фейєричне. Доктрина інформаційної безпеки, або ж Як нам стати монадами без вікон (/)
11/27/2011 | ziggy_freud
http://www.rainbow.gov.ua/news/930.html
доставляє: "деструктивні впливи". Під це визначення може потрапити що завгодно. Від телевізійних новинорозваг а.к.а. інфотейнмент до дискотеки чи концерта академічної музики. Що, або хто, завадить проголосити їх деструктивними?
особливо доставляє: "суб'єкти інформаційної діяльності". Коли ви дивитесь на годинник, це теж можна визначити як "інформаційну діяльність". Бо повертаєте голову, піднімаєте руку і наводите фокус очима. Якщо ваш годинник неправильно показує час, то у відповідь на питання "котра година" ви брешете, суб'єкте. Отже, впливаєте деструктивно і завдаєте шкоди інформаційній безпеці. Ще одне забув: годинник - це спецзасіб.
на цьому фоні навіть героїчна боротьба Костицького з зображеннями Сраки й Цицьок блідне.
докУмент досить старий (2009й рік), але... ось чим займається РНБО.
Цитата
____________________________________
2.2. Реальні та потенційні загрози інформаційній безпеці України
На сучасному етапі основними реальними та потенційними загрозами інформаційній безпеці України є:
а) у зовнішньополітичній сфері:
*
- поширення у світовому інформаційному просторі викривленої, недостовірної та упередженої інформації, що завдає шкоди національним інтересам України;
*
- прояви комп'ютерної злочинності, комп'ютерного тероризму, що загрожують сталому та безпечному функціонуванню національних інформаційно-телекомунікаційних систем;
*
- зовнішні деструктивні інформаційні впливи на суспільну свідомість через засоби масової інформації, а також мережу Інтернет;
б) у сфері державної безпеки:
*
- деструктивні інформаційні впливи, які спрямовані на підрив конституційного ладу, суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності України;
*
- прояви сепаратизму в засобах масової інформації, а також у мережі Інтернет, за етнічною, мовною, релігійною та іншими ознаками;
*
- несанкціонований доступ до інформаційних ресурсів органів державної влади;
*
- розголошення інформації, яка становить державну та іншу таємницю, а також конфіденційної інформації, що є власністю держави або спрямована на забезпечення потреб та національних інтересів суспільства і держави;
г) у внутрішньополітичній сфері:
*
- нерозвиненість інститутів громадянського суспільства та недосконалість партійно-політичної системи, непрозорість політичної та громадської діяльності, що створює передумови для обмеження свободи слова, поширення техніки маніпулювання суспільною свідомістю;
*
- деструктивні інформаційні впливи, у тому числі із застосуванням спеціальних засобів, на індивідуальну, групову та суспільну свідомість;
*
- поширення суб'єктами інформаційної діяльності викривленої, недостовірної та упередженої інформації;
доставляє: "деструктивні впливи". Під це визначення може потрапити що завгодно. Від телевізійних новинорозваг а.к.а. інфотейнмент до дискотеки чи концерта академічної музики. Що, або хто, завадить проголосити їх деструктивними?
особливо доставляє: "суб'єкти інформаційної діяльності". Коли ви дивитесь на годинник, це теж можна визначити як "інформаційну діяльність". Бо повертаєте голову, піднімаєте руку і наводите фокус очима. Якщо ваш годинник неправильно показує час, то у відповідь на питання "котра година" ви брешете, суб'єкте. Отже, впливаєте деструктивно і завдаєте шкоди інформаційній безпеці. Ще одне забув: годинник - це спецзасіб.
на цьому фоні навіть героїчна боротьба Костицького з зображеннями Сраки й Цицьок блідне.
докУмент досить старий (2009й рік), але... ось чим займається РНБО.
Цитата
____________________________________
2.2. Реальні та потенційні загрози інформаційній безпеці України
На сучасному етапі основними реальними та потенційними загрозами інформаційній безпеці України є:
а) у зовнішньополітичній сфері:
*
- поширення у світовому інформаційному просторі викривленої, недостовірної та упередженої інформації, що завдає шкоди національним інтересам України;
*
- прояви комп'ютерної злочинності, комп'ютерного тероризму, що загрожують сталому та безпечному функціонуванню національних інформаційно-телекомунікаційних систем;
*
- зовнішні деструктивні інформаційні впливи на суспільну свідомість через засоби масової інформації, а також мережу Інтернет;
б) у сфері державної безпеки:
*
- деструктивні інформаційні впливи, які спрямовані на підрив конституційного ладу, суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності України;
*
- прояви сепаратизму в засобах масової інформації, а також у мережі Інтернет, за етнічною, мовною, релігійною та іншими ознаками;
*
- несанкціонований доступ до інформаційних ресурсів органів державної влади;
*
- розголошення інформації, яка становить державну та іншу таємницю, а також конфіденційної інформації, що є власністю держави або спрямована на забезпечення потреб та національних інтересів суспільства і держави;
г) у внутрішньополітичній сфері:
*
- нерозвиненість інститутів громадянського суспільства та недосконалість партійно-політичної системи, непрозорість політичної та громадської діяльності, що створює передумови для обмеження свободи слова, поширення техніки маніпулювання суспільною свідомістю;
*
- деструктивні інформаційні впливи, у тому числі із застосуванням спеціальних засобів, на індивідуальну, групову та суспільну свідомість;
*
- поширення суб'єктами інформаційної діяльності викривленої, недостовірної та упередженої інформації;