Львів — перше місто в Україні, яке запровадило мобільні мітки
10/19/2010 | QR
Львів став першим містом в Україні, яке масово запровадило мобільні мітки (QR-коди). QR-коди були розміщені майже на 100 туристичних об’єктах міста. Представники Туристичного Руху Львова* розказали про інноваційну можливість для туристів під час прес-конференції, яка відбулась 18 жовтня. У неї взяли участь Оксана Сидор, начальник управління туризму Департаменту «Євро 2012», Ігор Лильо, професійний гід, кандидат історичних наук, та Андрій Худо, співвласник мережі концептуальних авторських ресторанів «!Фест».
«QR-коди допоможуть зробити перебування туристів максимально комфортним у Львові» - зазначила Оксана Сидор.
Андрій Худо пояснив,що вже зараз на основних туристичних об’єктах міста є QR-коди як мінімум двома мовами: українською та англійською. Деякі мітки містять контент ще польською та російською. Також він підкреслив, що технологія QR-кодів набуває популярність у найбільших містах світу, і Львів став першим містом в Україні, де масово відбулася така акція.
Говорячи про зручність у користуванні QR-кодами , Ігор Лильо, історик, який займався інформаційним наповнюванням міток, наголосив на тому, що тепер туристу не потрібен гід: він може сам собі обрати маршрут та провести екскурсію, зчитуючи інформацію мобільним телефоном. Така інформація є короткою і цікавою, яка також автоматично зберігається в телефоні. Кількість маркованих об’єктів планується збільшити до 200 об’єктів.
Нагадаємо, що Туристичний Рух Львова ініціював та впровадив цей проект. Власники бізнесів, які входять у Рух є безпосередньо донорами цього проекту. Львівська Міська Рада підтримує проект на рівні комунікацій та надання дозволів для розміщення міток на туристичних об’єктах.
QR-код —- це двовимірний штрих-код, який несе в собі інформацію, яку може зчитувати будь-хто за допомогою телефону з вбудованою камерою. Завдяки легкому розпізнаванню абонент може моментально занести в свій телефон текстову інформацію, додавати контакти в адресну книгу, переходити по веб-лінкам, відправляти смс-повідомлення та ін.
*Туристичний Рух Львова – громадський рух, що об’єднує власників бізнесів та людей, які активно працюють та формують туристичну галузь міста Львова, створений восени 2009 року. Основна ціль – суттєво збільшити кількість туристів, що приїжджає до міста Львова. Рух не є персоніфікованим та немає жодних політичних цілей.
Учасники Туристичного Руху Львова:
-готель "Леополіс"
-готель "Жорж"
-готель "Євроготель"
-готель "Швейцарський"
-готель "Дністер"
-готель "Опера"
-готель "Озерний Край"
-мережа готелів "НТОН", "Волтер"
-готель "Цитадель Інн"
-готель "Сихів"
-мережа ресторанів "Фест" ("Криївка", "Майстерня шоколаду", "Масонська ложа", "Мазох-кафе", "Жидівська кнайпа", "Дім легенд", "Гасова лямпа", "Біля Діани", "Трамвайчик", "Вар'яти")
-Системи швидкого харчування ("Кумпель", "Дарвін", "Bianco Rosso", "Челентано", "Картопляна хата", "Яппі", "Кафе 1", "Пункт")
-нічні клуби "Позитифф", "Мetro"
-ресторани "Кентавр", "Тарон", "Mons Pius"
«QR-коди допоможуть зробити перебування туристів максимально комфортним у Львові» - зазначила Оксана Сидор.
Андрій Худо пояснив,що вже зараз на основних туристичних об’єктах міста є QR-коди як мінімум двома мовами: українською та англійською. Деякі мітки містять контент ще польською та російською. Також він підкреслив, що технологія QR-кодів набуває популярність у найбільших містах світу, і Львів став першим містом в Україні, де масово відбулася така акція.
Говорячи про зручність у користуванні QR-кодами , Ігор Лильо, історик, який займався інформаційним наповнюванням міток, наголосив на тому, що тепер туристу не потрібен гід: він може сам собі обрати маршрут та провести екскурсію, зчитуючи інформацію мобільним телефоном. Така інформація є короткою і цікавою, яка також автоматично зберігається в телефоні. Кількість маркованих об’єктів планується збільшити до 200 об’єктів.
Нагадаємо, що Туристичний Рух Львова ініціював та впровадив цей проект. Власники бізнесів, які входять у Рух є безпосередньо донорами цього проекту. Львівська Міська Рада підтримує проект на рівні комунікацій та надання дозволів для розміщення міток на туристичних об’єктах.
QR-код —- це двовимірний штрих-код, який несе в собі інформацію, яку може зчитувати будь-хто за допомогою телефону з вбудованою камерою. Завдяки легкому розпізнаванню абонент може моментально занести в свій телефон текстову інформацію, додавати контакти в адресну книгу, переходити по веб-лінкам, відправляти смс-повідомлення та ін.
*Туристичний Рух Львова – громадський рух, що об’єднує власників бізнесів та людей, які активно працюють та формують туристичну галузь міста Львова, створений восени 2009 року. Основна ціль – суттєво збільшити кількість туристів, що приїжджає до міста Львова. Рух не є персоніфікованим та немає жодних політичних цілей.
Учасники Туристичного Руху Львова:
-готель "Леополіс"
-готель "Жорж"
-готель "Євроготель"
-готель "Швейцарський"
-готель "Дністер"
-готель "Опера"
-готель "Озерний Край"
-мережа готелів "НТОН", "Волтер"
-готель "Цитадель Інн"
-готель "Сихів"
-мережа ресторанів "Фест" ("Криївка", "Майстерня шоколаду", "Масонська ложа", "Мазох-кафе", "Жидівська кнайпа", "Дім легенд", "Гасова лямпа", "Біля Діани", "Трамвайчик", "Вар'яти")
-Системи швидкого харчування ("Кумпель", "Дарвін", "Bianco Rosso", "Челентано", "Картопляна хата", "Яппі", "Кафе 1", "Пункт")
-нічні клуби "Позитифф", "Мetro"
-ресторани "Кентавр", "Тарон", "Mons Pius"