МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Хоч і Кузя (Кузьменко) - рагуль і...

10/14/2008 | Shooter
...передаст рідкісний, але дякую йому та Шурі-Гері за раннього Скрябіна.

:)

Добра була музика.

За Еутерпу - спеціфік поклон :)

Відповіді

  • 2008.10.15 | Контра

    Як це "хоч"?

    Якщо жінка - б..., то вона не має права книжки читати? Якщо Кузьма - рагуль і проститут, то що, не має права на талант?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.10.15 | ziggy_freud

      рагуль з клепкою. Звичайно знає, що робить

      Контра пише:
      > Якщо жінка - б..., то вона не має права книжки читати?

      навіть писати має право

      > Якщо Кузьма - рагуль і проститут, то що, не має права на талант?

      він вміє робити більшість з того, що людині його фаху потрібно робити на сцені або перед камерою. Тобто професіоналізм окремо, суто людські якості - окремо. Та й роги там косметично підпиляні і покриті лаком.

      як медіа-персонаж він заслужено займає своє місце. Навіть заслуженіше, ніж багато його колєг...

      музика Скрябіна - його заслуга на Х%. Решта - запрошені музиканти, які гірше торгують обличчам. Але цікавіше грають.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.10.16 | Shooter

        Re: рагуль з клепкою. Звичайно знає, що робить

        ziggy_freud пише:
        >Та й роги там косметично підпиляні і покриті лаком.

        ги-ги :)))) 100%

        > музика Скрябіна - його заслуга на Х%. Решта - запрошені музиканти, які гірше торгують обличчам. Але цікавіше грають.

        І тут погоджуюся. Музика Скрябіна була на Y% Шура-Гєра, причому Y% явно більше, ніж Х%, як на мене.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.10.18 | Shooter

          + playlist

          Skr'abin-Euterpa_Potochu_ya_vinojko
          Skr'abin-Euterpa_Marysun'a
          Skr'abin-Naj Bude Dosch (original version)
          Skr'abin - Zymnyj Son (original version)
          Skr'abin - Ol'a (original version)
          Skr'abin-Samotnij vjazen'
          Skr'abin - Kazky-Ruky Meduzy
          Skr'abin-More(Naj_Cilij_Svit_Propade)
          Skr'abin-Tanec' Pinhvina (original version)
          Skr'abin - Kazky-Hodynnyk
          Skr'abin-Euterpa_Chy Tobi Ne Zhal'
          Skr'abin-Euterpa_Kolyskova Moji Mamy
          Skr'abin - Kazky-eDUCATION
          Skr'abin - Kazky-Korali
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.10.19 | ziggy_freud

            гідна відповідь київських креолів =>

            http://www.umka.com.ua/rus/catalogue/lyrical-underground/product-6.html
            Иван Самшит. Essential Shit.
            Рецензію можна оминути, і одразу до звукових файликів.

            8. Mp3 чики пуки блюз

            - локальний хіт приблизно 92го року. Якщо не помиляюсь, на гітарі гра Рогачевський (нині - ВВ). Трохи сумніваюсь, що на цьому диску краще з Самшита, але решту пісень теж можна слухати.

            З цього жанру я колись дуже перся від Ультравокса. Ще давно мав перший альбум Гері Ньюмена, зроблений під впливом безсмертного вчення Фройда. Ну, канєшна, Депеш Мод, але вибірково....
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.10.19 | ziggy_freud

              і ще одна суто креольска штука =>

              http://chomub-ini.info/ua/sound1/s1_list.htm

              blemish
              Малюнок (1993)
              - Інна Блажчук (вокал)
              - Віктор В. Пушкар (синтезатор, ритм-машина)
              - Олександр Юрченко (гітара, синтезатор)

              ця річ в іншій версії досить довго крутилась по ТБ. Після того телевізійникам довелось вивчити слово "нєфармат", щоб більше такого в хіти не брати ;-)
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.10.19 | Shooter

                Імхо, маю глибоку повагу до креольської культури

                особливо кінця 80-х - початку 90-х в Кийові - Раббота Хо, Іванов Даун, ІС, Баніта Байда і другіє.

                Проте

                випирає, як і вставляє, такой найіонально-космполітічєскоє. І пасєму Гади та ВВ - форева.

                І поки Ярема грау ірландскіє народния - нах он кому бил нужен...а вже от коли Актус залабав "Сусідку" - савсєм другой паварот ліца.

                Пасєму на Олімпі вгордую возсідают одесную Гади, а наоборот - Скрипка.
                Поверхом нижче Чубай, Гайдамаки та Середа (і час від часу Добрийвечір забігає покурить :) )

                А далі ужо - прості смертні, так сказать. Хоча й нєкоториє савсєм не смерди :)
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.10.19 | ziggy_freud

                  Я добре знаю і "креолів", і "буржуазних націоналістів" з київ...

                  ...ської тусівки. З них багато хто переміщався принаймні в один бік. В київській тусівці до кінця 90-х було прийнято бути схожим на кого завгодно, але:
                  1) не на совка в будьонівці (лишилось)
                  2) не на вуйка в шароварах (тепер це один з прийнятних типажів)

                  перший альбум КомуВниза - на общєпанятном. На ньому ж і перші записи Фоми з Мандр. Хоча росіяни з них десь як з мене. А Кузя Гадюкєн той і взагалі в Москві робив ді-джеєм вже після того, як його тут записали в національні герої. Без згоди аффтара ;-)

                  взагалі грати рок означає бути трохи американцем. Білим з чорною африканською душею ;-). І зовсім без маргінальності тут навряд обійдеться...

                  Shooter пише:
                  > випирає, як і вставляє, такой найіонально-космполітічєскоє. І пасєму Гади та ВВ - форева.

                  вони були ближчі до народу. ВВ і зараз не дуже далеко, тому й в хітах. А хто слухав Гадюкіних після воз*єднання, кажуть французькою - вже не пре. Хоча перший альбум в них був чудовий.

                  для мене реальний рок почався раніше. Десь з the Who та Хендрікса.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.10.19 | Shooter

                    А не під*бувати не годен?

                    ziggy_freud пише:

                    > перший альбум КомуВниза - на общєпанятном.

                    і гідє той альбум?
                    так отож (с)

                    хоча й мова далеко не тільки про мову (соррі за тавтольогію :) )

                    > На ньому ж і перші записи Фоми з Мандр.

                    і гідє ті записи?
                    так отож (с)

                    > А Кузя Гадюкєн той і взагалі в Москві робив ді-джеєм вже після того, як його тут записали в національні герої. Без згоди аффтара ;-)

                    Так в тому й фєнамєн! Що цей нацмєн і пажизні босяк (маргінал, як Ви возвишено кажете :) ), будучи у Львові, НЕ МІГ не творити по-львівшьки. Вірніше, міг, але тогди би рєзко здох від банальної наркоти. от ізмєни чужово атвєргнутава тєла :)

                    > взагалі грати рок означає бути трохи американцем. Білим з чорною африканською душею ;-). І зовсім без маргінальності тут навряд обійдеться...

                    плю о муа, мон шер :)

                    > Shooter пише:
                    > > випирає, як і вставляє, такой найіонально-космполітічєскоє. І пасєму Гади та ВВ - форева.
                    >
                    > вони були ближчі до народу. ВВ і зараз не дуже далеко, тому й в хітах. А хто слухав Гадюкіних після воз*єднання, кажуть французькою - вже не пре. Хоча перший альбум в них був чудовий.

                    ? Ви про Лайв ін Брасселс? та то був лише ремікс.

                    Проте дещо з Вами не погоджуюся: перший альбом був хоч і кльовий, але таки "прікол". В "Було не любити" Гади звучали вже набагато зріліше, як на мене.

                    > для мене реальний рок почався раніше. Десь з the Who та Хендрікса.

                    :D Негарно співбесідників так круто під*обувати. Чи Ви справді думали, що для мене рок почався з Гадів та ВВ? :)

                    Я веду мову про вітчизняний рок (масову модерну музику як пласт) - а це, погодьтеся, дещо інше. ;)
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.10.20 | ziggy_freud

                      тоді вже вточнити - український, масовий, чи рок

                      Shooter пише:
                      > хоча й мова далеко не тільки про мову (соррі за тавтольогію :) )

                      звичайно. Зараз в них є стиль. Вони гатічьні. І ідеологія. Вони націонал-патріоти. Це добре.

                      > і гідє ті записи?
                      > так отож (с)

                      Фома зрозумів, що в нього з репертуаром щось НеТак. І почав писати інше.

                      > > Shooter пише:
                      > ? Ви про Лайв ін Брасселс? та то був лише ремікс.

                      про лайв в київському Паляццо Спорто. Підчас виборчої кампанії - 2006. В хлопців зараз дуже різне життя, різні інтереси. Хотілося, щоб з них знову був бенд. Але ж навряд. І Віка Врадій - теж навряд. А шкода...

                      > :D Негарно співбесідників так круто під*обувати. Чи Ви справді думали, що для мене рок почався з Гадів та ВВ? :)
                      >
                      > Я веду мову про вітчизняний рок (масову модерну музику як пласт) - а це, погодьтеся, дещо інше. ;)

                      суто за формальними ознаками до рока можна віднести і Кобзу, і арт-роковий бенд Тищенка, і ще багато кого. Кобза була масовою, Тищенко класно вмів грати, але ж усьо то вторинно. Металісти? Вони в Києві з*явились раніше за панків (Едем, Тітанік). Хард-рок (познімати останній Рейнбоу) був звичайною забавкою в рок-клюбі на Більшовику. А потім ці хлопці (ВІА + хард-рок) виросли та стали писати аранжації галімим поп-зіркам.

                      Але все-таки воно було трохи не те, чим, НМД, має бути рок... Як музика і як спосіб проведення часу для локальної тусівки. Хоча певні позитивні риси в того движняка початку 90х теж були. Хоча б демократизм. На сейшен міг вилізти хто завгодно; якщо він вмів грати (або хоча б ставати в красиві пози), за півроку вже грав на стадіоні. Де шарові репетиційні точки в жеківських підвалах, де заводські клюби з стаціонарним апаратом хвірми Тесла і дешевою орендою? В центрі все здано під багаторівневий маркетинг...
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.10.20 | Shooter

                        Re: тоді вже вточнити - український, масовий, чи рок

                        ziggy_freud пише:
                        > Shooter пише:

                        > > > Shooter пише:
                        > > ? Ви про Лайв ін Брасселс? та то був лише ремікс.
                        >
                        > про лайв в київському Паляццо Спорто. Підчас виборчої кампанії - 2006. В хлопців зараз дуже різне життя, різні інтереси. Хотілося, щоб з них знову був бенд. Але ж навряд. І Віка Врадій - теж навряд. А шкода...

                        IMHO, якраз навпаки. Непотрібно воскрешати скелети. Світла пам'ять про них має набагато кращий смак. :)

                        > > :D Негарно співбесідників так круто під*обувати. Чи Ви справді думали, що для мене рок почався з Гадів та ВВ? :)
                        > >
                        > > Я веду мову про вітчизняний рок (масову модерну музику як пласт) - а це, погодьтеся, дещо інше. ;)
                        >
                        > суто за формальними ознаками до рока можна віднести і Кобзу, і арт-роковий бенд Тищенка, і ще багато кого. Кобза була масовою, Тищенко класно вмів грати, але ж усьо то вторинно. Металісти? Вони в Києві з*явились раніше за панків (Едем, Тітанік). Хард-рок (познімати останній Рейнбоу) був звичайною забавкою в рок-клюбі на Більшовику. А потім ці хлопці (ВІА + хард-рок) виросли та стали писати аранжації галімим поп-зіркам.
                        >
                        > Але все-таки воно було трохи не те, чим, НМД, має бути рок... Як музика і як спосіб проведення часу для локальної тусівки. Хоча певні позитивні риси в того движняка початку 90х теж були. Хоча б демократизм. На сейшен міг вилізти хто завгодно; якщо він вмів грати (або хоча б ставати в красиві пози), за півроку вже грав на стадіоні. Де шарові репетиційні точки в жеківських підвалах, де заводські клюби з стаціонарним апаратом хвірми Тесла і дешевою орендою? В центрі все здано під багаторівневий маркетинг...

                        Я погоджуюся з більшістю Ваших тез :)

                        Єдине, з чим не погоджуюся - що Кобза чи Тищенко були масовим явищем (а ще були рання Смерічка, Арніка та Ватра з "доорівською" "Як я спала на с(ц)ені...:). чи леґендарні Супервуйки ).

                        І що саме характерних рис "масової музики" це все почало набирати аж наприкінці 80-х.

                        P.S. Доречі, Гади також начіналі на вєлікомогучом...а потім зрозуміли, що в цьому закутку Земли то нах нікому не потрібно.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2008.10.20 | ziggy_freud

                          так, і ще порівняти популярність -мовних з -язичними

                          бенд з України, який співає російською, років 10 тому почав сприйматись як патологія. І культурна політика держави тут ні до чого. Реальний креол з Києва чи Одеси має знати одну з європейський мов. Інакше він сприймається як совок і пролітає.

                          Більш-менш знають Карамазових завдяки їх важкій праці на розігріві в ДДТ. Але своїх прихильників в них одиниці. Грін Грей на розігріві в Лені Кравіца мало не стягли зі сцени. Єдине, на чому вони можуть заробити - якщо знову блок НеТак! піде на вибори.

                          Скільки збере в середньому райцентрі сольний концерт Океану Ельзи, а скільки - Карапузових чи ГрінГреїв? ;0)

                          Shooter пише:
                          > Єдине, з чим не погоджуюся - що Кобза чи Тищенко були масовим явищем (а ще були рання Смерічка, Арніка та Ватра з "доорівською" "Як я спала на с(ц)ені...:). чи леґендарні Супервуйки ).

                          Тищенко - нє. А Кобза скоріше так. І перший в світі звукач на кобзі це десь поряд з культурним героїзмом. Просто рейтинги ВІА в Києві взагалі були невисокими. Ці три літери були майже жахалкою для місцевих фанів рока. А марно. Під назвою "рок" продавали майже те саме. Одні Зємлянє чого були варті ;-\


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".