МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

І жодна олігархічна падлюка не здатна влаштувати в Києві таке:

06/15/2004 | Правник
http://www.obozrevatel.com/?r=news&t=5&id=136882

Пощастило московитам.

От за це я їх, олігархів, шансонщиків репаних, попсюків безсмислених, курва дошка, і не толерую. Зокрема.

Відповіді

  • 2004.06.15 | ФАТОС

    ОЙ!

    Оце в мене теж серце кров`ю обливалось, коли два тижні тому в Москві я побачив афіші Пі Джей Гарві. От курва, думаю, ну чому в нас НІХТО не запрошує таких!!! А поряд з афішами П.Д.Гарві - "Крафтверк", Пол Макартні... А ще там уже двічі (чи тричі?) були "Айнштурценде Ноєбаутен", "М`юз"... А до нас Кіркоров, любімая група Путіна, Діма Маліков-хуяліков, засушена Евора і група "Блєстящіє". Бля... :(
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.15 | Роман ShaRP

      Re: ОЙ!

      ФАТОС пише:
      > Оце в мене теж серце кров`ю обливалось, коли два тижні тому в Москві я побачив афіші Пі Джей Гарві. От курва, думаю, ну чому в нас НІХТО не запрошує таких!!! А поряд з афішами П.Д.Гарві - "Крафтверк", Пол Макартні... А ще там уже двічі (чи тричі?) були "Айнштурценде Ноєбаутен", "М`юз"...

      The Cure, Guano Apes, а в нас навіть Dave Gahan співав не всю програму (хоча людям було класно, кажуть).

      Причина може ще й в тому, що Москва+Пітер дають гарантовну аудиторію (скільки там між ними дороги), а "у нас" можна розраховувати, фактично, лише на Київ.

      Ще що скажу. Нещодавно робили, дослідження рівня з/п Москва-Київ. У МСК в півтора рази більші ціни, але і з/п вдвічі більша.

      Тобто причини досить банальні - менша потенційна аудиторія та менше грошей. А шкода.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.15 | ziggy_freud

        ще про причини

        Роман ShaRP пише:
        >
        > Причина може ще й в тому, що Москва+Пітер дають гарантовну аудиторію (скільки там між ними дороги), а "у нас" можна розраховувати, фактично, лише на Київ.
        >
        > Ще що скажу. Нещодавно робили, дослідження рівня з/п Москва-Київ. У МСК в півтора рази більші ціни, але і з/п вдвічі більша.
        >
        > Тобто причини досить банальні - менша потенційна аудиторія та менше грошей. А шкода.

        Деякі серед згаданих артистів могли б зібрати аудиторію і в Києві. Багато російських фірм мають свої філії в Україні. М+П+К дають ще гарантованішу авдиторію. Тобто справжньою причиною може бути або небажання ризикувати, або небажання, щоб західні артисти відбирали частину місцевих грошей у російських. Можуть бути причини і поза бізнесом.

        Хоча публіка, що Чайф з Наутілусом лише частково співпадає з любителями західного рока.

        До речі, чи обов'язково у гастрольній діяльності кооперуватись із російськими конторами?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.06.16 | Роман ShaRP

          Re: ще про причини

          ziggy_freud пише:
          > Деякі серед згаданих артистів могли б зібрати аудиторію і в Києві. Багато російських фірм мають свої філії в Україні. М+П+К дають ще гарантованішу авдиторію. Тобто справжньою причиною може бути або небажання ризикувати, або небажання, щоб західні артисти відбирали частину місцевих грошей у російських. Можуть бути причини і поза бізнесом.

          Поставте себе на їх місце: з одного боку "могли б", з іншого - російські зберуть майже гарантовно. От і вирішуйте, чим вигідніше займатися.

          Я колись трохи крутився біля тої "кухні". Так от, якщо транспорт-гонорар-райдер російських це ще наші гроші ("потягнемо"), то транспорт-гонорар-райдер закордонних - вже не наші, особливо якщо виконавець "свіжий" та популярний. Якщо йде тур Європою, і він чіпляє Польщу, чи ще якусь з прикордонних держав, або ще й Росію, то *можливі варіанти*, але це вже варіанти...

          Та й наша т.з. бізнес-еліта (а це грошовиті відвідувачі та/або спонсори), як її не крути, *любить* іншу музику, чи звикла до іншої музики, тому з туром "Любе", наприклад, проблем практично не буде.

          > Хоча публіка, що Чайф з Наутілусом лише частково співпадає з любителями західного рока.

          Так. І чим далі, тим менше буде співпадати.

          > До речі, чи обов'язково у гастрольній діяльності кооперуватись із російськими конторами?

          А фік його знає, соррі. Чув від Кузьми, та це й не було секретом, що "Рок-Київ" організовували "гарячіє естонскіє парні". Проте він провалився.

          Також подивіться, будьласка, мою відповідь
          Re: Погоджуюся, але частково
          http://maidan.org.ua/n/culture/1087334756
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.06.16 | ziggy_freud

            Re: ще про причини

            Роман ShaRP пише:
            >
            > Поставте себе на їх місце: з одного боку "могли б", з іншого - російські зберуть майже гарантовно. От і вирішуйте, чим вигідніше займатися.

            Мабуть, енергоносіями. Чи грою на біржі ;-)
            Але тут, крім конкретних грошей-2004, йдеться ще й про музику. Чи будемо далі провінцією РФ, і водночас контрольно-слідовою смугою Європи, чи потроху станемо власне Україною.

            >
            > Я колись трохи крутився біля тої "кухні". Так от, якщо транспорт-гонорар-райдер російських це ще наші гроші ("потягнемо"), то транспорт-гонорар-райдер закордонних - вже не наші, особливо якщо виконавець "свіжий" та популярний. Якщо йде тур Європою, і він чіпляє Польщу, чи ще якусь з прикордонних держав, або ще й Росію, то *можливі варіанти*, але це вже варіанти...

            То, може, варто більше працювати з українськими виконавцями. Гонорари-транспорт у них явно менше московських, райдери - десь такі самі. Якість музики в середньому на тому ж рівні. Якщо хтось із молодих та цікавих іноді маже по струнах, за кільках місяців репетицій перестане. Якщо не має програми на годину-півтори, коли перейде у клясу профі, матиме. Але треба хоч якось забезпечити їх роботою.

            >
            > А фік його знає, соррі. Чув від Кузьми, та це й не було секретом, що "Рок-Київ" організовували "гарячіє естонскіє парні". Проте він провалився.
            >

            Знов та згубна гігантоманія. Стас Намін теж починав не з міжнародних фестів, а із скромних гастролей своїх бендів по Росії. Хоча, IMHO, його московські "кінці" не зрівняти з київськими в естонців.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2004.06.17 | Роман ShaRP

              Re: ще про причини

              ziggy_freud пише:
              > Але тут, крім конкретних грошей-2004, йдеться ще й про музику. Чи будемо далі провінцією РФ, і водночас контрольно-слідовою смугою Європи, чи потроху станемо власне Україною.

              1) А кого це цікавить?
              1.1) Гроші не пахнуть.
              1.2) В т.з. шоу-бізнесі є напрямок, який досі не розділяє Україну і Росію.
              2) Пробачте, а чим ми взагалі були в Європі за всю її історію?

              > > Я колись трохи крутився біля тої "кухні". Так от, якщо транспорт-гонорар-райдер російських це ще наші гроші ("потягнемо"), то транспорт-гонорар-райдер закордонних - вже не наші, особливо якщо виконавець "свіжий" та популярний. Якщо йде тур Європою, і він чіпляє Польщу, чи ще якусь з прикордонних держав, або ще й Росію, то *можливі варіанти*, але це вже варіанти...
              > То, може, варто більше працювати з українськими виконавцями.

              Я ж Вам сказав: вони думають про те, як 1) ідбити своє бабло (та/або) 2) виконати накази/побажання спонсора/спонсорів (слава приватній ініціативі?), а Ви мені про розвиток якихось абстрактних течій та виконавців...

              Чим Вам не подобається "Віагра", Сердючка, Океан Ельзи, Руслана, Ірина Білик, Пономарьов, МарМеладзе той самий?

              > Гонорари-транспорт у них явно менше московських, райдери - десь такі самі. Якість музики в середньому на тому ж рівні. Якщо хтось із молодих та цікавих іноді маже по струнах, за кільках місяців репетицій перестане. Якщо не має програми на годину-півтори, коли перейде у клясу профі, матиме.

              Коли на "день народження" "Нового каналу" запросили ВВ та якогось дідька "Тату", то в паскудних фанєрщиць *програми* ледь вистачало на "полчаса" :fou:...

              Я можу впевнено стверджувати: в нас є значно кращі групи, і не одна, багато.

              > Але треба хоч якось забезпечити їх роботою.

              Та не просто "треба"... В Україні дуже багато музики кращої, ніж поп-сцена Росії. Навіть та сама "Віагра" набагато краща від усяких-різних *мусі-пусі* та решти "відкриттів". Проте, повторююся, ринок веде до опопсіння та фігні... Навіть до "нормально"-"якісної" попси споживача привчати шкідливо, бо тоді він не буде купувати(ся на) мусі-пусі, ссавічеву, та решту "первого вагона курского поезда", яких я навіть імен не запам*ятовую. Ідеальний споживач на ринку - це тупий дебіл, який купує усе підряд. От таких і "виховують".

              Тож, або якась державна політика, або "продадуть і куплять"... проте "державна" не захопить музики альтернативної-некомерційної, так що, як не крути, крім як пограбувати Світовий банк іншого виходу немає.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2004.06.17 | ziggy_freud

                та про наслідки

                Роман ShaRP пише:
                > ziggy_freud пише:
                > > Але тут, крім конкретних грошей-2004, йдеться ще й про музику. Чи будемо далі провінцією РФ, і водночас контрольно-слідовою смугою Європи, чи потроху станемо власне Україною.
                >
                > 1) А кого це цікавить?

                Дехто з політиків мусить відповідати за свої слова про Європейський вибір. Дехто з бізнесменів (можливо) також того бажає.

                > 1.1) Гроші не пахнуть.
                > 1.2) В т.з. шоу-бізнесі є напрямок, який досі не розділяє Україну і Росію.

                Згоден. 1.2 - навіть декілька таких напрямків. І вітчизняним виконавцям у них дістаються ролі статистів, дєвочєк-подпєвочєк.

                > 2) Пробачте, а чим ми взагалі були в Європі за всю її історію?
                >

                Але ще наших предків дістало, що орди зі Сходу - через нас, фашики із Заходу - теж через нас. Отак деякі з них і зараз ладні битись на нашій теріторії до остатнього українця.

                >
                > Чим Вам не подобається "Віагра", Сердючка, Океан Ельзи, Руслана, Ірина Білик, Пономарьов, МарМеладзе той самий?

                (великий +) люди з вулиці, не зіпсовані сучасним роком-джазом-електронікою, слухають українське. Воно їм ближче від підмосковного.
                (великий +) гроші, вкладені в ці проекти, більшою мірою лишаються в Україні.
                (маленький -) я сам до їх цільової авдиторії навряд потрапляю. Хоча Руслана чи дівчата з ВІАГри мені значно симпатичніші від... самі знаєте кого. Суто з чоловічої точки зору ;-)

                >
                > В Україні дуже багато музики кращої, ніж поп-сцена Росії. Навіть та сама "Віагра" набагато краща від усяких-різних *мусі-пусі* та решти "відкриттів". Проте, повторююся, ринок веде до опопсіння та фігні... Навіть до "нормально"-"якісної" попси споживача привчати шкідливо, бо тоді він не буде купувати(ся на) мусі-пусі, ссавічеву, та решту "первого вагона курского поезда", яких я навіть імен не запам*ятовую. Ідеальний споживач на ринку - це тупий дебіл, який купує усе підряд. От таких і "виховують".

                Цей "ідеальний споживач" вже має одну платівку Розенбаума, одну Пугачової та одну best of ABBA. Від радше на шару слухатиме ФМ, ніж куплятиме інші диски. Щоб продати нове ту-ту тому, хто вже купив старе, треба дочекатись, доки наступна генерація маленьких лохів піде в лавку. Іще питання, чи з таким шоу-бізом воно піде саме в музичну лавку.

                Ще наслідок: розумні хлопці й дівчата, реальні креативні сили, вважатимуть шоу-біз чимось на кшалт секс-послуг. Отже, інтим та попсу їм не пропонувати.

                Пацани врешті поховають свій біз, як займатимуться _тільки_ попсою.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2004.06.17 | Роман ShaRP

                  Наслідків в цьому світі не знає ніхто.

                  ziggy_freud пише:
                  > > > Але тут, крім конкретних грошей-2004, йдеться ще й про музику. Чи будемо далі провінцією РФ, і водночас контрольно-слідовою смугою Європи, чи потроху станемо власне Україною.
                  > >
                  > > 1) А кого це цікавить?
                  >
                  > Дехто з політиків мусить відповідати за свої слова про Європейський вибір.

                  Тіарітічіскі, вибачте. Поки їх не взяли за ж...абри, нічого вони не мусять, як і решта володарів у решті країн світу.

                  > Дехто з бізнесменів (можливо) також того бажає.
                  > > 1.1) Гроші не пахнуть.
                  > > 1.2) В т.з. шоу-бізнесі є напрямок, який досі не розділяє Україну і Росію.
                  > Згоден. 1.2 - навіть декілька таких напрямків. І вітчизняним виконавцям у них дістаються ролі статистів, дєвочєк-подпєвочєк.

                  Якщо Ви про "Старі пісні про головне" - то так, але "Віагра" - це, наприклад, "самостійний" формат "Україна-Росія" . В принципі, я думаю, що "наш" ШБ не проти "виростити" ще щось таке, що пішло б на два ринки, український та російський. Може, щось змінить в "європейському" напрямку прорив Руслани.

                  У будь-якому разі, з точки зору бізнесменів два ринки - краще, ніж один, а більша аудиторія краща та безпечніша за меншу.

                  > > 2) Пробачте, а чим ми взагалі були в Європі за всю її історію?
                  > Але ще наших предків дістало, що орди зі Сходу - через нас, фашики із Заходу - теж через нас. Отак деякі з них і зараз ладні битись на нашій теріторії до остатнього українця.

                  Не зовсім зрозумів, про що Ви. Я - про те, що Україна практично всю її історію була за межами Європи.

                  > > Чим Вам не подобається "Віагра", Сердючка, Океан Ельзи, Руслана, Ірина Білик, Пономарьов, МарМеладзе той самий?
                  > (великий +) люди з вулиці, не зіпсовані сучасним роком-джазом-електронікою, слухають українське. Воно їм ближче від підмосковного.
                  > (великий +) гроші, вкладені в ці проекти, більшою мірою лишаються в Україні.
                  > (маленький -) я сам до їх цільової авдиторії навряд потрапляю. Хоча Руслана чи дівчата з ВІАГри мені значно симпатичніші від... самі знаєте кого. Суто з чоловічої точки зору ;-)

                  З усім погоджуюся.

                  > > В Україні дуже багато музики кращої, ніж поп-сцена Росії. Навіть та сама "Віагра" набагато краща від усяких-різних *мусі-пусі* та решти "відкриттів". Проте, повторююся, ринок веде до опопсіння та фігні... Навіть до "нормально"-"якісної" попси споживача привчати шкідливо, бо тоді він не буде купувати(ся на) мусі-пусі, ссавічеву, та решту "первого вагона курского поезда", яких я навіть імен не запам*ятовую. Ідеальний споживач на ринку - це тупий дебіл, який купує усе підряд. От таких і "виховують".
                  > Цей "ідеальний споживач" вже має одну платівку Розенбаума, одну Пугачової та одну best of ABBA.

                  Він дослуховує купу касет. Там купа "Союзів", щось з Алсу, щось з Білик, щось з ОЕ ... Скоро він купить програвач КД, але смаки не зміняться.

                  Експеримент з Upgrade'ом, на жаль, не вдався... поки що не вдався. Почекайте ще кілька років. Я впевнений, що "все ще буде" ... але у будь-якому випадку спочатку має бути нормальна економіка, нормальні гроші в людей.

                  > Від радше на шару слухатиме ФМ, ніж куплятиме інші диски. Щоб продати нове ту-ту тому, хто вже купив старе, треба дочекатись, доки наступна генерація маленьких лохів піде в лавку. Іще питання, чи з таким шоу-бізом воно піде саме в музичну лавку.

                  Піде, куди воно дінеться. Якщо не враховувати (1)

                  > Ще наслідок: розумні хлопці й дівчата, реальні креативні сили, вважатимуть шоу-біз чимось на кшалт секс-послуг. Отже, інтим та попсу їм не пропонувати.

                  Тут вже вибачайте, але для розумних шоу-біз давно вже глобалізувався, мп3-шники рулять, а наявність-відсутність шоу-бізу дійсно наближається до наявності-відсутності секс-послуг: нема, то й нема. (1)Я вважаю, що надалі це дедалі більше буде впливати й на світ та Україну (якщо в ній не буде білорусько-туркменського варіанту), і ми доживемо до "майже комунізму" - персональних інформаційних та культурних просторів (фактично багато інтернетників вже в таких і живуть).

                  > Пацани врешті поховають свій біз, як займатимуться _тільки_ попсою.

                  Так то воно так, але попсою займатися вигідно, російський рок-рокопопс поки що в пошані й тут, його можна возити, він продається.

                  Себто повертаємося до того, з чого й почали: возити з Заходу альтернативу немає ніякого сенсу, тому що на неї немає великого забезпеченого попиту.


                  Як можна говорити про західний рок та альтернативу, якщо навіть нашій не дають нормально виступати?!

                  "Лялька", "Остання Барикада"? От за що за що, а за це декого точно треба повісити. І не за шию.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2004.06.17 | ziggy_freud

                    Re: Наслідків в цьому світі не знає ніхто.

                    Роман ShaRP пише:
                    >
                    > В принципі, я думаю, що "наш" ШБ не проти "виростити" ще щось таке, що пішло б на два ринки, український та російський. Може, щось змінить в "європейському" напрямку прорив Руслани.

                    ВВ, Океан Ельзи та Сердючка (можливо, когось забув) вже мають почесне місце в російських хітах.

                    >
                    > У будь-якому разі, з точки зору бізнесменів два ринки - краще, ніж один, а більша аудиторія краща та безпечніша за меншу.

                    Як щодо аудиторії Центральна + Східна Європа? Може, воно "прожектьорство" та "маніловщіна". А може й навпаки. Коли ніхто не знає наслідків ;-)

                    >
                    > Я - про те, що Україна практично всю її історію була за межами Європи.

                    Ну, це вже великий OFF та окрема розмова стосовно історії.

                    >
                    > Тут вже вибачайте, але для розумних шоу-біз давно вже глобалізувався, мп3-шники рулять, а наявність-відсутність шоу-бізу дійсно наближається до наявності-відсутності секс-послуг: нема, то й нема. (1)Я вважаю, що надалі це дедалі більше буде впливати й на світ та Україну (якщо в ній не буде білорусько-туркменського варіанту), і ми доживемо до "майже комунізму" - персональних інформаційних та культурних просторів (фактично багато інтернетників вже в таких і живуть).
                    >

                    До того йдеться. Тобто можливості персонального вибору для бажаючих.

                    IMHO, прибічники повного тоталітаризму зараз слабші, ніж після обрання Кучми-2 та хвальшивого рехверендума.

                    > Себто повертаємося до того, з чого й почали: возити з Заходу альтернативу немає ніякого сенсу, тому що на неї немає великого забезпеченого попиту.
                    >

                    > Як можна говорити про західний рок та альтернативу, якщо навіть нашій не дають нормально виступати?!
                    >
                    > "Лялька", "Остання Барикада"? От за що за що, а за це декого точно треба повісити. І не за шию.


                    Як пише один вуйко з Мюнхена: неминучий та смертельний засуд. Може, навіть догори дригом. Як Мусоліні у 1945му.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2004.06.17 | Роман ShaRP

                      Re: Наслідків в цьому світі не знає ніхто.

                      ziggy_freud пише:
                      > > В принципі, я думаю, що "наш" ШБ не проти "виростити" ще щось таке, що пішло б на два ринки, український та російський. Може, щось змінить в "європейському" напрямку прорив Руслани.
                      > ВВ, Океан Ельзи та Сердючка (можливо, когось забув) вже мають почесне місце в російських хітах.

                      Це прогрес. Фактично, я думаю, що "ми" будемо й надалі займати там якесь місце через природні принади української мови та природні лінощі й ще деякі мабуть-не-зовсім-добрі риси великого російського народу.

                      Згадаю ще місце наших Олді-Дяченко-Валентинова в рос-мовній фентезі, наприклад.

                      > > У будь-якому разі, з точки зору бізнесменів два ринки - краще, ніж один, а більша аудиторія краща та безпечніша за меншу.
                      > Як щодо аудиторії Центральна + Східна Європа? Може, воно "прожектьорство" та "маніловщіна". А може й навпаки. Коли ніхто не знає наслідків ;-)

                      Тут мушу Вас засмутити... Ви поляків слухали? Скоріше вони задавлять нас, ніж ми їх. Там інше відношення до свого і до чужого, і я думаю, що ці ринки нам поки не світять. Фести світять, а ринки - ні.

                      > До того йдеться. Тобто можливості персонального вибору для бажаючих.

                      Бажаючих насправді більше, просто бажати то одне, а знати, вміти та дістати - то вже трохи інше.

                      Перспективи "просвіти мас" поки що так, серединка на половинку.

                      > Як пише один вуйко з Мюнхена: неминучий та смертельний засуд. Може, навіть догори дригом. Як Мусоліні у 1945му.

                      Так і я про то саме. Навіть за "понятіямі" "скріпач всєгда в законє", і нема чого чіплятися до й без того знедолених музикантів.
                    • 2004.06.18 | Роман ShaRP

                      Нотатки.

                      Інколи дивлюся трохи на екран ДБ (дулебачення), а зараз там крутять три кліпи, з яких можна зробити пару доданків до цієї теми.

                      1. Вчора побачив "Раинька" "Ляпіса". Щось мені це нагадало (музикою)... У "ВВ" вчилися, подумав я :)

                      2. Сьогодні подивився "Toxic" Брітні Спірс та "Біологію" "Віагри". Мдя. До цієї попси можна ставитися по-різному, але Брітня *відпочиває* по-любе, і з музикою, і з голосом, і з костюмами, і з танцями, і з еротикою. Агілєра відпочиває ще далі, хіба Shakira десь-там зачепилася (ну прикольний кліп Objection ;) ). До того ж з "Біології" можна нарізати ще й Playboy-фотосесію на рівні кращого, що у них там було.

                      Європейці! Кидайте свій самозакоханий інфантилізм, слухайте українське ;)
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2004.06.18 | ziggy_freud

                        про діско-поло та гамеринканських співачок ;-)

                        Роман ShaRP пише:
                        > Тут мушу Вас засмутити... Ви поляків слухали? Скоріше вони задавлять нас, ніж ми їх. Там інше відношення до свого і до чужого, і я думаю, що ці ринки нам поки не світять. Фести світять, а ринки - ні.
                        >

                        Колись слухав ще стареньку Леді Панк та Буду Суфлера. Суперово було. Сучасне "зроблено в Польщі" знаю поганенько, хоч і йде наче той "рік П в У". Польськіх штук хоча б третину (за кількістю) від того, що москалі торік навезли. То за якістю воно мабуть переважить.

                        Поляки давно закидали свій ринок рагульським діско-поло власного виробництва, не приховуючи, що воно є рагульським. А в нас той самий сегмент закидано імпортом з РФ. Аби Поплавський та Територія Га? вижили звідси Хвілю з Алой, їх можна було б поважати як бізнесменів.

                        > Інколи дивлюся трохи на екран ДБ (дулебачення), а зараз там крутять три кліпи, з яких можна зробити пару доданків до цієї теми.
                        >
                        > 1. Вчора побачив "Раинька" "Ляпіса". Щось мені це нагадало (музикою)... У "ВВ" вчилися, подумав я :)
                        >

                        То не штука встрілить крука. Здоб чи Здуб теж ВВ зніма. От коли Sonic Youth чи згадувана PJ Harvey почнуть наслідувати український рок, або Ендрю Ллойд Вебер зробить аранжацію мюзікла Екватор ;-), я таки здивуюсь.

                        > 2. Сьогодні подивився "Toxic" Брітні Спірс та "Біологію" "Віагри". Мдя. До цієї попси можна ставитися по-різному, але Брітня *відпочиває* по-любе, і з музикою, і з голосом, і з костюмами, і з танцями, і з еротикою. Агілєра відпочиває ще далі, хіба Shakira десь-там зачепилася (ну прикольний кліп Objection ;) ). До того ж з "Біології" можна нарізати ще й Playboy-фотосесію на рівні кращого, що у них там було.
                        >
                        > Європейці! Кидайте свій самозакоханий інфантилізм, слухайте українське ;)

                        Брітні відпочиває також порівняльно з Мадонною. Та й взагалі хіба що якусь галіму Апіну-Распутіну переможе в армрестлінгу. Шакіра, як на мене, дуже сексі. На київському рівні. В Ego чи FHM напевне можна фоткати. Ба навіть у "Лель" ;-)))

                        Та поруч із якою нашою співачкою нарешті відпочине Мадонна? Чи молода Донна Саммер?

                        Вибачте, що довільно об'єднав два пости. Але наче йдеться про подібні речі.
                      • 2004.06.18 | Shooter

                        Re: Нотатки.

                        Роман ShaRP пише:

                        > 2. Сьогодні подивився "Toxic" Брітні Спірс та "Біологію" "Віагри". ...Агілєра відпочиває ще далі

                        Цицьку показати - то не штука. Агілєра таки має добрий голос.

                        Та й окрім агіллєр "у ніх етой попсні", не кажучи вже про не-попсню, хоч греблю гати.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2004.06.18 | Правник

                          З Крисі могла б бути людина

                          якби вона тамтим хвайним голосом не співала таку хрінь. Тю...що це я, ми ж тута саме про попсу...:)

                          Так про шо я....а-а-а, про Ганнуську Лорак. Той самий випадок. Є зовнішність та вокал і всьо, край. Ці б скарби та з кращою метою. Так дулю.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2004.06.18 | Роман ShaRP

                            Re: З Крисі могла б бути людина

                            Правник пише:
                            > Так про шо я....а-а-а, про Ганнуську Лорак. Той самий випадок. Є зовнішність та вокал і всьо, край. Ці б скарби та з кращою метою. Так дулю.

                            Так характер такий. Мен-та-лі-тет. Самий задертий жіночій ніс на *нашій* сцені після "просто Таї", напевне. А дарма.
                        • 2004.06.18 | Роман ShaRP

                          Re: Нотатки.

                          Shooter пише:
                          > Роман ShaRP пише:
                          >
                          > > 2. Сьогодні подивився "Toxic" Брітні Спірс та "Біологію" "Віагри". ...Агілєра відпочиває ще далі
                          >
                          > Цицьку показати - то не штука. Агілєра таки має добрий голос.

                          Добрий голос - це теж не така вже й штука.

                          > Та й окрім агіллєр "у ніх етой попсні", не кажучи вже про не-попсню, хоч греблю гати.

                          В нас теж. Просто в нас її погано видно. І дарма. Співати попсню (та й не лише попсню) - не фокус, а своє таки рідніше й багато в чому цікавіше за латино, брит, афро та/або американо чи що там ще. ;)
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2004.06.18 | Shooter

                            Re: Нотатки.

                            Роман ShaRP пише:
                            > Shooter пише:
                            > > Роман ShaRP пише:
                            > >
                            > > > 2. Сьогодні подивився "Toxic" Брітні Спірс та "Біологію" "Віагри". ...Агілєра відпочиває ще далі
                            > >
                            > > Цицьку показати - то не штука. Агілєра таки має добрий голос.
                            >
                            > Добрий голос - це теж не така вже й штука.

                            Е нє, хороший голос в попсні - їден на 7 (дай Боже)

                            > > Та й окрім агіллєр "у ніх етой попсні", не кажучи вже про не-попсню, хоч греблю гати.
                            >
                            > В нас теж.

                            В них (значно) більше.

                            >Просто в нас її погано видно. І дарма. Співати попсню (та й не лише попсню) - не фокус, а своє таки рідніше й багато в чому цікавіше за латино, брит, афро та/або американо чи що там ще. ;)

                            А ось тут сугласєн. Слухаймо своє! :) Але і чужого - не цураймося.

                            P.S. Скажімо, в даний момент я слухаю альбом "лишається надія" всім нам відомої дуж. цікавої мелодистки :) і після "Пiд облачком" (ще й з ремінісценцією прослуханої сьогодні кілька разів "Як я спала не сені.." у виконанні Ватри-1973 і Чубая-2001) уповноважую себе заявити: лемки - форева!!! :)
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2004.06.23 | Shooter

                              Re: Нотатки.

                              Shooter пише:
                              >
                              > ... з ремінісценцією прослуханої сьогодні кілька разів "Як я спала не сені.." у виконанні Ватри-1973 і Чубая-2001) уповноважую себе заявити: лемки - форева!!! :)

                              Залишається лише додати, що то була "Ватра нумер їден" -

                              "Закладена Богданом Кудлою перша «Ватра» поряд з традиційним для того часу національним ВІА-репертуаром, досить вдало експериментувала - на платівці 1974-го року заслуговують уваги пісні у виконанні Лесі Боровець та завуальована пісня січових стрільців «Гей, ви хлопці молодії». Та й сама платівка стала своєрідною рекордсменкою серед записаних на «Мелодії» українськими виконавцями - маленькими тиражами вона передруковувалася ще майже 15 років."
                          • 2004.06.18 | ziggy_freud

                            у людині усьо має бути прекрасне

                            Роман ShaRP пише:
                            > Shooter пише:
                            > > Цицьку показати - то не штука. Агілєра таки має добрий голос.
                            >
                            > Добрий голос - це теж не така вже й штука.

                            Спробував би хтось сказати про Блекмора (Пейджа чи Хендрікса), що має гарні інструменти, але не зна, що з ними робити. Чому "Золотий голос України" є більшим компліментом, аніж, скажімо, "Найдорожча гітара Британії"? Поганому танцюристу, як відомо...
      • 2004.06.15 | ФАТОС

        Погоджуюся, але частково

        Так, Шутере, в Москві та Пітері достатня авдиторія, аби не провалитися комерційно з Пі Джей Гарві та іншими. Але... Невже в Києві не прийшли б на "Радіогед", як приходять у Берліні, Будапешті, Загребі? Невже в Києві менше потенційних слухачів "Плацебо" чи Мобі, ніж у Варшаві (вони там були торік і позаторік)? Станіславський феномен: "Не вірю!!!" :) Чому київські представництва ЕМІ чи Юніверсал не дбають про гастролі своїх виконавців тут? Саме їм слід ставити на карб подібну пасивність. Щобільще радіогедів і піджейгарві буде в Києві, то менше буде рагулів, які ходять на всю цю московську шушваль, то менше буде "Шансону" на наших радіоприймачах і душах. Даруйте за патетику. :)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.06.16 | Роман ShaRP

          Re: Погоджуюся, але частково

          ФАТОС пише:
          > Так, Шутере,

          Переплутати мене з Шутером ... це всеодно, що переплутати Юлю Тимошенко з Мадлен Олбрайт.

          > в Москві та Пітері достатня авдиторія, аби не провалитися комерційно з Пі Джей Гарві та іншими. Але... Невже в Києві не прийшли б на "Радіогед", як приходять у Берліні, Будапешті, Загребі?

          А ціна квитка? ;) Гонорар виконавця? Транспорт? Гадаєте, Київ це потягне? Розумієте, Ви не бачили, як організуються гастролі/фестивалі в Україні. А я - бачив. Але не буду про то розповідати, бо то дуже сумна історія, і я не хочу підставляти людей.

          Тут любителі ринкової економіки на кшталт того самого Шутера мені вже всі вуха проспівали про "підприємців, які беруть на себе ризик". От вам, панове-любителі-"вільного-ринку" другий кінець палки ризику по лобі ХРЯСЬ!: не хочуть *підприємці* ризикувати. Вони хочуть відбити своє бабло.

          Тому коли є патронат і "підтримка партії зелених" - приїзжає Стінг або Монсеррат Кабальє. А нема патронату, нема спонсорів - нема концерту, я про це теж вже десь-колись писав.

          > Невже в Києві менше потенційних слухачів "Плацебо" чи Мобі, ніж у Варшаві (вони там були торік і позаторік)? Станіславський феномен: "Не вірю!!!" :)

          В Києві в них та їх рідних менше грошей. Ви, може, забули про провал акції "Рок-Київ", а от бізнесмани-бізнесmoney, мабуть, не забули.

          > Чому київські представництва ЕМІ чи Юніверсал не дбають про гастролі своїх виконавців тут?

          Бо нулячий ринок. Кого не візьми, скаржаться, що "цивілізовані методи тут не діють", а насправді - в людей просто банально немає грошей.

          > Саме їм слід ставити на карб подібну пасивність. Щобільще радіогедів і піджейгарві буде в Києві, то менше буде рагулів, які ходять на всю цю московську шушваль, то менше буде "Шансону" на наших радіоприймачах і душах. Даруйте за патетику. :)

          Е-ні, з нашими *любителями ринку* Ви такого ніколи не дочекаєтеся. Ринок продукує попсу, він живе попсою. Це пряма залежність, не вірите мені - пошукайте роздуми на цю тему Олега Скрипки.

          В принципі, у багатій країні навіть обмежена аудиторія може дати нормальний прибуток. Тому у країни менші, але багатші виконавці і приїзжають. Але ми - ті, хто ми є, тому й обмежимося .mp3-шками з інтернету.

          До речі, "Uh Huh Her" мені сподобався менше, ніж "Stories from the city, stories from the sea", а Вам ;)
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.06.16 | ФАТОС

            Перепрошую

            Дорогий Шарпе, вибачте, якщо можете, я зовсім-зовсім не хотів Вас переплутати з п. Шутером. Просто якось автоматично вийшло. Більше не буду. Меа максима кульпа. :(
            А останній альбом Пі Джей Гарві справді, як на мене, трохи слабший від попередніх. Хоч я насправді, мабуть, ще недостатньо в нього вслухався. Я як жираф у музиці.
            Нічого не залишається, окрім того, що погодитися з Вашими аргументами. Але, курва, як би мені хотілося, щоб було якось по-іншому. :)
          • 2004.06.16 | Shooter

            Re: Погоджуюся, але частково

            Роман ShaRP пише:
            > ФАТОС пише:
            > > Так, Шутере,
            >
            > Переплутати мене з Шутером ... це всеодно, що переплутати Юлю Тимошенко з Мадлен Олбрайт.

            :D

            Обидві названі - розумні і "тверді" жінки.

            Невже ми так з Шарпом подібні? ;)
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2004.06.16 | Правник

              Re: Погоджуюся, але частково

              Shooter пише:
              > > Обидві названі - розумні і "тверді" жінки.
              >
              > Невже ми так з Шарпом подібні? ;)

              Це діалектичне - єдинство і боротьба протилежностей. Чинник прогресу, між іншим. Якщо Маркс не збрехав ;)
        • 2004.06.16 | Правник

          Амінь (-)

      • 2004.06.16 | Правник

        Та йой!

        Роман ShaRP пише:
        > The Cure, Guano Apes, а в нас навіть Dave Gahan співав не всю програму (хоча людям було класно, кажуть).
        Кажуть.

        > Причина може ще й в тому, що Москва+Пітер дають гарантовну аудиторію (скільки там між ними дороги), а "у нас" можна розраховувати, фактично, лише на Київ.
        Логійно.
        Був у грошовитому Донецьку на "UDO", думав, що не візьму квитків до палацу спорту. Узяв. Квитки від 40 до 90 грн. Зала порожня на 2/3.

        Проте, мля - потрійний ментівський кордон, вивертання кишенів, штучна давка (єдині двері прочинені наполовину), абсолютна відсутність пива, продаж у фойє дурних попсово-пальоних сувенірів.

        > Тобто причини досить банальні - менша потенційна аудиторія та менше грошей. А шкода.
        Шкода.
        Певний час тому читав, що організатори якогось рок-дійства в Україні (не пам'ятаю - щось на заході) хотіли запросити Кейва, але, цитую: "не вистачило грошей". Якщо "не вистачило", але все ж розглядали, то можливо там мова йшла не про нестачу у цифрі п'яти нулів, а скромніше.... Так от я і кажу про олігархічних падлюк.
        Причому я можу помилятися, бо не вивчав це, але мені підозрюється, що запитуваний гонорар Кейва чи тієї ж саме Поллі Джин має бути [трохи] менший за Depeche, Guano чи Muse тощо. Не кажучи вже про Кільку Міноуг :) За визначенням.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.06.16 | Роман ShaRP

          Ето...

          Правник пише:
          > Певний час тому читав, що організатори якогось рок-дійства в Україні (не пам'ятаю - щось на заході) хотіли запросити Кейва, але, цитую: "не вистачило грошей". Якщо "не вистачило", але все ж розглядали, то можливо там мова йшла не про нестачу у цифрі п'яти нулів, а скромніше.... Так от я і кажу про олігархічних падлюк.

          І Ви совєршенно нєправи. Тому що Ви забуваєте, з якої партії вийшли всі ці "олігархічні падлюки", що вони слухали, чим займалися, та які цікаві списки складали... :( Хто ж дасть на пГопаганду фашізма, насільства та антікоммунізм...?
    • 2004.06.16 | Правник

      З висновком - "бля!" повністю згоден

      Дата. Підпис.

      P.S. Особливо, як ще і Muse (не знав, бля (с)) і Kraftwerk...

      P.P.S. До нас ще чудо - Удо Діркшнайдер. Із запізненням десь на 20 років
    • 2004.06.16 | Нумбер ОНе

      Ну-у-у, про Евору ни нада! (-)

  • 2004.06.15 | ziggy_freud

    Полі Джін, оборзєватєлі та масовікі-затєйнікі

    Правник пише:
    > http://www.obozrevatel.com/?r=news&t=5&id=136882
    >
    > Пощастило московитам.
    >
    > От за це я їх, олігархів, шансонщиків репаних, попсюків безсмислених, курва дошка, і не толерую. Зокрема.

    Наче на них і досі за рогом чатує піонервожатий із списком заборонених в СРСР гуртів. Та списком тарифікованих в СРСР ВІА, див. відповідну гілку в цьому форумі.

    >>> Полли Джин, говорит ресурс маникально-депрессивного сексуально-депривированного гендерного сообщества, – как спортивный автомобиль в базовой комплектации: ничего лишнего и так отлично едет.

    Можна лишити поза увагою _іронію_ Оборзєватєля, яку він навряд допустив би із приводу Пугачової чи навіть якоїсь там алсушкі-татушкі, бо від їхніх продюсерів _оборзєватєлям_ регулярно перепада дещиця грошей, чи пів-пляшки шарової горілки, а на британській Полі Джін журналюзі можна трохи розрядити мортідо (кажучи простіше, відірватись).

    PJ Harvey - це індепендент з андерграундом та глибоко некомерційна музика. А що вправні менеджери заробляють на цьому проекті, то це потворна гримаса їхнього капіталізму. І те, що навіть серед відвідувачів Майдану знайшлось як мінімум два її прихильника, навряд щось означає для справжнього радянського масовіка-затєйніка ;-)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.15 | Роман ShaRP

      Вточнюю: як мінімум ТРИ її прихильника (-)

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.16 | Правник

        Якщо тут щоденно заявлятиметься по прихильнику

        Поллі, то через певний час ми зможемо громадою зробити якомусь "нашому" чоколядному Порошенку чиста канкрєтну пред'яву ;)

        А він хрумкне батончиком і зафуячить турне віагри з мармеладзе...
        М-дя...

        Усьо спопсєло на Вкраїні
        Шо пошансонитись не встигло...
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.06.16 | Shooter

          Про батончик - харашо!

          Правник пише:
          >
          > Усьо спопсєло на Вкраїні
          > Шо пошансонитись не встигло...

          Ну чому ж усьо - он Мазепа-фест. Фінансований частково "олігархами" з Нашої України. (і Порошенко знову хрусьнув батончиком...;))
        • 2004.06.16 | ziggy_freud

          (мар)Меладзе - досить кондитерське прізвище

          та й пісні відповідні. Просто мармуляд в чоколаді.

          Правник пише:
          > Поллі, то через певний час ми зможемо громадою зробити якомусь "нашому" чоколядному Порошенку чиста канкрєтну пред'яву ;)
          >
          Сподіваюсь, його люди теж вивчають ринок.

          > А він хрумкне батончиком і зафуячить турне віагри з мармеладзе...
          > М-дя...
          >
          > Усьо спопсєло на Вкраїні
          > Шо пошансонитись не встигло...

          Смішна поезійка :-)
          Пропоную редакторську правку:

          А він батончиком як хрумкне
          Та й зафуячить.
          Турне Меладзе з мармеладзе.
          Їж мармулеточко конфекти.
  • 2004.06.15 | Shooter

    Зате нам Іглесіаса-сеньора привозили

    То Вам теж не хуліо. ;)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.15 | Олесь Бережний

      Шутере, чи хтось пропонував уже перейменувати того іспанського

      Шутере, чи хтось пропонував уже перейменувати того іспанського співака? Дати б йому якесь милозвучніше ім*я, наприклад "Іваніо Франко." До речі, які почуття слово "Нагуєвичі" викликатиме серед іспанців?

      Shooter пише:
      > То Вам теж не хуліо. ;)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.16 | Shooter

        Re: Шутере, чи хтось пропонував уже перейменувати того іспанського

        Олесь Бережний пише:
        > Шутере, чи хтось пропонував уже перейменувати того іспанського співака? Дати б йому якесь милозвучніше ім*я, наприклад "Іваніо Франко."

        Іваньо ФрАнко тоді :)
  • 2004.06.16 | Shooter

    Тут ще частково грає ролю і факт, що

    ...в західного обивателя Україна - це все ще Росія. Не так вже однозначно, як це було 10 років тому, проте...

    Тому якщо я їду в Росію (Москву), то чого я поїду в рОсію (Київ)?
  • 2004.06.16 | Правник

    Про дурну роль дурних особистостей в історії

    Хрін знає коли, в часи історично обумовленого краху історичного матеріалізЬму, ми з кумплями, колєгами та можливо навіть з примкнулими колєжанками (вилетіло...старість не радість :) )сиділи в мене вдома і розписували плян створення музичного медія-холдінгу :) .
    Першим кроком була визначена студія звукозапису з наступним відбрунькуванням радіва.
    Студія - то було реально, ми всі були в темі, при зв'язках, деякій техніці і знаннях.
    Радіво, за тодішніми чутками тоді влітало під ключ десь у 50000. Таких грошей не валялося і близько, валялося взагалі якось небагацько і не поруч, але були ідеї і першою з них була згадана студія.
    За першими кухлями все зросталося, дебет зходився з кредитом тощо. Але десь кухлі на п'ятому один із ініціаторів посумнішав і з виглядом аукціонного Кіси Вороб'янінова сказав: "грошей я не дам".
    Завіса та аут.

    А шкода. I had a dream, Joe - рок FM.
  • 2004.06.23 | Правник

    І жодна олігархічна падлюка не здатна.....-2

    http://www.obozrevatel.com/?r=news&t=5&id=139236
  • 2004.06.23 | Shooter

    Imho, жодна олігархічна падлюка не здатна привести в Київ...

    ...хоча би The Ukrainians. Які вже встигли навіть формат змінити.

    А "оригінальний" формат був - люкс! І деякі пісні, скажімо, з "Воронів" - супер гут.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.24 | ziggy_freud

      давайте сформулюємо позитивно.

      1. В Україні є квазі-еліта, що слухає зовсім далекий від елітарності музон. Який саме, тут вже обговорювалось.

      2. Якщо в Україні є контр-еліта, або бажаючи себе позиціонувати, як контр-еліта, або вони просто хочуть відрізнятись від зазначених у п.1 рагулів та жлобов (рос.), вони мають поводитись інакше.

      3. Тоді навіщо заздалегідь ображати зазначених у п.2 ;-)? Якщо вони дійсно наявні в соціумі. Чи бажають бути в ньому наявними.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.24 | Правник

        Еге, давайте щось сформулюємо

        "Олігархічні падлюки" (далі - ОП) - це не образа, це констатація хвакту ;) і констатується не конче з питань культурних, прости Господи, вподобань.

        Коли я казав в цій гілці про ОП (а казав я про ОП, як не помиляюся, в цій гілці тричі), це була не політична декларація і не гнів лівого (не вистачало!) радикала. Тим більш, не закид громадянина, чи курва мать, юриста :) , бо:
        НІХТО НІКОМУ НІЧОГО НЕ ВИНЕН. НІХТО НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ІНАКШЕ ЯК ПЕРЕД САМИМ СОБОЮ. ВСІ - ВІЛЬНІ. НІХТО НЕ МОЖЕ НІ ВІД КОГО НІЧОГО ВИМАГАТИ.
        Тому можна цінувати зроблене, але не карати за незроблене.
        Та Ви самі все знаєте :)

        Виняток, ясен пень - те, що передбачено законодавством. Позаяк законодавством не передбачено, що "Кожна ОП зобов'язана не рідше як 1 раз на тиждень забезпечувати прибуття з концертом до зручного Правникові місця Ніка Кейва, Поллі Дж.Гарвей, Елвіса Преслі et cetera" :) , то всі мої закиди у бік, спину та сраку ОП були (в цій гілці) Плачем Меломана, а не чимось іншим.

        "Врут обо мне в порыве злобы,
        Что все со смехом гнусно хаю.
        А я, бля, трагик чистой пробы,
        Я плачу, бля, и воздыхаю."
        (Губерман)

        Далі. Маємо що маємо. Тобто не маємо ніхріна. Жодна ОП ніколи не роздуплиться на те, що потрібно нам, оскільки їм не потрібні ми і слава Богу, і взаємно (і теж слава Богу), а вони - рагулі та жлоби (рос). Ніхто не дасть нерагульським вухам ізбавлєнья - ні Порошенко ні Рінат. Дабйомся ми асвабаждєнья сваєю собствєнной дєньгой. Або нє дабйомся і тоді, відповідно, пов'януть і поникнуть вуха як помідори і, відповідно, лютікі. Такі справи.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.06.24 | ziggy_freud

          Re: давайте...

          Правник пише:
          > "Олігархічні падлюки" (далі - ОП) - це не образа, це констатація хвакту ;) і констатується не конче з питань культурних, прости Господи, вподобань.
          >
          > Тому можна цінувати зроблене, але не карати за незроблене.
          > Та Ви самі все знаєте :)

          Згоден. Наприклад, я досі пам'ятаю подвиги людей, що влаштовували Чорну Раду, Вивих, та ін., привозили в Київ Sonic Youth та Еліота Шарпа. Але щось меншає тих культурних героїв (прохання розрізняти із сурогатними замінниками від СДУП(о))

          >
          > всі мої закиди у бік, спину та сраку ОП були (в цій гілці) Плачем Меломана, а не чимось іншим.
          >

          Плачу разом із Вами. Але: див. нижче
          Re: чи діждемо
          http://maidan.org.ua/n/culture/1088083779
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.06.24 | Shooter

            Циклічність

            ziggy_freud пише:
            > Правник пише:
            > > "Олігархічні падлюки" (далі - ОП) - це не образа, це констатація хвакту ;) і констатується не конче з питань культурних, прости Господи, вподобань.
            > >
            > > Тому можна цінувати зроблене, але не карати за незроблене.
            > > Та Ви самі все знаєте :)
            >
            > Згоден. Наприклад, я досі пам'ятаю подвиги людей, що влаштовували Чорну Раду, Вивих, та ін., привозили в Київ Sonic Youth та Еліота Шарпа. Але щось меншає тих культурних героїв (прохання розрізняти із сурогатними замінниками від СДУП(о))

            Чорна Рада і Вивих були в часи "рєзких грошей". Це тіпа зрання "партію тєлєвізорів" на Електорні взяв, до другого рання потримав - і 50% навару. Або взагалі відразу з кондачка пустив (за 40% навару), понєже не кажда птиця була вхожа у відповідні електронівські кабінети, а жєлающіх заполучить свій пєрсональний цвітной тєлєвізор (Камаз оних) була длінная очєрєдь.

            Тому для організаторів Вивихів (особливо у випадку нумер 2 :) Хоча перший, як на мій смак, був "коморніший" і, як на мене, кращий. тим більше що і "ми там були" :) ) та Чорної Ради не було проблеми рокрутити братву на бабки (повернусь на початок того все ж 1992 - мені, пацану зеленому ет зе тайм, фірма "нумер 2 в області" була готова виділити 70 тис. УСД на ФМ радіво - шалені на той час гроші). В той же час лабухи були все ще "прості смертні" і погоджувались грати за людські гроші. Тому, скажімо, для мене концерт всіх часів і народів - то був Рок-Вивих 2. Звезли "все живе", і лабало то все три дні (і троха ночей).

            Останній подібний "дриґ", скажімо, у Львові був у вересні все того ж 1992 - 2 денний концерт "Алкаголіки та наркамани (музиканти себто) проти алкоголізму та наркоманії" з Кому Вниз, ВВ, Бригадою С, Агатою Крісті, етс.

            В році едак 1994 "гроші ся скінчили"...нажаль. Тоді ж появляються "Таврічєскіє ігри" з їх 100% комерційним підходом до справи.

            Чи вернуться "золоті роки початку 90-х"? Обов'язково - як тільки знову "з'являться гроші"... до 10 років? дав би Бог...
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2004.06.24 | ziggy_freud

              тої різкості іноді бракує

              Shooter пише:
              > Чорна Рада і Вивих були в часи "рєзких грошей".

              Тоді життя було розбалансоване в бік "різкості". Зараз так само розбалансоване у бік "стабільності". Найрізкіший поворот IMHO відбувся десь після введення горезвісного "податку на наміри". Хоча були й менші.

              >
              > Чи вернуться "золоті роки початку 90-х"? Обов'язково - як тільки знову "з'являться гроші"... до 10 років? дав би Бог...

              Двічі в ту саму воду? Навряд.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2004.06.25 | Shooter

                угу...тої свободи

                ziggy_freud пише:
                > Shooter пише:

                > > Чи вернуться "золоті роки початку 90-х"? Обов'язково - як тільки знову "з'являться гроші"... до 10 років? дав би Бог...
                >
                > Двічі в ту саму воду? Навряд.

                Зачєм в ту саму? Рух по спіралі - не по колу.

                Просто, принципи ті самі:
                а) щоб було кльово
                б) на це потрібні бабки
    • 2004.06.24 | Роман ShaRP

      Оце те, що я називаю "ліва рука не знає, що робить права".

      Спочатку вони мені розповідають, як це добре - кіпітилізм та "приватна ініціатива", а потім обурюються тим, що в кіпітилізмі їм нікого сюди не везуть, і що ініціатива інших не збігається з їхньою.

      Знаєте, "у них", "там" артистів возять не "олігархічні падлюки". Нема такої звички в олігархічних падлюк, взагалі (хіба що в рекордингових олігархічних падлюк, але то всьо їх бізніс-шоу-бізніс, якого в нас нема ). Так що так що...

      Shooter пише:
      > ...хоча би The Ukrainians. Які вже встигли навіть формат змінити.

      А хто-хто це мені розповідав, що всі Європи об*їхав? Віза-квиток-Лондон, чи куди там, і слухаєте своїх The Ukrainians, чи не так?

      > А "оригінальний" формат був - люкс! І деякі пісні, скажімо, з "Воронів" - супер гут.

      І багато людей в Україні про то знає? ;)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.24 | ziggy_freud

        якщо ліва рука в шоу-бізі, а права - десь інде

        Роман ShaRP пише:
        > Спочатку вони мені розповідають, як це добре - кіпітилізм та "приватна ініціатива", а потім обурюються тим, що в кіпітилізмі їм нікого сюди не везуть, і що ініціатива інших не збігається з їхньою.

        Є різні моделі того клятого капіталізмуса. Його українська модель поки що є такою. В Сінгапур теж Ніка Кейва не везуть. Гримаси на лиці.

        >
        > Знаєте, "у них", "там" артистів возять не "олігархічні падлюки". Нема такої звички в олігархічних падлюк, взагалі (хіба що в рекордингових олігархічних падлюк, але то всьо їх бізніс-шоу-бізніс, якого в нас нема ). Так що так що...

        Мене дуже звеселило, коли дізнався, що Вівенді до злуки з Юніверсал займалась каналізаціями. От чому вони різне Тату по своїх медіа-трубах гонять ;-). Хоча, повертаючись до нашого попереднього діалогу, гроші не пахнуть.
      • 2004.06.24 | Shooter

        Re: Оце те, що я називаю "ліва рука не знає, що робить права".

        Роман ShaRP пише:
        >
        > Shooter пише:
        > > ...хоча би The Ukrainians. Які вже встигли навіть формат змінити.
        >
        > А хто-хто це мені розповідав, що всі Європи об*їхав? Віза-квиток-Лондон, чи куди там, і слухаєте своїх The Ukrainians, чи не так?

        Я їх і так слухав. В ЛондОні в клЮбі. ;) (та й на одній Альтернативі вони, здається, були...). Проте тут мова про "мистецтво в маси".

        (Принагідно - для мене, на превеликий жаль, часи "(віза)-квиток-концерт" вже ся скінчили - 2 гаврика концертують часами так, що нема спасу...:) )

        > > А "оригінальний" формат був - люкс! І деякі пісні, скажімо, з "Воронів" - супер гут.
        >
        > І багато людей в Україні про то знає? ;)

        А тут знову стикаємося з проблемою олігархічних падлюк та браку смаку в широких мас. І нерозумінням олігархічних падлюк, що, попри забивання бабла (вибивання його з широких темних мас), смак потрібно виховувати. В тих же ж широких темних мас, роблячи це принагідно (скажімо, 80% бум-ца-ца на бабки, 10-15 % - "якісного небум-ца-ца мейнстріму" (а-ля передач Когана) - також на бабки і 5% - "андеґраунду").

        P.S. Вкотре шкодую, що не забив в 1992-му на універ і не "взяв" пропонованих 70 тис USD на організацію локальної ФМ станції...бо коли років за 3 станція таки "організувалася", і 7 тис. було знайти важко...Особливо, коли одна з місцевих ОП (вже небога, професійна хвороба, т.ск. - грохнули братана) на пропозицію вкласти гроші в радіо відповідає "А зачєм нам радіо? У нас рація єсть!".

        Правда, життя моє тоді було би тоталли діфферент...не судьба, мабуть...
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.06.24 | Правник

          А я це ніяк не називаю, бо напраснії слова - це

          він'єтка ложной суті". Шановні слухачи, ви прослухали Малініна, а тєпєрь він же ісполніть для вас бум-ца-ца....:)

          Shooter пише:
          > P.S. Вкотре шкодую, що не забив в 1992-му на універ і не "взяв" пропонованих 70 тис USD на організацію локальної ФМ станції...бо коли років за 3 станція таки "організувалася", і 7 тис. було знайти важко...Особливо, коли одна з місцевих ОП (вже небога, професійна хвороба, т.ск. - грохнули братана) на пропозицію вкласти гроші в радіо відповідає "А зачєм нам радіо? У нас рація єсть!".
          >
          > Правда, життя моє тоді було би тоталли діфферент...не судьба, мабуть...

          Конгеніяльно! (якщо читали про роль дурної особистості). Я, буває, теж шкодую.
          P.S. І тому во дні сомнєній, во дні тягостних раздумій о судьбах вухів співвітчизників і надто власних вухах час від часу кажу собі, що Одного Пречудового Дня дійде діло до якогось FM хоча б і методою народного акціонерного будівництва (забиваючи на ОП). Діждемо таки колись?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.06.24 | ziggy_freud

            Re: чи діждемо

            >
            > Конгеніяльно! (якщо читали про роль дурної особистості). Я, буває, теж шкодую.
            > P.S. І тому во дні сомнєній, во дні тягостних раздумій о судьбах вухів співвітчизників і надто власних вухах час від часу кажу собі, що Одного Пречудового Дня дійде діло до якогось FM хоча б і методою народного акціонерного будівництва (забиваючи на ОП). Діждемо таки колись?

            Скоріше діждемо. Як старші генерації дожили до цілих персональних штанів та ковбаси без черги, а дехто серед молодших - до окремих квартир і персональних авто. Як буде попит на якісні розваги для обмеженої аудиторії, врешті з'явиться й пропозиція.

            Але досить важко сказати, коли конкретно повз Вас або мене бігтиме людина із мішечком грошей на створення нормальної ФМ-станції, та чи буде ФМ взагалі на той час актуальним.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2004.06.24 | Shooter

              Re: чи діждемо

              ziggy_freud пише:
              >
              > Але досить важко сказати, коли конкретно повз Вас або мене бігтиме людина із мішечком грошей на створення нормальної ФМ-станції, та чи буде ФМ взагалі на той час актуальним.

              BTW, прецендент був - радіо Столиця в Києві. Але тут - знову ж таки на превеликий жаль, - виявилося, що цільової аудиторії навіть в такому едвансд місті, як Київ - їден перцент (зате яка аудиторія...які там дівчатка були...ах...високообразованниє, дєрзкіє, умниє...ще й грудасто-ногасті...були, куа, часи....:) ). Чим довелося: "чистий небум-ца-ца формат" в Україні (на відміну від, скажімо, сусідніх Польщі та Словаччини) - неможливий.

              Ну і фактор надзвичайної слабости рекламного ринку того часу зіграв свою негативну роль - де-факто, абсолютна більшість FMок клювала з рук своїх власників, які заробляли гроші іншим макаром (або калашом :) ). А коли їм це надоїло - виявилося, що ФМки заробляти можуть, нажаль, лише Кіркоровим со-товарищі та блатняками.

              Одним словом, пора би вже якомусь студіку якщо не кандидатську, то хоча би диплом написати на тему "Тенденції ФМ-ного розвитку в Україні в 90-х" :)
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2004.06.24 | ziggy_freud

                відносно чисте відносно небум-ца-ца

                Shooter пише:

                > BTW, прецендент був - радіо Столиця в Києві. Але тут - знову ж таки на превеликий жаль, - виявилося, що цільової аудиторії навіть в такому едвансд місті, як Київ - їден перцент (зате яка аудиторія...які там дівчатка були...ах...високообразованниє, дєрзкіє, умниє...ще й грудасто-ногасті...були, куа, часи....:) ). Чим довелося: "чистий небум-ца-ца формат" в Україні (на відміну від, скажімо, сусідніх Польщі та Словаччини) - неможливий.

                На Радіо Столиця теж мали місце випадки цензури. Крім цілком адекватних творчіх працівників там були малоадекватні і малотворчі, що активно втручались в їх справи із галасом "НеХВормат". От Вам і єден перцент. І штучне положення поза грою. І регресивне повернення до витоків совка в результаті. Як щось робити, наприклад, рухати вітчизняний маскульт, то вже робити послідовно.

                Посилання на клятих москалів у данному разі зайве. Вони просто купили бізнес, що сам себе загубив. І влаштували своє свято під берізкою.

                >
                > Ну і фактор надзвичайної слабости рекламного ринку того часу зіграв свою негативну роль - де-факто, абсолютна більшість FMок клювала з рук своїх власників, які заробляли гроші іншим макаром (або калашом :) ). А коли їм це надоїло - виявилося, що ФМки заробляти можуть, нажаль, лише Кіркоровим со-товарищі та блатняками.
                >
                > Одним словом, пора би вже якомусь студіку якщо не кандидатську, то хоча би диплом написати на тему "Тенденції ФМ-ного розвитку в Україні в 90-х" :)

                Та сама Територія А за стільки років на ТБ могла зробити щось більше, ніж показати односельчанам всіх заможних студентів Поплавського. На початку їх діяльність давала на те надію. Хай кандидат в науку Рудницька пояснить, що там у них сталось.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".