Нова інформація про катастрофу АН-148. "Літак збили гроші" (л)
04/04/2011 | Sakharov
http://www.mk.ru/incident/article/2011/03/11/571905-samolet-sbili-babki.html
У літаку був пілот-інструктор, котрий не пройшов належної підготовки і не знав англійської мови (кабіна була англомовна). Російські чиновники пожалкували грошей на підготовку інструкторів в Україні.
У літаку був пілот-інструктор, котрий не пройшов належної підготовки і не знав англійської мови (кабіна була англомовна). Російські чиновники пожалкували грошей на підготовку інструкторів в Україні.
Відповіді
2011.04.04 | Хвізик
цілком вірогідна версія подій - і ніякої конспірології
2011.04.05 | Боббі
як там міг опинитись ІНСТРУКТОР, який ні бельмеса не петрав в кабіні? Шо він там ІНСТРУКТУВАВ?
2011.04.05 | Хвізик
гадаю, той інструктор розумів все, але це розуміння не було доведено до рівня автоматизму
в результаті, наприклад, заплутався, у назвах однакових за функцією приладів, різних вимірювачів швидкості, в результаті чого користувався не тим, котрий був справний, а тим, про відхилення котрого було перед вильотом попередженняканєшно, дивно, щоб аж 2 вимірювачі швидкості вийшли з ладу одночасно. вірогідно, має місце заводський дефект
2011.04.05 | Torr
от бачите до чого може призвести незнання англійської.
2011.04.05 | jz99
а цифри там, мабуть, показували милі на годину, а не км
Може, не було ніякої несправності?2011.04.05 | Хвізик
Ваш здогад може бути правильним.Тим більше,що в міжнародній авіації швидкості вимірюють у вузлах
Тоді різниця з показаннями у км/год іще більша2011.04.05 | Sakharov
Re: Ваш здогад може бути правильним.Тим більше,що в міжнародній авіації швидкості вимірюють у ву
Хвізику, щось тут, на мій погляд, не в'яжеться. Вузол - це морська миля за годину (Knot). В авіації хіба можуть міряти у морських милях? Тоді, скоріше, у Mph, тобто, географічних милях за годину.2011.04.05 | Хвізик
Re: Ваш здогад може бути правильним.Тим більше,що в міжнародній авіації швидкості вимірюють у ву
Sakharov пише:> Хвізику, щось тут, на мій погляд, не в'яжеться. Вузол - це морська миля за годину (Knot). В авіації хіба можуть міряти у морських милях? Тоді, скоріше, у Mph, тобто, географічних милях за годину.
я теж колись здивувався, коли мені знайомий льотчик про це сказав
ну і тута про це написане:
http://ru.wikipedia.org/wiki/Узел_(единица_измерения)
2011.04.05 | Sakharov
Re: Ваш здогад може бути правильним.Тим більше,що в міжнародній авіації швидкості вимірюють у ву
Дійсно, використовуються і вузли і милі за годину, але у яких одиницях градуйований вимірювач швидкості, не ясно. Та це згодом і не принципово, головне що пілот міг вважати що показник у км/год, а було у вузлах або Mph.http://www.avsim.su/wiki/%D0%A1%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8C#.D0.92.D0.BE.D0.B7.D0.B4.D1.83.D1.88.D0.BD.D0.B0.D1.8F_.D1.81.D0.BA.D0.BE.D1.80.D0.BE.D1.81.D1.82.D1.8C
2011.04.06 | Хвізик
Re: Ваш здогад може бути правильним.Тим більше,що в міжнародній авіації швидкості вимірюють у ву
Sakharov пише:> Дійсно, використовуються і вузли і милі за годину, але у яких одиницях градуйований вимірювач швидкості, не ясно. Та це згодом і не принципово, головне що пілот міг вважати що показник у км/год, а було у вузлах або Mph.
> http://www.avsim.su/wiki/%D0%A1%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8C#.D0.92.D0.BE.D0.B7.D0.B4.D1.83.D1.88.D0.BD.D0.B0.D1.8F_.D1.81.D0.BA.D0.BE.D1.80.D0.BE.D1.81.D1.82.D1.8C
швидше за все у вузлах, як на великих Боїнгах
2011.04.06 | Sakharov
Re: Ваш здогад може бути правильним.Тим більше,що в міжнародній авіації швидкості вимірюють у ву
Тоді пілот міг помилитися у оцінці швикості мало не удвічі.2011.04.06 | Хвізик
цю тему можна далі розвинути, бо мені казали, що Росія нині єдина країна, де висота польоту офіц
офіційно вимірюється у метрахв усьому іншому світі використовують фути
2011.04.06 | Sakharov
СНПП
Взагалі це ненормально у галузі, яка є міжнародною. І нерозуміння одиниць виміру, кодів, абревіатур може закінчуватися погано.Оффтопік - йде українська яхта у Середземному морі. Отримують радіовиклик з іншої яхти. Штормяга страшний. Розуміють через п'яте на десяте. Перепитують і питаються "What is the situation"
Відповідь - "Sierra, November, Alfa, Foxtrot, Uniform"
Виходить - SNAFU.
Шукають у таблицях радіокодів - нема такого коду.
Просять розшифрувати.
Відповідь - "Situation normal, all fucked up". "Mayday... Mayday..."
По нашому приблизно - "Ситуація нормальна, повний пиздець", наша абревіатура - СНПП (пропоную до вжитку).
Цей код (жарт, але всі його знають, хто на морі) наші впрост не могли знати, а там вже було й по яхті.