МНС: Шанси знайти живих на місці катастрофи т\х "Булгарія" мінімальні(\)
07/11/2011 | stryjko_bojko
МНС: Шанси знайти живих на місці катастрофи теплохода Булгарія мінімальні
Вчора, 23:45
http://ua.korrespondent.net/world/1237910-mns-shansi-znajti-zhivih-na-misci-katastrofi-teplohoda-bulgariya-minimalni
МНС: Шанси знайти живих на місці катастрофи теплохода Булгарія мінімальні
Шанси знайти живих на місці катастрофи теплохода Булгарія мінімальні
Reuters
Шанси знайти живих на місці катастрофи судна Булгарія на Волзі дуже низькі, повідомили в управлінні інформації МНС РФ.
"На місці катастрофи судна встановлено додаткове світлове обладнання. 47 водолазів МНС обстежують судно. За результатами обстеження шанси знайти живих оцінюються як мінімальні", - зазначив представник управління.
Він нагадав, що залишається невідомою доля від 102 до 106 людей.
Співрозмовник в правоохоронних органах повідомив, що судно Булгарія могло зазнати катастрофи, у тому числі через перевантаження.
"Всього на судні перебувало 188 осіб, однак через те що воно раніше проходило реконструкцію і там була облаштована не передбачена початковим проектом інфраструктура, місткість судна могла зменшитися. В результаті воно могло затонути, у тому числі через надмірну завантаженість", - зазначив співрозмовник агентства.
За його даними, зараз встановлюється, як саме вода проникла всередину судна і чому воно затонуло так швидко.
Нагадаємо, сьогодні, 10 липня, на Волзі у районі населеного пункту Сюкеєво в Камсько-Устьїнському районі Татарстану затонув теплохід Булгарія.
----
Справка
Теплоход проекта 785 "Булгария"(до 2010г. "Украина")
Двухпалубный прогулочный дизель-электроход "Булгария", затонувший 10 июля на Куйбышевском водохранилище, был построен в 1955г. на судоверфи Narodny Podnik Skoda Komarno (Slovenske Lodenice n.p. Komarno) в Чехословакии.
Теплоходы проекта 785 (словацкое обозначение OL800, osobna lod 800, 'пассажирское судно мощностью 800 л.с.), к которым относится "Булгария", представляют собой средние пассажирские суда, предназначенные для работы на скорых пассажирских линиях.
Изначально на них были одно-, двух-, четырех-, а также шести- и восьмиместные каюты, однако в ходе модернизации теплоходов каюты большой вместимости были переоборудованы для повышения комфортабельности. На судах были также уставлены две спасательные шлюпки вместо четырех.
Всего с 1955 по 1958г. по проекту 785 было построено 36 дизель-электроходом. Судам присваивались названия в честь 16 республик СССР и выдающихся русских композиторов.
Чехословацкие теплоходы эксплуатировались на Волге, Каме, на Дону, Енисее, Оби, Иртыше и Днепре. Они работали или работают на туристических маршрутах в бассейне Волги и на пассажирских линиях по сибирским рекам (Омск – Салехард, Омск – Новосибирск, Красноярск – Дудинка). Некоторые суда используются в качестве гостиниц и баз отдыха.
Интересно, что 13 судов проекта 785 были использованы при ликвидации аварии на Чернобыльской атомной электростанции в 1986г.
Основные характеристики
Количество палуб: 2
Скорость хода: 20,5 км/ч
Мощность двигателя: 273 кВт
Количество двигателей: 2
Класс речного регистра: "о"
Пассажировместимость: 233
Длина: 80,2 м
Ширина: 14 м
Осадка: 1,9 м
Напомним, теплоход "Булгария", выполнявший по Волге рейс Казань – Болгар – Казань, затонул на Куйбышевском водохранилище в воскресенье, 10 июля, около 14:00 мск.
Читать полностью: http://top.rbc.ru/society/10/07/2011/604834.shtml
------
comment
Приблизно аналогічний випадок був - трагедія п\х "Адмірал Нахімов",
біля Новоросійська. Коли в абсолютно гарну погоду потонув пароход.
Основна причина: стара довоєнна посудина.Регістр не давав дозволу на вихід їй за акватрію Чорного Моря.
---
Судна проектувались на строк експлуатації - 20 років.
Вчора, 23:45
http://ua.korrespondent.net/world/1237910-mns-shansi-znajti-zhivih-na-misci-katastrofi-teplohoda-bulgariya-minimalni
МНС: Шанси знайти живих на місці катастрофи теплохода Булгарія мінімальні
Шанси знайти живих на місці катастрофи теплохода Булгарія мінімальні
Reuters
Шанси знайти живих на місці катастрофи судна Булгарія на Волзі дуже низькі, повідомили в управлінні інформації МНС РФ.
"На місці катастрофи судна встановлено додаткове світлове обладнання. 47 водолазів МНС обстежують судно. За результатами обстеження шанси знайти живих оцінюються як мінімальні", - зазначив представник управління.
Він нагадав, що залишається невідомою доля від 102 до 106 людей.
Співрозмовник в правоохоронних органах повідомив, що судно Булгарія могло зазнати катастрофи, у тому числі через перевантаження.
"Всього на судні перебувало 188 осіб, однак через те що воно раніше проходило реконструкцію і там була облаштована не передбачена початковим проектом інфраструктура, місткість судна могла зменшитися. В результаті воно могло затонути, у тому числі через надмірну завантаженість", - зазначив співрозмовник агентства.
За його даними, зараз встановлюється, як саме вода проникла всередину судна і чому воно затонуло так швидко.
Нагадаємо, сьогодні, 10 липня, на Волзі у районі населеного пункту Сюкеєво в Камсько-Устьїнському районі Татарстану затонув теплохід Булгарія.
----
Справка
Теплоход проекта 785 "Булгария"(до 2010г. "Украина")
Двухпалубный прогулочный дизель-электроход "Булгария", затонувший 10 июля на Куйбышевском водохранилище, был построен в 1955г. на судоверфи Narodny Podnik Skoda Komarno (Slovenske Lodenice n.p. Komarno) в Чехословакии.
Теплоходы проекта 785 (словацкое обозначение OL800, osobna lod 800, 'пассажирское судно мощностью 800 л.с.), к которым относится "Булгария", представляют собой средние пассажирские суда, предназначенные для работы на скорых пассажирских линиях.
Изначально на них были одно-, двух-, четырех-, а также шести- и восьмиместные каюты, однако в ходе модернизации теплоходов каюты большой вместимости были переоборудованы для повышения комфортабельности. На судах были также уставлены две спасательные шлюпки вместо четырех.
Всего с 1955 по 1958г. по проекту 785 было построено 36 дизель-электроходом. Судам присваивались названия в честь 16 республик СССР и выдающихся русских композиторов.
Чехословацкие теплоходы эксплуатировались на Волге, Каме, на Дону, Енисее, Оби, Иртыше и Днепре. Они работали или работают на туристических маршрутах в бассейне Волги и на пассажирских линиях по сибирским рекам (Омск – Салехард, Омск – Новосибирск, Красноярск – Дудинка). Некоторые суда используются в качестве гостиниц и баз отдыха.
Интересно, что 13 судов проекта 785 были использованы при ликвидации аварии на Чернобыльской атомной электростанции в 1986г.
Основные характеристики
Количество палуб: 2
Скорость хода: 20,5 км/ч
Мощность двигателя: 273 кВт
Количество двигателей: 2
Класс речного регистра: "о"
Пассажировместимость: 233
Длина: 80,2 м
Ширина: 14 м
Осадка: 1,9 м
Напомним, теплоход "Булгария", выполнявший по Волге рейс Казань – Болгар – Казань, затонул на Куйбышевском водохранилище в воскресенье, 10 июля, около 14:00 мск.
Читать полностью: http://top.rbc.ru/society/10/07/2011/604834.shtml
------
comment
Приблизно аналогічний випадок був - трагедія п\х "Адмірал Нахімов",
біля Новоросійська. Коли в абсолютно гарну погоду потонув пароход.
Основна причина: стара довоєнна посудина.Регістр не давав дозволу на вихід їй за акватрію Чорного Моря.
---
Судна проектувались на строк експлуатації - 20 років.
Відповіді
2011.07.11 | rais
Засраний совок...
2011.07.11 | Sakharov
Подробиці і причини (л)
http://obozrevatel.com/abroad/passazhirov-bulgariya-sgubili-kren-i-illyuminatoryi.-zhiletyi-ne-spasali-lyuki-byili-zavarenyi.htm