Ще одне маловідоме ім‘я видатного українця - авіаконструктор Костянтин Калінін (л+фото)
10/28/2011 | Хвізик
Стаття про нього у Вікіпедії вельми куца
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%96%D0%BD_%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8F%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87
А ось фото одного з його творінь і його самого. Не знаю, що це за машина з 12ма двигунами. Мені друг і-майлом прислав. Схожа дизайном на К7, але К7 мав лише 7 двигунів, а в цього аж 12!
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%96%D0%BD_%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8F%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87
А ось фото одного з його творінь і його самого. Не знаю, що це за машина з 12ма двигунами. Мені друг і-майлом прислав. Схожа дизайном на К7, але К7 мав лише 7 двигунів, а в цього аж 12!
Відповіді
2011.10.28 | thinker
Re: Ще одне маловідоме ім‘я видатного українця - авіаконструктор Костянтин Калінін (л+фото)
Fantastyka!!!2011.10.28 | Мартинюк
Схоже гігантоманія
Гармати є проблемою навіть сучасних літаків - якби скажімо всі ці , або й навіть половина чи якась несиметрична частина цих гармат вистрелила б залпом - літак би розламався, або ж втратив стійкість пішов у піке. Знаю , тому що сам колись дещо проектував для літальних апаратів - і військових і навіть космічних.Однак як цивільний чи вантажний цей мастодонт цілком би міг полетіти. Фактично він дуже схожий на літаки Сікорського "Руський витязь" та "Ілля Муромець" - вони були вельми подібні за стилем конструкції та зовнішнього оформлення, лишень мали звісно менше моторів і менші розміри. Тим не більше вони були найбільшим військовими літаками світу в часи 1 світової війни, і добряче лякали німців та австрійців на фронті .
Можливо це один і з військових проектів кінця війни . У всякому випадку у Києві після революції спарва літакобудування була настільки популярною щовже у першій половині 20 вдалося назбирати грошей у киян для побудови фактично першогоукраїнського літака . Потім це виробництво було перенесене до Харокова.
Напевно тому що всі тогочасні українські інтелігенти , в тому числі і технічні знали і любили пісню "Дивлюсь я на небо і думку думаю - чому ж я не сокіл, чому не літаю?"
2011.10.28 | Хвізик
Re: Схоже гігантоманія
Мартинюк пише:> Гармати є проблемою навіть сучасних літаків - якби скажімо всі ці , або й навіть половина чи якась несиметрична частина цих гармат вистрелила б залпом - літак би розламався, або ж втратив стійкість пішов у піке. Знаю , тому що сам колись дещо проектував для літальних апаратів - і військових і навіть космічних.
це так
гадаю, гармати були необхідною умовою, поставленою совєцьким урядом.
якби гармати не передбачалися, то й фінансування би не було
2011.10.28 | ГРАД
А що тут видатного? Це малюнок, не фото.
2011.10.28 | Хвізик
прошу пана ознайомитися з іншими роботами майстра, наприклад (лл)
К7http://mkmagazin.almanacwhf.ru/avia/k_7.htm
Жар-птиця:
http://vooryjenie.ru/27/685-zhar-ptica-konstantina-kalinina.html
2011.10.28 | Хвізик
Знайшов нарешті непогану статтю про Калініна (л)
http://dt.ua/SOCIETY/perervaniy_polit__kostyantin_kalinin,_yogo_zhittya_i_litaki-54682.html2011.10.28 | Mykola_2007
Схоже хороша була людина.
Літакобудування у ті часи тіки становилось. Кожен новий літак треба ретельно прорахувати, що і сьогодні, використовуючи компьютери нелегко зробити, а тоді... маючи невеликий досвід.Нажаль про таких людей мало хто знає. Більшість знає акторів які виступають на телебаченні, але ім'я того хто винайшов саме телебачення, апсолютній більшості невідомо.
Наразі якщо і знають про якогось вченого, то лише Альберта Ейнштейна, хоча від його теорій людям ні тепло і не холодно.