МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Продаж квитків на Євробачення: знищення бренду України в Європі?

03/22/2005 | Ira_K.
Наводжу відкритого листа, який я написала Миколі Томенку в звязку з тим, як відбувається (а точніше, НЕ відбувається) продаж квитків на конкурс Євробачення. Дуже прошу редакцію Майдану розмістити цього листа на головній сторінці, оскільки тема є вельми актуальною!

Шановний пане Томенку!
Хочу висловити Вам свою глибоку стурбованість тим, як відбувається продаж квитків на Євробачення, що має пройти в Києві наприкінці травня. Згідно офіційних повідомлень, продаж квитків мав розпочатися вчора, 21 березня, через офіційну веб-сторінку Євробачення www.eurovision.tv. Проте сайт www.eurovision2005.in.ua, на якому, згідно офіційної веб-сторінки, мав відбуватися продаж, повідомляє, що планування залу ще не закінчене, і покупцеві пропонується слідкувати за інформацією на сайті протягом наступних днів.

Шановний пане Томенку! Конкурс Євробачення користується великою популярністю в Європі, і іноземці - фанати конкурсу - вчора цілий день очікували на початок офіційного продажу. Багато хто з них вже замовили квитки на літак і готелі, і дуже невдоволені тим, що квитки неможливо купити. Окремі фанати навіть відклали всі свої справи, плануючи цілий день провести за комп'ютером, щоб не прогавити початок продажу. Проте до цього часу квитків у продажу через офіційну веб-сторінку немає; більше того, немає навіть повідомлення про те, коли ж продаж розпочнеться, і вибачення за незручності. На сайті www.esctoday.com, який користується дуже великою популярністю серед фанатів конкурсу, лише за вчорашній день зявилося понад 200 відгуків, які висловлюють дуже велике невдоволення організацією конкурса і вимагають його перенесення в іншу країну. Більше того, частина європейців, що планувала приїхати, вже відмовилася від цієї ідеї через погану організацію та закликає інших до бойкотування конкурсу. Хочу нагадати, що цьогорічний конкурс є ювілейним, а отже, користується дуже високою популярністю в Європі.

В той же час, згідно інформації телеканалу ICTV, що з'явилася вчора ввечері, квитки на фінал вже майже розкуплені. Виявляється, вчора продаж квитків здійснювався фірмою Ольвія, через веб-сторінку www.olvia.com.ua (посилання на яку, до речі, неможливо знайти на офіційній веб-сторінці конкурсу). Проте ця веб-сторінка доступна лише російською мовою, і, отже, недоступна для прочитання більшості європейців. Крім того, початкова ціна квитків на фінал Євробачення на цій веб-сторінці становить 800 гривень, в той час як, згідно офіційної веб-сторінки, початкова ціна квитків на фінал становить 75 гривень. Отже, ціна відрізняється більш ніж в десять разів!

Проте навіть при покупці квитка через фірму Ольвія, сам квиток отримати неможливо. Замість нього можна отримати лише ваучер, який потім пропонується обміняти на квиток. Це не є проблемою для киян, проте що пропонується робити тим, хто живе за межами Києва? Крім того, доставка ваучерів здійснюється лише в межах України і, отже, є недоступною для іноземців.

Шановний пане Томенку! Нещодавно Ви з гордістю розповідали про популярність бренду України в Європі. Проте подібні ситуації є неприпустимими в Європі і складають дуже негативне враження про нашу країну у іноземців. Тому маю дуже велику надію, що Ви зможете прочитати цього листа і докласти зусиль з виправлення цієї дуже неприємної ситуації. Принаймні офіційне вибачення організаторів з приводу затримки і точна дата початку продажу квитків через ОФІЦІЙНУ ВЕБ-СТОРІНКУ конкурсу були б дуже доречними.

З повагою,
Ірина Коваль.

Відповіді

  • 2005.03.22 | Любов

    Ваучер - це нормальна практика

    Коли іноземець (і не тільки) замовляє готель у будь-якому отелі світу через Інтернет чи через туристичну фірму, він одержує саме ваучер, який є офіційним документом на підставі якого буде надана послуга. Інша справа, як у Києві буде організовано надання квитків в обмін на ваучер.

    Багато іноземних туристичних фірм, а так й українських, констатують низький рівень забезпечення інформацією про можливості залучення клієнтів на Євробачення 2005. Європейці вже роздратовані організаційними непорозуміннями.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".