Шкода - я минулого року вперше пройшов той техогляд як потрібно
Тобто не за "300 гривень" а на відповідно оснащених станціях , де на всіх моїх транспортних засобах виявили масу серйозних недоліків ( про які до речі зовсім не підозрівав) і кваліфіковано порадили де і як їх усунути.
Втім ліквідували, то й добре . Головне аби це все не вилізло якимось іншим чином і набагато клопітніше та дорожче ...
Скасування техогляду – political animals ціною в $200 млн.
Янукович вирішив скасувати техогляд для приватного автотранспорту.
Законопроект ще не зареєстрований, але його вже піарять на всіх каналах.
Очевидно, з рейтингами просто швах, якщо Янукович відважився на такий крок.
Популізм, цукерка виборцям – іншого пояснення такому рішенню нема.
І бути не може. Чому?
Доведеться нагадати передісторію.
Дія перша. Понад два роки тому, 4 лютого 2009 року, мною був зареєстрований законопроект 4014 про скасування техогляду (автори Гриценко, Беспалий). У червні того ж року він був відхилений Радою. Хто голосував «за»? Тодішня опозиція: фракція Януковича (119 голосів), КПУ (24) і Блок Литвина (20). Хто провалив скасування техогляду два роки тому? Тодішня влада: фракція БЮТ (нуль голосів) і частина НУ-НС (24).
Дія друга. Понад рік тому, 12 лютого 2010 року, повторно реєструю законопроект 5066 про скасування техогляду (автори Гриценко, Беспалий; текст ідентичний). Спочатку коаліція Януковича затягує час і більше року не виносить його на голосування. Нарешті 16 лютого 2011 року законопроект голосується, але за командою з Банкової не підтримується і відправляється …на доопрацювання. Хто цього разу голосував «за» скасування техогляду? Увага!!! Знову опозиція, тільки теперішня: фракція БЮТ (97 голосів) і НУ-НС (41). Хто провалив скасування техогляду два місяці тому? Увага!!! Знову влада, тільки теперішня: фракція Януковича (нуль голосів), КПУ (нуль) і Блок Литвина (нуль).
Висновки?
«Точка зрения определяется местом сидения» – для переважної більшості депутатів, урядовців і їхніх партійних вождів, президентів і прем’єрів. Змінювати позицію на 180 градусів – це флюгерство і безвідповідальність. Саме для таких безпринципних горе-політиків учені ввели в обіг термін – political animals, політичні тварини.
І тодішня, і теперішня влада виступала проти скасування техогляду з однаковими «аргументами»: на дорогах будуть гори трупів; система контролю МВС за приватним транспортом буде зруйнована; скасувати техогляд неможливо в принципі, бо його проведення нібито вимагає Євросоюз.
Всі ці аргументи неправдиві, надумані й не варті уваги. Натомість уся країна знає, що техогляд – це лише обман, корупція, побори, приниження, втрата часу і знущання над водіями.
Чому вони не скасовують техогляд? Відповідь очевидна: бо це корито і досить глибоке. «Ціна» питання – понад 100 мільйонів доларів тіньових доходів щороку для одних і, відповідно, такі самі втрати плюс мільярдні офіційні сплати для інших. Перших – десять тисяч працівників ДАІ з пірамідою передачі хабарів догори; других – дев’ять мільйонів приватних водіїв, яких мордують і змушують платити ці хабарі.
І от тепер – дія третя. Янукович у лютому дає команду валити законопроект Гриценка, натомість у квітні ініціює те саме – скасування техогляду. Причому невідкладно!
Тепер Кабмін дружно підтримає законопроект Януковича. Той самий Кабмін, який письмово заперечував мою ініціативу щодо скасування техогляду, наводячи пусті «аргументи», цитуючи норми і статті з різних законів. Political animals…
Мабуть, ні в кого немає сумніву, що три фракції (Януковича, Симоненка і Литвина) тепер проголосують «за» ініціативу Януковича. Ті самі фракції, які два місяці тому не дали жодного (!) голосу за скасування техогляду?! Political animals…
І ті самі штатні спікери ПР, які завзято заперечували мій проект, тепер наввипередки вихвалятимуть скасування техогляду, але вже за підписом їхнього кормчого, Лідера. Political animals…
Можна було б ображатися на плагіат, мовляв, Янукович украв ідею, інтелектуальну власність… Не стану ображатися, у мене є море інших ідей, я вам придумаю ще цікавіші:) Одна з них – щодо ліквідації Податкової міліції. Двічі реєструвалася і так само двічі провалювалася – уперед! Ліквідуйте! Мільйони підприємців спатимуть спокійніше. Не хочете, теж корито, ще глибше?! Political animals…
Можна було б радіти, мовляв, Янукович дослухався до вимог опозиції, почав реалізовувати мою президентську програму, яка містить пункт про скасування техогляду:)Радіти теж не стану, бо знаю: то не від глибинних переконань, не від бажання скасувати хабароємні функції держави, не від готовності слухати і чути – суспільство, опозицію, пресу. То від стрімкого падіння рейтингу Януковича, від провалу передвиборчих обіцянок і всіх заявлених реформ. Political animals…
Приємні відчуття насправді лише від одного: нарешті для дев’яти мільйонів водіїв припиняться знущання і побори. Це очевидний плюс. А мінус – втрати для людей: якби законопроект підтримали одразу, в 2009 році, за ці два роки хабарники не витягли би з кишень водіїв понад 200 мільйонів доларів, а крім того – мільярди гривень офіційних платежів за той нікому не потрібний техогляд. Political animals…
"
2011.07.05 | 4vlada.net
З"являються деякі деталі!
Щойно один експерт зазначив, що при такому законі є ймовірність, що без техогляду страхові компанії не будуть надавати страховку, а цей техогляд вже буде значно коштовнішим.
хочеш страховку. приведи машину до порядку.
Це дійсно де бізнес краще справиться за державу.
Але й нові авто будуть дешевше в страхуванні ніж розвалюхи, що теж правильно.
В законі вимагається від страхової провіряти техогляд
тільки для тих для кого обовязковий, а це платні послугу(таксі і тд) грузові до 3,5 тон раз на 2 роки
грузові від 3,5 раз на рік
автобуси і перевезення небезпечних грузів(бензовози наприклад) двічі на рік.
Страхова не може видати страховку на період що перевершує період дії техогляду.
Про приватний легковий транспорт, причепи, мотоцикли, який не використовуєтсья для отримання прибутку нічого не сказано. Але страхові в якийсь час все ж таки підуть на техогляд у "своїх центрах" можливо це буде просто включено в вартість страховки
виробники автівок рекомендують проходження ТО принаймні раз на рік
або частіше (за пробігом)
отже, нормальна цивілізована практика передбачає проходження ТО принаймні раз на рік на нормальній СТО, авторизованій виробником авта. Це вимоги виробника, потрібні для надійної, отже безпечної, експлуатації автомобіля.
Для того, хто слідує такій практиці, ніякої проблеми зі страхувальником бути не може за визначенням. Якщо хтось нехтує вимогами виробника автомобіля, він приймає на себе ризики фінансових наслідків такого нехтування. Якщо він хоче поділити ці ризики зі страхувальником, то страхувальник або візьме за це більше грошей, або запропонує все ж пройти ТО (для зменшення ризиків і зменшення їх ціни). Не бачу тут якоїсь проблеми.
що я на новій машині кожні 15 тис або раз на рік прохожу ТО.
тільки не технічний огляд, а технічне обслуговування.
А "дядя Ваня" на ВАЗ 2101 81 року випуску який ремонтує сам йому страховка буде коштувати явно дорожче чим новому авто.
Хоча якщо віднести мої затрати на ТО на страховку, то звісно що мені дорожче обійдеться.
Дядя Ваня має більший досвід водія, тож може бути значно безпечніший ніж Ви
2011.07.05 | zmej_gorynych
Ага ! Re: То, фактично, техогляд буде раз на рік?
2011.07.07 | BROTHER
Згоден, не будуть, згідно зі здоровим глуздом, але в нас як раз з глуздом не товаришують
4vlada.net пише:
> Ніколи нові авто не будуть дешевше в страхуванні ніж розвалюхи
2011.07.05 | zmej_gorynych
Абсолютно! Re: З"являються деякі деталі!
4vlada.net пише:
> Щойно один експерт зазначив, що при такому законі є ймовірність, що без техогляду страхові компанії не будуть надавати страховку, а цей техогляд вже буде значно коштовнішим.
Ага. Ось вам другий і третій косяк:
1. Як ви вважаєте, хто сертифікуватиме ті СТО, "ксіви" від котрих прийматимуться страховими компаніями?
2. Страховка видається на рік. А ТО було - на 2 роки То хто зекономив?
Вгадайте з одного разу
zmej_gorynych пише:
> 4vlada.net пише:
> > Щойно один експерт зазначив, що при такому законі є ймовірність, що без техогляду страхові компанії не будуть надавати страховку, а цей техогляд вже буде значно коштовнішим.
>
> Ага. Ось вам другий і третій косяк:
> 1. Як ви вважаєте, хто сертифікуватиме ті СТО, "ксіви" від котрих прийматимуться страховими компаніями?
Виробники автівок, наприклад - страхові компанії зараз приймають від них не лише "ксіви", а й рахунки до сплати.
> 2. Страховка видається на рік. А ТО було - на 2 роки То хто зекономив?
Страхуйтеся раз на два роки чи проходьте ТО щороку, не дуже ясно - на чому Ви хочете заощадити.
Ось тут все написано. Я й не думав заощаджувати. Це Ви чомусь подумали, що я про це думав
123 пише:
> zmej_gorynych пише:
> > 4vlada.net пише:
> > > Щойно один експерт зазначив, що при такому законі є ймовірність, що без техогляду страхові компанії не будуть надавати страховку, а цей техогляд вже буде значно коштовнішим.
> >
> > Ага. Ось вам другий і третій косяк:
> > 1. Як ви вважаєте, хто сертифікуватиме ті СТО, "ксіви" від котрих прийматимуться страховими компаніями?
>
> Виробники автівок, наприклад - страхові компанії зараз приймають від них не лише "ксіви", а й рахунки до сплати.
>
> > 2. Страховка видається на рік. А ТО було - на 2 роки То хто зекономив?
>
> Страхуйтеся раз на два роки чи проходьте ТО щороку, не дуже ясно - на чому Ви хочете заощадити.
>
> > Вгадайте з одного разу
2011.07.05 | технолог
Чергове покращення (бомбіть лохов нє западло)
На дорозі ДАЇ буде пресувати за страховку.
Йдете до страхової - вас посилають за довідкою про технічний стан до тієї СТО, яку визнає страхова,
йдете до СТО - там вам кажуть, що двигун поганий, димить, коробка пішла по п...изді, гальма та ходова гавкнули... І відремонтувати це все можна тільки у них, бо іншим ремонтам вони не довіряють.
Просте питання - у скільки це обійдеться щороку, якщо, за офіційною статистикою, середній вік автомобілів в Україні більше 19 років?
технолог пише:
> Йдете до страхової - вас посилають за довідкою про технічний стан до тієї СТО, яку визнає страхова,
Страхова визнає цілу купу конкуруючих СТО, бо вона хоче мати клієнтів, а отже не хоче мати невиправдано високі ціни.
> йдете до СТО - там вам кажуть, що двигун поганий, димить, коробка пішла по п...изді, гальма та ходова гавкнули... І відремонтувати це все можна тільки у них, бо іншим ремонтам вони не довіряють.
Ви більше не йдете до тієї СТО, ще й розповідаєте про неї в інтернеті. В результаті виживають лише СТО, які не займаються обдурюванням клієнтів.
> Просте питання - у скільки це обійдеться щороку, якщо, за офіційною статистикою,
Проста відповідь: конкурентний ринок забезпечить найнижчу можливу ціну.
> середній вік автомобілів в Україні більше 19 років?
Просте питання: у скільки це обходиться - власникам тих автомобілів та оточуючим? Буквально вчора довелося різко відскакувати від перехрестя, коли поруч проїхала вихлопна труба з приєднаними до неї "жигулями".
Для вашого відома - україна на четвертому місці в світі в жопі.
Ідеальні мрії щодо конкуренції - то не про сучасну Україну.
Канкретниє пацани канкретно построять страхові (свої) та СТО при них та будуть ставити лохів раком...
Так, саме практика - критерій істини. А не переляк.
2011.07.06 | zmej_gorynych
Абсолютно вірно написали Re: Чергове покращення (бомбіть лохов нє западло)
Я це й мав наувазі.
технолог пише:
> На дорозі ДАЇ буде пресувати за страховку.
> Йдете до страхової - вас посилають за довідкою про технічний стан до тієї СТО, яку визнає страхова,
> йдете до СТО - там вам кажуть, що двигун поганий, димить, коробка пішла по п...изді, гальма та ходова гавкнули... І відремонтувати це все можна тільки у них, бо іншим ремонтам вони не довіряють.
>
> Просте питання - у скільки це обійдеться щороку, якщо, за офіційною статистикою, середній вік автомобілів в Україні більше 19 років?
>
> З черговим розводом на бабло вас, панове!
Відповіді
2011.07.05 | Мартинюк
Шкода - я минулого року вперше пройшов той техогляд як потрібно
Тобто не за "300 гривень" а на відповідно оснащених станціях , де на всіх моїх транспортних засобах виявили масу серйозних недоліків ( про які до речі зовсім не підозрівав) і кваліфіковано порадили де і як їх усунути.Втім ліквідували, то й добре . Головне аби це все не вилізло якимось іншим чином і набагато клопітніше та дорожче ...
2011.07.05 | kotygoroshko
так то через місяць почне діяти?
2011.07.05 | 123
молодець влада
2011.07.05 | stryjko_bojko
молодець влада!
2011.07.05 | IH
Re: Влада обіцяла-влада зробила: техогляд відмінено (л)
Нмд, якби Ви прочитали пeрeдісторію цього закону ( http://www.grytsenko.com.ua/blog/view-skasuvannja-tekhohljadu-political-animals-tsinoju-v-200-mln.html , http://blogs.pravda.com.ua/authors/grytsenko/4dab0b885c704/ ), то такого заголовку Ви би нe написали...Скасування техогляду – political animals ціною в $200 млн.
Янукович вирішив скасувати техогляд для приватного автотранспорту.
Законопроект ще не зареєстрований, але його вже піарять на всіх каналах.
Очевидно, з рейтингами просто швах, якщо Янукович відважився на такий крок.
Популізм, цукерка виборцям – іншого пояснення такому рішенню нема.
І бути не може. Чому?
Доведеться нагадати передісторію.
Дія перша. Понад два роки тому, 4 лютого 2009 року, мною був зареєстрований законопроект 4014 про скасування техогляду (автори Гриценко, Беспалий). У червні того ж року він був відхилений Радою. Хто голосував «за»? Тодішня опозиція: фракція Януковича (119 голосів), КПУ (24) і Блок Литвина (20). Хто провалив скасування техогляду два роки тому? Тодішня влада: фракція БЮТ (нуль голосів) і частина НУ-НС (24).
Дія друга. Понад рік тому, 12 лютого 2010 року, повторно реєструю законопроект 5066 про скасування техогляду (автори Гриценко, Беспалий; текст ідентичний). Спочатку коаліція Януковича затягує час і більше року не виносить його на голосування. Нарешті 16 лютого 2011 року законопроект голосується, але за командою з Банкової не підтримується і відправляється …на доопрацювання. Хто цього разу голосував «за» скасування техогляду? Увага!!! Знову опозиція, тільки теперішня: фракція БЮТ (97 голосів) і НУ-НС (41). Хто провалив скасування техогляду два місяці тому? Увага!!! Знову влада, тільки теперішня: фракція Януковича (нуль голосів), КПУ (нуль) і Блок Литвина (нуль).
Висновки?
«Точка зрения определяется местом сидения» – для переважної більшості депутатів, урядовців і їхніх партійних вождів, президентів і прем’єрів. Змінювати позицію на 180 градусів – це флюгерство і безвідповідальність. Саме для таких безпринципних горе-політиків учені ввели в обіг термін – political animals, політичні тварини.
І тодішня, і теперішня влада виступала проти скасування техогляду з однаковими «аргументами»: на дорогах будуть гори трупів; система контролю МВС за приватним транспортом буде зруйнована; скасувати техогляд неможливо в принципі, бо його проведення нібито вимагає Євросоюз.
Всі ці аргументи неправдиві, надумані й не варті уваги. Натомість уся країна знає, що техогляд – це лише обман, корупція, побори, приниження, втрата часу і знущання над водіями.
Чому вони не скасовують техогляд? Відповідь очевидна: бо це корито і досить глибоке. «Ціна» питання – понад 100 мільйонів доларів тіньових доходів щороку для одних і, відповідно, такі самі втрати плюс мільярдні офіційні сплати для інших. Перших – десять тисяч працівників ДАІ з пірамідою передачі хабарів догори; других – дев’ять мільйонів приватних водіїв, яких мордують і змушують платити ці хабарі.
І от тепер – дія третя. Янукович у лютому дає команду валити законопроект Гриценка, натомість у квітні ініціює те саме – скасування техогляду. Причому невідкладно!
Тепер Кабмін дружно підтримає законопроект Януковича. Той самий Кабмін, який письмово заперечував мою ініціативу щодо скасування техогляду, наводячи пусті «аргументи», цитуючи норми і статті з різних законів. Political animals…
Мабуть, ні в кого немає сумніву, що три фракції (Януковича, Симоненка і Литвина) тепер проголосують «за» ініціативу Януковича. Ті самі фракції, які два місяці тому не дали жодного (!) голосу за скасування техогляду?! Political animals…
І ті самі штатні спікери ПР, які завзято заперечували мій проект, тепер наввипередки вихвалятимуть скасування техогляду, але вже за підписом їхнього кормчого, Лідера. Political animals…
Можна було б ображатися на плагіат, мовляв, Янукович украв ідею, інтелектуальну власність… Не стану ображатися, у мене є море інших ідей, я вам придумаю ще цікавіші:) Одна з них – щодо ліквідації Податкової міліції. Двічі реєструвалася і так само двічі провалювалася – уперед! Ліквідуйте! Мільйони підприємців спатимуть спокійніше. Не хочете, теж корито, ще глибше?! Political animals…
Можна було б радіти, мовляв, Янукович дослухався до вимог опозиції, почав реалізовувати мою президентську програму, яка містить пункт про скасування техогляду:)Радіти теж не стану, бо знаю: то не від глибинних переконань, не від бажання скасувати хабароємні функції держави, не від готовності слухати і чути – суспільство, опозицію, пресу. То від стрімкого падіння рейтингу Януковича, від провалу передвиборчих обіцянок і всіх заявлених реформ. Political animals…
Приємні відчуття насправді лише від одного: нарешті для дев’яти мільйонів водіїв припиняться знущання і побори. Це очевидний плюс. А мінус – втрати для людей: якби законопроект підтримали одразу, в 2009 році, за ці два роки хабарники не витягли би з кишень водіїв понад 200 мільйонів доларів, а крім того – мільярди гривень офіційних платежів за той нікому не потрібний техогляд. Political animals…
"
2011.07.05 | 4vlada.net
З"являються деякі деталі!
Щойно один експерт зазначив, що при такому законі є ймовірність, що без техогляду страхові компанії не будуть надавати страховку, а цей техогляд вже буде значно коштовнішим.2011.07.05 | Мартинюк
Перша кака пішла
Боюсь що будуть і наступні ...2011.07.05 | saha
Страхова ризикує своїма грошима ;)
хочеш страховку. приведи машину до порядку.Це дійсно де бізнес краще справиться за державу.
Але й нові авто будуть дешевше в страхуванні ніж розвалюхи, що теж правильно.
2011.07.05 | 4vlada.net
Re: Страхова ризикує своїма грошима ;)
Ніколи нові авто не будуть дешевше в страхуванні ніж розвалюхи2011.07.05 | ГРАД
То, фактично, техогляд буде раз на рік?
А не раз на два роки, як раніше?Талончик страховки на лобовому склі фактично замінить картку техогляду?
Тоді чого маємо радіти?
2011.07.05 | saha
В законі вимагається від страхової провіряти техогляд
тільки для тих для кого обовязковий, а це платні послугу(таксі і тд) грузові до 3,5 тон раз на 2 рокигрузові від 3,5 раз на рік
автобуси і перевезення небезпечних грузів(бензовози наприклад) двічі на рік.
Страхова не може видати страховку на період що перевершує період дії техогляду.
Про приватний легковий транспорт, причепи, мотоцикли, який не використовуєтсья для отримання прибутку нічого не сказано. Але страхові в якийсь час все ж таки підуть на техогляд у "своїх центрах" можливо це буде просто включено в вартість страховки
2011.07.05 | 123
виробники автівок рекомендують проходження ТО принаймні раз на рік
або частіше (за пробігом)отже, нормальна цивілізована практика передбачає проходження ТО принаймні раз на рік на нормальній СТО, авторизованій виробником авта. Це вимоги виробника, потрібні для надійної, отже безпечної, експлуатації автомобіля.
Для того, хто слідує такій практиці, ніякої проблеми зі страхувальником бути не може за визначенням. Якщо хтось нехтує вимогами виробника автомобіля, він приймає на себе ризики фінансових наслідків такого нехтування. Якщо він хоче поділити ці ризики зі страхувальником, то страхувальник або візьме за це більше грошей, або запропонує все ж пройти ТО (для зменшення ризиків і зменшення їх ціни). Не бачу тут якоїсь проблеми.
2011.07.05 | saha
Дякую це я й мав на увазі
що я на новій машині кожні 15 тис або раз на рік прохожу ТО.тільки не технічний огляд, а технічне обслуговування.
А "дядя Ваня" на ВАЗ 2101 81 року випуску який ремонтує сам йому страховка буде коштувати явно дорожче чим новому авто.
Хоча якщо віднести мої затрати на ТО на страховку, то звісно що мені дорожче обійдеться.
2011.07.07 | BROTHER
Дядя Ваня має більший досвід водія, тож може бути значно безпечніший ніж Ви
2011.07.05 | zmej_gorynych
Ага ! Re: То, фактично, техогляд буде раз на рік?
2011.07.07 | BROTHER
Згоден, не будуть, згідно зі здоровим глуздом, але в нас як раз з глуздом не товаришують
4vlada.net пише:> Ніколи нові авто не будуть дешевше в страхуванні ніж розвалюхи
2011.07.05 | zmej_gorynych
Абсолютно! Re: З"являються деякі деталі!
4vlada.net пише:> Щойно один експерт зазначив, що при такому законі є ймовірність, що без техогляду страхові компанії не будуть надавати страховку, а цей техогляд вже буде значно коштовнішим.
Ага. Ось вам другий і третій косяк:
1. Як ви вважаєте, хто сертифікуватиме ті СТО, "ксіви" від котрих прийматимуться страховими компаніями?
2. Страховка видається на рік. А ТО було - на 2 роки То хто зекономив?
Вгадайте з одного разу
2011.07.05 | 123
Re: Абсолютно! Re: З"являються деякі деталі!
zmej_gorynych пише:> 4vlada.net пише:
> > Щойно один експерт зазначив, що при такому законі є ймовірність, що без техогляду страхові компанії не будуть надавати страховку, а цей техогляд вже буде значно коштовнішим.
>
> Ага. Ось вам другий і третій косяк:
> 1. Як ви вважаєте, хто сертифікуватиме ті СТО, "ксіви" від котрих прийматимуться страховими компаніями?
Виробники автівок, наприклад - страхові компанії зараз приймають від них не лише "ксіви", а й рахунки до сплати.
> 2. Страховка видається на рік. А ТО було - на 2 роки То хто зекономив?
Страхуйтеся раз на два роки чи проходьте ТО щороку, не дуже ясно - на чому Ви хочете заощадити.
> Вгадайте з одного разу
2011.07.06 | zmej_gorynych
Re: Абсолютно! Re: З"являються деякі деталі!
Ось тут все написано. Я й не думав заощаджувати. Це Ви чомусь подумали, що я про це думав123 пише:
> zmej_gorynych пише:
> > 4vlada.net пише:
> > > Щойно один експерт зазначив, що при такому законі є ймовірність, що без техогляду страхові компанії не будуть надавати страховку, а цей техогляд вже буде значно коштовнішим.
> >
> > Ага. Ось вам другий і третій косяк:
> > 1. Як ви вважаєте, хто сертифікуватиме ті СТО, "ксіви" від котрих прийматимуться страховими компаніями?
>
> Виробники автівок, наприклад - страхові компанії зараз приймають від них не лише "ксіви", а й рахунки до сплати.
>
> > 2. Страховка видається на рік. А ТО було - на 2 роки То хто зекономив?
>
> Страхуйтеся раз на два роки чи проходьте ТО щороку, не дуже ясно - на чому Ви хочете заощадити.
>
> > Вгадайте з одного разу
2011.07.05 | технолог
Чергове покращення (бомбіть лохов нє западло)
На дорозі ДАЇ буде пресувати за страховку.Йдете до страхової - вас посилають за довідкою про технічний стан до тієї СТО, яку визнає страхова,
йдете до СТО - там вам кажуть, що двигун поганий, димить, коробка пішла по п...изді, гальма та ходова гавкнули... І відремонтувати це все можна тільки у них, бо іншим ремонтам вони не довіряють.
Просте питання - у скільки це обійдеться щороку, якщо, за офіційною статистикою, середній вік автомобілів в Україні більше 19 років?
З черговим розводом на бабло вас, панове!
2011.07.06 | Pest Control
Пропало всьо (с)
технолог пише:> Йдете до страхової - вас посилають за довідкою про технічний стан до тієї СТО, яку визнає страхова,
Страхова визнає цілу купу конкуруючих СТО, бо вона хоче мати клієнтів, а отже не хоче мати невиправдано високі ціни.
> йдете до СТО - там вам кажуть, що двигун поганий, димить, коробка пішла по п...изді, гальма та ходова гавкнули... І відремонтувати це все можна тільки у них, бо іншим ремонтам вони не довіряють.
Ви більше не йдете до тієї СТО, ще й розповідаєте про неї в інтернеті. В результаті виживають лише СТО, які не займаються обдурюванням клієнтів.
> Просте питання - у скільки це обійдеться щороку, якщо, за офіційною статистикою,
Проста відповідь: конкурентний ринок забезпечить найнижчу можливу ціну.
> середній вік автомобілів в Україні більше 19 років?
Просте питання: у скільки це обходиться - власникам тих автомобілів та оточуючим? Буквально вчора довелося різко відскакувати від перехрестя, коли поруч проїхала вихлопна труба з приєднаними до неї "жигулями".
2011.07.06 | технолог
Re: Пропало всьо (с) - Ви де живете?
Для вашого відома - україна на четвертому місці в світі в жопі.Ідеальні мрії щодо конкуренції - то не про сучасну Україну.
Канкретниє пацани канкретно построять страхові (свої) та СТО при них та будуть ставити лохів раком...
Практика - критерій істини...
2011.07.06 | Pest Control
Так, саме практика - критерій істини. А не переляк.
2011.07.06 | zmej_gorynych
Абсолютно вірно написали Re: Чергове покращення (бомбіть лохов нє западло)
Я це й мав наувазі.технолог пише:
> На дорозі ДАЇ буде пресувати за страховку.
> Йдете до страхової - вас посилають за довідкою про технічний стан до тієї СТО, яку визнає страхова,
> йдете до СТО - там вам кажуть, що двигун поганий, димить, коробка пішла по п...изді, гальма та ходова гавкнули... І відремонтувати це все можна тільки у них, бо іншим ремонтам вони не довіряють.
>
> Просте питання - у скільки це обійдеться щороку, якщо, за офіційною статистикою, середній вік автомобілів в Україні більше 19 років?
>
> З черговим розводом на бабло вас, панове!