янучари заперли у залі іноземних журналістів (л)
06/15/2011 | Tatarchuk
Іноземних журналістів зачинили у конференц-залі. Щоб не зустрілись з Януковичем
http://tyzhden.ua/News/24656
Вітчизняних та іноземних журналістів зачинили у залі президент-готелю «Київській» після виходу звідти президента Віктора Януковича. Про це повідомили «Українській правді» журналісти, присутні на конгресі для російськомовної преси.
Після свого виступу Янукович зі сцени пообіцяв присутнім відповісти на їхні запитання після заходу.
Коли президент у супроводі не менше 10 охоронців пішов до виходу, іноземні журналісти побігли за ним, сподіваючись на брифінг, однак охорона закрила двері перед ними.
Охоронці порадили пресі пройти на інший вихід, але ті двері також виявилися зачиненими.
Журналістів без пояснення причин близько 15 хвилин тримали в зачиненій конференц-залі.
Нагадаємо, у середу Янукович, виступаючи з вітальним словом на ХІІІ Всесвітньому конгресі російськомовної преси, заявив, що сьогодні в засобах масової інформації переважає опозиція, а не влада.
http://tyzhden.ua/News/24656
Вітчизняних та іноземних журналістів зачинили у залі президент-готелю «Київській» після виходу звідти президента Віктора Януковича. Про це повідомили «Українській правді» журналісти, присутні на конгресі для російськомовної преси.
Після свого виступу Янукович зі сцени пообіцяв присутнім відповісти на їхні запитання після заходу.
Коли президент у супроводі не менше 10 охоронців пішов до виходу, іноземні журналісти побігли за ним, сподіваючись на брифінг, однак охорона закрила двері перед ними.
Охоронці порадили пресі пройти на інший вихід, але ті двері також виявилися зачиненими.
Журналістів без пояснення причин близько 15 хвилин тримали в зачиненій конференц-залі.
Нагадаємо, у середу Янукович, виступаючи з вітальним словом на ХІІІ Всесвітньому конгресі російськомовної преси, заявив, що сьогодні в засобах масової інформації переважає опозиція, а не влада.
Відповіді
2011.06.15 | Арій.
"Заперли" - це задвинули, заштовхнули.
2011.06.15 | Мартинюк
Уявляю які саме "іноземні" журналісти приїхали на конгрес російськомовної преси
Та ще й в Україну. Це щось якби конгрес протестантів у Дубліні, чи всесвітня католицька конференція в Ольстері.Сказали би зразу - Януковичу чого то влом стало спілкуватися із русофілітичним пейсателями... Може вже так привик "висловлюватися на державній мові" що не був певний що йому вдастся витримати режим "світової" російськомовності.
Врешті й делікатне питання - а якою мовою взагалі то повинен був би спілкуватися Президент України з "іноземними пейсатєлями"?
2011.06.15 | Tatarchuk
то вам росіяни вже не іноземці, чи просто зранку вус відклеївся
а за неявну підтримку Януковича щодо вчинку з "русофілітичним пейсателями" зачот2011.06.15 | rais
І вус, і вкус...
2011.06.15 | Мартинюк
На фкусс и цвет таффарищей нєт
Це я так мовою "світового конгресу"2011.06.15 | Tatarchuk
таварищі є і дуже несподівано спливають з деяких
прямо таки вистрибують зсередини як чортики, і прямо з комсомольскими значочками2011.06.15 | Мартинюк
Даффайте ищо - Красіво ж так виражаєтеся
Tatarchuk пише:> прямо таки вистрибують зсередини як чортики, і прямо з комсомольскими значочками
І ще про комсомолочок легковдітеньких з тацями ікорно-коньячними - плісс
2011.06.15 | Tatarchuk
ця історія для мене лиш просто Історія
Мартинюк пише:> І ще про комсомолочок легковдітеньких з тацями ікорно-коньячними - плісс
Класні в вас, бачу, спогади. Я ні, не застав. Але про це є у Войновича і в монументальній літературі
2011.06.15 | Мартинюк
Ну я би радив Вам сами собі "вус поправити" бо кацапофільну тусовку маскувати під іноземних
"іноземних журналістів " то піар поганий. Особливо всяких Бузін з Кічігінами.І надувати з цього приводу "обурені щоки" про "зневагу до світової преси" також не треба.
А дії Януковича у цій ситуації я підтримую зовсім не "неявно", а цілком явно. Явніше не буває...
2011.06.15 | Tatarchuk
я вусів не ношу, а в вас таки відклеївся
у вас множина "кацапофіл" зі словом "іноземний журналіст" не перетинається, я це поняв. Даєте тільки зайвоо привода постібатися.Мартинюк пише:
> І надувати з цього приводу "обурені щоки" про "зневагу до світової преси" також не треба.
Не світова, а іноземна. Журіки російськомовні з країн СНД - це іноземці, що ви були палко заперечували
> А дії Януковича у цій ситуації я підтримую зовсім не "неявно", а цілком явно. Явніше не буває...
Дякую, я це занотую. Що ви підтримуєте коли чувак спочатку обіцяє бріфінг, а потім запирає їх десь там і тікає - у цій ситуації якщо ті є кацапи.
2011.06.15 | Хвізик
Re: я вусів не ношу - тому й не носите, бо відклеїлися
2011.06.15 | Tatarchuk
як у вас? а якже спиритичні сеанси з Кабудом
2011.06.15 | Мартинюк
Еге ж таки так "у тій ситуації", а з вусами у вас галюники
Я не є "трансформером" такої останньої марки як Ви, а деякі речі у собі взагалі не міняю. Наприклад вуса - або вони є, або їх немає ...Не частіше раз у два-три роки.І ще я так зрозумів що Ви мене трохи тойво "попугаяти" вирішили чимось? Чи то вже мені сі видало ?
Tatarchuk пише:
> у вас множина "кацапофіл" зі словом "іноземний журналіст" не перетинається, я це поняв. Даєте тільки зайвоо привода постібатися.
>
Але от кому з кого ???
2011.06.15 | Tatarchuk
для протоколу
Іщо раз прямо занотуємо: ви підтримуєте як янучари заперли журиків, щоб дати свому головному янучарі збігти з обіцяного ним бріфінгу. Тому що (с) ви є послідовний - бо журіки не простиє, а російськомовниє. Так?2011.06.15 | Мартинюк
Угу - і ще будь ласка запишіть мене в "оголтєлые русофобы"
А також нагадайте всім що "вот Юлия Тимошенко абизатильно пришла би, сто коробов лапші б навішала і навіть по 100 баксів кожному писателю її прес-сєки потім б у карманчик сунули"- таке не раз колись бувало на її пресухах.
2011.06.15 | Tatarchuk
в оголтельіє записав, а з русофобами накладочка вийшла: ви їх за іноземців не маєте
Мартинюк пише:> А також нагадайте всім що "вот Юлия Тимошенко абизатильно пришла би, сто коробов лапші б навішала і навіть по 100 баксів кожному писателю її прес-сєки потім б у карманчик сунули"
> - таке не раз колись бувало на її пресухах.
А ось і Тимошенко пригадали. Я знав, я знав. Але сабж: оголтело підтримувати Януковича не значить бути навіть русофобом (причому як правило - якраз не значить)
2011.06.16 | Мартинюк
Відкликаю заяву - я виявися жертвою бютівського агітпропу
Насправді Янукович нічого не проявив і ніяких войовничих кацапів не опускав . Просто хтось з бютівських журналістів не зміг задати заготовлені запитання, які мали на меті довести причетність Ющенка до факту проведення в Україні Конгресу російськомовної преси. Тому всіх собак спустили на русолюбивого та істинно православного Януковича , який не справився з організацією належної прес-конференції і цим своїм пофігізмом похерив всі агітаційні заготовки.Тому БЮТ вирішив "настучати" на нього Москві...
2011.06.16 | Tatarchuk
якась каша і поток сознанія. пруфлінк в студію
або хоча б логічний зв"язок поміж 1 та 2 реченням (слова "просто" і "насправді" недостатньо)Мартинюк пише:
> Насправді Янукович нічого не проявив і ніяких войовничих кацапів не опускав . Просто хтось з бютівських журналістів не зміг задати заготовлені запитання, які мали на меті довести причетність Ющенка до факту проведення в Україні Конгресу російськомовної преси.
2011.06.16 | Tatarchuk
все, я за вас знайшов. Не знав, що ви досі цінуєте СаабщеніяТАСС
На редакційну адресу ТК надійшов лист від помічника Олександра Курдіновича, у якому свою оцінку події висловив перший заступник гендиректора ИТАР-ТАСС Михайло Гусман. Наводимо його коментар без змін:"Я услышал много позитивных отзывов от представителей нескольких десятков стран, присутствующих на мероприятии, которые были очень благодарны Виктору Януковичу за то, что он в своём плотном графике нашёл время для открытия и участия в первом пленарном заседании Конгресса. Формат участия Виктора Фёдоровича предполагал приветственное слово участникам Конгресса и рассказ о работе по проведению реформ в стране. Президент Украины выступил с достаточно подробной и объективной речью. Не совсем понимаю позицию украинских коллег, у которых, возможно, накопилось много вопросов к главе государства, но, повторюсь, формат мероприятия, не предполагал отдельной пресс-конференции Януковича".
2011.06.15 | Sakharov
А які б не були - це преса. І чинити так з пресою - хамство.
2011.06.15 | Хвізик
Хвьодорович - ТАК!
2011.06.15 | Tatarchuk
дайош тьомную замість бріфінгу. Хвізика - в Гуантанамо, і ні граму коксу
2011.06.15 | Хвізик
то тих дурналістів треба на Гуантанамо
2011.06.15 | Tatarchuk
а хвьодорич замість цього прийшов до них на з"їзд та виступав
2011.06.15 | Хвізик
Хвьодорович дуже тонкий і грамотний політик
2011.06.15 | Sakharov
Хам він. І цим все сказано.
2011.06.15 | Хвізик
Хам, чи не хам - це категорія оціночна. А з кацапами повівся грамотно
2011.06.15 | Sakharov
Ви певні що там були самі кацапи? А хоч би й так, з пресою так не чинять.
Це, до речі, з ним не вперше - у 2004-му українських журналістів підчас візиту його до Дніпропетровська загнали у заґратоване приміщення і тримали там півгодини. Посадова особа, котра собі таке дозволяє, хам і лайно.2011.06.15 | Мартинюк
Ну ось і офіцкоментар : (/)
Протое що Віктор Федорович насправді дуже зайнятий державним справами зая , а борзописців і фуршетологів заблокував росіянський боярин НаришкінПотенційний глава Держкомтелерадіо пояснив, чому закрили журналістів
Середа, 15 червня 2011, 19:00
Версія для друку
Коментарі
5
Формат конгресу російськомовної преси не передбачав спілкування з президентом Віктором Януковичем.
Про це повідомив перший заступник глави Державного комітету телебачення та радіомовлення Олександр Курдінович присутній на заході, повідомляє "Телекритика".
"Президент зі сцени звертався до присутніх у залі, що вони можуть поставити йому запитання. Він передбачав, що ці запитання будуть поставлені, коли він знаходиться на сцені. Охочих не було, ніхто не підняв руку і не звернувся до нього. Тож після закінчення промови він попрямував до виходу їхати далі за своїм графіком", - розповів Курдінович.
Він наголосив, що іншого формату спілкування з президентом не передбачалося, оскільки у конгрес-холі не було місця, крім сцени, для організації підходу преси.
За словами першого заступника глави Держкомітету відкриття конгресу російськомовної преси не завершилося промовою президента: захід тривав ще протягом години.
Зачинені двері конференц-зали Курдінович пояснив тим, що в холі Янукович провів особисту зустріч з керівником адміністрації президента Російської Федерації Сергієм Наришкіним.
"Оскільки ця зустріч відбувалася тет-а-тет, охорона зробила все можливе, щоб не завадити проведенню розмови", - припустив він.
Після спілкування з паном Наришкіним президент вирушив у робочу поїздку до Вінниці, повідомив Курдінович.
16 червня Верховна Рада планує розглянути подання президента Віктора Януковича про призначення Олександра Курдіновича головою Держкомтелерадіо замість Юрія Плаксюка.
2011.06.15 | Хвізик
вищий пілотаж дипломатії: українці влаштували діло так, що кацап заблокував кацапів
2011.06.16 | Sakharov
Re: Ну ось і офіцкоментар : (/)
http://www.radiosvoboda.org/content/article/24236374.htmlПід час свого виступу перед учасниками конгресу Президент України двічі говорив про те, що готовий буде відповісти на всі запитання після заходу.
Утім, коли Віктор Янукович пішов до виходу, охорона закрила двері перед журналістами. Охоронці порадили пресі пройти на інший вихід, але ті двері також виявилися зачиненими. Журналістів без пояснення близько 15 хвилин тримали в зачиненій конференц-залі
2011.06.16 | Tatarchuk
Re: Ну ось і офіцкоментар : (/)
Sakharov пише:> http://www.radiosvoboda.org/content/article/24236374.html
>
> Під час свого виступу перед учасниками конгресу Президент України двічі говорив про те, що готовий буде відповісти на всі запитання після заходу.
Ну так він і відповів - боярину Наришкіну, а не його підлеглим. Все як при малоросійських гетьманах
2011.06.16 | Tatarchuk
ось і офіційна ерекція Мартинюка на спілкування янучари з неіноземцем Наришкіним
2011.06.16 | Мартинюк
А Ви мене підло обманули
Яж то подумав що Віктор Федорович здійснив героїчний чин національно-свідомого керунку, а це виявилася звичайна образа бютівських журналістів на відсутність фуршету.2011.06.16 | Tatarchuk
лікуйтеся. Не я вам підсунув Наришкіна і не я вас змусив "у тій ситуації" хвалити Януковича
2011.06.16 | Мартинюк
Ну в принципі зрозуміло - "я не я, і деза не моя"
Хоча в принципі деза таки не Ваша - Ви її з інтернету притягли2011.06.16 | Tatarchuk
ви вже щось спростували, щоб назвати дезою? Пруфлінк буде чи буде як з Сардінієй?
і не забудьте вказати що саме є деза. Це не той випадок, коли достатньо відробитися значком " "2011.06.16 | Мартинюк
Це Ви про ту Сардинію , яку вигадали жиди та єзуїти ?
2011.06.16 | Tatarchuk
подивися мапу. і де там персонажи вашої епічної дези-2008?
2011.06.15 | Мартинюк
В нужном месте и в нужний час
А Бузину і Табачника конєшно жалко - їм довелося виправдовуватися...2011.06.15 | Хвізик
а ще, він Путіну був рило начистив. Кремлівські піарівці не знали, як виправдатися
Мартинюк пише:> А Бузину і Табачника конєшно жалко - їм довелося виправдовуватися...
"жалко у пчёлки"
2011.06.16 | Tatarchuk
Re: Хвьодорович - ТАК! Влада патронує Конгрес російськомовної преси у Києві (л)
До Києва з усього світу з’їхалися журналісти, які пишуть російською мовою. Президент Янукович посприяв підготовці, зокрема і фінансово. Втім скільки витратили грошей з держбюджету в адміністрації президента не кажуть.Щороку подібні конгреси Всесвітня асоціація російськомовної преси проводить у різних країнах. Торік російськомовні журналісти зустрічалися в Ізраїлі. До цього в Німеччині, Франції, Болгарії та інших країнах. В Україну російськомовні ЗМІ запросила керівник головного управління з гуманітарних питань адміністрації президента Ганна Герман, яка брала участь й у торішній зустрічі. Вона каже, що все це робиться задля "реклами України у світі". «Сюди приїхало 300 журналістів. Це значить 300 разів десь, в якихось медіа пролунає слово Україна. Вони пишуть і мовлять на 200-мільйонну аудиторію. Це ж безкоштовна реклама», - прокоментувала Ганна Герман. Президент Віктор Янукович, виступаючи на заході намагався достойно розрекламувати не Україну, а свої успіхи на ниві розбудови демократії. «Ми створили на, мій погляд, нормальні умови для розвитку демократичних інститутів. Ми прийняли закон... Як він у нас називається?.…Про доступ до публічної інформації. Це якщо бути точним», - повторив Віктор Янукович.
Україномовні медіа – «слабенькі»
На запитання Deutsche Welle, чому влада з таким розмахом не підтримує україномовну пресу, представниця адміністрації президента Ганна Герман зауважила, що у світі ЗМІ, які пишуть і мовлять українською, дуже слабенькі. Якщо нова хвиля української діаспори у Португалії, Іспанії, Росії, Польщі зможе організуватися і заявити про себе, то тоді влада можливо і підтримає цей процес, але не втручатиметься, наголосила Герман. Щодо ситуації на медіаринку України, де домінує засилля російськомовних видань вона відповіла. «Ситуація є яка є. Якщо є попит, то є пропозиція».
Приклад Литви
Натомість у Литві, яка теж входила до СРСР, ставлення до російськомовної преси зовсім інше, а ніж в Україні, розповів Deutsche Welle головний редактор газети «Литовський кур’єр» Валерій Третьяков. Лише 25 відсотків медіа ринку Литви становить російськомовна преса. Литовська влада не надає жодних преференцій та підтримки ні ЗМІ, які публікуються литовською мовою, ні російськомовним виданням.
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15156492,00.html
2011.06.16 | Хвізик
Хвьодорович - ТАК! Щоб зупинити небажаний процес, його слід очолити!
2011.06.16 | Tatarchuk
а що Наришкін Януковича опікає, то мабуть така хитра тонка гра
2011.06.16 | Боббі
не треба маніпулювати: то наришкін запер в залі русофілітіків
2011.06.16 | Tatarchuk
Наришкін командує охороной Януковича? а чо, непогана версія
2011.06.16 | Боббі
наришкін їздить без охорони?
2011.06.16 | Tatarchuk
у вас з Мартинюком якась хвороба на двох
той на питання про зустріч на Сардинії "думає" що я питаю и існує такий острів, ви на зауваження що охорона була янучарська - приписуєте мені думки про відсутність охорони в Наришкіна.Будьте простіші: дайте лінк на те, що охорона була москальська боярська - і удєлайтє куллєг Хвізика і Мартинюка, які вже другу добу радісно фейрверкують охороні Януковича.
2011.06.16 | Боббі
я в захопленні від вашого піклування про самопочуття русофілітіків.
хоча, як на мене, русофілітики мали б бути готовими до того, що вони — гімно, порожнє місце:Умовно кажучи, їм просто прямою мовою вказали на місце. Хто там це зробив, чекісти з охорони Наришкіна, чи чекіст з охорони Януковича вже не так важливо.
2011.06.16 | Tatarchuk
хороший злив, зараховую
Боббі пише:> Умовно кажучи, їм просто прямою мовою вказали на місце. Хто там це зробив, чекісти з охорони Наришкіна, чи чекіст з охорони Януковича вже не так важливо.
Чи правда чи неправда - неважливо, справді. Для вас )) Непогане зізнання
2011.06.17 | Sakharov
Re: янучари заперли у залі іноземних журналістів. І не пускали їх до сортиру (л)
http://www.unian.net/ukr/news/news-441176.htmlМаразм крєпчал.