МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Тетяна Монтян голодує на знак протесту проти Житлового кодексу (ще є люди здатні на вчинки)

06/03/2011 | protoUKR
Адвокат Тетяна Монтян, яка голодує вже 13 день на знак протесту проти ухвалення Житлового кодексу, заявляє, що поки жодної реакції від політиків на її вимоги не надходило.

Монтян почала голодування на знак протесту проти внесення урядом до Верховної Ради проекту Житлового кодексу, який, за її словами, повертає Україну у рабовласницький лад.

Вона вважає, що кодекс змусить власників квартир в багатоквартирних будинках передати права на управління власним житлом "в руки корупційних структур".

Одночасно з протестом, Монтян просила владу прийняти інший законопроект №8474, яким пропонується внести "логічні" і "адекватні" зміни до закону про ОСББ.

http://www.pravda.com.ua/news/2011/06/2/6264296/

Відповіді

  • 2011.06.03 | 4vlada.net

    А як бути з тим, що вона не голодувала стосовно справи по педофілії?

    http://www.youtube.com/watch?v=-ZjpQY5s6fE
    На фоні цього:
    http://www.youtube.com/watch?v=YDHLNMZhNnw&feature=related
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2011.06.03 | protoUKR

      Якщо Вас це турбує заведіть окрему тему та насолоджуйтесь там розмовами про педофілію

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2011.06.03 | 4vlada.net

        Ви, шановний, погляньте ці 2 відео, а потім самі насолоджуйтесь, а щодо 8474:

        Надаю таку інфу (зверніть увагу на ініціатора та на дату внесення):
        Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо об'єднань співвласників багатоквартирного будинку

        Номер, дата реєстрації: 8474 від 11.05.2011

        Сесія реєстрації: 8 сесія VI скликання

        Редакція законопроекту: Основний

        Рубрика законопроекту: Галузевий розвиток

        Суб'єкт законодавчої ініціативи: Кабінет Міністрів України
        Ініціатор(и) законопроекту: Азаров М.Я. Кабінет Міністрів України

        Головний комітет: Рибак В.В. Комітет з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики

        Інші комітети: Міщенко С.Г. Комітет з питань правової політики
        Баранов В.О. Комітет з питань бюджету
        Макеєнко В.В. Комітет з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради України
        Тарасюк Б.І. Комітет з питань європейської інтеграції


        Проходження законопроекту
        Дати та стан проходження:

        Опрацьовується в комітеті
        31.05.2011 Включено до порядку денного
        31.05.2011 Вручено для ознайомлення
        13.05.2011 Передано на розгляд комітету
        11.05.2011 Передано на розгляд керівництву
        11.05.2011 Одержано Верховною Радою
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2011.06.03 | protoUKR

          Я Монтян - вірю бо вона неодноразово доводила свою правду а дружині можливого педофіла - не вірю

          Про педофілів в окрему тему! Не загажуйте мою тему такою гидотою - хай вони всі згорять в Аду (педофіли та їх гламурні повії)
    • 2011.06.03 | 123

      звісно цікавіше поговорити про Монтян а не про кодекс. на Монтян в нас усі добре знаються!

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2011.06.03 | protoUKR

        Починайте про Житловий Кодекс - я підтримаю

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2011.06.03 | 4vlada.net

          8474, шановні у студію, щоб про пед...лов та Монтян не згадувати

          Доречі, його подавав Хіврич, якого Янукович вчора звільнив!

          ПРОЕКТ
          Вноситься
          Кабінетом Міністрів України
          ЮМ. АЗАРОВ
          “ ” 2011 р.
          ЗАКОН УКРАЇНИ
          Про внесення змін до деяких законодавчих
          актів України щодо об’єднань співвласників
          багатоквартирного будинку
          __________________________________________

          Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
          І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
          1. У Земельному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3—4, ст. 27):
          1) статтю 42 викласти в такій редакції:
          “Стаття 42. Земельні ділянки багатоквартирних жилих будинків
          1. Земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди і прибудинкові території, надаються об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку у постійне користування.
          2. Порядок використання земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди і прибудинкові території, визначається співвласниками.
          3. Розміри та конфігурація земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди і прибудинкові території, визначаються на підставі проектів розподілу території кварталу, мікрорайону та відповідної землевпорядної документації.”;
          2) у статті 89:
          частину першу після слів “лише громадянам” доповнити словами “, якщо інше не передбачено законом”;

          частину четверту викласти в такій редакції:
          “4. Співвласники земельної ділянки, що перебуває у спільній сумісній власності, мають право на її поділ або на виділення з неї окремої частки (крім співвласників багатоквартирного жилого будинку).”;
          3) частину другу статті 92 доповнити пунктом “г” такого змісту:
          “г) об’єднання співвласників багатоквартирного будинку.”.
          2. У Цивільному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 40—44, ст. 356):
          1) абзац перший частини другої статті 369 після слів “всіх співвласників” доповнити словами “, якщо інше не встановлено законом”;
          2) частину другу статті 382 викласти в такій редакції:
          “2. Власникам квартири, нежитлового приміщення у дво- або багатоквартирному житловому будинку належать на праві спільної сумісної власності приміщення загального користування, опорні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку (але в межах прибудинкової території), в тому числі всередині або за межами нежилого приміщення, квартири, яке обслуговує більше однієї квартири, нежилого приміщення, а також споруди, будівлі, які призначені для забезпечення потреб усіх власників квартир та нежитлових приміщень, які розташовані у багатоквартирному будинку, а також земельна ділянка, на якій розташовано багатоквартирний будинок та належні до нього будівлі, споруди.”.
          3. У Законі України “Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку” (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 10, ст. 78; 2006 р., № 4, ст. 60; 2011 р., № 6, ст. 41):
          1) у статті 1:
          в абзаці другому слова “асоціація власників жилих будинків” замінити словами “асоціація об’єднань співвласників багатоквартирного будинку”;
          абзаци четвертий і п’ятий виключити;
          абзац восьмий викласти в такій редакції:
          спільне майно у багатоквартирному будинку (далі — спільне майно) — приміщення загального користування, опорні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку (але в межах прибудинкової території), в тому числі всередині або за межами нежилого приміщення, квартири, яке обслуговує більше однієї квартири, нежилого приміщення, а також споруди, будівлі, які призначені для забезпечення потреб усіх власників квартир та нежилих приміщень, які розташовані у багатоквартирному будинку, а також земельна ділянка, на якій розташовано багатоквартирний будинок та належні до нього будівлі, споруди;”;
          абзац дев’ятий після слів “створена власниками” доповнити словами “квартир та нежилих приміщень багатоквартирного будинку”;
          абзац десятий викласти в такій редакції:
          “прибудинкова територія — територія навколо багатоквартирного будинку, яка визначається на підставі відповідної землевпорядної документації і призначена для обслуговування багатоквартирного будинку;”;
          абзаци дванадцятий і тринадцятий викласти в такій редакції:
          “уповноважена особа співвласника — фізична або юридична особа, яка на підставі договору або закону має право представляти інтереси співвласника;
          управитель — особа, яка за дорученням об’єднання здійснює управління спільним майном і забезпечує належну експлуатацію багатоквартирного будинку відповідно до цього Закону та умов договору;”;
          доповнити статтю абзацом такого змісту:
          “співвласники багатоквартирного будинку (далі — співвласники) — співвласники спільного майна багатоквартирного будинку.”;
          2) у статті 4:
          у частині першій слова “його членів” замінити словом “співвласників”;
          частину третю доповнити реченням такого змісту: “Власники квартир та нежилих приміщень у двох і більше багатоквартирних будинках, об’єднаних спільною прибудинковою територією, елементами благоустрою, обладнанням, інженерною інфраструктурою, можуть спільно створити одне об’єднання.”;
          у частині четвертій слова “власників приміщень” замінити словом “співвласників”;
          частину п’яту викласти в такій редакції:
          “Господарче забезпечення діяльності об’єднання може здійснюватися як власними силами об’єднання (шляхом самозабезпечення), так і шляхом залучення на договірних засадах суб’єктів господарювання.”;
          частину восьму доповнити реченням такого змісту: “Об’єднання не несе відповідальності за зобов’язаннями власників приміщень у будинку.”;
          доповнити статтю частиною такого змісту:
          “Майно, придбане об’єднанням за рахунок внесків та платежів співвласників, є спільною власністю власників квартир та нежилих приміщень у багатоквартирному будинку.”;
          3) у статті 6:
          частину першу викласти в такій редакції:
          “Об’єднання може бути створене лише власниками квартир та нежилих приміщень багатоквартирного будинку (багатоквартирних будинків).”;
          у частині третій і першому реченні частини четвертої слова “власником будинку або” виключити;
          у частинах четвертій, шостій — восьмій та одинадцятій слово “власник” в усіх відмінках і формах числа замінити словом “співвласник” у відповідному відмінку і числі;
          частину одинадцяту доповнити реченням такого змісту: “У разі створення об’єднання власниками квартир та нежилих приміщень у двох і більше багатоквартирних будинках, правомочність зборів та результати голосування визначаються окремо щодо кожного будинку.”;
          доповнити статтю частинами такого змісту:
          “Установчі документи об’єднання підписує голова установчих зборів або інша уповноважена ними особа.
          Органи місцевого самоврядування в тримісячний строк після державної реєстрації об’єднання забезпечують передачу йому технічної документації багатоквартирного будинку, включаючи акт прийняття в експлуатацію, технічний паспорт і плани інженерних мереж.”;
          4) у статті 7:
          в абзаці четвертому частини першої слова “сумісній” та “(неподільного майна)” виключити;
          абзаци п’ятий, тринадцятий, п’ятнадцятий частини першої виключити;
          доповнити частину другу реченням такого змісту: “Включення до статуту відомостей про склад співвласників не є обов’язковим.”;
          5) у частині першій статті 8 слова “та власники садиб” виключити;
          6) статтю 9 виключити;
          7) у статті 10:
          у частині першій слова “його членів” замінити словом “співвласників”;
          частину четверту доповнити реченнями такого змісту: “Якщо на загальних зборах відсутній кворум, необхідний для прийняття рішень, правління може призначити письмове опитування співвласників (далі — опитування) та утворити відповідну комісію для його проведення. Рішення про опитування приймається правлінням того ж дня, на який скликалися загальні збори, що не відбулися, а опитування проводиться протягом двох тижнів. Результати опитування мають силу рішення загальних зборів об’єднання і повідомляються всім співвласникам у тому ж порядку, що і рішення загальних зборів. Порядок проведення опитування визначається статутом об’єднання.”;
          у частині восьмій:
          абзац сьомий після слова “визначення” доповнити словами “переліку і”;
          абзац дев’ятий викласти в такій редакції:
          “визначення розміру матеріального та іншого заохочення членів правління;”;
          в абзаці десятому слово “об’єднання” виключити;
          доповнити статтю після частини десятої новою частиною такого змісту:
          “Рішення щодо визначення переліку та розмірів внесків і платежів співвласників, стосовно порядку користування спільним майном, а також щодо передачі в користування об’єктів, які належать до спільного майна, фізичним і юридичним особам, реконструкції та капітального ремонту будинку або зведення господарських споруд вважається прийнятим, якщо за нього проголосували не менш як 2/3 співвласників, яким у сукупності належать на праві власності квартири та нежилі приміщення в багатоквартирному будинку загальною площею не менш як 2/3 загальної площі квартир та нежилих приміщень у багатоквартирному будинку. З інших питань рішення приймаються простою більшістю голосів співвласників або їх представників, присутніх на зборах, якщо інше не встановлено статутом об’єднання або законом.”.
          У зв’язку з цим частини одинадцяту — шістнадцяту вважати відповідно частинами дванадцятою — сімнадцятою;
          8) статтю 11 виключити;
          9) у статті 12:
          у частині першій:
          абзаци перший і другий викласти в такій редакції:
          “Управління спільним майном у багатоквартирному будинку здійснює об’єднання через свої органи управління шляхом:
          належної експлуатації багатоквартирного будинку та забезпечення дотримання відповідних умов користування власним та спільним майном власників квартир і нежилих приміщень;”;
          в абзаці четвертому слова “майну, яке перебуває у нього на балансі” замінити словами “спільному майну”;

          частину другу викласти в такій редакції:
          “За рішенням загальних зборів функції управління спільним майном у багатоквартирному будинку можуть бути передані управителю відповідно до договору або асоціації відповідно до її статуту.”;
          частину третю виключити;
          у частині четвертій слова “цим Законом” замінити словом “законом”;
          10) у статті 13:
          частину першу викласти в такій редакції:
          “Якщо функції управління спільним майном у багатоквартирному будинку за рішенням об’єднання передано управителю, відносини між ним та співвласниками регулюються договором, який укладається між управителем та кожним співвласником відповідно до Типового договору, форму якого затверджує Кабінет Міністрів України.”;
          частину другу виключити;
          абзац сьомий частини третьої після слова “щомісячного” доповнити словами “внеску та”;
          частину четверту викласти в такій редакції:
          “Зміст договору затверджується загальними зборами об’єднання і є однаковим для всіх договорів управителя із співвласниками. При укладенні договору сторони змінюють затверджений загальними зборами текст лише у частині, що стосується інформації про співвласника, характеристик квартири, що йому належить, та/або нежилого приміщення.”;
          у частині п’ятій слова “і не залежить від членства в об’єднанні, за винятком випадку, коли власник і управитель є однією особою” виключити;
          у частині шостій слова “обов’язкові платежі”, “неподільного майна та відповідної частки загального майна”, “нарахованих платежів” замінити відповідно словами “обов’язкові внески та платежі”, “спільного майна”, “нарахованих сум”;
          частину сьому виключити;
          11) у статті 14:
          назву статті викласти в такій редакції:
          “Стаття 14. Права співвласника”;
          у частині першій:
          абзац перший викласти в такій редакції:
          “Співвласник має право:”;
          абзац сьомий виключити;
          у частині другій слово “воно” замінити словом “об’єднання”;
          у частинах третій — п’ятій слово “власників” замінити словом “співвласників”;
          у частині четвертій слова “прав власника” замінити словами “співвласником своїх прав”;
          12) у статті 15:
          назву статті викласти в такій редакції:
          “Стаття 15. Обов’язки співвласника”;
          у частині першій:
          абзац перший викласти в такій редакції:
          “Співвласник зобов’язаний:”;
          в абзаці шостому слова “інших власників” замінити словами “інших співвласників”;
          абзац восьмий після слова “належні” доповнити словами “внески та”;
          абзац дев’ятий після слів “інших власників” доповнити словами “квартир та нежилих приміщень”;
          у частині другій слова “власників —” та “відповідно до законодавства” виключити;
          13) статтю 16 викласти в такій редакції:
          “Стаття 16. Права об’єднання
          Об’єднання має право відповідно до законодавства та статуту:
          створювати органи управління та визначати умови їх діяльності та оплати;
          приймати рішення щодо надходження та витрати коштів об’єднання;
          визначати порядок утримання, експлуатації та ремонту спільного майна відповідно до статуту;
          укладати договори на виконання робіт та надання послуг для об’єднання;
          встановлювати розміри внесків та платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного і ремонтного фондів;
          за рішенням загальних зборів передавати в заставу належні об’єднанню права вимоги за внесками співвласників;
          для виконання статутних завдань здійснювати господарче забезпечення діяльності об’єднання в порядку, визначеному законом;
          визначати підрядника, укладати договори на управління та експлуатацію, обслуговування і ремонт майна з будь-якою фізичною або юридичною особою відповідно до статуту та законодавства;
          здійснювати контроль за своєчасною сплатою внесків та платежів;
          захищати права, представляти інтереси співвласників у судах, органах державної влади і органах влади Автономної республіки Крим, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності;
          за рішенням загальних зборів використовувати приміщення в житловому комплексі для потреб органів управління об’єднання.
          Загальні збори членів об’єднання мають право делегувати асоціації, до якої входить об’єднання, частину повноважень власних органів управління.
          Об’єднання може стати засновником (членом) асоціації.”;
          14) у статті 17:
          у частині першій:
          в абзаці третьому слово “об’єднання” виключити;
          в абзаці четвертому слова “платежів, зборів і внесків” замінити словами “внесків та платежів”, а слова “а також” замінити словами “у тому числі”;
          в абзаці п’ятому слова “платежі, збори і внески” замінити словами “внески та платежі”, а слова “а також” замінити словами “у тому числі”;
          в абзаці шостому слова “товариств з обмеженою відповідальністю” замінити словами “інших юридичних осіб”;
          у першому реченні частини третьої слова “його членів” замінити словом “співвласників”, а слово “об’єднання” виключити;
          15) в абзацах шостому і восьмому частини першої статті 18 слово “, асоціації” виключити;
          16) у статті 19:
          частину першу викласти в такій редакції:
          “Власникам квартир та нежилих приміщень у багатоквартирному будинку належить на праві спільної сумісної власності спільне майно у багатоквартирному будинку.”;
          частини другу — п’яту виключити;
          у частині шостій слова “права спільної власності на майно” замінити словами “спільного майна у багатоквартирному будинку”;
          17) у статті 20:
          назву статті після слова “обов’язкових” доповнити словами “внесків та”;
          частину першу викласти в такій редакції:
          “Частка співвласника в загальному обсязі обов’язкових внесків та платежів на утримання і ремонт спільного майна у багатоквартирному будинку встановлюється пропорційно загальній площі квартир та нежилих приміщень, що перебувають у його власності.”;
          частину другу виключити;
          частину четверту після слова “обов’язкових” доповнити словом
          “внесках і”;
          18) у статті 21:
          у частині четвертій:
          в абзаці п’ятому слова “обов’язкових платежів” замінити словами “обов’язкових внесків та платежів”, а слова “у разі укладення відповідного договору між власником приміщення та об’єднанням” виключити;
          доповнити частину абзацом такого змісту:
          “коштів, залучених на умовах кредиту або позики.”;
          частину шосту викласти в такій редакції:
          “Перелік та розміри обов’язкових внесків та платежів співвласників, а також порядок їх сплати встановлюються відповідно до статуту об’єднання.”;
          19) статтю 22 викласти в такій редакції:
          “Стаття 22. Забезпечення об’єднанням експлуатації багатоквартирного будинку, користування спільним майном у багатоквартирному будинку
          Для забезпечення потреб в експлуатації багатоквартирного будинку, користуванні спільним майном у такому будинку, включаючи поточний ремонт, утримання будинку та прибудинкової території, водопостачання та водовідведення, газо- та електропостачання, опалення, вивезення побутових відходів, об’єднання за рішенням загальних зборів може:
          виступати колективним споживачем (замовником) усіх або частини житлово-комунальних послуг;
          визначити управителя або виконавців окремих житлово-комунальних послуг, з яким (якими) всі співвласники укладають відповідні договори;
          задовольняти всі або частину зазначених потреб силами самого об’єднання шляхом самозабезпечення.
          Питання самозабезпечення об’єднанням експлуатації багатоквартирного будинку, користування спільним майном у такому будинку регулюються Господарським кодексом України в частині господарчого забезпечення діяльності негосподарюючих суб’єктів.
          Самозабезпечення об’єднанням експлуатації багатоквартирного будинку, користування спільним майном у багатоквартирному будинку може здійснюватися безпосередньо силами співвласників, а також шляхом залучення об’єднанням фізичних та юридичних осіб на підставі укладених договорів.
          У разі прийняття рішення про самозабезпечення об’єднанням експлуатації багатоквартирного будинку, користування спільним майном у багатоквартирному будинку об’єднання самостійно несе відповідальність перед співвласниками за забезпечення потреб у поточному ремонті, утриманні багатоквартирного будинку, водопостачанні та водовідведенні, газо- та електропостачанні, опаленні, вивезенні побутових відходів відповідно до закону. Відповідальність за забезпечення таких потреб перед наймачами, орендарями жилих і нежилих приміщень несуть співвласники, що здали в найм, оренду належні їм квартири, нежилі приміщення відповідно до договору найму, оренди.
          Для фінансування самозабезпечення об’єднанням експлуатації багатоквартирного будинку, користування квартирами, нежилими приміщеннями та спільним майном у багатоквартирному будинку співвласники сплачують відповідні внески та платежі в розмірах, установлених загальними зборами об’єднання. За згодою правління окремі співвласники можуть в рахунок сплати таких внесків та платежів виконувати окремі роботи в рамках самозабезпечення об’єднанням експлуатації багатоквартирного будинку, користування спільним майном у такому будинку.
          Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку оплачують холодну та гарячу воду, теплову та електричну енергію, природний газ, комунальні послуги (централізоване постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізоване опалення, вивезення побутових відходів) та послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій) за цінами (тарифами), встановленими для населення.
          З метою надання громадянам пільг та обчислення розміру субсидій на оплату житлово-комунальних послуг плата за послуги з утримання будинку та прибудинкової території, водопостачання та водовідведення, газо- та електропостачання, опалення, вивезення побутових відходів визначається виходячи із внесків та платежів, що сплачуються власниками об’єднанню на такі цілі.
          20) у статті 24:
          у частині першій слова “на баланс” виключити;
          у частині другій слово “об’єднання” виключити;
          у частині п’ятій слова “на обслуговування і ремонт неподільного та загального майна в житловому комплексі” виключити;
          21) у частині першій статті 25 слово “управителя” замінити словами
          “з управління”;
          22) друге і третє речення частини третьої статті 26 виключити;
          23) у статті 28:
          частини другу і третю викласти в такій редакції:
          “Об’єднання ліквідується у разі:
          придбання однією особою всіх приміщень у багатоквартирному будинку;
          прийняття співвласниками рішення про ліквідацію об’єднання;
          прийняття судом рішення про ліквідацію об’єднання.
          У разі ліквідації об’єднання кошти, що залишилися після задоволення вимог кредиторів, розподіляються між усіма співвласниками пропорційно загальній площі квартир та нежилих приміщень у багатоквартирному будинку, що перебувають у їх власності.”;
          у частині четвертій:
          у першому реченні слово “власника” замінити словом “співвласника”;
          у другому реченні слово “власник” замінити словом “співвласник”, а слова “приміщення в об’єднанні, незалежно від членства в ньому,” виключити;
          24) у тексті Закону слова “член об’єднання” в усіх відмінках і формах числа, “неподільне і загальне майно” та “неподільне та загальне майно”, “житловий комплекс” в усіх відмінках замінити відповідно словами “співвласник” у відповідному відмінку і числі, “спільне майно”, “багатоквартирний будинок” у відповідному відмінку.
          4. Статтю 23 Закону України “Про житлово-комунальні послуги” (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 47, ст. 514) доповнити частиною такого змісту:
          “Якщо власники приміщень у багатоквартирному будинку самостійно не визначили управителя та не створили об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, управителя таким будинком зобов’язаний визначити на конкурсних засадах орган місцевого самоврядування в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.”.
          ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, крім пункту 4, який набирає чинності з 1 січня 2015 року.
          Голова
          Верховної Ради України
      • 2011.06.03 | Sviatoslav D

        А що, кодекс теж займається голодуванням?

  • 2011.06.03 | 4vlada.net

    Здається мені, що Монтян готує Цушка до нової посади Тихонова! А може й на Тігіпка?

    З інтерв'ю Монтян за лютий(http://ua.for-ua.com/interview/2011/02/21/074406.html ):

    Своїми роздумами про нинішн ій політичний клімат в Україні, реформи і результати першого року правління Президента Віктора Януковича в ексклюзивному інтерв'ю кореспонденту ForUm'у поділилася адвокат Тетяна Монтян.

    - Тетяно, у двох словах: що Ви думаєте про нововведення у ЖКГ?

    - Ну, у двох словах тут не вийде. По-перше, люди, які займаються реформами ЖКГ, не мають ніякого комплексного плану реформ і, як я підозрюю, взагалі не мають ні найменшого поняття про те, що відбувається у ЖКГ і як все це виправити. Окрім, зрозуміло, тих, хто все прекрасно розуміє, але планує половити рибку у каламутній воді. Я маю на увазі лобістів нового проекту Житлового Кодексу.

    По-друге, тотальна безграмотність широких народних мас у питаннях власності та алгоритмів управління спільним неподільним майном здатна звести нанівець навіть найправильніші і найрадикальніші реформи. Однак займатися просвітою народу ніхто не збирається, бо темний, забитий народ дуже легко і зручно грабувати.

    По-третє, ніякі реформи ЖКГ неможливі без базової реформи правовідносин власності та співвласності (формалізація багатоквартирних будинків як цілісних майновий комплексів з індикацією ідеальних часток + винесення у натурі меж прибудинкових територій; доступ до інформації про співвласників; спрощення алгоритмів керування спільним майном). Однак ця реформа "зав'язана" персонально на Лавриновича, який у цих питаннях абсолютно некомпетентний, але при цьому користується безмежною довірою Януковича, який його вважає "генієм юриспруденції".

    І новина вчорашня (з наближеного до неї, мабуть, сайту:

    http://infoporn.org.ua/news/urn:news:34A191FB

    Яник просить Цушка розібратись із жеками-монополістами
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2011.06.04 | Koala

      На парашу, радше.

  • 2011.06.03 | protoUKR

    Жахіття Житлового кодексу "воскресають" Тетяна Бойко

    http://www.pravda.com.ua/columns/2011/06/2/6263549/

    На тлі гучного звільнення віце-прем’єр-міністра Тихонова, майже непоміченим пройшов розгляд в парламентському комітеті з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики міні-Житлового кодексу – законопроекту "Про внесення змін до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (автори – народні депутати Бондик, Баранов, Прутнік, Плотніков, Литвин, Крук, Харлім, Шпенів, Стельмашенко).

    Суть законопроекту – нав’язування керуючих компаній та позбавлення співвласників багатоквартирних будинків права голосу.

    Попри те, що законопроект № 8391 у порядку денному стояв третім питанням, розглянули його першим. При чому, за відсутності КВОРУМУ (було присутні 7 із 17 народних депутатів), а за 5 хвилин, рішення було прийнято одноголосно.

    Коли народний депутат Віктор Матчук, який запізнився, спробував повернутися до цього законопроекту і почав говорити про його абсурдність, решта депутатів почала шуміти, а голова комітету Володимир Рибак сказав, що обговорення закінчено. Правки можна буде вносити після першого читання.

    Річ у тім, що проект створює низку корупційних схем, звужує права споживачів житлово-комунальних послуг та усуває власників житла від права розпоряджатися своєю власністю, руйнує конкурентне середовище на ринку житлово-комунальних послуг.

    По-перше, в разі, якщо парламент підтримає цей проект, управління через залученого виконавця послуг стане єдиною можливою формою управління будинком. У цьому громадські експерти вбачають лобізм керуючих компаній, що таким чином намагаються захопити ринок управління житлом та не допустити до цього безпосередньо мешканців, об’єднаних в ОСББ (частина 6 статті 23).

    По-друге, автори проекту прагнуть позбавити управителя відповідальності перед власниками за надання комунальних послуг. Жодної відповідальності виконавця за якість наданих комунальних послуг законопроектом не передбачено (частина 8 статті 25).

    По-третє законопроект дозволяє ухвалювати рішення всього лише 33% голосів співвласників. Допускається навіть "заочне голосування", що відкриває зацікавленим особам широкі можливості для зловживань при прийнятті рішення про вибір виконавця послуг з управління будинком та інших важливих рішень щодо будинку.

    Більш того, законопроект передбачає можливість прийняття власниками житлових і нежитлових приміщень різних будинків спільних рішень "у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України".

    Це дає можливість, через маніпуляції з кворумом, на "спільних" "загальних зборах" приймати рішення щодо певного будинку навіть без участі власників приміщень у такому будинку (частини 7-11 статті 23).

    Законопроект також пропонує оплачувати комунальні послуги "пропорційно відношенню площі житлових чи нежитлових приміщень, які знаходяться в їх власності, до загальної площі житлових та нежитлових приміщень такого будинку".

    Таким чином, якщо проект буде прийнято, оплата за комунальні послуги на основі показів приладів обліку втратить сенс. Окрім того, пропозиція оплачувати послугу з централізованого постачання холодної води чи електропостачання, виходячи з площі приміщень, суперечить здоровому глузду (частина 16 статті 23).

    Після прийняття законопроекту існує ризик того, що споживачі будуть змушені окремо оплачувати послугу з управління, яку вони, по суті, вже оплатили в складі послуги з утримання будинку.

    Адже визначені проектом обов'язки виконавця послуг з управління будинком значною мірою співпадають з обов'язками, які за чинним законодавством несе виконавець послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій (стаття 25).

    Законопроект також обмежує конкуренцію на ринку послуг з управління будинками. Він створює привілейовані умови для підприємств комунальної форми власності.

    Він передбачає, що "орган місцевого самоврядування на час відсутності прийнятих власниками рішень ... на конкурсних засадах визначає виконавця послуг з управління будинком", але "проведення конкурсу не є обов’язковим при визначенні органами місцевого самоврядування в якості виконавця послуг з управління будинком особи, власником якої є відповідна територіальна громада" (частина 2 статті 24).

    Автор має підозру у тому, що ці "виконавці послуг з управління" будуть лобіювати питання з виділенням державних коштів для проведення капітальних ремонтів для себе, адже як неорганізованим співвласникам взяти ці кошти (навіть у разі їх наявності), а на шляху ОСББ штучно створюватимуться всілякі перешкоди, щоб у співвласників відпало бажання навіть думати про самоорганізацію.

    P.S. Після прийняття цього "страховочного" закону, фактично, відпаде потреба у прийнятті нового Житлового кодексу, проти якого активно виступає громадськість. Адже основні ідеї вже будуть реалізовані, Житловий кодекс може хіба що їх закріпити.

    Тільки громадський розголос та суспільний протест може зупинити лобі керуючих компаній, що прагнуть захопити ринок та качати гроші із співвласників в необмеженому обсязі, не маючи перед ними жодних зобов’язань, а також задушити конкуренцію на ринку послуг з управління, ще не давши їй народитися.

    Тетяна Бойко, Громадянська мережа ОПОРА для УП
  • 2011.06.04 | Lexa62

    Спочатку вона розказувала як Луценко вдає з себе голодуючого

    , кепкувала з його голодовки, а потім, коли публіка побачила Луценка в тюрмі - раптом вирішила сама поголодувати. Як писав один блогер, режим трахає своїх лакеїв та ще й примушує їх приймати неприродні пози.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2011.06.05 | 4vlada.net

      Вот-вот!

      http://censor.net.ua/ru/news/view/167984/montyan_ne_verit_lutsenko_koroche_yugochka__jalkoe_chmo_ves_etot_jalkiyi_piar_rasschitan_na_lohov

      Монтян не верит Луценко: "Короче, Югочка жалкое чмо Весь этот жалкий пиар рассчитан на лохов"

      Адвокат Татьяна Монтян поделилась своими соображениями по поводу голодовки экс-министра внутренних дел Юрия Луценко и состояния его здоровья

      Голодание чрезвычайно полезно для здоровья практически любого взрослого, практически здорового человека. Все это известно любому, кто когда -либо интересовался вопросом голодования, а потому история с голодовкой Югочки Луценко это оголтелая клоунада, пишет Татьяна Монтян в своем блоге, сообщает Цензор.НЕТ. Каждый может оценить правдоподобность басен Югочки, который будто бы сбросил 20 килограммов за 19 дней голодовки без любых физических нагрузок и другой калорие - затратной деятельности вроде кормления младенца.Читайте также на Цензор.НЕТ: Монтян: "Когда Колесников насладиться местью, а из Луценко вытрясут деньги и он сдаст всех, его отпустят"

      Весь этот жалкий пиар рассчитан только на лохов, которые никогда не пробовали избавиться от лишнего веса и посчитать калории, утверждает она. Поэтому наш Югочка, пользуясь всем этим пиаром, тупо поправляет свое здоровье, приводит свой вес хотя бы в относительную норму, да еще при этом пробивает на жалость наивных лохов, которые верят всему этому цирку.Смотрите также на Цензор.НЕТ: У Луценко состояние средней тяжести. ДОКУМЕНТ

      Ко всему вышесказанному следует добавить, что страждущий пациент Югочка получает и бесплатное лечение по полной программе тем самым отбирая последние крохи бесплатных медикаментов у десятков тяжелых больных, которые, в отличие от этого здорового жырного бугая, в н их действительно нуждаются, добавила госпожа Монтян. Короче, Югочка жалкое чмо. Понятно, что он не хочет сидеть и делает все, чтобы спрыгнуть с кичи .
    • 2011.06.06 | Sviatoslav D

      Re: Спочатку вона розказувала як Луценко вдає з себе голодуючого

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2011.06.06 | 2

        Ну и дерьмо. Тетяна, конечно.

  • 2011.06.06 | 2

    Ну и ладно. А то раскабанела. Типо адвокат, ога.



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".