Є підстава вигнати штаб ЧФ
09/17/2010 | Петро
Чорноморський флот Російської Федерації і Каспійська флотилія будуть перетворені на Оперативне командування морськими силами (ОКМС) у складі Південного військового округу, повідомило у четвер, 16 вересня, джерело в Головному штабі ВМФ РФ.
«До 2012 року на основі Чорноморського флоту і Каспійської флотилії буде створено Оперативне командування морськими силами з його інтеграцією до складу Південного військового округу», — сказало джерело.
За його словами, бригади ракетних катерів і кораблів охорони водного району (ОВР) ЧФ будуть з часом зведені в одне сполучення. Його дивізіони, що складаються з малих ракетних та протичовнових кораблів, а також морських тральщиків, будуть дислоковані в Криму та на Кавказькому узбережжі.
Радикальна реорганізація чекає і 30-ю дивізію надводних кораблів ЧФ РФ, що знаходиться у Севастополі, додало джерело.
Таким чином, управління і штаб ЧФ РФ, що фігурують в угоді по ЧФ, будуть розформовані, а новий орган -Оперативне командування морськими силами, не має права дислокуватись на території України
«До 2012 року на основі Чорноморського флоту і Каспійської флотилії буде створено Оперативне командування морськими силами з його інтеграцією до складу Південного військового округу», — сказало джерело.
За його словами, бригади ракетних катерів і кораблів охорони водного району (ОВР) ЧФ будуть з часом зведені в одне сполучення. Його дивізіони, що складаються з малих ракетних та протичовнових кораблів, а також морських тральщиків, будуть дислоковані в Криму та на Кавказькому узбережжі.
Радикальна реорганізація чекає і 30-ю дивізію надводних кораблів ЧФ РФ, що знаходиться у Севастополі, додало джерело.
Таким чином, управління і штаб ЧФ РФ, що фігурують в угоді по ЧФ, будуть розформовані, а новий орган -Оперативне командування морськими силами, не має права дислокуватись на території України
Відповіді
2010.09.19 | Олекса
Re: Є підстава вигнати штаб ЧФ
Підстави були і їх буде безліч. Хто ж буде виганяти того окупанта з ялової держави ялових державників?2010.09.20 | Петро
Re: Є підстава вигнати штаб ЧФ
Погоджуюсь з Вашою думкою.Україна могла розпрощатись з Чорноморським Флотом Росії ще у 2008 році. Аби на це була політична воля тодішньої влади та підтримка НАТО. Бо Закон України «Про порядок допуску та умови перебування підрозділів збройних сил інших держав на території України» підставою для денонсації міжнародного договору визначає ситуацію, якщо держава, підрозділи збройних сил якої перебувають на території України, увійшла у воєнний конфлікт з третьою державою, внаслідок чого виникла загроза національним інтересам України.
Але мовчати не маємо права.
Тож, маємо вимагати від влади приведення підписаних угод у відповідність національним інтересам, у т.ч. стосовно:
– гарантій російської сторони щодо виконання свого зобов’язання поважати суверенітет України, шанувати традиції та звичаї Українського народу і не завдавати шкоди національним інтересам України, додержання підрозділами ЧФ, особами військового і цивільного персоналу, які входять до їх складу, а також членами їх сімей міжнародних договорів України, українських законів, утримання від будь-якої політичної діяльності в Україні, а також від іншої діяльності, не сумісної з її національними інтересами;
– механізму реалізації розпорядження КМ від 03.12.2001 553-р "Про здійснення контролю за діяльністю Чорноморського флоту Російської Федерації, що тимчасово перебуває на території України";
– механізму модернізації чи введення до бойового складу нових суден ЧФ РФ й доставки на нашу територію нових зразків озброєння;
– про організацію взаємодії при здійсненні інспекційних заходів в місцях дислокації військових формувань ЧФ РФ на території України за Договором про звичайні збройні сили в Європі 19 листопада 1990 року, Віденським документом 1999 року переговорів про заходи зміцнення довіри та безпеки та Договором з відкритого неба від 24 березня 1992 року;
– порядку бойового застосування сил ЧФ РФ, які дислокуються на території України у можливих конфліктах з третьою країною, що забороняв би використання з нашої території підрозділів ЧФ у збройних конфліктах на території чи проти третіх держав, забезпечення таких дій українськими засобами, використання російською стороною в кризових ситуаціях громадян України та її інфраструктури та передбачав відгородження України від відповідальності за дії Росії й убезпечення її від терористичних загроз у відповідь на такі дії;
– виведення з території України штабу і командного пункту ЧФ, а також сил та засобів ЧФ, що є носіями ядерної зброї або можуть її зберігати та стратегічного й оперативного боєзапасу флоту;
– попереднього погодження з компетентними органами пересувань військових підрозділів й перевезень небезпечних вантажів та порядку контролю за цими діями;
– про взаємне візуальне розпізнавання між об’єктами з’єднань, військових частин ВМС Збройних Сил України і ЧФ РФ, які дислокуються на території України;
– про передачу відомостей щодо використання смуг (номіналів) радіочастот радіоелектронними засобами ЧФ РФ на території України;
– механізму недопущення подвійного громадянства персоналу ЧФ РФ та членів їх сімей та проходження громадянами України військової служби у ЗС РФ;
– врегулювання права власності, завершення інвентаризацію земель, акваторії та інфраструктури, переданих у тимчасове користування ЧФ, затвердження на міжурядовому рівні результатів цієї інвентаризації, визначення ринкової вартості оренди й оформлення її згідно вимог українського законодавства;
– вилучення з користування ЧФ землі та майно, що не були включені в додатки до підписаних угод, або зараз не використовуються за прямим призначенням, стали надлишковими;
– врегулювання оплати за використання повітряного простору, акваторії, радіочастотного ресурсу, засобів та інфраструктури навігаційно-гідрографічного і гідрометеорологічного забезпечення мореплавства та компенсації видатків України на утримання інфраструктури ЧФ РФ i забезпечення соціальними, комунальними, медичними та іншими послугами військовослужбовців ЧФ РФ ї членів їх сімей та завданої шкоди навколишньому середовищу;
– ліквідації російською стороною шкідливих виробництв, вибухонебезпечних арсеналів боєприпасів та складів пального й отруйних речовин, що розташовані в житлових районах Севастополя й інших населених пунктів, вивантаження з кораблів ракет, торпед й реактивних снарядів;
– забезпечення належного страхування місць базування ЧФ (населених пунктів, у яких знаходяться об'єкти флоту у цілому та їх мешканців) від екологічних, терористичних та інших загроз, а також наслідків участі підрозділів ЧФ у збройних конфліктах на території іноземних держав;
– забезпечення екологічної безпеки на об'єктах ЧФ РФ у т.ч. обов'язкове обладнання морських суден і кораблів засобами очищення стічних вод та введення в експлуатацію необхідної кількості плавучих та стаціонарних об'єктів очищення, забезпечення належних умов зберігання та утилізації вибухових засобів, небезпечних побутових та промислових відходів, очищення дна наших територіальних вод від затоплених ЧФ боєприпасів, у першу чергу хімічних;
– гарантії права України на денонсацію підписаних угод в разі: а) якщо подальше перебування підрозділів ЧФ РФ на території України загрожуватиме національним інтересам України; б) недотримання або порушення підрозділами ЧФ РФ вимог міжнародних договорів України, законодавства та інших нормативно-правових актів; в) втручання або загрози втручання підрозділів ЧФ РФ у внутрішні справи України; г) використання або загрози використання підрозділів ЧФ РФ, які перебувають на території України, проти третіх держав; якщо виникла загроза втрати російською стороною контролю за підрозділами її збройних сил на території України; д) якщо Росія увійде у воєнний конфлікт з третьою державою, внаслідок чого виникне загроза національним інтересам України.
Хоча б для того, щоб спитати за бездіяльність, коли прийде час!
2010.09.22 | Аналітик
Російський флот в Криму втрачає підтримку українців
Кількість українців, які позитивно оцінили продовження перебування ЧФ РФ в Україні,у вересні зменшилася.
Такими є результати соціологічного опитування, проведеного "Українським демократичним колом" на замовлення Інституту політики.
Так у вересні порівняно з травнем 2010 року кількість тих, хто позитивно ставиться до того, що Верховна Рада ратифікувала Угоду про продовження перебування ЧФ РФ зменшилась на 8,4%. Тоді за це висловлювалися з 58,9%, а в вересні - 50,5%.
Натомість кількість тих, хто негативно ставиться до цього зросла на 9,5% - з 29,2% у травні до 38,7% у вересні.
Водночас 57,8% респондентів вважають, що Угода про продовження перебування ЧФ РФ не загрожує суверенітету України.
Разом із тим, 33,4% громадян дотримується протилежної думки. Не змогли визначитись 8,8%.
Також 45,8% проголосували б на референдумі за продовження строку перебування російського Чорноморського флоту до 2042 року. Це на 8,5% менше, ніж у травні.
Водночас 35,8% проголосували би проти продовження строку. Не брали б участі в референдумі 12,5%, а 5,9% не змогли визначитись.
Вибіркова сукупність репрезентує доросле населення України й охоплює всі регіони країни. За місцем проживання опитано 1200 респондентів віком від 18 років і старше.
Статистична похибка вибірки не перевищує 2,9%.
Інститут політики близький до депутата фракції БЮТ Миколи Томенка.
Українська правда
2010.09.24 | Петрик
Російські військові об'єкти у Миколаєві й Одесі і в гирлі Дунаю
Російські підводні човни теж можуть повернутися до України?УП, Четвер, 13 травня 2010, 09:49
Російські підводні човни повернуться в український порт у Балаклаві.
Таку можливість, за інформацією російської "Независимой газеты", напередодні 9 травня обговорювали в Криму прем'єри Володимир Путін і Микола Азаров.
Крім того, у переддень наміченого на наступний тиждень візиту в Україну президента Росії Дмитра Медведєва до харківських домовленостей, що продовжили перебування ЧФ РФ до 2042 року, готується цілий пакет документів з розвитку військово-морської бази в Севастополі й інших об'єктів флоту на території Криму.
За словами командувача ЧФ РФ віце-адмірала Олександра Клєцкова, "зараз опрацьовуються плани не лише переозброєння флоту, постачань нових кораблів, зброї, але й, що немаловажливо, облаштування чорноморців у Севастополі, інших гарнізонах Криму".
Воєначальник поки не розкриває, що конкретно стоїть за даними планами, але ясно, що ЧФ РФ очікує масштабне військове будівництво і, можливо, розширення інфраструктури, де швидше за все на принципах подвійного базування матимуть право дислокуватися російські військові судна і берегові частини.
7 травня відбувся візит прем'єра Росії Путіна, начальника Генштабу ВС РФ Миколи Макарова і голови "Спецстроя" Росії Миколи Аброськіна на об'єкти ЧФ.
У ході його уточнювалися пункти системи базування ЧФ на території РФ. Не виключено, що частина цих пунктів і об'єктів буде перенесена на територію України, зазначає газета.
Як повідомив начальник Генштабу ВР Росії в ході поїздки на об'єкти ЧФ, за дорученням президента в Міноборони РФ створена робоча група, яка протягом двох місяців проведе оцінку стану військової бази ЧФ у Севастополі.
Він підтвердив, що існують серйозні плани з модернізації Чорноморського флоту в рамках програми, розрахованої до 2020 року. "Це серйозна програма модернізації ЧФ в усіх напрямках - і по судах, і по підводних човнах, і по авіації", - сказав він.
Як пише газета, Росія розглядає можливість відкриття нових об'єктів базування військових судів ЧФ в Україні.
Колишній командувач ЧФ РФ адмірал Володимир Комоєдов вважає, що за певних умов російські підвідні човни можуть дислокуватися в Балаклаві. Там до розпаду СРСР розташовувалася найбільша на Чорному морі база підвідних човнів, яка зараз перетворена на музей, що числиться за Військово-морськими силами України.
Крім того, російські військові об'єкти при згоді сторін і добрій волі Києва та Москви можуть з'явитися також у Миколаєві й Одесі і, можливо, в гирлі Дунаю, де в України й Румунії є територіальні суперечки.
"Можливість розширення ЧФ на захід є своєрідною відповіддю на розширення НАТО на схід, де, приміром, у Румунії й Болгарії США почали розміщення своїх нових військових баз", - заявив Комоєдов.
Російські контррозвідники на об'єкти ЧФ РФ повернулись.