світовий рівень в укр. музиці, або музика світового рівня (/)
06/21/2009 | ziggy_freud
що, на думку панства, є правдиво світовим рівнем музики? Хто і де його проводить?
_________________
http://www.umka.com.ua/ukr/catalogue/minimal-other-sides/viktor-pushkar-serhiy-okhrimchuk-chomub-ini.html
Віктор Пушкар, Сергій Охрімчук. [chomub.ini].
Цей простір живе на рівні настільки вільних, непрямих асоціацій, що здається майже неможливим. Не виключено, що, слухаючи цю музику, Ви таки навчитеся танцювати архітектуру... Те, що робить зі звуком свого "заліза" Віктор Пушкар, формально можна віднести до електроакустичних експериментів – причому, він змішує одразу кілька основних напрямків цієї музики, не зупиняючись остаточно на жодному з них. Залишається, отже, вільним від чітких визначень. І те, зрештою, що робить зі звучанням своєї скрипки Сергій Охрімчук – визначити аж ніяк не легше. На якийсь час навіть забуваєш про його величезний досвід у царині фольклорної музики – і згадуєш натомість про найсвіжіші досліди нової імпровізаційної музики, наприклад, норвезьких експериментаторів різного ступеню поміркованості. Особливо, коли його скрипка вібрує, наче викривлений "примочками" голос електрогітари. Але трохи згодом розумієш, що без автентичної музики – і то не лише української – тут не обійшлося. Згадайте гру народних скрипалів-віртуозів – карпатських, скажімо, або британських – і уявіть, що буде, коли інтуїтивну техніку перевести у площину свідомого віддзеркалення, підкріпити глибокою, різнобічною освітою. Зокрема, й академічною. Втім, не уявляйте – краще послухайте цю платівку. Подібної музики не надто багато взагалі, якщо ж говорити про відчутну, ґрунтовну якість – то й поготів. Проект [chomub.ini] – це, безумовно, світовий рівень.
CD1
1. Mp3 Бактрійський верблюд [якого так хоче купити моя дружина]
2. Коротка подорож у моторному човні
3. Mp3 Чудова овечка для містера Стіва
4. Розмова з Фантастом про чахликів і невмираків
5. Mp3 Легке боксування
6. Спогад Полковника про ктулху
7. Mp3 Розмова з Невмираком про чахликів і фантастів
8. Mp3 Хлопчик, який розмовляв з метеликом
9. Райська страва
10. Mp3 Метелик, який розмовляв з дівчинкою
11. Спогад Ктулху про Полковника
12. Чудова сепулька для пана Станіслава
13. Коротка прогулянка на повітряній кулі
14. Ще одна думка стосовно клонування
15. Остання розмова Полковника з бактрійським верблюдом [так, з тим самим верблюдом]
_________________
http://www.umka.com.ua/ukr/catalogue/minimal-other-sides/viktor-pushkar-serhiy-okhrimchuk-chomub-ini.html
Віктор Пушкар, Сергій Охрімчук. [chomub.ini].
Цей простір живе на рівні настільки вільних, непрямих асоціацій, що здається майже неможливим. Не виключено, що, слухаючи цю музику, Ви таки навчитеся танцювати архітектуру... Те, що робить зі звуком свого "заліза" Віктор Пушкар, формально можна віднести до електроакустичних експериментів – причому, він змішує одразу кілька основних напрямків цієї музики, не зупиняючись остаточно на жодному з них. Залишається, отже, вільним від чітких визначень. І те, зрештою, що робить зі звучанням своєї скрипки Сергій Охрімчук – визначити аж ніяк не легше. На якийсь час навіть забуваєш про його величезний досвід у царині фольклорної музики – і згадуєш натомість про найсвіжіші досліди нової імпровізаційної музики, наприклад, норвезьких експериментаторів різного ступеню поміркованості. Особливо, коли його скрипка вібрує, наче викривлений "примочками" голос електрогітари. Але трохи згодом розумієш, що без автентичної музики – і то не лише української – тут не обійшлося. Згадайте гру народних скрипалів-віртуозів – карпатських, скажімо, або британських – і уявіть, що буде, коли інтуїтивну техніку перевести у площину свідомого віддзеркалення, підкріпити глибокою, різнобічною освітою. Зокрема, й академічною. Втім, не уявляйте – краще послухайте цю платівку. Подібної музики не надто багато взагалі, якщо ж говорити про відчутну, ґрунтовну якість – то й поготів. Проект [chomub.ini] – це, безумовно, світовий рівень.
CD1
1. Mp3 Бактрійський верблюд [якого так хоче купити моя дружина]
2. Коротка подорож у моторному човні
3. Mp3 Чудова овечка для містера Стіва
4. Розмова з Фантастом про чахликів і невмираків
5. Mp3 Легке боксування
6. Спогад Полковника про ктулху
7. Mp3 Розмова з Невмираком про чахликів і фантастів
8. Mp3 Хлопчик, який розмовляв з метеликом
9. Райська страва
10. Mp3 Метелик, який розмовляв з дівчинкою
11. Спогад Ктулху про Полковника
12. Чудова сепулька для пана Станіслава
13. Коротка прогулянка на повітряній кулі
14. Ще одна думка стосовно клонування
15. Остання розмова Полковника з бактрійським верблюдом [так, з тим самим верблюдом]
Відповіді
2009.06.21 | Shooter
Re: світовий рівень в укр. музиці, або музика світового рівня (/)
ziggy_freud пише:> що, на думку панства, є правдиво світовим рівнем музики? Хто і де його проводить?
Два фактори. Перший - "банальна техніка". В сєнсі, це необхідний фактор.
Достатнім (on top off необхідного) є ориґінальність звучання. І тут кто пєрвий вошол, тот популярність (та бабло) і накосив. Тому Бреґовіча знають всі, а групу тавваріщєй із всіх подібних балканських фоллоу-апів (в принципі, не гірших) - мало хто.
Тому то й найдалі з України в світ пробилися Гайдамаки (без розкрутки як в Руслани)...хоча й Кобзар їхній мені не нравицяя.
2009.06.21 | Пан Коцький
Гайдамаки
Shooter пише:> [...] Тому то й найдалі з України в світ пробилися Гайдамаки (без розкрутки як в Руслани)...хоча й Кобзар їхній мені не нравицяя.
Як на мене, то це не на рівні їхньої попередньої "Перверзії", але загалом незле...
2009.06.21 | Shooter
Re: Гайдамаки
Пан Коцький пише:> Shooter пише:
> > [...] Тому то й найдалі з України в світ пробилися Гайдамаки (без розкрутки як в Руслани)...хоча й Кобзар їхній мені не нравицяя.
> Як на мене, то це не на рівні їхньої попередньої "Перверзії", але загалом незле...
Та ну...як на мене, Перверзія поки-що був їхнім найвдалішим проектом...
а Кобзар - найневдалішим.
але це на мій смак, звісно
2009.06.22 | ziggy_freud
тоді за факторами.
Shooter пише:> Два фактори. Перший - "банальна техніка". В сєнсі, це необхідний фактор.
хіба що як необхідний вступний внесок. Знаю в Києві багатьох технічнішіх за них, але відомих хіба що тусівці. Нема правильної ідеології, щоб застосувати ту техніку.
> Достатнім (on top off необхідного) є ориґінальність звучання. І тут кто пєрвий вошол, тот популярність (та бабло) і накосив. Тому Бреґовіча знають всі, а групу тавваріщєй із всіх подібних балканських фоллоу-апів (в принципі, не гірших) - мало хто.
the Urge може знають не всі, але вони практично те саме робили років на 10 раніше. Особливо раджу лайв Fat Babies in the Mix
http://www.protorrent.com/view/id/151830/The+Urge.html
отже, до Гайдамаків я ставлюсь скоріше нейтрально; щоб сильно пертись чи лаятись - так нє...
> Тому то й найдалі з України в світ пробилися Гайдамаки (без розкрутки як в Руслани)...хоча й Кобзар їхній мені не нравицяя.
це скоріше питання світового рівня їх менеджмента. "Дикі танці" продавались по всій Європі, а наступні записи зовсім не пішли. Хоча менеджмент в Руслани був той самий. НМД, чи не в першу чергу винна дурна ідея пофарбуватись в блонду.
2009.06.22 | Shooter
Re: тоді за факторами.
ziggy_freud пише:> Shooter пише:
> > Два фактори. Перший - "банальна техніка". В сєнсі, це необхідний фактор.
>
> хіба що як необхідний вступний внесок. Знаю в Києві багатьох технічнішіх за них, але відомих хіба що тусівці. Нема правильної ідеології, щоб застосувати ту техніку.
Я повністю погоджуюся. Що техніка виконання, як я писав, є необхідним, але далеко не достатнім.
> > Достатнім (on top off необхідного) є ориґінальність звучання. І тут кто пєрвий вошол, тот популярність (та бабло) і накосив. Тому Бреґовіча знають всі, а групу тавваріщєй із всіх подібних балканських фоллоу-апів (в принципі, не гірших) - мало хто.
>
> the Urge може знають не всі, але вони практично те саме робили років на 10 раніше. Особливо раджу лайв Fat Babies in the Mix
> http://www.protorrent.com/view/id/151830/The+Urge.html
> отже, до Гайдамаків я ставлюсь скоріше нейтрально; щоб сильно пертись чи лаятись - так нє...
Гайдамаки - це далеко не тільки ска, і далеко не тільки "енергійна полька". Цим був Актус - який хоч і звучав "симпатичненько", перспектив "вийти за бугор" не мав. А от Гайдамаки, "підправивши" полько-ска концепт, таки це зробили.
> > Тому то й найдалі з України в світ пробилися Гайдамаки (без розкрутки як в Руслани)...хоча й Кобзар їхній мені не нравицяя.
>
> це скоріше питання світового рівня їх менеджмента. "Дикі танці" продавались по всій Європі, а наступні записи зовсім не пішли. Хоча менеджмент в Руслани був той самий. НМД, чи не в першу чергу винна дурна ідея пофарбуватись в блонду.
За нормальних умов навіть най-най менеджмент не годен втулити щось, що не має виконавського рівня та оригінальности, особливо якщо це не англомовне.
Дикі танці продавалися виключно через Євробачення, до того ніхто про Руслану в світі (Європі) нічого не знав. А подальшому прогресу завадили як посередній рівень (ну не має Руслана голосу для співу. як і оранжування є банальними. єдине, що трохи рятує - включення карпатської ритміки), так і посередня оригінальність цього виконавця.
****************
Щодо того, що могло би мати перспективи в світі з України - так це проекти з "автентичним співом та мелодикою". В ніш-маркеті - та ж Катруся з Соломатін бенд та почивші в Бозі Карпатіяни. В більш мейнстрімному - щось таке як Тартак+Гуляйгород-з-Кофеїном або ті ж Коралі Шури...
Ну і, звісно, хто (якісний та цікавий) перший заспіває якісною англійською - той значно підвищить свої шанси.
2009.06.22 | ziggy_freud
ніш насправді значно більше
найскоріш навіть я знаю не всіShooter пише:
> За нормальних умов навіть най-най менеджмент не годен втулити щось, що не має виконавського рівня та оригінальности, особливо якщо це не англомовне.
Посереднього англомовного продукту з серйозними продажами багато. З іншими -язичіями, а тим більш інструментальною музикою, потрібно стрибнути значно вище, аби помітили.
> Щодо того, що могло би мати перспективи в світі з України - так це проекти з "автентичним співом та мелодикою". В ніш-маркеті - та ж Катруся з Соломатін бенд та почивші в Бозі Карпатіяни. В більш мейнстрімному - щось таке як Тартак+Гуляйгород-з-Кофеїном або ті ж Коралі Шури...
я би заперечив. Практично ті самі люди, що й Карпатіяни у вигляді Хореї Козацької значно цікавіші і перспективніші в плані просування в світ. А різниця одна - замість клюбної припопсованості правдиві реконструкції старої музики.
Катруся з Соломатін бендом то все-таки скоріше на поп-джазову аудиторію, ніж на любителів народності. Тартак + Гуляйгород класний, але дуже нерівний; що там вийшло після ін*єкції кофеїнового поп-джазу, поки не слухав, та поцікавлюсь.
> Ну і, звісно, хто (якісний та цікавий) перший заспіває якісною англійською - той значно підвищить свої шанси.
100%
2009.06.23 | Shooter
Бєз базара :)
ziggy_freud пише:> найскоріш навіть я знаю не всі
>
> Shooter пише:
> > За нормальних умов навіть най-най менеджмент не годен втулити щось, що не має виконавського рівня та оригінальности, особливо якщо це не англомовне.
>
> Посереднього англомовного продукту з серйозними продажами багато.
Я думав, ми на туфту не звертаєм уваги
> З іншими -язичіями, а тим більш інструментальною музикою, потрібно стрибнути значно вище, аби помітили.
Так.
> > Щодо того, що могло би мати перспективи в світі з України - так це проекти з "автентичним співом та мелодикою". В ніш-маркеті - та ж Катруся з Соломатін бенд та почивші в Бозі Карпатіяни. В більш мейнстрімному - щось таке як Тартак+Гуляйгород-з-Кофеїном або ті ж Коралі Шури...
>
> я би заперечив. Практично ті самі люди, що й Карпатіяни у вигляді Хореї Козацької значно цікавіші і перспективніші в плані просування в світ. А різниця одна - замість клюбної припопсованості правдиві реконструкції старої музики.
Гм...не бачив я в Карпатіянах припопсованості Але не перечу щодо Хореї Козацької
> Катруся з Соломатін бендом то все-таки скоріше на поп-джазову аудиторію, ніж на любителів народності.
Так. Але завиває вона в пост-укрфолк стилі, без сумніву.
> Тартак + Гуляйгород класний, але дуже нерівний; що там вийшло після ін*єкції кофеїнового поп-джазу, поки не слухав, та поцікавлюсь.
М'якше.
2009.06.21 | Сергій Кабуд
а з ким в музиці ви вважаєте себе близькими як музіканти?
тiпа в якому контексті ці записи?2009.06.22 | ziggy_freud
гарне питання щодо контексту (ред.)
в Києві контекст для [chomub.ini] є хіба що умовний. Певний інтерес до цих цікавих дослідів спостерігається в джазовій і академічній тусівці.Якщо орієнтуватись виключно на київський контекст, музиканту краще вміти багато каверів і дружити з власниками дорогих кабаків. Хоча цього року корпоративів буде менше, і ціни на них вже не ті, що минулого
Якщо в світовому маштабі, ця штука теж виявляється еклектичною. Ембієнт + імпровізаційна музика + вплив бароко. Як включити форматування прожекту, він напевне зсунеться або до радикальнішої електроніки, або до старого доброго фрі-джазу.
деякі конкретні імена "близьких" отут в френдлісті.
http://www.myspace.com/viktorpushkar
2009.06.22 | Сергій Кабуд
а ви не пробували додати звичайний ГРУВ
щоб воно отримало непоборну привабливість, стало гіпнотично діяти на слухачаякий поступово піднімається і починає танцювати))
я звик в штатах до того що добра музіка не існує без груву
це фактично африканська традиція яка сформувала всю музіку 20го ст до тої чи іншої міри
ваші записи, ті частини які доступні, нажалє не містятє особливо груву((
тому слухати їй не дуже пре незважаючи на їй цікавість і класність
просто треба додати елементи ритму і басу. імхо.
2009.06.22 | ziggy_freud
якщо додавати грув, то вже незвичайний
музики з рівними лупами або бітбоксом скільки завгодно. Якби (Пушкар + Охрімчук) мріяли грати на танцях, вони б вже давно мали цю роботу. Без особливих заморочок з композицією.Сергій Кабуд пише:
> це фактично африканська традиція яка сформувала всю музіку 20го ст до тої чи іншої міри
для того потрібен грамотний живий фанкі драммер.
> просто треба додати елементи ритму і басу. імхо.
ну не в кожну страву кладуть 100г цукру. Є київський торт, а є телячий стейк.
2009.06.22 | Сергій Кабуд
якби гарного музону було скіки завгодно не було б галімо
з цим в Україні.Нема такого. Комерційна музіка RIAA и великих лейблів не рахується бо вона не пре.
в Украіні взагалі нормалєної музіки нерма і в ефірі
хіба що вночі на кісс фм
шо Пан слуха доречі?
2009.06.22 | Сергій Кабуд
зараз Кісс ФМ КИЇВ просто чарівний музон транслує
http://91.202.72.22:8000/kiss-fm-128.m3u2009.07.02 | ziggy_freud
що пан слуха:
якщо брати тільки слухання вдома - в гостях - навушники в дорозі то переважно CD. Іноді mp3 з сітки, іноді, дуже рідко, навіть касети. З локального радіо - іноді джаз на Ері. Локальні програми з електронікою як на мене надто "танцювальні". В лапках, бо правдиво під танцювальні штуки піпл танцює, а не лузгає сємкі.якщо за жанрами: рання європейська, етно, джаз, рок, електроніка, іноді авангард.
Що таке дабстеп я знаю, а що таке ембієнт і даб я мабуть взагалі знав одним з перших в Києві . Транс в Києві почали грати в середині 90-х, і покійного Товстолузького а.к.а. Ігуана я теж трохи знав...
Хаус, техно та вправи з одним генератором шуму музикою не вважаю...
2009.07.02 | Сергій Кабуд
а яку музіку? формат запису- то вже ясно шо ))
ziggy_freud пише:> якщо брати тільки слухання вдома - в гостях - навушники в дорозі то переважно CD. Іноді mp3 з сітки, іноді, дуже рідко, навіть касети.
Ну ясно.
З локального радіо - іноді джаз на Ері. Локальні програми з електронікою як на мене надто "танцювальні". В лапках, бо правдиво під танцювальні штуки піпл танцює, а не лузгає сємкі.
згоден, так і є.
>
> якщо за жанрами: рання європейська, етно, джаз, рок, електроніка, іноді авангард.
>
> Що таке дабстеп я знаю, а що таке ембієнт і даб я мабуть взагалі знав одним з перших в Києві . Транс в Києві почали грати в середині 90-х, і покійного Товстолузького а.к.а. Ігуана я теж трохи знав...
транс якось завжди заманював людей без вищої))) освіти, мабуть 'вайб' примитивний
>
> Хаус, техно та вправи з одним генератором шуму музикою не вважаю...
а насправді це техно це єдине шо ще розвиваєтєся
а хаусом це тіпа техно з вокалом)
--------------------
В плани обміну моє поки що улюблене:
1.Даб, найкращій з ДУЖЕ крутим смаком підібране, можна замовляти пісні.
http://radio.rightonscales.com/
струм: http://rightonscales.com/web/radio/ros.asx
2.http://deepmix.ru/
мінімальне техно, дуже класний смак
струм
http://deepmix.ru/deepmix128.pls
3.house, теж концептуалєна станція- діджеі з різних краін.
http://house-radio.com/
але музіка лекга, втім різна
4.http://basicchannel.com/
грає музон
http://www.myspace.com/basicchannel
всі їх релізи. все що є. Доречі все є на soulseek думаю і на торентах тіпа 'Бейсік ченел каталог'