товарищі в штатском зайняли всі місця в залі суду над Тимошенко (л)
06/24/2011 | Tatarchuk
Народные депутаты и журналисты состоянию на 8:30 не могли попасть в зал заседаний Печерского районного суда Киева, где должно состояться заседание по делу Юлии Тимошенко, поскольку помещение фактически захватила группа неизвестных лиц.
Об этом сообщает пресс-служба БЮТ.
Народные депутаты фракции «БЮТ-Батькивщина» прибыли в Печерский районный суд Киева еще в 7.00, а около 7.30 первыми вошли в помещение суда, о чем свидетельствуют записи в журнале охраны.
Когда депутаты попытались пройти в зал судебных заседаний - оказалось, что он уже занят группой людей в штатском, которые отказались объяснять кто они и как попали в помещение.
Читайте на Цензор.НЕТ: Печерский суд заблокирован милицией и окружен демонстрантами. "Регионала" Калашникова облили водой
Майор милиции, который дежурит на входе в зал, сообщил, что так же не знает кто эти люди, и когда он пришел сегодня на работу - неизвестные уже находились в зале.
Таким образом власть продолжает заниматься фарсом, организуя судилище над лидером партии «Батькивщина» Юлией Тимошенко.
Как сообщала пресс-служба «Батькивщины», Министерство внутренних дел вчера вечером начало блокирования помещения и территории, прилегающей к Печерскому районному суду Киева
http://censor.net.ua/ru/news/view/173089/lyudi_timoshenko_i_jurnalisty_ne_mogut_popast_v_zal_suda__pomeschenie_zahvatila_gruppa_neizvestnyh_lits
Об этом сообщает пресс-служба БЮТ.
Народные депутаты фракции «БЮТ-Батькивщина» прибыли в Печерский районный суд Киева еще в 7.00, а около 7.30 первыми вошли в помещение суда, о чем свидетельствуют записи в журнале охраны.
Когда депутаты попытались пройти в зал судебных заседаний - оказалось, что он уже занят группой людей в штатском, которые отказались объяснять кто они и как попали в помещение.
Читайте на Цензор.НЕТ: Печерский суд заблокирован милицией и окружен демонстрантами. "Регионала" Калашникова облили водой
Майор милиции, который дежурит на входе в зал, сообщил, что так же не знает кто эти люди, и когда он пришел сегодня на работу - неизвестные уже находились в зале.
Таким образом власть продолжает заниматься фарсом, организуя судилище над лидером партии «Батькивщина» Юлией Тимошенко.
Как сообщала пресс-служба «Батькивщины», Министерство внутренних дел вчера вечером начало блокирования помещения и территории, прилегающей к Печерскому районному суду Киева
http://censor.net.ua/ru/news/view/173089/lyudi_timoshenko_i_jurnalisty_ne_mogut_popast_v_zal_suda__pomeschenie_zahvatila_gruppa_neizvestnyh_lits
Відповіді
2011.06.24 | 123
ці люди вдають з себе журналістів - бачу в ТБ що вони всі знімають фото та відео
2011.06.24 | Микола Гудкович
Це точно журналісти. Адже саме журналістів міліція радо пускає до суду
…не питаючи документів.ЗІ. А вони камери правильно тримають чи догори ногами?
2011.06.24 | 123
вмикніть 5ий канал - побачите все
2011.06.24 | AxeHarry
Re: Це точно журналісти. Адже саме журналістів міліція радо пускає до суду
А партрєти "таваріщєй" треба фотофіксувати шоб потім у часи післячугунія спитати кавєрзно.2011.06.24 | Pavlo Z.
Традиційна пацаняча схема. Вперше опробувана 31.10.03 в палаці "Юність" м.Донецька перед з'їздом
"Нашої України".Після приходу до влади ригів застосовуюється під час акцій опозиції перед ВР.
2011.06.24 | 123
а овації після юліних промов теж ці пацани влаштовують? які підступні...
2011.06.24 | Pavlo Z.
Юля завжди була доброю ученицею. Ригів - їх же зброєю:)
2011.06.24 | 123
ясно одне - Юля не збирається доводити в суді свою невинуватість
її позиція така, що незалежного суду в країні нема, і тому судити її в Україні нема кому. навіть якби вона привселюдно з*їла десять першокласників.формально це аргументується смішними аргументами - ключовим аргументом про відвід судді від Власенка був той, що Кузьмін є членом Вищої Ради Юстиції і тому цей суддя від Кузьміна залежить, як і всі судді України (що Власенко сам сказав). так можна відвести будь-якого суддю. Ключовим аргументом від Юлі був той, що суддя лише 2 роки працює і немає досвіду, а також той, що на цього суддю розписують всі справи про політрепресованих - хоча після цього вона відразу ж сказала, що таких судей двоє (іншим таким, на якого "все" розписують, є Вовк).
фактично юля намагається це все перевести в площину агресивного тупого піар-протистояння.
2011.06.24 | Kohoutek
Дуже розумна тактика з її боку. Адекватна ситуації.
2011.06.24 | 123
тактика може й розумна, але виглядає вона в реалі вкрай тупо зреалізованою
може звісно я надто естет або просто "не люблю юлю"2011.06.24 | MV
Першим слова про необхідність доказу невинуватості сказав Януковіч
другим - його апологет 123.скоро отримає підвищення і стане називацця 456.
2011.06.24 | Микола Гудкович
Припиніть це, будь ласка
2011.06.24 | MV
Я впевнений, що суд має доводити вину, а не навпаки. А Ви? (-)
2011.06.24 | Микола Гудкович
Я теж. Хто з цим сперечається?
2011.06.24 | Bayan
Re: Я теж. Хто з цим сперечається? - Парою постів вище це зробив 123.
2011.06.25 | 123
що суд має доводити вину - це неукство, це всі заперечують, хто основи права у школі вивчав
2011.06.24 | 123
доводити вину має обвинувачення, а не суд. суд має встановлювати істину
2011.06.24 | Микола Гудкович
Так, але пан МВ, здається, категоріально питає: чи має підсудимий доводити свою невинуватість?
2011.06.24 | MV
оцей суд встановить істину? хіба вони зважають на факти і аргументи?(-)
2011.06.24 | Микола Гудкович
Не знаю. Поки що суддя обмінюється люб'язностями з Тимошенко
Так істина точно не встановлюється...
2011.06.24 | 123
спочатку факти і аргументи треба суду надати, потім він на них зважатиме
суть відкритості процесу в тому, що громадськість має можливість оцінювати аргументацію сторін паралельно з судом, оцінювати логіку суду, закладено в його оцінках.з поведінки Юлі ясно, що вона відкристість процесу використовує зовсім для іншого. може це тактично й правильно (оскільки суд напевно залежний - але для мене неочевидно, чи означає відсутність повністю незалежного суду що Юля вправі безкарно чинити будь-які злочини), але особисто в мене втілення цієї тактики Юлею викликає відразу. Можливо це моя особиста проблема, я не заперечую
2011.06.24 | MV
у Вас це не проблема. у Вас це - робота. хто ж не знає? (-)
2011.06.24 | 123
Ви думали, роль обвинуваченого в процесі полягає у максимально витонченому матюганні судді?
2011.06.24 | Sviatoslav D
Янукович заявив про презумпцію невідворотності покарання, що цілком влаштовує його прихильників.
І відвертих і "пасивних". Вони ж не думають, що ситуація коли-небуть може змінитися на протилежну. Ось тоді ви побачите, як вони згадають усі права та усі обов'язки, юстицію, презумпцію, корупцію....2011.06.24 | Kohoutek
Який проффесіоналізм, така й реалізація.
123 пише:> може звісно я надто естет або просто "не люблю юлю"
Ви просто не любите Юлю
Любов - це таке почуття... Подобіє смєрті. ©
2011.06.24 | 123
мені теж здалося що реалізація вкрай примітивна і нефахова
Kohoutek пише:> 123 пише:
> > може звісно я надто естет або просто "не люблю юлю"
> Ви просто не любите Юлю
> Любов - це таке почуття... Подобіє смєрті. ©
>
але, дійсно, на неупередженість я не претендую - все від юлі мені здається таким самим, так що, можливо, в цього товару просто є свій покупець
2011.06.24 | Shooter
Вона вже раз програла. Через те що увірувала в тезу "Пі-аР - це все".
2011.06.24 | Микола Гудкович
В чому, щоправда, вона не відрізняється від багатьох інших
Цікаві саме юридичні моменти, вона могла б показати, що там дійсно немає складу злочину — і тоді вже тролити Януковоча і піаритися…
2011.06.24 | observеr
як можна довести невинуватість, якщо прокурор не доводить винуватість?
2011.06.24 | 123
прокурор ще не починав нічого доводити, Ви мабуть не знаєте що розглядав суд
до прокурора черга й близько не дійшла на момент юліних демаршей.2011.06.24 | observеr
але Ви вже знаєте, що він доведе винуватість, а юля не буде його спростовувати?
було:> прокурор ще не починав нічого доводити
2011.06.24 | 123
так, мені з поведінки Юлі та її команди вже ясно, що її тактика в іншому
я про це докладно написав, це мої особисті враження з побаченого у прямій трансляції.2011.06.24 | observеr
от і я свої враження від прокурорськх написав, компрене?
2011.06.24 | 123
можу тіки потішитися з Ваших здібностей
2011.06.24 | Убітий Єнот
а вона навіть по закону не повинна цього робити
2011.06.24 | 123
звісно не повинна, але як правило в обвинувачених є до цього не обов*язок, а інтерес
2011.06.25 | Убітий Єнот
такому суду з клоунадою, з Богословською
з якмись мутними типами у залі Тимошенко немає чого доводити. Її задача - довести світові, що це - не суд взагалі. Але навіть це роблять її ж противники.Регіонали - дегенерати, вони вже дискредитували суд. Їм би не допускати його політизації щоб зберігти видимість неангажованості, а вони самі партійців нагнали
2011.06.25 | 123
Ви дивилися початок судового процесу? Там було добре видно хто цей процес політизує
і хто всіма силами намагаєть зробити з цього шоу. Ніякої Богословської там було не видно і не чути.Убітий Єнот пише:
> з якмись мутними типами у залі Тимошенко немає чого доводити. Її задача - довести світові, що це - не суд взагалі. Але навіть це роблять її ж противники.
> Регіонали - дегенерати, вони вже дискредитували суд. Їм би не допускати його політизації щоб зберігти видимість неангажованості, а вони самі партійців нагнали
2011.06.25 | Убітий Єнот
партійці с суді що роблять?
Богословська що взяла на себе роль судді і слідчого не політизує процес?2011.06.25 | 123
ті які після тупого спіча Юлі влаштували там овацію? не знаю
2011.06.25 | Pest Control
Думаю, вони його спільно політизують.Мета процесу - збереження Тимошенко як технічного кандидата
2011.06.25 | 123
представники прокуратури і суддя поводилися абсолютно нормально. те що я бачив - зранку
2011.06.24 | 4vlada.net
Впевнений, що влада немає, принаймі, сценарію а також моделі розвитку подій
Але головне інше: продовжується знищення Тимошенко Фірташем для монопольного контролювання четвіркою (ви її знаєте) зовнішнього і внутрішнього газового ринку, а також усіх структур на ньому.Нічого персонального - тільки бізнес!
Додатково ж можливо і досягнеться мета - знизити її рейтинг ( так їм бачиться).
І непогано (для влади), що люди відволікаються (з хлібом не склалося, а шоу - зробимо)..
2011.06.24 | Shooter
Тешейра: суд відбувється в нелюдських умовах
2011.06.24 | Микола Гудкович
Як і майже всі українські суди… Тут вам не Португалія, пане Тешейро!
2011.06.24 | observеr
"Если послу Тейшейре не нравится климат в Киеве, пусть едет в Португалию. "
Васілій Кісєльовhttp://glavnoe.ua/news/n78798
2011.06.24 | Shooter
Тешейрі вже давно в Португалію пора, як на мене
Тому що лошара він українофобний конкретний. І дипломат з нього такий приблизно як з мене гравець на баяні.Але це не заперечує того, що Кісєльов мудак, а в залі суду відсутні кондиціонери.
Чи не так?
2011.06.24 | 123
представник ЄС обурений відсутністю в залі суду промислового кондиціонера (л)
http://www.pravda.com.ua/news/2011/06/24/6326251/Посол Єврокомісії Жозе Мануель Пінту Тейшейра вважає "нелюдськими" умови, у яких відбувається судове засідання Печерського райсуду щодо газових угод Юліії Тимошенко.
Про це він сказав журналістам під час перерви в судовому засіданні.
Посол відмовився надавати якісь політичні оцінки судовому процесу, водночас назвав умови, у яких відбувається суд, "нелюдськими".
За словами Тейшейри, підтвердженням цьому є і його зовнішній вигляд (посол вийшов з будівлі суду весь спітнілий).
"Я не можу давати політичну оцінку цій справі, але умови, в яких відбувається суд, нелюдські", - сказав він.
---
звісно нелюдські - судові засідання такого формату треба проводити в телестудії або на стадіоні, де є належні умови для натовпу збуджених людей і купи знімальної техніки. в залі суду умов для засідань такого формату не передбачено.
2011.06.24 | Torr
а де інщі представник демократичних країн?
2011.06.24 | dntsk
А в Донецьку в кабельній мережі щойно відрубили 5ий канал.
2011.06.24 | 123
нмд це видовище у несимпатиків Юлі ніяких позитивних емоцій не викликатиме
якщо вимкнули - то це якісь дурні мабуть2011.06.24 | Стас
А що? в Донецьку тільки прихильники Бандюковичей мешкають?...
Я не сумніваюсь, а знаю.Після півторарічного "покращення", їх осталося значно менше
.
2011.06.24 | DADDY
ось on line трансляція: http://intv.ua/76700-bk-rsus8i7gie9-9.html
2011.06.24 | Pavlo Z.
Якщо без емоцій - іде тьорка за бабло між представниками надвеликого привладного бізнесу.
Не було б мільярдерів у політиці - не було б ні теми, ні суду.2011.06.24 | 123
це якщо брати спрощений погляд борців з олігархами
2011.06.24 | Pavlo Z.
А неспрощений погляд їх холуїв? Прошу дуже.
2011.06.24 | Мартинюк
Ну ти прям як товарищь Артьом
Тавруєш буржуазних запроданців та інше охвістя2011.06.24 | Pavlo Z.
Троцькому слово не давали!:) (л)
http://www2.maidan.org.ua/news3/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1308689391&trs=-12011.06.24 | Мартинюк
Якщо без емоцій - Юля залетіла би під суд за будь якої влади, відмінної від її власної
Просто переберіть список всіх учасників першого туру президенських виборів 2010 і подивіться що саме вони казали про Тимошенко.2011.06.24 | Pavlo Z.
Неправда.
Мартинюк пише:> Просто переберіть список всіх учасників першого туру президенських виборів 2010 і подивіться що саме вони казали про Тимошенко.
1.Мені ніколи 2.Вони ВСІ обіцяли її віддати до суду?
2011.06.24 | Мартинюк
Так і Янукович не обцяв конкретно стосовно Юлі.
Одначе всі говорили про суворе покарання "сферичних бандитів і корупціонерів у всесферичному суді"Ну а кого владі шпиняти - звісно попередників, Тим більшне коли є за що ... Проблема ригів у тому що вони хотіли знайти у послужному списку Тимошенко щось таке чого вони самі не робили, або не роблять зараз . Тому безліч важливих і очевидно "судово перспективних" грішків ЮВ (простіше більшість їх) були свідомо "непомічені". Бо у проведеному ЮВ дерибані держ-нац бабла тотожна з регіонами частинра складає десь на 95% то й для розслідування залишився так званий "гульчин ніс"
2011.06.24 | Sviatoslav D
Це можна сказати про будь-яку владу, яка плює на закони і вважає демократичною лише себе
В наших умовах будь-хто з "невлади" у будь-який момент може потрапити під суд влади.2011.06.24 | Shooter
В т.ч. і владу ЮВКучми. Яка - нагадаю, - зірвала цілком законні вибори до ВР.
2011.06.24 | observеr
це дає право так діяти по відношен/ до неї? якщо ні, то нащо офтопиш?
2011.06.24 | Shooter
я би швидше сказав, що за зрив виборів до ВР був обов*язок її посадити
В нормальній державі.А далі я тобі вкотре повторю: так, вибіркове правосуддя є поганим. Але це НЕ заперечує того, що Юлю можуть цілком законно посадити.
Повторююся - IMHO є за що.
2011.06.24 | Sviatoslav D
А кого посадили за замах на зрив попередніх виборів та зрив виборів президента?
Хто повинен сісти за незаконне ухвалення злочинної політреформи?2011.06.25 | 123
то це були б політичні репресії?
2011.06.24 | Микола Гудкович
Ну, наприклад, в Науру немає мільярдерів у політиці, або на Гаїті…
І що, там добре жити? Це не критерій.
2011.06.24 | Pavlo Z.
Не смішіть непорівнюваними речами:)))
При їх масштабах і ВВП їхні мільйонери правлять за наших мільярдерів.2011.06.25 | Убітий Єнот
аналоги є. Статки в них менше але для тубільців - ті самі олігархи
На Гаїті держава чи не єдиний ресурс котрий може приносити прибуток. Але приносить і тамтешня еліта, що вся живе в одному районі Порт-о-Пренса дуже добре себе почуває, а от за межами того району - нелюдські злидні. На виборах кандидати- мешканці елітного району розказують виборцям як класно вони будуть жити, мешканці голосують. А недавно додому повернувся Жан-Клод Дюваль'є, ''бебі док'', місцеві жителі радо зустріли колишнього диктатора.Взагалі схема, за якою такі країни живуть схожі. Розвиток України незрівняно вищий, сутність еліти та сама.
2011.06.24 | Микола Гудкович
Слово Богословській: "Представникам Тимошенко не вдалося підкупити суддю"
Мадам Божевільска, я бачу, почувається в ситуації, як жаба в болоті )
2011.06.24 | 123
історії відомі й інші судді Печерського суду, які судили Юлю справедливо
хто забув - нагадую суддю Замковенка з того самого суду, який був його головою у кучмівські часи, але взяв Юлін бік, після чого, з одного боку, мав проблеми, з іншого - став нардепом від БЮТ.2011.06.24 | Микола Гудкович
Ну, і «рекламна справа» (л)
http://pravda.com.ua/news/2009/9/24/102138.htm
2011.06.24 | Микола Гудкович
Рєпартаж с зала суда: В залі суду до наступного засідання встановлять кондіціонери
Мабуть, Кіреєв влаштував втик: скільки, мовляв, мені там потом обливатися? І задуха, і спека, і переляк… А ну ставте кондішн!
2011.06.24 | 4vlada.net
Хто буде встановлювати (фірма?) за чий рахунок (чи у курсі казначество?)
Сьогодні ми повністю самоідентифікувалися перед європредставниками, як африканська, тобто, достатньо жарка країна2011.06.24 | Koala
"Клянуся казати PR, тільки PR і нічого, крім PR"!
2011.06.24 | Shooter
Крім того, і надалі публічно брехати (/)
http://www.pravda.com.ua/news/2011/06/24/6327776/"[ЮВКучма] нагадала, що перед цим [підписанням угоди з Росією] екс-президент Віктор Ющенко відкликав тодішнього голову Нафтогазу Олега Дубину з переговорів."
Дубина ж двічі стверджував протилежне: що він хотів щоби Ющенко його відклИкав. Але Ющенко його з переговорів не відкликАв.
********
Цікаво - які в неї граблі, які вона так облюбляє? Також Луї-Віттон?
2011.06.25 | Sviatoslav D
А де Дубина це стверджував?
2011.06.25 | Shooter
В інтерв'ю кілька річної давности та в "свіжих" показах в прокуратурі
2011.06.24 | Shooter
No comments
2011.06.24 | 4vlada.net
А от це потрібно як заставку перед новинами прокручувати
2011.06.24 | RuslanM
)Нажаль,ще раз переконався ,що в Україні суду немає-тільки, другосортний театр
2011.06.24 | Микола Гудкович
Шок! «…агрессия со стороны сторонников Тимошенко, которая переросла…»
«Огромная агрессия со стороны сторонников Тимошенко, которая почти переросла в открытое противостояние к любому проявлению элементов гражданского общества в Украине. Моя организация была растоптана, уничтожена, люди избиты, все, что мы подготовили для проведения своего общественного мероприятия, было уничтожено».Ну, і на десерт:
«Так и было. Мы стояли и молча смотрели, как уничтожали, провоцировали, оскорбляли, избивали, даже девушку молодую успели избить – не успели мы защитить».
В ефірі був відомий журналістофіл Олег Калашніков.
2011.06.24 | rais
Шок! Феміда регіонів проти Батьківщини.
Вбачається лише щось подібне:http://www2.maidan.org.ua/news3/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1293483759&trs=-1