціновий і дуже пристойний ТАР.
Тепер перевірив, що було б, якби мені припекло зараз летіти з Женеви до Лісабона :
easyJet — € 141,5
TAP — € 143
Це я до того веду, що лінієчка, до мапи прикладена, показує однакову відстань: чи Женева — Лісабон, чи Харків — Відень.
А ціна? Із Харкова до Відня — € 405...
2011.03.17 | Pest Control
Лінієчка не показує наявність Колєснікова між Віднем і Харковом
За все хороше треба платити2011.03.17 | Shooter
Ваш досвід, власне, підтверджує слова друга Боріса
На тих трасах де є конкуренція з боку low cost, і класичні компанії змушені знижувати свої ціни.Тим не менше, low cost в середньому все ще в кілька разів дешевші, ніж нормальні авіалінії. Скажімо, ми завжди купуємо з лоу-кост return квиточки під 100 євро (а часом може бути і 30 у два боки). За таких самих умов в "нормальних" авіалініях середній квиток коштує біля 300 єврою
P.S. А ТАP, Iberia та Alitalia - це швидше "ненормальні" перевізники
2011.03.17 | Сергій Вакуленко
Про Iberia нічого не скажу — бо не літав
А в TAP чи Alitalia якість послуг вища, ніж, наприклад, у KLM.2011.03.17 | Shooter
я літав
Сергій Вакуленко пише:> А в TAP чи Alitalia якість послуг вища, ніж, наприклад, у KLM.
В мене, власне, враження з точністю до навпаки.
Особливо в АлІталія - "вбито" виглядаючі літаки, близько поставлені крісла (як в Wizzair), черга на реєстрації, з напоїв - вода, кола і апельсиновий сік, ганімий снек (і то як на внутрішніх, так і на міжнародних "пізніх" польотах), відсутність англійської преси.
У KLM, наскільки пам*ять не зраджує, все було з точністю до навпаки.
Правда, я найбільше літаю Люфтґанза, Брассел аірлайнз та часом Чех чи Аустріан аірлайнз. Всі перераховані - просто не до порівняння з TAP та Alitalia.
2011.03.17 | Сергій Вакуленко
Re: я літав
Shooter пише:> Сергій Вакуленко пише:
> > А в TAP чи Alitalia якість послуг вища, ніж, наприклад, у KLM.
>
> В мене, власне, враження з точністю до навпаки.
У KLM кілька років тому почали сильно заощаджувати.
2011.03.17 | loup-garou
Буває справді по-різному
Але в середньому, якщо брати квитки хоча б за місяць, лоу-кост по Європі коштує в кілька разів дешевше, ніж звичайні компанії. І ці звичайні все ще в кілька разів дешевші, ніж МАУ і пр. на аналогічних відстанях.Париж-Нью-Йорк - 400 євро. Париж-Київ - тих же самих 400 євро. Персоналу за врєдность доплачують, нє іначє.
P.S. Не знаю про TAP, але Аліталія - це практично лоу-кост.
2011.03.17 | Сергій Вакуленко
Париж — Лондон на завтра
Air France — € 232British Airways — € 212
easyJet — € 139 – 168 (залежно від часу).
Та ще й за баґаж (крім ручного) в easyJet слід доплачувати десь із € 20 (таке мені вже траплялося).
2011.03.17 | loup-garou
А на травневі канікули - Easyjet від 32 євро
Тому я й писав про замовлення квитків завчасу. Якщо треба летіти завтра, у класичній авіакомпанії місце знайдеться завжди за рахунок великої кількості рейсів, партнерів, можливості пересадок ітд. Чого в лоу-кост немає.Власне, тому вони і не дуже впливають на інші рейси. В сегменті поїздок по роботі, як правило, треба вилітати ну максимум через тиждень (нашої з Вами діяльності це не стосується). Гроші контори люди не особливо рахують, та і ціни в такому разі не дуже відрізняються, як Ви справедливо зазначили.
А якщо за свої - поїздка планується заздалегідь, як правило.
2011.03.17 | Сергій Вакуленко
Про заздалегідь
loup-garou пише:> Тому я й писав про замовлення квитків завчасу. Якщо треба летіти завтра, у класичній авіакомпанії місце знайдеться завжди за рахунок великої кількості рейсів, партнерів, можливості пересадок ітд. Чого в лоу-кост немає.
Та чому ж немає? Місця є, тільки ціна не та.
> А якщо за свої - поїздка планується заздалегідь, як правило.
Оце тепер мене запрошують на конференцію до Парижа на середину травня (й дорогу оплачують). Квитки просять купити якомога раніше, бо мовляв, буде дешевше. Хоча йдеться про Air France або Авіялінї України.
Гроші, щоправда, не приватні, а бюджетні.
2011.03.17 | Shooter
А Пахло - протів!!!
http://www.epravda.com.ua/news/2011/03/16/277418/Тіпічєскоє двуякомисліє в риґіональному органі, який заміняє голову.
2011.03.17 | loup-garou
Ну всьо, Азаров - мій герой!