Нові твори на Літтусовці
06/13/2005 | art-em
Доброго дня!
Завжди наймодніша література - на сайті http://littusovka.org.ua/ !
http://littusovka.iatp.org.ua/olesya/mamchych.htm - Олеся Мамчич - одна з тих поеток, прихід яких до Літтусовки ознаменував наше визнання серед покоління. Її поезія хоча і належить до "поезії філологів", проте - це один з небагатьох випадків, коли вплив філфаку виявився позитивним. Нещодавно Олеся видала унікальну в плані дизайну/поліграфії книжку "Перекотиболе", уривки з якої нині друкуємо.
http://littusovka.iatp.org.ua/special/seteratura/index.htm - Проект позиціонування мережевої літератури в Україні розпочинаємо гіпертекстовим есеєм Артема Захарченка. Цей твір не претендує на високу удожню цінність, а прагне показати тільки, що такі твори писати можна і треба.
http://littusovka.iatp.org.ua/special/nashi/graf.htm - Ще один проект - "Наші графомани" - є логічним продовженням чужих проектів на зразок "Наших партизанів", і розпочинається віршем невідомого автора з центру соціальних служб для молоді під назвою "Типові ДТП з вини школярів", що висить по всіх київських маршрутках.
Завжди наймодніша література - на сайті http://littusovka.org.ua/ !
http://littusovka.iatp.org.ua/olesya/mamchych.htm - Олеся Мамчич - одна з тих поеток, прихід яких до Літтусовки ознаменував наше визнання серед покоління. Її поезія хоча і належить до "поезії філологів", проте - це один з небагатьох випадків, коли вплив філфаку виявився позитивним. Нещодавно Олеся видала унікальну в плані дизайну/поліграфії книжку "Перекотиболе", уривки з якої нині друкуємо.
http://littusovka.iatp.org.ua/special/seteratura/index.htm - Проект позиціонування мережевої літератури в Україні розпочинаємо гіпертекстовим есеєм Артема Захарченка. Цей твір не претендує на високу удожню цінність, а прагне показати тільки, що такі твори писати можна і треба.
http://littusovka.iatp.org.ua/special/nashi/graf.htm - Ще один проект - "Наші графомани" - є логічним продовженням чужих проектів на зразок "Наших партизанів", і розпочинається віршем невідомого автора з центру соціальних служб для молоді під назвою "Типові ДТП з вини школярів", що висить по всіх київських маршрутках.
Відповіді
2005.06.14 | otar
Про гіпертекстовий есей
Він не виживе в умовах постінформаційного суспільства, бо жере зайвий трафік2005.06.17 | art-em
Re: Про гіпертекстовий есей
Тим не менше, постійно виживає і навіть процвітає в російській зоні інтернету. А твоє заперечення його існування - одне із типових заперечень, які виникають з приводу появи техногенних видів мистецтва. Влане, ці всі речі проаналізовані в моїй магістерській, де порівнюються радіоп'єса та мережева література. І яку я з задоволенням перешлю почитати будь-кому, хто цікавиться законами таких жанрів. В ІЖ професори її не зрозуміли, хоча й оцінили на відмінно...До того ж, здається, з часом ми починаємо все менше думати про трафік...
2005.06.18 | otar
Re: Про гіпертекстовий есей
art-em пише:> І яку я з задоволенням перешлю почитати будь-кому, хто цікавиться законами таких жанрів.
перешли, пліз, мені - otar@maidanua.org
> До того ж, здається, з часом ми починаємо все менше думати про трафік...
це хто як. Я ось, наприклад, все більше