Чи оголосять США 4 серпня дефолт?
07/10/2011 | YuriyB
У найближчі тижні і дні слід уважно поспостерігати за рухом на валютних ринках і, в першу чергу, за доларом США! Намічаються дуже цікаві моменти і перспективи.
В наслідок фінансово-економічної кризи та неможливості «знайти спільну мову» між Мінфіном і Конгресом США провідна економіка світу готується до дефолту. Більше того, адміністрація Обами вже здійснює низку заходів щодо пом’якшення її наслідків для національної економіки.
Рейтингове агентство Standard & Poor’s пригрозило – якщо 4 серпня США відмовляться платити за зовнішніми позиками, рейтинг платоспроможності Штатів буде знижений до позначки «Д» – дефолт – одразу, без всяких проміжних ступенів.
http://financeandwe.ru/?p=5177
В наслідок фінансово-економічної кризи та неможливості «знайти спільну мову» між Мінфіном і Конгресом США провідна економіка світу готується до дефолту. Більше того, адміністрація Обами вже здійснює низку заходів щодо пом’якшення її наслідків для національної економіки.
Рейтингове агентство Standard & Poor’s пригрозило – якщо 4 серпня США відмовляться платити за зовнішніми позиками, рейтинг платоспроможності Штатів буде знижений до позначки «Д» – дефолт – одразу, без всяких проміжних ступенів.
http://financeandwe.ru/?p=5177
Відповіді
2011.07.10 | Almodovar
Re: Чи оголосять США 4 серпня дефолт?
Будь-ласка, поясніть, чим це загрожує мені особисто?2011.07.10 | YuriyB
Я маю чисто спортивний інтерес ))) .. запасаюсь сємками ...
2011.07.10 | Koala
Падіння світової економіки? Ну, не знаю, може ви все на городі вирощуєте
(із інтернетом включно), тоді вам дійсно нічого не загрожує.2011.07.11 | Tatarchuk
ви заробляєте на курсі долара?
2011.07.11 | loup-garou
А Ви тримаєте заощадження в швейцарських франках?
2011.07.11 | Tatarchuk
ні, в трьолитрових банках
2011.07.11 | Koala
Гадаєте, їх після падіння долару ще прийматимуть?
2011.07.11 | Tatarchuk
гадаєте буде падіння долару?
2011.07.11 | Koala
Звісно, одразу після дефолту.
2011.07.12 | Tatarchuk
ну, повернемось до питання 4 серпня 2011
2011.07.12 | Koala
А що станеться 4 серпня 2011?
2011.07.13 | Tatarchuk
читачам заголовків: а ви читаєте заголовки?
2011.07.14 | Koala
читачам питань як твердження: ви читаєте відповіді? http://www2.maidan.org.ua/n/free/1310330800
2011.07.10 | Koala
Ні.
2011.07.10 | Пані
На день незалежності США
В мене двоє американців посперечалися на пляшку пива на оголошений дефолт - один казав буде протягом 5 років, інший - ніколи. Причому обидва сходяться в тому, що де факто він давно є.Через два дні той що ставити на дефолт - передумав. Пляшки стало шкода
2011.07.11 | Георгій
Та звичайно ні
Cмішно, що люди навіть витрачають час на роздуми про таку очeвидну "качку."2011.07.11 | stryjko_bojko
Cмішно, що люди навіть витрачають час на роздуми про таку очeвидну "качку"
2011.07.11 | hrushka
Ця справа мериканцям зовсім не "смішна" ....
... вона буде мати великий вплив на мешканців Америки як також на події вільного ринку, ну і подій в Україні ...Чи Buffet приймає заклад в ці справі?
Цікавий що може бути найменша ціна такого закладу?
Може Wall Street буде брати участь, як також Freddie Mac та Fannie Mae
2011.07.11 | Sviatoslav D
Чим скінчилася вчорашня "зустріч за круглим столом" - не змогли вийти на порозуміння?
WASHINGTON -- Grasping for a deal on the nation's debt, President Barack Obama and congressional leaders remained divided Sunday over the size and the components of a plan to reduce long term deficits. Noting the need to work out an agreement over the next 10 days, the president and lawmakers agreed to meet again Monday.2011.07.14 | Lys
Нічим не скінчилась - "нерішення" буде мати погані наслідки...
2011.07.11 | loup-garou
Не оголосять, Крістін Лагард гарантіруєт ето. І тим більше S&P їх не знизить до D
Сенегальських покоївок на всіх вистачить.Зберуться за пару днів до, піднімуть граничну заборгованість, та й по всьому. Легше повірити в поступовий демонтаж системи соціального страхування. Або так - виступить якийсь із членів (ггг) соціалістичного уряду і скорбним голосом скаже:
- Останні роки країна витрачала набагато більше, ніж отримувала. Тому (слідкуємо за ручками) давайте більше оподаткуємо споживання і менше - доходи.
Маса варіантів, коротше кажучи.
2011.07.11 | Pest Control
Система соціального страхування самодемонтується явочним порядком
"але це не означає, що вийшовши на пенсію ви не отримаєте зовсім нічого" (близько до тексту). Коротше, соціалістичний гепі-енд (всього лише обікрали, бо ж могли б і концтабори організувати).2011.07.11 | Shooter
ага-ага
Приблизно так само як і побудувався комунізм.Ішшо раз відсилаю до "чемпіонів" з оподаткування - Швеції та Данії. І рекомендую порівняти стан їхніх грамадських фінансів з...навіть якщо забути про африканські "ліберальні раї", - з тими ж США.
2011.07.11 | Pest Control
Я не уловив, яким боком ваші "чемпіони з оподаткування" до американської social security
Social security дійсно де-факто є податком у федеральний бюджет, оскільки саме вона є найбільшим тримачем облігацій скарбниці. Але мій допис був не про це, а про те, що де-юре вона на всіх парах прямує до банкрутства. Тобто не "легше повірити в поступовий демонтаж", як пише колєґа, а поступовий демонтаж фактично відбувається.2011.07.12 | Shooter
антену собі кращу купіть
тоді може й зловите правильну хвилю: в ліберальних (але не "ліберальних") країнах із високим оподаткуванням - жодних проблем з social security.як і з бюджетом, наприклад
2011.07.13 | Боббі
іронія долі в тому
що творець сучасної системи соціального страхування в США — Франклін Делано Рузвельт — робив таки концентраційні табори (правда, для японців) та щось накшталт ряданської трудової армії — усілякі програми перехопленого ним у Гувера Нового Курсу.І навіть додумався зробити щось накшталт радянського розкуркулення
http://uk.wikipedia.org/wiki/Виконавчий_указ_6102
2011.07.13 | Shooter
Ваша репліка іррелевантна - вже звиняйте
А заодне спробуйте перестати намагатися обманути самого себе, а краще поясніть - чому держави з "найважчою" в світі соціальною системою, - Данія та Швеція, - мають цілком здорову та конкурентноздатну економіку та здорові public фінанси.Натомість, прикладів "суперліберальних", без жодних соціальних ситсем країн, скажімо, в Африці - хоч відбавляй.
У принципі ж, розвинуті соціальні системи - головна відмінність золотого мільярду від решти світу.
2011.07.13 | Боббі
прямо в точку!
Poverty rate for Swedes living in Sweden is identical to the poverty rate for Swedes living in America, and many government programs, i.e. enormous State-run healthcare apparatus, have not produced a demonstrable difference in the life expectancy of Swedes.http://www.adamsmith.org/blog/international/sweden-is-no-socialist-paradise/
Перекласти, сподіваюсь, зможете самотужки.
Secondly, the authors posit that Sweden’s continued success rests upon social and demographic factors outside the reach of government policy. As they put it, “The perceived advantage of Swedes over other countries rose before the rise of the welfare state”. The factors underlying Sweden’s success are the “Lutheran work ethic” and the “cohesion of a largely homogenous population with particular social values”.
культура нації дуже важливий чинник, начебто
2011.07.21 | Shooter
саме так
А Ви чомусь продовжуєте хвостом виляти.Ще раз: дві економіки з "найбільшими у світі" соціальними системами є цілком успішними, модерними і здоровими економіками.
Шожтакоєкакжетак? Це ж прямо суперечить головній тезі "лібералів": соціальні гарантії є гальмом розвитку економіки - чи не так?
І я вкотре повторюся: із точки зору "ліберала" ВЕСЬ золотий мільярд, крім Сингапуру, в тій чи іншій мірі, є "гальмом розвитку економіки". Натомість, приклад, мабуть, потрібно брати з країн Африки чи Лат Америки, де соц. системи є набагато слабшими.
Якось так виходить. Але "лібералам" так і не доходить.
2011.07.11 | Убітий Єнот
зрозуміло що ні
2011.07.11 | технолог
Не все так просто (л)
http://www.epravda.com.ua/columns/2011/07/11/291389/Ідеологічна криза західного капіталізму
Треба змусити Америку приступити до роботи шляхом стимулювання економіки, припинити безглузді війни, стримувати військові витрати і витрати на медикаменти, підвищити податки, принаймні для найбагатших.
Лише кілька років тому потужна ідеологія, заснована на вірі у вільні і не маючі обмеження ринки, довела світ до межі розорення.
Навіть у період свого розквіту з початку 1980-х до 2007 року капіталізм американського зразка з ослабленим контролем з боку держави призвів до значного підвищення добробуту тільки найбагатших людей у найбагатших країнах світу, більшість же американців спостерігали, як рік за роком їх доходи або знижувалися, або стояли на одному місці.
Крім того, зростання виробництва в США не було економічно раціональним. У зв'язку з тим, що велика частина національного доходу США надходила лише обмеженій групі, економічне зростання могло тривати лише за умови фінансування споживання за рахунок стрімко зростаючого боргу.
Я був одним з тих, хто сподівався, що якимось чином фінансова криза навчить американців та всіх інших необхідності забезпечення більшої рівності, жорсткішого регулювання і кращої рівноваги між ринком і урядом.
На жаль, цього не сталося. Зовсім навпаки, відродження економіки правого толку, керованої ідеології і групами з особливими інтересами, знову загрожує глобальній економіці чи, принаймні, економікам Європи і США, де ці ідеї продовжують процвітати.
У США таке відродження ідей правого толку, чиї прихильники прагнуть застосувати основні закони математики та економіки, загрожує дефолтом державному боргу. Якщо Конгрес видасть мандат на витрати, що перевищують доходи, то виникне дефіцит, який необхідно буде фінансувати.
Замість того, щоб прагнути врівноваження доходів кожної урядової програми і підвищення податків для фінансування цих доходів, праві прагнуть застосування "ковальського молота", - заборона на збільшення державного боргу змушує обмежити витрати до рівня податків.
У цьому випадку залишається відкритим питання, які витрати будуть вважатися пріоритетними, і якщо це не будуть витрати на виплату відсотків по державному боргу, то дефолт неминучий. Крім того, скорочення витрат в даний час, в середині триваючого кризи, викликаної ідеологією вільного ринку, неминуче призведе до продовження економічного спаду.
Десять років тому в середині економічного буму США зіткнулися з таким профіцитом, що він погрожував повністю ліквідувати державний борг.
Неприпустимі скорочення податків і війни, значна рецесія і зростаючі витрати на охорону здоров'я, частково обумовлені зобов'язаннями адміністрації Джорджа Буша молодшого надати фармацевтичним компаніям свободу дій у встановленні цін, навіть при державному фінансуванні - швидко перетворило значний профіцит в рекордний для мирного часу дефіцит.
Кошти на "лікування" дефіциту США пішли негайно після встановлення його діагнозу: змусити Америку знову приступити до роботи шляхом стимулювання економіки, припинити безглузді війни; стримувати військові витрати і витрати на медикаменти, а також підвищити податки, принаймні для найбагатших.
Однак праві не зробили нічого з вищевикладеного, замість цього вони наполегливо підтримують ще більше скорочення податків для корпорацій і багатих, з одночасним скороченням витрат на інвестиції та систему соціального захисту, що піддає ризику майбутнє американської економіки і знищує те, що залишилося від "соціального контракту".
При цьому фінансовий сектор США наполегливо лобіює звільнення від обмежень для себе, щоб він міг повернутися до своїх попередніх катастрофічно легковажних дій.
У Європі ситуація не набагато краща. У той час, як Греція та інші переживають кризу, черговими "ліками" є старі пакети заходів жорсткої економії і приватизація, які зроблять країни, які застосували їх, ще біднішими і менш захищеними.
Цей "лікарський засіб" провалився у Східній Азії, Латинській Америці і деяких інших регіонах, і точно так само сьогодні він зазнає фіаско і в Європі. Фактично, він вже зазнав невдачі в Ірландії, Латвії та Греції.
Є альтернатива: стратегія економічного зростання за підтримки Євросоюзу і Міжнародного валютного фонду. Економічне зростання відновить упевненість, що Греція зможе виплатити свої борги, що призведе до зниження процентних ставок і звільнить місце для подальших інвестицій, що стимулюють економічне зростання.
Саме по собі економічне зростання збільшує доходи від оподаткування і скорочує необхідність у витратах на соціальні потреби, такі як допомога з безробіття. А впевненість, що це відбудеться, призведе до ще більшого подальшого зростання.
На жаль, фінансові ринки і економісти правого толку зрозуміли проблему зовсім навпаки: вони впевнені, що режим суворої економії породжує впевненість, а впевненість, у свою чергу, призведе до економічного зростання.
Однак, жорстка економія негативно впливає на економічне зростання, погіршуючи фінансово-кредитне становище уряду або, принаймні, забезпечуючи меншу дохідність, порівняно з обіцяною захисниками суворої економії. І в тому, і в іншому відношенні, впевненість погіршується і запускається спіраль економічного спаду.
Чи потрібен нам ще один дорогий експеримент з ідеями, які знову приречені на провал? Ми не повинні допустити його, але все більше здається, що, незважаючи на це, ми будемо змушені пережити ще одну кризу.
Невдача в Європі або в США в поверненні до стрімкого зростання негативно позначиться на світовій економіці.
Невдача в обох регіонах буде катастрофою, навіть у тому випадку, якщо основні країни з ринковою економікою доб'ються економічного зростання, що не потребує підтримки. На жаль, до тих пір поки не почнуть прислухатися до "розумних голів", світ буде продовжувати рухатися в цьому напрямку.
Авторське право: Project Syndicate, 2011 рік
Переклад з англійської - Микола Жданович
2011.07.11 | loup-garou
Загадка: хто є найбільшим тримачем державного боргу США? (хто знає - не підказувати)
2011.07.11 | технолог
Re: от тіки не треба тицяти в бік тих жовтих обличч
2011.07.11 | loup-garou
а от і нє. Try again
2011.07.11 | Koala
Мешканці Техащини, Нью-Йоркщини, Каліфорнщини і прилеглих селищ і урочищ?
2011.07.11 | loup-garou
І знову ні. Федеральна резервна система
2011.07.12 | Pest Control
А можна пруфлінк?
2011.07.12 | BROTHER
Re: А можна пруфлінк?
Federal Reserve Passes China, Now Biggest Holder of U.S. Debt : http://www.dailypaul.com/156292/federal-reserve-passes-china-now-biggest-holder-of-us-debtКитай зараз є найбільшим іноземним...
2011.07.12 | loup-garou
Re: А можна пруфлінк?
http://www.wealthdaily.com/articles/us-national-debt/2493http://fms.treas.gov/bulletin/b2011_2ofs.doc (TABLE OFS-2.—Estimated Ownership of U.S. Treasury Securities)
2011.07.12 | Pest Control
У Ваших лінках не тільки Federal Reserve а ще й Intragovernmental Holdings
Виглядає, що до останнього вмикання друкарського станка це таки був Social Security Trust Fund, і лише недавно став Federal Reserve.2011.07.12 | loup-garou
Друкарський станок і розкидання грошей з вертольота - це в Зімбабве
а в білих людей відповідна хай-тек процедура називається quantitative easing2011.07.13 | Shooter
Re: Друкарський станок і розкидання грошей з вертольота - це в Зімбабве
loup-garou пише:> а в білих людей відповідна хай-тек процедура називається quantitative easing
причому, це - франшиза з рімейками
2011.07.21 | Габелок
Re: все так просто
Відповідь:>>Не все так просто (л)
>>11-07-2011 20:12 Автор: технолог
>>Версія до друку
>>Перекласти (eng рус укр)
>>Поділитися:
>>http://www.epravda.com.ua/columns/2011/07/11/291389/
>>Ідеологічна криза західного капіталізму
Мені згадався анекдот про восьмимісячну дитину, яка знала кілька мов, грала на скрипці й вообше була супер-дупер-вундеркіндом. Знайома матері похвалила дитину "Ой, така розумна дитина, така розумна дитина..." "Так, - погодилась мати - тільки... вона срать не проситься..."
Оце так і ці аналізи - дуже розумні... Тільки, все набагато простіше - у когось стає більше грошей, - у когось менше. Ті у кого грошей стає більше, такі аналізи не читають тому що такі аналізи створені для тих хто "думкою багатіє".
2011.07.12 | observеr
цілком може бути
2011.07.12 | Sviatoslav D
Навряд. Спершу може дійти до "часткового" дефолту Греції, про який говорять усе більше.
2011.07.15 | stryjko_bojko
В техдефолте США никто не заинтересован(\)
В техдефолте США никто не заинтересован, - мнение15.07.2011 20:03
http://economics.lb.ua/finances/2011/07/15/106265_V_tehdefolte_SSHA_nikto_ne_zainte.html
Ни одна страна мира не заинтересована в техническом дефолте США, говорит исполнительный директор Международного фонда Блейзера (The Bleyzer Foundation) Олег Устенко.
"Большая часть центробанков мира держит свои резервы в долларах, многие валюты завязаны на доллар. Никто не заинтересован в падении доверия к США (в результате технического дефолта, - LB.ua)", - сказал Олег Устенко.
Ранее рейтинговые агентства Moody's и S&P заявили о возможном понижении рейтинга США из-за невозможности расплатиться по обязательствам в срок. Закон запрещает правительству США занимать более $14,3 трлн. Предел был достигнут в мае 2011 года, и теперь только конгресс США может поднять эту планку. Если конгресс не повысит лимит до 2 августа, Штатам грозит дефолт по гособлигациям - впервые в истории. Теоретически правительство может урезать соцвыплаты в такой ситуации, но в любом случае это не сможет продолжаться долго. Сегодня каждый доллар госрасходов на 40% финансируется из заемных средств.
С 1993 года конгресс США в 16 случаях удовлетворял запросы Минфина на повышение планки госдолга. Но теперь Республиканская партия, у которой большинство в палате представителей, не идет навстречу президентской администрации демократа Барака Обамы.
Олег Устенко не драматизирует ситуацию. "Американские ценные бумаги являются эталоном надежности, и будут оставаться самыми надежными даже после пересмотра рейтингов. К тому же конгресс скорее всего увеличит лимит государственного долга. Наконец, доверие к рейтинговым агентствам после кризиса подорвано", - объясняет Устенко.
Напомним, президент США Барак Обама потребовал от лидеров конгресса прийти к согласию по вопросу о поднятии потолка госдолга за ближайшие 36 часов.
2011.07.18 | loup-garou
Moody's suggests U.S. eliminate debt ceiling (вільноринкова версія Акту економічної свободи, л)
http://www.reuters.com/article/2011/07/18/us-usa-debt-moodys-idUSTRE76H0WH20110718>Ratings agency Moody's on Monday suggested the United States should eliminate its statutory limit on government debt to reduce uncertainty among bond holders.
> The United States is one of the few countries where Congress sets a ceiling on government debt, which creates "periodic uncertainty" over the government's ability to meet its obligations, Moody's said in a report.
> "We would reduce our assessment of event risk if the government changed its framework for managing government debt to lessen or eliminate that uncertainty," Moody's analyst Steven Hess wrote in the report.
2011.07.18 | Pest Control
А це не Moody's порадила свого часу большевикам скасувати гроші?
2011.07.18 | Sych
3 Reasons Why The Debt-Ceiling Debate is Full of Malarkey(l)
All anybody in Washington can talk about these days is the debt limit or debt ceiling – the total amount of money the federal government is authorized to borrow at any given time. After a decade in which spending increased by more than 60 percent in inflation-adjusted dollars and the debt limit was raised no fewer than 10 times, the government is about to max out its $14.3 trillion credit line, leading to fears that Washington is going to default on its bonds, stop cutting Social Security checks, and destroy the economy more than it already has.But the current debate over the debt ceiling is full of malarkey for at least three reasons.
1. August 2 is a phony deadline. Treasury Secretary Timothy Geithner has pushed back the drop-dead date when the U.S. finally reaches its limit a bunch of times already: March 31, April 15, May 31 were all cited as deadlines before August 2 was inked in as Armageddon. But this time, he means it, man, really.
2. Reaching the debt ceiling is NOT the same as defaulting on our debt – which would indeed be catastrophic.
Think about it: You can max out your credit cards but as long as you keep paying the minimum amount due each month, your creditors don’t go crazy. Interest on the debt is a small fraction of total outlays and the government has a series of tools – from using cash on hand to selling assets to scrimping on nonessential payments – to make sure interest payments are made and seniors aren’t put on an all cat-food diet.
3. Legislating-by-Panic is no way to run a country. The reason we’re in this mess is because government can’t stop spending. And the government can’t even pass a budget on a year’s notice. But we’re expecting them to come up with a good plan for the country’s borrowing in a couple of weeks? Trying to force through an expansion of the country’s credit line by promising cuts in spending down the road is exactly why we’re in this situation to begin with.
It makes far more sense to do something like sell some TARP assets -- the government is sitting on $320 billion in outstanding direct loans and equities investments -- to cover interest payments through the end of the fiscal year than to force Congress and the president to come up with a budget that cuts spending -- and borrowing -- for real, next year, not is some distant future.
For more information, check out Nick Gillespie's 5 Uncomfortable Facts About the Wonderful, Horrible Debt-Limit Debate and Mercatus Center's Jason J. Fichtner & Veronique de Rugy's The Debt Ceiling: What is at Stake.
http://reason.com/blog/2011/07/15/reasontv-3-reasons-why-the-deb
2011.07.18 | loup-garou
Do something, Barry! (картинка)
2011.07.21 | Sych
В тему - нова виборча реклама Рон Пола(л,в)
http://www.youtube.com/watch?v=UUNIeOB0whI2011.07.21 | Пані
США можуть уникнути дефолту - Голос Америки
У Сполучених Штатах з'явилася надія, що країні вдасться уникнути дефолту. Переговори між представниками обох партій у Конгресі та президентом Бараком Обамою, які тривають уже більше двох тижнів, нарешті дають перші компромісні рішення. Щоб домовитись у політиків є час до 2-го серпня. Інакше економіку США, як і світу, можуть чекати важкі економічні наслідки.
2011.07.21 | Олена Весел
хай мєдвєпут мічтає більше
2011.07.21 | Габелок
Читайте менше "новин" - життя буде спокійніше...
Ніякого дефолту не буде. Ні долару, ні євро. Засоби масової дезінформації зомбують маси. (Питання: з якою ціллю? Подумайте!) Ми вже живемо в орвельському суспільстві не усвідомолюючи того. Кремлівська пропаґанда й Гебельс були ідіотами - ніхто так не може промити мізки як це можуть зробити демократичні ЗМІ.Мені якось одна продавщиця огірків, ще за совка, сказала, що щоб продати всі гнилі огірки потрібнто людям дати можливість самим вибирати. Теж саме й з ЗМІ - ми начебто самі обираємо, що читати й слухати, але якщо порівняти всі новини, то в основному вони всі кажуть про одне й те ж.
При червоних й при брунатих маси гнали у світле майбуття, й маси "ревли" на кухнях невдоволено. Тепер маси самі біжать, й щасливо посміхаються ті хто першими добігли.
Чи буде дефолт? Ме-е-е-е-е-е..... Бе-е-е-е-е-е...
2011.07.21 | Volodimir_V
Дефолт в США, апріорі неможливий.! -Дайте відповідь на питання
В якій валюті зовнішній борг США?.Де знаходиться друкарський станок такої валюти як американський долар та хто ним керує?
Коли конкурентноспроможність товару більша, коли курс нац.валюти завишений чи занижений?
Як знизити курс нац. валюти?
Чому Китай став фабрикою світу?
і тд.
2011.07.23 | hrushka
Неплатіж в США дуже можлива - з жорстокими наслідками ...
Республіканці наміряють знищити державний провід Обами й тому ніколи не погодяться піднести рівень забоговань (як це вони підношували за молодшого Буша) ....Однак Обама має право самому піднести той рівень ...
Республіканці вірять що таке рішення Обами пошкодить його управлінні, а є декотрі політики котрі думають обернено й що наслідки будуть в корить Обами в наступаючих президентських виборах ...
Обама не виглядє задоволений в потрібному рішенні...
2011.07.25 | hrushka
Богнер хвалько, від него все залежить, він повиде державу ...
http://news.yahoo.com/boehner-gop-ready-act-alone-debt-deal-184236181.htmlне знати чи Обама прийме його спосіб ров`язки ...
2011.07.23 | YuriyB
Переговоры по госдолгу США провалились (л)
Барак Обама сообщил, что переговоры прекратили лидеры республиканцевhttp://www.voanews.com/russian/news/US-Debt-Issue-2011-07-22-126043523.html
2011.07.23 | Koala
Виступ Рона Пола(л, відео)
Transcript
Ron Paul: Mr. Speaker, the Congress is concerned about the debt, the people are concerned about the debt, the markets are concerned about the debt, the world is concerned about the debt and what we’re doing here today, because we live with a world fiat dollar standard and so the whole world is engulfed in this very serious problem.
I do not understand, though, that if the debt is the problem – and I agree, the debt is the problem – that for us to come here and raise the debt by 2.4 trillion dollars is the solution. That just baffles me. I think it’s a distraction, because when a country gets indebted to the degree that we’re indebted, the country always defaults. This is historic, especially if the country is a significant country. On occasion, a small country will quit sending the checks and they’ll go bankrupt; we’re not going to do that, but we will default because the debt is unsustainable.
This year it is said that we have a debt increase of 1.6 trillion dollars, but that’s not true. If you count what we borrow from the pension funds, the Social Security and highway funds, it’s 2 trillion dollars. But if you include the increase in the entitlement obligation, it’s 5 trillion dollars. So this is a huge, huge problem.
But the argument here is, how do you default. And it is said that if we don’t raise the debt limit, we’re going to default and not send out the checks. I don’t believe that for a minute, somehow or another the checks are going to go out.
But if you really wanted to live within the technicalities of law, there’s a very simple thing you could do. We owe the Federal Reserve 1.6 trillion dollars. Well, that’s not a real debt – they bought those treasury bills with money out of thin air. We could just write that off or quit paying the interest, tide ourselves over and get down to serious business to cut back and live within our means. And that would be a solution. But to increase the national debt will only encourage another type of default, and that’s what we’re going through. We’re engaged in the most difficult and a very bad way of defaulting; and that is through the destruction of the currency. Today we have an inflation rate of 9%, and that is defaulting. So if a government can default and print money, and if they can get a 50% inflation rate over a period of time, they’ve cut that debt in half. That is the goal, that is what’s happening, and that is very, very serious.
Just in these last 3 years in dealing with this crisis, the dollar has been devalued 50% against gold, and gold, of course, is the best measurement of the value of a currency and it’s been that way for thousands of years and it cannot be denied because it’s economic law. So we are defaulting, and when the American people go out and start buying goods and services, like they are now, they’re recognizing it costs a lot of money. So right now, we’re in the early stages of rampant inflation, which means we’re going to be hit with higher prices and higher interest rates. That is going to be a tax. So I see the only solution, and that is to cut spending.
Now the reason we don’t cut spending is one side loves entitlements, and the other side loves war. And even this token attempt of a 100 billion dollars of cuts when we have this huge, huge deficit… But there’s no mention of cutting military spending. I don’t want to cut defense spending. This military spending doesn’t defend us, it makes things worse.
Our problem in this country doesn’t come only from the Congress, it comes from the people! The people still have a strong appetite for big government programs. They’re not willing to cut, they think government can take care of us from cradle to grave, and that we can be the policeman of the world. So someday, we as a country, we as a people, and we as a Congress, will have to say, “What should the role of government be?” The founders had a pretty strong suggestion, they wrote a constitution that said the government should be very limited, and the government should be protecting our liberties and providing national defense and a sound currency. We don’t do any of that. We’ve embarked on a course that was destined to end badly and this is where we are today.
So if we don’t understand this, this default will not be because we don’t send out the checks – we will send out the checks – it will be defaulted on because people will get their money back, or they will get their Social Security checks, and it won’t buy anything.
That is much, much worse than facing the fact that we not raise the debt limit and work our way out of this. That is devastating economically, and it’s devastating politically, because if we just saw a taste of what happens, how the anger is built when you see other countries in Europe now defaulting and can’t pay their bills. So this is more significant than ever, because we provide the reserve currency of the world.
2011.07.25 | YuriyB
Мінфін США: понеділок - останній шанс домовитися (л)
Міністр фінансів США Тім Гайтнер попередив, що понеділок є останнім днем для того, щоби розв’язати боргову кризу у тій країні. Інакше - ухвалені рішення не встигнуть імплементувати, і так званий "технічний дефолт" стане неминучим.http://www.bbc.co.uk/ukrainian/news/2011/07/110725_us_debt_dt.shtml
2011.07.25 | stryjko_bojko
Не такі америкоси дурні, аби мати дефолт
Самі вони і породили цю "качку".- Навіщо?
Відповідь проста:
- Аби зменшити соціальні пільги і цим розгрузити федеральний бюджет,
бо державний борг досяг критичних розмірів.
---------
В Україні ніякої паніки з US $ не бачимо. Навпаки, вчора в Одесі 1US $ можна було купити за 8,01грн, тоді як пару тижнів купівля була за 7,98-7,99грн.
2011.07.25 | stryjko_bojko
Прогнозы курса доллара на 2011-2012 гг.(\)
Прогнозы курса доллара на 2011-2012 годhttp://www.dragmet.com.ua/prognoz-kursa-dollara.html
Дефолта в США не будет, а вот девальвации доллара не избежать: прогноз
Основное опасение на мировых финансовых рынках вызывает большой дефицит государственного бюджета и дальнейшее увеличение государственного долга США. Штатам необходимо увеличить верхнюю планку государственного долга еще на 2,4 трлн. долларов до 16,7 трлн. долларов. Соответственно, конгресс США до 2 августа должен принять данное решение.
Темпы удешевления американской валюты будут зависеть от того сможет ли экономика США заработать самостоятельно или с использованием третьей волны количественного смягчения. В первом случае темпы девальвации доллара могут составить около 4-5% в год для улучшения состояния торгового баланса страны. Об этом говорится в аналитическом обзоре Forex Club в Украине.
Это, по оценкам аналитиков, приведет к дальнейшему умеренному росту товарно-сырьевых рынков, евро и нефти марки Brent до конца года на 11,1% до 130 долларов за баррель. Стоимость бензина марки А-95 в Украине в таком случае может повыситься на 7,3% до 11,07 грн. Если же США понадобится третье количественное смягчение, то темпы девальвации доллара, вероятно, окажутся более значительными – 10%, что приведет к резкому росту всех товарно-сырьевых активов, в том числе нефти до марки Brent на 20-25% до 140-145 долл./баррель. Бензин марки А-95 на отечественном рынке в таком случае может вырасти в цене на 11,7-14,6% до 11,50-11,70 грн.
По словам аналитиков, определенное снижение стоимости американской валюты выгодно США. Однако это снижение должно быть умеренным и контролируемым. Возможен следующий сценарий: принятие решения будет намеренно затягиваться до 2 августа, чтобы доллар падал в мире по отношению к основным валютам в ожидании данного события. Возможно даже, что 2 августа в конгрессе так и не смогу прийти к окончательному компромиссу, однако США будут прилежно выплачивать по своим долгам, что не будет давать никаких оснований для дефолта по американским казначейским обязательствам. И лишь в сентябре-октябре планка государственного долга будет повышена и будет разработан план по сокращению государственных долгов.
"Такой сценарий вряд ли приведет к какой-то катастрофе на мировых финансовых рынках. Это лишь ускорит увеличение покупок центральными банками золота и других альтернативных валют (китайский юань, бразильский реал, индийская рупия, российский рубль, японская йена, евро), что и так отчетливо проявляется последнее время. Однако для США это даст эффект в виде поддержки отечественного экспорта и некоторого ограничения китайского импорта", - говорится в обзоре.
Позиции доллара в мире в долгосрочной перспективе, около 15 лет, вероятно, будут постепенно ослабевать, в то время как позиции валют развивающихся стран, наоборот, будут усиливаться. Страны в расчетах за экспорт-импорт постепенно будут переходить на другие валюты.
Николай Ивченко, руководитель информационно-аналитического центра Forex Club в Украине: "Для Украины это хорошая новость, потому что она дает четкий сигнал населению и бизнесу, что те колоссальные сбережения в наличных долларах, которые оцениваются в 50-60 млрд. долларов, в долгосрочной перспективе также могут обесцениваться. Мировое сообщество, вероятно, будет вынуждено искать новую корзину валют для привязки национальной валюты. Для стран СНГ таким маятником может стать российский рубль. Для всего мира – евро, йена, фунт, швейцарский франк, китайский юань, бразильский реал".
2011.07.25 | loup-garou
Мегаприкольний мультик (The American Dream)
З субтитрами теж легко знайти, якщо кому треба.2011.07.26 | stryjko_bojko
Наигрались вдоволь: История с дефолтом США сошла на нет(\)
Наигрались вдоволь: История с дефолтом США сошла на нетhttp://finance.liga.net/stock/2011/7/25/articles/23089.htm
Дефолта США не будет и, скорее всего, быть не могло. Разговоры о дефолте и о "страшном 2 августа 2011 года" сродни бесконечным разговорам о конце света, которые ведутся не одну сотню лет
С большой долей вероятности можно утверждать, что ни полного, ни технического дефолта США не будет. Об этом в эксклюзивном авторском материале для ЛІГА.Финансы рассказал Александр Охрименко, президент Украинского аналитического центра.
Как и ожидалось, когда Барак Обама и Конгресс США наругались и наспорились досыта, они пошли на компромисс. Все превосходно понимают, что ни Обама, ни Конгресс проблем для страны не хотят, а просто хотят заработать политические очки в этом споре.
Все понимают, что Обама и Конгресс просто хотят заработать политические очки
По последней информации, президент и Конгресс США договорились, что поднимают лимит госдолга. При этом правительство соглашается на поэтапное снижение затрат, чтобы через 10 лет уменьшить текущие госзатраты почти $3,7 трлн.
И хотя официально это решение еще не принято, мировой рынок уже отреагировал на него, как на свершившийся факт. В результате:
- курс евро/доллар уже не 1,44 и, скорее всего, будет и дальше расти;
- кредитно-дефолтные свопы США после небольшого роста к показателю 56 пунктов вернулись к отметке в 52 пункта (один из самых низких показателей в мире);
- цена на золото, после штурма рубежа в $1600 за тройскую унцию, уже опустилась до $1587;
- ведущие фондовые индексы США - DowJones, S&P500 и NASDAQ - за последнее время выросли на 2-3%;
- выросли цены на гособлигации США, а значит снизилась их доходность: самые "длинные" 30 летние гособлигации США могут принести своим владельцам доходность всего 4,29% годовых за весь срок их владения;
- косвенно, но тоже под влиянием событий в США, выросла цена на нефть, так как экономика США считается главным потребителем нефти в мире.
Конфликт между Обамой и Конгрессом вскрыл ряд проблем - для мировой экономики в целом и для украинской в частности
К сожалению, конфликт между Бараком Обамой и Конгрессом США вскрыл ряд проблем - для мировой экономики в целом и для украинской в частности. Можно однозначно заявить, что Барак Обама - это "второй Джими Картер", который "своей улыбкой погубил экономику США". Возможно, Барак Обама неплохой политик, но очень слабый экономист, который своими действиями разрушает не только экономику США, но и всю мировую экономику. Всех этих проблем с госдолгом и разговоров о дефолте не было бы, если бы он послушал специалистов и не проводил откровенно популистскую медицинскую реформу.
Что сделал Обама? Действительно, медицинские услуги в США стоят дорого, но и качество их - на высоком уровне. Дороговизна медицинских услуг в США не является такой проблемой, как об этом говорят политики, так как стоимость этих услуг уже давно включена в стоимость рабочей силы США. Обама за счет своей медицинской реформы возложил на госбюджет затраты населения по оплате медицинских услуг, тем самым предоставив им скрытую налоговую льготу. Та часть денег, которая тратилась населением США на медицину, расходовалась на медицинские страховки, теперь оказалась неожиданной премией, которая бесплатно досталась большинству американцев.
Медицинская реформа переложила на бюджет затраты населения по оплате медуслуг. Правительству пришлось заделывать брешь
При этом возникла проблема наполнения госбюджета, так как в самом начале было понятно, что налоговых поступлений в бюджет США будет недостаточно для компенсации новых затрат на медицинское обеспечение. Правительству США пришлось прибегнуть к крупным заимствованиям, чтобы заделать брешь в бюджете. В результате увеличение предельной границы госдолга США стало традицией правления Барака Обамы.
Не удивительно, что в этот раз Конгресс США выступил против повышения лимита госдолга и заставил Обаму пойти на уступки. Последний, в свою очередь, приложил максимум усилий, чтобы спасти свою программу. В конечном итоге был найден компромисс. К сожалению, он не решает главной проблемы: неоправданно высоких затрат правительства США на разного рода социальные программы. Если Конгресс проголосует за этот компромисс, то уже через 8-9 месяцев вновь возникнет проблема пересмотра границы лимита госдолга США, и опять начнутся разговоры о дефолте.
Доллар США - это кровь украинской экономики, и все проблемы с долларом так или иначе на ней отражаются
Украина, на первый взгляд, находится вдалеке от программ Обамы, но к сожалению, долларизация нашей экономики очень велика. Доллар США - это кровь украинской экономики, и все проблемы с долларом так или иначе на ней отражаются. Так, например, увеличение госдолга США - это прямой путь к обесцениванию доллара и долларовому росту цен. Экономика Украины и так имеет проблему с ростом цен под влиянием обесценивания гривни, а теперь еще добавляется обесценивание доллара - цены будут расти еще быстрее.
Конфликты между Обамой и Конгрессом будут время от времени лихорадить мировую экономику, что только усугубит ситуацию в Украине. Самым сложным остается вопрос, чем заменить доллар США в украинской экономике, поскольку ни евро, ни рубль на эту роль не подходят. Пока что нет четкого ответа, на что поменять доллары и в какой валюте хранить свои сбережения.
Александр ОХРИМЕНКО,
президент Украинского аналитического центра
специально для ЛІГА.Финансы
2011.07.26 | Мірко
Вислід - мапа економічного занепаду
http://www.latoyaegwuekwe.com/geographyofarecession.html2011.07.26 | YuriyB
Обама попередив націю про можливий дефолт
Президент США Барак ОБАМА у зверненні до нації попередив про можливий дефолт у країні.Як повідомляє російська служба Бі-Бі-Сі, у понеділок увечері Б.ОБАМА виступив з екстреним зверненням до нації, яке транслювалося в ефірі всіх основних телеканалів США, порушивши програмну сітку.
http://www.unian.net/ukr/news/news-447835.html
2011.07.26 | Микола Гудкович
…Можливий, якщо Обама не зменшить витрати бюджету
YuriyB пише:> Президент США Барак ОБАМА у зверненні до нації попередив про можливий дефолт у країні.
Головним чином це була спроба перевести стрілки на республіканців — вони, бач, поганці, не хочуть схвалювати популістські соціалістичні забаганки Обами.
2011.07.26 | loup-garou
Популістські соціалістичні забаганки (л)
http://washingtonexaminer.com/blogs/beltway-confidential/2011/07/transcript-obamas-speech-debt-limit> Democrats and Republicans agree on the amount of deficit reduction we need. The debate is about how it should be done. Most Americans, regardless of political party, don’t understand how we can ask a senior citizen to pay more for her Medicare before we ask corporate jet owners and oil companies to give up tax breaks that other companies don’t get. How can we ask a student to pay more for college before we ask hedge fund managers to stop paying taxes at a lower rate than their secretaries? How can we slash funding for education and clean energy before we ask people like me to give up tax breaks we don’t need and didn’t ask for?
> That’s not right. It’s not fair. We all want a government that lives within its means, but there are still things we need to pay for as a country – things like new roads and bridges; weather satellites and food inspection; services to veterans and medical research.
> Keep in mind that under a balanced approach, the 98% of Americans who make under $250,000 would see no tax increases at all. None. In fact, I want to extend the payroll tax cut for working families. What we’re talking about under a balanced approach is asking Americans whose incomes have gone up the most over the last decade – millionaires and billionaires – to share in the sacrifice everyone else has to make.
2011.07.26 | Sych
Дякую. Лінк тільки доводить що обаманоїд таки дешевий комсюковський пропагандіст!
2011.07.26 | Микола Гудкович
Цитувати Обаму на захист Обами — це прикольно
2011.07.26 | Pest Control
Взагалі-то Обама банально бреше
loup-garou пише:> What we’re talking about under a balanced approach is asking Americans whose incomes have gone up the most over the last decade – millionaires and billionaires – to share in the sacrifice everyone else has to make.
Зацитоване є брехнею точно. Бо насправді вони говорять не про те, щоб попросити цих американців, а про те, щоб силою відібрати в них гроші. Дуже обережно кажучи, є неочевидним, що власники цих грошей не використали б їх Pareto-ефективніше у порівнянні з тим, як їх використає уряд. Але я би, звісно, здивувався, якби це виявилася єдина брехня у виступі Обами.
2011.07.26 | Pest Control
Change we can believe in
2011.07.26 | loup-garou
Теж мені інтрига
У начальства - отих самих 2%, про які говорив Обама, а то і менше - є три основних способи грабувати всіх інших:1) через інфляцію (навіть якщо її називати кількісним пом'якшенням),
2) через підвищення податків (на споживання + на доходи середнього класу, поєднані з дефіскалізаційними програмами для топ 1%)
3) заставляючи робити ту ж саму роботу за менші гроші.
Всі три можна застосовувати одночасно під красиву картинку.
Чи переспить Хаус із Кадді до кінця сезону? Wait and see.
2011.07.26 | Sych
А ви не помічаєте, що інсрумент, який Обамино начальство використовує називається BIG GOVERNMENT
2011.07.27 | YuriyB
Представитель Белого дома: дефолта не будет
Высокопоставленный представитель Белого дома выразил уверенность, что администрация президента Обамы сумеет договориться с республиканцами в конгрессе по вопросу государственного долга.Билл Дэйли, глава аппарата Обамы, заявил, что американской экономике не грозит дефолт.
По словам вашингтонского корреспондента Би-би-си, ни республиканцы, ни демократы не хотят нести ответственность за хаос, который возникнет, если до 2-го августа не будет достигнуто соглашение по повышению лимита госдолга.
http://www.bbc.co.uk/russian/rolling_news/2011/07/110726_rn_daley_default.shtml
2011.07.27 | zаброда
АзараФФ ва платі Re: Представитель Белого дома: дефолта не будет
2011.07.28 | alexgrum
Re: Чи оголосять США 4 серпня дефолт?
Меня вся эта ситуация с Америкой насторожила, начал искать инфу и наткнулся на блог одного успешного бизнесмена Спиваковского. Его ответ на этот вопрос (http://spivakovsky.com/?paged=3) меня немного успокоил (он, кстати, сейчас в Америке):1. Дефолта в этот раз не будет. Республиканцы жестко выторгуют себе у Обамы большое число преференций и уступок (политических и особенно финансовых), чтобы если они и согласятся с выделением огромных сумм на покрытие дефицита бюджета, то львиная доля этих денег достанется им. Так что менять доллары пока спешить не стоит.
2. Что касается опасений для Украины, то надо понимать, что экономика страны практически не зависит от золотовалютных резервов национального банка. Эти резервы настолько мизерны, что даже если их вообще не будет, страна не станет ни богаче, ни беднее.
3. Экономика любой страны зависит не от бумажек, а от уровня реализации своего потенциала. Всегда при размышлениях на эту тему надо иметь в виду, что самый большой дефицит бюджета в мире – у США – и одновременно это самая могущественная страна в мире. То есть, это лишний раз подтверждение тому, что не запасы денег и ценных бумаг дают мощь стране, а ее реализуемый потенциал – тысячи работающих огромных производств, огромное количество кранов, постоянно что-то строящих – всё выше, и выше, и выше, мощнейший аграрный сектор, и т.д.
4. Я вот вчера был здесь в Сиэттле на заводе Боинг, видел самый большой в мире цех под одной крышей, где одновременно собирают шесть огромных Боингов 747, и на них в мире стоит длинная очередь. США не только полностью обеспечивают себя продуктами питания (хотя у них этим занимаются всего 2% населения), но и еда в Америке очень дешевая. При всё этом – очень высокие стандарты на качество всего.
5. Поэтому Украине надо заботиться не столько о золотовалютных запасах (в которых заинтересована только одна лишь банковская система, кстати, очень несправедливая у нас), сколько о мощнейшем рывке в развитии реальных производств. Тогда ничьи дефолты нам будут не страшны.
2011.07.29 | YuriyB
США: очередная попытка избежать дефолта пока зашла в тупик (л)
Спикер Палаты представителей Джон Бейнер решил не выносить на голосование разработанный им законопроект о сокращении бюджетного дефицита и повышении порога госдолга.Очередное заседание республиканских лидеров назначено на пятницу. Они снова попытаются убедить несгибаемых однопартийцев проголосовать за законопроект Бейнера.
http://ru.euronews.net/2011/07/29/usa-takes-a-step-closer-to-default/
2011.07.29 | loup-garou
Саспенс, саспенс
3-го серпня в 23:59 Брюс Уілліс, пробравшись до Конгресу по каналізації, рятує ситуацію. Але пізно!4-го серпня в 00:01 Мудіз дістає зі штанів великого червоного олівця і внєзапно перекреслює американське AAA. Наївні, нічого не підозрюючі трейдери ридають у паніці, ринки падають стрємітєльним домкратом.
Чорний четвер номер два. Усюди смерть, розруха.
І тут на сцені з'являється дідусь Рон з хитрим прищуром...
2011.07.30 | stryjko_bojko
delete
2011.07.30 | stryjko_bojko
Сенат не дозволив підняти стелю державного боргу США(\)
Сенат не дозволив підняти стелю державного боргу СШАсьогодні, 10:58
http://24tv.ua/home/showSingleNews.do?senat_ne_dozvoliv_pidnyati_stelyu_derzhavnogo_borgu_ssha&objectId=119320
Законопроект про підвищення стелі держборгу США, прийнятий декількома годинами раніше "республіканською" палатою представників, провалився в "демократичному" сенаті.
На голосуванні 59 голосами проти 41 сенатори винесли рішення не приймати запропонований ними проект, передає "Reuters".
Дане рішення було досить очікуване, адже лідери Демократичної партії неодноразово заявляли, що не підуть на таку угоду.
Нагадаємо, палата представників конгресу США схвалила законопроект, згідно з яким межа державного боргу США на короткий період часу може бути збільшена на 900 млрд дол. Він також включав скорочення витрат на 917 млрд дол. протягом наступних 10 років. Демократична партія наполягає на збільшенні обсягу запозичень на 2,5 трлн дол. і скороченні витрат на 2,2 трлн дол.
Обговорення бюджетного питання стоїть в США особливо гостро вже протягом 3 тижнів, якщо сторонам не вдасться домовитися, до 2 серпня Америка перший раз у своїй історії зіткнеться з дефолтом за державними зобов'язаннями.
2011.07.30 | loup-garou
Ретроспектива: US debt ceiling (картинка)
2011.07.30 | Slavix
Re: Ретроспектива: US debt ceiling (картинка)
Що, власне, ілюструють ці діаграми мені.Клінтон - сталий розвиток, економіка мирного часу;
Чинники - відносна слабкість зовнішньополітичних супротивників (РФ, КНР, ЄС), помірне споживання в балансі з інвестуванням внутрішнім та за зовнішніми напрямкми в т.ч. через механізми МВФ (нові "площадки", раніше закриті в т.ч. на території колишнього СРСР тощо), тверді позиції доллару, як універсальної платіжної валюти в міжнародних розрахунках (відсутність євро та "роздрібленість" валют європейського регіону), помірний оборонний бюджет, виходячи з відсутності об"єктивних військових загроз та планів щодо розв"язання воєн з власної ініціативи;
НАЯВНІСТЬ певного резерву на фінансування т.зв. "елекшин йер", про що свідчить відсутність революційного росту "стелі" запозичень в останній рік (лише коригування на інфляцію).
Буш - орієнтація на споживання та запозичення (незалежно від форми), військовий час;
Чинники - Посилення зовнішньополітичних супротивників (РФ - зміна влади, КНР - промислово-технічний "ривок", ЄС - створення та посилення нового потужного об"єднання, арабський світ - нафтодоллари, азія - технологічний "прорив"), надмірне споживання за рахунок стимулювання неплатоспроможного попиту, як в самих США, так і лояльних країнах, покритого за рахунок явних або неявних запозичень (прямі кредити, облігації, фондовий ринок з "мальованою" звітністю емітентів акцій тощо), певне інвестування лише в проекти, які не матимуть гарантованої економічної віддачі, а спрямовані на досягнення політичних переваг (ВПК та інші військові цілі, ідеологічні (політичні та громадські) рухи за межами США тощо), що створило перекос балансу споживання/інвестиції в бік споживання; послаблення позицій доллару, як універсальної валюти міжнародних розрахунків, за рахунок введення ЄВРО в обіг замість широкого валютного кошика єврозони та виділення кількох інших автономних сильних валют в єврозоні, якими хеджувалися ризики, повязані з можливим колапсом євро та які претендуватимуть на роль універсальної євровалюти регіону в такому випадку (паунд, швейцарський франк);
роздутий надмірно оборонний бюджет внаслідок власноручно розвязаних війн;
ВІДСУТНІСТЬ певного резерву на фінансування т.зв. "елекшин йер", про що свідчить наявність росту "стелі" запозичень в останній рік та, власне, світова фінансова криза, внаслідок здуття фінансової "бульки".
Обама - орієнтація на споживання та запозичення (незалежно від форми), мирний час;
Чинники - значне посилення зовнішньополітичних супротивників, налаштованих не надто дружньо по відношенню до США (РФ, Китай, деякі азійські країни) та суттєве послаблення потенційних союзників, хоча й конкурентів США (Європейські країни, деякі азійські країни); суттєвий перекос в балансі споживання/інвестиції на користь споживання (скидається на роздуття соціалки за рахунок коштів, що раніше спрямовувались на військові та зовнішньо-політичні цілі), наявні інвестиції спрямовувалися на "наповнення кровью" економіки після кризи, що, в свою чергу перетікало миттєво в те ж саме споживання та стимулювання неплатоспроможного попиту, який вже задовольнявся не лише за рахунок явних та неявних запозичень, але й за рахунок девальвування власної валюти, по відношенню до інших конвертованих валют та індикативних ресурсів (золото, нафта тощо), що є небезпечним для імпортоорієнтованої економіки США, яка протягом багатьох років намагалася винести добуток ресурсів та виробництво за свої кордони; інерційність певної ролі доллара як міжнародної розрахункової валюти на фоні стабілізації та закріплення ролі європейських валют в міжнародних розрахунках та посилення ролі ролі азійських валют (єни, юаню, рубля) в міжнародних розрахунках, зважаючи на відсутність єдинозважених поглядів провідних країн на міжнародну валютну політику в майбутньому та автономністю валютної політики провідних світових країн;
ВІДСУТНІСТЬ будь-якого резерву та ресурсу на фінансування т.зв. "елекшин йер", внаслідок проведення соціальної елекшинйерівської політики в міжсезоння, що вичерпало всі наявні та можливі ресурси акурат перед часом "Ч", що й демонструє фактичне перевищення "стелі" запозичень.
2011.07.31 | YuriyB
Переговори про держборг США знову зайшли в тупік ...
http://www.youtube.com/watch?v=5MyNtRnYb442011.08.01 | loup-garou
Ну от і всьо, майже. Obama announces deal on US debt limit (л,/)
Obama announces deal on US debt limitFinancial Times, August 1, 2011 8:30 am
http://www.ft.com/intl/cms/s/0/d3798b9c-bb7e-11e0-a7c8-00144feabdc0.html
President Barack Obama announced on Sunday night that US Congressional leaders had reached an agreement on a tentative deal that would raise the US government’s borrowing limit and avoid a US default, prompting a positive response from Asian financial markets.
As Republican and Democratic leaders coalesced around a deal that would involve $2,800bn in deficit cuts over the next decade, the president said a framework was in place to “end the crisis that Washington imposed on America” and would “begin to lift the cloud of debt and the cloud of uncertainty that hangs over our economy”.
The proposed cuts meant the US’s annual domestic spending will fall to the lowest level since Dwight Eisenhower was president in the 1950s, Mr Obama said. But the president assured that the deficit-reduction “won’t be a drag on a fragile economy”.
The deal still has to be passed by both the Senate and the House of Representatives, and passage could prove bumpy in the lower chamber in particular. But analysts said that it appeared Congress was on track to approve the deal before the deadline of midnight on Tuesday, beyond which the Treasury had warned that the federal government would not be able to pay its bills.
The deal hammered out, which is to be voted on in both houses on Monday, would see the $14,300bn debt ceiling raised by $2,400bn in two stages but would avoid another drawn-out negotiation before the presidential election in November 2012, a key Democratic demand. In return, Republicans would get $2,800bn in spending cuts over the next 10 years.
They had identified $1,000bn in cuts to be made over a decade, but the special joint Congressional committee would be formed to recommend the remainder of the savings by November.
Mr Obama said it was not the deal he had hoped for. “Is this the deal I would have preferred? No,” he said, adding that the “process has been messy, and it’s taken far too long”.
In particular, Democrats failed to include any revenue-raising measures in the deal, but the president said he would continue to push to close tax loopholes and find other ways to raise taxes from companies and the richest Americans. He said “everything will be on the table” when the committee meets.
The deal is the result of a frantic weekend of bargaining and closed-door meetings on Capitol Hill.
Harry Reid, the Democratic leader in the Senate, and Mitch McConnell, his Republican counterpart, endorsed the deal on the Senate floor and each will present it to their caucus on Monday morning. The measure is expected to get enough cross-party support to win approval.
But the leaders of each party in the House will have a more difficult time with the deal.
John Boehner, the Republican speaker of the House, will have to try to corral a diverse caucus that includes Tea Party conservatives who are staunchly opposed to increasing the borrowing authority and defence hawks objecting to a deal that would see cuts to the Pentagon budget.
This means Nancy Pelosi, the Democratic leader in the House, will have to rally the support of potentially dozens of Democrats in the lower chamber to approve the measure.
Republicans were quick to claim victory on Sunday night. In a presentation sent to House GOP members, Mr Boehner said that the deal would not include any “job-killing tax hikes”, a statement that seemed at odds with Mr Obama’s interpretation. Indeed, he said the proposal would make it “impossible” for the joint Congressional committee to raise taxes.
Mr Boehner said he and the Republican majority in the House had gone “toe-to-toe” with the administration and the Democratic controlled Senate since “day one”.
“I’m gonna tell you, this has been a long battle – we’ve fought valiantly – and frankly we’ve done it by listening to the American people. And as a result, our framework is now on the table that will end this crisis in a manner that meets our principles of smaller government,” he said.
But in recognition of the unease many conservatives feel with any increase in the debt ceiling, he added: “Now listen, this isn’t the greatest deal in the world. But it shows how much we’ve changed the terms of the debate in this town.”
Mr Boehner emphasised that there was nothing in the framework that violated the party’s principles because it was “all spending cuts” and that the White House’s bid to raise taxes had been “shut down”.
The fact that the deal does not contain any revenue-raising measures angered liberals and could lead to some voting against it when it comes up for approval.
The Progressive Change Campaign Committee called on all Democrats in Congress to oppose the deal, saying a Democratic president cutting benefits without raising taxes on the rich was like entering a “bizarre parallel universe,” while Bernie Sanders, the independent senator from Vermont, called it “immoral”.
2011.08.01 | thinker
Re: Чи оголосять США 4 серпня дефолт?
не оголосять - не дочекаєтесь....2011.08.02 | stryjko_bojko
Сенат США погодився на підвищення боргового ліміту(\)
Сенат США погодився на підвищення боргового ліміту02.08.2011
http://www.radiosvoboda.org/archive/news/20110802/630/630.html?id=24284914
Сенат США схвалив компромісний план підвищення межі зовнішніх запозичень. Рішення ухвалили за кілька годин до того моменту, коли Сполучені Штати могли оголосити про перший в історії цієї країни дефолт.
Тепер документ має підписати президент Барак Обама.
Ухвалений план передбачає підвищення лімітів зовнішніх запозичень на термін до кінця 2012 року, скорочення державних витрат на суму 2,4 трильйонів доларів протягом наступного десятиліття і створення спеціального комітету Конгресу, до якого увійдуть представники обох палат і обох партій, який повинен запропонувати план довгострокової фінансової реформи.
Для ухвалення законопроекту було потрібно, щоб його підтримали 60 зі ста сенаторів. Цей поріг був подоланий. Точні результати голосування будуть відомі трохи пізніше.
У понеділок цей законопроект був схвалений Палатою представників: «за» висловилися 289 конгресменів, «проти» – 161. Проти проголосували законодавці, що належать до ліберального крила Демократичної партії і консервативні республіканці, які входять до так званого «Руху чаювання».
---------------
my comment:
Більшості нормальним людям це очікувалось давно...
2011.08.01 | loup-garou
Американський гош кав'яр жжот: 150 мільйонерів хочуть платити більше податків (лл)
http://patrioticmillionaires.org/> Dear Mr President, Hon. Harry Reid, and Hon. John Boehner,
> We are writing to urge you to put our country ahead of politics.
> For the fiscal health of our nation and the well-being of our fellow citizens, we ask that you increase taxes on incomes over $1,000,000.
> We make this request as loyal citizens who now or in the past earned an income of $1,000,000 per year or more.
> Our country faces a choice – we can pay our debts and build for the future, or we can shirk our financial responsibilities and cripple our nation’s potential.
> Our country has been good to us. It provided a foundation through which we could succeed. Now, we want to do our part to keep that foundation strong so that others can succeed as we have.
> Please do the right thing for our country. Raise our taxes.
І лист із деталями. Дуже, дуже рекомендую прочитати його повністю.
http://patrioticmillionaires.org/tax_letter.pdf
2011.08.02 | loup-garou
Ура, мір спасьон (л)
House Passes Bill on Debt Ceilinghttp://www.nytimes.com/2011/08/02/us/politics/02fiscal.html?pagewanted=1&_r=1&hp
The House of Representatives on Monday passed the landmark compromise to raise the debt ceiling and sharply cut spending, drawing a solid majority of the Republicans, along with about half of the Democrats, to push through a package that was described by many as an unpalatable necessity.
І не кажіть, що вас не попереджали:
http://www2.maidan.org.ua/n/free/1310372034
2011.08.03 | stryjko_bojko
Володимир Путін назвав американців «паразитами» на світовій економіці(\)
Сенат США ухвалив рішення, що дозволить оминути дефолт02.08.2011
Марія Щур
http://www.radiosvoboda.org/content/article/24284963.html
Прага – Американський сенат ухвалив рішення, яке дозволить скоротити видатки і збільшити ліміт внутрішнього боргу і таким чином уникнути загрози першого в історії США дефолту, тобто неможливості уряду виконувати свої фінансові зобов’язання.
Рішення Сенату США, який затвердив подібне рішення Конгресу, ще має надійти на підпис президенту Бараку Обамі, але інвестори вже можуть зітхнути з полегшенням – першої реальної загрози дефолту в історії США вдалося уникнути.
Ще напередодні голосування Барак Обама висловлював упевненість, що краху вдасться запобігти. «Ще має відбутися важливе голосування в Конгресі, але я хочу оголосити, що лідери обох партій в обох палатах досягли згоди, що ми скоротимо дефіцит для того, щоб уникнути дефолту. Дефолту, який мав би руйнівні наслідки для нашої економіки», – зазначив Обама.
Наслідки незгоди в американському Конгресі могли б мати і не менший руйнівний ефект на решту світової економіки, попередила голова Міжнародного валютного фонду Крістін Лаґард. Виступаючи перед Комітетом із закордонних питань Конгресу, вона сказала, що сам дефолт, чи навіть зниження кредитного рейтингу США могло б стати «дуже серйозною подією не лише для США, але і світової економіки в цілому».
Світові ринки спокійно спостерігали за баталіями у США
Разом з тим, світові ринки з дивовижним спокоєм спостерігали за баталіями в американському Конгресі. За даними міністерства фінансів США, іноземні інвестори лише в травні закупили американські боргові зобов’язання на суму 38 мільярдів доларів. За словами одного з економістів, це означало, що ринок оцінює можливість дефолту як нульову, бо вірить, що уряд піде на скорочення витрат, але не наважиться перестати сплачувати дивіденди інвесторам.
Частково вони пояснюють такі настрої ринку тим, що фінансова ситуація Європи є ще гіршою. У Європі мало фінансово стабільних країн, таких як Німеччина, Швейцарія чи Австрія, які могли б задовольнити фінансові апетити інвесторів із Японії, Китаю чи Великої Британії, які шукають, куди надійно вкласти гроші. Китай навіть закликав США якнайшвидше завершити політичну суперечку, щоб Вашингтон міг випустити нові боргові зобов’язання.
А от у Росії залежність США та іншого світу від кредитів суворо засудив прем’єр-міністр Володимир Путін, який, виступаючи перед молодими прокремлівськими активістами на озері Селіґер, назвав американців «паразитами» на світовій економіці.
«Країна живе в борг. І це дуже погано для однієї з провідних економік світу, – заявив він. – Це означає, що вони живуть невідповідно до своїх можливостей і перекладають частину свої проблем на всю світову економіку. У певному сенсі вони паразитують на світовій економіці і на своїй монопольній доларовій позиції».
2011.08.03 | RuslanM
чесали ,чесали ,а дефолту нема.Але так занесло ,що обговорення продовжується