Лукашенко назвав Януковича "вошивим". Цікаво, які тепер перспективи митного союзу? (/)
04/26/2011 | Чучхе
ЛУКАШЕНКО ЗВИНУВАТИВ ЯНУКОВИЧА У ВОШИВОСТІ, А БАРРОЗУ НАЗВАВ КОЗЛОМ
http://www.pravda.com.ua/news/2011/04/26/6141721/
Президент Білорусі Олександр Лукашенко запропонував поставити питання керівництву України із приводу своєї неучасті в чорнобильських заходах.
Про це він заявив журналістам у вівторок, передає Інтерфакс-Білорусь.
"Поставте це питання Януковичу: чому білоруський президент не присутній на їхніх заходах. Це ви в них запитайте. На жаль, "вошивості" вистачає в нинішнього керівництва України", - заявив Лукашенко.
"Напрошуватися я ні до кого не збираюся, і бути якимсь "подпевалой" я не збираюся ні в того, ні в іншого", - сказав глава білоруської держави.
Лукашенко також прокоментував заяву президента Європейської комісії Жозе Мануеля Баррозу про те, що його участь у саміті з ядерної безпеки в Києві можливо тільки за відсутності на ньому президента Білорусі.
"Що стосується таких козлів, як Баррозу й інших... Ну, хто такий Баррозу? Був якийсь Баррозу в Португалії, але вигнали його й влаштували в Єврокомісію. Я найменше дивлюся, що де хто бовкнув з європейських чиновників. Їх там тисячі", - заявив Лукашенко.
"Найголовніше для мене - це ці святі дні. У ці дні я завжди буваю тут (у чорнобильських регіонах), я завжди приїжджаю на цю землю, я живу тут практично тиждень", - сказав білоруський президент.
"Так, може бути, зручніше віночок покласти й поїхати. А мені треба працювати, бачити на власні очі, що треба тут ще зробити", - зазначив Лукашенко.
Він також заявив про неуспішність спроб увести економічні санкції проти республіки й розкритикував ініціаторів таких заходів.
"Просто негідники. Тому я не хочу говорити про всяких Баррозу, інших "козлів", "биків" і інших", - сказав Лукашенко журналістам у вівторок.
Як відомо, президент Віктор Янукович запрошував Лукашенка в Україну як на конференцію, що відбулася 19 квітня, так і безпосередньо на річницю аварії.
Однак президент Єврокомісії Жозе Мануель Баррозу готовий взяти участь у Міжнародній конференції за умови, якщо на конференції не буде Лукашенка.
Після цього було вирішено запросити Лукашенка на 26 квітня в Україну разом з російським президентом Дмитром Медведєвим.
Українська сторона неодноразово заявляла, що на їхнє запрошення Білорусь так і не відповіла. Сам Лукашенко проводить вівторок у одному з найбільш постраждалих від чорнобильської аварії районі Гомельської області.
http://www.pravda.com.ua/news/2011/04/26/6141721/
Президент Білорусі Олександр Лукашенко запропонував поставити питання керівництву України із приводу своєї неучасті в чорнобильських заходах.
Про це він заявив журналістам у вівторок, передає Інтерфакс-Білорусь.
"Поставте це питання Януковичу: чому білоруський президент не присутній на їхніх заходах. Це ви в них запитайте. На жаль, "вошивості" вистачає в нинішнього керівництва України", - заявив Лукашенко.
"Напрошуватися я ні до кого не збираюся, і бути якимсь "подпевалой" я не збираюся ні в того, ні в іншого", - сказав глава білоруської держави.
Лукашенко також прокоментував заяву президента Європейської комісії Жозе Мануеля Баррозу про те, що його участь у саміті з ядерної безпеки в Києві можливо тільки за відсутності на ньому президента Білорусі.
"Що стосується таких козлів, як Баррозу й інших... Ну, хто такий Баррозу? Був якийсь Баррозу в Португалії, але вигнали його й влаштували в Єврокомісію. Я найменше дивлюся, що де хто бовкнув з європейських чиновників. Їх там тисячі", - заявив Лукашенко.
"Найголовніше для мене - це ці святі дні. У ці дні я завжди буваю тут (у чорнобильських регіонах), я завжди приїжджаю на цю землю, я живу тут практично тиждень", - сказав білоруський президент.
"Так, може бути, зручніше віночок покласти й поїхати. А мені треба працювати, бачити на власні очі, що треба тут ще зробити", - зазначив Лукашенко.
Він також заявив про неуспішність спроб увести економічні санкції проти республіки й розкритикував ініціаторів таких заходів.
"Просто негідники. Тому я не хочу говорити про всяких Баррозу, інших "козлів", "биків" і інших", - сказав Лукашенко журналістам у вівторок.
Як відомо, президент Віктор Янукович запрошував Лукашенка в Україну як на конференцію, що відбулася 19 квітня, так і безпосередньо на річницю аварії.
Однак президент Єврокомісії Жозе Мануель Баррозу готовий взяти участь у Міжнародній конференції за умови, якщо на конференції не буде Лукашенка.
Після цього було вирішено запросити Лукашенка на 26 квітня в Україну разом з російським президентом Дмитром Медведєвим.
Українська сторона неодноразово заявляла, що на їхнє запрошення Білорусь так і не відповіла. Сам Лукашенко проводить вівторок у одному з найбільш постраждалих від чорнобильської аварії районі Гомельської області.
Відповіді
2011.04.26 | Almodovar
Re: Лукашенко назвав Януковича "вошивим". Цікаво, які тепер перспективи митного союзу? (/)
такі ж. як і були. Нашого ганд... пардон, презика, можна називати хоч як: воно не ображається. Мабуть, правду гутарять люди, ким воно на зоні насправді було2011.04.26 | Регіонал
Унікальний досвід унікальної нації!
Наш Лідер є єдиним Президентом в світі, який сидів не по політичній статті!2011.04.26 | Чучхе
От якраз і ні. Янукович - дуже злопам"ятний
2011.04.26 | Регіонал
Не паплюжте нашого Лідера!
2011.04.26 | Чучхе
Ну і на добро він теж пам"ятний
2011.04.28 | thinker
Re: Лукашенко назвав Януковича "вошивим". Цікаво, які тепер перспективи митного союзу? (/)
А ким було???2011.04.26 | RuslanM
як влучно він це зауважив
2011.04.26 | Регіонал
Партія регіонів не згодна із заявою про "вшивість Януковича" (л)
26.04.2011 19:13 , ОСТАННІ НОВИНИПартія регіонів не згодна із заявою про "вшивість Януковича"
Заява Президента Республіки Білорусь Олександра ЛУКАШЕНКА є невиваженою і непродуманою.
Як передає кореспондент УНІАН, про це в коментарі журналістам сказав заступник голови Партії регіонів із зовнішньополітичних питань Леонід КОЖАРА.
«ЛУКАШЕНКО зробив нерозумну і невиважену заяву», - сказав Л.КОЖАРА.
За його словами, подібні заяви не сприяють покращенню міждержавних відносин.
«А це зараз абсолютно не в інтересах ЛУКАШЕНКА, адже Україна залишається чи не єдиною країною, яка виступає проти політичної ізоляції Білорусі в Європі», - підкреслив Л.КОЖАРА.
Як повідомляв УНІАН, О.ЛУКАШЕНКО заявив, що керівництво України продемонструвало несамостійність своєї політики відносно Білорусі, відкликавши під тиском Єврокомісії своє запрошення, направлене білоруському лідеру, на Київський саміт з питань безпечного і інноваційного використання ядерної енергії.
"На жаль, вошивості вистачає і у нинішнього керівництва України. Питання треба задати ЯНУКОВИЧУ, чому білоруський Президент не присутній на їхніх заходах", - сказав О.ЛУКАШЕНКО.
За його словами, Київ почав «танцювати під дудку» Брюсселя у відносинах з Білоруссю.
http://www.unian.net/ukr/news/news-432991.html
2011.04.26 | GreyWraith
Саме ПРУ з ними хотіла до митного союзу пхатися
Регіонал пише:За його словами, подібні заяви не сприяють покращенню міждержавних відносин.
А чи достатньо подумала ПРУ, перед тим, як пертися до митного союзу із цим недоумком?
«А це зараз абсолютно не в інтересах ЛУКАШЕНКА,
Мені видається, що Лукашенко сам знає, що йому треба.
адже Україна залишається чи не єдиною країною, яка виступає проти політичної ізоляції Білорусі в Європі», - підкреслив Л.КОЖАРА.
Може, якби Україна підтримувала усунення цього утирка, то зараз би там на табуертці сидів більш тямущий пан? У всякому випадку, такий, що не хамить президентам-сусідам. І хто за цю зовнішню політику відповідає, ась? Чи не сам Кожара в тому числі як заступник керівника парламентського комітету із цієї справи? Тоді виходить, що й Кожара вошей у Януковича набрався...
2011.04.27 | Чучхе
Незгода із заявою не спростовує ж факт вошивости, а навіть непрямо підтверджує
Грубо кажучи, фраза "Янукович не вошивий" - це пряме заперечення тезиА фраза "я не згоден із заявою про те, що Янукович вошивий" - це спроба відвести дискусію в бік від істини
2011.04.26 | GreyWraith
"Я сам лаю наш уряд, але не люблю, коли це роблять іноземці" (с) О.Пушкін
От хотів би я повторити за російським поетом те саме, але язик не повертається. Тому що, хоча Лукашенко утирок ще той, але цього разу дав цілком адекватну характеристику українському уряду і президенту. Плюс цю оцінку розділяє більшість українців...Особливо пікантним є те, що Вошивий Шльопер не так давно хотів попертися до митного союзу із цим красенем.
2011.04.27 | Регіонал
Re: "Я сам лаю наш уряд, але не люблю, коли це роблять іноземці" (с) О.Пушкін
GreyWraith пише:> От хотів би я повторити за російським поетом те саме, але язик не повертається. Тому що, хоча Лукашенко утирок ще той, але цього разу дав цілком адекватну характеристику українському уряду і президенту. Плюс цю оцінку розділяє більшість українців...
Саме тому вони нашого Лідера на правління Вам та Вашим дітям обрали?
> Особливо пікантним є те, що Вошивий Шльопер не так давно хотів попертися до митного союзу із цим красенем.
І попреться!
2011.04.27 | GreyWraith
Re: "Я сам лаю наш уряд, але не люблю, коли це роблять іноземці" (с) О.Пушкін
Регіонал пише:Саме тому вони нашого Лідера на правління Вам та Вашим дітям обрали?
По-перше, 48,7% - це не 50%, отже, народ і тоді в своїй більшості голосував проти Вошивого Шльопера. По-друге, часи змінюються, і зараз від цього числа залишилася в кращому випадку третина (та й то мені видається, що після того, як покірно Шльопер утреться після того, як той же Лукашенко харкнув йому в пику, імідж крутого мужика розвіється, і ще відсотків 5% рейтингу розтане)
> Особливо пікантним є те, що Вошивий Шльопер не так давно хотів попертися до митного союзу із цим красенем.
> І попреться!
Ну що ж, така доля опущеного...
2011.04.27 | Kohoutek
Всяк кулик своё болото хвалит... (л)
Я ось почитав відгуки білорусів про цю подію - вони значно категоричніші:http://charter97.org/ru/news/2011/4/26/38070/comments/
2011.04.26 | Sakharov
Слід спитати Ганю - чи бачила воші у шефа.
2011.04.27 | Чучхе
А в першу чергу тре спитати про блощиць у Дарки Чепак )
2011.04.26 | Регіонал
МЗС пояснив, чому Янукович не запросив Лукашенка (л)
26.04.2011 20:34 , ОСТАННІ НОВИНИМЗС пояснив, чому Янукович не запросив Лукашенка
У Міністерстві закордонних справ України висловлюють обурення «безпрецедентно некоректними коментарями» Президента Білорусі Олександра ЛУКАШЕНКА.
Як ідеться у переданому агентству УНІАН коментарі Департаменту інформаційної політики МЗС України, аварія на Чорнобильській атомній електростанції є трагедією, що об’єднує три сусідні і дружні народи – українців, білорусів і росіян. Пам’ять про жертви радіаційної катастрофи повинна бути консолідуючою ланкою для наших країн.
Саме з цих міркувань виходив Президент України Віктор ЯНУКОВИЧ, запрошуючи своїх колег - президентів Російської Федерації та Республіки Білорусь разом вшанувати загиблих внаслідок вибуху на ЧАЕС власне в день, коли сталася найбільша техногенна катастрофа в історії людства. У цьому заході не було і не могло бути ніякої політики. В цей день будь-які сварки та взаємні претензії тотожні танцю на кістках, йдеться у коментарі.
Як зазначають в МЗС, «особисті образи неприйнятні у спілкуванні між людьми, особливо вони неприйнятні, коли образливі вислови адресуються державним діячам, які представляють суверенні країни та цілі об’єднання країн. На жаль, підходи офіційного Мінська до відносин з Європейським Союзом, багатьма іншими учасниками міжнародної спільноти в останні місяці все менше відповідають нормам міжнародного спілкування».
«Українська держава, український народ непохитні у своєму теплому, дружньому ставленні до білоруського народу. У день пам’яті жертв трагедії на ЧАЕС ми поділяємо біль наших сусідів, так само, як вони, не сумніваємося, поділяють наш. Сподіваємось, керівництву Білорусі вистачить відповідальності перед власними громадянами повернутися до конструктивної політики співробітництва і з Україною, і з ЄС, які бажають бачити Республіку Білорусь процвітаючою, демократичною та успішною», йдеться у коментарі Департаменту інформаційної політики МЗС.
Як повідомляв УНІАН, О.ЛУКАШЕНКО заявив, що керівництво України продемонструвало несамостійність своєї політики відносно Білорусі, відкликавши під тиском Єврокомісії своє запрошення, направлене білоруському лідеру, на Київський саміт з питань безпечного і інноваційного використання ядерної енергії.
"На жаль, вошивості вистачає і у нинішнього керівництва України. Питання треба задати ЯНУКОВИЧУ, чому білоруський Президент не присутній на їхніх заходах", - сказав О.ЛУКАШЕНКО.
За його словами, Київ почав «танцювати під дудку» Брюсселя у відносинах з Білоруссю.
http://www.unian.net/ukr/news/news-433003.html
2011.04.26 | ukr_girl
МЗС не правi! Лукашенко вiдповiв вiрно та по сутi.
2011.04.27 | Isoлято
Нє, шось ваш Підєр тутки нє вдупліл...
Він же ж так гарно вміє співати про "казлоф каторыє мішают жыць"... От би й зараз чогось такого завернув на адресу нєґоднєка Лукашэнкі... А за нього чомусь якесь "МЗС" розписуїцця, причому вєжліва так, шо аж тошно вгорлє. Ніпарядакъ!2011.04.27 | Регіонал
Наш Лідер готовий все пробачити близькому другу!
2011.04.27 | Kulish
Re: А Лідер Білорусі спростував хибне уявлення про "казлів"...
Тепер з подачі мудрого Лукашенка ми знаємо, що є "казли", які допомогають жить нашому Лідеру!2011.04.27 | Хвізик
я думаю, Лукашенко має таємну угоду з Києвом щодо опору кремлівській експансії
Відповідно, і дану заяву зроблено в рамках того таємного плану2011.04.27 | Регіонал
Re: я думаю, Лукашенко має таємну угоду з Києвом щодо опору кремлівській експансії
Хвізик пише:> Відповідно, і дану заяву зроблено в рамках того таємного плану
Таємний план по ходу справді добряче вставляє.
2011.04.27 | starlessblack
Цілком імовірно, що і Бенджамин Лайнус (чи навіть і Джон Лок) там замішані...
2011.04.27 | Kulish
БЕЛІНФОРМ повідомляє:
За даними Президента Лукашенка внаслідок Чорнобильської катастрофи в українській владі поширився педикульоз, а серед європейців - мутації у вигляді підвищеної волохатості та рогатості.Дослідження білоруських спеціалістів тривають....
2011.04.27 | star2009
Коменти посміхнули.
Пісенька МандавошкиМандавошка української л-ри, 29.10.2006 року
Ніч спадає в городах,
Люди лягають їбацця
Жисть вирує на лобках
Нєхуй вам чесацця!
А мене геть трошки,
Я маленька мандавошка
Ніц не любе мою плоть
Не жаліє, не пригріє
Так і хоче розколоть
А мене геть трошки,
Я маленька мандавошка
Між ногтями цвиркотить
Брискаєтсья кров"ю
Не дадуть мені на мить
Порадіть любові
А мене геть трошки,
Я маленька мандавошка
2011.04.27 | Чучхе
До речі, Степан Хмара сумнівається у "вошиввості" Януковича (/)
Як на мене, не дуже слушна заява Степана Ільковича, так як Ригорович говорив не про Україну, а тільки про її вшиве керівництвоhttp://24tv.ua/home/showSingleNews.do?hmara_so_vremenem_lukashenko_pozhaleet&objectId=89403
краинский общественный и политический деятель Степан ХМАРА считает недопустимым "чрезмерно эмоциональное" заявление Президента Беларуси Александра ЛУКАШЕНКО относительно отношений с Украиной.
Такое мнение он высказал в комментарии УНИАН.
"Очень досадно, что появилось такое заявление Президента соседней страны, братского нам белорусского народа. Мы хотели бы и надеемся, что будем строить наилучшие добрососедские связи. Досадно и недопустимо, что Президент Беларуси не удержался и бросился в чрезмерные эмоции. Это не красит вообще должностное лицо, а тем более - такое высокопоставленное должностное лицо соседней страны ", - сказал С.ХМАРА.
Он также выразил надежду, что со временем руководство Беларуси исправит эту ошибку.
"Думаю, что Александр ЛУКАШЕНКО со временем поймет и будет сожалеть о тех глупостях, которые он наговорил. Ведь он употребил просто неприличные выражения как по отношению к Украине, а также к Жозе Мануэлю БАРРОЗУ - европейскому чиновнику высокого ранга. Будем надеяться, что со временем если не ЛУКАШЕНКО, то руководство Беларуси вообще исправят эти ошибки, потому что эта позиция – неправильная", - отметил он.
К
2011.04.27 | GreyWraith
Що з того Лукашенка хотіти?
Дурний піп - дурна його молитва.2011.04.28 | kotygoroshko
Миколо, нащо Ви це робите????Re: До речі, Степан Хмара сумнівається у "вошиввості" Януковича (/)
навіщо Ви постите це лайно?з яких пір рупором Степана Ільковича Хмари став московський Інтерфакс?
по-перше, чому Вас не здивувало, що на сайті 24ТБ-телеканалу нема відеосюжету з прямою мовою Хмари?
по-друге, чому Ви не вказали, що в кінці тексту на сайті 24ТБ є лінк на першоджерело - Інтерфакс?
Чучхе пише:
> Як на мене, не дуже слушна заява Степана Ільковича, так як Ригорович говорив не про Україну, а тільки про її вшиве керівництво
>
> http://24tv.ua/home/showSingleNews.do?hmara_so_vremenem_lukashenko_pozhaleet&objectId=89403
>
> краинский общественный и политический деятель Степан ХМАРА считает недопустимым "чрезмерно эмоциональное" заявление Президента Беларуси Александра ЛУКАШЕНКО относительно отношений с Украиной.
>
> Такое мнение он высказал в комментарии УНИАН.
>
> "Очень досадно, что появилось такое заявление Президента соседней страны, братского нам белорусского народа. Мы хотели бы и надеемся, что будем строить наилучшие добрососедские связи. Досадно и недопустимо, что Президент Беларуси не удержался и бросился в чрезмерные эмоции. Это не красит вообще должностное лицо, а тем более - такое высокопоставленное должностное лицо соседней страны ", - сказал С.ХМАРА.
>
> Он также выразил надежду, что со временем руководство Беларуси исправит эту ошибку.
>
> "Думаю, что Александр ЛУКАШЕНКО со временем поймет и будет сожалеть о тех глупостях, которые он наговорил. Ведь он употребил просто неприличные выражения как по отношению к Украине, а также к Жозе Мануэлю БАРРОЗУ - европейскому чиновнику высокого ранга. Будем надеяться, что со временем если не ЛУКАШЕНКО, то руководство Беларуси вообще исправят эти ошибки, потому что эта позиция – неправильная", - отметил он.
>
> К
2011.04.28 | Чучхе
Взагалі, першоджерело - УНІАН. Нічого я не викривляю. Хмарі тре слідкувати за своїми висловлюван
2011.04.28 | thinker
Re: Взагалі, першоджерело - УНІАН. Нічого я не викривляю. Хмарі тре слідкувати за своїми висловл
треба ... Але на жаль, він вже НЕ може слідкувати... Так собі, потік свідомості...Я-я-я-я-я-яяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя