Односторонній "лібералізм" як плани в братів наших молодшо-більших (л)
07/29/2011 | Shooter
Стаття цікава тим, що, власне, гарно описує й вкраїнські реалії.
http://www.gazeta.ru/comments/2011/07/29_a_3714745.shtml
Ще би лише розібратися хто такий ґ. Прохоров з його "рррррреволюційними" ідеями в області трудового права: ліберал, "ліберал" чи "соціал-демократ"
http://www.gazeta.ru/comments/2011/07/29_a_3714745.shtml
Ще би лише розібратися хто такий ґ. Прохоров з його "рррррреволюційними" ідеями в області трудового права: ліберал, "ліберал" чи "соціал-демократ"
Відповіді
2011.07.29 | Адвокат ...
Ґосподін ПрохановЬ,-- моSSькальський націст.
2011.07.29 | Shooter
А тепер - хто такий Прохоров
2011.07.29 | loup-garou
Хороша стаття
2011.07.29 | 123
а в чому проблема? в нас народ масово потерпає від перепрацювання?
наскількі мені відомо, найбільш злісні напряги найманих працівників відбуваються на державних та комунальних підприєствах та організаціях. їх можуть вигнати на якійсь суботнік, можуть змусити робити благоустрій міста або просто зустрічати януквовича. попри те, що ніяким законом це не заборонено, і робить це та сама держава, яка мала б виконання законів гарантувати.але не це бентежить борців з закріпаченням трудового люду, а проіскі капіталістів!
2011.07.29 | Shooter
в нас наймана робоча сила в приватника немає жодних прав
Ще якраз на державній роботі можна часом права качати. Але приватнику - звільнить, перестане платити "чорну зарплату", етс.Воно, власне, все йде з тієї ж ідеології "первісного капіталізму". Який нормальні країни пройшли вже сотню років тому.
2011.07.29 | 123
навіть тих, які написані в Трудовому Кодексі? То навіщо тоді його мати таким чи сяким?
якщо все одно написане в ньому немає впдиву на реальні права?Shooter пише:
> Ще якраз на державній роботі можна часом права качати. Але
Це Вам тільки так здається.
> приватнику - звільнить, перестане платити "чорну зарплату", етс.
> Воно, власне, все йде з тієї ж ідеології "первісного капіталізму". Який нормальні країни пройшли вже сотню років тому.
Воно, власне, регулюється етикою стосунків та ситуацією на ринку, а не формальними кодексами. Здебільшого. Бо звільнити незручного найманого працівника - завжди знайдеться формальна можливість, і це є, за великим рахунком, право роботодавця, обирати зручних працівників. Натомість заважати трудовий кодекс може.
2011.07.29 | Shooter
Якщо закон не дотримується - то потрібно його відмінити
Думка, звісно, не нова і "надзвичайно потужна", але спробуйте замислитися над альтернативою - потрібно просто добитися ситуації коли закони дотримуються.123 пише:
> Shooter пише:
> > Це якраз на державній роботі можна часом права качати. Але
>
> Це Вам тільки так здається.
думаєте? в мене є досвід праці в державній українській інституції. і в межах мого "стандартного контракту" я міг "права качати" відносно легко
> > приватнику - звільнить, перестане платити "чорну зарплату", етс.
> > Воно, власне, все йде з тієї ж ідеології "первісного капіталізму". Який нормальні країни пройшли вже сотню років тому.
>
> Воно, власне, регулюється етикою стосунків та ситуацією на ринку, а не формальними кодексами.
Знову ж таки - нічого подібного. Кожен роботодавець, ще й в ситуації "низькоінноваційної" галузі намагається підвищити ефективніть, в основному, через здешевлення робочої сили (ще откровення братана Ландіка пам*ятаєте? який гірко нарікав, що зах-укр "вуйки" на нього за 300 євро в місяць відовляються, падли етакі, вкалувати). І навіть в більш нормальних країнах (як от Словаччина, наприклад), здебільшого намагаються використати всі можливі "лазєйки в законі" для того, щоб щонайменше платити свому найманому робітнику. Тому то й закон має бути такий, щоб "хитрому власникові" просто не дозволяв цього робити.
> Бо звільнити незручного найманого працівника - завжди знайдеться формальна можливість
Далеко не завжди, якщо закон прописано відповідним чином.
> і це є, за великим рахунком, право роботодавця, обирати зручних працівників.
Вам пряма дорога у партію Прохорова Яка ратує за банальну "панщину".
І, власне, Ваша репліка є черговим підтвердженням нерозуміння/неусвідомленням того, що в стосунках "роботодавець-найманий працівник" не лише перший має права, а другий - обов'язки, але й навпаки це працює.
В нормальних країнах. Правда, найманим працівникам це тривало таких років 50-100 поки вони зуміли добитися подібної "рівноваги прав". І я так розумію, що Ви вважаєте що й українські наймані робітники мають пройти той же шлях.
2011.07.29 | Pest Control
Чим "роботодавці" принципово відрізняються від Шутера
Shooter пише:> - потрібно просто добитися ситуації коли закони дотримуються.
Миші, станьте їжачками, порадила мудра сова.
> Кожен роботодавець, ще й в ситуації "низькоінноваційної" галузі намагається підвищити ефективніть,
Звісно, не може бути нічого страшнішого, ніж підвищення ефективності. От Шутер, у міру своїх скромних сил, намагається ефективність знижувати всіма можливим способами, завжди купує все тільки найдорожче і найгіршої якості. Шкода, що всі так не роблять, а то би вже настало всезагальне первісно-общинне щастя.
2011.07.29 | Shooter
тим що "настаящі ліберали", так би мовити
Pest Control пише:> Shooter пише:
> > - потрібно просто добитися ситуації коли закони дотримуються.
>
> Миші, станьте їжачками, порадила мудра сова.
альтернатива - пох всі закони. Ви за неї, наскільки я розумію.
> > Кожен роботодавець, ще й в ситуації "низькоінноваційної" галузі намагається підвищити ефективніть,
>
> Звісно, не може бути нічого страшнішого, ніж підвищення ефективності.
Може. Тупе підвищення експлуатації (60 годин на тиждень) замість підвищення ефективности за рахунок нових технологій чи випуску інноваційної продукції.
2011.07.29 | Pest Control
Я ж кажу, Вам зручніше боротися з чимось, Вами ж вигаданим
Shooter пише:> Pest Control пише:
> > Shooter пише:
> > > - потрібно просто добитися ситуації коли закони дотримуються.
> >
> > Миші, станьте їжачками, порадила мудра сова.
>
> альтернатива - пох всі закони. Ви за неї, наскільки я розумію.
Краща альтернатива: потрібно в комплексі скасувати ідіотські закони, прийняти хороші і домагатися їх дотримання. Наступна, гірша альтернатива - не вимагати дотримання ідіотських законів. І найгірша альтернатива - добитися ситуації, коли ідіотські закони дотримуються, ця альтернатива часто несумісна з життям.
> > > Кожен роботодавець, ще й в ситуації "низькоінноваційної" галузі намагається підвищити ефективніть,
> >
> > Звісно, не може бути нічого страшнішого, ніж підвищення ефективності.
>
> Може. Тупе підвищення експлуатації (60 годин на тиждень) замість підвищення ефективности за рахунок нових технологій чи випуску інноваційної продукції.
Я не розумію, чому Ви прагнете за когось іншого вирішувати, скільки годин йому працювати. І за мене теж беретеся вирішувати, чи тільки найманим працівникам так "пощастило"?
2011.07.30 | Shooter
та ні - український "капіталізм" я не вигадував
Вигадували і реалізовували його насамперед прихильники "абсолютно чистого ринку".Рєзультати - на ліцо.
2011.07.30 | 123
чи не варто визнавати власну неправоту коли дійшов до явно невірного висновку?
доведення від зворотнього саме це мало б передбачатиShooter пише:
> Вигадували і реалізовували його насамперед прихильники "абсолютно чистого ринку".
> Рєзультати - на ліцо.
"Прихильники" - це Кучма, Кравчук, Фокін, Звягільський, Пустовойтенко. Хто ще там в нас "прихильники абсолютно чистого ринку"?
2011.07.31 | Shooter
Ви себе питаєте?
123 пише:> доведення від зворотнього саме це мало б передбачати
>
> Shooter пише:
> > Вигадували і реалізовували його насамперед прихильники "абсолютно чистого ринку".
> > Рєзультати - на ліцо.
>
> "Прихильники" - це Кучма, Кравчук, Фокін, Звягільський, Пустовойтенко.
Саме так.
-оффшорна вакханалія
-низькі та рівні податки на доходи фізосіб
-де-факто, повністю платна медицина
-де-факто, "наполовину" платна вища освіта
етс.
"чистіший" ринок ще, ймовірно, і можна придумати (жодні податки, жодні пенсії - етс) - але Україна "впевнено просувається саме на цьому "шляху реформ"
В т.ч. "ліберал" (ги) Прохоров пропонує лише "вдосконалення" трудових стосунків в бік "чистішого ринку" під гаслом: "капіталістам - всі права, рабоцягам - всі обов*язки".
Можете це назвати "дикий капіталізм", якщо хочете. Тим не менше, факт залишиться фактом: українскьий ринок ще ну дуже далекий від нормального ринку.
2011.07.30 | observеr
це тимошенко з ахметовим прихильники чистого ринку?! не сміши людей
> Вигадували і реалізовували його насамперед прихильники "абсолютно чистого ринку".2011.07.31 | Shooter
для себе - абсолютно чистого. "найчистішого, первісного"
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1312117778&trs=-12011.07.30 | Pest Control
Transferring decisions from where there is 99% of the knowledge to where there is 1%
Це загальний сенс того, що пропагують видатні теоретики соціалізьму.Sowell explains it so well:
http://www.youtube.com/watch?v=ERj3QeGw9Ok
У конкретному випадку законодавчого обмеження робочого тижня все навіть гірше, бо фіксоване обмеження для всіх виходить із 0% знань про конкретні обставини, а не з 1%.
2011.07.30 | igorg
Найбільш злісні напряги працівників у тіньовому й напівтіньовому секторі
І якщо Ви ставите питання чи не перепрацювалися українці то правильна відповідь - так, перепрацювалися й на жаль не на себе. Їх потуги не створюють заможного життя ні їм, ні їх дітям, лише їх ворогам.Я підозрюю що є певні неофіційні граничні пороги достатків за котрими слідують певні санкції-розкулачення, якщо людина не належить до певної владної чи кримінальної банди.
2011.07.31 | loup-garou
І від недопрацювання теж (л)
http://economics.unian.net/ukr/detail/97133> Тільки за перше десятиліття незалежності загинуло 3400 шахтарів, приблизно стільки ж залишилися інвалідами.
2011.07.31 | Pest Control
Ето такой мєнталітєт.
«Посмотрите, как на Востоке работает сталевар, машинист. Это ужасные условия. Он зарабатывает 200-300 долларов. А вуйко говорит: “Чтобы я за такие деньги так работал?! Я пойду к поляку, нарублю ему дров, он мне даст 100 доляров, я еще к нему похожу”. Это такой менталитет.2011.07.31 | loup-garou
Не тільки. Ще, як справедливо писав 123, це етика стосунків і ситуація на ринку
2011.07.31 | Pest Control
Так, совкова етика. Єдініца - вздор, єдініца - ноль. UPD
Странє нужОн уголь. Так мені казав пацанчик із Луганська, з яким ми їхали в купе перед третім туром. Над питанням "at what cost" і т.п. там задумуватися не прийнято, що цілком відповідає прагненням всіх соціалістичних друзів трудового народу.UPD: В контексті цієї гілки - мабуть треба прийняти закон про заборону совкової етики?
2011.07.31 | loup-garou
Ну да. Ахметов - соціалістичний друзь, а трудовому народу треба просто дати почитати Айн Ранд
Пацанчик вийшов просвєтльонним, я сподіваюсь?2011.07.31 | Pest Control
Найбільший капітал завжди найбільший бенефіціар діяльності друзів трудового народу
Наступні після великого капіталу, кому трохи перепадає з цього бенкету - самі друзі трудового народу (крім тих, які самі вірять, що вони займаються допомогою, а не монетизацією економічної безграмотності). Ну а в програші завжди ті, кому "допомагають", і звісно, середній клас, який не має адекватних інструментів, щоб зупинити це безумство.2011.07.31 | Shooter
Брехати не гарно
Бек ту реальність:в США
1% "топ" платить 30% федерального податку
3-4% "топ" платять 50% федерального податку
(при тому, що 0,1% топ отримують 10% сукупного національного доходу, виключаючи capital gains)
В Німеччині
10% "топ" платять більше 50% податку на дохід, при цьому медіанний ефективний податок є 10%, в топ 10% - 25%, а в топ 1% - 40%.
Такщо не потрібно так відверто та тупо брехати. Бо це якраз з точністю до навпаки: прогресивна шкала оподаткування "супербагатих капіталістів" дає можливість мати помірковані податки для середнього класу.
********************
Взагалі-то, з таких от "чєлавєків", які в упор не хочуть бачити банальні цифри реалій - виключно гранітні пам*ятники робити. Надгробоні - на могилу "суперліберального" капіталізму.
2011.07.31 | Pest Control
То навіщо ж Ви брешете?
Shooter пише:> Такщо не потрібно так відверто та тупо брехати. Бо це якраз з точністю до навпаки: прогресивна шкала оподаткування "супербагатих" дає можливість мати помірковані податки для середнього класу.
Вам лишилося вказати, де я в цій гілці написав хоч слово про шкалу оподаткування, або визнати свою брехню.
Номінальна шкала оподаткування не має жодного значення за українського рівня корупції. Якщо олігархові виділяють із наших податків мільярд "на підтримку чогось дуже-дуже важливого", а потім 90% забирають як податки, то це значить, що в нас украдено 100 мільйонів, хоча за Вашою логікою ми маємо бути щасливі, бо він прогресивно заплатив податки.
2011.07.31 | Shooter
Брешу не я - брешети Ви. Ще й не тільки брешете, а й додатково вибріхуєтеся
Твердячи тут: http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1312102639&trs=-1що від "соціалістичних" у Вашому розумінні підходів виграє великий капітал, а програє середній клас.
У реаліях же ж - з точністю до навпаки. Див все ті ж банальні числа тут:
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1312118720&trs=-1
2011.07.31 | Pest Control
Ні, Ви збрехали вище, і продовжуєте брехати далі
Shooter пише:> Твердячи тут: http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1312102639&trs=-1
>
> що від "соціалістичних" у Вашому розумінні підходів виграє великий капітал, а програє середній клас.
Так, це було моє твердження. Тільки не "в моєму розумінні", а в реальності. Може теоретично й існують якісь інші соціалістичні підходи, але мені їх спостерігати не вдалося.
> У реаліях же ж - з точністю до навпаки. Див все ті ж банальні числа тут:
>
> http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1312118720&trs=-1
Я вже пояснив, що Ваші банальні числа банально ніяк не протирічать моєму твердженню. Але Ви продовжуєте банально шлангом прикидатися.
2011.08.03 | loup-garou
І ще раз про недопрацювання (відео)
2011.07.30 | observеr
социки та олігархи грають "на одну лапу" - й ті й ті за державне регулювання приватних відносин
замість зменшити навантаження на фонд оплати праці (що дозволить збільшити розмір зп), социки пропонують більше визискувати бізнес, а олігархи - більше визискувати працівниківв деяких компаніях за "гру на одну лапу" б'ють канделябром
2011.07.31 | Shooter
вибач, але в тебе "ультраліберальний крєн" в головє
суспільcвто без державного регулювання приватних відносин - первіснообщинне суспільство. або комунізм.такщо, тобі - назад в печери пора...або впірьод - в свєтлоє будущєє
2011.07.31 | Pest Control
Можливі й гірші суспільства, ніж первісно-общинне - наприклад тоталітарне
Shooter пише:> такщо, тобі - назад в печери пора
Якщо Ви наполягаєте, що Ваш висновок логічний, тоді за тією ж логікою Вам пора в вертухаї.
2011.07.31 | Shooter
в печери! або - под знамя красноє. і то негайно ;)
Наступним Вашим твердженням буде, наскільки я розумію, що вся Західна Європа та Пн. Америка - тоталітірні суспільсвта, еге ж?2011.07.31 | Pest Control
Ви не вгадали. Наступне моє твердження: Україна не знаходиться ні в Зах. Європі ні в Пн. Америці
Хоча я не здивуюся, якщо Ви й це почнете заперечувати.2011.07.31 | rais
Односторонній "лібералізм", централізований демократизм, контрольований плюралізм,
конструктивна опозиція, прогматичний толераст, обмежений суверенітет...Це все совковий вінегрет! Кому вигідно не бачити, що саме за всім цим словоблуддям крапелік кравчуківського дощу?
Система, панове... Система... Все по граблям топчемося, синці протираємо, а прозріння все нема... Лоб міцніший за факти.
Щоденний заСУД і поКАРАння комунобандитському режиму.
Карфаген має бути зруйнованим!