Ага - а таки проявилася остання ланка "класичної схеми" - помер у "швидкій"
Швидка допомога , в якій "жертва аварії" помирає , тільки ота "швидка" трохи відїде з місця аварії.
Раніше вісутність "швидкої" була для мене вказівкою на можливість "природність" катастрофи . Зарз я в це вже не вірю ...
>Версію "природної аварії" підтверджує відсутність "швидкої", яка є обовязковим елементом автовбивств і появляється буквально черз секунди після аварії, завдання "лікарів" у ній дати пораненому укол "обезболення" на віки вічні ... Але можливо така й була, просто не світилася бо Лісін нібито загинув одразу.
Тепер треба віднайти "Субару" і "тьолку". В чому я чомусь сумніваюся - "Субару" вже напевно перевісили номери , а невідомій жінці дай бог аби залишитися живою (очевидно не від пошкодженнь в аварії) . Як є дивно із поведінкою "Субару" -"професійно" виключила світло - таке не кожний второпає зробити, і також дуже дивним є зникнення отієї "тьоті" .
Ну а те що карткою Лісіна голосували у Верховнй Раді після його смерті це вже не вина покійника це вина (дуже серйозна) Литвина і Єфремова.
перед зіткненням зі стелою на заправці авто метрів 200 їхало юзом (зі слів журналіста). можна так припустити, що їдучи юзом авто швидкість не набирає, а навпаки — втрачає.
Тобто, швидкість при зіткненні була менше, аніж на трасі. Про що може свідчити на диво цілий фундамент стели (я б очікував більших пошкоджень від зіткнення 1.6 т заліза на такій високій швидкості).
Похмурий епізод "помирання у швидкій" я спостерігаю з 1992 року - у "швидкій" добивають не кастетом і не гайковим ключем - у швидкій добивають "обезболюючим" уколом.
Першовідкривач завіси мовчання про Голодомор Володир Маняк - аварія - швидка- смерть у швидкій
Через півроку його дружина Коваленко -
скандал на оргкомітеті з відзначення річниці голодомору , чай - погано -швидка - смерть у швидкій
Віце-директор нью-йоркської біржі , член правління НБУ Юрчишини -
аварія - швидка .....
Список можна продовжувати дуже довго Оробець, Ємець , Кривенко - всі вони помирали вже після "контакту" з "швидкою".
Не певний у тому що дехто з них вже з жахом розумів що то саме за укол йому збираються штрикнути.
В Україні, попри скасування смертної кари працює бездоганно відлагоджений механізм приведення у виконання "смертних вироків". Аварія це лише привід (можливо й не єдиний) попасти у "швидку на той світ". Далі - дуже важливий момент - "швидкісні похорони" чим влада ( чи якась квазівладна структура) видає себе остаточно.
дійсно, чому природна смерть нардепів - аварія в іномарках
Нічим інакшим ніж вбивствами не пояснити, адже згідно Декларації прав людини прийнятої ще 1789 року всі люди народжуються, живуть та помирають рівними. Згідно простої логики, смертність мала б застигати депутанів якимсь відсотком у вигляді сердешних нападів в автобусі, тролейбусі і метро (тим більш, що для них проїзд там безкоштовний). Але злий рок чомусь застигає їх з виряченими очима за кермом. Тут явно заговор.
Тепер щодо вашого нібито серйозного ставлення до події. Насправді ви більш легковажний ніж я: назвати "підозріло швидким" приїзд неотложки за 20 хвилин після аварії може тільки гуморист. Якщо ви ролік Усова дивилися, звісно.
Tatarchuk пише:
> приїзд неотложки за 20 хвилин після аварії може тільки гуморист.
по-перше, не виключено що "швидка" в Україні працює за тим жи принципом, що пожежники - прийшов "виклик", то дістають каністру і заливають пальне в бак (самі здогадайтесь чому)
по-друге, "швидка" - не ламборджіні
2011.04.27 | Мартинюк
Бо чомусь в іномарках їх гине більше аніж простих людей в "Жигулях"
Які є в рази небезпечнішщим видом транспорту аніж згадані "депутатовози". Більше того прості люди , якщо зразу ж не розбиваються насмерть у тих своїх "жигулях", то потім чомусь таки в більшості виліковуються і живуть собі далі (навіть інвалідами). А от серед депутатів чомусь такого немає - як вляпався у стовп, то повна хана у "швидкій" чи після "огляду машини" кимось (це коли свідків поблизу немає) .
Чому у стількох людей появляється спокуса побути "адвокатом диявола"? Якщо ви бачите якісь "природні" ознаки смерті даного конкретного нардепука, то будь ласка вкажіть на них і обгрунтуйте, а не мантруйте: "диявол безгрішний, такого не може бути - бо бути не може"???
Так, багато тут зловтішаються смертю нардепа який належить до іншогоьполітичного табору. Можливо хтось на те і має якісь серйозні підстави . Але це не причина нехтувати правдоподібними ознаками кримінального злочину, а саме - людиновбивства.
в абсолютних цифрах? навряд чи. у відносних - не всі мають навіть жигулі
Мартинюк пише:
> Більше того прості люди , якщо зразу ж не розбиваються насмерть у тих своїх "жигулях", то потім чомусь таки в більшості виліковуються і живуть собі далі (навіть інвалідами). А от серед депутатів чомусь такого немає - як вляпався у стовп, то повна хана у "швидкій" чи після "огляду машини" кимось (це коли свідків поблизу немає) .
Елементарно, Ватсоне, сказав би тут Холмс. Депутати врізаються у стовпи і перехожих щоденно. Читайте ранкові сайти будь-якого краю. І да, вони залишаються не тільки живими, але й не оштрафованими. Іноді водій або жертва без значка навіть заборговують їм великі суми за пошкодження уникальних бамперів.
Але раз так на сотий чи тисячний з ними таки щось трапляється. Якщо не смертельне, то вся Феофанія до їхніх послуг, і ви навіть не помітите відсутності депутата протягом пари тижнів: реанимують його швидко, а картка собі голосуватиме. Навіть прес-служба може спокійно випускати його заяви.
> Чому у стількох людей появляється спокуса побути "адвокатом диявола"? Якщо ви бачите якісь "природні" ознаки смерті даного конкретного нардепука, то будь ласка вкажіть на них і обгрунтуйте, а не мантруйте: "диявол безгрішний, такого не може бути - бо бути не може"???
Диявола я не адвокатую. Він взяв своє, те що йому належало - безсмертну душу народного обранця.
Щодо того, як людина встигає практично померти за 20 хвилин, урізавшись в лепьошку, і не дотягує до реанимації - так, я знаходжу це природним. От коли депутанам почнуть вживляти щось надлюдське в организм, я дивуватимусь їхнім "чєлавеческім, слішком человеческім" пораненням.
> Так, багато тут зловтішаються смертю нардепа який належить до іншогоьполітичного табору. Можливо хтось на те і має якісь серйозні підстави . Але це не причина нехтувати правдоподібними ознаками кримінального злочину, а саме - людиновбивства.
З правдивих ознак (так би мовити) ви назвали тільки приїзд неотложки, сильно сплутавши час її появи.
Принимая вес членовоза за 1800 кг и скорость за 55 м в сек (200 км в час) эм ве квадрат пополам будет 2.7 МДж.
Это ненамного, но больше работы взрыва 600 г тротила. Примерно такое количество тротила содержалось в осколочно-фугасной гранате для 76-мм дивизионной пушки.
А ведь похоже, что синие и синеватые действительно не верят, что крутелик может погибнуть в результате нарушения ПДД - правила ведь для лохов. Или, как ласково называл их Народный Президент, маленьких украинцев.
Хоча в житті це часто поєднується, але тоді це вже не депутат а бандит із депутатським посвідченням . Раджу вдуматися в різницю. Бо депутати і вибори існують навіть у шанованому Вами Ірані.
а як їх розрізнити? Re: Не рекомендую змішувати поняття депутат і бандит
Мартинюк пише:
> Хоча в житті це часто поєднується, але тоді це вже не депутат а бандит із депутатським посвідченням . Раджу вдуматися в різницю.
декілька виключеннь з правила лише підтверджують правило, хіба нє?
> Бо депутати і вибори існують навіть у шанованому Вами Ірані.
в шанованому мною Ірані є не тільки депутати і вибори, але й гарні дороги та шляхетна поліція, чисті ріки
а відсутні бруд на вулицях, проблеми з екологією та злочинність
2011.04.26 | OlalaZhm
а яка ріжниця...Re: Ага - а таки проявилася остання ланка "класичної схеми" - помер у "швидкій"
то думаєте, що він помер через порушення ПДР, чи через інші причини?
Бо якщо він помер не через травми, отримані в наслідок аварії, то ситуація виходить дуже паскудна: починаючи з дурналістів, які запускають відверту дезу з "надійних джерел", і кінчаючи правоохоронною системою взагалі, нездатною протистояти таким витонченим вбивствам громадян України.
чим відрізняється плавання за буйками та перед ними
я не бачу якихось кричущих протиріч. Різниця поміж 200 та 150 км/г для мене не показова, тим більш що недоторкане тіло ще більше 20 хвилин подавало ознаки життя. Що там ще? Чорне субару вело себе НЕстандартно, ганяючи навипередки з таким самим у ламборджині? А взагалі перегони на трасі це в нас як, частина ПДР з підпунктом прім для депутанів?
Є старий жарт, що їм слід дозволити і запливати за буйкі. В такому разі, їхня смерть за буйками теж буде виглядати дуже загадково - он з піонерів ніхто не потонув а депутан потонув (те, що піонерів за буйки не пускають - забуваємо).
В українському законодавстві не передбачена автоматична смертна кара за перевищення швидкості.
В Україні взагалі смертна кара скасована...
Але виглядає що дехто може виносити такі вироки і приводити їх у виконання . І зовсім не за перевищення швидкості.
а скільки разів треба проїхати "каккрутой (да,почемукак?)" у невідкладних справах "роботи на округах", привітливо махаючи даїшникам за розуміння, щоб один раз одному з тисячи врізатися в дуба чи стенда? Відповідь: від одного до багатьох багатьох тисяч. Але чим регулярніше, тим вірогідніше (народна прикмета - а народ он мудрий, все знаєт да примечаєт).
Мартинюк пише:
> В Україні взагалі смертна кара скасована...
> Але виглядає що дехто може виносити такі вироки і приводити їх у виконання . І зовсім не за перевищення швидкості.
Може бути все що завгодно. Ваша версія теж. Але їй наразі бракує переконливих аргументів.
а в анекдотах пишуть, що остання фраза записана чорним ящиком в крутих тачках
нашої "еліти" звучить так: "Прікалісь, братва, как я магу!"
2011.04.27 | Tatarchuk
я поки бачу безліч варіантів, як можна розбитися апстєну
ганяючи на ламорджині зі швідкістю більшою за велосипедну.
Ставлення народу чи мене до події - це закономірно, а у вас асимітрично солідарізоване з загиблим. Статус нардепа - це всеж не статус письменика чи композитора, про якого може проліти щирі сльози тисяча людей, які навіть не знали його особисто. Але він не впливає на фізичні закони. В добу розбивається купа таких іномарок, і всі вони для рідних і близьких мабуть обставлені купою незтиковок, фатальних збігів та підозрілих деталей - та ви ж теж не наугад обрали один з тих випадків, а сконецнтрувалися саме на депутаті.
Можу сказати одне: якщо ви почнете пити перед виїздом з чужими дружинами, потім у стресі після сварки з паночкой їздити на колозвуковій швидкості та ще вступати у гонки з попутчиками - рано чи пізно, як сказав би Люїс Керол, ви відчуєте щось дуже схоже на нездужання (в оригиналі було - якщо довго пити зміст пляшки з надписом "йад")
2011.04.27 | kotygoroshko
клас
Tatarchuk пише:
> їхня смерть за буйками теж буде виглядати дуже загадково - он з піонерів ніхто не потонув а депутан потонув (те, що піонерів за буйки не пускають - забуваємо).
2011.04.27 | Боббі
ну от, ваші дані вже не вписуються в дані "надійних джерел"
Tatarchuk пише:
> Різниця поміж 200 та 150 км/г
Називалась цифра в 270 км/год. Між 270 та 150 різниця в понад 100 км/год.
І гальмівний шлях 211 метрів при 150 км/год виглядає безглуздо, бо вже на 100 метрах машина стояла б на місці.
> тіло ще більше 20 хвилин подавало ознаки життя.
так подавало ознаки життя, чи загинуло одразу, чи загинуло в швидкій?
Була в салоні жінка? Чи не була? як вона звідти вилетіла?
В крові був знайдений алкоголь, але свідки запаху не відчували. Яка була концентрація алкоголю?
а тому що Re: то думаєте, що він помер через порушення ПДР, чи через інші причини?
Боббі пише:
> Бо якщо він помер не через травми, отримані в наслідок аварії, то ситуація виходить дуже паскудна: починаючи з дурналістів, які запускають відверту дезу з "надійних джерел", і кінчаючи правоохоронною системою взагалі, нездатною протистояти таким витонченим вбивствам громадян України.
Україна - не Грузія
2011.04.27 | Мартинюк
Нема гарантії що причина це "порушення ПДД" чи дії отого "Субару"
І не виключено ще якоїсь (якихось) авто, роль яких працівник заправки просто не зміг "зафіксувати".
До речі "ще одне авто" могло наприклад "випадково" виїхати з протилежної смуги вище на віражі, куди не видно із заправки. І поїхати далі в протилежну сторону. Врешті з того ж "Субару" могли включити блокування машини Лісіна "розкодованим" чи просто вкраденим запасним дистанційним ключем. Звісно вибравши (створивши) найпідходящий момент.Мінатюрний пристрій для "знімання коду" і наступного використання в якості "ключа " для чужого авто позавчора бачив по телевізору.
Педалювати на перевищенні швидкості тут безкорисно - Життя депутату Оробцю аж ніяк не врятувало те, що він вїхав в інший рекламний щин на швидкості всього 80 км/год.
2011.04.27 | Мірко
Re: Ага - а таки проявилася остання ланка "класичної схеми" - помер у "швидкій"
Я теж з вами погоджуюсь. Знимки із місця аварії не показують випадок в якому водій мусів би згинути. Ошкодження Ламбо не таке щоби грозило смерттю. Фари із сторони водія не ошкоджені. Повітряні подушки спрацювали.
В мене дві версії - постріл із Субару коли розминалися, або як ви тут натякаєте - вбивство у швидкій.
Виглядає на бізнес па-украинськи.
за нормального зчеплення з асфальтом гальмівний шлях до повної зупинки складає 111 метрів! (А що він ще 100 метрів тоді робив?).
Навіть якщо швидкість була 270 км/год, гальмівна відстань тоді дорівнюватиме 359 метри. Тобто, в момент зіткнення швидкість була набагато меншою за 200 км/год (трохи менше 150 км/год).
А ще можна згадати жінку, яка начебто вилетіла з салону автомобіля, а в наступних повідомленнях взагалі кудись зникла і він їхав сам. Було що загинув від удару кермом, а по фотах виходить, що він вдарився правим боком, де мав бути пасажир. і так далі...
і більше грошей виділяти на українську медицину Re: Конспірологія рульоз. Треба менше пити.
2011.04.27 | Мартинюк
Це цікаво - а чи можна більш розгорнуто?
2011.04.28 | Боббі
ще одне запитання водія-аматора
сучасні машини, як мені раніше здавалось, видають неприємний звук, якщо водій не пристебнув паски безпеки. Зазвичай, звук такий неприємний, що краще пристебнути паски, аніж його терпіти.
За повідомленнями з "достовірних джерел" водій не був пристебнутий. Виходить, в шикарних машинах такої системи попередження водія нема?
Відповіді
2011.04.25 | Graymur
Ну всё ясно. Женщина из ресторана - агент КГБ. Водитель субару - тоже. И заправщик какой-то
подозрительный.2011.04.25 | Tatarchuk
кремлядь вбила його з чорного субару
мабуть депутат щось знав. Тривожно2011.04.25 | Odesa
Лось, таку машину розбив!..
2011.04.26 | OlalaZhm
100% Re: Лось, таку машину розбив!..
2011.04.25 | igorg
Потрібно висунути пацана на премію Дарвіна. Щось там українців немає.
Як гадаєте, пройде?2011.04.26 | Tatarchuk
якщо висувати туди наших громадян, вийде вавілонське стовпотворіння
2011.04.26 | Kohoutek
Ага. Достатньо подивитися на результати виборів.
2011.04.26 | Мартинюк
Ага - а таки проявилася остання ланка "класичної схеми" - помер у "швидкій"
Швидка допомога , в якій "жертва аварії" помирає , тільки ота "швидка" трохи відїде з місця аварії.Раніше вісутність "швидкої" була для мене вказівкою на можливість "природність" катастрофи . Зарз я в це вже не вірю ...
>Версію "природної аварії" підтверджує відсутність "швидкої", яка є обовязковим елементом автовбивств і появляється буквально черз секунди після аварії, завдання "лікарів" у ній дати пораненому укол "обезболення" на віки вічні ... Але можливо така й була, просто не світилася бо Лісін нібито загинув одразу.
Це цитата з мого постингу в попердньому обговоренны інциденту: http://www2.maidan.org.ua/n/free/1303205159
А тут є про можливі причини "спецоперації"
http://www2.maidan.org.ua/n/free/1303457857
Тепер треба віднайти "Субару" і "тьолку". В чому я чомусь сумніваюся - "Субару" вже напевно перевісили номери , а невідомій жінці дай бог аби залишитися живою (очевидно не від пошкодженнь в аварії) . Як є дивно із поведінкою "Субару" -"професійно" виключила світло - таке не кожний второпає зробити, і також дуже дивним є зникнення отієї "тьоті" .
Ну а те що карткою Лісіна голосували у Верховнй Раді після його смерті це вже не вина покійника це вина (дуже серйозна) Литвина і Єфремова.
2011.04.26 | Боббі
і шо ще цікаво
перед зіткненням зі стелою на заправці авто метрів 200 їхало юзом (зі слів журналіста). можна так припустити, що їдучи юзом авто швидкість не набирає, а навпаки — втрачає.Тобто, швидкість при зіткненні була менше, аніж на трасі. Про що може свідчити на диво цілий фундамент стели (я б очікував більших пошкоджень від зіткнення 1.6 т заліза на такій високій швидкості).
І що ще цікаво: раніше казали, що водій помер через кілька секунд після зіткнення, на місці пригоди: http://www.segodnya.ua/news/14242632.html
Також спочатку казали, що з ним їхала жінка: http://news.dt.ua/articles/80018 (хоча в репортажі він їхав сам).
2011.04.26 | Tatarchuk
гебня добивала терминатора кастетом. Йад все не действовал
2011.04.27 | Мартинюк
Ваші цвинтарні хіхоньки тут зовсім недоречні
Похмурий епізод "помирання у швидкій" я спостерігаю з 1992 року - у "швидкій" добивають не кастетом і не гайковим ключем - у швидкій добивають "обезболюючим" уколом.Першовідкривач завіси мовчання про Голодомор Володир Маняк - аварія - швидка- смерть у швидкій
Через півроку його дружина Коваленко -
скандал на оргкомітеті з відзначення річниці голодомору , чай - погано -швидка - смерть у швидкій
Віце-директор нью-йоркської біржі , член правління НБУ Юрчишини -
аварія - швидка .....
Список можна продовжувати дуже довго Оробець, Ємець , Кривенко - всі вони помирали вже після "контакту" з "швидкою".
Не певний у тому що дехто з них вже з жахом розумів що то саме за укол йому збираються штрикнути.
В Україні, попри скасування смертної кари працює бездоганно відлагоджений механізм приведення у виконання "смертних вироків". Аварія це лише привід (можливо й не єдиний) попасти у "швидку на той світ". Далі - дуже важливий момент - "швидкісні похорони" чим влада ( чи якась квазівладна структура) видає себе остаточно.
2011.04.27 | Tatarchuk
дійсно, чому природна смерть нардепів - аварія в іномарках
Нічим інакшим ніж вбивствами не пояснити, адже згідно Декларації прав людини прийнятої ще 1789 року всі люди народжуються, живуть та помирають рівними. Згідно простої логики, смертність мала б застигати депутанів якимсь відсотком у вигляді сердешних нападів в автобусі, тролейбусі і метро (тим більш, що для них проїзд там безкоштовний). Але злий рок чомусь застигає їх з виряченими очима за кермом. Тут явно заговор.Тепер щодо вашого нібито серйозного ставлення до події. Насправді ви більш легковажний ніж я: назвати "підозріло швидким" приїзд неотложки за 20 хвилин після аварії може тільки гуморист. Якщо ви ролік Усова дивилися, звісно.
2011.04.27 | kotygoroshko
а це нормально
Tatarchuk пише:> приїзд неотложки за 20 хвилин після аварії може тільки гуморист.
по-перше, не виключено що "швидка" в Україні працює за тим жи принципом, що пожежники - прийшов "виклик", то дістають каністру і заливають пальне в бак (самі здогадайтесь чому)
по-друге, "швидка" - не ламборджіні
2011.04.27 | Мартинюк
Бо чомусь в іномарках їх гине більше аніж простих людей в "Жигулях"
Які є в рази небезпечнішщим видом транспорту аніж згадані "депутатовози". Більше того прості люди , якщо зразу ж не розбиваються насмерть у тих своїх "жигулях", то потім чомусь таки в більшості виліковуються і живуть собі далі (навіть інвалідами). А от серед депутатів чомусь такого немає - як вляпався у стовп, то повна хана у "швидкій" чи після "огляду машини" кимось (це коли свідків поблизу немає) .Чому у стількох людей появляється спокуса побути "адвокатом диявола"? Якщо ви бачите якісь "природні" ознаки смерті даного конкретного нардепука, то будь ласка вкажіть на них і обгрунтуйте, а не мантруйте: "диявол безгрішний, такого не може бути - бо бути не може"???
Так, багато тут зловтішаються смертю нардепа який належить до іншогоьполітичного табору. Можливо хтось на те і має якісь серйозні підстави . Але це не причина нехтувати правдоподібними ознаками кримінального злочину, а саме - людиновбивства.
2011.04.27 | Tatarchuk
в абсолютних цифрах? навряд чи. у відносних - не всі мають навіть жигулі
Мартинюк пише:> Більше того прості люди , якщо зразу ж не розбиваються насмерть у тих своїх "жигулях", то потім чомусь таки в більшості виліковуються і живуть собі далі (навіть інвалідами). А от серед депутатів чомусь такого немає - як вляпався у стовп, то повна хана у "швидкій" чи після "огляду машини" кимось (це коли свідків поблизу немає) .
Елементарно, Ватсоне, сказав би тут Холмс. Депутати врізаються у стовпи і перехожих щоденно. Читайте ранкові сайти будь-якого краю. І да, вони залишаються не тільки живими, але й не оштрафованими. Іноді водій або жертва без значка навіть заборговують їм великі суми за пошкодження уникальних бамперів.
Але раз так на сотий чи тисячний з ними таки щось трапляється. Якщо не смертельне, то вся Феофанія до їхніх послуг, і ви навіть не помітите відсутності депутата протягом пари тижнів: реанимують його швидко, а картка собі голосуватиме. Навіть прес-служба може спокійно випускати його заяви.
> Чому у стількох людей появляється спокуса побути "адвокатом диявола"? Якщо ви бачите якісь "природні" ознаки смерті даного конкретного нардепука, то будь ласка вкажіть на них і обгрунтуйте, а не мантруйте: "диявол безгрішний, такого не може бути - бо бути не може"???
Диявола я не адвокатую. Він взяв своє, те що йому належало - безсмертну душу народного обранця.
Щодо того, як людина встигає практично померти за 20 хвилин, урізавшись в лепьошку, і не дотягує до реанимації - так, я знаходжу це природним. От коли депутанам почнуть вживляти щось надлюдське в организм, я дивуватимусь їхнім "чєлавеческім, слішком человеческім" пораненням.
> Так, багато тут зловтішаються смертю нардепа який належить до іншогоьполітичного табору. Можливо хтось на те і має якісь серйозні підстави . Але це не причина нехтувати правдоподібними ознаками кримінального злочину, а саме - людиновбивства.
З правдивих ознак (так би мовити) ви назвали тільки приїзд неотложки, сильно сплутавши час її появи.
2011.04.27 | 2
Работа удара нардепука апстенку.
Принимая вес членовоза за 1800 кг и скорость за 55 м в сек (200 км в час) эм ве квадрат пополам будет 2.7 МДж.Это ненамного, но больше работы взрыва 600 г тротила. Примерно такое количество тротила содержалось в осколочно-фугасной гранате для 76-мм дивизионной пушки.
А ведь похоже, что синие и синеватые действительно не верят, что крутелик может погибнуть в результате нарушения ПДД - правила ведь для лохов. Или, как ласково называл их Народный Президент, маленьких украинцев.
2011.04.27 | Боббі
Re: Работа удара нардепука апстенку.
А який би вигляд мала оця конструкція:після вибуху 600 г тротилу?
2011.04.27 | 2
Re: Работа удара нардепука апстенку.
В рамках моей аналогии - взрыв произошел не на опоре конструкции, а в том месте, по которому крутелика ударил двигатель его тачки.2011.04.27 | kotygoroshko
а кого гине більше - депутатів в машинах чі звичайних людей під колесами депутатів?
2011.04.27 | Мартинюк
Не рекомендую змішувати поняття депутат і бандит
Хоча в житті це часто поєднується, але тоді це вже не депутат а бандит із депутатським посвідченням . Раджу вдуматися в різницю. Бо депутати і вибори існують навіть у шанованому Вами Ірані.2011.04.27 | kotygoroshko
а як їх розрізнити? Re: Не рекомендую змішувати поняття депутат і бандит
Мартинюк пише:> Хоча в житті це часто поєднується, але тоді це вже не депутат а бандит із депутатським посвідченням . Раджу вдуматися в різницю.
декілька виключеннь з правила лише підтверджують правило, хіба нє?
> Бо депутати і вибори існують навіть у шанованому Вами Ірані.
в шанованому мною Ірані є не тільки депутати і вибори, але й гарні дороги та шляхетна поліція, чисті ріки
а відсутні бруд на вулицях, проблеми з екологією та злочинність
2011.04.26 | OlalaZhm
а яка ріжниця...Re: Ага - а таки проявилася остання ланка "класичної схеми" - помер у "швидкій"
Головне, що помер. Хоч шось...2011.04.27 | Мартинюк
Різниця в тому що так колись можуть "померти" того кого Ви поважаєте....
2011.04.27 | Tatarchuk
тим кого Ви поважаєте, також не рекомендується гасати проти ПДР
2011.04.27 | Боббі
то думаєте, що він помер через порушення ПДР, чи через інші причини?
Бо якщо він помер не через травми, отримані в наслідок аварії, то ситуація виходить дуже паскудна: починаючи з дурналістів, які запускають відверту дезу з "надійних джерел", і кінчаючи правоохоронною системою взагалі, нездатною протистояти таким витонченим вбивствам громадян України.2011.04.27 | Tatarchuk
думаю, гасав як ненормальний і під мухою. Це в нас порушення ПДР чи вже нє?
2011.04.27 | Боббі
Тобто, загинув в автопригоді. На неспівпадіння в повідомленнях заплющуємо очі?
2011.04.27 | Tatarchuk
чим відрізняється плавання за буйками та перед ними
я не бачу якихось кричущих протиріч. Різниця поміж 200 та 150 км/г для мене не показова, тим більш що недоторкане тіло ще більше 20 хвилин подавало ознаки життя. Що там ще? Чорне субару вело себе НЕстандартно, ганяючи навипередки з таким самим у ламборджині? А взагалі перегони на трасі це в нас як, частина ПДР з підпунктом прім для депутанів?Є старий жарт, що їм слід дозволити і запливати за буйкі. В такому разі, їхня смерть за буйками теж буде виглядати дуже загадково - он з піонерів ніхто не потонув а депутан потонув (те, що піонерів за буйки не пускають - забуваємо).
2011.04.27 | Мартинюк
В українському законодавстві не передбачена автоматична смертна кара за перевищення швидкості.
В Україні взагалі смертна кара скасована...Але виглядає що дехто може виносити такі вироки і приводити їх у виконання . І зовсім не за перевищення швидкості.
2011.04.27 | kotygoroshko
зато в законах фізики передбачена
2011.04.27 | Мартинюк
В законах фізики передбачена і смерть від кулі, в законах біохімії смерть від отруйного шприца
Чи просто від "кубіка" повітря вколотого у вену.Просто закони України це дещо інше....
2011.04.27 | Tatarchuk
ну от Кушнарьов і пав жертвою антиконституційної фізики, біології та біохімії
2011.04.27 | kotygoroshko
і син Гєрман аналогічно
2011.04.27 | Tatarchuk
там і теорія вірогідності не передбачена
а скільки разів треба проїхати "каккрутой (да,почемукак?)" у невідкладних справах "роботи на округах", привітливо махаючи даїшникам за розуміння, щоб один раз одному з тисячи врізатися в дуба чи стенда? Відповідь: від одного до багатьох багатьох тисяч. Але чим регулярніше, тим вірогідніше (народна прикмета - а народ он мудрий, все знаєт да примечаєт).Мартинюк пише:
> В Україні взагалі смертна кара скасована...
> Але виглядає що дехто може виносити такі вироки і приводити їх у виконання . І зовсім не за перевищення швидкості.
Може бути все що завгодно. Ваша версія теж. Але їй наразі бракує переконливих аргументів.
2011.04.27 | Мартинюк
На відміну від Вас я не наполягаю на єдино-можливому варіанті
який "подобається" народу що не має "Ламборджин".Просто пропоную ще одну можливу версію загибелі Лісіна.
2011.04.27 | kotygoroshko
а в анекдотах пишуть, що остання фраза записана чорним ящиком в крутих тачках
нашої "еліти" звучить так: "Прікалісь, братва, как я магу!"2011.04.27 | Tatarchuk
я поки бачу безліч варіантів, як можна розбитися апстєну
ганяючи на ламорджині зі швідкістю більшою за велосипедну.Ставлення народу чи мене до події - це закономірно, а у вас асимітрично солідарізоване з загиблим. Статус нардепа - це всеж не статус письменика чи композитора, про якого може проліти щирі сльози тисяча людей, які навіть не знали його особисто. Але він не впливає на фізичні закони. В добу розбивається купа таких іномарок, і всі вони для рідних і близьких мабуть обставлені купою незтиковок, фатальних збігів та підозрілих деталей - та ви ж теж не наугад обрали один з тих випадків, а сконецнтрувалися саме на депутаті.
Можу сказати одне: якщо ви почнете пити перед виїздом з чужими дружинами, потім у стресі після сварки з паночкой їздити на колозвуковій швидкості та ще вступати у гонки з попутчиками - рано чи пізно, як сказав би Люїс Керол, ви відчуєте щось дуже схоже на нездужання (в оригиналі було - якщо довго пити зміст пляшки з надписом "йад")
2011.04.27 | kotygoroshko
клас
Tatarchuk пише:> їхня смерть за буйками теж буде виглядати дуже загадково - он з піонерів ніхто не потонув а депутан потонув (те, що піонерів за буйки не пускають - забуваємо).
2011.04.27 | Боббі
ну от, ваші дані вже не вписуються в дані "надійних джерел"
Tatarchuk пише:> Різниця поміж 200 та 150 км/г
Називалась цифра в 270 км/год. Між 270 та 150 різниця в понад 100 км/год.
І гальмівний шлях 211 метрів при 150 км/год виглядає безглуздо, бо вже на 100 метрах машина стояла б на місці.
> тіло ще більше 20 хвилин подавало ознаки життя.
так подавало ознаки життя, чи загинуло одразу, чи загинуло в швидкій?
Була в салоні жінка? Чи не була? як вона звідти вилетіла?
В крові був знайдений алкоголь, але свідки запаху не відчували. Яка була концентрація алкоголю?
2011.04.27 | kotygoroshko
це схоже на правду
Боббі пише:> ... алкоголь, але свідки запаху не відчували. Яка була концентрація алкоголю?
зовсім ніякого запаху не відчували чи запаху алкоголю?
хіба місце такої аварії повинно пахнути алкоголем?
а хіба на бензаправці пахне не бензином?
2011.04.27 | Мартинюк
Для депутатів нічим - вони не тонуть , на відміну від смертей в аваріях
2011.04.27 | Tatarchuk
томущо не можна померти двічі
2011.04.27 | kotygoroshko
а тому що Re: то думаєте, що він помер через порушення ПДР, чи через інші причини?
Боббі пише:> Бо якщо він помер не через травми, отримані в наслідок аварії, то ситуація виходить дуже паскудна: починаючи з дурналістів, які запускають відверту дезу з "надійних джерел", і кінчаючи правоохоронною системою взагалі, нездатною протистояти таким витонченим вбивствам громадян України.
Україна - не Грузія
2011.04.27 | Мартинюк
Нема гарантії що причина це "порушення ПДД" чи дії отого "Субару"
І не виключено ще якоїсь (якихось) авто, роль яких працівник заправки просто не зміг "зафіксувати".До речі "ще одне авто" могло наприклад "випадково" виїхати з протилежної смуги вище на віражі, куди не видно із заправки. І поїхати далі в протилежну сторону. Врешті з того ж "Субару" могли включити блокування машини Лісіна "розкодованим" чи просто вкраденим запасним дистанційним ключем. Звісно вибравши (створивши) найпідходящий момент.Мінатюрний пристрій для "знімання коду" і наступного використання в якості "ключа " для чужого авто позавчора бачив по телевізору.
Педалювати на перевищенні швидкості тут безкорисно - Життя депутату Оробцю аж ніяк не врятувало те, що він вїхав в інший рекламний щин на швидкості всього 80 км/год.
2011.04.27 | Мірко
Re: Ага - а таки проявилася остання ланка "класичної схеми" - помер у "швидкій"
Я теж з вами погоджуюсь. Знимки із місця аварії не показують випадок в якому водій мусів би згинути. Ошкодження Ламбо не таке щоби грозило смерттю. Фари із сторони водія не ошкоджені. Повітряні подушки спрацювали.В мене дві версії - постріл із Субару коли розминалися, або як ви тут натякаєте - вбивство у швидкій.
Виглядає на бізнес па-украинськи.
2011.04.27 | Боббі
не лише знімки, а й повідомлення з "достовірних джерел" суперечливі
От, наприклад: http://www.kommersant.ua/doc.html?docId=1623906швидкість 150 км/год, гальмівний шлях 211 метрів.
Можете порахувати: http://www.csgnetwork.com/stopdistcalc.html
за нормального зчеплення з асфальтом гальмівний шлях до повної зупинки складає 111 метрів! (А що він ще 100 метрів тоді робив?).
Навіть якщо швидкість була 270 км/год, гальмівна відстань тоді дорівнюватиме 359 метри. Тобто, в момент зіткнення швидкість була набагато меншою за 200 км/год (трохи менше 150 км/год).
А ще можна згадати жінку, яка начебто вилетіла з салону автомобіля, а в наступних повідомленнях взагалі кудись зникла і він їхав сам. Було що загинув від удару кермом, а по фотах виходить, що він вдарився правим боком, де мав бути пасажир. і так далі...
2011.04.27 | Sakharov
Конспірологія рульоз. Треба менше пити.
2011.04.27 | kotygoroshko
і більше грошей виділяти на українську медицину Re: Конспірологія рульоз. Треба менше пити.
2011.04.27 | Мартинюк
Це цікаво - а чи можна більш розгорнуто?
2011.04.28 | Боббі
ще одне запитання водія-аматора
сучасні машини, як мені раніше здавалось, видають неприємний звук, якщо водій не пристебнув паски безпеки. Зазвичай, звук такий неприємний, що краще пристебнути паски, аніж його терпіти.За повідомленнями з "достовірних джерел" водій не був пристебнутий. Виходить, в шикарних машинах такої системи попередження водія нема?
До речі: от місце пригоди: http://maps.yandex.ru/-/CBQyqIoV