вчора, ансамбль "Решерш"
04/08/2007 | ziggy_freud
концерт дуже сподобався. Особливо Рім і Булєз. Останню річ грали на "біс".
Хочеться побажати анонімному аффтару рецензії на Майдані навчитись рахувати до 9.
http://maidan.org.ua/static/news/2007/1176050487.html
********Висока індивідуальна майстерність 9 музикантів – Мартіна Фаленбока (флейта), Шізуйо Ока (кларнет), Хайме Гонсалеса (гобой), Барбари Мауер (віола), Мелізе Меллінгер (скрипка), Ози Окерберг (віолончель) та Жан-П’єра Колло (фортепіано) – одразу захопили слухачів ще під час виконання першого твору – камерної симфонії для флейти,
*******Звуки нового світу, нового міста з його багатоповерхівками, автомобілями, телефонами, дзвінками, автоматами, найрізноманітнішими аудіосигналами зливались і линули у цій і всіх наступних композиціях і навіть певною мірою відлякали поціновувачів традиційної «класики» з її сільськими пейзажами та розміреністю.
Жодних багатоповерхівок, автомобілів, телефонів, дзвінків, автоматів, на сцені не було. Хіба що різноманітні аудіосигнали від досить таки традиційних музичних інструментів. Жодних шумових органів, і навіть самограїв
До речі, клясику писали переважно міські люди. Відсотків на 99%. Вчіть матчастину, аноніме.
*******Сподіваємось, що Гете-Інститут та Посольство Німеччини в Україні ще не раз подарують нам зустрічі з подібними колективами.
А з цим висновком я охоче погоджусь.
Хочеться побажати анонімному аффтару рецензії на Майдані навчитись рахувати до 9.
http://maidan.org.ua/static/news/2007/1176050487.html
********Висока індивідуальна майстерність 9 музикантів – Мартіна Фаленбока (флейта), Шізуйо Ока (кларнет), Хайме Гонсалеса (гобой), Барбари Мауер (віола), Мелізе Меллінгер (скрипка), Ози Окерберг (віолончель) та Жан-П’єра Колло (фортепіано) – одразу захопили слухачів ще під час виконання першого твору – камерної симфонії для флейти,
*******Звуки нового світу, нового міста з його багатоповерхівками, автомобілями, телефонами, дзвінками, автоматами, найрізноманітнішими аудіосигналами зливались і линули у цій і всіх наступних композиціях і навіть певною мірою відлякали поціновувачів традиційної «класики» з її сільськими пейзажами та розміреністю.
Жодних багатоповерхівок, автомобілів, телефонів, дзвінків, автоматів, на сцені не було. Хіба що різноманітні аудіосигнали від досить таки традиційних музичних інструментів. Жодних шумових органів, і навіть самограїв
До речі, клясику писали переважно міські люди. Відсотків на 99%. Вчіть матчастину, аноніме.
*******Сподіваємось, що Гете-Інститут та Посольство Німеччини в Україні ще не раз подарують нам зустрічі з подібними колективами.
А з цим висновком я охоче погоджусь.