МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Лаве (L.V. = liberal values) ін екшн

01/24/2012 | loup-garou
Багаті росіяни (чи українці?) купували місця в рятувальних шлюпках, щоб влізти перед дітьми, жінками, інвалідами та пораненими. А ви кажете - соціалізм.

Rich Russians 'bought lifeboat places' as Costa Concordia sank
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4079109/Rich-Russians-bought-lifeboat-places-as-Costa-Concordia-sank.html

> Italian officials have reportedly taken evidence from other cruise passengers that the expensively-dressed holidaymakers stuffed wads of cash into the hands of eager crewmen to secure an early seat as the holed ship began to capsize.

> Franca Anichini, 52, told German media that she lives near the harbour on the island of Giglio where survivors from Concordia were brought after it hit rocks on Friday January 13.

> She said: "I went to the boats as I saw them coming in expecting to see women, children and the injured but all I saw were healthy men and elegant women in evening gowns who were speaking Russian."

> It is claimed eyewitnesses to the evacuation have given statements to prosecutors claiming to have seen Russians from first-class cabins paying off crewmen "as the disabled were left to fend for themselves".

Відповіді

  • 2012.01.24 | Мартинюк

    Єдине що не зрозуміло - причому тут лібералізм і його цінності ?

    Чи вам приємніше коли б тих жінок і дітей просто викидували аби посадити в шлюпку якогось "ответственного работника" ?

    Не вина цеглини що хтось нею розбиває комусь голову. А до ліберальних цінностей повинен бути абсолютно такий самий підхід, як і до цегли. :)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2012.01.24 | loup-garou

      Спеціально для Вас процитую бабусю Алісу

      > Гроші, це барометр достоїнства суспільства [...] Гроші настільки шляхетна річ, що вони не змагаються зі зброєю і не укладають угод з жорстокістю.

      Наліцо приклад успішної саморегуляції. Чудодійний вільний ринок все (всіх) розставив по місцях. Риночників - в шлюпки, дітей та інвалідів - під воду.

      Амінь.

      P.S. Якщо Вам щось відомо про отвєтствєнних работніков на Коста Конкордія - плз поділіться.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2012.01.24 | Мартинюк

        Я знаю про "ответственних работніков" в блокадному Леніграді.

        Рівність, братство, справедливий розподіл благ на основі ідей соціальної рівності, вторинність інтерсів особи перед інтересами цілого - для ідеального керування оточеним Леннградом вкрай нреобхідно було забезпечети ідеальне харчування тов. Жданова, який розївся до стану товстелезної свині. Як пізніше до речі і ліберал Єгор Гайдар під час апогею шокової терапії у Росії у 1992-1993 роках.
        Тобто ліберальні чи соціальні цінності тут ні при чому - визначальним є свинство "ответственних товаріщей" і захищення їх від суду народу і власної совісті тим чи іншим "ідеалами".
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2012.01.24 | loup-garou

          Godwin point goes to... Мартинюкові, кому ж іще

        • 2012.01.25 | Мартинюк

          Прикольно - Ви як восьминіг

          Хмарка чорнила в воду і скромно на дно ( помінявши забарвлення під колір цього дна).
          Не вдався hate-кидок на "класового врага" - почекаєм наступної нагоди?

          Все оце нагнітання істеричної ворожнечі між соціалістами-капіталістами, соціальниками- вільноринковиками є "від лукавого".
          Насправді одночасно діє і те і інше, просто в очі кидається щось одне, те що на даний момент є більш домінатним.
          Наприклад нема крутішого гарантувування прав особи на вільне волевиявлення аніж статус якогось ответственого партійного працівника стосовно нижчестоячих чинів. Однак стосовно вищого керівного складу вже навпаки...
          Тому це все є взаємоповязаним, динамічно міняється в залежності від системи суспільного співробітництва, стану країни - наприкла війна чи мир, і так далі.
          Тому вважаю абстрактні перепалки на тему : що краще - сферичний лібералізм у вакумі чи такий ж сферичний соціально-орієнтований устрій (ідеологія) у тому ж вакуумі, або клінічним ідіотизмом або ж патологічним провокаціонізмом ( тролінням коротше).
          І в будь якому разі - злісним відверненням уваги від справжніх причин і справжніх винуватців тієї чи іншої проблеми.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2012.01.26 | loup-garou

            Ви об чьом, перепрошую

            Мартинюк пише:
            > Хмарка чорнила в воду і скромно на дно ( помінявши забарвлення під колір цього дна).
            > Не вдався hate-кидок на "класового врага" - почекаєм наступної нагоди?

            Який хейт-кидок, який класовий ворог, про кого це? Про просвєтльонних мандрівників лібертаріанськими бложиками, що записали мене в соціалісти? Ги. Так їм усе комунізм, що не "Лєнін, партія, комсомол" "Рон Пол, флет рейт, держава -> кака". Так в методичці написано.
            І відносно "не вдався" - це що, ейфорія від наставлених плюсів за не-читання Пєлєвіна і невідомо яким боком приплетений блокадний Ленінград? Мушу Вас розчарувати, у піонерів руці вже рефлекторно до пацючка сіпаються. Тиць-тиць, "подобаїцця-ниподобаїцця".
            Припустимо, що цю тему прочитає який-небудь нєокрєпший розумом в'юнош. І наступного разу, коли йому вішатимуть лапшу про "гроші - барометр шляхетності" і про те, як все чудесно саморегулюється, якщо нічого не робити - може ж йому таки спливуть у пам'яті шлюпки, набиті виродками з баблом. А якщо в'юнош ще й задумається, що спільного є в української держави з Коста Конкордія, мені цього з головою вистачить.
      • 2012.01.24 | Ukrod

        Re: Спеціально для Вас процитую бабусю Алісу



        loup-garou пише:
        > > Гроші, це барометр достоїнства суспільства [...] Гроші настільки шляхетна річ, що вони не змагаються зі зброєю і не укладають угод з жорстокістю.
        >
        Дуже гарна думка. У неї є ще інша, абсолютно правильна, про те, що гроші можна замінити тільки насиллям чи то дулом автомата, не згадаю точно. Ви проти грошей, значить за насилля ?

        > Наліцо приклад успішної саморегуляції. Чудодійний вільний ринок все (всіх) розставив по місцях. Риночників - в шлюпки, дітей та інвалідів - під воду.
        >
        Це екстремальна ситуація. Тут соціальність і відповідно мораль випарувалися в мить. Виживає кращий. Тому операвувати такими категоріями безглуздо. Природня боротьба за виживання поза розумом на інстинктах. Виживає кращий. Ви проти ? Проти природи ?

        > Амінь.
        >
        Так отож.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2012.01.24 | Боббі

          у неї взагалі багато ідей, і не всі вони вірні. Але

          "ліберальні цінності" на цю конкретну ситуацію натягнуті відвертою силою.

          ймовірно, луп-гаро на цьому прикладі хоче показати, як багаті та заможні пхаються по трупах знедолених до рятівних човнів. Ймовірно, бажанішою була б ситуація, коли багаті та заможні дали б можливість врятуватись впершу чергу жінкам та дітям. Це б було правильно. Та до чого тут лібералізм?

          Але ж можна пригадати і червоноармійське командування, яке тікало з оточеного Севастополя, полишивши своїх підлеглих на вірну та жорстоку смерть. Та, сподіваюсь, нікому в голову не прийде називати червоноармійське командування носієм ліберальних цінностей?
        • 2012.01.25 | loup-garou

          Ця повчальна історія - про те, що мудаки роблять з грошима. Або що гроші роблять з мудаками

          Ukrod пише:
          > Дуже гарна думка. У неї є ще інша, абсолютно правильна, про те, що гроші можна замінити тільки насиллям чи то дулом автомата, не згадаю точно. Ви проти грошей, значить за насилля ?

          Вчення бабусі Аліси правильне, тому що воно вірне? Ви логіку опановували на комсомольських зібраннях чи в школі КДБ?

          Про автоматчиків на Коста Конкордія не писали, так само, як і про отвєтствєнних работніков. Яблучні медія явно щось приховують. On ne nous dit pas tout! (c)

          > Це екстремальна ситуація. Тут соціальність і відповідно мораль випарувалися в мить. Виживає кращий. Тому операвувати такими категоріями безглуздо. Природня боротьба за виживання поза розумом на інстинктах. Виживає кращий. Ви проти ? Проти природи ?

          Я вважаю, що людина відрізняється від макаки втч і тим, що контролює бажання "бить самім сабой". Природно ж не тільки відіпхнути поранену дитину від рятувальної шлюпки. Природно колупатися в носі, кидати сміття під ноги, матюкатися, брехати і красти.
          Btw Янукович і Тимошенко - це абсолютно природне начальство в абсолютно нормальній країні, на відміну від неприродних де Голлів з Рузвельтами деінде.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2012.01.25 | Боббі

            повчальна історія в тому, що книжки, яку цитуєте, ви не читали

            бо коли б читали, то цитували інший уривок з книжки, а не цей. І ось чому.

            Наведений уривок: «Гроші, це барометр достоїнства суспільства [...] Гроші настільки шляхетна річ, що вони не змагаються зі зброєю і не укладають угод з жорстокістю.» зустрічається в т.зв. «промові про гроші» Франциско Д'Анконіа. Повний текст тут:

            http://vityok.livejournal.com/138046.html

            Ця конкретна промова має декілька основних ідей. Зокрема, серед них є і така:

            > Гроші — продукт моральності, але вони не зроблять вас моральним, не виправлять ваші пороки, не спокутують ваші гріхи. Гроші не дадуть вам того, чого ви не заслуговуєте, — ні в матеріальному світі, ні в духовному. Можливо тому ви ненавидите гроші?

            Або навіть така, якщо помістити наведену вами цитату ширший контекст по тексту:

            > Бандити не сумніваються, що люди, які вміють виробляти, наповнять їх награбовані гроші цінністю. В моральному суспільстві вони — кримінальники, і закони цього товариства спрямовані на те, щоб захистити вас від них. Але коли суспільство каже «так» бандитизму, кримінальники стають авторитетами моралі, злочинцями по праву, які бачать, що грабувати беззахисних людей абсолютно безпечно, тому що є закон, що роззброює останніх, — тоді гроші перетворюються на месника для тих, хто їх створив. Але видобуток кримінальників стає приманкою для бандитів вищого рівня, які, в свою чергу, спираючись на ту ж мораль, віднімуть у них награбоване. І починаються перегони, але не тих, хто створює найкраще, а тих, хто перевершує інших в жорстокості. Коли насильство є нормою, вбивця легко переможе кишенькового злодія, і суспільство загине в загальній бійні.
            > Хочете знати, як близько цей день? Зверніть увагу на гроші. Гроші — барометр суспільства. Якщо ви бачите, що взаємини в суспільстві здійснюються спираючись не на добровільну згоду сторін, а на примус; якщо ви бачите, що для того, щоб виробляти, потрібно дозвіл тих, хто нічого ніколи не робив; якщо ви бачите, що гроші течуть рікою не до тих, хто створює блага, а до тих, хто має блат; якщо ви бачите, що ті, хто працює, стають з кожним днем біднішими, а здирники і злодії — багатшими, а закони не захищають перших від останніх, але захищають останніх від перших, якщо ви бачите, що чесність і принциповість рівносильні самогубству, а корупція процвітає, — знайте: це суспільство на краю прірви. Гроші — надто благородний посередник, щоб вступати в суперечку з автоматом, щоб укладати угоди з жорстокістю і шахрайством. Саме гроші не дозволять країні існувати, якщо в ній ідея власності змішалася з пограбуванням.

            Якщо взяти цитату в її ширшому контексті, то не важко переконатись, що саме в цьому конкретному місці йдеться про те, що суспільство, де здирництво і жебрацтво приносять більше вигоди за чесну працю — приречене.

            Тобто, суспільство, де панують казнокради, корупціонери, хабарники, демагоги, популісти — нічого ще не нагадує? — приречене на занепад.

            Взагалі кажучи, ця промова геть не підходить до обговорюваної ситуації. Якби ви прочитали книжку, а не коментували її спираючись на Вікіпедію та Вікіцитати і гнівні філіпки в лівих виданнях, то знали б про доречнішу цитату: "клятву" Джона Галта:

            "I swear by my life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for mine." -- John Galt

            Клянуся своїм життям та любов'ю до нього, що ніколи не житиму заради іншого, та не проситиму іншого жити заради мене.

            Саме цю клятву можна вважати найрафінованішим та найрадикальнішим висловом егоїзму в оповіданні. Однак, не варто забувати, що оповідання, якщо не помиляюсь, не торкається питання життя та смерті в екстремальних ситуаціях. Мені чомусь навіть здається, що в ситуації, коли з двох — Дагні та Хенка — вижити може лише один, могла б трапитись і самопожертва заради іншого. Як, наприклад, той же Франциско приніс у жертву своє життя заради досягнення вищої мети. Чи, скажімо, той же Джон Галт також зробив багато жертв заради мети.

            Тобто, я не бачу причин вважати, що Айн Ренд була прихильником крайньої форми дарвінізму в людських відносинах в екстремальних умовах.

            Вам би я порадив читати книжки перед тим як висмикувати з них цитати.
    • 2012.01.24 | Kohoutek

      Автор читав "Generation П" Пєлєвіна, ось при цьому.

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2012.01.24 | loup-garou

        Угу

      • 2012.01.24 | Мартинюк

        А хто не читав Маркса(тьфу Пєлєвіна) то не фтємє?

  • 2012.01.24 | 123

    ага, цих росіян згенерувало ліберальне російське суспільство. оплот світового лібералізму!

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2012.01.24 | Мартинюк

      Отож - типові "исчадия" огидного ліберастичного болота росфедерастії

    • 2012.01.25 | Shooter

      ну якщо брати до уваги flat rate в 13% (якщо не помиляюся) податку на доходи...

      ...фізичних осіб в Росії, - то тоді таки так - Росія один із оплотів "лібералізму" - як це карбують речівкою на кожному кроці місцеві "ліберали" .

      Воно, власне, у цьому й суть питання - хто такі ліберали, хто - нео-ліберали, хто консерватори, хто "ліберали", а хто - "просто братва".

      Зауважте - всіх цих, крім перших, насамперед єднає ідея "нє трьож майо (а тут - ще один поверх вертепу) бабло".
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2012.01.25 | 123

        цікавий критерій флет рейт. а що, наприклад, права нема - то не критерій, звісно.

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2012.01.25 | Shooter

          Ви це не мені розкажіть - а місцевим "лібералам".

          Бо те що "низьке flat-rate" оподаткування - "восьме" питання для ліберальної економіки, - їм ніяк не може дійти.

          Як і те, що ліберальна економіка легко існує і при високих прогресивних податках.
  • 2012.01.24 | Арій.

    За винятком тих, кому не пощастило з самого початку (застрягли десь)

    всі, хто був у зоні шлюпок - врятувались. Отож, кацапів, які платили тупо кинули на гроші.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2012.01.24 | Мартинюк

      Ось тут і проявилося огидне єство ліберастії !!!

      Підло використали найсвятіший інстинкт православно-самодержавного люду - інстинкт самоврятування. Путін цього так не оставить! -всі на пікетування італійського посольства - крадені гроші треба віддати!


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".