Контра пише:
> Якщо жінка - б..., то вона не має права книжки читати?
навіть писати має право
> Якщо Кузьма - рагуль і проститут, то що, не має права на талант?
він вміє робити більшість з того, що людині його фаху потрібно робити на сцені або перед камерою. Тобто професіоналізм окремо, суто людські якості - окремо. Та й роги там косметично підпиляні і покриті лаком.
як медіа-персонаж він заслужено займає своє місце. Навіть заслуженіше, ніж багато його колєг...
музика Скрябіна - його заслуга на Х%. Решта - запрошені музиканти, які гірше торгують обличчам. Але цікавіше грають.
- локальний хіт приблизно 92го року. Якщо не помиляюсь, на гітарі гра Рогачевський (нині - ВВ). Трохи сумніваюсь, що на цьому диску краще з Самшита, але решту пісень теж можна слухати.
З цього жанру я колись дуже перся від Ультравокса. Ще давно мав перший альбум Гері Ньюмена, зроблений під впливом безсмертного вчення Фройда. Ну, канєшна, Депеш Мод, але вибірково....
особливо кінця 80-х - початку 90-х в Кийові - Раббота Хо, Іванов Даун, ІС, Баніта Байда і другіє.
Проте
випирає, як і вставляє, такой найіонально-космполітічєскоє. І пасєму Гади та ВВ - форева.
І поки Ярема грау ірландскіє народния - нах он кому бил нужен...а вже от коли Актус залабав "Сусідку" - савсєм другой паварот ліца.
Пасєму на Олімпі вгордую возсідают одесную Гади, а наоборот - Скрипка.
Поверхом нижче Чубай, Гайдамаки та Середа (і час від часу Добрийвечір забігає покурить )
А далі ужо - прості смертні, так сказать. Хоча й нєкоториє савсєм не смерди
Я добре знаю і "креолів", і "буржуазних націоналістів" з київ...
...ської тусівки. З них багато хто переміщався принаймні в один бік. В київській тусівці до кінця 90-х було прийнято бути схожим на кого завгодно, але:
1) не на совка в будьонівці (лишилось)
2) не на вуйка в шароварах (тепер це один з прийнятних типажів)
перший альбум КомуВниза - на общєпанятном. На ньому ж і перші записи Фоми з Мандр. Хоча росіяни з них десь як з мене. А Кузя Гадюкєн той і взагалі в Москві робив ді-джеєм вже після того, як його тут записали в національні герої. Без згоди аффтара
взагалі грати рок означає бути трохи американцем. Білим з чорною африканською душею . І зовсім без маргінальності тут навряд обійдеться...
Shooter пише:
> випирає, як і вставляє, такой найіонально-космполітічєскоє. І пасєму Гади та ВВ - форева.
вони були ближчі до народу. ВВ і зараз не дуже далеко, тому й в хітах. А хто слухав Гадюкіних після воз*єднання, кажуть французькою - вже не пре. Хоча перший альбум в них був чудовий.
для мене реальний рок почався раніше. Десь з the Who та Хендрікса.
хоча й мова далеко не тільки про мову (соррі за тавтольогію )
> На ньому ж і перші записи Фоми з Мандр.
і гідє ті записи?
так отож (с)
> А Кузя Гадюкєн той і взагалі в Москві робив ді-джеєм вже після того, як його тут записали в національні герої. Без згоди аффтара
Так в тому й фєнамєн! Що цей нацмєн і пажизні босяк (маргінал, як Ви возвишено кажете ), будучи у Львові, НЕ МІГ не творити по-львівшьки. Вірніше, міг, але тогди би рєзко здох від банальної наркоти. от ізмєни чужово атвєргнутава тєла
> взагалі грати рок означає бути трохи американцем. Білим з чорною африканською душею . І зовсім без маргінальності тут навряд обійдеться...
плю о муа, мон шер
> Shooter пише:
> > випирає, як і вставляє, такой найіонально-космполітічєскоє. І пасєму Гади та ВВ - форева.
>
> вони були ближчі до народу. ВВ і зараз не дуже далеко, тому й в хітах. А хто слухав Гадюкіних після воз*єднання, кажуть французькою - вже не пре. Хоча перший альбум в них був чудовий.
? Ви про Лайв ін Брасселс? та то був лише ремікс.
Проте дещо з Вами не погоджуюся: перший альбом був хоч і кльовий, але таки "прікол". В "Було не любити" Гади звучали вже набагато зріліше, як на мене.
> для мене реальний рок почався раніше. Десь з the Who та Хендрікса.
Негарно співбесідників так круто під*обувати. Чи Ви справді думали, що для мене рок почався з Гадів та ВВ?
Я веду мову про вітчизняний рок (масову модерну музику як пласт) - а це, погодьтеся, дещо інше.
Shooter пише:
> хоча й мова далеко не тільки про мову (соррі за тавтольогію )
звичайно. Зараз в них є стиль. Вони гатічьні. І ідеологія. Вони націонал-патріоти. Це добре.
> і гідє ті записи?
> так отож (с)
Фома зрозумів, що в нього з репертуаром щось НеТак. І почав писати інше.
> > Shooter пише:
> ? Ви про Лайв ін Брасселс? та то був лише ремікс.
про лайв в київському Паляццо Спорто. Підчас виборчої кампанії - 2006. В хлопців зараз дуже різне життя, різні інтереси. Хотілося, щоб з них знову був бенд. Але ж навряд. І Віка Врадій - теж навряд. А шкода...
> Негарно співбесідників так круто під*обувати. Чи Ви справді думали, що для мене рок почався з Гадів та ВВ?
>
> Я веду мову про вітчизняний рок (масову модерну музику як пласт) - а це, погодьтеся, дещо інше.
суто за формальними ознаками до рока можна віднести і Кобзу, і арт-роковий бенд Тищенка, і ще багато кого. Кобза була масовою, Тищенко класно вмів грати, але ж усьо то вторинно. Металісти? Вони в Києві з*явились раніше за панків (Едем, Тітанік). Хард-рок (познімати останній Рейнбоу) був звичайною забавкою в рок-клюбі на Більшовику. А потім ці хлопці (ВІА + хард-рок) виросли та стали писати аранжації галімим поп-зіркам.
Але все-таки воно було трохи не те, чим, НМД, має бути рок... Як музика і як спосіб проведення часу для локальної тусівки. Хоча певні позитивні риси в того движняка початку 90х теж були. Хоча б демократизм. На сейшен міг вилізти хто завгодно; якщо він вмів грати (або хоча б ставати в красиві пози), за півроку вже грав на стадіоні. Де шарові репетиційні точки в жеківських підвалах, де заводські клюби з стаціонарним апаратом хвірми Тесла і дешевою орендою? В центрі все здано під багаторівневий маркетинг...
Re: тоді вже вточнити - український, масовий, чи рок
ziggy_freud пише:
> Shooter пише:
> > > Shooter пише:
> > ? Ви про Лайв ін Брасселс? та то був лише ремікс.
>
> про лайв в київському Паляццо Спорто. Підчас виборчої кампанії - 2006. В хлопців зараз дуже різне життя, різні інтереси. Хотілося, щоб з них знову був бенд. Але ж навряд. І Віка Врадій - теж навряд. А шкода...
IMHO, якраз навпаки. Непотрібно воскрешати скелети. Світла пам'ять про них має набагато кращий смак.
> > Негарно співбесідників так круто під*обувати. Чи Ви справді думали, що для мене рок почався з Гадів та ВВ?
> >
> > Я веду мову про вітчизняний рок (масову модерну музику як пласт) - а це, погодьтеся, дещо інше.
>
> суто за формальними ознаками до рока можна віднести і Кобзу, і арт-роковий бенд Тищенка, і ще багато кого. Кобза була масовою, Тищенко класно вмів грати, але ж усьо то вторинно. Металісти? Вони в Києві з*явились раніше за панків (Едем, Тітанік). Хард-рок (познімати останній Рейнбоу) був звичайною забавкою в рок-клюбі на Більшовику. А потім ці хлопці (ВІА + хард-рок) виросли та стали писати аранжації галімим поп-зіркам.
>
> Але все-таки воно було трохи не те, чим, НМД, має бути рок... Як музика і як спосіб проведення часу для локальної тусівки. Хоча певні позитивні риси в того движняка початку 90х теж були. Хоча б демократизм. На сейшен міг вилізти хто завгодно; якщо він вмів грати (або хоча б ставати в красиві пози), за півроку вже грав на стадіоні. Де шарові репетиційні точки в жеківських підвалах, де заводські клюби з стаціонарним апаратом хвірми Тесла і дешевою орендою? В центрі все здано під багаторівневий маркетинг...
Я погоджуюся з більшістю Ваших тез
Єдине, з чим не погоджуюся - що Кобза чи Тищенко були масовим явищем (а ще були рання Смерічка, Арніка та Ватра з "доорівською" "Як я спала на с(ц)ені.... чи леґендарні Супервуйки ).
І що саме характерних рис "масової музики" це все почало набирати аж наприкінці 80-х.
P.S. Доречі, Гади також начіналі на вєлікомогучом...а потім зрозуміли, що в цьому закутку Земли то нах нікому не потрібно.
так, і ще порівняти популярність -мовних з -язичними
бенд з України, який співає російською, років 10 тому почав сприйматись як патологія. І культурна політика держави тут ні до чого. Реальний креол з Києва чи Одеси має знати одну з європейський мов. Інакше він сприймається як совок і пролітає.
Більш-менш знають Карамазових завдяки їх важкій праці на розігріві в ДДТ. Але своїх прихильників в них одиниці. Грін Грей на розігріві в Лені Кравіца мало не стягли зі сцени. Єдине, на чому вони можуть заробити - якщо знову блок НеТак! піде на вибори.
Скільки збере в середньому райцентрі сольний концерт Океану Ельзи, а скільки - Карапузових чи ГрінГреїв? ;0)
Shooter пише:
> Єдине, з чим не погоджуюся - що Кобза чи Тищенко були масовим явищем (а ще були рання Смерічка, Арніка та Ватра з "доорівською" "Як я спала на с(ц)ені.... чи леґендарні Супервуйки ).
Тищенко - нє. А Кобза скоріше так. І перший в світі звукач на кобзі це десь поряд з культурним героїзмом. Просто рейтинги ВІА в Києві взагалі були невисокими. Ці три літери були майже жахалкою для місцевих фанів рока. А марно. Під назвою "рок" продавали майже те саме. Одні Зємлянє чого були варті ;-\
Відповіді
2008.10.15 | Контра
Як це "хоч"?
Якщо жінка - б..., то вона не має права книжки читати? Якщо Кузьма - рагуль і проститут, то що, не має права на талант?2008.10.15 | ziggy_freud
рагуль з клепкою. Звичайно знає, що робить
Контра пише:> Якщо жінка - б..., то вона не має права книжки читати?
навіть писати має право
> Якщо Кузьма - рагуль і проститут, то що, не має права на талант?
він вміє робити більшість з того, що людині його фаху потрібно робити на сцені або перед камерою. Тобто професіоналізм окремо, суто людські якості - окремо. Та й роги там косметично підпиляні і покриті лаком.
як медіа-персонаж він заслужено займає своє місце. Навіть заслуженіше, ніж багато його колєг...
музика Скрябіна - його заслуга на Х%. Решта - запрошені музиканти, які гірше торгують обличчам. Але цікавіше грають.
2008.10.16 | Shooter
Re: рагуль з клепкою. Звичайно знає, що робить
ziggy_freud пише:>Та й роги там косметично підпиляні і покриті лаком.
ги-ги 100%
> музика Скрябіна - його заслуга на Х%. Решта - запрошені музиканти, які гірше торгують обличчам. Але цікавіше грають.
І тут погоджуюся. Музика Скрябіна була на Y% Шура-Гєра, причому Y% явно більше, ніж Х%, як на мене.
2008.10.18 | Shooter
+ playlist
Skr'abin-Euterpa_Potochu_ya_vinojkoSkr'abin-Euterpa_Marysun'a
Skr'abin-Naj Bude Dosch (original version)
Skr'abin - Zymnyj Son (original version)
Skr'abin - Ol'a (original version)
Skr'abin-Samotnij vjazen'
Skr'abin - Kazky-Ruky Meduzy
Skr'abin-More(Naj_Cilij_Svit_Propade)
Skr'abin-Tanec' Pinhvina (original version)
Skr'abin - Kazky-Hodynnyk
Skr'abin-Euterpa_Chy Tobi Ne Zhal'
Skr'abin-Euterpa_Kolyskova Moji Mamy
Skr'abin - Kazky-eDUCATION
Skr'abin - Kazky-Korali
2008.10.19 | ziggy_freud
гідна відповідь київських креолів =>
http://www.umka.com.ua/rus/catalogue/lyrical-underground/product-6.htmlИван Самшит. Essential Shit.
Рецензію можна оминути, і одразу до звукових файликів.
8. Mp3 чики пуки блюз
- локальний хіт приблизно 92го року. Якщо не помиляюсь, на гітарі гра Рогачевський (нині - ВВ). Трохи сумніваюсь, що на цьому диску краще з Самшита, але решту пісень теж можна слухати.
З цього жанру я колись дуже перся від Ультравокса. Ще давно мав перший альбум Гері Ньюмена, зроблений під впливом безсмертного вчення Фройда. Ну, канєшна, Депеш Мод, але вибірково....
2008.10.19 | ziggy_freud
і ще одна суто креольска штука =>
http://chomub-ini.info/ua/sound1/s1_list.htmblemish
Малюнок (1993)
- Інна Блажчук (вокал)
- Віктор В. Пушкар (синтезатор, ритм-машина)
- Олександр Юрченко (гітара, синтезатор)
ця річ в іншій версії досить довго крутилась по ТБ. Після того телевізійникам довелось вивчити слово "нєфармат", щоб більше такого в хіти не брати
2008.10.19 | Shooter
Імхо, маю глибоку повагу до креольської культури
особливо кінця 80-х - початку 90-х в Кийові - Раббота Хо, Іванов Даун, ІС, Баніта Байда і другіє.Проте
випирає, як і вставляє, такой найіонально-космполітічєскоє. І пасєму Гади та ВВ - форева.
І поки Ярема грау ірландскіє народния - нах он кому бил нужен...а вже от коли Актус залабав "Сусідку" - савсєм другой паварот ліца.
Пасєму на Олімпі вгордую возсідают одесную Гади, а наоборот - Скрипка.
Поверхом нижче Чубай, Гайдамаки та Середа (і час від часу Добрийвечір забігає покурить )
А далі ужо - прості смертні, так сказать. Хоча й нєкоториє савсєм не смерди
2008.10.19 | ziggy_freud
Я добре знаю і "креолів", і "буржуазних націоналістів" з київ...
...ської тусівки. З них багато хто переміщався принаймні в один бік. В київській тусівці до кінця 90-х було прийнято бути схожим на кого завгодно, але:1) не на совка в будьонівці (лишилось)
2) не на вуйка в шароварах (тепер це один з прийнятних типажів)
перший альбум КомуВниза - на общєпанятном. На ньому ж і перші записи Фоми з Мандр. Хоча росіяни з них десь як з мене. А Кузя Гадюкєн той і взагалі в Москві робив ді-джеєм вже після того, як його тут записали в національні герої. Без згоди аффтара
взагалі грати рок означає бути трохи американцем. Білим з чорною африканською душею . І зовсім без маргінальності тут навряд обійдеться...
Shooter пише:
> випирає, як і вставляє, такой найіонально-космполітічєскоє. І пасєму Гади та ВВ - форева.
вони були ближчі до народу. ВВ і зараз не дуже далеко, тому й в хітах. А хто слухав Гадюкіних після воз*єднання, кажуть французькою - вже не пре. Хоча перший альбум в них був чудовий.
для мене реальний рок почався раніше. Десь з the Who та Хендрікса.
2008.10.19 | Shooter
А не під*бувати не годен?
ziggy_freud пише:> перший альбум КомуВниза - на общєпанятном.
і гідє той альбум?
так отож (с)
хоча й мова далеко не тільки про мову (соррі за тавтольогію )
> На ньому ж і перші записи Фоми з Мандр.
і гідє ті записи?
так отож (с)
> А Кузя Гадюкєн той і взагалі в Москві робив ді-джеєм вже після того, як його тут записали в національні герої. Без згоди аффтара
Так в тому й фєнамєн! Що цей нацмєн і пажизні босяк (маргінал, як Ви возвишено кажете ), будучи у Львові, НЕ МІГ не творити по-львівшьки. Вірніше, міг, але тогди би рєзко здох від банальної наркоти. от ізмєни чужово атвєргнутава тєла
> взагалі грати рок означає бути трохи американцем. Білим з чорною африканською душею . І зовсім без маргінальності тут навряд обійдеться...
плю о муа, мон шер
> Shooter пише:
> > випирає, як і вставляє, такой найіонально-космполітічєскоє. І пасєму Гади та ВВ - форева.
>
> вони були ближчі до народу. ВВ і зараз не дуже далеко, тому й в хітах. А хто слухав Гадюкіних після воз*єднання, кажуть французькою - вже не пре. Хоча перший альбум в них був чудовий.
? Ви про Лайв ін Брасселс? та то був лише ремікс.
Проте дещо з Вами не погоджуюся: перший альбом був хоч і кльовий, але таки "прікол". В "Було не любити" Гади звучали вже набагато зріліше, як на мене.
> для мене реальний рок почався раніше. Десь з the Who та Хендрікса.
Негарно співбесідників так круто під*обувати. Чи Ви справді думали, що для мене рок почався з Гадів та ВВ?
Я веду мову про вітчизняний рок (масову модерну музику як пласт) - а це, погодьтеся, дещо інше.
2008.10.20 | ziggy_freud
тоді вже вточнити - український, масовий, чи рок
Shooter пише:> хоча й мова далеко не тільки про мову (соррі за тавтольогію )
звичайно. Зараз в них є стиль. Вони гатічьні. І ідеологія. Вони націонал-патріоти. Це добре.
> і гідє ті записи?
> так отож (с)
Фома зрозумів, що в нього з репертуаром щось НеТак. І почав писати інше.
> > Shooter пише:
> ? Ви про Лайв ін Брасселс? та то був лише ремікс.
про лайв в київському Паляццо Спорто. Підчас виборчої кампанії - 2006. В хлопців зараз дуже різне життя, різні інтереси. Хотілося, щоб з них знову був бенд. Але ж навряд. І Віка Врадій - теж навряд. А шкода...
> Негарно співбесідників так круто під*обувати. Чи Ви справді думали, що для мене рок почався з Гадів та ВВ?
>
> Я веду мову про вітчизняний рок (масову модерну музику як пласт) - а це, погодьтеся, дещо інше.
суто за формальними ознаками до рока можна віднести і Кобзу, і арт-роковий бенд Тищенка, і ще багато кого. Кобза була масовою, Тищенко класно вмів грати, але ж усьо то вторинно. Металісти? Вони в Києві з*явились раніше за панків (Едем, Тітанік). Хард-рок (познімати останній Рейнбоу) був звичайною забавкою в рок-клюбі на Більшовику. А потім ці хлопці (ВІА + хард-рок) виросли та стали писати аранжації галімим поп-зіркам.
Але все-таки воно було трохи не те, чим, НМД, має бути рок... Як музика і як спосіб проведення часу для локальної тусівки. Хоча певні позитивні риси в того движняка початку 90х теж були. Хоча б демократизм. На сейшен міг вилізти хто завгодно; якщо він вмів грати (або хоча б ставати в красиві пози), за півроку вже грав на стадіоні. Де шарові репетиційні точки в жеківських підвалах, де заводські клюби з стаціонарним апаратом хвірми Тесла і дешевою орендою? В центрі все здано під багаторівневий маркетинг...
2008.10.20 | Shooter
Re: тоді вже вточнити - український, масовий, чи рок
ziggy_freud пише:> Shooter пише:
> > > Shooter пише:
> > ? Ви про Лайв ін Брасселс? та то був лише ремікс.
>
> про лайв в київському Паляццо Спорто. Підчас виборчої кампанії - 2006. В хлопців зараз дуже різне життя, різні інтереси. Хотілося, щоб з них знову був бенд. Але ж навряд. І Віка Врадій - теж навряд. А шкода...
IMHO, якраз навпаки. Непотрібно воскрешати скелети. Світла пам'ять про них має набагато кращий смак.
> > Негарно співбесідників так круто під*обувати. Чи Ви справді думали, що для мене рок почався з Гадів та ВВ?
> >
> > Я веду мову про вітчизняний рок (масову модерну музику як пласт) - а це, погодьтеся, дещо інше.
>
> суто за формальними ознаками до рока можна віднести і Кобзу, і арт-роковий бенд Тищенка, і ще багато кого. Кобза була масовою, Тищенко класно вмів грати, але ж усьо то вторинно. Металісти? Вони в Києві з*явились раніше за панків (Едем, Тітанік). Хард-рок (познімати останній Рейнбоу) був звичайною забавкою в рок-клюбі на Більшовику. А потім ці хлопці (ВІА + хард-рок) виросли та стали писати аранжації галімим поп-зіркам.
>
> Але все-таки воно було трохи не те, чим, НМД, має бути рок... Як музика і як спосіб проведення часу для локальної тусівки. Хоча певні позитивні риси в того движняка початку 90х теж були. Хоча б демократизм. На сейшен міг вилізти хто завгодно; якщо він вмів грати (або хоча б ставати в красиві пози), за півроку вже грав на стадіоні. Де шарові репетиційні точки в жеківських підвалах, де заводські клюби з стаціонарним апаратом хвірми Тесла і дешевою орендою? В центрі все здано під багаторівневий маркетинг...
Я погоджуюся з більшістю Ваших тез
Єдине, з чим не погоджуюся - що Кобза чи Тищенко були масовим явищем (а ще були рання Смерічка, Арніка та Ватра з "доорівською" "Як я спала на с(ц)ені.... чи леґендарні Супервуйки ).
І що саме характерних рис "масової музики" це все почало набирати аж наприкінці 80-х.
P.S. Доречі, Гади також начіналі на вєлікомогучом...а потім зрозуміли, що в цьому закутку Земли то нах нікому не потрібно.
2008.10.20 | ziggy_freud
так, і ще порівняти популярність -мовних з -язичними
бенд з України, який співає російською, років 10 тому почав сприйматись як патологія. І культурна політика держави тут ні до чого. Реальний креол з Києва чи Одеси має знати одну з європейський мов. Інакше він сприймається як совок і пролітає.Більш-менш знають Карамазових завдяки їх важкій праці на розігріві в ДДТ. Але своїх прихильників в них одиниці. Грін Грей на розігріві в Лені Кравіца мало не стягли зі сцени. Єдине, на чому вони можуть заробити - якщо знову блок НеТак! піде на вибори.
Скільки збере в середньому райцентрі сольний концерт Океану Ельзи, а скільки - Карапузових чи ГрінГреїв? ;0)
Shooter пише:
> Єдине, з чим не погоджуюся - що Кобза чи Тищенко були масовим явищем (а ще були рання Смерічка, Арніка та Ватра з "доорівською" "Як я спала на с(ц)ені.... чи леґендарні Супервуйки ).
Тищенко - нє. А Кобза скоріше так. І перший в світі звукач на кобзі це десь поряд з культурним героїзмом. Просто рейтинги ВІА в Києві взагалі були невисокими. Ці три літери були майже жахалкою для місцевих фанів рока. А марно. Під назвою "рок" продавали майже те саме. Одні Зємлянє чого були варті ;-\