Укрпошта. Якість послуг
06/10/2011 | Tamerlan
31 травня відправив рекомендованого листа з Хмельницького до Києва. Увесь цей час телефонував адресату і пресував його за прогон з відповіддю. Щойно зателефонували і повідомили, що лист нарешті дійшов.
Питання: це тільки мені так щастить з вітчизняним сервісом, чи як?
Не розумію, як можна 360 км їхати 11 днів.
Питання: це тільки мені так щастить з вітчизняним сервісом, чи як?
Не розумію, як можна 360 км їхати 11 днів.
Відповіді
2011.06.10 | Хвізик
Re: Укрпошта. Якість послуг
Tamerlan пише:> 31 червня відправив рекомендованого листа з Хмельницького до Києва. Увесь цей час телефонував адресату і пресував його за прогон з відповіддю. Щойно зателефонували і повідомили, що лист нарешті дійшов.
> Питання: це тільки мені так щастить з вітчизняним сервісом, чи як?
> Не розумію, як можна 360 км їхати 11 днів.
могли на сортуванні помилитися і не туди заслати. Таке трапляється у будь якій країні. Не переймайтеся
2011.06.10 | zmej_gorynych
Не перейматися? А що Ви на оце скажете? До речі, більше року пройшло, а віз і нині там (л)
http://zmejgorynych.blogspot.com/2010/05/blog-post_09.html2011.06.10 | Tatarchuk
історія річної давнини зі мною (л)
З двома друзями ми вирішили запустити черговий дослідницький проект, розподілений між кількома регіонами нашої чудової батьківщини.Мені випало, як здавалося б, найнебрудніше з проекту - завести на першому-ліпшому поштовому відділені абонентську скриньку, регулярно заходити туди й отримувати документи, які потім доволі непоспіхом можна обробляти.
Пріключєнія почались вже на тому етапі, коли я заявився у приглянувшуся поштову філію, що розташована недалеко від мене і гарантує приємну коротку прогулянку від дому до пошти.
Наче знак, на шляху я зустрів стару знайому, яку не бачив багато місяців - і коли вона почула, куди я прямую, негайно порадила взяти іншу пошту, бо та, як вона виразилася, є абсолютно совковою. Але підказати мені несовкове поштове відділення вона, трохи подумавши, категорично відмовилася, отже я дійшов до запланованої пошти.
.. У душному, наче з навмисно викочаним повітрям, приміщенні товпиться всього лиш кілька клієнтів, яких приблизно та ж кількість поштальонів обслуговує вкрай повільно. Поки я чекав своєї черги, то упрів наче в бані, хоча зазвичай хорошо переношу температурні перепади: цього разу, здається, просто бракувало кисню.
І от черга доходить до мене, обслуга пошти вислуховує шо я хочу (абонентську скриню), і повідомляє мені що в них нема повноважень її мені завести. - Чому? дивуюся я. - Тому що Лєна Івановна (начальниця) строго настрого сказала всіх таких клієнтів пропускати особисто через неї.
Ну всьо було б нічого, я не маю застережень проти зустрічі із дивнуватою Лєною Іванівною, але от біда - пройти до неї не можна, а я можу тільки чекати коли вона вийде сама. Їй повідомили про такого "особливого" клієнта, але вона старанно дочекалася півгодини, після чого вийшла і урочисто оголосила мені, що в них почалася перерва на обід. Я втрачаючи культурні надбання своїх предків, вже не дуже ввічливо пообіцяв їм смачного, але попередив що прийду за півгодини. Ніфіга, обід в них півтори години! Ну добре, але я не залишив намірів.
Приходжу за дві години - Лєн-Ванівни вже нема на роботі. Всі є, вона пішла гуляти і невідомо, прийде чи нє. Тут я вже влаштував невеличкий мітинг, наслідком якого був телефон пошти (який мені не хотіли давати!) щоб я передтим як йти на хвилююче побачення з Лєною Іванівною, продзвонив чи вона там є фізично.
Мій другий похід стався відносно більш вдало - Лєна Іванівна мене прийняла, і довго допитувала для чого мені а/я тобто абонентська скринька. Я довго їй пояснював що це не її справа, для чого, а вона відмовлялася мені відповідати, чи є в неї вільні скрині. Причому прямо казала, що є вільні чи нема, залежатиме від моєї старанності і відвертості у відповідях.
Це я їй докладати відмовився, і зрештою звинуватив її у саботажі роботи пошти - прийшов кажу клієнт готовий на дурняка занести вам гривень пятьсот, а ви влаштовуєте йому мозгойойку. На що та пожвавилася і запитала чому така велика сумма. Це вже було занадто - я тицнув їй на прейскурант вивішений на самих абонентських скринях, з яких ясно витікало, скільки організації сплачують за а/я на рік. До речі, персонам це обходиться дешевше в кілька разів.
Тут Лєно Івановно стала допитуватись чи справді я готовий взяти на так довго скриню, і нарешті видала мені свою версію власної поведінки. Мовляв, ходят тут всякіє, беруть скрині на кілька місяців, а потім постійно скандали: то щось заборонене їм присилають, то для афьор використовують, і карочє що так що так постійно пошту трясе міліція або прокуратура.
Нарешті мені виписали чек, вдумайтеся, який я мав піти на головпштамт та обміняти його на виписаний рахунок на цю послугу. Поки я недоумівав навіщо все так складно, співробітниця мені натякнула, що я можу оплатити все тут прямо налом, але без чеку і рахунку (!), а в якості бонусу мені скостять частину суми. Тоді я розізлився і запитав, чи не можу взагалі розрахуватися безналом, у будь-якій валюті, чим ці приколи з налічкою без чеків. Мені було заявлене тверде "ні".
Далі я поперся на головпошту, в якій, уявіть собі, мене відслали до озороняємого якимсь загоном приміщення адмінстрації, де на бозна якому поверсі зручно розташувався "Відділ маркетингу". При цьому охорона намагалася взяти собі мій паспорт, або хоча би, після моєїрішучої відмови, дізнатися моє прізвище. Всеж-таки анонимно мені вдалося пройти до адмінбудівлі до відділу, де мене прийняли вкрай радушно ... але замість виписати чека, всунули величезний, на 5 сторінок дрібним шрифтом, договір про оренду того клятого ящика. Мало того, що я мав все це прочитати на предмет підводних каменів, від мене ще й потребували всі які тільки можна реквізіти "фірми", тобто організації, яку я представляю - банківські рахунки, свідоцтва про реєстрацію, і ще всяку муть (якої я, звісно, на руках не мав).
Окей, я все це беру і несу до товариша який на юридичних папірах знається.
Тим часом наш формальний директор, висолопивши язика, заповнює договір, більше схожий на анкету, і привозить з іншого міста України оригінали вказаних там документів. Ми йдемо вже удвох, і тут охорону починає ковбасити подвійно: а навіщо вам сразу двоїм проходити до таких віп-персон, як відділ марекетингу самої головпошти. Ми знов проникаємо без віддачи паспортів, які в нас настійливо вимагали, охоронцюпропонуємо йти нас супроводжувати, піднявши сраку, до кабінету, якщо він так хвилюється - той аніруш, хоча таких ледарів там аж 4 колеги сидять.
Тут ми віддаємо договір, заповнений з нашого боку, нас тут само на місці розчаровують тим, що окрім оригіналів всіх-всіх документів ми мали принести ще й ксерокопії їх же. Причому ксерокс який стоїть прямо в них - "не працює". Починає тіпати вже не только мене, але й друга-начальника. Тут "відділ маркетингу" вискользує з кабінету і прискользує з ксерокопіями раніше, ніж ми второпали що щойно він без нашого дозволу щез із нашими документами кудись.
Ви думаєте, це все? А от і ні. Підписано договір тільки з нашого боку, а відділ маркетингу ще має віддасти його на підпис - страшно сказати - рукаводству головпшоти. Якого, звісно, опівначетверту вже нема на роботі.
Наступного дня підпис красується на договорі про цю нікчемну послугу, надання одної абонентської скрині. Тільки тут нам виписують рахунок, який ми напрочуд швидко (в порівнянні з цією тягомотиною) оплачуємо у комерційному банку. І от фінал: я стою на порозі тої самої "приглянувшейся сразу же" пошти, віддаю кіпу документів. Лєна Івановна ще передзвонює у мене на очах на головпошту, щоб пересвідчитися чи не є я шахрай, чи я там справді був і чи справді не заколібався всі ці договори підписати. Ще й питається, чи не краще мені поки не видавати скриню, а почекати поки прийде підтвердження оплати рахунку ...)))) Але щось там зламалося чи її геніальну ідею просто не розслишалі как слєдуєт, і от чюдо: мені торжественно вручили довбаний ключик від довбаного ящічка, підійти до якого і взяти звідти кореспонденцію може будь-хто, особливо якщо у нього є ключик від шафи, булавка або перочинний ножик.
http://www.nemae-chasu.org/forum/view.php?bn=community_main&key=1274472420
2011.06.10 | Tamerlan
Re: історія річної давнини зі мною (л)
Зрозуміло, то я ше абдєлался льохкім іспуґам )Та, як каже мій молодший: "Це не смішно"...
2011.06.10 | Tatarchuk
Re: історія річної давнини зі мною (л)
Tamerlan пише:> Зрозуміло, то я ше абдєлался льохкім іспуґам )
У свою чергу, я тепер обминаю приміщення головпошти десятою дорогою - навіть коли просто є ідея купити конверта чи газети, я купую в неафільованих структурах.
> Та, як каже мій молодший: "Це не смішно"...
А от тепер цікаве питання. Ахметов мріє котрий рік Укрпошту приватизувати. Ви як були б, за чи проти? ))
2011.06.10 | zmej_gorynych
Особисто я безумовно "за" як мінімум з 2-х причин
Tatarchuk пише:[dd]
> А от тепер цікаве питання. Ахметов мріє котрий рік Укрпошту приватизувати. Ви як були б, за чи проти? ))
Сабдж.
Номер раз: гірше, ніж зараз є ця, сцуко, "королівська" пошта, вже не буде. А може щось зміниться і на краще?
Номер два: завжди якось чи то краще, чи то оптимальніше повертати "централізовано вкрадене" (одним злодієм, чи однією бандою), ніж вкрадене "розсипом" ХЗ скількома дрібними гопниками
2011.06.11 | Tamerlan
Re: історія річної давнини зі мною (л)
Tatarchuk пише:> А от тепер цікаве питання. Ахметов мріє котрий рік Укрпошту приватизувати. Ви як були б, за чи проти? ))
Та най воно горить синім вогнем ) Всі ці укрпошти, укрстандарти, etc - гидка згадка про Савєцкій Саюз. Хай купує хто хоче і в кого є гроші ) Просто тепер буду користуватися іншими варіантами, дякувати Богу вони є.
2011.06.10 | Хвізик
шановні панове! Ну Ви просто завйобуйете... Розкажу історію, що була зі мною у США
Так сталося, мій приятель з Арізони відправив мені одного й того самого дня 2 листи. То один лист дійшов до мене за 3 дні, а другого десь лиха година носила 2 тижні.Ну то й що????
Лист не пропав, а дійшов. Ніяких претензій до поштової служби виставити неможливо, та й немає на то сенсу...
Хочете терміново - посилайте кур"єрською поштою, а флудити на майдані з цього приводу немає смислу. Його все одно ніхто, крім нас з Вами, не читає...
2011.06.10 | Tatarchuk
а на кгб не думали?
2011.06.10 | Хвізик
а коли Вас востаннє на 3 букви посилали?
2011.06.10 | Tatarchuk
коли якийсь мудак зустрівся. здається, він був пьяний всіську
2011.06.11 | rais
Шановні панове! Ну Ви просто ...
Таке ставлення до якості послуг, Хвізику, дивне. Арізона, Житомирщина, Херсонщина... Яка різниця? Послуга сплачена, якість послуги задекларована? В такий спосіб можна виправдовувати невідповідність якості лік, харчів, комунальних, транспортних послуг... Щось раніше за Вами подібного похерізму не було помічено.А Укр Пошта просто залишилася елементом совка, уламком системи ваших улюблених Рад, як і профспілки, КОММунальні господарства, МОЗ, МЗС, судова та правоохоронна системи...
2011.06.11 | aidsua
Re: Укрпошта. Якість послуг
Tamerlan пише:> 31 червня відправив
Karl Friedrich Hieronymus Freiherr von Münchhausen
2011.06.11 | Tamerlan
Re: Укрпошта. Якість послуг
Звичайно, 31 травня, дякую, вже виправив )aidsua пише:
> Tamerlan пише:
> > 31 червня відправив
> Karl Friedrich Hieronymus Freiherr von Münchhausen