До чого призвело скасування переходу на зимовий час (л)
12/24/2011 | Sakharov
Україна вчасно опам'яталася. Відмінивши перехід на зимовий час заради синхронізації з Москвою нардепи мало не стали призвідниками збільшення кількости смертей на дорогах. На щастя той дурний закон скасували.
Ніхто навіть не задумувався що люди, котрі зпросоння поспішають на роботу у темряві, гинутимуть під колесами.
У Росії кількість жертв на дорогах зросла чи не удвічі:
http://smi2.ru/_Best/c947905/
"В последние недели резко выросло число аварий с участием пешеходов, и одна из причин этого — отмена перехода на зимнее время. Теперь больше пешеходов появляется на проезжей части пока еще темно (с утра). В результате риск сбить человека в утренние часы теперь порой даже больше, чем в вечерние. «Российская газета» приводит статистику таких ДТП в Подмосковье за одни сутки: с 7:00 до 8:30 утра произошло 9 наездов на пешеходов (за полтора часа), с 18:30 до 22:00 — 8 наездов (за 3,5 часа). При этом днем — с 8:30 до 18:30 — только четыре подобных случая (за 10 часов).
Пешеходам, передвигающимся в темное время суток, рекомендовано носить одежду со световозвращающими элементами, но на деле практически все игнорируют эти советы. Едва заметный человек, одетый во все темное, — не редкость на проезжей части.
Если в августе на дорогах Подмосковья произошло менее 300 ДТП с участием пешеходов, то в ноябре этот показатель вырос почти до 500."
Ніхто навіть не задумувався що люди, котрі зпросоння поспішають на роботу у темряві, гинутимуть під колесами.
У Росії кількість жертв на дорогах зросла чи не удвічі:
http://smi2.ru/_Best/c947905/
"В последние недели резко выросло число аварий с участием пешеходов, и одна из причин этого — отмена перехода на зимнее время. Теперь больше пешеходов появляется на проезжей части пока еще темно (с утра). В результате риск сбить человека в утренние часы теперь порой даже больше, чем в вечерние. «Российская газета» приводит статистику таких ДТП в Подмосковье за одни сутки: с 7:00 до 8:30 утра произошло 9 наездов на пешеходов (за полтора часа), с 18:30 до 22:00 — 8 наездов (за 3,5 часа). При этом днем — с 8:30 до 18:30 — только четыре подобных случая (за 10 часов).
Пешеходам, передвигающимся в темное время суток, рекомендовано носить одежду со световозвращающими элементами, но на деле практически все игнорируют эти советы. Едва заметный человек, одетый во все темное, — не редкость на проезжей части.
Если в августе на дорогах Подмосковья произошло менее 300 ДТП с участием пешеходов, то в ноябре этот показатель вырос почти до 500."
Відповіді
2011.12.24 | killer-thinker
Маразм крєпчаєт.... То лі єщьо будєт.... Дуракм же закон на писаний!
2011.12.24 | Sakharov
Тут дещо інше
Це яскравий приклад того що, скасовуючи щось чи запроваджуючи, необхідно зважити на всі можливі наслідки, які можуть бути і неочікуваними. І люди, котрі ухвалюють і розробляють закони, мають бути фахівцями у своїй справі та не мають права рубати з плеча. В іншому випадку може стартувати лавина неочікуваних нещасть, кожне з котрих породжуватиме кілька інших. На жаль, така культура геть відсутня у наших законодавців. Вони небезпечні.Головним принципом будь-якої діяльности, пов'язаної з впливом на людей та їхні долі, має бути головний постулат медицини: Noli nocere (не зашкодь). Це стосується не лише лікарів, а й політиків, журналістів, тощо.
2011.12.24 | BROTHER
Статистика однобока і некоректна
У серпні цілком зрозуміло, чому менше аварій та наїздів, ніж у листопаді - літо, дачі, відпустки, довший світовой день, тощо.В Москві соняшного світла взимку мало на ранок та вечір не вистачає. Тому, якщо добавляють світлі години вранці, темрява настає о 16:00. Тобто ранковий час пік відбира світло у вечірнього. Люди через темряву гинуть не вранці, так після обіду.
Якщо порівнювати дані, то треба мати дані по листопадах за весь період дії зимового часу по всім рокам. А порівнювати грудень з квітнем чи корову з конем не має великого сенсу.