Аналогія того, що творить Москва за потурання Києва у Львові.
06/21/2011 | Pavlo Z.
Жили собі чоловік і жінка, який оженив її на собі проти її волі, бив постійно і принижував. Одного дня у вересні до хати під приводом звільнення жінки від жахів вдерся інший чолов'яга, який вигнав першого, але згвалтував жінку. Після цього до хати вдерся третій, хто прогнав другого і згвалтував жінку. Після цього повернувся другий, прогнав третього і згвалтував жінку.
При всьому цьому на крики: "Гвалтують!" ніхто ніколи не реагував
Врешті жінці вдалося виставити за двері другого. Пройшли роки. Все начеб нічого - особливо у порівнянні з минулими кошмарами. Але ось одного дня у її двір вламується другий з криками: "А чому це ти мені не вдячна за те, що я тебе звільнив від третього?"
І при цьому знову ніхто не реагує - навіть охоронець, найнятий жінкою, знизує плечима.
При всьому цьому на крики: "Гвалтують!" ніхто ніколи не реагував
Врешті жінці вдалося виставити за двері другого. Пройшли роки. Все начеб нічого - особливо у порівнянні з минулими кошмарами. Але ось одного дня у її двір вламується другий з криками: "А чому це ти мені не вдячна за те, що я тебе звільнив від третього?"
І при цьому знову ніхто не реагує - навіть охоронець, найнятий жінкою, знизує плечима.
Відповіді
2011.06.21 | Tatarchuk
якась надто жіноча аналогія з елементами садомазо
Можливо воно для жінок підійде до серця, але ж тут чоловіки переважно. Ототожнювати себе з жінкою їм неприродно, тому такі аналогії спонукають думати про народ і країну у третій особі.Аналогія є куди простіша. Була собі баба Москва, довго гуляла і портила життя всім з ким перетряхувалася. Оженила на собі хлопця Києва (ну буває, зальот наприклад), той завів з нею кількох дітей, ще кількох пасинків всиновив, а ще кількох вона вже у шлюбі нагуляла. Нарешті той дав розлучення. Тепер вона налаштовує всіх дітей - і його, і всиновлених, і нагуляних - проти хлопця. Обливає його лайном по самі вуха, той страждає. Хоча й сам не без гріха, чесно кажучи. Ну як, наглядніше? ))
2011.06.21 | Pavlo Z.
1.Аналогія - далеко не тотожність 2.Садо - є, як і у випадку зі Львовом, мазо - немає
Tatarchuk пише:> Можливо воно для жінок підійде до серця, але ж тут чоловіки переважно. Ототожнювати себе з жінкою їм неприродно, тому такі аналогії спонукають думати про народ і країну у третій особі.
А хто вас заставляє ототожнюватися? Щодо третьої особи - я дивлюся на Львів і ситуацію якраз збоку, тобто з позицій третьої особи.
Tatarchuk пише:
> Можливо воно для жінок підійде до серця, але ж тут чоловіки переважно. Ототожнювати себе з жінкою їм неприродно, тому такі аналогії спонукають думати про народ і країну у третій особі.
>
> Аналогія є куди простіша. Була собі баба Москва, довго гуляла і портила життя всім з ким перетряхувалася. Оженила на собі хлопця Києва (ну буває, зальот наприклад), той завів з нею кількох дітей, ще кількох пасинків всиновив, а ще кількох вона вже у шлюбі нагуляла. Нарешті той дав розлучення. Тепер вона налаштовує всіх дітей - і його, і всиновлених, і нагуляних - проти хлопця. Обливає його лайном по самі вуха, той страждає. Хоча й сам не без гріха, чесно кажучи. Ну як, наглядніше? ))
Незрівняно бридкіше. У мене - Львів жертва. У вас - збоченець-геронтофіл.
2011.06.21 | Tatarchuk
мазо - це коли багато думають про садо щодо себе
Pavlo Z. пише:> Незрівняно бридкіше. У мене - Львів жертва. У вас - збоченець-геронтофіл.
Збоченці якраз садисти і мазохисти, яким навіть сексменшину ніхто ніколи не оформить. Шлюб і розлучення - цілком пристойні гендерні відносини. Щодо "бридкіше", аналогії потрібні не для естетства, а для розуміння що роблять в аналогічних ситуаціях. І що треба робити, як вже втрапили у халепу.
З моєї аналогії цілком це зрозуміло - не реагувати на істерику баби, яка вас і так лайном поливатиме, що б ви ні робили. А зменшувати і зменшувати кола, в яких до її думки прислухатимуться. У відповідь їй теж не хамити і до рівня поливання лайном не опускатися.
2011.06.21 | Pavlo Z.
Я, звичайно, перепрошую, але у Вас проблеми.
В моїй аналогії - погляд збоку на ситуацію з іншими особами. Ситуацію "бєспрєдєльну", коли насильство робиться систематично і з задоволенням для того, щоб повністю отваринити жертву - те, що робилося у сталінських таборах. І якраз те, що намагаються робити ті ж самі сталіністи зі Львовом.Ви пропонуєте "аналогію", в якій роль відведена учаснику нинішньої дискусії, причому роль юного ідіота-геронтофіла, якого ви пропонуєте сприймати позитивно.
Бувайте, не маю ні часу, ні натхнення на продовження участі у ваших словоблудних дивацтвах.
2011.06.21 | Мартинюк
Незалік - "аналогія" як для Львова і для ситуації - неоковирна
Це нагадує спроби деяких учасників форуму порівняти бутафорських "псевдоєврейських легіонерів" 22.06.2011 з дивізіями Вермахту того 22 дня червня, але вже іншого 1941 року.Щонайбільше це стосується мерства чи головування в сільраді у якомусь із багатостраждальних не надто великих населених пунктів України.
Чи й ти також вирішив "додати драйву в завтрашню ситуйовину"?
Адже як не як - "озброєні бандити-головорізи ось-ось вторгнуться в беззахисні Бендери" ( Цхінвалі, Сухумі) ?
2011.06.21 | Pavlo Z.
Щось я ні хріна не зрозумів твій "бвндерівсько-єврейсько-вермахтівсько-сільрадо-цхінвальський"
ребус.А щодо останнього твого питання - проспися...