МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Про повагу до закону і паркування (лл,/)

08/02/2011 | loup-garou
З блогу Костянтина Стогнія http://blogs.pravda.com.ua/authors/stogniy/4e37a926e9071/ > Посмотрите на фото. Этот снимок сделан в столице, на улице Байковой, напротив известного бизнес-центра. Но схожий снимок может быть сделан в любом городе Украины, практически, под любым дорожным знаком "Остановка запрещена". > Глядя на цепочку автомобилей "до горизонта" под знаком "Остановка запрещена", приходится признать: каждый, кто в Украине имеет какие-то отличия от среднестатистического гражданина (простого студента, рабочего, служащего, солдата, домохозяйки...) побольше ли денег, побольше ли власти, побольше ли связей и пр. Так вот, каждый такой исключительный индивидуум неотвратимо стремится использовать это отличие для того, чтобы уклониться от исполнения закона. Хуже того, "исключительный индивидуум", как правило, стремится нарушить права других людей в свою пользу. Як із подібним борються в цивілізованих країнах: http://korrespondent.net/world/1246065-mer-vilnyusa-na-btr-razdavil-nepravilno-priparkovannyj-mercedes > Мэр Вильнюса Артурас Зуокас устроил показательную акцию, раздавив бронетранспортером автомобиль Mercedes, припаркованный на велосипедной дорожке. > "Я учился водить бронетранспортеры. Это желание обратить внимание на то, что если у тебя есть автомобиль и много денег, то это не значит, что ты можешь ставить машину, где хочешь. В последнее время количество таких случаев увеличилось, поэтому этой акцией я еще раз хотел напомнить, что нельзя вести себя неуважительно по отношению к другим", - заявил Зуокас.

Відповіді

  • 2011.08.02 | Хвізик

    цивілізованою була би не їзда по автах на БТРах, а відбуксирування їх усіх на штрафну стоянку де

    десь за місто з подальшим виставтенням рахунків власникам: і порушників би покарали, і бюджет би поповнили, і людям би була робота
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2011.08.02 | Боббі

      а також із паралельним зведенням місць для паркування

      можливо Києву насправді бракує місць для стоянки машин і вже насправді час замислитись про зведення багатоповерхових парковок?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2011.08.02 | Shooter

        перпендикулярним!!

        Боббі пише:
        > можливо Києву насправді бракує місць для стоянки машин і вже насправді час замислитись про зведення багатоповерхових парковок?


        Насправді, у великих містах зараз питання стоїть трохи інакше: як ОБМЕЖИТИ кількість авто в центрі міста.

        Тому, наприклад, в Брюселі, як це не може здатися парадоксально, великі офісні центри заставляють будувати з мінімумом парковки (принаймі в центрі міста).
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2011.08.02 | Боббі

          тільки ж дорога на фото аж ніяк не в центрі міста

          воно зроблене десь тут: http://maps.google.com/maps?q=kiev&hl=uk&ll=50.423961,30.508518&spn=0.005564,0.008808&sll=37.0625,-95.677068&sspn=55.937499,72.158203&t=h&z=17

          і я думаю що таких прикладів на перифірії можна знайти вдосталь.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2011.08.03 | Shooter

            можливо

            власне, якщо це на периферії та в районі помешкань - не бачу причини для встановлення знаку "паркування заборонено". ;)

            якщо ж в центрі - то як писав вже: головний засіб боротьби - добрий громадський транспорт та дороге паркування.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2011.08.03 | Боббі

              там стоянка заборонена оскільки машини займають 1 полосу а водії - аварійні ситуації

              Оскільки рух тією вулицею більш-менш жвавий припарковані машини стають причиною корок на прилеглих вулицях.

              Водії, йдучи до та від поставлених машин потрапляють одразу під машини на сусідній смузі, оскільки пішохідних переходів там нема, а рух досить жвавий.

              Власники тих офісних центрів, власне, мали б подбати про місця для паркування, але...
  • 2011.08.02 | thinker

    Re: Про повагу до закону і паркування (лл,/)

    ... цей мер не зовсім ТЕЄ..., такий собі маленький "Льоня-Чєрновєц"....
  • 2011.08.02 | Kulish

    Re: Я особисто давив би їх разом з автомобілями!

    Велодоріжки трохи по-дебільному оформлені... Але в нас і того нема.
  • 2011.08.02 | 123

    мудак на танку шляхом беззаконня вдає що вчить повазі до закону

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2011.08.02 | loup-garou

      Відео майже напевне постановочне, а от Ваша реакція кагбе сімволізіруєт

      Для буксирування за місто в Києві треба не кілька десятків евакуаторів, а кілька десятків залізничних составів. На будівництво паркінгів суспільного запиту я поки що не відчуваю.
      Частину жлобів можна було б усмирити, піднявши в багато-багато разів штрафи. Але тільки рядових. Показне нехтування законами і правилами у світлих головах українців нмд зараз використовується для вимірювання "чєво ти в жизні достіг". "Ваша нечесть" ітд - це з тієї ж серії.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2011.08.02 | Боббі

        Ударім беззаконням по порушниках ПДР!

        Суспільний запит на розширення місць для паркування є, досить таки відчутний. Це стосується місць паркування в центрі міста та поблизу офісних центрів, прибудинкових територій та майданчиків.

        Повірте, люди лишають машини не від доброї волі, а через відсутність достатньої кількості місць для паркування.

        А от відповідати беззаконням (а вчинок того мера є вандалізмом, авторитарним перевищенням владних повноважень, злочином) на порушення Правил дорожнього руху — не правильно.

        Тут хтось лише кілька днів тому наводив у приклад якусь країну, де в якогось діяча відібрали права через водіння тролейбусу. А тут на БТРі діяч машини давить посеред міста. Де ж тут повага до закону?
      • 2011.08.02 | 123

        коли починається беззаконня заради "справедливості", виходить більшовизм

        досягати законності шляхом беззаконня - це абсурд.

        loup-garou пише:
        > Для буксирування за місто в Києві треба не кілька десятків евакуаторів, а кілька десятків залізничних составів.
        > На будівництво паркінгів суспільного запиту я поки що не відчуваю.

        Це що - жарт? :)

        > Частину жлобів можна було б усмирити, піднявши в багато-багато разів штрафи. Але тільки рядових. Показне нехтування законами і правилами у світлих головах українців нмд зараз використовується для вимірювання "чєво ти в жизні достіг". "Ваша нечесть" ітд - це з тієї ж серії.

        Штрафи з усіх вирішили б проблему.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2011.08.02 | Боббі

          проблему частково вирішили б нові місця для паркування

          Я вважаю, що проблема в тому, що машин стало набагато більше за наявні місця для паркування. В цьому можна пересвідчитись, зазвичай, просто подивившись у вікно.

          Перед тим як вживати "драконівські" заходи до порушників, було б по людському створити вихід із проблеми: побудувати багатоповерхові платні парковки і вже тоді штрафувати порушників.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2011.08.02 | Shooter

            або висока плата за в*їзд в центр міста. плюс нормальний громадський транспорт

            вірніше, НАСАМПЕРЕД нормальний громадський транспорт.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2011.08.02 | Боббі

              як в Лондоні?

              Маєте на увазі отак:
              http://uk.wikipedia.org/wiki/Протизаторний_збір_в_Лондоні

              Однак для Києва проблема не обмежена одним лише центром. На околицях також вистачає проблем з парковками.

              Брак парковочних місць реальна проблема.

              Беззаконням з БТРом її не вирішити.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2011.08.02 | Shooter

                ....та деінде

                Парковочних місць бракує У ВСІХ великих містах.

                Але ніде не паркують на середині тротуару чи інших "подібних" місцях.

                "Чомусь". Лінь розписувати чому - і так зрозуміло.
          • 2011.08.02 | hrcvt

            ні, не вирішило б

            Ніхто не буде робити багатоповерхових парковок, якщо "можна" паркуватись на проїжджій частині, тротуарах і дворах. Дотримання правил - перший крок; паралельний крок - налагодження громадського транспорту; зразу після цього - обмеження в'їзду маломісних машин в центр. В цілому, політика нагромадження автомобілів не веде до розв'язання проблеми. Машини не влізають. Це пора визнати і будувати відповідну стратегію, як у цивілізованих містах, схожих розмірами на Київ.
  • 2011.08.02 | Ghost

    стране нужны парковки, дороги, развязки - почему об этом молчим?

    потому, что строить парковки, дороги и развязки - это сложно, требует труда, затрат и ответственного подхода.

    гораздо проще пиариться на бронетранспортёре перед домохозяйками, много ума не надо. только где же тут цивилизованый подход?
  • 2011.08.02 | Shooter

    Задавити стареньку підтоптану колимагу - багато хоробрості не треба.

    Я би подивився як би "сміливий мер" давонув якусь 600-ту лялечку.

    P.S. А ось як боряться з неправильним паркуванням блондинки :benetton:

    http://www.goldenman.com.ua/content/view/1250/674/
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2011.08.02 | loup-garou

      Так це ж соціальна реклама, що покликана привернути увагу до певної проблеми. Досить вдала нмд

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2011.08.02 | Shooter

        як на мене - невдала та чисто совіцько-люмпенська

        не можна боротися з порушенням законів беззаконням, та ще й таким демонстративним.

        Або треба чітко вказувати/показувати що це - соціальна реклама
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2011.08.02 | loup-garou

          Ще й як можна

          Shooter пише:
          > не можна боротися з порушенням законів беззаконням

          Люмпенський підхід - це якраз ставити машини де попало. Якщо нормальному чоловіку дружина скаже, що вона була змушена з дитячою коляскою обходити про проїжджій частині машини, припарковані на тротуарі - його нормальною реакцією буде взяти наступного дня на вранішню пробіжку бейсбольну биту і пооббивати нею бокові дзеркала всім таким умнікам. І періодично повторювати процедуру аж до вироблення умовних рефлексів.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2011.08.02 | Shooter

            Ще й як

            loup-garou пише: > Shooter пише: > > не можна боротися з порушенням законів беззаконням > > Люмпенський підхід - це якраз ставити машини де попало. Якщо нормальному чоловіку дружина скаже, що вона була змушена з дитячою коляскою обходити про проїжджій частині машини, припарковані на тротуарі - його нормальною реакцією буде взяти наступного дня на вранішню пробіжку бейсбольну биту і пооббивати нею бокові дзеркала всім таким умнікам. І періодично повторювати процедуру аж до вироблення умовних рефлексів. В нас таки відмінне розуміння права ;) Проти "люмпенського паркування", навіть найкрутіших тачіл, завжди можна придумати елегантне цілком законне рішення - було би бажання. А якщо кожен почне свої права качати з допомогою бейсбольної біти...тоді вже краще кожному Калаша дати, нє? щоб у "правах", так би мовити, вирівняти. І вийде тоді от така-от приблизно "правова держава" ;)
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2011.08.03 | loup-garou

              Re: Ще й як

              Shooter пише:
              > В нас таки відмінне розуміння права ;)

              Угу, не можна мстить (с)

              > Проти "люмпенського паркування", навіть найкрутіших тачіл, завжди можна придумати елегантне цілком законне рішення - було би бажання.

              Рішень готових навалом. Тільки от бажання нема і з'явиться воно не скоро.
              Навіщо власнику машини платити за паркомісце чи гараж, якщо можна поставити її на клумбі? Навіщо власнику супермаркету щось будувати, якщо до нього їдуть і без паркінгу? Навіщо начальству думати про якесь генеральне планування, громадський транспорт, велосипедні доріжки і пр., якщо за нього і так проголосують? До лампочки воно всім.

              P.S. А реклама таки вдала, 500 тис. переглядів на Ютюбі за два дні. Сподобалося: 2,578; не сподобалося: 148. Що в порівнянні з реакцією місцевих захисників законності кагбе ще більше сімволізіруєт.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2011.08.03 | Shooter

                Re: Ще й як

                loup-garou пише:
                > Shooter пише:
                > > Проти "люмпенського паркування", навіть найкрутіших тачіл, завжди можна придумати елегантне цілком законне рішення - було би бажання.
                >
                > Рішень готових навалом. Тільки от бажання нема і з'явиться воно не скоро.

                Тоді тре брати в руки АК - іншого виходу нема...так? ;)

                > P.S. А реклама таки вдала, 500 тис. переглядів на Ютюбі за два дні. Сподобалося: 2,578; не сподобалося: 148. Що в порівнянні з реакцією місцевих захисників законності кагбе ще більше сімволізіруєт.

                Ви ще перевірте скільком сподобався відеоролик з мавпою ;)
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2011.08.03 | loup-garou

                  Re: Ще й як

                  Ну нащо зразу АК? Btw Ви не бачили фільм "Два дні в Парижі"? Дуже непогана комедія. Там є шикарний момент, коли головний герой (американець) йде з батьком своєї французької подруги на парижський ринок мимо припаркованих на тротуарі машин.
          • 2011.08.02 | Боббі

            так робити не правильно з декількох причин

            1. не можна ставити себе вище закону. Це особливо стосується мера, який випускає рекламно-пропагандистський кліп в радянсько-сталінському стилі.

            Вже існують випробувані підходи до розв'язання таких проблем в рамках Закону: наприклад, штрафи та евакуація на штраф. майданчик. Працює у всьому цивілізованому світі.

            Мер міста має діяти виключно в рамках закону. Отой авторитаризм, який він демонструє на відео неприпустимі в цивілізованому суспільстві.

            2. взявшись за біту чоловік жінки з прикладу наражає і себе, і свою дружину з дітьми на ризик постраждати через помсту засмучених водіїв.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2011.08.03 | loup-garou

              Re: так робити не правильно з декількох причин

              Боббі пише:
              > Вже існують випробувані підходи до розв'язання таких проблем в рамках Закону: наприклад, штрафи та евакуація на штраф. майданчик. Працює у всьому цивілізованому світі.

              Евакуаторів на всіх не вистачить. Є простіше рішення - напр. блокувати колеса. Але ніхто у нас на це не піде, не по-людськи якось.
  • 2011.08.02 | Ghost

    количество велосипедистов (аж ни одного!) говорит о том, как нужна Вильнюсу эта велосипедная...

    ...дорожка на самом деле!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2011.08.02 | loup-garou

      А іще там не було жодного автомобіліста і пішохода. Зате був броньовичок

  • 2011.08.02 | Pest Control

    Це таке специфічно-банльйовське розуміння цивілізованості?

    loup-garou пише:
    > З блогу Костянтина Стогнія
    > > Глядя на цепочку автомобилей "до горизонта" под знаком "Остановка запрещена", приходится признать:

    що Стогній - клоун. Вулиця не Байкова, а Грінченка. І ніхто там не паркується, але там бувають пробки, що ймовірно й бачимо на фото. А в астальном, прікрасная маркіза...

    > Як із подібним борються в цивілізованих країнах:
    > http://korrespondent.net/world/1246065-mer-vilnyusa-na-btr-razdavil-nepravilno-priparkovannyj-mercedes

    В цивілізованих країнах за псування чужого майна притягають до відповідальності згідно з законом. На додачу те, що злочин вчинений слугою народу, та ще й демонстративно, в цивілізованих країнах служить обтяжуючою обставиною.
  • 2011.08.03 | RuslanM

    Купляйте БТР,висувайтеся мером і ніxто вас не роздавить

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2011.08.03 | Ghost

      на каждый БТР найдётся свой гранатомёт (или чем их там подбивают)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".