Не популярне напишу про Ландіка-мол
07/11/2011 | Пані
Я вважаю цю справу замовленням - очевидно направленим на розкуркулення батька та дядька. Як вже написав мій френд Козлов - пильнуйте, як зміниться склад акціонерів "Норда" найближчим часом.
Пояснення. Обліко морале героя було відомо давно всім зацікавелним. Ймовірно, це не перший випадок, коли він когось бив (вже розкопали, що він взагалі переїхав когось насмерть в 2007). Тому за товаришем просто була встановлена наружка, аж до камер в улюблених місцях (ймовірно, цей ресторан був його регулярною точкою).
Ну і впіймали. Зверніть увагу, що на камері два ракурси - хтось же слідкував і крутив нею. Для звичайної камери спостереження в ресторані - це якось дивно.
Ну а далі - чого б ради такий ролік крутили по Інтеру? Були прецеденти подібного?
І т.п. Я думаю хід думок ясний.
Пояснення. Обліко морале героя було відомо давно всім зацікавелним. Ймовірно, це не перший випадок, коли він когось бив (вже розкопали, що він взагалі переїхав когось насмерть в 2007). Тому за товаришем просто була встановлена наружка, аж до камер в улюблених місцях (ймовірно, цей ресторан був його регулярною точкою).
Ну і впіймали. Зверніть увагу, що на камері два ракурси - хтось же слідкував і крутив нею. Для звичайної камери спостереження в ресторані - це якось дивно.
Ну а далі - чого б ради такий ролік крутили по Інтеру? Були прецеденти подібного?
І т.п. Я думаю хід думок ясний.
Відповіді
2011.07.11 | Микола Гудкович
Згоден
Пані пише:> Я вважаю цю справу замовленням - очевидно направленим на розкуркулення батька та дядька. Як вже написав мій френд Козлов - пильнуйте, як зміниться склад акціонерів "Норда" найближчим часом.
Саме так, комусь знадобилася холодильна імперія дядька нашого героя...
> Пояснення. Обліко морале героя було відомо давно всім зацікавелним. Ймовірно, це не перший випадок, коли він когось бив (вже розкопали, що він взагалі переїхав когось насмерть в 2007). Тому за товаришем просто була встановлена наружка, аж до камер в улюблених місцях (ймовірно, цей ресторан був його регулярною точкою).
Тоді виходить, що Коршунова могла спеціально його спровокувати. Хоча типок ще той, його особливо і провокувати не треба.
> Ну і впіймали. Зверніть увагу, що на камері два ракурси - хтось же слідкував і крутив нею. Для звичайної камери спостереження в ресторані - це якось дивно.
Угу.
> Ну а далі - чого б ради такий ролік крутили по Інтеру? Були прецеденти подібного?
Угу. І газета "Сявотня" (не УМ, не УТ, не УП) розкопує, що він переїхав хлопця насмерть.
> І т.п. Я думаю хід думок ясний.
Ясний...
2011.07.11 | Sakharov
Якщо це і павуки у слоїку, вони все одно залишаються павуками
2011.07.11 | Пані
Безперечно
2011.07.11 | 123
але очікувано
хоча я більше очікував традиційних "політрепресій"тому я давно питав - ще коли було неясно як реагуватиме влада - чи позитивом буде якщо його притягатимуть до відповідальності.
моя відповідь - так, безумовно. ключове слово "безумовно".
навіть якщо йому вдасться уникнути відповідальності сплативши за багато мільйонів доларів (НОРД - дуже великий бізнес), це все одно за сукупністю буде позитивом, бо продемонструє, що ЇМ таки не можна робити все що їм хочеться.
само по собі таке уникнення відповідальності звісно буде негативом бо засвідчить корумпованість суду (ах, як новина, Еліна Шишкіна здивується). але насправді йому не було потреби втікати - він міг за набагато скромніші гроші чесно пройти процес, перебуваючи на підписці, і одержати 3 роки умовно, враховуючи всі його заслуги перед Родінай та те, що всі живі (і мабуть загалом здорові?), це було б в принципі нормально.
Отже, якщо вважати що він знав що на нього полює українська влада спеціально і умовним не відбудешся, а доведеться платити десятки мільйонів доларів, і обрав би спробу втекти, він би тікав не в Росію і не так, щоб його знайшли наступного дня
Якщо він того не знав, то розумніше було просто проходити добросовісно процес.
Лишився варіант - він просто тупий бєспрєдєльщік, а влада таки зважає на громадську думку. Варіант може комусь видаватися не таким красивим і не укладатися в його/її уяву про світоустрій, але має перевагу - він без суперечливостей відповідає всім обставинам справи. Банан - це просто банан.
Пані пише:
> Я вважаю цю справу замовленням - очевидно направленим на розкуркулення батька та дядька. Як вже написав мій френд Козлов - пильнуйте, як зміниться склад акціонерів "Норда" найближчим часом.
>
> Пояснення. Обліко морале героя було відомо давно всім зацікавелним. Ймовірно, це не перший випадок, коли він когось бив (вже розкопали, що він взагалі переїхав когось насмерть в 2007). Тому за товаришем просто була встановлена наружка, аж до камер в улюблених місцях (ймовірно, цей ресторан був його регулярною точкою).
>
> Ну і впіймали. Зверніть увагу, що на камері два ракурси - хтось же слідкував і крутив нею. Для звичайної камери спостереження в ресторані - це якось дивно.
Ти впевнена що добре знаєшся на тому, які системи відеоспостереження встановлюють в тих чи інших ресторанах?
> Ну а далі - чого б ради такий ролік крутили по Інтеру? Були прецеденти подібного?
Бо це нормально, коли такий резонансний випадок отримує увагу ЗМІ.
2011.07.11 | Sakharov
"Лишився варіант - він просто тупий бєспрєдєльщік"
2011.07.11 | Пані
Re: але очікувано
123 пише:> > Ну а далі - чого б ради такий ролік крутили по Інтеру? Були прецеденти подібного?
>
> Бо це нормально, коли такий резонансний випадок отримує увагу ЗМІ.
Ну-ну. І назви мені хоч один такий резонансний випадок з дітьми мажорів чи ними самими, щоб потрапив на Інтер.
Решту не коментую. Ти перетворився в захисника влади з будь якого приводу. Протилежних прикладів не бачу.
2011.07.11 | 123
Re: але очікувано
Пані пише:> 123 пише:
>
> > > Ну а далі - чого б ради такий ролік крутили по Інтеру? Були прецеденти подібного?
> >
> > Бо це нормально, коли такий резонансний випадок отримує увагу ЗМІ.
>
> Ну-ну. І назви мені хоч один такий резонансний випадок з дітьми мажорів чи ними самими, щоб потрапив на Інтер.
До слова типова нмд помилка - називати його "мажором", типу золота молодь-дитинка "еліти", типу "син Бога". Йому 37 років, яка там дитинка, друге скликання депутат міськради. Це не мажор, це впливовий місцевий представник "еліти", який має ще впливовіших родичів.
Інші випадки - Лозинський, наприклад. Суддя Зварич. Про них на Інтері мовчали?
> Решту не коментую. Ти перетворився в захисника влади з будь якого приводу. Протилежних прикладів не бачу.
Думати треба не за чи проти влади, а головою, а інтересами керуватися власними (або власно-спільними, тобто загальносуспільними), а не "опозиційними"
2011.07.11 | Пані
Re: але очікувано
123 пише:> Пані пише:
> > 123 пише:
> >
> > > > Ну а далі - чого б ради такий ролік крутили по Інтеру? Були прецеденти подібного?
> > >
> > > Бо це нормально, коли такий резонансний випадок отримує увагу ЗМІ.
> >
> > Ну-ну. І назви мені хоч один такий резонансний випадок з дітьми мажорів чи ними самими, щоб потрапив на Інтер.
>
> До слова типова нмд помилка - називати його "мажором", типу золота молодь-дитинка "еліти", типу "син Бога". Йому 37 років, яка там дитинка, друге скликання депутат міськради. Це не мажор, це впливовий місцевий представник "еліти", який має ще впливовіших родичів.
Це не позбавляє його статусу 1. мажора, 2. дитини оних.
> Інші випадки - Лозинський, наприклад. Суддя Зварич. Про них на Інтері мовчали?
>
Лозинський був з опозиційного лагеря (Інтер ніколи не ходив під БЮТ), а Зварич - не мажор і не син оного. Просто собі суддя.
Випадків, коли всякі вельможні виродки-регіонали калічили інших було за останній рік море - ЖОДЕН не був на Інтері.
> > Решту не коментую. Ти перетворився в захисника влади з будь якого приводу. Протилежних прикладів не бачу.
>
> Думати треба не за чи проти влади, а головою, а інтересами керуватися власними (або власно-спільними, тобто загальносуспільними), а не "опозиційними"
Значить твої інтереси співпадають з інетересами бандитів.
Керуйся.
2011.07.11 | 123
Re: але очікувано
Пані пише:> 123 пише:
> > Пані пише:
> > > 123 пише:
> > >
> > > > > Ну а далі - чого б ради такий ролік крутили по Інтеру? Були прецеденти подібного?
> > > >
> > > > Бо це нормально, коли такий резонансний випадок отримує увагу ЗМІ.
> > >
> > > Ну-ну. І назви мені хоч один такий резонансний випадок з дітьми мажорів чи ними самими, щоб потрапив на Інтер.
> >
> > До слова типова нмд помилка - називати його "мажором", типу золота молодь-дитинка "еліти", типу "син Бога". Йому 37 років, яка там дитинка, друге скликання депутат міськради. Це не мажор, це впливовий місцевий представник "еліти", який має ще впливовіших родичів.
>
> Це не позбавляє його статусу 1. мажора, 2. дитини оних.
>
>
> > Інші випадки - Лозинський, наприклад. Суддя Зварич. Про них на Інтері мовчали?
> >
>
> Лозинський був з опозиційного лагеря (Інтер ніколи не ходив під БЮТ), а Зварич - не мажор і не син оного. Просто собі суддя.
>
> Випадків, коли всякі вельможні виродки-регіонали калічили інших було за останній рік море - ЖОДЕН не був на Інтері.
>
> > > Решту не коментую. Ти перетворився в захисника влади з будь якого приводу. Протилежних прикладів не бачу.
> >
> > Думати треба не за чи проти влади, а головою, а інтересами керуватися власними (або власно-спільними, тобто загальносуспільними), а не "опозиційними"
>
> Значить твої інтереси співпадають з інетересами бандитів.
А твої ніколи не співпадають? Якщо бандитам потрібно посадити злочинця - тобі треба щоб він був на волі "з принципу"?
> Керуйся.
То зберися з силами та дай свою оцінку, виходячи зі своїх громадських інтересів, правильних. Не соромся.
2011.07.11 | 123
на прохання трудящих - от знайшов сюжет в "Подробностях" (це ж Інтер?) про мажора Петросяна (л)
Пані пише:> 123 пише:
>
> > > Ну а далі - чого б ради такий ролік крутили по Інтеру? Були прецеденти подібного?
> >
> > Бо це нормально, коли такий резонансний випадок отримує увагу ЗМІ.
>
> Ну-ну. І назви мені хоч один такий резонансний випадок з дітьми мажорів чи ними самими, щоб потрапив на Інтер.
http://podrobnosti.ua/video/podrobnosti/2008/09/18/555668.html
І я з цього "ну-ну" не дуже розумію - це типу погано що є такий сюжет на Інтері? Це тільки контра може вітати цей факт і називати його нормальним? Справжній опозиціонер має обов*язково вигадати - чому це погано?
> Решту не коментую. Ти перетворився в захисника влади з будь якого приводу. Протилежних прикладів не бачу.
2011.07.11 | Пані
Re: на прохання трудящих - от знайшов сюжет в "Подробностях" (це ж Інтер?) про мажора Петросяна
123 пише:> http://podrobnosti.ua/video/podrobnosti/2008/09/18/555668.html
>
> І я з цього "ну-ну" не дуже розумію - це типу погано що є такий сюжет на Інтері? Це тільки контра може вітати цей факт і називати його нормальним? Справжній опозиціонер має обов*язково вигадати - чому це погано?
Його папаша не був з партії влади (і тим більше не регіонал).
Знайди хоч один подібний сюжет про регіоналів чи їх нащадків
2011.07.11 | 123
Re: на прохання трудящих - от знайшов сюжет в "Подробностях" (це ж Інтер?) про мажора Петросяна
Пані пише:> 123 пише:
>
> > http://podrobnosti.ua/video/podrobnosti/2008/09/18/555668.html
> >
> > І я з цього "ну-ну" не дуже розумію - це типу погано що є такий сюжет на Інтері? Це тільки контра може вітати цей факт і називати його нормальним? Справжній опозиціонер має обов*язково вигадати - чому це погано?
>
> Його папаша не був з партії влади (і тим більше не регіонал).
> Знайди хоч один подібний сюжет про регіоналів чи їх нащадків
Ну дай перелік тоді тих осіб, яких треба шукати. Я вже про трьох написав - всі "не такі". Лозинського до слова БЮТ захищав покручє ніж Ландика регіонали. Медаль Ландику ніхто не пропонував дати.
2011.07.11 | kotygoroshko
Пані, ви обоє з 123-тім праві
гадаю, Янукович тут вполює 2 зайці - і шоу для трудящих, яких треба відволікти від спроб занятись протестами проти дебільної і злочинної діяльності влади, і трохи подоїти власника "Норда", раз той розкидається "Бентлями"а щодо попадання відео на ТБ - так його ж зняти спочатку треба, он син Гєрман повимахувався на Київські трасі - але хто ж там не було камер на кожному стовбові, Пєтросян в Одесі катався вночі, доки не докатався, а там де він потрапив в аварію очевидно було неосвітлено і без камер також, Файнгольд також порвав ту байкершу не перед телекамерами
2011.07.11 | Shooter
Re: але очікувано
123 пише:> Лишився варіант - він просто тупий бєспрєдєльщік, а влада таки зважає на громадську думку.
Варіант Пані - він є тупий безпрєдєльщік, а Ландиків беруть за яйця, - видається таки більше правдоподібним.
2011.07.11 | Людмила
побіжно вони підняли планку на майбутнє для себе - чим погано?
2011.07.11 | Пані
Я взагалі то не давала оцінок це добре чи погано.
2011.07.11 | 123
наприклад для мене як просто члена суспільства це головне
2011.07.11 | 123
пояснюю - це я так вчергове пропоную дати оцінку
2011.07.11 | Пані
Оцінку чого?
2011.07.11 | 123
ту яку ти не давала. ти знаєш що ти, за твоїми словами, не давала? от це і дай.
2011.07.11 | Пані
Оцінка - поки що НІЧОГО не сталося
Кент всього лише оголошений в розшук і навіть не доставлений в країну.Не було слідства, суду, його не виключили з партії, не вигнали з депутатів.
Про яку планку ти кажеш взагалі? Що Янукович щось там сказав в ящику? Так він багато чого правильного каже, за чим нічого не стоїть.
2011.07.11 | 123
ну ЯКЩО станеться - то це буде тоді добре чи погано?? що ти так соромишся?
Пані пише:> Кент всього лише оголошений в розшук і навіть не доставлений в країну.
Не треба применшувати. Щодо кента є постанова суду про доставлення в суд під вартою. Кент зараз знаходиться в СІЗО (Рома Ландік сидить в СІЗО, про всяк випадок повторю) і чекає запиту на екстрадицію. Це офіційна інформація від МВС.
> Не було слідства, суду, його не виключили з партії, не вигнали з депутатів.
Це так, хоча суду й не могли бути, а санкція на доставити під варту є.
> Про яку планку ти кажеш взагалі? Що Янукович щось там сказав в ящику? Так він багато чого правильного каже, за чим нічого не стоїть.
Тобто тобі було очевидно що сьогодні Рома Ландік буде знаходитися в СІЗО? Добре бути такою розумною...
2011.07.11 | Пані
Якщо засудять - буде добре, звісно.
123 пише:> > Про яку планку ти кажеш взагалі? Що Янукович щось там сказав в ящику? Так він багато чого правильного каже, за чим нічого не стоїть.
>
> Тобто тобі було очевидно що сьогодні Рома Ландік буде знаходитися в СІЗО? Добре бути такою розумною...
Радій за Януковича! Він посадив гада в СІЗО! Це велике досягнення демократії! Сам президент до цього приклався!
2011.07.11 | 123
Якщо сильно покарають, обережніше скажімо.
Буде добре, ура - ми це вимовили.І цьому "добре" ми будемо радіти, не в тому сенсі що будемо святкувати цю подію, а будемо позитивно оцінювати це добро, будемо не критикувати, а вітати такий етап розвитку нашого суспільства як добрий, тобто позитивний. Правильно?
Пані пише:
> 123 пише:
>
> > > Про яку планку ти кажеш взагалі? Що Янукович щось там сказав в ящику? Так він багато чого правильного каже, за чим нічого не стоїть.
> >
> > Тобто тобі було очевидно що сьогодні Рома Ландік буде знаходитися в СІЗО? Добре бути такою розумною...
>
> Радій за Януковича! Він посадив гада в СІЗО! Це велике досягнення демократії! Сам президент до цього приклався!
У тебе на грунті Януковіча якісь проблеми Я за себе радію, що в моєму суспільстві відбуваються (коли відбуваються) позитивні зміни. І якщо президента звуть Янукович - це не означає, що всі зміни в суспільстві обов*язково на гірше автоматично.
2011.07.11 | Пані
Які позитивні зміни?????
123 пише:> Буде добре, ура - ми це вимовили.
>
> І цьому "добре" ми будемо радіти, не в тому сенсі що будемо святкувати цю подію, а будемо позитивно оцінювати це добро, будемо не критикувати, а вітати такий етап розвитку нашого суспільства як добрий, тобто позитивний. Правильно?
Причому тут етап розвитку до ОДНОГО епізоду (що невідбувся взагалі то ще)?
> У тебе на грунті Януковіча якісь проблеми Я за себе радію, що в моєму суспільстві відбуваються (коли відбуваються) позитивні зміни. І якщо президента звуть Янукович - це не означає, що всі зміни в суспільстві обов*язково на гірше автоматично.
Які ти знайшов зміни в суспільстві????
2011.07.11 | 123
з очікувано поганого на неочікувано добре
Пані пише:> 123 пише:
> > Буде добре, ура - ми це вимовили.
> >
> > І цьому "добре" ми будемо радіти, не в тому сенсі що будемо святкувати цю подію, а будемо позитивно оцінювати це добро, будемо не критикувати, а вітати такий етап розвитку нашого суспільства як добрий, тобто позитивний. Правильно?
>
> Причому тут етап розвитку до ОДНОГО епізоду (що невідбувся взагалі то ще)?
добре, погоджуюся, назвати це етапом невірно.
а одному епізоду тобі порадіти релігія не дозволяє?
> > У тебе на грунті Януковіча якісь проблеми Я за себе радію, що в моєму суспільстві відбуваються (коли відбуваються) позитивні зміни. І якщо президента звуть Янукович - це не означає, що всі зміни в суспільстві обов*язково на гірше автоматично.
>
> Які ти знайшов зміни в суспільстві????
неочікувані - для тебе, для нього.
2011.07.11 | Пані
Re: з очікувано поганого на неочікувано добре
123 пише:> > Які ти знайшов зміни в суспільстві????
>
> неочікувані - для тебе, для нього.
В суспільстві??? Суспільство змінилося від повідомлення про перебування мажора в СІЗО???? Ти проводив соціологічні дослідження?
2011.07.11 | kotygoroshko
СІЗО в Україні або, тим більш Росії, це не НІЧОГО - там працюють специ своєї справи
2011.07.11 | Пані
Дуже сумніваюся
Що в СІЗО в Росії будуть пресувати багато мажора, ще й закордонного. відкупиться. Ще й "люкс" матиме.2011.07.11 | 123
Так, це була мрія його дитинства - російське СІЗО. Він купив туди путьовку ще три роки тому
але була велика черга з інших блатних, тому тільки тепер випала можливість кайфанути.Що тільки не вигадаєш для того щоб світ був такий як хочеться, а не такий як насправді.
Пані пише:
> Що в СІЗО в Росії будуть пресувати багато мажора, ще й закордонного. відкупиться. Ще й "люкс" матиме.
2011.07.11 | kotygoroshko
ще й як відкупиться
Пані пише:> Що в СІЗО в Росії будуть пресувати багато мажора, ще й закордонного. відкупиться. Ще й "люкс" матиме.
в Росії люблять отримувати контроль над прибутковими українськими підприємствами тільки його дядечку це недешево на цей раз обійдеться
2011.07.11 | Адвокат ...
Нічьо вони для себе не підняли. Підняли,-- для "мужикоФФ", "лохоФФ" і бивших сФФоіх.
2011.07.11 | Tatarchuk
важлива не подія, а тенденції
Схожа історія з кримським мільйонером Файнгольдом. Його син багато разів вліпав у передряги, але то було "при бабушке": і в барі дрався, і навіть з ментами (правда, враховуючи кримську спеціфіку, жінок бити не пробував, тут би ніяка ксіва не спасла). А наостанок прославився тим, як роки півтори тому на шаленій швикдості збив мотоциклістку.Його прізвище саме за цю безглузду смерть дівчини стало знаковим, сімферопольці досі шлють прокляття, здається в нас тепер всі знають доволі складне звукосполучення "файнгольд". Ненависть не за сам ДТП, а за безкарність, бо він досі не сидить і навіть штрафа не сплатив, а адвокати доводили що то дівчина сама абнього розбилася.
Аж прийшли донецькі. Роздивилися. Мамамія, батько-Файнгольд - власник майже всіх базарів Сімферополя, одних легальних оподаткованих мільйонів вистачить на цілу банду. І з такою підмоченою репутацією. Та це ж готовий доїльний апарат!
І батька взяли та розкуркулили по повній. Посадили в СІЗО, били як у 37-му, за все від пляшки води починаючи виагали купи грошів. Синок-мажор тільки встигав привозити нал. На суд мільйонера привезли нерухомим, в інсульті і схоже не зовсім свідомим, але щоб не казали що судять заочно. Відпустили потім під заставу. А сина, що цікаво, так і не посадили: а нафіга? Він на волі ціннішій як жива легитимація безпределу. Окрім найближчих друзів родини, важко знайти кримчанина який би тому Файнгольду старшому співчував, навіть знаючи про те як його возять на суд у вигляді овочу. А посадити сина - ефект зникне.
Для порівняння: в Севастополі не так давно відомий футболіст збив насмерть маму з доньками. Але його одразу ж судили і посадили. Кілька місяців народ боявся що не посадять і ненавидив наперед, але як тільки посадили і він навіть не став апеляції робити, то тепер його жаліють, бо дійшло що він хоч і наробив велике лихо, але ж не є жорстокий нелюдь.
Щодо цього вилупка, який бьє жінку - неважливо за що, чого б вона там йому не сказала це неважливо ніяк - я думаю що він втік бо охуїв з постанови, що це не зійде з рук. Він може років 20 такого не чув. Для нього це як кінець світу. Хоча, здався б правосуддю, визнав себе пьяним мудаком і максимум би склав мандат - і всьо! всьо, блін, ніяких претензій, бо так всі роблять. Та ціх типів з дитинства привчали, що вони не такі як всі.
Мені цікаво наскільки це тенденція. Відповіді не маю, але час то скоро покаже.
2011.07.11 | 123
погоджуюсь
Tatarchuk пише:> І батька взяли та розкуркулили по повній. Посадили в СІЗО, били як у 37-му, за все від пляшки води починаючи виагали купи грошів. Синок-мажор тільки встигав привозити нал. На суд мільйонера привезли нерухомим, в інсульті і схоже не зовсім свідомим, але щоб не казали що судять заочно. Відпустили потім під заставу. А сина, що цікаво, так і не посадили: а нафіга? Він на волі ціннішій як жива легитимація безпределу. Окрім найближчих друзів родини, важко знайти кримчанина який би тому Файнгольду старшому співчував, навіть знаючи про те як його возять на суд у вигляді овочу. А посадити сина - ефект зникне.
нормальні рекетіри, судячи з Вашої розповіді. Але якби син його не чудив - хіба було б інакше? Думаю тут нема зв*язку.
> Щодо цього вилупка, який бьє жінку - неважливо за що, чого б вона там йому не сказала це неважливо ніяк - я думаю що він втік бо охуїв з постанови, що це не зійде з рук. Він може років 20 такого не чув. Для нього це як кінець світу. Хоча, здався б правосуддю, визнав себе пьяним мудаком і максимум би склав мандат - і всьо! всьо, блін, ніяких претензій, бо так всі роблять. Та ціх типів з дитинства привчали, що вони не такі як всі.
Погоджуюсь. Тобто реальність виявилася для нього неочікувано поганою. Ставлення життя до нього несподівано змінилося в гірший для нього бік. А для нас? Я думаю - для нас в кращий.
2011.07.11 | Tatarchuk
Re: погоджуюсь
123 пише:> нормальні рекетіри, судячи з Вашої розповіді. Але якби син його не чудив - хіба було б інакше? Думаю тут нема зв*язку.
Думаю зв"язок прямий, і не з нього б почали, і не так спокійно б його тортурували. Бо саме через сина отримали повну моральну індульгенцію.
> Ставлення життя до нього несподівано змінилося в гірший для нього бік. А для нас? Я думаю - для нас в кращий.
Якщо поодинокий випадок - безумовно. Якщо тенднеція, то я б від оцінок утримався
2011.07.11 | 123
Re: погоджуюсь
Tatarchuk пише:> > Ставлення життя до нього несподівано змінилося в гірший для нього бік. А для нас? Я думаю - для нас в кращий.
> Якщо поодинокий випадок - безумовно. Якщо тенднеція, то я б від оцінок утримався
про яку тенденцію йдеться, я не зрозумів?
2011.07.11 | Tatarchuk
Re: погоджуюсь
123 пише:> про яку тенденцію йдеться, я не зрозумів?
як то не зрозумів? про систему використання подвигів синів для розкулаченья батьків.
2011.07.11 | 123
Re: погоджуюсь
Tatarchuk пише:> 123 пише:
> > про яку тенденцію йдеться, я не зрозумів?
> як то не зрозумів? про систему використання подвигів синів для розкулаченья батьків.
Тепер зрозумів.
Написали ж вже з Луганська, що власник Норда не батько, а дядя Романа, і його любов до племінника скромніша ніж до Норда.
2011.07.11 | Tatarchuk
Re: погоджуюсь
123 пише:> Написали ж вже з Луганська, що власник Норда не батько, а дядя Романа, і його любов до племінника скромніша ніж до Норда.
Ну і що? Хіба в батька того ушльопка вже й розкулачити немає чого?
2011.07.11 | 123
Re: погоджуюсь
Tatarchuk пише:> 123 пише:
> > Написали ж вже з Луганська, що власник Норда не батько, а дядя Романа, і його любов до племінника скромніша ніж до Норда.
> Ну і що? Хіба в батька того ушльопка вже й розкулачити немає чого?
Я не тамтешній, але наскільки я розумію - це неспівмірно. Норд - це величезна компанія, в них на сайті написано що в них річні обсяги продажу 1 млрд доларів. А у Володимира там якийсь місцевий телеканал та ФМ-радіостанція. Звісно, рятувати сина буде дорого коштувати - але щоб розкуркулювати на ФМ-радіостанцію якось занадто такі складні провокації. Повторюся, з Нордом це неспівмірно.
2011.07.11 | Tatarchuk
Re: погоджуюсь
123 пише:> розкуркулювати на ФМ-радіостанцію якось занадто такі складні провокації. Повторюся, з Нордом це неспівмірно.
А я ще раз повторюся, а до чого тут Норд? Це цілком співмірне за нашими сімферопольськими файнгольдами
2011.07.11 | keymaster
Крім грошей є ще просто дуже великі гроші. Які дають виграні вибори. Після 9-го мая
прушники побачили, що їх просто розвели коміки, почався перетік електорату. А ці люди живуть у виборах не перший раз, і знають ціну електорату повною міркою власної кишені. Їхній електорат почав лівішати, або й просто бути байдужим до них. Нада шота дєлать. От і пробують, методом научного тика. Те, що при цьому їм перепаде зайва капєйка - так це святе, і хороший стимул до соціологічних експериментів.Думаю, що справа тут не в одному тільки бажанні збагатитися за рахунок Норда. Десь їм на мізки тисне, що можливий новий 2004 рік, і надашота дєлать, щоб не повторився облом.
2011.07.11 | 123
так, культурно кажучи - відчувають потребу зважати на суспільну думку
2011.07.11 | keymaster
ні, культурно кажучи - відчувають потребу маніпулювати суспільною думкою
І шукають, яким способом це зробити, щоб іще й заробити зайву копійку2011.07.11 | Пані
Во-во. Приємно почути тверезу думку.
2011.07.11 | 123
тоді треба розібратися в чому відмінність і як зважають ті, які не маніпулюють
2011.07.11 | Kohoutek
Сомневаюсь, чтобы Валентин Ландик был тут при чём-либо.
Вероятнее всего, это просто сладкая мстя луганских регионалов Владимиру Ландику. Ничего удивительного в камере слежения в ресторане нет. "Луганские" просто воспользовались удобным случаем, чтобы наехать на склочного папу героя, с которым у них давняя взаимная неприязнь. Ландик-донецкий тут ни при чём.2011.07.11 | 123
Ви до того, що Валентину той плємяш до дупи і Нордом він ділитися не буде?
2011.07.11 | Kohoutek
Може і не до дупи, але Нордом він ділитися не буде.
2011.07.11 | 123
чергова обставина, яка не вкладається в опозиційно-конспірологічну версію
2011.07.11 | Пані
В камері - нічого
А в тому, що їй управляли вручну під час події - тут вже чого. Кому воно було потрібно?2011.07.11 | Kohoutek
Охороні воно було потрібне.
Камера спостереження передає картинку на монітор охорони. За монітором сидить черговий охронець і спостерігає, що робиться у залі.Не варто нагромаджувати одне припущення на інше. Завжди варто користуватися старим добрим лезом Оккама.
2011.07.11 | Пані
Нащо?
Якби охороні треба було - вони б зупинили бійку. Щоб уникнути можливих проблем. А запис такий - нащо?2011.07.11 | Pest Control
Та хоч зі спортивного інтересу
Сидить собі охоронець цілий вечір, нудьгує, втикаючи в монітор - і тут починається бійка. Чому охоронцю ця зміна обставин має бути нецікава аж настільки, щоб полінуватися перемкнути на ту камеру, з якої найкраще видно?2011.07.11 | Пані
Може бути
А в Інтер охоронець відео теж зі спортивного інтересу відправив?2011.07.11 | Kohoutek
Re: Може бути
Пані пише:> А в Інтер охоронець відео теж зі спортивного інтересу відправив?
А на "Інтер" відео відправили з благословіння луганського "регіонального" начальства - задля роздмухування скандалу і компроментації Володимира Ландіка.
На Валентинові Ландіку цей скандал жодним чином не позначиться. По-перше, він не пов'язаний зі своїм небожем, по-друге, він олігарх всеукраїнського масштабу, вірний "донецький" регіонал. "Донецькі" не будуть воювати з "донецькими". Хто на нього може "наїхати"?
2011.07.11 | Пані
Re: Може бути
Kohoutek пише:> Пані пише:
> > А в Інтер охоронець відео теж зі спортивного інтересу відправив?
> А на "Інтер" відео відправили з благословіння луганського "регіонального" начальства - задля роздмухування скандалу і компроментації Володимира Ландіка.
Я власне про це і писала.
> На Валентинові Ландіку цей скандал жодним чином не позначиться.
Подивимося, що станеться з Нордом найближчим часом. Може це дядька і не торкнеться, справді.
2011.07.11 | Kohoutek
Re: Нащо?
Пані пише:> Якби охороні треба було - вони б зупинили бійку. Щоб уникнути можливих проблем. А запис такий - нащо?
Можна припустити, що Ландика-молодшого вони знали на обличчя, тому втручатися злякалися. Але інцидент зафіксували - нехай міліція розбирається.
2011.07.12 | keymaster
Взагалі-то в охорони повинен бути поділ обов’язків. Черговий біля монітору дає знати вишибалам
а не біжить в зал, бо це тоді непрофесійність організації охорони.А черговому біля монітора потрібна якісна картинка - от він і повертає камеру.
Думаю, саме в цьому місці паранойя недоречна. навіть якби я організовував таку западляну для Ландіка лічно, то зайвих людей не інформував би, бо інформація - така штука, яка ходить часом дуже дивними кругами, і випливає тоді в несподіваних, і дуже невигідних місцях. Тут для організації западла фактично потрібна тільки дєвушко, яке побите лежить, та й то, при правильному плануванні (і достатньому виборі кандидатур) її можна теж підставити, не пояснюючи в чім дєло. Коли люди ведуть себе природньо, не грають ролі, в них завжди краще виходить і об’єкт не запідозрить гри проти нього.
Інша річ, використати те, що сталося. Лежить подарунок для певних недоброзичливців Ландіка - та гріх же не використати, навіть можна де-куди бабла заплатити, викупити відео з охорони і кинути в Інтер, наприклад. Тут паранойю варто включати, бо тут прямо смердить його недоброзичливцями
Але я не виключаю, що є ще один шар зацікавлених людей - тих, що ведуть партійне стратегічне планування. Оці могли використати справу, що стала фактом, для маніпуляції громадською думкою. Це їхня робота, кінець кінцем.
2011.07.11 | Убітий Єнот
Безумовно так
ситуацією скористалися. Внутрішньовидова боротьба.2011.07.11 | Адвокат ...
Версія має право на розробку.
Папєньку і синульку Надош,-- вже зпалили...2011.07.11 | kotygoroshko
одна поправочка
Пані пише:> Я вважаю цю справу замовленням - очевидно направленим на розкуркулення батька та дядька.
не обов*язково на розкуркулення - Ландіку Ромі ж не 16, щоб був тупий і мав цінність лише як заручник
йому 37 і він цілком може слугувати:
а) джерелом корисної інформації про інших шишок і їх слабкі місця
б) ричагом, щоб дядько з татом злили якусь інформацію
там безліч цікавих варіантів
2011.07.11 | 123
гулять так гулять - це все було інсценовано Даркою Чепак для маніпулювання громадською думкою
Домовилися з Ромою, найняли тендітної статури ню-модель - зніматися в кіно вона вміє, за гроші зніметься в чому завгодно. І все зрежисували - і "побиття", і обурення Януковича на прес-конференції (чому ви думали дали слово журналісту, який про це спитав? спеціально Чепак підлаштувала!), і втечу до Росії, і затримання (тому так швидко затримали - коли таке було раніше?!). там заздалегідь приготували камеру в СІЗО з блядями (інакше Рома відмовлявся брати участь в спектаклі). Тому й Інтер відео показав. Ромі пообіцяли що після парламентських виборів справу замнуть, а його самого зроблять нардепом за списком, якщо гратиме добре - от він і погодився.2011.07.11 | kotygoroshko
занадто складно Re: гулять так гулять - це все було інсценовано
додіка виловили по випромінюванню мобільного телефонаколи таке ще було? коли в Одесі один кадр кинув флакон чі презерватив з зеленькою в офіс Марковського телеканалу
в політиці дуже цінні люди, якими можна маніпулювати - пєдофіли, гоміки, різні уроди - в свої 37 він якраз має знати таких дуже багато
123 пише:
> Домовилися з Ромою, найняли тендітної статури ню-модель - зніматися в кіно вона вміє, за гроші зніметься в чому завгодно. І все зрежисували - і "побиття", і обурення Януковича на прес-конференції (чому ви думали дали слово журналісту, який про це спитав? спеціально Чепак підлаштувала!), і втечу до Росії, і затримання (тому так швидко затримали - коли таке було раніше?!). там заздалегідь приготували камеру в СІЗО з блядями (інакше Рома відмовлявся брати участь в спектаклі). Тому й Інтер відео показав. Ромі пообіцяли що після парламентських виборів справу замнуть, а його самого зроблять нардепом за списком, якщо гратиме добре - от він і погодився.
2011.07.11 | Shooter
в мене по ходу вапрос
123 пише:> там заздалегідь приготували камеру в СІЗО з блядями (інакше Рома відмовлявся брати участь в спектаклі).
там він блядєй також пиздити буде?
2011.07.11 | 123
Re: в мене по ходу вапрос
Shooter пише:> 123 пише:
> > там заздалегідь приготували камеру в СІЗО з блядями (інакше Рома відмовлявся брати участь в спектаклі).
>
> там він блядєй також пиздити буде?
Я розумію, Ви є поціновувачем кінематографа, але ж Чепак скромна дівчина, вона на Оскар за сценарій року не претендує, то ж до такого повороту сюжетної лінії її здібностей не вистачило.
2011.07.11 | Shooter
вмовили
2011.07.11 | Пані
Згодна
2011.07.11 | Людмила
фатальна помилка
не твояа панів, які потребують підтримки плебсу
ну, вирішили два клани переділити статки. нормальна ситуація.
сценаріїв - безліч.
але обирається той, в якому присутня така деталь інтер"єру як громадський осуд.
таким чином замовники:
а) дають плебсу меседж, що він їм інколи буває потрібний не лише для викачування грошей. небезпечний для панів меседж аднака
б) дають плебсу меседж, що найсильніший з двох все одне не всесильний (а переможений - тим більше). не менш небезпечний меседж.
чим більше вони залучають громадськість для своїх оборудок - тим дужче пришвидшують своє всьо.
ну, й не йолопи вони в такому разі?
2011.07.12 | Woodstock generation
А от і підтвердження у сусідній гілці.
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1310405435&first=1310417756&last=13103342252011.07.12 | Пані
Я чесне слово написала до Дмитра
І взагалі на ФБ ще у неділю.ПС. Виявилося, що моя версія не така вже непопулярна...
2011.07.12 | 123
і що воно підтверджує?
що в Ландіків були приятельські стосунки з місцевими прокурорами і тому Ландіки зателефонували їм за порадою, а ті порадили в міру своїх потужних прокурорських здібностей, які (ах, яка несподіванка) виявилися не ейнштейнівськими (якщо ця історія вгагалі правдива - хоча нічого неправдоподібного я в ній не бачу)?2011.07.12 | Микола Гудкович
І ще одне
Януковичу потрібна якось димова завіса над питанням про власних синів-лобурів. А тут — дивіться, як все виходить: він синів добре виховав — успішного спортсмена-політика і успішного бізнесмена. А Ландік погано виховав.
…Ландіки, з вас завод!2011.07.12 | 123
Re: І ще одне
Микола Гудкович пише:>
> Януковичу потрібна якось димова завіса над питанням про власних синів-лобурів.
В Януковича з ним самим проблем набагато більше ніж з синами. То йому треба було за Ландіком-старшим бігати з камерою?
> А тут — дивіться, як все виходить: він синів добре виховав — успішного спортсмена-політика і успішного бізнесмена. А Ландік погано виховав.
…Ландіки, з вас завод!Десять разів вже написали, що в цих Ландиків нема заводу.
2011.07.12 | Микола Гудкович
В цих, з яких один Володимир, а другий — Валентин, — є
А Роман тут так, повз проходив. Він, може і не «мажор» типу Петросяна, але в цій схемі він просто прокатив за підставу зробити пред'яву.2011.07.12 | 123
Re: В цих, з яких один Володимир, а другий — Валентин, — є
Микола Гудкович пише:> А Роман тут так, повз проходив. Він, може і не «мажор» типу Петросяна, але в цій схемі він просто прокатив за підставу зробити пред'яву.
Завод не в батька, а в дяді. Дядя не так любить племінника як тато сина, і завода за нього не віддасть. Це несуттєво, звісно.
2011.07.12 | Микола Гудкович
О, знайшов правильні слова: «Завод — це фігурально». Щось. «Пищу», ніштяки
2011.07.12 | kotygoroshko
абсолютно Re: В цих, з яких один Володимир, а другий — Валентин, — є
123 пише:> Микола Гудкович пише:
> > А Роман тут так, повз проходив. Він, може і не «мажор» типу Петросяна, але в цій схемі він просто прокатив за підставу зробити пред'яву.
> Завод не в батька, а в дяді. Дядя не так любить племінника як тато сина, і завода за нього не віддасть. Це несуттєво, звісно.
так, це абсолютно несуттєво
заплечних справ майстри попрацюють з Ромою Ландіком так, що того що він наговорить вистачить, щоб його дядько віддав весь свій бізнес і ще напозичав грошей щоб відкупитись - якщо буде в них така мета
2011.07.12 | Kohoutek
Шановні панове, це все ж таки Україна, а не Росія! (л)
kotygoroshko пише:> заплечних справ майстри попрацюють з Ромою Ландіком так, що того що він наговорить вистачить, щоб його дядько віддав весь свій бізнес і ще напозичав грошей щоб відкупитись - якщо буде в них така мета
Це в Росії можна посадити олігарха загальнодержавного масштабу у в'язницю через примхи влади. Або виманити у нього купу грошей за звільнення племінника, наприклад.
Але ж це - Україна, поліархічна кланова напівдемократія. А мова йде про племінника одного з провідних олігархів - читайте по буквах - П А Р Т І Ї Р Е Г І О Н І В. Не про бютівця чи комуніста - про СВОЮ для влади людину. Ви що, серйозно вважаєте, що ПР вже розкололася настільки, що хтось зважиться воювати з "ядерним складом", "президентським пулом"? Янукович благословить розкуркулення провладного олігарха першої гільдії? Ви розумієте, хто такий Валентин Ландик? -
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%BA_%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD_%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87
2011.07.12 | igorg
Так воно і є. На канали нічого не потрапляє без велєнія або бабок
2011.07.12 | Микола Гудкович
«Ландіка затримали за нелегальний перетин кордону» (/)
Процес екстрадиції затриманого в Краснодарі депутата Луганської міськради Романа Ландіка може тривати від одного місяця до півроку.Про це заявив начальник Луганської обласної міліції Євген Польськой, повідомляє ЛІГАБізнесІнформ з посиланням на 5 канал.
«Ландік, затриманий напередодні в Росії, перебуває у СІЗО Краснодара. Його затримали за нелегальний перетин кордону».
2011.07.12 | kotygoroshko
так, це довго Re: «Ландіка затримали за нелегальний перетин кордону» (/)
Микола Гудкович пише:> Процес екстрадиції затриманого в Краснодарі депутата Луганської міськради Романа Ландіка може тривати від одного місяця до півроку.
ось що пишуть на його стіні - http://vkontakte.ru/wall75109672_2620
2011.07.12 | Микола Гудкович
Скопіюйте сюди наіважливіше, будь ласка
Не всі мають (я не маю) рахунку Вконтакті, а в мене і взагалі соцмережі заблоковано.
2011.07.12 | kotygoroshko
там 832 записи Re: Скопіюйте сюди наіважливіше, будь ласка
Микола Гудкович пише:> Не всі мають (я не маю) рахунку Вконтакті, а в мене і взагалі соцмережі заблоковано.
я мав на увазі запис: "Ромка скоро сможет банку сгущенки прятать в жопе"
2011.07.12 | Микола Гудкович
Це якось малоінформативно
Якщо дописує не сусід Ромкі по нарах в російському СІЗО, то я б радив людині берегти свій зад і менше думати про ануси взагалі
2011.07.12 | kotygoroshko
залежить від фантазії Re: Це якось малоінформативно(\)
Микола Гудкович пише:> Якщо дописує не сусід Ромкі по нарах в російському СІЗО, то я б радив людині берегти свій зад і менше думати про ануси взагалі
спробуйте зареєструватись або знайти знайомого, зареєстрованаго в фкантактє - там більше 800 дописів на стіні
ну і дещо виривається в коментарі під http://www.youtube.com/watch?v=RezzYmzHyfA
2011.07.12 | Tschislin
Дуже ймовірно
Це - нетипова практика для наших "правоохоронців".Сьогодні аж замилувався, як "ай-сі-ті-ві" підкреслило (з приводу затримання фігуранта), що оперативність правоохоронців пояснюється особистою вказівкою Овоча Хфьодоровича - у інших випадках, треба так розуміти, менти "забивають" на службу...
Пацани чи то такі дурні, чи то такі нахабні, що навіть не криються...
2011.07.12 | Микола Гудкович
Ландік: «Я поїхав, бо був впевнений, що у нас мирова» (/)
Сам Ландік в телефонній розмові розповів: «Мене в міжнародний розшук кинули в той день, коли затримали. А проїжджали за день до цього. Просто не було ніякого діла.
Я поїхав, бо був впевнений, що у нас мирова. Виявилось, що я в розшуку, доставили в найближчий райвідділ, тут я досі перебуваю».
2011.07.12 | 123
"... а кордон перетнув нелегально випадково, просто прикордонники забули перевірити мій паспорт"
2011.07.12 | Shooter
:))))))))))
2011.07.12 | kotygoroshko
почьом зараз щоб " прикордонники забули перевірити мій паспорт"?
та чо ж так скромно?мабуть і застрахувати машину забули, або просто не помітили?