спільний список від опозиції по мажоритарці. Чи правий Яценюк? (/)
11/19/2011 | ziggy_freud
як на мене, він скоріше правий. Ніж мірятись бовтами рейтингами, чи з'ясовувати, хто є головою об'єднаної опозиції, варто нанести спільний Удар Фронту Батьківщини по калоліції Народних Комуністичних Регіонів. Що рейтинги партій додаються суто арифметично, то скоріше нє. Але десь охочіше піпл проголосує за кандидата від БЮТ, десь від ФЗмін, десь від Удару або Свободи. Зараз головне порушити монополію ПР на владу, і взути їх приблизно в половині мажоритарних округів. Тоді хоча б буде парламентська гра в Золоту акцію. Як нє, ригі все порішають самі. Навіть без коммі.
отже, визнання Тимошенко чи Яценюка головними тут побоку...
додам, що десь схожу думку стосовно мажоритарки я вже читав. Від добре знайомого присутнім аффтура.
_______________________________________________
http://infocorn.org.ua/news/urn:news:32B2B031
"Фронт ізмєн Батьківщині". Яценюк каже про спільний список кандидатів
Тільки не зрозуміло, хто до кого приєднається - чи то Арсеній до Юлі, чи навпкаки. Яценюк такоє не стримався і під*бав Литвина його ломкім рейтингом.
"Фронт змін" та "Батьківщина" мають намір сформувати спільний список кандидатів на мажоритарні округи.
Про це в інтерв’ю журналістам повідомив лідер "Фронту змін" Арсеній Яценюк.
"Ми з наступного тижня будемо виписувати схему взаємодії опозиції на наступних виборах, починаючи з єдиного списку кандидатів на мажоритарні округи та спільного навчання членів виборчих комісій", - сказав Яценюк.
Він додав: "Підвищення прохідного бар’єру не зробило нас щасливими". І підколов Ваву Литвина:
"Але це дає шанс опозиції об’єднатись. Я розумію, що хтось хотів виборчий бар’єр таким, яким є його рейтинг. І що, зайде з 1% партія, яка матиме 5 депутатів? На що вони тоді зможуть впливати крім того, що торгуватися за бюджетні гроші?"
отже, визнання Тимошенко чи Яценюка головними тут побоку...
додам, що десь схожу думку стосовно мажоритарки я вже читав. Від добре знайомого присутнім аффтура.
_______________________________________________
http://infocorn.org.ua/news/urn:news:32B2B031
"Фронт ізмєн Батьківщині". Яценюк каже про спільний список кандидатів
Тільки не зрозуміло, хто до кого приєднається - чи то Арсеній до Юлі, чи навпкаки. Яценюк такоє не стримався і під*бав Литвина його ломкім рейтингом.
"Фронт змін" та "Батьківщина" мають намір сформувати спільний список кандидатів на мажоритарні округи.
Про це в інтерв’ю журналістам повідомив лідер "Фронту змін" Арсеній Яценюк.
"Ми з наступного тижня будемо виписувати схему взаємодії опозиції на наступних виборах, починаючи з єдиного списку кандидатів на мажоритарні округи та спільного навчання членів виборчих комісій", - сказав Яценюк.
Він додав: "Підвищення прохідного бар’єру не зробило нас щасливими". І підколов Ваву Литвина:
"Але це дає шанс опозиції об’єднатись. Я розумію, що хтось хотів виборчий бар’єр таким, яким є його рейтинг. І що, зайде з 1% партія, яка матиме 5 депутатів? На що вони тоді зможуть впливати крім того, що торгуватися за бюджетні гроші?"
Відповіді
2011.11.19 | ak1001
можливо правий, але чи є в БЮТу зараз список для мажоритарки?
2011.11.19 | ziggy_freud
а в Народних Комуністичних Регіонів напевне є.
2011.11.19 | Volodimir_V
Правий 100%.
2011.11.19 | Мартинюк
Як на мене - спроба закрити дірку
Аби туди не влізли "нереєстрові" опозиціонери. Реальне усвідомлення браку у "Фронту Змін" яскравих особистостей, задатних зацікавити виборців.Так би мовити спроба нівелювати факт відновлення мажоритарної складової виборів, яка давала шанс пробитися у політику поза кланами.
Хоча звучить і виглядає красиво. У цьому аспекті мені завжди згадується КУН - вони завжди урочисто підписували всілякі блоки та угоди і завжди висовували своїх кандидатів виключно і лише там де були висуніті ті з ким вони "підписувалися"
2011.11.20 | mala
Re: Як на мене - спроба закрити дірку
Мартинюк пише:> Аби туди не влізли "нереєстрові" опозиціонери. Реальне усвідомлення браку у "Фронту Змін" яскравих особистостей, задатних зацікавити виборців.
А хто знає хоч одного "фронтовика", окрім Яценюка та Пишного?
>
> Хоча звучить і виглядає красиво. У цьому аспекті мені завжди згадується КУН - вони завжди урочисто підписували всілякі блоки та угоди і завжди висовували своїх кандидатів виключно і лише там де були висуніті ті з ким вони "підписувалися"
І не тільки вони Це - стара, як світ, хвороба, тому я не вірю у спільність опозиції, яка вже сто разів перегризлася між собою.
2011.11.20 | Pest Control
Я знаю ще одного "фронтовика"
mala пише:> А хто знає хоч одного "фронтовика", окрім Яценюка та Пишного?
Владімір "ссу єй в рот" Пєтров (aka lumpen)
2011.11.21 | Мартинюк
Дійсно - був і такий особень
Звісно не заперечую що в тих рядах позатесувалися і якісь непогані люди, але їх чомусь не видно - схоже "Фронт Змін" це партія у півтори "розмовляючі голови", себто сам Яценюк та отой другий добродій що іноді появлявся на екранах і листках агіток. Тобто рекламування інших там просто не заоохочують в силу "технології процесу" а саме ловлі виборців на голову молодого , перспективного і "продвинутого" лідера партії, який як видно з телевізора слухняно пережовує в ефірі всю кашу, яку йому вкладають в рот заробітчани з його відділу політехнолохії.Мій негатив до Яценюка ( а він таки є) базується на тому що його хтось ВЖЕ вибрав для мене, але без моєї участі . Те саме стосується Яценюка і переважної більшості інших громадян України - тих хто зголосився на на нього зараз близько 8 відсотків . Всі інші мали і мають зараз нагоду бачити його в ТВ та читати кілограми "фронтової" макулатури цілком очевидно вважають за краще пошукати (дочекатися) когось іншого.
Можливо для когось факт викладання його батьком Історії КПРС у вузі, колишня тісна співпраця з Грачом та якесь надзвичайно породисте походження його дружини і є підставою робити на нього ставки та переконувати московських бізнесюків давати грошій на його виборчі вправи. Але для мене це зовсім не аргумент, аби віддавати йому свій голос. Максимум, як за найменше вибране без мене але для мене зло, але за таким принципом я вже не голосую.
2011.11.20 | ziggy_freud
тобто - теоретично правий, практично - результату не буде?
Мартинюк пише:> Аби туди не влізли "нереєстрові" опозиціонери. Реальне усвідомлення браку у "Фронту Змін" яскравих особистостей, задатних зацікавити виборців.
не-реєстрові будуть лізти. Інше питання - скільки їх влізе.
Згоден, в Яценюка з кадрами проблема. Якщо до справи знову візьмуться матрьошка-балалайка-методологи, може сильно пролетіти.
2011.11.20 | damoradan
а у Батькивщины есть сильные кандидаты? Арсен Аваков?
2011.11.20 | Мартинюк
В аспекті "мажоритарних шансів" гадаю він перспективний
Не залежно від того яка політична сила буде у нього числитися у якості "даху". Він може комусь тут подорбатися, а бо не подобатися, але в Харкові він знайде багато тих хто за нього агітутватимуть і голосуватимуть.2011.11.20 | damoradan
честно говоря, я разочарован...
Ну хоть бы сказал, что ФЗ и Батькивщина поддержат наиболее сильного оппозиционного кандидата в округе, от какой бы партии он ни шел.Или хотя бы не признавался в том, что ФЗ и Батькивщина будут вместе с ПР мочить всю остальную оппозицию, сразу после голосования закона.
А так - вместе одной главной апазицианерки у нас появился главный (т.е. "официальный") апазиционный альянс.
2011.11.20 | Ukrod
Чо це ? Він правильно чинить.
Свято мєсто пусто не биваєт. Поки головна опозиціонерка сидить, чого б не прибрати до рук її електорат. Він загалом такий, як у ригів, цей електорат, без господаря розбредеться пастися по луках, збирай потім. І так само їм потрібен Спаситель. А так навіть комбінація кручє чим у данєцкіх. Є і Спасітєль, і Мучениця.2011.11.20 | Shooter
+1 за "Спасітєля і Мученицю"
2011.11.20 | Odesa
Я гадаю, що спільний список реальних опозиціонерів до нинішнього режиму необхідний.
Хто висловив цю ідею - дрібниця. Якщо він помилився у формулюванні цієї розумної ідеї - поправте. От і все. І не треба влаштовувати чергових істеричних нападок на чергового кандидата на лідера опозиції, підтверджуючи давню ворожу тезу про клінічну нездатність українців до організованої діяльності.2011.11.20 | damoradan
Яценюк высказал не эту идею, а совсем другую...
Он фактически сказал, что ФЗ и Батькивщина будут выставлять совместного кандидата даже в тех ситуациях, когда у какого-то другого кандидата будет лучший шанс побить представителя партии власти. Кому это на руку - думайте сами.Особенно в совокупности с тем, как ФЗ и Батькивщина легли под Януковича, голосуя за закон о выборах.
Очень хотелось бы послушать НеСправжньогоПатріота на тему голосования за Батькивщину по причине ее (Батькивщины) уникальной способности сопротивляться "преступному режиму".
Украинцам тяжело объединиться, потому что мы раз за разом ведемся на красивые разводы и не способны массово разглядеть реальную суть вещей.
2011.11.20 | Shooter
Та ні - ніби якраз цю (л)
http://www.pravda.com.ua/news/2011/11/20/6770083/Плюс в мене відразу питання щодо критики "лягли під ригів".
Як би Ви діяли на їхньому місці щодо прийняття нового закону про вибори?
2011.11.20 | damoradan
Я говорю про самый первый комментарий в пятницу...
Не думаю, что в пятницу Яценюк случайно забыл с кем он собирается вести переговоры. Заявление в субботу - попытка сохранить лицо при плохой игре.И если бы Яценюк серьезно видел УДАР, Гриценко и Свободу партнерами по переговорам, он бы их поименно назвал и не начинал переговоров с Батькивщиной в спешке. Апелляция к неопределенным "всем" с предложением в духе "мы тут уже начали переговоры, договоримся и без вас, если хотите - приходите и целуйте ноги" говорит о том, что серьезных переговоров ни с кем кроме друг друга Батькивщина и ФЗ вести не будут.
Не знаю для кого как, а для меня лично такая постановка вопроса (снова-таки, в совокупности с тем, что ФЗ и Батькивщина уже совместно легли под Януковича во время голосования) исключает ФЗ из возможных вариантов для голосования "за".
Совершенно очевидно, что и багиня, и Яценюк не ставят во главу угла цель убрать ПР от власти, несмотря на постоянное ее провозглашение.
2011.11.20 | Shooter
Перший коментар - не обов*язково вичерпний
Плюс, звісно, Яценюк абсолютно правий в тому, що мати у ВР 5 разів по 5 опозиційних депутатів - однозначно гірше, ніж 2 рази по 12,5.damoradan пише:
> Не знаю для кого как, а для меня лично такая постановка вопроса (снова-таки, в совокупности с тем, что ФЗ и Батькивщина уже совместно легли под Януковича во время голосования) исключает ФЗ из возможных вариантов для голосования "за".
Добре - тоді за кого? з тих хто мають шанс пройти 5% бар*єр?
Ну Ви, виглядає, також не зауважили питання в попередній репліці: як би Ви діяли на місці ФЗ та БЮТ (+ решти) щодо прийнятт закону про вибори?
P.S. При мотивацію незгоден - але це, швидше, філософське питання.
2011.11.20 | damoradan
знаете что
Shooter пише:> http://www.pravda.com.ua/news/2011/11/20/6770083/
>
> Плюс в мене відразу питання щодо критики "лягли під ригів".
>
> Як би Ви діяли на їхньому місці щодо прийняття нового закону про вибори?
5% барьера и 50% мажоритарщиков - это две нормы, которые направлены исключительно на формирование проянуковичевского большинства, причем в условиях, когда рейтинг и ПР, и Януковича далеко не блещет.
Единственная причина, по которой ФЗ и Батькивщина за эти нормы проголосовали - это то, что они позволяют ФЗ и Батькивщине закрепиться в роли "основных апазицианеров" в то время, как их рейтинги также не блещут. Это очевидно, я об этом писал еще год назад, когда Янукович только внес закон. Я только тогда не думал, что закон поддержит не только Батькивщина (с ней давно уже все ясно), но и ФЗ.
Кроме того, закон с почти 100%й вероятностью дает президенту ручное большинство в парламенте, а и Тимошенко, и Яценюк спят и видят себя президентом в 2015м, причем президентом с ручным большинством. И если в отношении Тимошенко это не новость, то Яценюк как большой демократ должен стыдиться, что оказался в компании Януковича и Тимошенко.
Адекватная оппозиция не могла проголосовать за такой закон. Одно дело - конструктивно сотрудничать на благо Украины даже с авторитарной властью, другое - укреплять некомпетентный авторитаризм.
2011.11.20 | Shooter
Re: знаете что
damoradan пише:> Shooter пише:
> > http://www.pravda.com.ua/news/2011/11/20/6770083/
> >
> > Плюс в мене відразу питання щодо критики "лягли під ригів".
> >
> > Як би Ви діяли на їхньому місці щодо прийняття нового закону про вибори?
> 5% барьера и 50% мажоритарщиков - это две нормы, которые направлены исключительно на формирование проянуковичевского большинства, причем в условиях, когда рейтинг и ПР, и Януковича далеко не блещет.
>
> Единственная причина, по которой ФЗ и Батькивщина за эти нормы проголосовали - это то, что они позволяют ФЗ и Батькивщине закрепиться в роли "основных апазицианеров" в то время, как их рейтинги также не блещут. Это очевидно, я об этом писал еще год назад, когда Янукович только внес закон. Я только тогда не думал, что закон поддержит не только Батькивщина (с ней давно уже все ясно), но и ФЗ.
>
> Кроме того, закон с почти 100%й вероятностью дает президенту ручное большинство в парламенте, а и Тимошенко, и Яценюк спят и видят себя президентом в 2015м, причем президентом с ручным большинством. И если в отношении Тимошенко это не новость, то Яценюк как большой демократ должен стыдиться, что оказался в компании Януковича и Тимошенко.
>
> Адекватная оппозиция не могла проголосовать за такой закон. Одно дело - конструктивно сотрудничать на благо Украины даже с авторитарной властью, другое - укреплять некомпетентный авторитаризм.
Я, у принципі, до великої міри згоден з Вами в тому що закон - не ідеальний.
Але був і гірший закон. Де в опозиції, цілком ймовірно, було би в парламенті 50 людей. Був би рівень авторитаризму в цьому випадку менший?
Тому "менше із зол" (в даному випадку) - виправдане, як на мене.
Правда, я би йшов далі: відразу після прийняття закону я би, на місці опозиції, чітко проартикулював, що ми голосували за закон як за менше із зол. Але як тільки отримаємо владу (років за 7 ) - закон будемо міняти "в нормальний бік".
2011.11.21 | mala
Re: знаете что
Shooter пише:>
> Але був і гірший закон. Де в опозиції, цілком ймовірно, було би в парламенті 50 людей.
Ви бездумно повторюєте брехливі мантри Яценюка замість того, щоб просто взяти цифри будь-якого соцопитування й порахувати.
> Правда, я би йшов далі: відразу після прийняття закону я би, на місці опозиції, чітко проартикулював, що ми голосували за закон як за менше із зол. Але як тільки отримаємо владу (років за 7 ) - закон будемо міняти "в нормальний бік".
Нормальний бік - це коли закон вигідний для ФЗ чи БЮТ?
2011.11.21 | Shooter
Re: знаете что
mala пише:> Shooter пише:
> > Правда, я би йшов далі: відразу після прийняття закону я би, на місці опозиції, чітко проартикулював, що ми голосували за закон як за менше із зол. Але як тільки отримаємо владу (років за 7 ) - закон будемо міняти "в нормальний бік".
>
> Нормальний бік - це коли закон вигідний для ФЗ чи БЮТ?
Нормальний бік - це кілька округів та пропорційна виборча система з відкритими списками, але не "строго пропорційна", а на кшталт тієї яка діє в Польщі.
Плюс, звісно, блоки мають бути дозволені, але з вищим порогом. 5% поріг для партій я би зберіг, заливши блокам 7-8%.
З іншого боку, прийнятий закон є нормальнішим ніж той, який пхав Єфремов. Всього лиш.
2011.11.21 | mala
Re: знаете что
Shooter пише:> mala пише:
> > Shooter пише:
> > > Правда, я би йшов далі: відразу після прийняття закону я би, на місці опозиції, чітко проартикулював, що ми голосували за закон як за менше із зол. Але як тільки отримаємо владу (років за 7 ) - закон будемо міняти "в нормальний бік".
> >
> > Нормальний бік - це коли закон вигідний для ФЗ чи БЮТ?
>
> Нормальний бік - це кілька округів та пропорційна виборча система з відкритими списками, але не "строго пропорційна", а на кшталт тієї яка діє в Польщі.
Це було б вкрай лицемірно - навіть не подати законопроекту, який би містив цей "нормальний бік", а потім обіцяти його в майбутньому. Ніхто б такому не повірив, окрім фанів, яких лишилося небагато.
2011.11.21 | Shooter
Re: знаете что
mala пише:> Shooter пише:
> > mala пише:
> > > Shooter пише:
> > > > Правда, я би йшов далі: відразу після прийняття закону я би, на місці опозиції, чітко проартикулював, що ми голосували за закон як за менше із зол. Але як тільки отримаємо владу (років за 7 ) - закон будемо міняти "в нормальний бік".
> > >
> > > Нормальний бік - це коли закон вигідний для ФЗ чи БЮТ?
> >
> > Нормальний бік - це кілька округів та пропорційна виборча система з відкритими списками, але не "строго пропорційна", а на кшталт тієї яка діє в Польщі.
>
> Це було б вкрай лицемірно - навіть не подати законопроекту, який би містив цей "нормальний бік", а потім обіцяти його в майбутньому.
Проект закону є - Ключковського, якщо не помиляюся. Чи був він "офіційним" - не в курсі. Тим не менше, закон би не пройшов.
> Ніхто б такому не повірив, окрім фанів, яких лишилося небагато.
За вірою - в церкву.
А на виборах доведеться обирати між тими, хто здатні набрати 5% і є "найменшою шкодою" для України.
2011.11.21 | mala
Re: знаете что
Shooter пише:>
> За вірою - в церкву.
Політикам для того, щоб їм повірили, треба ходити в народ замість церкви.
>
> А на виборах доведеться обирати між тими, хто здатні набрати 5% і є "найменшою шкодою" для України.
Це Ви розкажіть тим людям, які не керуються таким правилом, а прагнуть, щоб їх політики не дурили. Минулі президентські вибори і сумне сьогодення малочисельних партійних опозиційних мітингів нічому не вчить?
2011.11.21 | mala
Re: знаете что
damoradan пише:>
> Кроме того, закон с почти 100%й вероятностью дает президенту ручное большинство в парламенте, а и Тимошенко, и Яценюк спят и видят себя президентом в 2015м, причем президентом с ручным большинством. И если в отношении Тимошенко это не новость, то Яценюк как большой демократ должен стыдиться, что оказался в компании Януковича и Тимошенко.
Хто Вам сказав, що Яценюк - великий демократ? Навпаки, це - закомплексований нарцис з замашками фюрера. Так, як він поводиться з тими, хто від нього залежить, не чинить навіть Янукович.
2011.11.20 | НеСправжнійПатріот
а що тут казати? звичайнісінька змова великих партій
мені це не подобається, але це вже історія - треба думати як найкраще скористатись тим що єdamoradan пише:
> Он фактически сказал, что ФЗ и Батькивщина будут выставлять совместного кандидата даже в тех ситуациях, когда у какого-то другого кандидата будет лучший шанс побить представителя партии власти. Кому это на руку - думайте сами.
>
> Особенно в совокупности с тем, как ФЗ и Батькивщина легли под Януковича, голосуя за закон о выборах.
>
> Очень хотелось бы послушать НеСправжньогоПатріота на тему голосования за Батькивщину по причине ее (Батькивщины) уникальной способности сопротивляться "преступному режиму".
?? не пам'ятаю щоб я колись казав що треба голосувати за (чи проти) БЮТу. можливо Ви сплутали з виборам и Президента?
2011.11.20 | damoradan
т.е. Батькивщина - не Ваш выбор?
НеСправжнійПатріот пише:> ?? не пам'ятаю щоб я колись казав що треба голосувати за (чи проти) БЮТу. можливо Ви сплутали з виборам и Президента?
Ну слава Богу, не придется теперь Вам разъяснять очевидное.
2011.11.21 | НеСправжнійПатріот
нарешті почули. але виникає інше питання
чи Ви проголосуєте за узгодженого кандидата від опозиції по мажоритарному окрузі, якщо ним виявиться всівониоднакові член партії Батьківщина?2011.11.24 | damoradan
Вот и ответ на Ваш вопрос (л)
Лидеры партий "Реформы и порядок", "Батькивщина", "Фронт змин" и "Народная самооборона" призвали оппозиционные политические силы совместно действовать на парламентских выборах 2012 года. Данное обращение вчера было обнародовано на их сайтах. "Мы предлагаем всем оппозиционерам отказаться от взаимной борьбы и внутренних раздоров — ведь это только играет на руку власти. Нужно, наконец, перевернуть страницу "где два украинца — там три гетмана" и сосредоточиться на борьбе с режимом Януковича, который ведет страну к катастрофе",— говорится в совместном заявлении. В нем также сообщается, что партии, подписавшие документ, уже начали "системную работу по защите волеизъявления украинцев".Источник "Ъ" в партии "Фронт змин" рассказал, каким образом оппозиция будет выбирать кандидатов в депутаты: "Сейчас партии, подписавшие заявление, предлагают по одному человеку на каждый округ. Через шесть месяцев их работы мы проведем социологическое исследование. Лидер опроса и станет единым кандидатом от оппозиции. В ходе избирательной кампании за него в округе будут агитировать главы партий".
Лидер "Свободы" Олег Тягныбок заявил "Ъ", что ему пока не поступало предложение от оппозиции о совместном участии в выборах в мажоритарных округах. "У нас в субботу будет заседание политсовета партии, где мы обязательно обсудим это предложение наших коллег. Странно лишь, что к нам обратились не лично, а через журналистов. Буквально позавчера мы все вместе сидели на заседании Комитета сопротивления диктатуре", — удивился господин Тягныбок. Он отметил, что если предложение о сотрудничестве поступает в такой форме, значит, "вероятно, за ним есть иные, скрытые мотивы", однако детализировать их не стал. "Предложение мы рассмотрим",— пообещал политик.
Руководитель Центра прикладных политических исследований "Пента" Владимир Фесенко уверен, что столкновения на одном округе нескольких оппозиционных партий избежать не удастся. "Вероятно, оппозиция сможет договориться о совместном кандидате только по части округов. И то, участие в этом примет не вся оппозиция, а "Батькивщина" и "Фронт змин". "Свобода" Олега Тягныбока скорее всего не поддержит их инициативу",— сказал "Ъ" политолог.
http://kommersant.ua/doc/1822289
Никакого "единого кандидата от оппозиции" не будет. Просто Яценюк и Тимошенко будут петь о теперь уже совместном "лидерстве в оппозиции". Цель понятна - их коррупционеры дерибанят власть с Януковичем, все остальные - сосут.
2011.11.24 | Лермонтов
"все остальные - сосут." - "Яка розумная тому альтернатива?" (c)
2011.11.21 | mala
Re: а що тут казати? звичайнісінька змова великих партій
НеСправжнійПатріот пише:> мені це не подобається, але це вже історія - треба думати як найкраще скористатись тим що є
Скористатись для чого? Аби привести до влади чергового кидалу, який обіцяє одне, а потім змовляється про інше?
2011.11.21 | НеСправжнійПатріот
Re: а що тут казати? звичайнісінька змова великих партій
mala пише:> НеСправжнійПатріот пише:
> > мені це не подобається, але це вже історія - треба думати як найкраще скористатись тим що є
>
> Скористатись для чого? Аби привести до влади чергового кидалу, який обіцяє одне, а потім змовляється про інше?
я так розумію Ви пропонуєте не йти на вибори?
2011.11.21 | mala
Re: а що тут казати? звичайнісінька змова великих партій
НеСправжнійПатріот пише:>
> я так розумію Ви пропонуєте не йти на вибори?
Пропонувати я буду ближче до виборів, бо до того часу багато що ще може відбутися чи змінитися.
2011.11.20 | ak1001
так он вроде так и каже. но на самом деле проблема старая
Яценюк хоче спільні мажоритарні списки не тільки з Тимошенкоhttp://www.pravda.com.ua/news/2011/11/20/6770083/
для наших партий проблема следующая -
как "совместить" любимую БЮТом и другими практику продажи мест в списках с мажоритаркой в нынешних условиях
2011.11.20 | Volodimir_V
Взагалі то на мою думку правильніше було б всім опозиціонерам
об'єднатися по мажоритарці та виставити по 1-2 кандидати, провівши перед тим соцопитування на популярність, та кинути всі ресурси на об'єднану рекламацію під час виборів. Звісно що кожен із об'єднантів повинен та десь мати кандидата. Тоді таки буде толк.2011.11.20 | Sviatoslav D
Утворити Опозиційну Партію України.
2011.11.21 | Мартинюк
Утворити "опу" ???
Це ви так ненароком чи спеціально?2011.11.23 | Анатоль
Ну тоді вже Принципово Опозиційну Партію України. І в статуті записати, що вона принципово не
претендує на владу, а є саме принципово опозиційною.2011.11.21 | mala
Re: Взагалі то на мою думку правильніше було б всім опозиціонерам
Volodimir_V пише:> об'єднатися по мажоритарці та виставити по 1-2 кандидати, провівши перед тим соцопитування на популярність, та кинути всі ресурси на об'єднану рекламацію під час виборів.
І це вже проходили. Кожен доводитиме, що провів соцопитування, і воно показало, що саме він - лідер Потім ці "лідери" займали 7-8 місця, але ж час назад вже не повернеш.
2011.11.21 | Volodimir_V
Re: Взагалі то на мою думку правильніше було б всім опозиціонерам
mala пише:> Volodimir_V пише:
> > об'єднатися по мажоритарці та виставити по 1-2 кандидати, провівши перед тим соцопитування на популярність, та кинути всі ресурси на об'єднану рекламацію під час виборів.
>
> І це вже проходили. Кожен доводитиме, що провів соцопитування, і воно показало, що саме він - лідер Потім ці "лідери" займали 7-8 місця, але ж час назад вже не повернеш.
Нащо кожен, потрібна третя сторона яка проведе, якій довірятимуть всі.
Вигода є в цьому - для малих партій шанс потрапити хоч комусь маючи менше 3%, великих мати хоч якусь групу на яких можна мати такий сякий вплив, замісць дулі з маком для обох.
Але ви правильно підсумували все залежить від вміння домовлятися. Якщо ні. Тоді тільки за порадою верхнього посту "Опозиційна партія".
2011.11.21 | mala
Re: Взагалі то на мою думку правильніше було б всім опозиціонерам
Volodimir_V пише:>
> Нащо кожен, потрібна третя сторона яка проведе, якій довірятимуть всі.
Неможливо знайти таку третю сторону для всіх мажоритарних округів.
2011.11.21 | Volodimir_V
Re: Взагалі то на мою думку правильніше було б всім опозиціонерам
А для опозиційних партій?2011.11.21 | mala
Re: Взагалі то на мою думку правильніше було б всім опозиціонерам
Volodimir_V пише:> А для опозиційних партій?
Я й писала для опозиційних партій.
2011.11.23 | Evgen.I
Re: Тут немає за кого голосувати.
2011.11.23 | Чучхе
Щось подібне пропонував Чорновіл в 90-х, навіть пам"ятаю той блок
Вийшло так, що весь Київ і Галичину обсіли функціонери-рухівці, а іншим партіям було люб"язно запропоновано вакантні округи на Донбасі та в КримуТим більше, думаю, що і в Яценюка і у Юлі і так по декілька кандидатів на кожен округ