Його демонстрували на святкуванні 65 річчя УПА в палаці"Україна"
Але закінчення, як на мене тупе. Такий класний кліп і так незграбно закінити - знову побиті українці, чайки при битій дорозі, знову поразка. Як запрограмовані, блін. Коли вже плечі розправимо?
Re: Його демонстрували на святкуванні 65 річчя УПА в палаці"Україна"
Мінор пише:
> Але закінчення, як на мене тупе. Такий класний кліп і так незграбно закінити - знову побиті українці, чайки при битій дорозі, знову поразка. Як запрограмовані, блін. Коли вже плечі розправимо?
мене також дуже непокоїть домінанта власної меншовартості і приреченості в укр світогляді - по всій культурі йде, починаючи від Шевченка
Тільки одна Леся Українка не така
Re: Його демонстрували на святкуванні 65 річчя УПА в палаці"Укра
Хвізик пише:
> мене також дуже непокоїть домінанта власної меншовартості і приреченості в укр світогляді - по всій культурі йде, починаючи від Шевченка
Не смійтеся, чужі люде!
Церков-домовина
Розвалиться... і з-під неї
Встане Україна .
І розвіє тьму неволі,
Світ правди засвітить,
І помоляться на волі
Невольничі діти!..
не перекидайте свій комплекс на інших. В Шевченка не так мало творів щоб вони було однобокими. Крім того, зверніть увагі на те, що він правду про українців писав. Почитайте "І мертвим і живим..." наче про сьогодні написано, слово в слово. Хто ж винен, що українці такі? Шевченко? У нього якраз такого комплексу не було, навіть коли на нього доніс "свій" і він 10 років відсидів. за це.
> Тільки одна Леся Українка не така
гм... а Маланюк? А Стус? далі продовжувати не буду, бо Ваше твердження є просто смішним.
Нехай іржуть на гульбищах чуми,
То знак зловісний їхньої кончини,
У нас є Меч, за нами - Україна,
Останніми засміємося - ми!
Ми самоїдство спалимо в корінні,
Ми випалимо розбрат, як осот,
І явимося світові єдині - з високочолим іменем Народ.
2007.10.19 | Хвізик
щиро дякую! підняли настрій старому
але погодьтеся, Леся все-таки виділяється над загалом
люблю Лесю
2007.10.18 | mala
Немає в нас професіоналів
Мінор пише:
> Але закінчення, як на мене тупе. Такий класний кліп і так незграбно закінити - знову побиті українці, чайки при битій дорозі, знову поразка. Як запрограмовані, блін. Коли вже плечі розправимо?
Для того щоб ми розправили плечі потрібно нормального режисера і постановника в той кліп, а там, вибачте, таке враження, що його знімав недосвідчений першокурсник. В кліпі порушена елементарна правда, не історична, а звичайнісінька правда, тому кліп виглядає попсовим.
А щодо того, що кліп закінчується тим, що всі мертві, так це не можна було інакше, адеж вони справді загинули, просто потрібно було після цього ще дещо зробити, от і все. Показати наступний бій де перемагають, або показати як вже зараз вітають старих ветеранів, або як ВР голосує з визнання УПА воюючою стороною. Я не кажу, що саме те, що я написала, це я просто фантазувати починаю, але щось у такому дусі, для того щоб це не виглядало як "було та загуло", а мало продовження і значення і тоді і зараз.
mala пише:
>
> Для того щоб ми розправили плечі потрібно нормального режисера і постановника в той кліп, а там, вибачте, таке враження, що його знімав недосвідчений першокурсник
Так в нас же нема професіоналів. Яка різниця, непрофесіонал-першокурсник чи непрофесіонал-четверокурсник?
>
> В кліпі порушена елементарна правда, не історична, а звичайнісінька правда
> Так в нас же нема професіоналів. Яка різниця, непрофесіонал-першокурсник чи непрофесіонал-четверокурсник?
Річ у тому, що першокурсник не є професіоналом апріорі. Про обдарованість я казати не можу, бо це не вікова і не освітня ознака, але річ у тому, що там елементарні речі не дотримані і це ознака того, що людина не знала що робила.
> яка?
Така, що наприклад вояки УПА не були ідіотами і не могли іти навіть не пригинаючись під гарматні постріли. Як тобі така правда? А як щодо того, що хлопця спочатку вбивають, а потім він знову іде (проблеми з монтажем? )в четвірці типу героїв які більше ходять ніж воюють, а як щодо того, що одного повстанця вбивають коли він просто стоїть під стінкою імітуючи ситуацю, що ніби то він бере участь у перестрілці? А оці обличчя з якими вони ідуть? Ніякого внутрішнього перживання, ніякої активності думки! Яка війна? Яке повстання? Там такого в думках немає і близько, і якщо хочеш, то чоловічності там немає, мужності, складається враження, що їх примусили туди піти.
Які місця, коли чітко було сказано, що немає в нас професіоналів
А якщо їх в нас немає, то не може бути і місць. Або може бути брехня в цьому дописі, де натякається, що існують місця, де є професіонали, чи в тому, де пишеться, що "немає в нас професіоналів". А брехати не гарно
mala пише:
>
> Така, що наприклад вояки УПА не були ідіотами і не могли іти навіть не пригинаючись під гарматні постріли
Могли. Для цього не обов"язково бути ідіотом. Достатньо поговорити з будь-яким очевидцем будь-якої війни. І взагалі пригинатись під гарматними пострілами безглуздо. Це не вберігає ні від чого. До того ж пригинаються під свистом снарядів, а не під пострілами. Це відбувається рефлекторно, хоча також є безглуздим. Бо снаряд, свист якого ти чуєш, ніколи тебе не вб"є.
>
> Як тобі така правда?
Нормально
>
> А як щодо того, що хлопця спочатку вбивають, а потім він знову іде
Може його поранило, він втратив свідомість, а потім очуняв
>
> в четвірці типу героїв які більше ходять ніж воюють
у короткому кліпі неможливо показати весь бойовий шлях
>
> а як щодо того, що одного повстанця вбивають коли він просто стоїть під стінкою імітуючи ситуацю, що ніби то він бере участь у перестрілці?
Вбити можуть у будь-якій ситуації. Пляшку під час застілля у вікно викинути і вбити. Якщо вона потрапить у голову.
>
> А оці обличчя з якими вони ідуть? Ніякого внутрішнього перживання, ніякої активності думки!
Не у всіх на обличчі щось написано.
>
> складається враження, що їх примусили туди піти
Тю, так доктор економічних наук Наталія Михайлівна Вітренко вже розкрила цю правду. Примушували, погрожуючи знищити родини.
Михайло Свистович пише:
> А якщо їх в нас немає, то не може бути і місць. Або може бути брехня в цьому дописі, де натякається, що існують місця, де є професіонали, чи в тому, де пишеться, що "немає в нас професіоналів". А брехати не гарно
А придиратись до слів гарно?
> Могли.
Ха ха. Не ти вападково був автором іде ї кліпі?
>Для цього не обов"язково бути ідіотом. Достатньо поговорити з будь-яким очевидцем будь-якої війни.
Я це роблю три рази на тиждень цілий день
>І взагалі пригинатись під гарматними пострілами безглуздо.
Правда, а знаходячись в фортеці, знаючи, що тебе бомблять іти по відкритій галявини, як бригада демонструючи свії типу-героїзм глуздо?
>Це не вберігає ні від чого.
Правда? Може це тобі з очевидцями варто поговорити?
>До того ж пригинаються під свистом снарядів, а не під пострілами. Це відбувається рефлекторно, хоча також є безглуздим. Бо снаряд, свист якого ти чуєш, ніколи тебе не вб"є.
якщо біля твоєї голови пролетів снаряд ти на це відреагуєш?
> Нормально
Ну якщо таких як ти багато, тоді цей кліп матиме успіх, хоча зараз я спостерігаю інші тенденції.
> Може його поранило, він втратив свідомість, а потім очуняв
Ти знущаєшся? Ти кліп взагалі дивився? Його тягнуть мертвим по землі, потім показують як він іде, а потім показують як тягнуть. Причому ніякого прийному напливу чи ретроспекції там немає.
> у короткому кліпі неможливо показати весь бойовий шлях
Зате можна показати чотирьох "героїв" які весь час ходять.
> Вбити можуть у будь-якій ситуації. Пляшку під час застілля у вікно викинути і вбити. Якщо вона потрапить у голову.
Та до чого тут це? Неправда полягала в тому, що він стояв під стінкою на відкритому місці, так ніби його туди на розстріл поставили, а по сюжету він бере участь у перестрілці
> Не у всіх на обличчі щось написано.
У всіх написано в очах. І Ви шановний, не забувайте, що цей кліп претендує на витвір мистецтва, а глядачу не цікаві беземоційні актори з порожніми очіма.
> Тю, так доктор економічних наук Наталія Михайлівна Вітренко вже розкрила цю правду. Примушували, погрожуючи знищити родини.
От мені не хочеться, щоб "непереконані" так подумали.
>
> Правда, а знаходячись в фортеці, знаючи, що тебе бомблять іти по відкритій галявини, як бригада демонструючи свії типу-героїзм глуздо?
Не глуздо. Але всяке буває. Люди такі загадкові істоти...
>
> Правда? Може це тобі з очевидцями варто поговорити?
Я говорив
>
> якщо біля твоєї голови пролетів снаряд ти на це відреагуєш?
Ні, бо він вже пролетів
>
> Ну якщо таких як ти багато, тоді цей кліп матиме успіх
В мене він успіху не має. Там слова досить примітивні.
>
> Ти знущаєшся? Ти кліп взагалі дивився?
Дивився
>
> Його тягнуть мертвим по землі, потім показують як він іде, а потім показують як тягнуть.
Думали, що мертвий - потягли, потім очуняв - пішов, потім помер від ран - знов потягли
>
> Зате можна показати чотирьох "героїв" які весь час ходять
це можна
>
> Та до чого тут це? Неправда полягала в тому, що він стояв під стінкою на відкритому місці, так ніби його туди на розстріл поставили, а по сюжету він бере участь у перестрілці
отакий він був недосвідчений
>
> У всіх написано в очах
не у всіх
>
> І Ви шановний, не забувайте, що цей кліп претендує на витвір мистецтва, а глядачу не цікаві беземоційні актори з порожніми очіма
думаю, що зовсім не випадково. Бо ти не маєш ЖОДНОГО СТОСУНКУ ДО ЦІЄЇ ГАЛУЗІ!!!
> Я перевірю
Телефон викладача дати?
>Якщо брешеш - надаю по сраці.
не видавай бажане за дійсне.
> Не глуздо. Але всяке буває. Люди такі загадкові істоти...
Таким чином можна виправдати будь-яку нісенітницю.
> Я говорив
не видно
> Ні, бо він вже пролетів
так, бо він може пролетіти знову
> В мене він успіху не має. Там слова досить примітивні.
а кліп хороший?
> Думали, що мертвий - потягли, потім очуняв - пішов, потім помер від ран - знов потягли
так його ж вороги тягли. Втік? А поки його поранили, очуняв, втік і опинився за два метри від того місця де йшов, у тій самій позі біля тих же людей. Шустрий хлопчик.
> це можна
Можна показати і Ромео з Джульєтою на унітазах як це робить Жолдак, але це не означатиме, що він робить мистецтво, і тим більше не означає, що глядачі мусять досидіти до кінця вистави, а не втікти в антракті.
> отакий він був недосвідчений
то давай показувати таких недосвідчених щоб думали, що УПА були ненавченими невігласами.
> не у всіх
просто ти читати не вмієш.
> не варто розписуватись за всіх глядачів1
Я і не розписуюсь. Лише кажу те, що знаю із досвіду.
>
> думаю, що зовсім не випадково. Бо ти не маєш ЖОДНОГО СТОСУНКУ ДО ЦІЄЇ ГАЛУЗІ!!!
То навіщо питати, чи я випадково не маю до цього стосунку? Аби запитати?
>
> Телефон викладача дати?
дай
>
> не видавай бажане за дійсне
надаю, надаю
>
> Таким чином можна виправдати будь-яку нісенітницю
не будь-яку
>
> а кліп хороший?
так собі
>
> так його ж вороги тягли. Втік? А поки його поранили, очуняв, втік і опинився за два метри від того місця де йшов, у тій самій позі біля тих же людей. Шустрий хлопчик.
Перемогла, перемогла
>
> Можна показати і Ромео з Джульєтою на унітазах як це робить Жолдак, але це не означатиме, що він робить мистецтво
означає
>
> і тим більше не означає, що глядачі мусять досидіти до кінця вистави, а не втікти в антракті
а вони сидять, мабуть
>
> то давай показувати таких недосвідчених щоб думали, що УПА були ненавченими невігласами
так воно в цілому і було
2007.10.17 | Микола Гудкович
Щоб не повторюватися… (л)
Тартаки зняли відео на пісню «Не кажучи нікому» (за участі «Нічлава»). Побачив у френдстрічці посилання, подивився…
Ні, чуда не сталося — пісня якою була, такою і лишилася.
Це лебедина пісня. Не трагічна, урочиста, якою була, наприклад, «Я не хочу (бути Героєм України)», а просто млява та безпорадна.
Відео не рятує пісню, і… хто такі «Нічлава»? Що, як спробувати зробити пісню про УПА разом з Віталієм Козловським? Із гуртом «Віа Гра»?
Сподіваюся, в Положинського ще станеться творча ремісія, а цей твір ми забудемо — не кажучи нікому.
УПД. Переслухав пісню втретє.
Деталізую: те, що Тартак — добре. Те, що Нічлава — відстій. Ні, ну насправді — що це? Повстанський гламур?
Воно такий вже закон творчості — якщо взяти 50% Тартака і 50% Нічлави, то вийде 100% Нічлави, якщо ви мене розумієте…
Микола Гудкович пише:
>
> Тартаки зняли відео на пісню «Не кажучи нікому» (за участі «Нічлава»). Побачив у френдстрічці посилання, подивився…
> Ні, чуда не сталося — пісня якою була, такою і лишилася.
> Це лебедина пісня. Не трагічна, урочиста, якою була, наприклад, «Я не хочу (бути Героєм України)», а просто млява та безпорадна.
>
> Відео не рятує пісню, і… хто такі «Нічлава»?
Це, ващєто, не Нічлава, а бувший соліст Нічлави-блюз Андрій Підлужний*. Один з найкращих чоловічих вокалів України. І, як на мене, все якраз з точністю до навпаки: він витягує пісню. Голий речитатив би не проканав.
І, як я розумію, пісня базована на реальному факті.
> Це, ващєто, не Нічлава, а бувший соліст Нічлави-блюз Андрій Підлужний. Один з найкращих чоловічих вокалів України. І, як на мене, все якраз з точністю до навпаки: він витягує пісню. Голий речитатив би не проканав.
Пісню він, якщо абстрагуватися, що це ща пісня, про кого та ін., він витягує — знов-таки, нема питань. Але навіщо він саме в цій пісні?
Важко знати, чи проканав би голий речитатив, але він проканав у «Герої України», «Нашому літі», «Вашому святі» та ін.
> І, як я розумію, пісня базована на реальному факті.
Версія подається близько до Сєви Новгородцева, із зауваженнями від Дмітрія Савицького
Попса - ето когда плохому чєловеку харашо
Рок - ето когда хорошему человеку плохо
Блатняк - ето когда плохому человеку плохо
Джаз і класика - ето когда хорошему человеку хорошо
Tatarchuk пише:
> Попса - ето когда плохому чєловеку харашо
> Рок - ето когда хорошему человеку плохо
> Блатняк - ето когда плохому человеку плохо
> Джаз і класика - ето когда хорошему человеку хорошо
>
А блюз - это когда плохо хорошему человеку афроамериканской национальности.
So_matika пише:
> Tatarchuk пише:
> > Попса - ето когда плохому чєловеку харашо
> > Рок - ето когда хорошему человеку плохо
> > Блатняк - ето когда плохому человеку плохо
> > Джаз і класика - ето когда хорошему человеку хорошо
> >
> А блюз - это когда плохо хорошему человеку афроамериканской национальности.
Тогда надо еще про рэп замолвить слово - это когда хорошо плохому человеку афроамериканской национальности.
2007.10.18 | Большой Брат
Я не Михайло Богданович, но попробую...:)+
Совсем кратко. От поп-арт производное.
Поп-музыка и дальше втом же духе.
2007.10.19 | Михайло Свистович
Це - Кіркоров, Білик, Могилевська, Павлик, Бобул, Лєонтьєв
Попса - это та составляющая поп-культуры (или масскультуры), которая является очередной "копией" уже имеющегося "образца".
Так, например, первый фильм о звёздных войнах начала 70-х стал как бы образцом, предназначенным для зарабатывания денег последующими "эпопеями".
Несомненно, что "образцы" поп-культуры делаются очень талантливыми людьми (пример - "Битлз" и "Роллинг Стоунз"), последующие - в своей МАССЕ уже нельзя назвать такими же одарёнными.
Масскультура, вообще-то, существовала всегда. Особенность текущего момента заключается, собственно, не в самой масскультуре, а в возможностях её распространения для зарабатывания денег. То есть, опасность заключается в дисгармонии (в засилье), за счёт использования современных технических и рекламных возможностей.
Почему эта дисгармония опасна? Ответ довольно простой. Масскультура не требует от потребителя НИКАИХ умственных усилий для получения удовольствия, что несомненно растренировывает людей думать.
Говоря индийским слоганом, попкультура игнорирует верхние чакры, и воздействует больше на нижние.
Ясно, что распространение поп-культуры тем легче, чем больше она предназначена для нижней чакры (заведующей сексом), ибо обращение идёт напрямую к животным рефлексам. И если в древнеиндийском контексте, нижняя чакра выступает как ОДНО ИЗ гармоничных начал, то в поп-культуре она оказывается чуть ли не единственной.
Короче, чем больше поп-культура игнорирует умственные начала человека, тем больше она попса.
Извините за краткую хфилософию.
2007.10.19 | Михайло Свистович
От ще не вистачало мені формулювати визначення для попсні
2007.10.20 | Kronk
а погугліть? ;)
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%B0
Попса́ (от англ. popular) - в пренебрежительном смысле популярный, вульгарный, пользующийся большим спросом у непритязательной аудитории) — исключительно русский сленговый термин, используемый для выражения субъективного негативного отношения к явному и низкопрофессиональному подражательству тому или иному произведению или стилю в искусстве. В просторечии под этим термином обычно понимается низкопробная поп-музыка, рассчитанная на массовую русскоязычную аудиторию.
Как термин, появился в обиходе в конце 1980-х годов, когда на российской сцене началось повальное клонирование стиля сверхпопулярной среди молодёжи группы «Ласковый май».
Попса интегрирует в себя различные направления в искусстве, выхолащивая и адаптируя их для массового потребителя, ориентируясь исключительно на коммерческую выгоду, путём эксплуатации плагиата на выигрышные и пользующиеся успехом у народа эффекты. Термин «попса» некоторым образом близок к отрицательному пониманию термина «китч».
Со временем значение термина «Попса» перешло и на другие виды современного искусства.
2007.10.18 | Большой Брат
Перерос, перерос... В разы :))))
2007.10.18 | Микола Гудкович
Позвольте не согласиться. Попса, но не галимая!
2007.10.17 | 123
І мені так здалось
2007.10.17 | Майстер
Кіно і німці...
На жаль, це не мистецтво, а погано заримована відмазка від теми. Обличчя мамусиних синків, такі не схожі на справжні обличчя з альбому "Армія безсмертних". Чому бій з німцями, а не з моксєльськими мєрянами? І ще багато "чому" й "навіщо". Тема героїзму УПА ще чекає свого Горліса-Горського - і в музиці теж.
Те саме кіно й ті самі німці... Таке враження, що старшокласники зняли "по приколу". Самопал лютий. Самжене. Сам п'ю, сам гуляю. Кліпи Поплавського - шедеври професіоналізму. Послухайте Ваґнера, люди. Ну полонез Оґінського на крайняк. І попустить. А Положинський у своєму кліпі таки схалтурив. Він же може, якщо захоче. А тут вирішив, що тема вивезе. Не вивезла.
Майстер пише:
> Те саме кіно й ті самі німці... Таке враження, що старшокласники зняли "по приколу". Самопал лютий. Самжене. Сам п'ю, сам гуляю. Кліпи Поплавського - шедеври професіоналізму. Послухайте Ваґнера, люди. Ну полонез Оґінського на крайняк. І попустить. А Положинський у своєму кліпі таки схалтурив. Він же може, якщо захоче. А тут вирішив, що тема вивезе. Не вивезла.
Якщо ви цю тираду адресували боснійському аналогу, то мимо.
Бо по-перше, це БОСНІЯ. Вам нічого не каже ця назва?
По-друге, бошняки спромоглися КРАЩЕ відтворити реал ІІ Світової на своїх території - включно з останнім епізодом.
По-треттє, дякую за Вагнера (втім полюбляю Грига), але нічим не зможу зарадити якщо Ви просто не сприймаєте східної етнічної музики Це або є або ні.
ПС. Це все не про Положинського, а саме про боснійський кліп
Tatarchuk пише:
>
> Якщо ви цю тираду адресували боснійському аналогу, то мимо.
Та ні, в ябдлучко
> Бо по-перше, це БОСНІЯ
А там хіба не було кіно і німців?
> Вам нічого не каже ця назва?
Мені, наприклад, каже, що ставлення до кіна і німців там дуже подібне на совкове
> По-друге, бошняки спромоглися КРАЩЕ відтворити реал ІІ Світової на своїх території - включно з останнім епізодом.
Фігню вони відтворили, а не реалії включно з останнім епізодом. Він тому і прикольний (єдине прикольне, що там є), що не має нічого спільного з реалом.
> По-треттє, дякую за Вагнера (втім полюбляю Грига), але нічим не зможу зарадити якщо Ви просто не сприймаєте східної етнічної музики
А де там східна етнічна музика? Хіба що східні етнічні слова, хоча Боснію українцю назвати сходом...
Михайло Свистович пише:
> Tatarchuk пише:
> >
> > Якщо ви цю тираду адресували боснійському аналогу, то мимо.
>
> Та ні, в ябдлучко
Та ні, я ж кажу молоко значить молоко
> > Бо по-перше, це БОСНІЯ
> А там хіба не було кіно і німців?
> > Вам нічого не каже ця назва?
> Мені, наприклад, каже, що ставлення до кіна і німців там дуже подібне на совкове
Невірні данні, втім не витрачатиму свій час на лікбеза.
> > По-друге, бошняки спромоглися КРАЩЕ відтворити реал ІІ Світової на своїх території - включно з останнім епізодом.
> Фігню вони відтворили, а не реалії включно з останнім епізодом. Він тому і прикольний (єдине прикольне, що там є), що не має нічого спільного з реалом.
Повне нерозуміння того чим ІІ світова війна характеризувалася на Балканах.
> > По-треттє, дякую за Вагнера (втім полюбляю Грига), але нічим не зможу зарадити якщо Ви просто не сприймаєте східної етнічної музики
> А де там східна етнічна музика? Хіба що східні етнічні слова, хоча Боснію українцю назвати сходом...
Повне нерозуміння того, що таке східна музика. А також перекручення, ніби я Боснію називаю Сходом.
Tatarchuk пише:
>
> Та ні, я ж кажу молоко значить молоко
не значить
>
> Невірні данні
В чому?
>
> Повне нерозуміння того чим ІІ світова війна характеризувалася на Балканах
У Вас так
>
> Повне нерозуміння того, що таке східна музика
У Вас так, бо Сходом у тій музиці і не пахне. Звичайна космополітична попсня, хоч і ненайгірша.
2007.10.19 | Большой Брат
Re: Люди! Ви мене лякаєте.
Вагнера не люблю. Я лучше послушаю Ольгу Бородину или Чечилию Бартоли...
2007.10.19 | Михайло Свистович
тільки закінчення Re: закінчення кліпу - супер :)
Отакі вони - жінки
2007.10.19 | Олена Весел
Так це ж моя пісенька (с)
Петрик П'яточкін... Прикольно, що зацінили мою улюблену пісеньку і з моїм улюбленим кліпом (ну хто зацінив;)). Воно насправді дурне на всю голову, але на поржать намана... Не Брега, але слухать можна... У мене такого ще багато;-)
Відповіді
2007.10.17 | Мінор
Його демонстрували на святкуванні 65 річчя УПА в палаці"Україна"
Але закінчення, як на мене тупе. Такий класний кліп і так незграбно закінити - знову побиті українці, чайки при битій дорозі, знову поразка. Як запрограмовані, блін. Коли вже плечі розправимо?2007.10.17 | Хвізик
Re: Його демонстрували на святкуванні 65 річчя УПА в палаці"Україна"
Мінор пише:> Але закінчення, як на мене тупе. Такий класний кліп і так незграбно закінити - знову побиті українці, чайки при битій дорозі, знову поразка. Як запрограмовані, блін. Коли вже плечі розправимо?
мене також дуже непокоїть домінанта власної меншовартості і приреченості в укр світогляді - по всій культурі йде, починаючи від Шевченка
Тільки одна Леся Українка не така
2007.10.18 | mala
Re: Його демонстрували на святкуванні 65 річчя УПА в палаці"Укра
Хвізик пише:> мене також дуже непокоїть домінанта власної меншовартості і приреченості в укр світогляді - по всій культурі йде, починаючи від Шевченка
Не смійтеся, чужі люде!
Церков-домовина
Розвалиться... і з-під неї
Встане Україна .
І розвіє тьму неволі,
Світ правди засвітить,
І помоляться на волі
Невольничі діти!..
не перекидайте свій комплекс на інших. В Шевченка не так мало творів щоб вони було однобокими. Крім того, зверніть увагі на те, що він правду про українців писав. Почитайте "І мертвим і живим..." наче про сьогодні написано, слово в слово. Хто ж винен, що українці такі? Шевченко? У нього якраз такого комплексу не було, навіть коли на нього доніс "свій" і він 10 років відсидів. за це.
> Тільки одна Леся Українка не така
гм... а Маланюк? А Стус? далі продовжувати не буду, бо Ваше твердження є просто смішним.
2007.10.18 | Мінор
А Борис Олійник!
Нехай іржуть на гульбищах чуми,То знак зловісний їхньої кончини,
У нас є Меч, за нами - Україна,
Останніми засміємося - ми!
Ми самоїдство спалимо в корінні,
Ми випалимо розбрат, як осот,
І явимося світові єдині - з високочолим іменем Народ.
2007.10.19 | Хвізик
щиро дякую! підняли настрій старому
але погодьтеся, Леся все-таки виділяється над загаломлюблю Лесю
2007.10.18 | mala
Немає в нас професіоналів
Мінор пише:> Але закінчення, як на мене тупе. Такий класний кліп і так незграбно закінити - знову побиті українці, чайки при битій дорозі, знову поразка. Як запрограмовані, блін. Коли вже плечі розправимо?
Для того щоб ми розправили плечі потрібно нормального режисера і постановника в той кліп, а там, вибачте, таке враження, що його знімав недосвідчений першокурсник. В кліпі порушена елементарна правда, не історична, а звичайнісінька правда, тому кліп виглядає попсовим.
А щодо того, що кліп закінчується тим, що всі мертві, так це не можна було інакше, адеж вони справді загинули, просто потрібно було після цього ще дещо зробити, от і все. Показати наступний бій де перемагають, або показати як вже зараз вітають старих ветеранів, або як ВР голосує з визнання УПА воюючою стороною. Я не кажу, що саме те, що я написала, це я просто фантазувати починаю, але щось у такому дусі, для того щоб це не виглядало як "було та загуло", а мало продовження і значення і тоді і зараз.
2007.10.18 | Михайло Свистович
А де ж їх взяти?
mala пише:>
> Для того щоб ми розправили плечі потрібно нормального режисера і постановника в той кліп, а там, вибачте, таке враження, що його знімав недосвідчений першокурсник
Так в нас же нема професіоналів. Яка різниця, непрофесіонал-першокурсник чи непрофесіонал-четверокурсник?
>
> В кліпі порушена елементарна правда, не історична, а звичайнісінька правда
яка?
2007.10.18 | mala
Місця треба знати
Михайло Свистович пише:> Так в нас же нема професіоналів. Яка різниця, непрофесіонал-першокурсник чи непрофесіонал-четверокурсник?
Річ у тому, що першокурсник не є професіоналом апріорі. Про обдарованість я казати не можу, бо це не вікова і не освітня ознака, але річ у тому, що там елементарні речі не дотримані і це ознака того, що людина не знала що робила.
> яка?
Така, що наприклад вояки УПА не були ідіотами і не могли іти навіть не пригинаючись під гарматні постріли. Як тобі така правда? А як щодо того, що хлопця спочатку вбивають, а потім він знову іде (проблеми з монтажем? )в четвірці типу героїв які більше ходять ніж воюють, а як щодо того, що одного повстанця вбивають коли він просто стоїть під стінкою імітуючи ситуацю, що ніби то він бере участь у перестрілці? А оці обличчя з якими вони ідуть? Ніякого внутрішнього перживання, ніякої активності думки! Яка війна? Яке повстання? Там такого в думках немає і близько, і якщо хочеш, то чоловічності там немає, мужності, складається враження, що їх примусили туди піти.
2007.10.19 | Михайло Свистович
Які місця, коли чітко було сказано, що немає в нас професіоналів
А якщо їх в нас немає, то не може бути і місць. Або може бути брехня в цьому дописі, де натякається, що існують місця, де є професіонали, чи в тому, де пишеться, що "немає в нас професіоналів". А брехати не гарноmala пише:
>
> Така, що наприклад вояки УПА не були ідіотами і не могли іти навіть не пригинаючись під гарматні постріли
Могли. Для цього не обов"язково бути ідіотом. Достатньо поговорити з будь-яким очевидцем будь-якої війни. І взагалі пригинатись під гарматними пострілами безглуздо. Це не вберігає ні від чого. До того ж пригинаються під свистом снарядів, а не під пострілами. Це відбувається рефлекторно, хоча також є безглуздим. Бо снаряд, свист якого ти чуєш, ніколи тебе не вб"є.
>
> Як тобі така правда?
Нормально
>
> А як щодо того, що хлопця спочатку вбивають, а потім він знову іде
Може його поранило, він втратив свідомість, а потім очуняв
>
> в четвірці типу героїв які більше ходять ніж воюють
у короткому кліпі неможливо показати весь бойовий шлях
>
> а як щодо того, що одного повстанця вбивають коли він просто стоїть під стінкою імітуючи ситуацю, що ніби то він бере участь у перестрілці?
Вбити можуть у будь-якій ситуації. Пляшку під час застілля у вікно викинути і вбити. Якщо вона потрапить у голову.
>
> А оці обличчя з якими вони ідуть? Ніякого внутрішнього перживання, ніякої активності думки!
Не у всіх на обличчі щось написано.
>
> складається враження, що їх примусили туди піти
Тю, так доктор економічних наук Наталія Михайлівна Вітренко вже розкрила цю правду. Примушували, погрожуючи знищити родини.
2007.10.19 | mala
Не придирайся до слів!!!
Михайло Свистович пише:> А якщо їх в нас немає, то не може бути і місць. Або може бути брехня в цьому дописі, де натякається, що існують місця, де є професіонали, чи в тому, де пишеться, що "немає в нас професіоналів". А брехати не гарно
А придиратись до слів гарно?
> Могли.
Ха ха. Не ти вападково був автором іде ї кліпі?
>Для цього не обов"язково бути ідіотом. Достатньо поговорити з будь-яким очевидцем будь-якої війни.
Я це роблю три рази на тиждень цілий день
>І взагалі пригинатись під гарматними пострілами безглуздо.
Правда, а знаходячись в фортеці, знаючи, що тебе бомблять іти по відкритій галявини, як бригада демонструючи свії типу-героїзм глуздо?
>Це не вберігає ні від чого.
Правда? Може це тобі з очевидцями варто поговорити?
>До того ж пригинаються під свистом снарядів, а не під пострілами. Це відбувається рефлекторно, хоча також є безглуздим. Бо снаряд, свист якого ти чуєш, ніколи тебе не вб"є.
якщо біля твоєї голови пролетів снаряд ти на це відреагуєш?
> Нормально
Ну якщо таких як ти багато, тоді цей кліп матиме успіх, хоча зараз я спостерігаю інші тенденції.
> Може його поранило, він втратив свідомість, а потім очуняв
Ти знущаєшся? Ти кліп взагалі дивився? Його тягнуть мертвим по землі, потім показують як він іде, а потім показують як тягнуть. Причому ніякого прийному напливу чи ретроспекції там немає.
> у короткому кліпі неможливо показати весь бойовий шлях
Зате можна показати чотирьох "героїв" які весь час ходять.
> Вбити можуть у будь-якій ситуації. Пляшку під час застілля у вікно викинути і вбити. Якщо вона потрапить у голову.
Та до чого тут це? Неправда полягала в тому, що він стояв під стінкою на відкритому місці, так ніби його туди на розстріл поставили, а по сюжету він бере участь у перестрілці
> Не у всіх на обличчі щось написано.
У всіх написано в очах. І Ви шановний, не забувайте, що цей кліп претендує на витвір мистецтва, а глядачу не цікаві беземоційні актори з порожніми очіма.
> Тю, так доктор економічних наук Наталія Михайлівна Вітренко вже розкрила цю правду. Примушували, погрожуючи знищити родини.
От мені не хочеться, щоб "непереконані" так подумали.
2007.10.19 | Михайло Свистович
Re: Не придирайся до слів!!!
mala пише:>
> А придиратись до слів гарно?
гарно
>
> Не ти вападково був автором іде ї кліпі?
Чисто випадково так вийшло, що не я
>
> Я це роблю три рази на тиждень цілий день
Я перевірю Якщо брешеш - надаю по сраці.
>
> Правда, а знаходячись в фортеці, знаючи, що тебе бомблять іти по відкритій галявини, як бригада демонструючи свії типу-героїзм глуздо?
Не глуздо. Але всяке буває. Люди такі загадкові істоти...
>
> Правда? Може це тобі з очевидцями варто поговорити?
Я говорив
>
> якщо біля твоєї голови пролетів снаряд ти на це відреагуєш?
Ні, бо він вже пролетів
>
> Ну якщо таких як ти багато, тоді цей кліп матиме успіх
В мене він успіху не має. Там слова досить примітивні.
>
> Ти знущаєшся? Ти кліп взагалі дивився?
Дивився
>
> Його тягнуть мертвим по землі, потім показують як він іде, а потім показують як тягнуть.
Думали, що мертвий - потягли, потім очуняв - пішов, потім помер від ран - знов потягли
>
> Зате можна показати чотирьох "героїв" які весь час ходять
це можна
>
> Та до чого тут це? Неправда полягала в тому, що він стояв під стінкою на відкритому місці, так ніби його туди на розстріл поставили, а по сюжету він бере участь у перестрілці
отакий він був недосвідчений
>
> У всіх написано в очах
не у всіх
>
> І Ви шановний, не забувайте, що цей кліп претендує на витвір мистецтва, а глядачу не цікаві беземоційні актори з порожніми очіма
не варто розписуватись за всіх глядачів1
2007.10.19 | mala
Тобі немає чого робити?
Михайло Свистович пише:> гарно
це лише твоя суб"єктивна думка
> Чисто випадково так вийшло, що не я
думаю, що зовсім не випадково. Бо ти не маєш ЖОДНОГО СТОСУНКУ ДО ЦІЄЇ ГАЛУЗІ!!!
> Я перевірю
Телефон викладача дати?
>Якщо брешеш - надаю по сраці.
не видавай бажане за дійсне.
> Не глуздо. Але всяке буває. Люди такі загадкові істоти...
Таким чином можна виправдати будь-яку нісенітницю.
> Я говорив
не видно
> Ні, бо він вже пролетів
так, бо він може пролетіти знову
> В мене він успіху не має. Там слова досить примітивні.
а кліп хороший?
> Думали, що мертвий - потягли, потім очуняв - пішов, потім помер від ран - знов потягли
так його ж вороги тягли. Втік? А поки його поранили, очуняв, втік і опинився за два метри від того місця де йшов, у тій самій позі біля тих же людей. Шустрий хлопчик.
> це можна
Можна показати і Ромео з Джульєтою на унітазах як це робить Жолдак, але це не означатиме, що він робить мистецтво, і тим більше не означає, що глядачі мусять досидіти до кінця вистави, а не втікти в антракті.
> отакий він був недосвідчений
то давай показувати таких недосвідчених щоб думали, що УПА були ненавченими невігласами.
> не у всіх
просто ти читати не вмієш.
> не варто розписуватись за всіх глядачів1
Я і не розписуюсь. Лише кажу те, що знаю із досвіду.
2007.10.19 | Михайло Свистович
Є
mala пише:>
> це лише твоя суб"єктивна думка
а то лише твоя суб"єктивна думка
>
> думаю, що зовсім не випадково. Бо ти не маєш ЖОДНОГО СТОСУНКУ ДО ЦІЄЇ ГАЛУЗІ!!!
То навіщо питати, чи я випадково не маю до цього стосунку? Аби запитати?
>
> Телефон викладача дати?
дай
>
> не видавай бажане за дійсне
надаю, надаю
>
> Таким чином можна виправдати будь-яку нісенітницю
не будь-яку
>
> а кліп хороший?
так собі
>
> так його ж вороги тягли. Втік? А поки його поранили, очуняв, втік і опинився за два метри від того місця де йшов, у тій самій позі біля тих же людей. Шустрий хлопчик.
Перемогла, перемогла
>
> Можна показати і Ромео з Джульєтою на унітазах як це робить Жолдак, але це не означатиме, що він робить мистецтво
означає
>
> і тим більше не означає, що глядачі мусять досидіти до кінця вистави, а не втікти в антракті
а вони сидять, мабуть
>
> то давай показувати таких недосвідчених щоб думали, що УПА були ненавченими невігласами
так воно в цілому і було
2007.10.17 | Микола Гудкович
Щоб не повторюватися… (л)
Тартаки зняли відео на пісню «Не кажучи нікому» (за участі «Нічлава»). Побачив у френдстрічці посилання, подивився…
Ні, чуда не сталося — пісня якою була, такою і лишилася.
Це лебедина пісня. Не трагічна, урочиста, якою була, наприклад, «Я не хочу (бути Героєм України)», а просто млява та безпорадна.
Відео не рятує пісню, і… хто такі «Нічлава»? Що, як спробувати зробити пісню про УПА разом з Віталієм Козловським? Із гуртом «Віа Гра»?
Сподіваюся, в Положинського ще станеться творча ремісія, а цей твір ми забудемо — не кажучи нікому.
УПД. Переслухав пісню втретє.
Деталізую: те, що Тартак — добре. Те, що Нічлава — відстій. Ні, ну насправді — що це? Повстанський гламур?
Воно такий вже закон творчості — якщо взяти 50% Тартака і 50% Нічлави, то вийде 100% Нічлави, якщо ви мене розумієте…
http://iryn-mykola.livejournal.com/88743.html
2007.10.17 | Shooter
Re: Щоб не повторюватися… (ред)
Микола Гудкович пише:>
> Тартаки зняли відео на пісню «Не кажучи нікому» (за участі «Нічлава»). Побачив у френдстрічці посилання, подивився…
> Ні, чуда не сталося — пісня якою була, такою і лишилася.
> Це лебедина пісня. Не трагічна, урочиста, якою була, наприклад, «Я не хочу (бути Героєм України)», а просто млява та безпорадна.
>
> Відео не рятує пісню, і… хто такі «Нічлава»?
Це, ващєто, не Нічлава, а бувший соліст Нічлави-блюз Андрій Підлужний*. Один з найкращих чоловічих вокалів України. І, як на мене, все якраз з точністю до навпаки: він витягує пісню. Голий речитатив би не проканав.
І, як я розумію, пісня базована на реальному факті.
*Хоч він і називає себе Нічлавою
http://nichlava.org.ua
2007.10.17 | Микола Гудкович
Вокал класний, слів немає
Shooter пише:> Це, ващєто, не Нічлава, а бувший соліст Нічлави-блюз Андрій Підлужний. Один з найкращих чоловічих вокалів України. І, як на мене, все якраз з точністю до навпаки: він витягує пісню. Голий речитатив би не проканав.
Пісню він, якщо абстрагуватися, що це ща пісня, про кого та ін., він витягує — знов-таки, нема питань. Але навіщо він саме в цій пісні?
Важко знати, чи проканав би голий речитатив, але він проканав у «Герої України», «Нашому літі», «Вашому святі» та ін.
> І, як я розумію, пісня базована на реальному факті.
Не заперечую.
2007.10.17 | Большой Брат
Не согласен!
Как на мой взгяд попса галимая. Исключая текст.2007.10.17 | привид Романа ShaRP'а
Тартак - попсня.
2007.10.18 | Большой Брат
А я обочто? Мистецва там нема нiякого+
як на мiй погляд.2007.10.18 | mala
І в Положинського?
2007.10.18 | Большой Брат
Re: І в Положинського?
Не знаю. Не слышал Положинского. И, ваще, я старий дiдуган, родом из первой половыны ХХ века...У меня другие представления об искусстве.2007.10.18 | mala
Ви просто до цієї попсні ще не доросли мрально
а може ніколи і не доростете тому і "обзиваєтесь", адже люди завжди не люблять те чого не розуміють.2007.10.18 | Михайло Свистович
Або переросли. Бо таки попсня, хоч і не найгірша.
2007.10.18 | mala
Михайле Богдановичу, а що таке попсня?
2007.10.18 | Tatarchuk
можно я?
Версія подається близько до Сєви Новгородцева, із зауваженнями від Дмітрія СавицькогоПопса - ето когда плохому чєловеку харашо
Рок - ето когда хорошему человеку плохо
Блатняк - ето когда плохому человеку плохо
Джаз і класика - ето когда хорошему человеку хорошо
2007.10.18 | Большой Брат
Re: можно я?
Во! Так даже лучче2007.10.18 | So_matika
Забув дещо
Tatarchuk пише:> Попса - ето когда плохому чєловеку харашо
> Рок - ето когда хорошему человеку плохо
> Блатняк - ето когда плохому человеку плохо
> Джаз і класика - ето когда хорошему человеку хорошо
>
А блюз - это когда плохо хорошему человеку афроамериканской национальности.
2007.10.18 | Tatarchuk
Re: Забув дещо
So_matika пише:> Tatarchuk пише:
> > Попса - ето когда плохому чєловеку харашо
> > Рок - ето когда хорошему человеку плохо
> > Блатняк - ето когда плохому человеку плохо
> > Джаз і класика - ето когда хорошему человеку хорошо
> >
> А блюз - это когда плохо хорошему человеку афроамериканской национальности.
Тогда надо еще про рэп замолвить слово - это когда хорошо плохому человеку афроамериканской национальности.
2007.10.18 | Большой Брат
Я не Михайло Богданович, но попробую...:)+
Совсем кратко. От поп-арт производное.Поп-музыка и дальше втом же духе.
2007.10.19 | Михайло Свистович
Це - Кіркоров, Білик, Могилевська, Павлик, Бобул, Лєонтьєв
Це попсня у чистому вигляді.2007.10.19 | mala
А можна не приклади, а визначення?
2007.10.19 | SpokusXalepniy
Визначення може грунтуватись на прикладах.
Попса - это та составляющая поп-культуры (или масскультуры), которая является очередной "копией" уже имеющегося "образца".Так, например, первый фильм о звёздных войнах начала 70-х стал как бы образцом, предназначенным для зарабатывания денег последующими "эпопеями".
Несомненно, что "образцы" поп-культуры делаются очень талантливыми людьми (пример - "Битлз" и "Роллинг Стоунз"), последующие - в своей МАССЕ уже нельзя назвать такими же одарёнными.
Масскультура, вообще-то, существовала всегда. Особенность текущего момента заключается, собственно, не в самой масскультуре, а в возможностях её распространения для зарабатывания денег. То есть, опасность заключается в дисгармонии (в засилье), за счёт использования современных технических и рекламных возможностей.
Почему эта дисгармония опасна? Ответ довольно простой. Масскультура не требует от потребителя НИКАИХ умственных усилий для получения удовольствия, что несомненно растренировывает людей думать.
Говоря индийским слоганом, попкультура игнорирует верхние чакры, и воздействует больше на нижние.
Ясно, что распространение поп-культуры тем легче, чем больше она предназначена для нижней чакры (заведующей сексом), ибо обращение идёт напрямую к животным рефлексам. И если в древнеиндийском контексте, нижняя чакра выступает как ОДНО ИЗ гармоничных начал, то в поп-культуре она оказывается чуть ли не единственной.
Короче, чем больше поп-культура игнорирует умственные начала человека, тем больше она попса.
Извините за краткую хфилософию.
2007.10.19 | Михайло Свистович
От ще не вистачало мені формулювати визначення для попсні
2007.10.20 | Kronk
а погугліть? ;)
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%B0Попса́ (от англ. popular) - в пренебрежительном смысле популярный, вульгарный, пользующийся большим спросом у непритязательной аудитории) — исключительно русский сленговый термин, используемый для выражения субъективного негативного отношения к явному и низкопрофессиональному подражательству тому или иному произведению или стилю в искусстве. В просторечии под этим термином обычно понимается низкопробная поп-музыка, рассчитанная на массовую русскоязычную аудиторию.
Как термин, появился в обиходе в конце 1980-х годов, когда на российской сцене началось повальное клонирование стиля сверхпопулярной среди молодёжи группы «Ласковый май».
Попса интегрирует в себя различные направления в искусстве, выхолащивая и адаптируя их для массового потребителя, ориентируясь исключительно на коммерческую выгоду, путём эксплуатации плагиата на выигрышные и пользующиеся успехом у народа эффекты. Термин «попса» некоторым образом близок к отрицательному пониманию термина «китч».
Со временем значение термина «Попса» перешло и на другие виды современного искусства.
2007.10.18 | Большой Брат
Перерос, перерос... В разы :))))
2007.10.18 | Микола Гудкович
Позвольте не согласиться. Попса, но не галимая!
2007.10.17 | 123
І мені так здалось
2007.10.17 | Майстер
Кіно і німці...
На жаль, це не мистецтво, а погано заримована відмазка від теми. Обличчя мамусиних синків, такі не схожі на справжні обличчя з альбому "Армія безсмертних". Чому бій з німцями, а не з моксєльськими мєрянами? І ще багато "чому" й "навіщо". Тема героїзму УПА ще чекає свого Горліса-Горського - і в музиці теж.2007.10.17 | Tatarchuk
Порівняйте
Свежий клип с Балкан - Босния, Zeljko Joksimovic - Crnokosa ("Чернокосая")2007.10.17 | Большой Брат
Re: Порівняйте
Где то я уже это видел, Хм.2007.10.17 | Tatarchuk
где-где... на БП :)
2007.10.18 | mala
Це краще. Однозначно. Хоча погано, що не розумію слів.
2007.10.18 | Михайло Свистович
Але теж попсня не галіма, але й не найкраща. Так собі.
2007.10.18 | mala
Ви, я бачу, великий експерт в режисурі.
То наведіть, якщо Ваша ласка, приклад "непопсні"2007.10.19 | Михайло Свистович
Ну так з ким поведешся
mala пише:> То наведіть, якщо Ваша ласка, приклад "непопсні"
"Мертвий півень", "Піккардійська терція", "Рутенія", "Плач Єремії", частково "Океан Ельзи", рання Бурмака, частково "Мандри", "Вій", частково "Крихітка Цахес", "Королівські зайці"...
2007.10.19 | mala
Мене власне кліп цікавить, а не просто назва гурту
А океан ельзи вже давно став попсою.Попса - це популярна музика і в цьому поганого нічого немає.
Просто є хороша і погана попса.
2007.10.20 | Kronk
Re: Мене власне кліп цікавить, а не просто назва гурту
mala пише:> Попса - це популярна музика
да шо ви гаварітє
2007.10.18 | Tatarchuk
от вам слова тієї пісні
Zeljko JoksimovicCrnokosa
Jutro budi me
vazuh mirise na nevolju
jutro krevet moj veci je za broj
ti nisi tu i kada razmislim
ne mogu a da ne mislim
Refren
Sve sto sam ti radio
sebi sam uradio
nisam znao sam sta hocu
dok si cekala me nocu
topla, pospana i bosa
Poruka na vratima
kljuceve si vratila
pise zelis mi svu srecu
a ja znam da nikad necu
preko tvoga ponosa, crnokosa
Sad znam da mnogo pre
ti si znala sve i cutala
ma nek te sanjaju
al’ ja te imam tu meni saputala
dugo se borila, od svega se umorila
Refren
Moja si crnokosa, necu preko ponosa
ti si ta crnokosa, topla, bosa pospana
moja si crnokosa, necu preko ponosa
ti si ta crnokosa
Refren
2007.10.18 | Большой Брат
Re: Це краще. Однозначно. Хоча погано, що не розумію слів.
А что там понимать? Про любофф.Моя черноволосая, теплая, заспано-босая... и т.д.
2007.10.18 | Tatarchuk
закінчення кліпу - супер :)
наши до такого ще не дотумкають років зо два2007.10.18 | Майстер
Люди! Ви мене лякаєте.
Те саме кіно й ті самі німці... Таке враження, що старшокласники зняли "по приколу". Самопал лютий. Самжене. Сам п'ю, сам гуляю. Кліпи Поплавського - шедеври професіоналізму. Послухайте Ваґнера, люди. Ну полонез Оґінського на крайняк. І попустить. А Положинський у своєму кліпі таки схалтурив. Він же може, якщо захоче. А тут вирішив, що тема вивезе. Не вивезла.2007.10.18 | Tatarchuk
Re: Люди! Ви мене лякаєте.
Майстер пише:> Те саме кіно й ті самі німці... Таке враження, що старшокласники зняли "по приколу". Самопал лютий. Самжене. Сам п'ю, сам гуляю. Кліпи Поплавського - шедеври професіоналізму. Послухайте Ваґнера, люди. Ну полонез Оґінського на крайняк. І попустить. А Положинський у своєму кліпі таки схалтурив. Він же може, якщо захоче. А тут вирішив, що тема вивезе. Не вивезла.
Якщо ви цю тираду адресували боснійському аналогу, то мимо.
Бо по-перше, це БОСНІЯ. Вам нічого не каже ця назва?
По-друге, бошняки спромоглися КРАЩЕ відтворити реал ІІ Світової на своїх території - включно з останнім епізодом.
По-треттє, дякую за Вагнера (втім полюбляю Грига), але нічим не зможу зарадити якщо Ви просто не сприймаєте східної етнічної музики Це або є або ні.
ПС. Це все не про Положинського, а саме про боснійський кліп
2007.10.19 | Михайло Свистович
Re: Люди! Ви мене лякаєте.
Tatarchuk пише:>
> Якщо ви цю тираду адресували боснійському аналогу, то мимо.
Та ні, в ябдлучко
> Бо по-перше, це БОСНІЯ
А там хіба не було кіно і німців?
> Вам нічого не каже ця назва?
Мені, наприклад, каже, що ставлення до кіна і німців там дуже подібне на совкове
> По-друге, бошняки спромоглися КРАЩЕ відтворити реал ІІ Світової на своїх території - включно з останнім епізодом.
Фігню вони відтворили, а не реалії включно з останнім епізодом. Він тому і прикольний (єдине прикольне, що там є), що не має нічого спільного з реалом.
> По-треттє, дякую за Вагнера (втім полюбляю Грига), але нічим не зможу зарадити якщо Ви просто не сприймаєте східної етнічної музики
А де там східна етнічна музика? Хіба що східні етнічні слова, хоча Боснію українцю назвати сходом...
2007.10.19 | Tatarchuk
Re: Люди! Ви мене лякаєте.
Михайло Свистович пише:> Tatarchuk пише:
> >
> > Якщо ви цю тираду адресували боснійському аналогу, то мимо.
>
> Та ні, в ябдлучко
Та ні, я ж кажу молоко значить молоко
> > Бо по-перше, це БОСНІЯ
> А там хіба не було кіно і німців?
> > Вам нічого не каже ця назва?
> Мені, наприклад, каже, що ставлення до кіна і німців там дуже подібне на совкове
Невірні данні, втім не витрачатиму свій час на лікбеза.
> > По-друге, бошняки спромоглися КРАЩЕ відтворити реал ІІ Світової на своїх території - включно з останнім епізодом.
> Фігню вони відтворили, а не реалії включно з останнім епізодом. Він тому і прикольний (єдине прикольне, що там є), що не має нічого спільного з реалом.
Повне нерозуміння того чим ІІ світова війна характеризувалася на Балканах.
> > По-треттє, дякую за Вагнера (втім полюбляю Грига), але нічим не зможу зарадити якщо Ви просто не сприймаєте східної етнічної музики
> А де там східна етнічна музика? Хіба що східні етнічні слова, хоча Боснію українцю назвати сходом...
Повне нерозуміння того, що таке східна музика. А також перекручення, ніби я Боснію називаю Сходом.
2007.10.19 | Михайло Свистович
Re: Люди! Ви мене лякаєте.
Tatarchuk пише:>
> Та ні, я ж кажу молоко значить молоко
не значить
>
> Невірні данні
В чому?
>
> Повне нерозуміння того чим ІІ світова війна характеризувалася на Балканах
У Вас так
>
> Повне нерозуміння того, що таке східна музика
У Вас так, бо Сходом у тій музиці і не пахне. Звичайна космополітична попсня, хоч і ненайгірша.
2007.10.19 | Большой Брат
Re: Люди! Ви мене лякаєте.
Вагнера не люблю. Я лучше послушаю Ольгу Бородину или Чечилию Бартоли...2007.10.19 | Михайло Свистович
тільки закінчення Re: закінчення кліпу - супер :)
Отакі вони - жінки2007.10.19 | Олена Весел
Так це ж моя пісенька (с)
Петрик П'яточкін... Прикольно, що зацінили мою улюблену пісеньку і з моїм улюбленим кліпом (ну хто зацінив;)). Воно насправді дурне на всю голову, але на поржать намана... Не Брега, але слухать можна... У мене такого ще багато;-)2007.10.20 | Tatarchuk
з німцями?
Олена Весел пише:> У мене такого ще багато;-)
З німцями?
2007.10.20 | Олена Весел
є але не з німцями, а з боснійською армією
чи німці теж є здається... здається є...2007.10.19 | Sean
Це взагалі-то тема хворуму "Культура"
2007.10.19 | Shooter
Угу. То чому це ще досі тут?