Рекламу туризму в Данії назвали "розпусною"
11/23/2009 | БЛОНДИНКО
Рекламу туризму в Данії назвали "розпусною". Відео
Відеокліп, призначений привабити туристів у Данію, зняли з YouTube після чисельних скарг. Творців ролика звинуватили в пропаганді розпусти.
У
трихвилинному відеоролику молода білявка з немовлям на руках звертається до батька своєї дитини:
"Ми зустрілися півтора роки тому, коли ти відпочивав у Данії. Ми добре випили, і я, до свого сорому, не пам'ятаю, що було далі. Я не знаю звідки ти і як тебе звати, але ця дитина - твоя".
Менеджер державної датського туристичного бюро Visit Denmark Дорте Кілерік запевняє, що у рекламі вони хотіли розповісти ніжну та романтичну історію однієї жінки.
Однак, ані більшість глядачів, ані урядовці не оцінили ролик, пише ВВС.
Так, на думку міністра економіки Данії Лене Есперсен, цей відеосюжет створює "хибне враження про країну".
За словами критиків, з цього ролику можна зробити висновок, що замість звичайних туристів в Данію полюбляють їздити любителі нерозбірливих статевих зв'язків.
Не стримували свої емоції й звичайні глядачі. Так, один з відвідувачів YouTube після перегляду ролика назвав його "позбавленим смаку та вульгарним способом привернути увагу".
Автор реклами вибачився перед усіма, кого міг образити цей ролик, але підкреслив, що в цьому сюжеті вони хотіли розповісти "добру історію симпатичної жінки, яка живе у вільному від упереджень суспільстві і прекрасно розуміє наслідки своїх вчинків".
Перш ніж оригінал ролика було знято з YouTube, його встигли передивитися більше 800 тисяч осіб. А згодом в інтернеті з'явилися чисельні копії скандального відео.
Відеокліп, призначений привабити туристів у Данію, зняли з YouTube після чисельних скарг. Творців ролика звинуватили в пропаганді розпусти.
У
трихвилинному відеоролику молода білявка з немовлям на руках звертається до батька своєї дитини:
"Ми зустрілися півтора роки тому, коли ти відпочивав у Данії. Ми добре випили, і я, до свого сорому, не пам'ятаю, що було далі. Я не знаю звідки ти і як тебе звати, але ця дитина - твоя".
Менеджер державної датського туристичного бюро Visit Denmark Дорте Кілерік запевняє, що у рекламі вони хотіли розповісти ніжну та романтичну історію однієї жінки.
Однак, ані більшість глядачів, ані урядовці не оцінили ролик, пише ВВС.
Так, на думку міністра економіки Данії Лене Есперсен, цей відеосюжет створює "хибне враження про країну".
За словами критиків, з цього ролику можна зробити висновок, що замість звичайних туристів в Данію полюбляють їздити любителі нерозбірливих статевих зв'язків.
Не стримували свої емоції й звичайні глядачі. Так, один з відвідувачів YouTube після перегляду ролика назвав його "позбавленим смаку та вульгарним способом привернути увагу".
Автор реклами вибачився перед усіма, кого міг образити цей ролик, але підкреслив, що в цьому сюжеті вони хотіли розповісти "добру історію симпатичної жінки, яка живе у вільному від упереджень суспільстві і прекрасно розуміє наслідки своїх вчинків".
Перш ніж оригінал ролика було знято з YouTube, його встигли передивитися більше 800 тисяч осіб. А згодом в інтернеті з'явилися чисельні копії скандального відео.
Відповіді
2009.11.23 | Ютуб
И правильно назвали. И хорошо, что убрали.
Ну, действительно похабный сюжет. И хорошо, что убрали его.А в чем беда-то, не пойму?
Кому-то нравится, чтобы услуги рекламировались с пошлостью и похабством? А вот многим датчанам не нравится, как свидетельствует сюжет. И это очень хорошо.