Киси, Лёвы и Виктим
09/20/2009 | Ночной дозор
Около года назад наша фрейдистка-талмудистка Н.К. разразилась бросавшейся в глаза психологически акцентированной публикацией. Называлась заметка "Виктим не предлагать", и как всегда, была насыщена патологическими сексуальными фантазиями неутоленной авторши. Но чутье подсказывало, что резкое обогащение словарем науки нехудожественной нехарактерно для Н.К., скорее можно грешить на супруга ея С.К., непомерно увлекающегося плагиатом и компиляциями.
Давеча мне и подсказали, откуда ноги торчат.
Велешко О.М. Вплив віктимних чинників на політичну поведінку кримськотатарських репатріантів. – Рукопис.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата політичних наук за спеціальністю 23.00.05 – етнополітологія та етнодержавознавство. – Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України – К., 2008.
Дисертація присвячена дослідженню віктимних чинників та їх впливу на політичну поведінку депортованих народів. Розглянуто депортацію народів як віктимогенеруючу проблему тоталітарної держави, виявлено вплив факту депортації на політичну поведінку кримськотатарських репатріантів та її віктимні наслідки. Показано, що віктимність стає ресурсом, який етнічна еліта використовує в політичній боротьбі.
Проаналізовано вплив віктимних чинників на процес прийняття політичних рішень у кримськотатарських репатріантів. Досліджені основні способи маніпулювання представниками кримськотатарського етносу, які формуються під впливом віктимної складової: консолідація етносу навколо ідеї національної державності та відновлення прав, втрачених внаслідок депортації 1944 року, надання соціальним проблемам національного забарвлення і т.ін.
Розглянуто з точки зору трансактного аналізу специфіку механізмів прояву комплексу жертви у депортованих народів, проаналізовані причини виникнення радикальних настроїв в етнічному середовищі. Акцентовано увагу на особливостях розвитку феномена етнічного лобізму, виявлено вплив віктимної складової на конструювання способів етнічного лобіювання в кримському соціумі і політикумі. Запропоновано шляхи подолання етнічної віктимності.
У висновках узагальнюються основні ідеї і положення дисертаційного дослідження, що мають наукове і практичне значення:
1. Дослідження підтвердило гіпотезу, що у депортованих народів на рівні колективної свідомості сформувався комплекс жертви, викликаний фактом депортації. У тих народів, які були повністю реабілітовані і відновлені у своїх правах, комплекс жертви знівельований, часто взагалі відсутній, оскільки народ-жертва отримав "сатисфакцію". У народів, які були реабілітовані частково або досі не відновлені повністю в своїх правах, комплекс жертви є інструментом для відновлення прав і досягнення політичних цілей.
2. В результаті дослідження виявлено віктимні чинники, що впливають на політичну поведінку кримськотатарських репатріантів: наявність віктимної ситуації, що провокує поведінку жертви у депортованих етносів; відсутність злочинця, який у свідомості депортованих асоціюється насамперед з тоталітарною державою СРСР; а також відсутність в українському законодавстві механізмів відшкодування збитків жертвам політичних злочинів.
3. Розгляд комплексу жертви у депортованих народів з погляду трансактного аналізу допоміг глибше зрозуміти специфіку механізмів його прояву. Важливі соціальні контакти людей найчастіше протікають у вигляді ігор. Політика є інструментом реалізації певних відносин в суспільстві і здійснюється за допомогою різних ігрових сценаріїв. Одним з основних є сценарій "Жертва-Рятувальник-Переслідувач". Позиції Жертви і Переслідувача взаємозамінні. Жертва, яка має сильні негативні емоції, може стати Переслідувачем або сама може виправдовувати або здійснювати насильство. Подібний підхід дозволяє виявити політико-психологічні підстави одного з механізмів виникнення радикальних настроїв в етнічному середовищі.
4. Прийняття політичних рішень у сфері міжетнічних стосунків в Криму має свою специфіку, зумовлену фактом повернення народів з депортації і віктимними особливостями політичної поведінки представників депортованих народів. Процес прийняття політичних рішень у кримських татар є ланцюгом узгоджень із меджлісами різних рівнів. В результаті ухвалюється колективне рішення, схвалене вищою структурою в ієрархії представницьких органів кримських татар. Лідери кримськотатарського народу обираються на курултаї і володіють, відповідно, владою-авторитетом на відміну від представників органів державного управління та місцевого самоврядування, які наділені владою-повноваженнями. За типом реалізації прийняття рішень кримськотатарськими лідерами можна віднести до популістських.
5. Використовуючи факт депортації як підставу для висунення комплексу вимог, кримські татари лобіюють свої політичні інтереси, висувають територіальні і статусні домагання. Комплекс жертви сприяє розширенню засобів лобіювання етнічних інтересів. Експлуатуючи позицію жертви, кримськотатарські репатріанти намагаються сьогодні впливати на державну політику відносно депортованих громадян шляхом лобіювання прийняття в Україні певних законів на різних рівнях.
6. Лідери кримськотатарського національного руху конструюють нові підстави для висунення політичних вимог і нові способи лобіювання політичних інтересів, при цьому нерідко маніпулюючи настроями свого етносу. Основні способи маніпулювання формуються з урахуванням віктимної складової: об'єднання і консолідація етносу навколо спільної ідеї відновлення прав, втрачених внаслідок депортації, а також ідеї національної державності; надання соціальним проблемам національного забарвлення; посередництво меджлісу кримськотатарського народу у відносинах між владними структурами і представниками етносу у вирішенні будь-яких проблем і т.ін.
7. Для подолання віктимних проявів у політичній поведінці депортованих народів вважаємо за доцільне використання феномена соціального капіталу. Необхідно активізувати і накопичувати соціальний капітал позитивних стосунків як потенціал взаємної довіри і взаємодопомоги. Він формується в міжособових відносинах, сприяє зниженню міжетнічної напруги і подоланню комплексу жертви у депортованих народів.
8. За результатами дослідження пропонуються такі механізми подолання "комплексу жертви":
- вирішення на державному рівні питання про відшкодування збитків жертвам політичних злочинів;
- розвиток соціального партнерства, яке полягає в участі всіх громадян у суспільному житті багатоетнічної спільноти відповідно до їх інтересів і можливостей;
- формування ефективних адаптивних стратегій дій у кризових ситуаціях;
- орієнтування представників етносу-жертви на майбутнє, на розвиток власної активності, у тому числі і політичної, що сприятиме конструктивнішому діалогу і пошуку компромісу.
Список опубликованных работ по теме диссертации:
Статті у наукових фахових виданнях
1. Велешко Е.Н. Социально-психологические аспекты принятия политических решений // Грані. – Дніпропетровськ: Дніпропетровський національний університет, Центр соціально-політичних досліджень, 2003. – №6 (32). – С. 109-112.
2. Велешко Е.Н. К вопросу о дефинициях этнополитологических понятий // Грані. – Дніпропетровськ: Дніпропетровський національний університет, Центр соціально-політичних досліджень, 2004. – № 1(33). – С. 151-154.
3. Велешко Е.Н. Этническая виктимность и способы ее преодоления в гражданском обществе // Вестник СевГТУ. Сер. "Политология". – Севастополь: Изд-во СевНТУ, 2005. – Вып. 62. – С.157-162.
4. Велешко О.М. Міжетнічна напруженість в Криму як віктимологічна проблема // Наукові записки. Сер. "Політологія і етнологія". – К.: ІПіЕНД, 2005. – Вип.27. – С. 75-81.
5. Велешко Е.Н. Виктимологические аспекты позиционирования крымскотатарской политической элиты // Еліти і цивілізаційні процеси формування націй. – К.: ТОВ УВПК "ЕксОб", 2006. – С. 361-366.
Статті у інших виданнях
6. Сенюшкина Т.А., Велешко Е.Н. Противостояние между крымскими татарами и местными органами власти // Бюллетень сети этнологического мониторинга и раннего предупреждения конфликтов. – М.: Институт этнологии и антропологии РАН, 2002. - № 45. – С. 93-95.
7. Велешко Е.Н. Диалог местной власти и представителей мусульманской общины // Бюллетень сети этнологического мониторинга и раннего предупреждения конфликтов. – М.: Институт этнологии и антропологии РАН, 2003. – №52. – С.75-76.
Матеріали наукових конференцій
8. Велешко Е.Н. Формирование стереотипов и установок как фактор этнополитической конфликтности в Крыму // Культурный обмен и формирование толерантности в многоэтничном гражданском обществе. Материалы семинара 17 июня 2003 г., Севастополь. – Симферополь: ЧП «Фактор», 2003. - С. 27-31.
9. Велешко Е.Н. Политизация этносов в Крыму // Етнополітологія в Україні: здобутки, проблеми, перспективи. Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, 27-28 вересня 2003 р. – К.: Світогляд, 2004. – С. 193-196.
10. Велешко Е.Н. Политико-психологические аспекты межконфессиональных коммуникаций в Крыму // Религия и гражданское общество: на пути к глобальному этосу. Материалы III-его междунар. семинара 20-24 октября 2003г., г. Ялта. – Симферополь: ЧП «Фактор», 2004. - С. 35-38.
11. Велешко Е.Н. Преодоление негативных этнических стереотипов как проблема гуманитарного образования // Актуальные проблемы гуманитарного образования в современных условиях: Материалы региональной науч.-методич. конф. – Симферополь: ВГМИ «Таврия», 2004. - С. 77-79.
12. Велешко Е.Н. Толерантность и агрессия в крымском многонациональном социуме: виктимологическое измерение // Идентичность и толерантность в многоэтничном гражданском обществе. Материалы III междунар. семинара 11-14 мая 2004г., г. Алушта. – Симферополь: МП «Эра», 2004. - С. 53-57.
13. Veleshko E. Interethnic intensity in the Crimea as a victimological problem // Identity and tolerance in interethnic civil society. Selected papers of III international seminar, May, 11-14, 2004, Alushta /Editors: K. Selnes, T. Senyushkina. – Oslo, 2004. - P. 147-150.
14. Велешко Е.Н. «Комплекс жертвы» в массовых политических акциях депортированных народов в Крыму // Религия и гражданское общество: между национализмом и глобализмом. Материалы IV междунар. семинара 9-11 ноября 2004г., г. Ялта. – Симферополь: Таврия, 2005. - С. 67-68.
15. Велешко Е.Н. Способы преодоления этнической виктимности // Религия и гражданское общество: через межкультурные коммуникации – к диалогу цивилизаций. Сборник науч. трудов V междунар. семинара 26-28 октября 2005г., г. Ялта. - Симферополь: ВГМИ "Таврия", 2006. - С. 50-53.
16. Велешко Е.Н. Этнический лоббизм как способ самоорганизации и защиты интересов крымских татар // Проблемы управления многоэтничными сообществами в условиях глобализационных и цивилизационных вызовов. Материалы IV междунар. семинара 4-6 мая 2005г., г. Алушта. – Симферополь: Таврия, 2006. – С. 47-51.
17. Велешко Е.Н. Опыт применения дискурс-анализа в виктимологическом исследовании политического поведения депортированных народов в Крыму // Образование в многокультурном обществе: традиции и инновации. Материалы V междунар. семинара 22-24 мая 2006г., г. Севастополь. – Симферополь: Таврия, 2006. – С. 62-67.
Давеча мне и подсказали, откуда ноги торчат.
Велешко О.М. Вплив віктимних чинників на політичну поведінку кримськотатарських репатріантів. – Рукопис.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата політичних наук за спеціальністю 23.00.05 – етнополітологія та етнодержавознавство. – Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України – К., 2008.
Дисертація присвячена дослідженню віктимних чинників та їх впливу на політичну поведінку депортованих народів. Розглянуто депортацію народів як віктимогенеруючу проблему тоталітарної держави, виявлено вплив факту депортації на політичну поведінку кримськотатарських репатріантів та її віктимні наслідки. Показано, що віктимність стає ресурсом, який етнічна еліта використовує в політичній боротьбі.
Проаналізовано вплив віктимних чинників на процес прийняття політичних рішень у кримськотатарських репатріантів. Досліджені основні способи маніпулювання представниками кримськотатарського етносу, які формуються під впливом віктимної складової: консолідація етносу навколо ідеї національної державності та відновлення прав, втрачених внаслідок депортації 1944 року, надання соціальним проблемам національного забарвлення і т.ін.
Розглянуто з точки зору трансактного аналізу специфіку механізмів прояву комплексу жертви у депортованих народів, проаналізовані причини виникнення радикальних настроїв в етнічному середовищі. Акцентовано увагу на особливостях розвитку феномена етнічного лобізму, виявлено вплив віктимної складової на конструювання способів етнічного лобіювання в кримському соціумі і політикумі. Запропоновано шляхи подолання етнічної віктимності.
У висновках узагальнюються основні ідеї і положення дисертаційного дослідження, що мають наукове і практичне значення:
1. Дослідження підтвердило гіпотезу, що у депортованих народів на рівні колективної свідомості сформувався комплекс жертви, викликаний фактом депортації. У тих народів, які були повністю реабілітовані і відновлені у своїх правах, комплекс жертви знівельований, часто взагалі відсутній, оскільки народ-жертва отримав "сатисфакцію". У народів, які були реабілітовані частково або досі не відновлені повністю в своїх правах, комплекс жертви є інструментом для відновлення прав і досягнення політичних цілей.
2. В результаті дослідження виявлено віктимні чинники, що впливають на політичну поведінку кримськотатарських репатріантів: наявність віктимної ситуації, що провокує поведінку жертви у депортованих етносів; відсутність злочинця, який у свідомості депортованих асоціюється насамперед з тоталітарною державою СРСР; а також відсутність в українському законодавстві механізмів відшкодування збитків жертвам політичних злочинів.
3. Розгляд комплексу жертви у депортованих народів з погляду трансактного аналізу допоміг глибше зрозуміти специфіку механізмів його прояву. Важливі соціальні контакти людей найчастіше протікають у вигляді ігор. Політика є інструментом реалізації певних відносин в суспільстві і здійснюється за допомогою різних ігрових сценаріїв. Одним з основних є сценарій "Жертва-Рятувальник-Переслідувач". Позиції Жертви і Переслідувача взаємозамінні. Жертва, яка має сильні негативні емоції, може стати Переслідувачем або сама може виправдовувати або здійснювати насильство. Подібний підхід дозволяє виявити політико-психологічні підстави одного з механізмів виникнення радикальних настроїв в етнічному середовищі.
4. Прийняття політичних рішень у сфері міжетнічних стосунків в Криму має свою специфіку, зумовлену фактом повернення народів з депортації і віктимними особливостями політичної поведінки представників депортованих народів. Процес прийняття політичних рішень у кримських татар є ланцюгом узгоджень із меджлісами різних рівнів. В результаті ухвалюється колективне рішення, схвалене вищою структурою в ієрархії представницьких органів кримських татар. Лідери кримськотатарського народу обираються на курултаї і володіють, відповідно, владою-авторитетом на відміну від представників органів державного управління та місцевого самоврядування, які наділені владою-повноваженнями. За типом реалізації прийняття рішень кримськотатарськими лідерами можна віднести до популістських.
5. Використовуючи факт депортації як підставу для висунення комплексу вимог, кримські татари лобіюють свої політичні інтереси, висувають територіальні і статусні домагання. Комплекс жертви сприяє розширенню засобів лобіювання етнічних інтересів. Експлуатуючи позицію жертви, кримськотатарські репатріанти намагаються сьогодні впливати на державну політику відносно депортованих громадян шляхом лобіювання прийняття в Україні певних законів на різних рівнях.
6. Лідери кримськотатарського національного руху конструюють нові підстави для висунення політичних вимог і нові способи лобіювання політичних інтересів, при цьому нерідко маніпулюючи настроями свого етносу. Основні способи маніпулювання формуються з урахуванням віктимної складової: об'єднання і консолідація етносу навколо спільної ідеї відновлення прав, втрачених внаслідок депортації, а також ідеї національної державності; надання соціальним проблемам національного забарвлення; посередництво меджлісу кримськотатарського народу у відносинах між владними структурами і представниками етносу у вирішенні будь-яких проблем і т.ін.
7. Для подолання віктимних проявів у політичній поведінці депортованих народів вважаємо за доцільне використання феномена соціального капіталу. Необхідно активізувати і накопичувати соціальний капітал позитивних стосунків як потенціал взаємної довіри і взаємодопомоги. Він формується в міжособових відносинах, сприяє зниженню міжетнічної напруги і подоланню комплексу жертви у депортованих народів.
8. За результатами дослідження пропонуються такі механізми подолання "комплексу жертви":
- вирішення на державному рівні питання про відшкодування збитків жертвам політичних злочинів;
- розвиток соціального партнерства, яке полягає в участі всіх громадян у суспільному житті багатоетнічної спільноти відповідно до їх інтересів і можливостей;
- формування ефективних адаптивних стратегій дій у кризових ситуаціях;
- орієнтування представників етносу-жертви на майбутнє, на розвиток власної активності, у тому числі і політичної, що сприятиме конструктивнішому діалогу і пошуку компромісу.
Список опубликованных работ по теме диссертации:
Статті у наукових фахових виданнях
1. Велешко Е.Н. Социально-психологические аспекты принятия политических решений // Грані. – Дніпропетровськ: Дніпропетровський національний університет, Центр соціально-політичних досліджень, 2003. – №6 (32). – С. 109-112.
2. Велешко Е.Н. К вопросу о дефинициях этнополитологических понятий // Грані. – Дніпропетровськ: Дніпропетровський національний університет, Центр соціально-політичних досліджень, 2004. – № 1(33). – С. 151-154.
3. Велешко Е.Н. Этническая виктимность и способы ее преодоления в гражданском обществе // Вестник СевГТУ. Сер. "Политология". – Севастополь: Изд-во СевНТУ, 2005. – Вып. 62. – С.157-162.
4. Велешко О.М. Міжетнічна напруженість в Криму як віктимологічна проблема // Наукові записки. Сер. "Політологія і етнологія". – К.: ІПіЕНД, 2005. – Вип.27. – С. 75-81.
5. Велешко Е.Н. Виктимологические аспекты позиционирования крымскотатарской политической элиты // Еліти і цивілізаційні процеси формування націй. – К.: ТОВ УВПК "ЕксОб", 2006. – С. 361-366.
Статті у інших виданнях
6. Сенюшкина Т.А., Велешко Е.Н. Противостояние между крымскими татарами и местными органами власти // Бюллетень сети этнологического мониторинга и раннего предупреждения конфликтов. – М.: Институт этнологии и антропологии РАН, 2002. - № 45. – С. 93-95.
7. Велешко Е.Н. Диалог местной власти и представителей мусульманской общины // Бюллетень сети этнологического мониторинга и раннего предупреждения конфликтов. – М.: Институт этнологии и антропологии РАН, 2003. – №52. – С.75-76.
Матеріали наукових конференцій
8. Велешко Е.Н. Формирование стереотипов и установок как фактор этнополитической конфликтности в Крыму // Культурный обмен и формирование толерантности в многоэтничном гражданском обществе. Материалы семинара 17 июня 2003 г., Севастополь. – Симферополь: ЧП «Фактор», 2003. - С. 27-31.
9. Велешко Е.Н. Политизация этносов в Крыму // Етнополітологія в Україні: здобутки, проблеми, перспективи. Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, 27-28 вересня 2003 р. – К.: Світогляд, 2004. – С. 193-196.
10. Велешко Е.Н. Политико-психологические аспекты межконфессиональных коммуникаций в Крыму // Религия и гражданское общество: на пути к глобальному этосу. Материалы III-его междунар. семинара 20-24 октября 2003г., г. Ялта. – Симферополь: ЧП «Фактор», 2004. - С. 35-38.
11. Велешко Е.Н. Преодоление негативных этнических стереотипов как проблема гуманитарного образования // Актуальные проблемы гуманитарного образования в современных условиях: Материалы региональной науч.-методич. конф. – Симферополь: ВГМИ «Таврия», 2004. - С. 77-79.
12. Велешко Е.Н. Толерантность и агрессия в крымском многонациональном социуме: виктимологическое измерение // Идентичность и толерантность в многоэтничном гражданском обществе. Материалы III междунар. семинара 11-14 мая 2004г., г. Алушта. – Симферополь: МП «Эра», 2004. - С. 53-57.
13. Veleshko E. Interethnic intensity in the Crimea as a victimological problem // Identity and tolerance in interethnic civil society. Selected papers of III international seminar, May, 11-14, 2004, Alushta /Editors: K. Selnes, T. Senyushkina. – Oslo, 2004. - P. 147-150.
14. Велешко Е.Н. «Комплекс жертвы» в массовых политических акциях депортированных народов в Крыму // Религия и гражданское общество: между национализмом и глобализмом. Материалы IV междунар. семинара 9-11 ноября 2004г., г. Ялта. – Симферополь: Таврия, 2005. - С. 67-68.
15. Велешко Е.Н. Способы преодоления этнической виктимности // Религия и гражданское общество: через межкультурные коммуникации – к диалогу цивилизаций. Сборник науч. трудов V междунар. семинара 26-28 октября 2005г., г. Ялта. - Симферополь: ВГМИ "Таврия", 2006. - С. 50-53.
16. Велешко Е.Н. Этнический лоббизм как способ самоорганизации и защиты интересов крымских татар // Проблемы управления многоэтничными сообществами в условиях глобализационных и цивилизационных вызовов. Материалы IV междунар. семинара 4-6 мая 2005г., г. Алушта. – Симферополь: Таврия, 2006. – С. 47-51.
17. Велешко Е.Н. Опыт применения дискурс-анализа в виктимологическом исследовании политического поведения депортированных народов в Крыму // Образование в многокультурном обществе: традиции и инновации. Материалы V междунар. семинара 22-24 мая 2006г., г. Севастополь. – Симферополь: Таврия, 2006. – С. 62-67.
Відповіді
2009.09.20 | Denak
"астрологія в картинках", або ж...
... в нашому випадку, популярна книжечка еріка берна зіграла злий жарт з ніакрєпшим умом аффтараце смішно, якщо аффтар не захистився.
якщо захистився, то вже не смішно
2009.09.22 | Ночной дозор
Re: "астрологія в картинках", або ж...
Denak пише:> ... в нашому випадку, популярна книжечка еріка берна зіграла злий жарт з ніакрєпшим умом аффтара
>
> це смішно, якщо аффтар не захистився.
> якщо захистився, то вже не смішно
Так ведь защитился же, человек этот.
http://www.kgf.npu.edu.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=52&Itemid=74&lang=en
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Кримський гуманітарний факультет
Кафедра практичної психології
Велешко О.М. ст. викладач, к. політ. н.
2009.09.22 | Denak
я вже побачила
побачене мені не сподобалосядуже не сподобалося
2009.09.20 | ziggy_freud
афтур вивчав психологію, адаптовану для домогосподарок
Ерік Берн гарний популяризатор психології, але брати його теорії за основу серйозного дослідження з ряду очевидних фахівцеві причин недоцільно.Це однаково, що математику захищатись за матеріалами підручника арифметики. Відносно гарного підручника.
2009.09.22 | Ночной дозор
Адаптовану для здобуття ступени кандидата политологии
2009.09.20 | Нолчному дозору
Re: Киси, Лёвы и Виктим
Вы пишете про некоего "С.К., непомерно увлекающегося плагиатом и компиляциями". Прошу привести конкретные примеры, иначе буду считать вас клеветником, лжецом и провокатором.Отсутствие ответа или стирание этого поста автоматически оценивается как доказательство вашей неправоты.
2009.09.20 | Ночной дозор
Re: Киси, Лёвы и Виктим
С.К., я очень рад, что по поводу сексуальной нестабильности Н.К. у вас не встретил возражений. Посчитаем это чем-то понимаемым по дефолту.Нолчному дозору пише:
> Вы пишете про некоего "С.К., непомерно увлекающегося плагиатом и компиляциями".
Не пишу, Сергей, а упоминаю. Большего вы не заслуживаете
> Прошу привести конкретные примеры, иначе буду считать вас клеветником, лжецом и провокатором.
Вся ваша жизнь, оформленная вне вашей специальности, есть подтверждение. И конкретный пример.
Для начала я спрашиваю у любопытствующих: кто слышал хоть один оригинальный термин, сочиненный лично С.К. и введенный им в науку? Естественно, под своим именем. Геополитические глыбы г-на Багрова просьба не предлагать: вам и самому, должно быть, стыдно и красно от этого умственного поворота колеса
> Отсутствие ответа или стирание этого поста автоматически оценивается как доказательство вашей неправоты.
Сережа, ну зачем же просить стирать ваш уникальный вопрос.
Вы и сами представляете себе, что географическая кухарка не способна управлять политическим процессом иначе, чем по известной формуле.
Вот вам конкретный пример: назовите первоавтора "исламской дуги". Пока чешете затылок, постарайтесь вспомнить автора "дуги нестабильности". Приятных исследований
2009.09.21 | Нолчному дозору
Re: Киси, Лёвы и Виктим
Ответа на вопрос не последовало. Словоблудие не принимается. НД - лжец и клеветник.2009.09.21 | Гугль
Банда при деле
Кстати, по оперативным данным, Сирожа Кисельов, Андрюша Мальгин и все остальные члены банды пророссийских поллитрологов успешно подвизаются нынче в качестве политтехнологов ГАКа и всей антигриценковской оппозиции в лице Русского блоха, Русской общины и т.д. Руководит этим проектом вроде бы Андрей Никифоров.2009.09.21 | Нолчному дозору
Re: Банда при деле
Еще один брехун добавился к НД. Количество НИКчтожеств угрожающе растёт2009.09.22 | Ночной дозор
Re: Киси, Лёвы и Виктим
Нолчному дозору пише:> Ответа на вопрос не последовало. Словоблудие не принимается. НД - лжец и клеветник.
Вы можете и третий раз прокукарекать Делу это не поможет.
2009.09.22 | Нолчному дозору
Re: Киси, Лёвы и Виктим
Кукарекал, а точнее - дал петуха, здесь кто-то другой. Соврал и в кусты?!НД - лжец и клеветник.
2009.09.22 | Ночной дозор
Re: Киси, Лёвы и Виктим
Нолчному дозору пише:> Кукарекал, а точнее - дал петуха, здесь кто-то другой. Соврал и в кусты?!
Это был индикатор. Петух, кусты...
> НД - лжец и клеветник.
Именно. У меня работа такая. А у С.К. и Н.К. работа - тырить чужие (впрочем, такие же глупые) произведения и выдавать их за собственные открытия. Вор у вора дубинку украл
2009.09.22 | Нолчному дозору
Re: Киси, Лёвы и Виктим
НИКчтожество НД - лжец и клеветник...2009.09.21 | Tatarchuk
Re: Киси, Лёвы и Виктим
Ночной дозор пише:> Для начала я спрашиваю у любопытствующих: кто слышал хоть один оригинальный термин, сочиненный лично С.К. и введенный им в науку? Естественно, под своим именем.
Я чув, якщо йдеться конкретно про Сергія Кісельова. Він здається сам увів поняття "Мала гра" на Чорному морі як аналог "Великою гри" на Близькому Сході Принаймні чув таку доповідь на одній конференції. Полишаю за дужками трагікомічність концепції, але разом з тим.
2009.09.22 | Ночной дозор
Re: Киси, Лёвы и Виктим
Tatarchuk пише:> Ночной дозор пише:
> > Для начала я спрашиваю у любопытствующих: кто слышал хоть один оригинальный термин, сочиненный лично С.К. и введенный им в науку? Естественно, под своим именем.
>
> Я чув, якщо йдеться конкретно про Сергія Кісельова. Він здається сам увів поняття "Мала гра" на Чорному морі як аналог "Великою гри" на Близькому Сході Принаймні чув таку доповідь на одній конференції. Полишаю за дужками трагікомічність концепції, але разом з тим.
Ну, это можно считать уже успешной студенческой компиляцией, с началами творческого подхода к рефератам. Вот взял человек "исламскую дугу", совместил с "дугой нестабильности", и родился на свет свежепахнущий морепродукт - "исламская дуга нестабильности"
2009.09.22 | Нолчному дозору
Re: Киси, Лёвы и Виктим
Лжец и клеветник Ночной дозор даёт оценки текстам, которые не читал. В упомянутом Татарчуком докладе ни о какой "исламской дуге нестабильности" нет ни одного слова. Форумное брехло НД за отсутствием доказательств своей лжи пытается съехать с темы. Ждём примеры плагиата (свой ник не предлагать), а пока их нет - вы лжец, клеветник и провокатор.