Українському кіно не вистачає совісті глядачів
10/28/2009 | Владімір Лєрт
«Майдан-Інформ» продовжує знайомити глядачів з учасником конкурсної програми МКФ «Молодість». У нас в гостях побував режисер фільму «Відторгнення» Владімір Лєрт.
Владімір Лєрт народився 12 червня 1979 року в Ризі. У дитинстві Владімір кожні вихідні проводив у кінотеатрі і ще тоді вирішив пов’язати своє життя з кінематографом.
Після розпаду СРСР Владімір з родиною переїздить до США в місто Денвер. В Колорадо він працює де доведеться – миє посуд в ресторанах, розвозить автодеталі тощо. У 2001 році він вирішує здійснити свою давню мрію, залишає родину і переїздить до Каліфорнії, де вступає одразу до двох навчальних закладів – Голівудської кіно школи Brooks Institute і школи акторської майстерності International Actors School в Лос-Анджелесі.
Свою кар’єру в кіноіндустрії Лєрт починає як помічник продюсера та одночасно знімається актором другого плану на зйомках багатьох відомих голлівудських фільмів.
В серпні 2006 року Владіміра Лєрта запросили до України зняти серію рекламних роликів. Після закінчення зйомок молодий режисер задумує кіно і вирішує залишитись в Києві.
Відторгнення
Ottorzheniye
Україна , 2009, 90'
Одного ранку Андрій Лупцов не впізнає свого життя. Колись жваве місто стало безлюдним. Небо – отруйно-зеленим. Речі, залишені в поспіху, покинуті транспортні засоби, колони військової техніки і перелякані перехожі були у світі, який постав перед ним. Все змінилося. Куди піти, якщо колись знайомий світ стає все більш заплутаним щосекунди? У пошуках відповідей Андрій вирушає в подорож зі своїм сусідом Іваном. Дорогою він зустрічає безтямну балерину Беллу, і турбота про неї починає відволікати його від того, що відбувається. Чи врятує Андрія любов до Белли? Фільм ОТТОРЖЕНИЕ – драма-фантасмагорія про дивовижне кохання в дуже незвичайних обставинах.
vesno: Расскажите о музыке к фильму.
Владімір Лєрт: Музику до фільму написав композитор Юрій Гром. Це красива симфонічна жива музика, яка озвучує весь фільм, включно з кожним поглядом, кожним поворотом і допомагає краще розповісти емоційну частину історії. На жаль, у наш час це дуже рідко практикується у кіно. Переважно люди пишуть готові треки, які постскриптум накладають на кіно. У нас все було навпаки - був монітор. На моніторі я і композитор дивимось сцену, а потім в живому режимі озвучуємо її у настрої, який відповідає емоції цього кадру
vesno: Где удалось найти деньги на фильм?
Владімір Лєрт: У друзів, які стали продюсерами цього фільму. Їх було двоє - Андрій Савенко і Євген Духович. Цей фільм повністю незалежний і знімався без фінансової підтримки держави.
Ольга: Правда ли, что Бабкин снимался? И как с ним работалось?
Владімір Лєрт: Звичайно правда. Сергій Бабкін зіграв головну роль у цьому фільмі. Ви можете подивитись трейлер до фільму на youtube. Сергій Бабкін перш за все актор. а потім уже музикант. Принаймні це те, що він про себе сам думає. Його часто порівнюють з Владіміром Висоцкім, оскільки так само як і Висоцкого його теж важко назвати лише музикантом.
Працювати з Сергієм Бабкіним було дуже цікаво. Особисто я вважаю, що у нього велике акторське майбутнє. Так вважаю не лише я, але і його партнер по фільму Богдан Ступка.
Катя: Что общего находите между рекламой, видеоклипом и фильмом?
Владімір Лєрт: Лише те, що всі вони пов'язані з візуальним сприйняттям рухомих картинок. На цьому мабуть все. Професії кліпмейкера, кінорежисера чи рекламного режисера є настільки ж різними, наскільки, як наприклад, лікар дантист, психолог та окуліст, їх всіх об'єднує медицина, але спеціалізація різна.
Ольга Веснянка: Запрошення. 26 жовтня о 14.30 в залі Сінематека кінотеатру Київ відбудеться прес-конференція, присвячена перспективам спільного з Європою кіновиробництва. Захід організовує фестиваль Молодість та Рада Європи. Впевнена, Вам буде цікаво.
Владімір Лєрт: Обов'язково прийду. Дуже цікаво.
Таня: Кино из Латвии? Расскажите, какие фильмы из Латвии Вам известны? Какая там сейчас ситуация с кино?
Владімір Лєрт: Мій дуже близький друг Мікс Озалінч недавно зняв картину - кінокомедію - під назвою "Мені потрібна твоя дівчина". Наскільки мені відомо - це єдиний фільм, який був знятий за останні три-чотири роки в Латвії. Робіть висновки самі. Про інші мені невідомо, але якісь короткометражні і документальні фільми знімаються незалежними кінематографістами. Якщо за підтримки держави - то це заполітизоване кіно. Крім того, Латвія відмовила мені у громадянстві, хоча я там народився. Я не розумію, як так трапилось, але не лише мене, а і багатьом іншим людям відмовили у громадянстві і назвали нас окупантами. Тепер я мрію про українське громадянство і сподіваюсь, що мені його колись дадуть.
Остап: Чи достатньо на Вашу думку українські ЗМІ висвітлюють те, що відбувається в українському кінематографі?
Владімір Лєрт: Я думаю, що недостатньо відбувається для того, щоб ЗМІ могли нормально висвітлювати. Не ображайтесь, але висвітлювати де і який молодий студент зняв свою дипломну роботу часто нудно і нецікаво.
Остап: Чи займаєтесь Ви ко-продакшином?
Владімір Лєрт: Залежить від пропозиції.
Мар'яна: Чи правда що за цим своїм фільмом Ви зняли відеокліп для "Бумбокс" на пісню "Наодинці"? Чи можна його знайти в інтернеті?
Владімір Лєрт: Так, це правда. Кліп з'явиться в інтернеті лише після того, як з'явиться на телебаченні. Це наша спільна творча робота з "Бумбокс-фемілі". Я не впевнений, але наскільки я чув, кліп з'явиться в ефірі приблизно у грудні.
Мар'яна: Чи є вже задумки для нового фільму?
Владімір Лєрт: Є декілька. Це романтична комедія і можливо навіть фантастична комедія. Зараз ідеї у розробці.
Мар'яна: Чого очікуєте від цьогорічної "Молодості"?
Владімір Лєрт: Того, що картина сподобається глядачам. Знайомства з цікавими людьми у своїй професії, артистами і режисерами з інших країн, обміну досвідом, ідеями. Відвідування різноманітних майстер-класів. Подивитись на талановиті роботи інших моїх колег.
Остап: Чого не вистачає сучасному українському кінематографу?
Владімір Лєрт: Сучасному українському кінематографу не вистачає розуміння нації, того, що якщо завтра театр стане безкоштовним, через місяць артисти помруть з голоду. А саме це зараз відбувається з українським кінематографом. Більшість населення не любить платити за кіно, а скачує його безкоштовно з інтернету, або платить піратам, при цьому крадучи у своїх улюблених артистів. Відповідно українському кіно не вистачає совісті глядачів.
Остап: Як з'явилась ідея фільму "Відторгнення"? Звідки така назва?
Владімір Лєрт: На ідею мене надихнуло одне з оповідань Андрєя Саломатова. Його оповідання стало базою для написання сценарію. Назва "Відторгнення" стане зрозумілою лише після того, як Ви подивитись фільм.
Остап: Хто ще брав участь у зйомка?
Владімір Лєрт: Брало участь величезна кількість людей. Їх всіх можна буде побачити у титрах до фільму. Я їм дуже вдячний за те, що вони змогли зробити це кіно. Без цієї армії молодих професіоналів, це кіно було б неможливим.
Дякую вам дуже за те, що проявили цікавість до нашого фільму "Відторгнення" і до фестивалю "Молодість", поважайте себе і нас, купуйте ліцензійну продукцію і обов'язково приходьте на перегляд.
Онлайн-конференцію провела Олена Весел
Відповіді
2009.10.28 | kotygoroshko
долбойоб
Владімір Лєрт пише:> Сучасному українському кінематографу не вистачає розуміння нації, того, що якщо завтра театр стане безкоштовним, через місяць артисти помруть з голоду. А саме це зараз відбувається з українським кінематографом. Більшість населення не любить платити за кіно, а скачує його безкоштовно з інтернету, або платить піратам, при цьому крадучи у своїх улюблених артистів. Відповідно українському кіно не вистачає совісті глядачів.
в Росії виробництво фільмів частково або повністю фінансує держава
в Україні держава фінансує тільки виробництво телекомунікаційного супутника за мільярд долларів і газ по 500 долларів Газпрому
2009.10.28 | kabud
долбойоб це соціалістичний жлоб kotygoroshko
якому держава і сраку підтираєсаме тому воно довго не проживе
2009.10.28 | kotygoroshko
ПНХ, прокладка гігієнічна емігрантська
2009.10.28 | kabud
я думав ти жлоб а ти жлобіха ну тоді тобі все можна
але незабаром ти помреш бо брудні руки сунеш собі між ногамиа тобі ще нар4оджувати
чи вже клімакс, тетя?
2009.10.31 | kotygoroshko
кабєль, ти там на харчах емігрантських останні краплі розуму і ф
антазії втратив?тебе там що, карають анально за недостатньо чисто вилизані унітази?
2009.10.28 | Олена Весел
Re: долбойоб
kotygoroshko пише:>
>
> в Росії виробництво фільмів частково або повністю фінансує держава
в Росії вже другий рік поспіль держава не виділила ні копійки на виробництво фільмів. зараз дознімали те, на що кошти були виділені раніше - що робити тепер кінематографісти не знають і плакались ще півроку тому українським журналістам що така у них біда - оце кілька проектів лишилось і всьо.
>
> в Україні держава фінансує тільки виробництво телекомунікаційного супутника за мільярд долларів і газ по 500 долларів Газпрому
неправда. Мінкульт виділив хоч і невелекі але гроші на "Молодість", крім того, не у повному обсязі, але потрошку фінансується виробництво перших фільмів для молодих кінематографістів - фільм Віталія Потруха "Закон", який минулого року був заявлений на "Молодості" у короткометражній програмі фінансувався за рахунок Мінкульту і отримав приз у Москві, але нічого не отримав у Києві. Цього року за гроші в "Українській панорамі" представлено також декілька фільмів, які знімались коштом держави - інша справа, що режисери у нас в онлайнах говорили про непрозорість тендерів і не зрозумілість вибору, затягування з виплатами, те, що їм рахунків не показували, які вони підписували - то таке. Щоб не бути голослівною - один з попередніх онлайнів - Ольги Самолевської - вона зняла фільм "Земляни" за рахунок держави. І фільми за гроші держави вони таки знімають досі. Інша справа які ці фільми і чи буде бажання їх потім дивитись в принципі. Хоча деякі є і дуже вдалі. Є ще таке поняття як ко-продакшн - це коли фільм фінансують представники кількох країн. Цього року Україна нарешті ратифікувала конвенцію з цього питання - про прес-конференцію з цього приводу, яка відбувалась 26 жовтня, можна почитати у нас в новинах. Він передбачає фінансову підтримку кінопроекту з боку представників різних країн і фільм відповідно знімається в одній країні, актори можуть бути представниками іншої тощо. Досі Україна практикувала такий досвід виключно з боку держави, зараз молодьож наша хоче залучати приватних інвесторів - щоб не треба було вибирати з кількох запропонованих Мінкультом сюжетів, а знімати щось що буде їм подобатись і зможе привернути глядачів до кінотеатрів, створити ринок і ринкові умови, щоб люди хотіли ходити в кінотеатри, навіть платити гроші, а не качати з інтернету фільми, бо це все-таки далеко не одне і те ж. І Лєрту якраз вдалось не лише залучити приватних інвесторів, але і зібрати аншлаг у кінотеатрі "Київ".
2009.10.28 | kabud
мінкульт існує лише в советских республіках
це ганебне явище феодалізмуа кіна зроблені в Расіі я не дивлюся років 7 ЖОДНОГО
і всім раджу не дивитися
2009.10.31 | kotygoroshko
кабєль, це твоя приватна справа
kabud пише:> а кіна зроблені в Расіі я не дивлюся років 7 ЖОДНОГО
> і всім раджу не дивитися
хто тебе питав про пораду?
2009.10.31 | kotygoroshko
давайте говорити за останні 18 років - років незалежності
Олена Весел пише:> в Росії вже другий рік поспіль держава не виділила ні копійки на виробництво фільмів.
а як було 16 років від розпаду Союзу до останніх двох років?
в Україні з*явився замкнутий цикл кіновиробництва?
2009.10.28 | ziggy_freud
панове, тримайте си в руках. Ви на форумі культура,
%ля.фільмів пана режисера поки не бачив. Але згоден, що без повноцінного прокату та продажу ліцензійних дисків кіна не буде. Шарова закачка воно канєшна добре. Там, де нема іншого засобу подивитись...
(+) і підхід до створення авторських саундтреків скоріше правильний. Бо в більшості відомих мені бюджетних кін, і навіть в деяких досить дорогих є тільки "озвучка" на рівні прибитих мішком з-за рогу випускників звукорежисури Ка-Ка.
2009.10.28 | kotygoroshko
ок
%ля.2009.10.28 | kabud
ти тєотінька а ніяка не %ля
до %ля такій як ти не дожити , бо радіація проїсть матку2009.10.31 | kotygoroshko
кабєль, ти лижи там гарно унітази і не бухти
kabud пише:> ти тєотінька а ніяка не %ля до %ля такій як ти не дожити , бо радіація проїсть матку
ти ба як плющить від дешевої мериканської наркоти!
2009.10.28 | kabud
методи 20 століття - це централізована пропаганда
тому всі ці кіностудіі мають зникнутияк і телебачення і кінотеатри
разом з ними вимруть жлоби і жлобіхі тіпа тоі яка тут наваляла кучу,
бо ім буде нудно не ходити туди,де ім мізки промивають
нічого хорошого в кінематографі, як це вам показували в колективних мізкомивках немає
нащо це потрібно: воно нудне, шкідливе для Душі і нецікаве
Саме тому жлобів і ковбасить і вони піщать:
де хазяін шоб мене бив і примушував шось робити
а ті хто звикли підсмоктувати з ДЕРЖАВНИХ коштів
ще й подпіскують: ДАЙТЕ МЕНІ МОІ ГРОШІ НА МОЮ БЕЗДАРНУ "творчість"
А кому воно все потрібно: нікому крім розумово неповноцінних
2009.10.28 | Олена Весел
Мушу Вас засмутити
за прогнозами експертів ближчим часом смертей медій крім телеграфу не передбачається. бо є фанати марок і листівок і писання листів від руки. а кіно не помре - так само як не померли друковані книги, театр, радіо, телебачення, газети і журнали. і навіть інтернет його не уб'є.2009.10.28 | kabud
навпаки це тішить але важко повірити
Олена Весел пише: > за прогнозами експертів о ці пронирливі створіння))) екс - перти, еск- майори)) хай вони і ходять в ці сукомолські зали для колективної мізкомивки. краще от так час проводити > ближчим часом смертей медій крім телеграфу не передбачається. я в кінотеатр не ходжу роками. Для мене воно давно напівживе. вже років 10 маю можливість дивитися кіно вдома, на проекторі. І не з жлобами, які лузгають насіння і пердять у залі- а в ТОМУ ТОВАРИСТВІ, яке запрошу сам. Останні 5 років маю і телевізор високої рeзолюції. Порівнював, якість на ньому помітно краща за якість в мултіплексі-кінотеатрі. Дадати до того нормальне 5 канальне аудіо, яке мені коштувало аж 260 баксів. бо є фанати марок і листівок і писання листів від руки. є всякі збоченці))) а кіно не помре - так само як не померли друковані книги, театр, радіо, телебачення, газети і журнали. і навіть інтернет його не уб'є. ВЖЕ. просто ще не всі наччилися читанню через пошук, коли з книги вичитуєш ЛИШЕ ТЕ ЩО ВАРТО ТАМ ЧИТАТИ а не те, про шо маркс писав енгелсу: ЗРОБИМО КАПІТАЛ товстим шоб ідіоти думали шо воно КРУТЕ2009.10.29 | Олена Весел
ну якщо П'єт Беккер совєтський майор...
ггг... який розказує про переваги інтернету і нових медій...щодо того, що Ви не ходите до кінотеатру, то перепрошую, але це Ви і особисто Ви, відмовились від одного медіа на користь іншого, від одного формату (повний метр ігровий) на користь іншого (короткометражка документалка наприклад яку до речі можна викласти і на ю-тьюб), але це зовсім не значить, що саме так мають зробити і всі інші. є люди, які досі ходять в театри і кінотеатри і читають газети. вони так само качають з інтернету фільму і проглядають там новини, слухають радіо і ще багато чого роблять - але поява нового медіа і вміння ним користуватись не означає повну відмову від інших видів медій. люди дуже рідко насправді відмовляються повністю від чогось на користь іншого. у переважній більшості випадків вони використовують всі медіа, просто одним надають більше переваги, іншим менше.
2009.10.29 | kabud
Ви складаєте картину світу по навязаних брендах П'єт Беккер
чи якісь іншіа Ви спробуйте
ПРОСТО ЖИТИ В СВОЄ ЗАДОВОЛЕННЯ
Олена Весел пише:
> ггг... який розказує про переваги інтернету і нових медій...
>
> щодо того, що Ви не ходите до кінотеатру, то перепрошую, але це Ви і особисто Ви, відмовились від одного медіа на користь іншого,
це суттєво більше.
До кінотеатра треба ще дійти чи доіхати, а там в ЙОМУ пердять і лузгають попкорн і темно і нема зручного дівану
Ви якщо не будете себе дурити ВИЗНАЄТЕ що ходите туди не через те що там КІНО а ПОТУСУВАТИ
Моя пропозиція:
тусуйте де ТУСУВАТИ КРАЩЕ, де можна на людей дивитися і з ними розмовляти а не на екран де муть
від одного формату (повний метр ігровий) на користь іншого (короткометражка документалка наприклад яку до речі можна викласти і на ю-тьюб),
дивіться от де мій кінотеатр, з любим кіном НА МІЙ а не бариги який володіє студією чи мережею мультіплексів ВИБІР:
http://www.mininova.org/cat/4
Show all torrents in category "Movies" (348196 torrents)
там в форматі високоі резолюціі вже тисячі кін
і окремо телевізійні шоу
http://www.mininova.org/cat/8
Show all torrents in category "TV Shows" (202799 torrents)
Доречі ПОРНА там немає зовсім. Що само по собі плюс.
----------
А всєого кінчиків от скільки
allmovie.com Coverage Statistics as of - 10/28/2009
Category
Database Entries
Films 416,341
з http://allmovie.com/about/coverage
але це зовсім не значить, що саме так мають зробити і всі інші.
Саме так, - кожен обирає собі САМ. І саме тому МІНКУЛЬТ треба спалити а гроші роздати дітям.
Нарцистичних митців і миткінь треба відправити додому))
є люди, які досі ходять в театри і кінотеатри і читають газети.
Так, це є, але можна на папері роздрукувати газету з прінтера теж.
БУло б що читати в ній)))
вони так само качають з інтернету фільму і проглядають там новини, слухають радіо і ще багато чого роблять - але поява нового медіа і вміння ним користуватись не означає повну відмову від інших видів медій.
16 мілімітрові проектори
відеомагнЄтохвони
4доріжкові касети
касетні магнітольки
воно все.. тютю
Місяць тому на смітнику опинилася моя колекція з сотні три VHS касет з кінами
Бо МІСЦЕ ЗАЙМАЄ. І якість 240 строчок ровно в 4 рази менєша ніж на теліку: 1080 строчок
люди дуже рідко насправді відмовляються повністю від чогось на користь іншого.
Кожному своє.
у переважній більшості випадків вони використовують всі медіа, просто одним надають більше переваги, іншим менше.
МОже й так, в мене нема часу на неякісне. Не встигаю подивитися і почитати якісне навітє на шедеври не вистачає часу
Розумієте пані Олено:
вони вам кажутє що йдеться про копірайт
чи там 'мистецтво'
а йдетєся про ВАШ ЧАС, щоб ви дивилися в ЇХНЄ а не сама вирішувала як і що Вам потрібно
тут абсолютно інша ситуація, треба просто ЗВІЛЬНИТИ САМУ СЕБЕ
2009.10.29 | Олена Весел
А можна Ви не будете давати мені порад
де, як і з ким мені свій час проводити? Ви кажете вони нав'язують мені копірайт? Насправді вони НЕ ЗМУШУЮТЬ мене купувати свої диски чи квитки на свої фільми, ба навіть не радять чи не не радять щось робити. Вони залишають за мною право вибору бути там де Я хочу і займатись тим, чим Я, а не вони, чи Ви хочете. Хоч тусуватись у компанії, яка у темній залі жує попкорн, п'є колу і що там ще по Вашому робить? Вони говорять те, що думають і дають мені можливість з ними не погоджуватись і думати так як я хочу і робити свій власний вибір. А Ви вимагаєте, щоб я відмовилась від кінематографу, бо він Вам не подобається... це от знаєте такий справжній приклад демократичної поведінки дякую2009.10.29 | kabud
ви тут фігура абстрактна і ви це добре розумієте
отже не придурюйтесяОлена Весел пише:
> де, як і з ким мені свій час проводити?
я вас не знаю і ніколи не побачу)))
Ви кажете вони нав'язують мені копірайт?
Йдется про систему де ВИ оплачуєте життя ІНШИХ долбайобів.
Насправді вони НЕ ЗМУШУЮТЬ мене купувати свої диски чи квитки на свої фільми, ба навіть не радять чи не не радять щось робити.
вас ставлять в ситуацію коли в вас нема вибору, вас ЗОМБУЮТЬ
Вони залишають за мною право вибору бути там де Я хочу і займатись тим, чим Я, а не вони, чи Ви хочете.
Але ви обираєте йти до мізкомивних залів, мабуть що в культурі є вмонтованінмеханізми МОТИВУЮЧІ вас про які ви не знаєте
Хоч тусуватись у компанії, яка у темній залі жує попкорн, п'є колу і що там ще по Вашому робить?
Як що: пердять и воняють, хіба ви не знаєте))) І вони не знайомі а простро вуличне бидло
Вони говорять те, що думають і дають мені можливість з ними не погоджуватись і думати так як я хочу і робити свій власний вибір. А Ви вимагаєте, щоб я відмовилась від кінематографу, бо він Вам не подобається... це от знаєте такий справжній приклад демократичної поведінки дякую
демократичне не може існувати якщо ви не знаєте людей особисто
концепція демократії створена була в грецких містах де кожен знав кожного
в інших умовах демократія НЕ ПРАЦЮЄ
2009.10.29 | Олена Весел
Re: ви тут фігура абстрактна і ви це добре розумієте
kabud пише:> отже не придурюйтеся
можна уточнити, тобто Ви намагаєтесь своє ставлення до кінематографу нав'язати ВСІМ????
>
> Олена Весел пише:
>
> Ви кажете вони нав'язують мені копірайт?
>
> Йдется про систему де ВИ оплачуєте життя ІНШИХ долбайобів.
Ні. Йдеться про те, що це моє діло - купувати чи не купувати, дивитись чи не дивитись, ходити чи не ходити.
>
>
>
>
> Насправді вони НЕ ЗМУШУЮТЬ мене купувати свої диски чи квитки на свої фільми, ба навіть не радять чи не не радять щось робити.
>
>
> вас ставлять в ситуацію коли в вас нема вибору, вас ЗОМБУЮТЬ
перепрошую але хто мене зомбує? якщо мені не сподобається трейлер фільму я просто не піду в кіно і його не куплю на диску, а трейлери зараз безкоштовно можна переглянути - які проблеми?
>
>
>
> Вони залишають за мною право вибору бути там де Я хочу і займатись тим, чим Я, а не вони, чи Ви хочете.
>
> Але ви обираєте йти до мізкомивних залів, мабуть що в культурі є вмонтованінмеханізми МОТИВУЮЧІ вас про які ви не знаєте
о кокіх ужосах ви хараварітє на ночь хлядя... навіть якщо і так - то це моє діло куди подіти мої гроші. я можу на них накупити свічок або віддати просто жебрачці, або піти в кіно, або поїсти. або купити диск. це моя особиста справа на що мені витрачати мої заощадження і мій час. якщо я хочу отримати задоволення від перегляду фільму на широкому екрані чого я маю собі у цьому відмовляти?
>
>
>
> Хоч тусуватись у компанії, яка у темній залі жує попкорн, п'є колу і що там ще по Вашому робить?
> Як що: пердять и воняють, хіба ви не знаєте))) І вони не знайомі а простро вуличне бидло
ну то й що? якщо Вам там не подобається, то це обов'язково має не подобатись іншим? я Вам секрет великий відкрию, люди - різні (!). і людям подобається, Ви не повірите, різні речі. Дружина Стравінського, яка любила всілякі яскраві барви, по переїзді до будиночка заміського Коко Шанель, де все було вишукано оформлено у два кольори - чорний і білий, пам'ятаєте, запитала у неї - Вам що не подобається колір? І у відповідь почула - подобається, якщо він чорний. Так от люди настільки різні, що їм, Ви можете мені звичайно не вірити і далі, можуть подобатись різні речі. одним кіно не подобається як вам, і їх та публіка турбує, і взагалі публіка турбує, а хтось може просто абстрагуватись і отримати задоволення від фільму. чому одні мають нав'язувати свою думку іншим. Вас же не змушують як у радянські часи купувати квитки у профсоюзі? не подобається, то просто не ідіть але і не заважайте іншим ходити, якщо їм подобається
>
>
>
> Вони говорять те, що думають і дають мені можливість з ними не погоджуватись і думати так як я хочу і робити свій власний вибір. А Ви вимагаєте, щоб я відмовилась від кінематографу, бо він Вам не подобається... це от знаєте такий справжній приклад демократичної поведінки дякую
>
>
> демократичне не може існувати якщо ви не знаєте людей особисто
>
> концепція демократії створена була в грецких містах де кожен знав кожного
>
> в інших умовах демократія НЕ ПРАЦЮЄ
Ви хочете сказати, що Ви знаєте всіх мешканців США? Чи що там нема демократії?
2009.10.29 | kabud
те про що я намагаюся викласти є мій особистий досвід і масова
тенденція цивілізаціїтакож якби МЕНІ хтось ІНШИЙ пояснив це РАНІШЕ
я би був вдячний
дещо мені пояснювали , було, але я не чув. Бо тупий був. Коли тендеції стали всеохоплюючі- мене вони 'притиснули до стінки'
і я згадав пояснення про 'концтабір культури' як зомбування загалу тими, в кого є прямі канали у Засобах Масової Зомбації.
Дуже непоганий в штатах інститут бібліотек. МОжна на дурняк читати, слухати і дивитися все. За деякими винятками про яки окремо.
проциутую от це
Олена Весел пише:
> kabud пише:
> > отже не придурюйтеся
>
> можна уточнити, тобто Ви намагаєтесь своє ставлення до кінематографу нав'язати ВСІМ????
Це не ставлення це факти. 500 тисяч кін плюс 200тисяч телесеріалів.
На 40 років вистачить. Можна не знімати нічого))) Такі от справи.
>
> Ні. Йдеться про те, що це моє діло - купувати чи не купувати, дивитись чи не дивитись, ходити чи не ходити
ВИ смієтеся мабуть: хіба я на вас наручники вдагаю і не даю віддати гроші за кіно?
> >
> >
> >
> >
> > Насправді вони НЕ ЗМУШУЮТЬ мене купувати свої диски чи квитки на свої фільми, ба навіть не радять чи не не радять щось робити.
> >
> >
Сенсу витрачати гроші на третьосортні розваги просто нема.
> > вас ставлять в ситуацію коли в вас нема вибору, вас ЗОМБУЮТЬ
>
> перепрошую але хто мене зомбує? якщо мені не сподобається трейлер фільму я просто не піду в кіно і його не куплю на диску, а трейлери зараз безкоштовно можна переглянути - які проблеми?
> >
Подивіться на це таким чином:
наче очевидно що купка ворів і бандитів у В. Р. невелика, а населення 40 міліонів, втім 40 міліонів є раби тієї купки. Думаєте це через притаманий хахлам мазохізм чи з яких ще причин?
> >
> >
> > Вони залишають за мною право вибору бути там де Я хочу і займатись тим, чим Я, а не вони, чи Ви хочете.
> >
> > Але ви обираєте йти до мізкомивних залів, мабуть що в культурі є вмонтованінмеханізми МОТИВУЮЧІ вас про які ви не знаєте
>
> о кокіх ужосах ви хараварітє на ночь хлядя... навіть якщо і так - то це моє діло куди подіти мої гроші. я можу на них накупити свічок або віддати просто жебрачці, або піти в кіно, або поїсти. або купити диск. це моя особиста справа на що мені витрачати мої заощадження і мій час. якщо я хочу отримати задоволення від перегляду фільму на широкому екрані чого я маю собі у цьому відмовляти?
саме так, але спробуйте абстрагуватися від свого его и подивитися на це відсторонено.
> >
> >
> >
> > Хоч тусуватись у компанії, яка у темній залі жує попкорн, п'є колу і що там ще по Вашому робить?
> > Як що: пердять и воняють, хіба ви не знаєте))) І вони не знайомі а простро вуличне бидло
>
> ну то й що? якщо Вам там не подобається, то це обов'язково має не подобатись іншим? я Вам секрет великий відкрию, люди - різні (!).
саме так і є.Але пертися в кінотеатр- западло)
і людям подобається, Ви не повірите, різні речі. Дружина Стравінського, яка любила всілякі яскраві барви, по переїзді до будиночка заміського Коко Шанель, де все було вишукано оформлено у два кольори - чорний і білий, пам'ятаєте, запитала у неї - Вам що не подобається колір? І у відповідь почула - подобається, якщо він чорний. Так от люди настільки різні, що їм, Ви можете мені звичайно не вірити і далі, можуть подобатись різні речі. одним кіно не подобається як вам, і їх та публіка турбує, і взагалі публіка турбує, а хтось може просто абстрагуватись і отримати задоволення від фільму. чому одні мають нав'язувати свою думку іншим. Вас же не змушують як у радянські часи купувати квитки у профсоюзі? не подобається, то просто не ідіть але і не заважайте іншим ходити, якщо їм подобається
>
> >
> >
> >
> > Вони говорять те, що думають і дають мені можливість з ними не погоджуватись і думати так як я хочу і робити свій власний вибір. А Ви вимагаєте, щоб я відмовилась від кінематографу, бо він Вам не подобається... це от знаєте такий справжній приклад демократичної поведінки дякую
> >
Ще раз: спробуйте дивитися абстрактно, на тенденціі, на те куди воно рухається.
> >
> > демократичне не може існувати якщо ви не знаєте людей особисто
> >
> > концепція демократії створена була в грецких містах де кожен знав кожного
> >
> > в інших умовах демократія НЕ ПРАЦЮЄ
>
> Ви хочете сказати, що Ви знаєте всіх мешканців США? Чи що там нема демократії?
в США демократія спотворена маніпулятивними технологіями.Точно так як і в Україні.
Щоб уряд тут працював для країни- народ зібрався у вашінгтоні , місяці два тому, зібралися білше 5 міліонів на МАЙДАН проти дегенерата якого інші дегенерати обрали рік тому
Демократія обрала Гітлера наприклад.
Маєте почитати чим демократія від республіки відрізняється- це основа розуміння політики.
2009.10.29 | Олена Весел
Re: те про що я намагаюся викласти є мій особистий досвід і масова
kabud пише:> тенденція цивілізації
а якщо Ваш особистий досвід і тенденції цивілізації будуть іти у прірву, мені і іншим Ви теж накажете стрибати? цивілізація вигадала ядерну бомбу і скинула її на міста де жили люди. на щастя цивілізація вчасно спинила тенденцію, чи принаймні стримала, інакше б де ми були зараз?
> і я згадав пояснення про 'концтабір культури' як зомбування загалу тими, в кого є прямі канали у Засобах Масової Зомбації.
а Ви не зомбуйтесь
>
> Дуже непоганий в штатах інститут бібліотек. МОжна на дурняк читати, слухати і дивитися все. За деякими винятками про яки окремо.
То у Штатах, а то у нас - мусю перефразувати Кучму - Україна - не США
>
>
> проциутую от це
>
>
>
> Олена Весел пише:
> > kabud пише:
> > > отже не придурюйтеся
> >
> > можна уточнити, тобто Ви намагаєтесь своє ставлення до кінематографу нав'язати ВСІМ????
>
> Це не ставлення це факти. 500 тисяч кін плюс 200тисяч телесеріалів.
>
> На 40 років вистачить. Можна не знімати нічого))) Такі от справи.
>
Вам можливо. А мені може і ні. Я люблю одні жанри і не люблю інші. Може щось з того, що я не люблю я і подивлюсь, але загалом не буду. Зате можливо подивлюсь щось інше більш новіше. Може мені сітком більше сподобається. От сподобався ж мені фільм "Не один вдома" навіть більше як всі три "Один вдома". Хоч він і документальний і жанр не той і ще, і ще, і ще.... Світ змінюється, люди змінюються. і їм хочеться бачити не лише класику, але і картини створені про людей, які живуть у їхній вже час. З президентом Ющенком чи Обамою, з жартами про смс-ки і т.д. Чому Ви хочете обмежети їх і митців - заборонити одним знімати, а іншим дивитись фільми про свій час? Екранізувати класику, але по своєму? Хто дав Вам на це право?
>
> >
> > Ні. Йдеться про те, що це моє діло - купувати чи не купувати, дивитись чи не дивитись, ходити чи не ходити
>
> ВИ смієтеся мабуть: хіба я на вас наручники вдагаю і не даю віддати гроші за кіно?
>
Ні, Ваші формулювання такі, що я зазомбована дурепа, тому що віддаю гроші за копірайт. До Вашого відома копілефт теж не завжди безкоштовний. І якщо люди платять за окремі програми копілефт і програмісти спокійно беруть ті гроші, оскільки вони є авторами тих прав і то їх справа на яких умовах поширювати програми, то чого Вас дивує, що митці також намагаються заробити на своїх творах? вони виконують роботу - чому вони не мають права попросити компенсувати витрати? чому Ви думаєте, що інші нічого не розуміють і нічого не знають? Що тільки Ви багіня і знаєте як має бути Чому Вам і на думку не спадає, що люди можуть віддавати свої гроші за мистецтво СВІДОМО? Витрачати на одне і не витрачати на інше? Звідки така неповага до співбесідника? Ваще право не купити, але не у Ваших силах заборонити продавати!
>
>
>
>
>
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Насправді вони НЕ ЗМУШУЮТЬ мене купувати свої диски чи квитки на свої фільми, ба навіть не радять чи не не радять щось робити.
> > >
> > >
>
> Сенсу витрачати гроші на третьосортні розваги просто нема.
А це вже дозвольте вирішувати мені до якого сорту які розваги зараховувати і на що мені знову ж таки гроші витрачати. Як не бачите сенсу, то просто не витрачайте свої
>
>
>
> > > вас ставлять в ситуацію коли в вас нема вибору, вас ЗОМБУЮТЬ
> >
> > перепрошую але хто мене зомбує? якщо мені не сподобається трейлер фільму я просто не піду в кіно і його не куплю на диску, а трейлери зараз безкоштовно можна переглянути - які проблеми?
> > >
>
> Подивіться на це таким чином:
>
> наче очевидно що купка ворів і бандитів у В. Р. невелика, а населення 40 міліонів, втім 40 міліонів є раби тієї купки. Думаєте це через притаманий хахлам мазохізм чи з яких ще причин?
Не плутайте тепле з м'яким - ми говоримо про тези людини, яка до нашого політикуму немає жодного стосунку і навчалась взагалі-то у США. Тезу про те, що якщо не компенсувати артистам витрати на мистецтво, то вони рано чи пізно помруть з голоду. Насправді це метафора - голод може бути як фізичним (від якого звичайно теж можуть померти, якщо їм не давати навіть на їжу, але то занабто утровано), але і духовним. Не мати можливості навчитись новому, поїхати на фестиваль, перейняти досвід, поскілкуватись з колегами, побачити нове, підняти свій творчий рівень - це голод духовний і моральний. Коли тобі просто не дають робити те, що ти не лише можеш, але і повинен робити - творчо рости. І бог з ним фінансово не дають знімати - можна знайти спонсора, але коли тебе обмежують темами, обмежують у можливостях реалізації, не дають фінансової свободи вчитись у того, у кого ти хочеш - це інше. це страшно. або інакше - змушують взагалі поїхати з країни саме через неможливість цього росту, коли ти змушений продавати свою душу дияволу і дають можливість знімати в іншій країні, але починають обмежувати творчо і у темах і у способах подачі і змушують знімати пропаганду - це як? ми говоримо про конкретних людей конкретних професій, які незважаючи ні на що знімають кіно. То навіщо доводити людей до такого стану? Вони говорять про те, що їх болить. Якщо Вам то не болить, то можете і не слухати. Але вони мають право розовісти про свої проблеми!
>
>
>
> > >
> > >
> > > Вони залишають за мною право вибору бути там де Я хочу і займатись тим, чим Я, а не вони, чи Ви хочете.
> > >
> > > Але ви обираєте йти до мізкомивних залів, мабуть що в культурі є вмонтованінмеханізми МОТИВУЮЧІ вас про які ви не знаєте
> >
> > о кокіх ужосах ви хараварітє на ночь хлядя... навіть якщо і так - то це моє діло куди подіти мої гроші. я можу на них накупити свічок або віддати просто жебрачці, або піти в кіно, або поїсти. або купити диск. це моя особиста справа на що мені витрачати мої заощадження і мій час. якщо я хочу отримати задоволення від перегляду фільму на широкому екрані чого я маю собі у цьому відмовляти?
>
>
> саме так, але спробуйте абстрагуватися від свого его и подивитися на це відсторонено.
і що я маю побачити крім вибору - або задовольнити свою потребу і подивитись фільм на широкому екрані, або ні. за всіх рівних можливостей я швидше оберу подивитись - Ви оберете інше і це Ваше право, а моє его тут ні до чого. я роблю те, що я хочу робити, а Ваша свобода заважати мені це робити закінчується на кінчику Вашого носа. тож і не раджу його сунути далі ніж потрібно
>
> > >
> > >
> > >
> > > Хоч тусуватись у компанії, яка у темній залі жує попкорн, п'є колу і що там ще по Вашому робить?
> > > Як що: пердять и воняють, хіба ви не знаєте))) І вони не знайомі а простро вуличне бидло
> >
> > ну то й що? якщо Вам там не подобається, то це обов'язково має не подобатись іншим? я Вам секрет великий відкрию, люди - різні (!).
>
> саме так і є.Але пертися в кінотеатр- западло)
Вам так - комусь ні. Змиріться з цим. Тих, кому не западло, Ви не змінете. Колись казали і в театр западло - а як ходили так і ходять
>
>
> і людям подобається, Ви не повірите, різні речі. Дружина Стравінського, яка любила всілякі яскраві барви, по переїзді до будиночка заміського Коко Шанель, де все було вишукано оформлено у два кольори - чорний і білий, пам'ятаєте, запитала у неї - Вам що не подобається колір? І у відповідь почула - подобається, якщо він чорний. Так от люди настільки різні, що їм, Ви можете мені звичайно не вірити і далі, можуть подобатись різні речі. одним кіно не подобається як вам, і їх та публіка турбує, і взагалі публіка турбує, а хтось може просто абстрагуватись і отримати задоволення від фільму. чому одні мають нав'язувати свою думку іншим. Вас же не змушують як у радянські часи купувати квитки у профсоюзі? не подобається, то просто не ідіть але і не заважайте іншим ходити, якщо їм подобається
> >
> > >
> > >
> > >
> > > Вони говорять те, що думають і дають мені можливість з ними не погоджуватись і думати так як я хочу і робити свій власний вибір. А Ви вимагаєте, щоб я відмовилась від кінематографу, бо він Вам не подобається... це от знаєте такий справжній приклад демократичної поведінки дякую
> > >
>
>
> Ще раз: спробуйте дивитися абстрактно, на тенденціі, на те куди воно рухається.
Ще раз - а якщо тенденції рухаються у прірву, Ви пропонуєте нам всім дружно у неї стрибнути? От тенденція - у світі все більше нюхають кокаїн (наприклад) по Вашому всі дружно мають почати його нюхати?
>
>
>
> > >
> > > демократичне не може існувати якщо ви не знаєте людей особисто
> > >
> > > концепція демократії створена була в грецких містах де кожен знав кожного
> > >
> > > в інших умовах демократія НЕ ПРАЦЮЄ
> >
> > Ви хочете сказати, що Ви знаєте всіх мешканців США? Чи що там нема демократії?
>
>
> в США демократія спотворена маніпулятивними технологіями.Точно так як і в Україні.
>
> Щоб уряд тут працював для країни- народ зібрався у вашінгтоні , місяці два тому, зібралися білше 5 міліонів на МАЙДАН проти дегенерата якого інші дегенерати обрали рік тому
>
> Демократія обрала Гітлера наприклад.
>
> Маєте почитати чим демократія від республіки відрізняється- це основа розуміння політики.
Найкраще визначення демократії - це коли тебе посилають на... а ти ідеш куди хочеш. Так от і вважайте, що вже послали на тенденції. А тепер дайте можливість, як справжній демократ, піти куди хочеться навіть на тенденції
2009.10.31 | kotygoroshko
молодець, Олено!
2009.10.29 | ziggy_freud
от що мене радує в домашньому відео,
так це функції перемотки та паузи. На деяких побачених останнім часом на великому екрані фільмах мені того сильно бракувало.Але Такеші Кітано перемотувать не хотілось. Також думаю, що поява "Ахілеса і Черепахи" на кіноплівці була поважною причиною вибратись до публічного залу. І жодного зомбування, дуже здоровий стьоб на суч-артом.
2009.10.31 | kotygoroshko
кабЄль натякає що воно пєдофіл
kabud пише:> я в кінотеатр не ходжу роками. Для мене воно давно напівживе. вже років 10 маю можливість дивитися кіно вдома, на проекторі.
> І не з жлобами, які лузгають насіння і пердять у залі-
> а в ТОМУ ТОВАРИСТВІ, яке запрошу сам.
за таке треба каструвати а потім топити в унітазі
2009.10.29 | ziggy_freud
звичайно, кіно і домашнє відео - два різних жанри.
інформаційний потік, який людина отримує через зоровий і слуховий канал в нормально облаштованому кінотетрі, на порядок більший за DVD-Pal. Є фільми, які практично ніц не втрачають при перегоні на відео, бо там більше сюжету унд наративу і менше красивой операторської картинки, та й звук зроблено за принципом "щоб було". Але більшість фільмів втрачає помітно.хоча зроблене на коліні домашнє відео теж може бути мистецтвом, якщо аффтур - геній або десь близько до того. Також мені дуже подобаються деякі малювальники флеша, хоча відстою тут, як і в кожному жанрі, значно більше.
Олена Весел пише:
> за прогнозами експертів ближчим часом смертей медій крім телеграфу не передбачається.
+1 експерт, що добре вчив теє в школі, приєднується
2009.10.31 | kotygoroshko
і не тільки ближчим часом, а і в передбачуваній перспективі теж
Олена Весел пише:> смертей медій крім телеграфу не передбачається. бо є фанати марок і листівок і писання листів від руки. а кіно не помре - так само як не померли друковані книги, театр, радіо, телебачення, газети і журнали. і навіть інтернет його не уб'є.
+1
2009.10.31 | kotygoroshko
кабЄль, ти не оригінал
kabud пише:> тому всі ці кіностудіі мають зникнути
> як і телебачення і кінотеатри
за радянських часів було знято такий кінохіт як "Москва слєзам нє вєріт"
там один з головних персонажів, рідкісна мразь, говорив точно такі самі слова
2009.10.29 | Олена Весел
тут пан Терьохін повеселив публіку
тітьонька з комісії кінематографічної похвалилась - запровонував законопроект про податок на кіно. тобто з когось - не то з людей, не то з підприємців (я точно не знаю) будуть постійні відрахування в казну на кінематограф. але мені здається, що це брєд і додаткові можливості для корупції. Україна - єдина країна у Східній Європі з власним великим капіталом. І цей капітал цілком може фінансувати кіновиробництво добровільно. Просто цей шлях і механізм поки що не відлагоджений. Причому він може фінансувати якісне і цікаве глядачу кіно - щоб і самим мати прибутки з прокату і продажу дисків та ще й так, щоб вистачило ще і на піратів з інтернетом. Поки держава буде ділити ті крихти, які уряд вирішить виділити на кіно, можу сказати точно, що нічого хорошого крім хорошої (за якістю, бо і разбойнік биваєт артістом, уважайтє талант гаспада) пропаганди навіть дуже красивої і дійсно витвору мистецтва, замість кіна, не буде. Фільм "Закон" як на мене дуже добрий. Але він про петлюрівців і цей сюжет був найкращим з усього запропонованого на той рік Мінкультом. Хоча сюжет цікавий, непоганий, але його основна проблема у тому, що він нав'язаний. Це - обмеження свободи творчості. Так не можна.2009.10.29 | kabud
за наявності цифрових камер високої резолюціі бюджет як такий -
не потрібнийкамеру можна взяти в аренду
знімати лише силами ВІДДАНИХ миустецтву людей
а ен найнятих
все що можна було собі уявити в форматі студіі- вже знято
що б там хто не знімав- воно буде повтором чужого
отже варто змінити підхід
і ЗАБУТИ і про терєохіних і про все решта
і зайнятися МИСТЕЦТВОМ чи в активній формі: творіння чи в пасивній: насолодою створеним іншими
хіба ні?
2009.10.29 | Олена Весел
як казав мій знайомий фотограф
про плівкові фотки і про цифрові, особливо про передачу чорного кольору - се не чорний, се трагедія. може варто дати можливість митцям самим обирати де їм хочеться знімати і чим - на відео чи на плівку, у студіях чи в квартирі, продавати чи викинути безкоштовно в інтернет? хіба не у цьому полягає свобода творчості? це справа митця, так само як моя - купувати чи ні, чи спонсора - дати гроші на більш дорожчу забаганку чи ні і на яких умовах. митець же у свою чергу може обирати спонсорів.підходи змінити звичайно треба - для початку перестати нав'язувати свою думку іншим і перестати заважати людям дійсно займатись мистецтвом. українці зняли за свої, а не державні гроші, маленьке коротометражне фентазі і зняли його на плівку і достатньо якісно, щоб потрапити у конкурсну програму, а апаратуру наприклад умудрились випросити покористуватись безкоштовно. але і державна підтримка теж не завадить - у Німеччині держава фінансує кіно і у Франції теж, в Естонії і в Швеції і нема у тому нічого поганого. головне аби вона не заважала митцям творити так, як це у нас робить всім відома комісія.
2009.10.29 | kabud
це снобізм насправді)))
Олена Весел пише:> про плівкові фотки і про цифрові, особливо про передачу чорного кольору - се не чорний, се трагедія.
це 'елітарно' аж піщить)
може варто дати можливість митцям самим обирати де їм хочеться знімати і чим - на відео чи на плівку, у студіях чи в квартирі, продавати чи викинути безкоштовно в інтернет?
-----------
САМЕ ТАК але не за мій кошт і не за кошт платників податків. хай митці САМІ СЕБЕ ФІНАНСУЮТЬ чи в пінчука просять чи в форда чи в сороса.
>хіба не у цьому полягає свобода творчості? це справа митця, так само як моя - купувати чи ні, чи спонсора - дати гроші на більш дорожчу забаганку чи ні і на яких умовах. митець же у свою чергу може обирати спонсорів.
троха схоже на проституцію чи може я помилився)) ?
>
> підходи змінити звичайно треба - для початку перестати нав'язувати свою думку іншим і перестати заважати людям дійсно займатись мистецтвом.
важко порівняти діалог на задрипаному форумі і рекламу лайна на міліони яке вам в голову втискують звідусіль
Ви на землю опуститесь.
українці зняли за свої, а не державні гроші, маленьке коротометражне фентазі і зняли його на плівку і достатньо якісно, щоб потрапити у конкурсну програму, а апаратуру наприклад умудрились випросити покористуватись безкоштовно.
молодці.
але і державна підтримка теж не завадить - у Німеччині держава фінансує кіно і у Франції теж, в Естонії і в Швеції і нема у тому нічого поганого. головне аби вона не заважала митцям творити так, як це у нас робить всім відома комісія.
всі ті краіни є соціалістичні доходяги. Та й давно цікавих філмів там не знімають. Закінчилося кіномистецтво, от що трапилося. все що можна було зняти - зняли
тепер поки не розгребуть і не просортують зняті сотні тисяч - сенсу знімати нове я не бачу. Це не така проста думка, її варто подумати без того щоб вважати це чимось таким що вас може зачепити.
Це добре якшо знято багато шедеврів,
це означає що можна ВІДПОЧИТИ
і не навязувати ІНШИМ свій екзгібіціонізм і нарцисізм в обгортці з написом МИСТЕЦТВО
бо це не є мистецтво в 99%
2009.10.29 | ziggy_freud
приклад з краще відомої мені галузі.
поки в українських музикантів нормальні інструменти були рідкістю, грали на тому, що є. В декого виходило пристойно навіть на тому. Але як фіґово звучали ті криві гітароїди через зліплені як попало підсилювальні апарати. Як звучали ті записи в дві накладки на побутових магнітофонах. Це було просто непристойно.Наявність нормальної матчастини підвищує культуру виробництва чого завгодно. А культура виробництва то є безумовно добре.
А тепер з гірше відомої галузі. Мене батько колись вчив користувати плівкову камеру, він мав "Зеніт" і "Київ". І порівняно з радянськими електрогітарами то, погодьтесь, просто суперова техніка. Я малим не врубився що до чого. Але настав момент, коли почав знімати на цифру. Зараз починаю розуміти її обмеження.
2009.10.29 | Shooter
Re: приклад з краще відомої мені галузі.
ziggy_freud пише:> А тепер з гірше відомої галузі. Мене батько колись вчив користувати плівкову камеру, він мав "Зеніт" і "Київ". І порівняно з радянськими електрогітарами то, погодьтесь, просто суперова техніка. Я малим не врубився що до чого. Але настав момент, коли почав знімати на цифру. Зараз починаю розуміти її обмеження.
Думаю, там єдине обмеження - бюджету, який Ви готові потратити на дійсно хорошу камеру
2009.10.30 | ziggy_freud
думаю, що зв*язок трохи нелінійний
Shooter пише:> Думаю, там єдине обмеження - бюджету, який Ви готові потратити на дійсно хорошу камеру
є апаратні обмеження, а є обмеження, що знаходяться в голові користувача. Крім мати інструменти, треба мати гарний концепт, що з ними робити. Фантазію, вільний час, гроші на експлуатаційні витрати.
Ну от купив собі Х дорогу камеру, і знімає себе улюбленого, як він сідає в свою дорогу тачку. Або купив собі за ціною професійної проджект-студії цяцькований звуковий хай енд, на якому раз на місяць слухає прогноз погоди з Люксембурга. Так само, в когось стоятиме антикварний рояль, чи орган, чи на стінці висітиме стара скрипка. І що? Це понти, і мистецтво тут ні до чого.
Точніше, майже ні до чого. Бо в принципі просунутий аматор може те саме, що й профі, як добре розбереться в сабж. На фото не написано, чи є в аффтура диплом. Але добре видно, це фото чи щось інше.
Профі ж періодично бракує нестандартного мислення. Бо такі в нас арт-школи. Винятки лише підтверджують...
2009.10.30 | Shooter
Ви забагато параметрів вводите
тому й з*являється нелінійністья ж веду мову про одного і того ж користувача, який має на вибір: або справді якісну (а тому дорогу/дуже) цифрову камеру, або плівка.
(а з Вашими тезами я, у принципі, погоджуюся)
2009.10.31 | kotygoroshko
сучасна цифрова відеокамера для кіно коштує 300 000 долларів
Shooter пише:> я ж веду мову про одного і того ж користувача, який має на вибір: або справді якісну (а тому дорогу/дуже) цифрову камеру, або плівка.
тут мова про рядового користувача, думаю, не йде
2009.10.28 | kabud
часи змінилися а ЧАСУ на розваги в нас не додалося
навіть кіноман, який дивитєся по 1 кіну щоденно не встигне подивитися більше 20 тисяч фільмів по 2 години кожен за своє коротке скажімо 80 річне життяПостає питання ЧИМ ОЦЕ кіно вартіше за ОТІ кілєка відео на ютюбі чи ОТУ діскотеку з непоганими дівчатами
чи оцю книгу, прочитавши яку можна навчитися корисним речам і збільшити свій заробіток
Лише повнометражних кін, які можна взяти в БІБЛІОТЕЦІ чи в ДРУЗІВ чи під ліцензією Creative Commons чи побачити в телевізорі чи пак закачати з торентів
поназнімали за 100 років в районі 500 тисяч
А часу в добі більше не стало
Отже ЧИ ВАРТО перевантажувати і так вже перенасичений сотнями тисяч кін кінематограф додатковими стрічками?
Це робити треба лише якщо ІНАКШЕ митець не здатний існувати
Але вимагати щоб я чи він чи вона ДАВАЛИ на це гроші-
є аморальним
ще аморальніше вимагати щоб гроші виділяли платники податків
які в ГРОБУ бачили снобувати 'митців' які страждають на ексгібіціонізм і не хочуть працювати на корисних для суспільства ІНШИХ роботах
Як на мене : якщо митець знайшов бабло оплатити продакшн
хай знайде $100 і дасть МЕНІ,. глядачу
за мій ЧАС дивитися його нарцистичний витвір
---------
вищенаписане є узагальненммя і до кацапмовного кіна АТТАРЖЄНІЄ
прямого відношення не має
2009.10.30 | Lexa62
Re: часи змінилися а ЧАСУ на розваги в нас не додалося
kabud пише:>
> Як на мене : якщо митець знайшов бабло оплатити продакшн
>
> хай знайде $100 і дасть МЕНІ,. глядачу
>
> за мій ЧАС дивитися його нарцистичний витвір
100$ баксів за 2 години .... нууу в Україні це гроші, згоден робити це за 50.