Об"єднання "Молода Україна ХХІ" підтримує акцію
09/12/2002 | Дуст
Наказ
Збори активу Об"єднання "Молода Україна ХХІ" та формування колони для участі в акції "Повстань Україно!" відбуватиметься 15 вересня 2002 р о 19.00 на Контрактовій площі (біля кав"ярні "У тьті Соні"). Виконуючі розпорядження КМДА, колона "МУ-21" вранці 16 вересня о 10.00 рухатиметься в напрямку комплексу "Чайка", де відбудеться мітинг. Ті хто витримає вишкіл в ніч з 15 на 16 вересня будуть окремо відзначені лідерем "МУ 21" В.І.Мурачовим.
Підримай "Молоду Україну 21" та її гасла
"@ Україні", "@ Молодій", "Ні" корчмі "у Донія" - "так" "у тьоті Соні". За вибори президента "Останньої барикади" на альтернативній основі".
Мурачов-Ющенко-Омельченко-Україна!!!
12.09.2002 16:16
Збори активу Об"єднання "Молода Україна ХХІ" та формування колони для участі в акції "Повстань Україно!" відбуватиметься 15 вересня 2002 р о 19.00 на Контрактовій площі (біля кав"ярні "У тьті Соні"). Виконуючі розпорядження КМДА, колона "МУ-21" вранці 16 вересня о 10.00 рухатиметься в напрямку комплексу "Чайка", де відбудеться мітинг. Ті хто витримає вишкіл в ніч з 15 на 16 вересня будуть окремо відзначені лідерем "МУ 21" В.І.Мурачовим.
Підримай "Молоду Україну 21" та її гасла
"@ Україні", "@ Молодій", "Ні" корчмі "у Донія" - "так" "у тьоті Соні". За вибори президента "Останньої барикади" на альтернативній основі".
Мурачов-Ющенко-Омельченко-Україна!!!
12.09.2002 16:16
Відповіді
2002.09.12 | Augusto
Гюльчатай! Свака теби част!
Вітаємо Вас на офіційному сайті ...... Об'єднання "Молода Україна - ХХІ".
www.coalition.org.ua/members.html
Нащо ви хотіли закрити це все від народа?!
Forbidden
You don't have permission to access /members.html on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
----------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.26 Server at www.coalition.org.ua Port 80
Добре, але хто може мені пояснити, що це за набір, хто ці люди, чому Дуст видавав при всьому цьому ceбe за троцькиста?!
Учасники Коаліції "Свобода вибору"
(перелік складено за регіональним принципом, і в межах кожного регіону організації посортовані по алфавіту)
№ Назва організації
1
Агентство "Інформ-Крим"
2
Асоціація молодих виборців Криму
3
Асоціація скаутів Криму
4
Громадська організація "Спілка молоді Кримського державного медичного Університету"
5
Кримська республіканська організація "Демократичні перетворення України"
6
Кримське відділення Комітету виборців України
7
Кримський республіканський комітет захисту прав людини
8
Кримський Центр незалежних політичних дослідників і журналістів
9
Севастопольська міська організація "Демократичні перетворення України"
10
Севастопольська правозахисна група
11
Центр громадських ініціатив "AYDIN"
12
Чорноморська районна організація захисту прав людини
13
Ялтинське регіональне відділення Комітету виборців України
14
Асоціація пенсіонерів "Поділля"
15
Вінницька міська молодіжна організація "Вибір"
16
Вінницька міська організація "Демократичні перетворення України"
17
Вінницька обласна організація "Демократичні перетворення України"
18
Вінницька обласна організація Спілки юристів України
19
Вінницьке відділення Всеукраїнської громадської організації "Комітет виборців України"
20
Вінницький міський інтелектуальний клуб "Діалог"
21
Вінницький соціологічний центр "Прометей"
22
Всеукраїнська ліга клубів “Що? Де? Коли?”
23
Вінницька обласна організація "Українська Соціал-Демократична молодь"
24
Наукове товариство "Мебіус"
25
Немирівська спілка творчих ініціатив
26
Товариство феміністок "Прогресивні жінки"
27
Волинська обласна громадська організація Об'єднання студіюючої молоді "Зарево"
28
Волинське відділення Всеукраїнської громадської організації "Комітет виборців України"
29
Молодіжне об'єднання демократів (МОДем)
30
Центр громадських молодіжних організацій Волині “Наша справа”
31
Дніпропетровська обласна організація "Демократичні перетворення України"
32
Дніпропетровське міське відділення Асоціації звільнених у запас кадрових військовослужбовців
33
Дніпропетровське обласне відділення Всеукраїнської організації "Комітет виборців України"
34
Дніпропетровський молодіжний юридичний клуб
35
Криворізька міська організація "Демократичні перетворення України"
36
Молодіжна громадська організація "Центр обдарованої молоді Дніпропетровщини"
37
Союз "Громадянський дозор"
38
Центр сприяння підприємництву
39
Щорська селищна організація "Демократичні перетворення України"
40
Асоціація багатодітних сімей Донецької області
41
Благодійний фонд підтримки громадянських ініціатив
42
Всеукраїнський союз молодіжних громадських організацій
43
Донецька міська громадська організація "Альянс"
44
Донецька обласна Ліга ділових і професіональних жінок
45
Донецька обласна молодіжна організація "Донецький Союз Молодих Депутатів"
46
Донецька обласна організація "Демократичні перетворення України"
47
Донецька обласна організація "Комітет виборців України"
48
Донецька палата молодих виборців
49
Донецьке студентське молодіжне об‘єднання "Гаудеамус"
50
Донецький обласний Союз підприємців малого та середнього бізнесу та ремісників
51
Еколого-культурний центр "Бахмат"
52
Організація ветеранів Афганістану “Братерство”
53
Міжнародний благодійний фонд ім. А.І.Куінджі
54
Східноукраїнська спілка молодіжних організацій (Горлівка)
55
Асоціація незалежних журналістів
56
Житомирська міська організація "Демократичні перетворення України"
57
Житомирська обласна організація "Ліга молоді - права альтернатива"
58
Житомирське молодіжне об'єднання "Нова Хвиля"
59
Житомирське обласне відділення Всеукраїнської організації "Комітет виборців України"
60
Житомирське обласне відділення "Міжнародне товариство прав людини"
61
Об'єднання студіюючої молоді "Зарево"
62
Асоціація студентів-міжнародників "Європа"
63
Закарпатська об‘єднана асоціація студентів
64
Закарпатська обласна організація "Демократичні перетворення України"
65
Закарпатська обласна організація молодіжного об'єднання "Наше покоління"
66
Закарпатське обласне відділення Всеукраїнської організації "Комітет виборців України"
67
Об'єднана асоціація студентів-юристів Закарпаття
68
Центр аналітичних досліджень
69
Громадська організація “За чесні вибори”
70
Запорізьке відділення Всеукраїнського благодійного фонду “Оновлення”
71
Запорізьке обласне відділення Всеукраїнської організації "Комітет виборців України"
72
Івано-Франківська міська громадська молодіжна організація "Нова генерація"
73
Івано-Франківська міська громадська організація "Клуб виборців"
74
Івано-Франківська міська організація "Демократичні перетворення України"
75
Івано-Франківська обласна організація "Асоціація інтернів ВР України"
76
Івано-Франківська обласна організація "Демократичні перетворення України"
77
Івано-Франківське обласне відділення Всеукраїнської організації "Комітет виборців України"
78
Студентське братство
79
Асоціація "Нова література"
80
Аналітично-дослідницький центр "Анод"
81
Асоціація державних службовців
82
Асоціація міжнародного співробітництва "Атлантична Рада України"
83
Асоціація молодих депутатів в Україні
84
Білоцерківське відділення Української Асоціації звільнених у запас кадрових військовослужбовців
85
Благодійний фонд підтримки підприємництва “Приватна Ініціатива”
86
Боярський клуб виборців Києво-Святошинського району
87
Всеукраїнська громадська молодіжна організація "Молоді демократи" (МОДЕМ)
88
Всеукраїнська громадська організація "Комітет виборців України"
89
Всеукраїнська громадська організація "Християнсько-Демократична молодь України"
90
Всеукраїнська молодіжна організація "Столичний Молодіжний Проект"
91
Всеукраїнська спілка кобзарів "Кобзарський цех"
92
Всеукраїнське громадське об'єднання "Нова генерація"
93
Всеукраїнський благодійний фонд "Оновлення"
94
Громадська організація "Нова альтернатива"
95
Громадянський інститут лідерства
96
Дослідницько-інформаційний центр "Міжслов'янська ініціатива"
97
Інститут громадянського суспільства
98
Інститут масової інформації
99
Інститут національного державознавства
100
Інститут реформ
101
Інтерньюз-Україна
102
Інформаційний центр УЕА "Зелений світ"
103
Київська інформаційна служба
104
Київська міська молодіжна громадська організація "Демократичні перетворення України"
105
Київська обласна молодіжна громадська організація "Демократичні перетворення України"
106
Київський журналістський центр
107
Київський прес-клуб
108
Київський регіональний центр розвитку міжнародних зв'язків і бізнесу "Ділова ініціатива"
109
Клуб молодих підприємців
110
Комітет молодих виборців України
111
Лабораторія "Ф-4"
112
Міжнародне товариство прав людини - Українська секція
113
Міжнародний благодійний фонд "Гармонія"
114
Міжнародний центр перспективних досліджень
115
Молоді європейці за безпеку - Україна
116
Молодіжний парламент України
117
Молодіжний Уряд України
118
Молодіжний центр "Відлуння"
119
Молодіжний центр з проблем трансформації соціальної сфери "Соціум-ХХІ"
120
Незалежний аналітичний центр з питань демократії, прав людини та громадянського суспільства
121
Об'єднання громадян "Товариство Коло-ра"
122
Об'єднання "Молода Україна - ХХІ"
123
Об'єднання студіюючої молоді "Зарево"
124
Переяслав-Хмельницька міська організація "Демократичні перетворення України"
125
Професійна спілка "Громадська солідарність"
126
Районна громадська організація Асоціація "Форум"
127
Ресурсний центр розвитку громадських організацій "Гурт"
128
Спілка молоді Подолу
129
Талановита нація
130
Товариство випускників Києво-Могилянської Академії
131
Українська асоціація соціально-економічних досліджень, менеджменту і прогнозування
132
Український медіа-клуб
133
Український молодіжний центр
134
Фонд "Демократичні ініціативи"
135
Фонд регіональних ініціатив
136
Фонд розвитку спільноти
137
Фундація захисту свободи слова та інформації
138
Християнський мистецький фонд
139
Центр волонтеріату "Добра Воля"
140
Центр громадянської просвіти "Київське братство"
141
Центр "Діалог"
142
Центр досліджень проблем громадянського суспільства
143
Центр економічних та правових досліджень ім. Миколи Міхновського
144
Центр інновацій та розвитку
145
Центр миру, конверсії та зовнішньої політики України
146
Центр молодіжних обмінів
147
Центр політичних та інформаційних технологій "Демократія і розвиток"
148
Центр прогнозування соціально-економічних та політичних процесів
149
Центр розвитку комунікацій
150
Центр розвитку творчих ініціатив і комунікацій "Родина"
151
Центр соціологічних досліджень проблем молоді
152
Центр стратегічних досліджень
153
Громадська комісія по сприянню в боротьбі з корупцією та організованою злочинністю "Фортеця"
154
Кіровоградська міська організація "Демократичні перетворення України"
155
Кіровоградське обласне відділення Всеукраїнської організації "Комітет виборців України"
156
Кіровоградський обласний молодіжний центр волонтерів "Геліос"
157
Світловодська громадська організація "Центр етики і самореалізації"
158
Світловодська міська організація "Демократичні перетворення України"
159
Краснодонівська міська організація "Демократичні перетворення України"
160
Луганська міська організація "Демократичні перетворення України"
161
Луганська обласна громадська організація студентів та аспірантів юридичного факультету Східноукраїнського держуніверситету "Клуб Юристів"
162
Луганська обласна організація "Демократичні перетворення України"
163
Луганська обласна організація "Суспільна служба правової допомоги"
164
Луганська філія Української студентської спілки
165
Севєродонецька міська екологічна асоціація "Зелений світ"
166
Асоціація "Нові горизонти"
167
Благодійний фонд "Діти Землі"
168
Громадська організація "Європейський діалог"
169
Громадська організація "Освітній ресурсний центр"
170
Громадська організація "Центр "Перші кроки"
171
Жіноча громадська організація асоціація "Взаємодія"
172
Західно-Українська асоціація ділових жінок "Лада"
173
ІКЦ "Освіта"
174
Клуб виборців м. Трускавець
175
ЛІМЦ "Дебати"
176
Львівська крайова організація Український Січовий Союз
177
Львівська Лабораторія прав людини
178
Львівська міська громадська організація "Інститут політичних технологій"
179
Львівська міська організація "Демократичні перетворення України"
180
Львівська обласна громадська організація "Комітет виборців України"
181
Львівська обласна громадська організація "Молоді республіканці"
182
Львівська обласна контрольно-рятувальна служба
183
Молодіжний культурологічно-екологічний клуб "Галичина"
184
Молодіжний парламент Львівської області
185
Національно-культурний молодіжний центр
186
Регіональний громадський благодійний фонд "Право і демократія"
187
Сокальська скаутська організація "Пласт"
188
Стрийський міський центр ділової інформації та освіти
189
Суспільно-гуманітарний консорціум "Генеза"
190
Товариство "Зелений Хрест"
191
Товариство Лева
192
Фонд Відродження України
193
Фонд "Право для України"
194
Фонд розвитку громадських організацій "Західно-український ресурсний центр"
195
Центр політичних досліджень Львівського Університету
196
Червоноградський центр молодіжних ініціатив
197
Асоціація молодих миколаївських політологів і політиків
198
Вознесенська міська організація "Демократичні перетворення України"
199
Громадський рух "Крик"
200
Миколаївська міська організація "Демократичні перетворення України"
201
Миколаївська обласна асоціація "ЕкоВелоРух"
202
Миколаївська обласна екологічна асоціація "Зелений світ"
203
Миколаївська обласна організація "Демократичні перетворення України"
204
Миколаївська обласна організація Всеукраїнського комітету оборони прав людини
205
Миколаївська обласна організація "Ліга Миколаївської молоді"
206
Миколаївське обласне відділення Всеукраїнської організації "Комітет виборців України"
207
Миколаївське обласне відділення Союзу українського студентства
208
Миколаївський благодійний фонд "Людина року"
209
Миколаївський міський клуб виборців
210
Миколаївський міський фонд ЛАСКА "Сприяння економічним і соціальним реформам"
211
Миколаївський ресурсно-координаційний центр
212
Миколаївське міське об'єднання "Муніципальна ініціатива"
213
Новоукраїнська міська організація "Демократичні перетворення України"
214
Обласна жіноча незалежна асоціація "Дана"
215
Спілка багатодітних Заводського району м. Миколаєва
216
Асоціація журналістів "Південь"
217
Асоціація "Зелений щит"
218
Одеська міська організація "Демократичні перетворення України"
219
Одеська обласна група медіації
220
Одеське обласне відділення Всеукраїнської організації "Комітет виборців України"
221
Одеське товариство пенсіонерів
222
Одеський молодіжний парламент
223
Одеський регіональний студентський союз
224
Українська Студентська Спілка, Одеська філія
225
Фонд підтримки громадян Одеси
226
Громадська організація “За професійну допомогу”
227
Пирятинська міська організація "Демократичні перетворення України"
228
Полтавська обласна організація "Демократичні перетворення України"
229
Полтавська філія Суспільної Служби України
230
Полтавське обласне відділення Всеукраїнської організації "Комітет виборців України"
231
Полтавське обласне громадське об'єднання "Правозахист"
232
Полтавський обласний медіа-клуб
233
Спілка офіцерів України (Полтавська область)
234
Дубенське товариство інвалідів з дитинства
235
Підрозділ “Волинської Січі”
236
Регіональний фонд громадських ініціатив "Волинський ресурсний центр"
237
Рівненська громадська організація "Громадська Академія Розбудови Суспільства"
238
Рівненська міська громадська організація творче об'єднання "Коляда"
239
Рівненська міська організація "Демократичні перетворення України"
240
Рівненська обласна громадська організація "Комітет виборців України"
241
Рівненський обласний клуб майбутнього офіцера
242
Спілка молоді Рівненщини
243
Фундація імені князів-благодійників Острозьких
244
Громадське бюро "Правозахист"
245
Конотопське міське товариство споживачів і платників податків "Гідність"
246
Сумське відділення Спілки Української Молоді
247
Сумське обласне відділення Всеукраїнської організації "Комітет виборців України"
248
Сумський обласний комітет молодіжних організацій
249
Громадська організація "Тернопільська молодіжна біржа"
250
Громадське об'єднання "Молода Україна"
251
Громадсько-молодіжна організація "Братерство сиріт"
252
Екологічне об'єднання "Наше місто"
253
Екологічно-гуманітарне об'єднання "Зелений світ"
254
“Західна Січ”
255
Клуб "Політолог" при Товаристві творчої молоді "Відродження"
256
МГО "Єднання"
257
Мистецька Спілка "Митці"
258
Обласна молодіжна організація Спілка молодих журналістів Тернопілля
259
Соціально-екологічне товариство "Молодь, довкілля, розвиток"
260
Тернопільська міська організація "Демократичні перетворення України"
261
Тернопільська обласна громадська організація "Служба спілкування між інвалідами Тернопільщини"
262
Тернопільське відділення Фонду відродження України
263
Тернопільське обласне відділення Всеукраїнської організації "Комітет виборців України"
264
Тернопільське обласне відділення громадської організації "Християнсько-демократична молодь України"
265
Тернопільське Товариство творчої молоді "Відродження"
266
Товариство інтелектуальної молоді "ТІМ"
267
Асоціація жінок Харківщини "Берегиня"
268
Всеукраїнська федерація багатодітних сімей
269
Громадсько-політичне об'єднання "Вибори-99"
270
Демократичне об'єднання молоді
271
Люботинське дитячо-молодіжне громадське об'єднання "Спілкування без кордонів"
272
Міжнародна добродійна громадська організація "Українське козацтво", Ізюмська крайова громада
273
Міське споживче товариство "Харківщина"
274
Профспілка підприємців Харківщини
275
Феміністська асоціація "Гуманітарна ініціатива"
276
"Фонд соціального розвитку м.Люботина", благодійна громадська організація
277
Харківська міська громадська асоціація демократичного розвитку і самоврядування
278
Харківський міський молодіжний центр підтримки демократичних перетворень "Ініціатива"
279
Харківська обласна асоціація дослідників генезису тоталітаризму в Україні "Архіпелаг"
280
Харківська обласна громадська організація "Фонд допомоги закордонним партнерам"
281
Харківська обласна організація "Демократичні перетворення України"
282
Харківське обласне відділення всеукраїнської громадської організації "Комітет виборців України"
283
Харківський інформаційно-консультаційний центр правової допомоги
284
Харківський обласний комітет оборони прав людини
285
Альманах соціальних досліджень "Константи"
286
Асоціація молодих херсонських політологів і політиків
287
Дирекція міжнародних наукових конференцій та фестивалів авангардного мистецтва "Авангардний центр"
288
Молодіжна організація "Нова генерація"
289
Херсонська міська асоціація журналістів "Південь"
290
Херсонська міська організація "Демократичні перетворення України"
291 Херсонське обласне відділення всеукраїнської громадської організації "Комітет виборців України"
292 Херсонське регіональне відділення Асоціації міжнародного співробітництва "Атлантична Рада України"
293 Регіональна Рада підприємців Херсонської області
294 Херсонський жіночий фонд
295 Кам'янець-Подільська історико-просвітницька організація "Меморіал" ім. Василя Стуса
296 Хмельницький обласний осередок Комітету виборців України
297 Хмельницький обласний фонд милосердя і здоров'я
298 Товариство фахівців з промислового менеджменту
299 Українська незалежна громадська спілка "Захист"
300 Черкаська міська молодіжна громадська організація "Спектр"
301 Черкаська міська організація "Демократичні перетворення України"
302 Черкаська обласна громадська організація Кредитна спілка "Джерело"
303 Черкаська обласна громадська організація "Ресурсний центр АНГО"
304 Черкаська обласна громадська організація "Черкаський бізнес-інкубатор"
305 Черкаський обласний комітет солдатських матерів
306 Черкаська обласна молодіжна громадська організація "Демократичні перетворення України"
307 Черкаське міське громадське об'єднання "Єдність"
308 Черкаське обласне відділення всеукраїнської громадської організації "Комітет виборців України"
309 Буковинське благодійно-екологічне об'єднання по захисту і оздоровленню річок басейну Дунаю та Дністра
310 Клуб ділових жінок м. Чернівці
311 Товариство "Український народний дім в Чернівцях"
312 Фонд громадських ініціатив
313 Чернівецька міська громадська організація "Гільфе"
314 Чернівецька міська організація "Демократичні перетворення України"
315 Чернівецьке обласне відділення всеукраїнської громадської організації "Комітет виборців України"
316 Чернівецьке обласне товариство дітей політичних в'язнів та репресованих
317 Чернівецький міський екологічний клуб "Айстра"
318 Чернівецький обласний фонд допомоги соціально-незахищеним верствам населення “Довіра”
319 Чернівецький ресурсний центр
320 "Молодіжна альтернатива"
321 "Молодь - ХХІ століття"
322 Центр соціально-економічних і політичних досліджень "Регіон-Північ"
323 Чернігівська громадська організація “Новий вибір”
324 Чернігівська міська організація "Демократичні перетворення України"
325 Чернігівська обласна організація "Союз Українського Студентства"
326 Чернігівське обласне відділення всеукраїнської громадської організації "Комітет виборців України"
327 Чернігівський медіа-клуб
328 Чернігівський обласний фонд допомоги соціально-незахищеним верствам населення “Віра”
329 Український Конгресовий Комітет Америки
330 Товариство "Охоронно-юридичне управління "Закон та правопорядок"
2002.09.12 | Augusto
Нові олігархи?
"З’являється у “списку олігархів” і постать Анатолія Голубченка.Колишній віце-прем’єр та один із керівників виборчої кампанії Леоніда Кучми у 1994 році, нині він виступає у ролі лідера партії “Молода Україна”. Окрім цього надбання, у пана Голубченка та його оточення існує цілий ряд бізнесових проектів. Близькою до Голубченка структурою є “Єврогаз”. Дуже вже помітним є інтерес Голубченка до Хмельницького акумуляторного та Луганського станкобудівного заводів. Щоправда, апетити Голубченка у Запоріжжі було суттєво обрізано червні цього року: тут він зазнав нищівної поразки на довиборах до Верховної Ради."
Нові олігархи
Кость БОНДАРЕНКО
Поступ, 23-29 листопада 2000
2002.09.12 | Дуст
Re: Нові олігархи?
Братішка, це було в далекому 2000 р. І то лише до грудня 2000 р. Потім партейка розвалилася на прихильників Донія, Голубченка та Мурачова. "МУ 21" - це організація Мурачова. Партія "Молода Україна", очюлюється депутатом Київради Ростиславом Карандеєвом (з 2002 р. після зняття ставленика Голубченка - Міненка).2002.09.12 | Augusto
Див. мій постінг долі. Скажи те, чого я не знаю.
Нафуя сервер закрили від трудящихся, наприклад.2002.09.12 | Політозаврик
Re: Нові олігархи?
Так за "МУ-21" напочатку були Донецькі.2002.09.12 | Політозаврик
Re: Об"єднання "Молода Україна ХХІ" підтримує акцію
Відомий український політолог Олекса Голобуцький обіцяє участь у акції якнайменше 11 младоукраїнців.2002.09.12 | Дуст
Re: Об"єднання "Молода Україна ХХІ" підтримує акцію
Політозаврик пише:> Відомий український політолог Олекса Голобуцький обіцяє участь у акції якнайменше 11 младоукраїнців.
Тут слід відзначити, що Голобуцький є заступником Мурачова. Крім того, Голобуцький - заступник того самого "зеленого" Олега Шевчука, по Інституту інформаційного суспільства.
В "МУ 21" також - Галух Олександр (газета "Факти", пам"ятаєте чия?), Ярослав Павловський - колишній прес-серетар Укртелекому, кілька депутатів місцевого рівня.
Так що акція "МУ 21" заслуговує на особливу увагу... Чи може я помиляюсь....
2002.09.12 | Політозаврик
Re: Об"єднання "Молода Україна ХХІ" підтримує акцію
Виступ "МУ-21" може не відбутися, Вадим Мурачов пішов у запой а Голобуцький стрімко втрачає своїх прихильників з с сайту "Гей.Ру"2002.09.12 | ВаГо
геть провокаторів з "Майдану"!!!
"Молода Україна ХХІ" - це єдине що залишилося від справжнього незалежного демократичного молодіжного руху в Україні. Не вам бути суддею!http://www.golob.narod.ru/mu.html
http://e-ukraine.org.ua/first.htm
2002.09.12 | Спостерігач
незалежного від молоді? ;-)
Голобуцький пише:> "Молода Україна ХХІ" - це єдине що залишилося від справжнього незалежного демократичного молодіжного руху в Україні.
2002.09.12 | Дуст
Re: Об"єднання "Молода Україна ХХІ" підтримує акцію
Для Августо - Об"єднання "Молода Україна 21" - це реальна структура, яку очолює відомий діяч молодіжного руху, Вадим Мурачов.Як на мене їх активність заслуговує на увагу. Вони тако ж опозиція, тільки "специфічна"...
2002.09.12 | Augusto
Всі ви реальні. Плавали - знаєм!
Вадим МурачовНародився 15 січня 1964 року. Закінчив історичний факультет Київського університету імені Тараса Шевченка та Українську Академію державного управління при Президентові України, магістр державного управління.
Від закінчення університету і дотепер очолює Наукове товариство реставрації «Україніка» - першу й досі єдину недержавну організацію, що займається проблемами охорони, реставрації та збереження документальних пам’яток в Україні.
Учасник Народного Руху України з червня 1989 року, один із організаторів Київської крайової організації НРУ, до грудня 1996 року член Координаційної Ради ККО НРУ, Голова Харківської РО НРУ м. Києва.
Протягом 1997-1998 років повноважний представник у м. Києві Атлантичної Ради України, а також Академії соціальних технологій та місцевого самоврядування при Міжнародній академії інформатизації.
Засновник Київської міської організації партії «Реформи і Порядок». До квітня 1999 року - Голова Виконкому КМО ПРП, член Головної Ради ПРП.
З вересня 1998 року - Голова Секретаріату Об’єднання «Молода Україна». З квітня 1999 року - член Головної Ради та Голова ініціативної групи по створенню Київської міської організації Партії «Молода Україна».
Повідомлення
У вівторок 7 грудня на засіданні Головної Ради Партії “Молода Україна” відбулась спроба партійного перевороту. Група опозиційно налаштованих до керівництва Партії осіб намагались, завдяки своїм фінансовим та владним можливостям, нейтралізувати політичний рост Партії “Молода Україна”, захопивши владу у ній. Зокрема, члени Головної Ради Партії Анатолій Голубченко, Олександр Сивачок та Юрій Збітнєв, використовуючи метод “розділяй та властвуй” запропонували провести позачерговий з’їзд Партії “Молода Україна”, на якому мали б переобрати Голову — лідера студентської акції протесту на Майдані Незалежності у 1990 році Олеся Донія мали намір замінити на колишнього віце-прем'єр-міністра, колишнього заступника Голови Фонду Держмайна Анантолія Голубченка. Крім того, процесу герантократії мали піддатись й інші керівні органи Партії “Молода Україна”— Головна Рада та Координаційна Рада.
Нагадаємо, що Партія “Молода Україна” була створена у квітні 1999 року за ініціативи керівництва Об’єднання “Молода Україна” (Олесь Доній), Молодіжного Уряду України (Костянтин Захаренко), Асоціації молодих депутатів (Артем Михайлов), Ради молодих підприємців (Денис Красніков) та інших молодіжних громадських організацій. Членами Головної Ради Партії стали також: Голова парламентського Комітету з питань науки та технології (нині віце-прем’єр-міністр України) Володимир Семиноженко, колишній віце-прем’єр-міністр Анатолій Голубченко, генеральний директор УСПП Олександр Сивачок, президент компанії “Єврогаз”, колишній Голова, колишньої соціал-демократичної партії Юрій Збітнєв та інші.
Варто зазначити, що Володимир Семиноженко, дізнавшись про бажання Анатолія Голубченка очолити Партію “Молода Україна”, подав заяву про вихід.
На засіданні Головної Ради у вівторок 7 грудня пропозиція “золігархованої” частини Партії була провалена — з 17 присутніх за пропозицію Анатолія Голубченка проголосувало 4 (Голубченко, Сивачок, Збітнєв, Башловка). Після результатів голосування, Партію “Молода Україна” було поставлено перед фактом негайного звільнення приміщення з меблями та оргтехнікою. Протягом години у приміщенні Партії з’явились невідомі, назвавшись охоронцями. У результаті, молодіжне (основне) крило Партії поставлене перед очима брудної брутальності, виявленою “прагматиками” від політики.
Симптоматичним є також той факт, що у ту ж ніч, з 7 на 8 грудня, був здійснений розбійний напад на члена Головної Ради Партії “Молода Україна”, співробітника Інформаційно-аналітичної служби, Ярослава Павловського. Факт нападу зареєстрований у Мінському РВВС (номер облікової заяви 28489).
2002.09.12 | Політозаврик
Re: Всі ви реальні. Плавали - знаєм!
Так, історія Молодої України дуже цікава - але зараз в них є від тіньового капіталу серйозні ресурси. Вони конторлюють Березняки, Троєщину, Позняки, Сирець.2002.09.12 | ВаГо
Re: Всі ви реальні. Плавали - знаєм!
Політозаврик пише:> Так, історія Молодої України дуже цікава - але зараз в них є від тіньового капіталу серйозні ресурси. Вони конторлюють Березняки, Троєщину, Позняки, Сирець.
Що за "бред". Яка троещина? Що за ахінея? Ці хлопці виступили проти Голубченка! Проти віце-прем"єра та зам.голови Фонду держмайна. Вони не відмовилися від своєї позиції і коли всю партію здав Доній. "МУ ХХІ" - мають власну позицію та своє бачення.
Якщо вони виступили на підтримку Ющенка та Омельченка одночасно, то це їх право!
До речі, вони мають підтримку серед студентів. Кілька члені "МУ ХХІ" є викладачами одного з Київських ВУЗів.
2002.09.12 | Політозаврик
Re: Всі ви реальні. Плавали - знаєм!
Так Ваші студенти ВаГо будуть на Форумі у Ющенка, а студенти - члени "МУ-21" будуть робити атентант на аеродромі "Чайка"2002.09.12 | Голобуцький
Re: Всі ви реальні. Плавали - знаєм!
Віталій закінчуй знущатися на д бідним Мурачьовим.2002.09.12 | Політозаврик
Re: Об"єднання "Молода Україна ХХІ" підтримує акцію
За повідомленням неофіційних джерел МВС України на Контрактову площу планується направити два автобуси із ОМОНовцями та поліцейський БТР з міста Суми.2002.09.12 | ВаГо
Re: Об"єднання "Молода Україна ХХІ" підтримує акцію
Наши не здаються. Коктейль Молотова (коньяк із пивом) для живих смолоскипів ми вже приготували...2002.09.12 | Голобуцький
Були б гроши
Завітайте на сайт інформаціного суспільства.2002.09.12 | ВаГо
Re: Були б гроши
Не задрачуй.2002.09.12 | Голобуцький
Re: Були б гроши
Отрывки из Программы партии "Молодая Украина" (декабрь 1999 года)Автор А.
ПАРТІЯ ШАНСУ
Вісім років тому зусиллям покоління 80-90-х країні було надано шанс — шанс на свободу. І вона цим шансом скористалася — Україна незалежна.
У нас тоді також був шанс — шанс на можливість визначати — або принаймні брати участь у цьому процесі — подальшу долю держави. Ми ним знехтували. Проте чим критичніше оцінювано нами свою нерозважливість та нерішучість 1991 р., що, як показав час, лише сприяли посиленню негативних процесів у державі, тим безкомпроміснішим видається наше завдання — знов і знов створювати шанс. Шанс особі й державі. Шанс на гідність, шанс на самореалізацію, шанс на достаток — шанс на життя, що втрачає без цього сенс.
Шанс надається кожній нації, кожному поколінню, кожній людині — шанс довести потрібність свого існування. Держави, що використали свій шанс, є міцним кістяком світового співтовариства — інші розчинилися у вирі історії.
Реалізація особистості в будь-якій формі є основою людського буття. Інженер повинен мати шанс створювати й реалізовувати технології, письменник повинен мати шанс писати й видаватися, чоловік — створювати сім’ю, жінка — народжувати дітей… Держава, яка не дає шансу своїм громадянам, приречена.
Стверджуючи ці принципи, “Молода Україна” визначає себе — партією не лівою, не правою, ані центристською, — а партією шансу.
Нехай як претензійно це звучить, але досвід восьми років довів — проблема України не в тому, хто саме при владі — комуністи чи демократи, а в тому, що держава фактично боїться надати своїм громадянам можливість самим обирати свою долю. Держава формує в них гіпертрофовану патерналістську залежність від того, що офіційно іменується “соціальним захистом”. Й запобігає усім спробам випручатися з цих пелюшок, що від початку є затісними. А в суспільстві шансу навіть бідність — це не остаточний занепад особистості, а стимул до активного пошуку власного шансу на самореалізацію.
Але ми наполягаємо: кожен мусить мати шанс. Ми не обіцяємо — ми пропонуємо. Пропонуємо братися разом з нами до створення шансу. Діяльність українських суспільних інститутів ще не спроможна створити шанс для кожного — тож кожен має сам створити шанс для себе. А де створюється шанс для одного — з’являється основа для шансу багатьох. І не лише як прецедент або приклад для наслідування: успішний “бізнес на одного” має стійку тенденцію швидко розростатися і ставати робочими місцями для багатьох.
Коли ж разом з нами почнуть власними силами налагоджувати своє життя окремі люди — цим буде підготовано стартовий майданчик для позитивних зрушень у суспільстві в цілому.
Бо, по-перше, в кожного, хто досягає особистого добробуту, є родина, добробут якої він також забезпечує; а по-друге, в нього є більш чи менш значні кошти, що він їх витрачає здебільшого у цій країні. Цим він підтримує не лише вітчизняних виробників і продавців.
За рахунок податків (і тих, що сплачує сам, і тих, що сплачуються з його покупок) він забезпечує існування працівників бюджетної сфери, державної інфраструктури, пенсіонерів. До речі, як покупець, зокрема на ринку, він виступає і додатковим – а через державну заборгованість по зарплатні часто єдиним – джерелом коштів для тих же пенсіонерів, селян, безробітних, нужденних бюджетників…
Тож, як бачимо, шанс, використаний навіть однією людиною, надає шанс, нехай невеличкий, багатьом. Якщо ж втіленню принципів суспільства шансу буде надано сприяння на державному рівні, коло тих, чия доля в цій державі стане хоч трохи кращою, значно збільшиться, з часом – до масштабів всього суспільства.
Це і є вдало апробований багатьма суспільствами метод соціального прогресу — крок за кроком, розв’язання малих завдань для вирішення великих проблем.
Це ще можливо — добре жити саме у цій країні. Треба тільки залишити місце для шансу кожного. Саме так: ми стверджуємо: в цій країні справді можливе стабільне життя за максимальної забезпеченості прав кожного громадянина, його матеріальних потреб, соціальних гарантій, інших умов існування та розвитку повноцінного суспільства.
Ми заявляємо: політичний і громадський обов’язок партії полягає у забезпеченні належних і доступних — роботи, лікування, навчання, відпочинку для якомога більшої кількості громадян держави.
Здійснення політики партії будується на втіленні центральної установки: “Молода Україна” — єдина партія в державі, яка працює для тих, хто хоче залишитись жити у цій країні, і вся її діяльність спрямовується у цьому напрямку.
І “Молода Україна”, використовуючи всі можливості, наявні в неї й доступні її прихильникам та союзникам — чи то окремим людям, чи то державним, громадським або благодійним установам — діятиме в інтересах тих, хто хоче жити саме в цій країні, мати освіту, роботу, родину, дозвілля й залишити цю державу своїм дітям за батьківщину, цілком придатну для достойного життя.
Втілення Ідеології Шансу залежить від успіху послідовної реалізації принципів, які викладено у Програмі партії разом з окресленням деяких механізмів та конкретних заходів, що й мають забезпечити їх реалізацію.
ПРОГРАМНІ ПРИНЦИПИ ПАРТІЇ «МОЛОДА УКРАЇНА»
Наша ідея – не панацея від усіх бід України. Наша партія – не месія. Але ми відчуваємо відповідальність за долю нашої країни, нашого суспільства. До того ж ми знаємо, як змінити наше життя і збудувати Суспільство Шансу. Ми ставимо цілі, що сполучають довгострокову стратегію з конкретністю і прагматизмом.
Позиція «Молодої України» з основних питань суспільного життя раціональна, цілком реальна і зрозуміла кожному громадянину:
Демократія: шанс для ДЕРЖАВИ
Головна ідея демократії – це досягнення політичної, правової й економічної свободи та рівності громадян. Найважливішим принципом демократії є свобода та рівність можливості самореалізації особистості – зокрема у сфері політики.
Ми за існування дійсно правової держави, яка мусить стати гарантом прав і свобод громадян у всіх сферах. Права людини мають бути захищеними від необгрунтованого втручання з боку держави. Це стосується як сваволі окремих можновладців, так і законів та підзаконних актів, що дискримінують права громадянина. На сьогодні вже започатковано практику самостійного захисту вражених прав – через Конституційний Суд. Проте превалює активний захист власних інтересів тими, хто має більш або менш значну економічну вагу. Розроблення ефективної процедури має реально забезпечити встановлене Конституцією право кожного захищати свої інтереси в будь-якій інстанції, на будь-якому рівні – і, що не менш важливо, добиватись негайного й неухильного виконання винесених рішень.
Справедливість стосовно кожного – це найголовніша мета демократії. Добре життя можливе тільки в справедливому суспільстві.
Мета діяльності партії “Молода Україна” акцентує увагу саме на Шансі як засобі побудови справедливого суспільства, засобі досягнення рівності та свободи, засобі створення повноцінної спільноти громадян, що зараз лишилися наодинці з несправедливістю та державною безсилістю, які роблять однаково вразливими і більш, і менш успішних, обдарованих чи забезпечених людей.
Таким чином, у сфері політики ми заявляємо себе послідовними демократами з реальним і прагматичним поглядом на життя.
Наше головне гасло у сфері державної влади: Влада має бути скромною й відкритою для громадського контролю.
ЛЮДИНА в державі: шанс на визнання громадянських прав та свобод
Ми за можливість для кожної людини самостійно здійснювати свій життєвий вибір, вільно володіти і розпоряджатися приватною власністю.
Ми за пріоритет прав та свобод людини над правами держави, соціальних груп і партій. В Суспільстві Шансу неможливе існування дискримінації громадян за будь-якими ознаками.
Для нас вимога Шансу означає, що кожен громадянин мусить мати шанс зробити свій внесок у здобуття істинної демократії, свободи і прав для кожного. Це невід’ємно пов’язано з поняттям відповідальності – особистої і громадянської.
Бо свобода і права людини передбачають її відповідальність за своє життя, життя й добробут її родини. Відповідальність людини й громадянина є гарантією свободи, необхідною умовою розвитку як особистості, так і суспільства. Навпаки, неприйняття ризику й особистої відповідальності, занадте опікування, патронаж з боку будь-кого, надлишкові соціальні гарантії – джерело несвободи, причина пасивності й застою, що перешкоджає повному використанню здібностей, закладених у людині. Це опора гноблення й тоталітаризму.
Досвідом доведено, що свобода й відповідальність особистості в рамках демократичної законності – найсильніший стимул творчості й прогресу, основа суспільного багатства. Чим повніш відкрите це джерело, тим більший обсяг створюваних людьми благ і тим більше можливостей для захисту слабких, для розвитку науки, культури, широкої гами соціальних послуг.
РЕГІОНИ: шанс підвестися з колін
Ми виступаємо за децентралізацію економіки України, за наділення органів місцевого самоврядування повноваженнями, які б надавали можливість реалізовувати потенціал регіонів, враховувати економічні, культурні та історичні особливості областей.
Покращення економічного становища областей дозволить їм перенести на власний бюджет значну частину тягаря соціального забезпечення, розвитку соціальної інфраструктури, навіть довгострокових вкладень у фундаментальні розробки місцевої науки й технології та галузей, результат фінансових вливань до яких стає помітним лише через десятиріччя.
Формування в Україні системи місцевого самоврядування, яка б уможливила такий прогрес, має відбуватись відповідно до принципів Європейської хартії місцевого самоврядування.
Окрім того, має тривати практика регіональних програм розвитку, підтримуваних державою. Сприяння самостійним зусиллям регіонів, спрямованим на економічний підйом, обов’язково і терміново має бути забезпечене законодавчо, з детальним розробленням механізмів реалізації та відповідальності виконавців.
Зокрема, в якості одного з перших кроків в цьому напрямку ми пропонуємо більшу частину податків залишати в регіональних бюджетах, для чого закріпити конкретні види податків за державним та місцевими бюджетами. Це усуне значну кількість штучно створених соціальних проблем, збалансує держбюджет та значно зменшить його витратну частину.
Для збільшення ефективності регіональних економічних перетворень слід розробити принципи взаємодії між окремими регіонами та механізми реалізації спільних проектів.
Ми переконані, що саме така державна регіональна політика дозволить Україні збудувати міцну економіку і при цьому захистити людей від найбільш жорстких наслідків цього процесу, забезпечить рівномірність розподілу позитивних досягнень та мінімалізацію негативних наслідків від необхідності вибирати об’єкти пріоритетного фінансування. Це – територіальне втілення принципу «крок за кроком».
Якщо ж діяти в масштабах держави, доведеться надавати пріоритети якимось окремим регіонам, галузям, підприємствам, соціальним групам, що спричинить – також в загальнодержавному масштабі – остаточну деградацію решти, що не увійшла до заповітного переліку.
ЕКОНОМІКА: шанс зберегти суспільство
В економіці ми робимо ставку на максимальну можливу/раціональну свободу. Втручання держави в економіку повинне бути мінімальним. Ми виступаємо за обмеження функцій держави виключно тими, які або не можуть виконуватись ніким іншим, або найбільш ефективно виконуються саме державними інститутами.
Ми впевнені: єдина монополія, яка безумовно має бути збережена за державою в інтересах економічного розвитку країни – це монополія на насильство. Спираючись на цю монополію, держава повинна забезпечити неухильне додержання всіма економічними агентами правил ринкової гри, нещадно придушуючи будь-які прояви корупції й криміналізації економіки, забезпечуючи надійний захист власності і гарантуючи свободу конкуренції й підприємництва. Решта економічних функцій повністю або максимально припустимою з міркувань безпеки мірою иає бути передана у сферу діяльності недержавних економічних агентів.
Ми нагадуємо: у держави немає жодних інших коштів, ніж узяті з кишень громадян. Має бути зрозуміло всім, що чим більше функцій братиме на себе держава, тим більше доведеться платити податків.
На сьогоднішній день українська бюрократична держава (з урахуванням корупційного податку) розпоряджається не менш ніж половиною ВВП країни, більшою частиною накопиченого багатства й активно втручається у всі сфери господарчого життя. Кожна гривня, вилучувана державою з економічного обороту, тягне за собою значні економічні втрати для країни, оскільки вона не може бути ефективно використана для створення додаткового доходу.
Ми впевнені – втручання держави в економічне життя не має відбуватися шляхом встановлення економічних переваг для якоїсь однієї галузі, підприємства чи групи людей. Так само держава не має використовувати свої ресурси для фінансування конкретних видів економічної діяльності, виходячи з господарчих чи інших пріоритетів. Можливість такого вибору у всіх подібних випадках має бути надана самим громадянам, оскільки вони в змозі розпорядитися економічними ресурсами значно ефективніше від держави.
Ті ресурси, які держава вважає за потрібне спрямувати на розвиток економіки, мають бути передані до приватного сектору, перш за все за рахунок зменшення податкового тягаря.
З цієї позиції, на найближчу перспективу перед державою стоїть принципове завдання: забезпечення балансу між її доходами та зобов’язаннями. Має бути зрозумілим, що сьогодні, враховуючи необхідність відновлення економічного зростання, податковий тягар має бути навіть нижчий від нормального, держава не може відбирати в економіки більше 25-28% ВВП.
Проте зобов’язання держави, втілені в різних законодавчих актах, на сьогодні вимагають мобілізації в руках держави не менше 45-50% ВВП. Такого навантаження економіка нині втримати не в змозі. Тобто, або треба скоротити зобов’язання, або, як і раніше, зростатимуть податки й борги бюджету й у громадян міцнішатиме переконання, що від влади нема чого чекати, окрім обману.
В своїх пропозиціях ми орієнтуємось на вихідне положення, що держава – це лише допоміжний механізм суспільства, його слуга, інструмент, але не “кормушка”, не засіб “справедливого розподілу”. Насправді цей перерозподіл за допомогою держави, як правило, виявляється справедливим тільки для тих, хто безпосередньо ним займається – для чиновників.
Ми за вільну ринкову економіку. Країні необхідне економічне зростання. Його можна досягти саме ліберальною політикою в цій сфері діяльності суспільства. Досягти за допомогою стимулювання приватної ініціативи – зниження податків, зменшення ролі бюрократії в економічному житті і, знов ж таки, зниженням ролі держави в економіці.
Зниження податків неминуче призведе до зменшення державних витрат і зменшення ролі чиновників в перерозподілі національного прибутку і, отже, до зменшення корупції.
Невід’ємною часткою програми побудови ефективної економіки є й широке впровадження практики розміщення всіх державних та муніципальних замовлень виключно на конкурсних засадах за прозорими правилами.
ВЛАСНІСТЬ: шанс створити багату державу
Держава повинна піти з господарчо-інвестиційної сфери, за виключенням підприємств, що мають стратегічне значення. Це необхідно, оскільки держава – найбільш неефективний власник, бо, по-перше, її метою не є прибуток, а, по-друге, чиновники приймають рішення, виходячи не з економічної доцільності і не на користь державі, а зі своїх приватних інтересів й інтересів комерційних структур-хабародавців. Приватний інтерес, що використовує в якості засобу цілу державу, злочинний і не має право на існування – так само, як і причини, що його уможливлюють.
І тому ми виступаємо за приватизацію державної власності у масштабах, необхідних для розвитку дієвої конкуренції, за поступову, але за можливістю щонайшвидшу передачу засобів виробництва незалежним власникам.
Це, зокрема, вимагає розроблення механізму здійснення операцій з акціями підприємств, що особливо важливо для великих підприємств, які мають перспективу приносити власникам значні прибутки. Так, для встановлення цивілізованих стосунків у цій сфері слід:
здійснювати продаж акцій крупними пакетами на грошових аукціонах і інвестиційних конкурсах, що дозволить залучити крупних інвесторів і за рахунок цього отримати кошти для модернізації виробництва. При цьому обов’язково значна частина коштів має спрямовуватись на підприємства, а не перераховуватись до державного бюджету. Це дозволить приватизовуваним підприємствам отримати реальні інвестиції для подолання технічної відсталості;
продавати акції, в тому числі і раніш приватизованих підприємств, тільки на аукціонах, що проводяться незалежними фірмами, - забезпечити повне надходження до державного бюджету належної йому частки доходів від аукціонів з продажу державної власності;
перевіряти використання приватизованого майна і у випадку необхідності ще раз продавати його на незалежних аукціонах;
регламентувати діяльність іноземних інвесторів на аукціонах і здійснювати контроль за подальшим використанням ними придбаного майна.
Держава має взяти за орієнтир установку: будь-яка власність має використовуватись ефективно. Вона має приносити власнику – прибуток, найманому робітнику – робочі місця й гідну зарплатню, державі – податки. Якщо цього немає, значить, у власності має під контролем держави з’явитися новий власник. Ця схема має стати обов’язковою поруч з ефективним впровадженням інституту банкрутства.
Окрім того, ми вважаємо, що далі тягти нема куди: держава має наважитись на згортання неефективних виробництв будь-якої галузі народного господарства, але за повного соціального захисту й перепідготовки вивільнюваних робітників.
У багатьох випадках необхідно як мінімум зменшити обсяги підприємства (чисельність зайнятих, основний капітал). Найбільш доцільний спосіб – створення філій з правами самостійної юридичної особи, за збереження жорсткого фінансового контролю за їх діяльністю. Особливо ефективно це для деяких допоміжних служб (виробництво інструментів автомобільний транспорт, упаковка тощо), які мають можливості укладати угоди із замовниками “зі сторони”.
На особливу увагу заслуговує приватизація соціальних закладів. Соціальна сфера підприємств (житло, заклади охорони здоров’я, культури й відпочинку) опинилась здебільшого “скинутою” на місцеву владу, яка не може через хронічну нестачу коштів підтримувати їх на плаву. В результаті багато соціальних закладів для того, аби виправити своє фінансове та матеріальне становище вимушені комерціалізуватися. Це призводить до платності багатьох раніш безкоштовних послуг і головне – до перепрофілювання їх діяльності з наступною “приватизацією” за наїждженою схемою, як і у “великій” економіці. Тож тут слід вжити наступних заходів:
розробити програму приватизації в соціальній сфері, в якій чітко визначити, що приватизувати, а що – ні. Програма має бути “всенародно” обговорена й бути програмою прямої дії;
ця програма має бути затверджена парламентом і місцевою владою (в її регіональній частині), програма має передбачати перепрофілювання, повернення власності – аж до її зворотнього викупу у нових власників і навіть націоналізації (у випадку явних порушень при приватизації та привласненні державного майна).
ПОДАТКИ: шанс на добробут
Томас Джефферсон зазначав, що «мудра й ощадлива держава має утримувати людей від завдання взаємної шкоди, надаючи їм у всьому іншому повну свободу дій і не відбираючи в них ним ж зароблений хліб». Ми не настільки радикально налаштовані щодо податків як таких, проте податкова політика нашої держави потребує нагальних змін, докорінного реформування. Ми виступаємо за глибоку податкову реформу, зокрема:
зменшення кількості видів податків на всіх рівнях;
суворе лімітування податкових пільг;
зниження рівня ставок оподаткування;
скасування всіх податків на підприємства, що стягуються з обігових коштів, - найбільш обтяжливих;
різке зниження сукупних нарахувань на фонд оплати праці (включаючи прибутковий податок) до не більш як 35%;
перехід до пропорційного прибуткового податку з єдиною ставкою (12%) за високого неоподатковуваного мінімуму й включення в базу оподатковування всіх доходів. Тим самим буде зменшено стимули й можливості для ухилення від сплати податку;
забезпечення прогресивного оподаткування більш заможних громадян за рахунок акцизів на предмети розкошу, введення податку на нерухомість, запобігання можливостям віднесення особистих видатків на витрати підприємств;
перенести вантаж податкового тягаря зі сфери непрямих податків до сфери прямих шляхом поетапного перенесення тягаря оподаткування з виробництва на власність і ресурси;
ввести податкові “канікули” для підприємств, що вперше вийшли зі своєю продукцією на зовнішні ринки;
звільнити від обов’язкового продажу державі частки валютної виручки, що йде на інвестиційні програми;
звільнити від митних сплат на ввіз обладнання, матеріалів та комплектуючих, необхідних для реалізації інвестиційних програм;
надати пільги в оподаткуванні малозабезпеченим прошаркам населення аж до повного їх звільнення від сплати податку на прибуток;
ввести пільги на інвестиції в розвиток виробництва, нові технології, науку, освіту;
передбачити додаткові пільги інвесторам за створення нових робочих місць, працевлаштування молоді, інвалідів, вимушених переселенців;
ввести більш суттєві податкові пільги для спонсорства та благодійної діяльності;
скасування податків конфіскаційного характеру;
зменшення спустошувальних штрафів за дрібні податкові порушення на підприємствах малого і середнього бізнесу;
утвердження справедливих взаємин платників податків та податкових органів, що грунтуються на чіткій системі взаємних прав та відповідальності й ефективних судових процедурах врегулювання взаємних претензій.
Ми вважаємо за необхідне провести податкову амністію коштів українських юридичних та фізичних осіб, що перебувають за межами України та інвестують ці кошти до української економіки.
ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: шанс на забезпечену старість
Потрібна реформа й пенсійного забезпечення, що мала б на меті поетапний перехід на розподільчо-накопичувальну пенсійну систему з персональними пенсійними рахунками, внески на які робляться як громадянами, так і підприємствами. Також за такої системи має забезпечуватись конкуренція державних та недержавних пенсійних фондів за залучення коштів, накопичуваних на пенсійних рахунках на основі найбільш ефективного їх інвестування.
Окрім того, вважаємо неприпустимою, дискримінаційною щодо більшості населення за сучасних умов норму закону, що передбачає накопичення трудового стажу з точки зору Пенсійного фонду лише за умови відрахування відповідних коштів на його рахунок.
Враховуючи, що зарплатні в нас не бачать роками, а підприємства, аби вижити, змушені нараховувати зарплатню не щомісячно, а лише тоді, коли на це є гроші, більшість громадян в нас працює не те що без грошей, а й без сподівання на пенсію. Тобто, іноді в нас і ветеран праці, проробивши 30 років і більше, виявляється, не заробив собі заслуженої пенсії.
Це неприпустимо. І це є наслідком неефективної, а часом і злочинної податкової практики. Що, в свою чергу, залежить від влади, керованої тіньовим капіталом. Сьогодні кожен розуміє: реформи будь-якої окремої галузі нікого не врятують. Докорінно міняти слід систему, в тому числі її персональний склад.
ЗЕМЛЯ: шанс для господаря
У сфері аграрних відносин партія “Молода Україна” обстоює приватну власність на землю як необхідну умову всіх ринкових перетворень. Ми виступаємо за сприяння розвиткові приватних сільських господарств-виробників та переробників продукції з боку держави на юридичному, кредитно-фінансовому, податковому рівні.
Слід обов’язково посилити контроль за сільськогосподарчим земельним оборотом, що передбачає:
закріплення прав громадян на земельну власність як основу добробуту сільських мешканців та товаровиробників;
державний контроль за оборотом земель сільськогосподарського призначення за участі органів місцевого самоврядування;
реалізацію прав громадян на здачу в оренду, заставу або продаж земельних ділянок або паїв, що надасть можливість покращити матеріальний стан сільських пенсіонерів, лікарів, вчителів, інвалідів;
спрямування значної частки податків від операцій із землею до місцевих бюджетів для фінансування сільської інфраструктури: шкіл, магазинів, лікарень, акушерських пунктів, дитячих садків, клубів тощо;
формування мережі інфраструктури обслуговування земельного обороту: земельних банків, земельних судів тощо.
Ми вважаємо легальний земельний оборот, включаючи іпотечне право, основою природного інвестування сільськогосподарського виробництва та сільської інфраструктури.
У сфері загального землекористування обов’язково мають бути визначені землі державного значення для потреб забезпечення державної безпеки й порівнюваних з нею інших державних інтересів. Ці землі в принципі можуть бути об’єктом лише державної власності.
Окрім того необхідні державні гарантії пріоритетних прав сільських мешканців на спільне використання території їх проживання: рік, лісів, природних водоймищ, мисливських угіддь, суспільних сіножатей та пасовиськ, розташованих у наближчих околицях сільських населених пунктів. На основі цих прав може розиватися місцеве самоврядування.
Ми вважаємо, що слід забезпечити прийняття законодавства також і в інтересах формування ринку міських та несільськогосподарських земель, активізувати процес приватизації землі в містах.
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ: шанс на гідність
Апеляція до гарантії соціального захисту – основний аргумент “лівих” і зазвичай замовчувана тема “правих”. Так, соціальний захист і соціальна підтримка є наріжним каменем програми будь-якої української політичної партії. Саме в цій сфері обіцянки так легко даються і так рідко виконуються.
Політика державних гарантій, що провадилась десятиріччями і спиралась на державну ідеологію патерналізму, звільняла людей від клопоту щодо самостійного вирішення власних соціальних проблем, позбавляючи їх тим самим дієвих стимулів у боротьбі за існування і самореалізацію.
На сьогодні соціально-економічна система України не переконала їх в ефективності спроб спиратися на власні сили і здібності. Тим, хто все ж таки намагається піти самостійно, швидко «підрізають крила».
Ми вважаємо, що існуюча система соціального захисту є неефективною і занадто патерналістською, опікунською одночасно. Цей стан треба змінювати – і щонайшвидше, бо через нього не лише вилучаються кошти з процесу активного формування доходів, а й нищиться життя, здоров’я, гідність багатьох людей. Система мусить стати жорсткою – але стовідсотково відповідальною.
Ми цілком підтримуємо ті права людини, котрі відбивають принципи гуманності й солідарності – право на соціальне забезпечення, на охорону здоров’я й медичну допомогу, на освіту, на відпочинок, житло та інші за умови їх реалізації в розумних формах.
Разом з тим ми виходимо з того, що держава має брати на себе зобов’язання піклуватися лише про тих, хто не здатен подбати про себе сам.
Адже соціальна відповідальність держави (і взагалі – правлячої “еліти”) може виражатися і в тому, щоб сприяти розширенню кола осіб, здатних до особистої відповідальності за наслідки власних дій, тобто сприяти неухильному скороченню тих соціальних груп, які потребують зовнішньої опіки.
Більше того – у багатьох випадках допомога родини, місцевої спільноти чи приватна благодійність є значно більш ефективними та гуманними формами надання соціальної допомоги нужденним, ніж державна. Завдання держави – навіть з суто економічної точки зору - полягає в тому, аби всіляко сприяти розвитку цих форм соціального захисту, сприяти укріпленню .
Державна ж соціальна допомога має надаватись в основному там, де інші джерела соціальної підтримки чомусь не досягають мети.
Побудова такого механізму можлива, якщо його окремі елементи будуть адресовані, відповідно до необхідності, різним за своїми соціально-економічними інтересами і можливостями прошаркам і групам населення.
Соціальний шанс – для адаптованих груп, а соціальний захист – для вразливих і непристосованих.
Цей механізм реалізації соціальної політики може враховувати специфіку перехідного періоду і включати елементи державних гарантій, соціальної підтримки і лібералізму.
Роль соціального страхування для всіх членів суспільства має виконувати певне коло благ, які надаються як державна гарантія. Такі гарантії (перш за все мінімальна заробітна платня, пенсія, охорона здоров’я, освіта) повинні забезпечувати мінімальні умови життя усім членам суспільства, створити їм рівні стартові можливості, надати соціальний шанс міцно встати на власні ноги. Той же, хто через незалежні від нього причини позбавлений цих можливостей, потребує соціального захисту (наприклад, хворі, інваліди, літні люди тощо).
За теперішніх умов соціальний захист перетворився здебільшого на боротьбу з бідністю. Маємо визнати це як данність. Розглянемо проблему під цим кутом зору. За умов загострення економічної кризи, внаслідок посилення інфляції найнезаможніші родини зазнали відчутної втрати реальних доходів та заощаджень. В результаті збільшилась бідність. Зрозтає кількість людей, що потребують соціальної підтримки. Вона відіграватиме особливо важливу роль в найближчій перспективі, коли в держави не буде можливості суттєо збільшити обсяг асигнувань на ці цілі.
За таких обставин реформа соціального захисту з орієнтацією на адресну допомогу реально нужденним стає нагальною необхідністю. Основні положення реформи:
скасування більшості пільг та привілеїв для певних категорій громадян, які встановлені без урахування нужденності;
введення допомоги по нужденності із заявним характером оформлення та адресною перевірко
2002.09.12 | Аня
Re: Були б гроши
З таким знаннями тільки у редакційну комісію Форуму демократичних сил2002.09.12 | Аня
гальма для акції "Повстань Україно!"
Тільки вас збочінців не хватало для участі не хватало для діскредитації акції "Повстань Україно!"2002.09.12 | DevRand
гілка з вашою смішною рекламною кампанією
за 5 хв. буде перекинута в "гумор"