караїмська музика в США (/)
02/11/2011 | ziggy_freud
Джон Зорн останнім часом зробився якийсь мелодійний і навіть ліричний. Що робить з людьми велика караїмська культура...
John Zorn / Electric Masada - Karaim (part 1)
http://www.youtube.com/watch?v=VLRcr5An5xY
друга частина, цікавіша за першу
http://www.youtube.com/watch?v=xtjrHPPb-ro
John Zorn / Electric Masada - Karaim (part 1)
http://www.youtube.com/watch?v=VLRcr5An5xY
друга частина, цікавіша за першу
http://www.youtube.com/watch?v=xtjrHPPb-ro
Відповіді
2011.02.12 | AntiDG
амеріканськи джаз-мєни вчаться грати...
І де тут караїмська музика? Якийсь жидівський колектив виконує арабські сюжети замасковані джазовим вінегретом. А Може той волохатий чолов'яга єврейської зовнішності на фано видає себе за країма(скоріш конфесійного)? Але до чого тут музика?2011.02.12 | меломан
Не слушайте всякую х...
Рекомендую послушать настоящую караимскую музыку в исполнении ансамбля Destan, прекрасно аранжированную и обработанную Ф.Алиевым и сыновьями. - настоящими профессионалами и специалистами в народной музыке:http://kale.at.ua/load/narodnaja_karaimskaja_muzyka/narodnaja_muzyka_krymskikh_karaimov/7-1-0-15
2011.02.12 | ziggy_freud
вокал досить симпатичний
перкусія, там грають руками, теж добре. А що ритм-машина і автобас - караїмський народний інструментарій, я тільки зараз дізнався.треба написати Зорну, що йому є в кого повчитись грати
2011.02.12 | меломан
Re: вокал досить симпатичний
ziggy_freud пише:> .... А що ритм-машина і автобас - караїмський народний інструментарій, я тільки зараз дізнався.
>
Согласен. Сам люблю больше живые инструменты. Но это пожалуй единственный недостаток
> треба написати Зорну, що йому є в кого повчитись грати
обязательно напишите. Хотя для некоторых джазовых исполнителей это не самое главное
hap:
2011.02.12 | corneliu
Re: амеріканськи джаз-мєни вчаться грати...
Вообще-то поминаемый Вами в другом комментарии всуе великий караимский просветитель, собиратель древностей и фальсификатор Авраам Самуилович вообще-то полагал, что именно крымские караимы - это и есть самые подлинные и древние евреи.2011.02.12 | Дневной дозор
Пришла беда, отворяй ворота
corneliu пише:> вообще-то полагал, что именно крымские караимы - это и есть самые подлинные и древние евреи.
Правильно. А вот всяких нью-йоркских четвертькровок, полуашкеназов и третьсефардов он таковыми ну точно не считал..
2011.02.12 | жук кракатук
чушь какая-то
Дневной дозор пише:> corneliu пише:
> > крымские караимы - это и есть самые подлинные и древние евреи.
> Правильно
Что правильно? Поддакивалка на автопилоте работает, да? Фиркович много что предполагал. Если б все что он предполагал люди принимали во внимание, был бы у нас в календаре праздник караимского "холокоста"
2011.02.13 | Дневной дозор
Re: чушь какая-то
жук кракатук пише:> Что правильно?
Правильно, перевожу по буквам для особенно одаренных, именно так Фиркович и считал.
жук кракатук пише:
> Поддакивалка на автопилоте работает, да?
Нет, это у Вас чтокалка забарахлила. Бывает..
жук кракатук пише:
> Если б все что он предполагал люди принимали во внимание, был бы у нас в календаре праздник караимского "холокоста"
Принять во внимание предложил не я, а Корнелиу. К нему и обратите весь Ваш жуковский потенциал..
2011.02.17 | AntiGD
«- Фальсифікація! Фальсифікація! - Закричав папуга....
«- Фальсифікація! Фальсифікація! - Закричав папуга, коли йому замість єврейської ковбаси підсунули українське сало ... »Ви так і залишилися на тому ж примітивному рівні. Пора б уже зрозуміти, що народ став більш обізнаним і йому вже не достатньо втовкмачувати по сто разів на день одне і те ж, що б він повірив. А треба мати хоч якісь докази.
corneliu пише:
> ... Самуилович вообще-то полагал, что именно крымские караимы - это и есть самые подлинные и древние евреи.
Дуже цікаво. А не підкажете, в якій роботі Авраам Самуїлович так «полагал»? А то щось не пригадую. І ще, цікаво було б дізнатися хто такі «давні євреї» в понятті Фірковича.
2011.02.12 | ziggy_freud
ну тоді ось вам автентика (/)
http://kale.at.ua/load/3прошу коментарів. Хто з них замаскований напівашкеназі?
AntiDG пише:
> І де тут караїмська музика? Якийсь жидівський колектив
досить художній колектив під проводом заслуженого артиста США Джона Зорна, за участю відомого гітариста Марка Рібо.
> Але до чого тут музика?
ну не всім же євреям грати 7.40 і Хава Нагіла. Так само, як не всім українцям співати "Ти ж мене підманула" на два голоси. Мають бути винятки.
2011.02.17 | AntiGD
Re: ну тоді ось вам автентика (/)
> ну не всім же євреям грати 7.40 і Хава Нагіла. Так само, як не всім українцям співати "Ти ж мене підманула" на два голоси. Мають бути винятки.
Це вірно, але коли ви пишете «караїмська музика», то добре б знати що ви маєте на увазі, що б не вводити в оману слухачів.
І ще, коли українська група виконує House Of The Rising Sun, то ця пісня не становиться від того українською музикою.
2011.02.18 | ziggy_freud
тоді прошу чіткіші критерії
які риси музики достатні, щоб вважати її караїмською. Автор і виконавець мають бути караїмами, чи досить тільки автора? Ви також не прокоментували народні забавки з електрогітароїдами, на які я скинув посилання.AntiGD пише:
> Це вірно, але коли ви пишете «караїмська музика», то добре б знати що ви маєте на увазі, що б не вводити в оману слухачів.
> І ще, коли українська група виконує House Of The Rising Sun, то ця пісня не становиться від того українською музикою.
чи стала пісня Гребінки Очі Чорния американським джазом від того, що її колись заспівав Еллінгтон? А коли її співає в Москві єврей з Урюпинська, вона лишається українським міщанським романсом чи нє?
2011.02.18 | Олена Весел
це мабуть просто просять писати - кримська караїмська чи просто караїмська
хоча може я не права.2011.03.01 | AntiGD
деякі критерії
ziggy_freud пише:> які риси музики достатні, щоб вважати її караїмською. Автор і виконавець мають бути караїмами, чи досить тільки автора? Ви також не прокоментували народні забавки з електрогітароїдами, на які я скинув посилання.
>
Головний критерій це сама музика, мелодія Яка має характерні національні риси
. Вам пояснювати ці прості поняття чи ні? Ось наприклад таким «музикантам» як А. Кефелі або Д. Зорн судячи з усього це не дуже знайоме. І якщо в останнього є своя аудиторія в Америці, то це говорить тільки про відсоток дегенератів у суспільстві (в даному випадку, американському). Чим більше таке слухає, тим більше його у ньому.
З того посилання, що ви дали, ніде не вказано, що це караїмська музика. Хоча пісні (на мій погляд дуже душевні) про Джуфт Кале - про те місце рідному і близькому до серця всіх караїмів. І Національні, караїмські мотиви там теж можна почути наприклад у пісні «Мількеша» і не тільки вставка з «Хайтарма», але і сама мелодія. У Криму багато дуже гарних місць та околиці Джуфт Кале одне з них, саме такі місця завжди надихали поетів, художників, музикантів. Думаю, в цьому місті і були складені ці пісні.
> чи стала пісня Гребінки Очі Чорния американським джазом від того, що її колись заспівав Еллінгтон? А коли її співає в Москві єврей з Урюпинська, вона лишається українським міщанським романсом чи нє?
Ви дуже не уважні. Ви читали що я писав у попередньому пості?
А що стосується "Очі чорниє"…
Джаз як і романс - це музичний жанр (стиль). Якщо ви хочете підкреслити етнічне походження жанру, то правильніше буде говорити - афро-американський джаз, і російський романс (він же циганський, іспанський..), але ні як не український.
2011.03.01 | ziggy_freud
Чіжыкъ-Пыжыкъ теж мелодія. А чи мистецтво?
дуже просто обізвати дегенератом кожного, хто слухає імпровізаційний джаз. Або кожного, хто слухає псевдо-автентику. Зорн зробив для музики, а заодно і єврейської ідентичності більше, ніж пара тисяч персонажів, які грають "єврейські" пісні в совітській манері.є визначення музики як художньо організованого звуку. Це просте визначення; воно очевидно неповне, але за основу можна взяти. Вам не подобається звукоряд хлопців з Ню-Йорка - так і скажіть. Може ви ще й Sonic Youth не любите? І Еліота Шарпа? Теж ваше повне право. Але лаятись з цього приводу - в більшовицьку газету "Правда". Можна в "Кримську", бо в московську не візьмуть
спитайте в фахівців, звідки в московитів взявся міщанський романс. Це значно простіше питання, ніж, наприклад, походження караїмської музики. До аншлюсу України Петром І в рос. містах панували зовсім інші пєсТні. Ложкі, жалєйка і гуслі - воно теж по-своєму непогано, але для міщанського романсу якось неканонічно...
2011.03.13 | AntiGD
Re: По рівнянню з Зорном, Чіжыкъ-Пыжыкъ це мистецтво?
ziggy_freud пише:>
> є визначення музики як художньо організованого звуку. Це просте визначення; воно очевидно неповне, але за основу можна взяти.
Приймається. Тільки не вистачає слова «гармонійного»
Вам не подобається звукоряд хлопців з Ню-Йорка - так і скажіть. Може ви ще й Sonic Youth не любите? І Еліота Шарпа?
>
А вам подобається гуркіт древодробілкі? З таким же успіхом можна записати звуки перфоратора, додати скрип вози, накласти на це все запис лайки сусідів.... - обізвати якимось новомодним словом, типу імпровізований андеграунд, нью-арт або абстрактний джаз і втюховати представникам, наприклад сексуальних меншин.
> спитайте в фахівців, звідки в московитів взявся міщанський романс...
Кого з фахівців порекомендуєте? Прохання збоченців (як музичних так і сексуальних) таких як А. Троїцький, не пропонувати.
2011.03.13 | ziggy_freud
назвіть цих людей збоченцями публічно
і буде вам те саме, що недавно Бузині в прямому ефірі. Чому і в якій ерогенній зоні вам так муляють збоченці, як психоаналітик здогадуюсь. Але коментувати утримаюсь. Тому далі про традиційну музику.В часи Мазепи українська традиція гри на струнних мала вже декілька сторіч. Значно давніші фрески Св.Софії зображують музик, один з яких грає на лютні. Торбан потрапив в Рос. імперію через Україну і Польщу, де згодом був витіснений семиструнною гітарою. Частину міщанського "гітарного" репертуару ХІХ ст. перероблено під гітару з інших струнних, зокрема торбана. Це доводять Гнат Хоткевич, Михайло Хай, Володимир Кушпет та інші автори.
прошу в студію канонічну історію міщанського романсу в Росії. Без українців, євреїв і німців . А також без Чайковського, музику якого люблять не за сексуальну орієнтацію автора.
http://ceh.org.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=27&Itemid=43
Традиції цехових товариств XVI-XIX ст
Корогва Київського кобзарського цеху
В українській культурі з давніх давен природно співіснували кобзарство (духовно-мистецька традиція з особливим світоглядом і стилем життя) і бандурництво (світське музикування, поширене серед інтелігенції та селян). У ХVII-ХVIII ст. мало не в кожній українській хаті була кобза. Грали на традиційних інструментах козаки й представники української еліти. 1775 року Запорізьку Січ було ліквідовано, і все менше козаків та старшин грали на кобзах. Але продовжувала існувати кобзарська духовна традиція - незрячі співці нагадували про козацькі вольності. Надзвичайно високим був моральний авторитет цих мандрівних філософів-митців. Кобзарем міг стати далеко не кожен. Хлопці вибирали собі вчителя і від нього протягом 3-4 років навчались грати й співати, опановували цехові звичаї. Отримавши "визвілку", склавши своєрідний екзамен, молоді кобзарі приймалися до братства. Кожне братство гуртувалося довкола однієї з церков повіту і мало свою цехову корогву. Кобзарі мали свою таємну мову - лебійську, таємні пісні й танець - "лебійську скаковку". Після революції 1905 року, з подихом волі бандура вийшла за межі селянства. Як і за княжих часів та Козаччини, вона знову ставала одним з основних елементів національної культури. На початку XX століття, особливо після ХП з'їзду Імператорського археологічного товариства (Харків, 1902), на якому вперше перед "цвітом" інтелігенції співали кобзарі та лірники, інтерес до кобзарства знову почав зростати. Але науковці (як правило, філологи), збираючи тексти пісень, частенько їх "відшліфовували", змінювали, аби яскравіше виявити "образ національної свідомості". Релігійні пісні залишалися поза увагою вчених (переважно прихильників соціалістів). Можливо, саме це стало першим кроком до руйнування традиції, пізніше жорстоко довершеного радянськими керманичами.
2011.02.12 | Олена Весел
А це караїмська музика в Криму (л)
http://www.youtube.com/watch?v=mh0NCiuHcRI&playnext=1&list=PL5C86D7B7654492882011.02.12 | ziggy_freud
красиво. А про цього хлопця щось чули? (/)
Абрахам Кефелі - скрипкова соната за фолковим мотивом Тум-Тумhttp://www.youtube.com/watch?v=QRMG725wXnc&feature=related
2011.02.12 | Олена Весел
Тим-тим...
Чула, навіть намагалась кілька разів дослухать. Лічно я прідпочітаю Майкопарів2011.03.06 | Tatarchuk
ось Тим Тим на відео
2011.03.14 | Бродяга
Re: ось Тим Тим на відео
Это "Тым - Тым" танцевальная музыка (женская) крымских татар. В 1936 г. на международном фестивале фольклорной музыки заработала "Гран - При".2011.02.12 | Tatarchuk
нє ну якщо отето вот "Тим Тим",
то я вже не знаю.http://sattarov.net/muz/331-kyrymtatar-tojj-avalary.html
Там 9 композиція справжній класний Тим Тим.
Та й інші пісні просто супер
А Кефелі це Кефелі, карочє. Слухати його важкувато і головне неясно навіщо (на прикладі тим-тим це гарно видно)
2011.02.13 | меломан
Так это ж другое дело !
Tatarchuk пише:> то я вже не знаю.
> http://sattarov.net/muz/331-kyrymtatar-tojj-avalary.html
> Там 9 композиція справжній класний Тим Тим.
> Та й інші пісні просто супер
>
2011.02.13 | меломан
Даже трудно что-то так сразу сказать...
Когда мой племянник только начинал учиться играть на скрипке его инструмент тоже выдавала подобные звуки...2011.03.07 | Ходжа-Карай
не фальсифицируйте караимскую историю!
Вы все фальсификаторы караимской истории. Караимы никогда не играли на скрипках и всякой прочей ерунде. На скрипках играют только чингене и чуфуты. А караимы играют только на трубах победы. Но делают это очень редко. В прошлый раз (триста тысяч лет назад), взыграв на трубах в дубовой роще Балта-Тиймез, они, как известно, овладели обетованной крепостью Яхуд-Кале, разрушив трубным гласом ее стены. А когда они взыграют следующий раз, никому мало не покажется. Так что не будите лиха напрасной болтовней о "караимской музыке", пока тихо.2011.03.13 | AntiGD
Шо курим?
Нарік. Коли вийдеш з "нірвани2 почитай що ти тут понаписував.2011.03.14 | Бродяга
Re: не фальсифицируйте караимскую историю!
Ветхий завет - это Ветхий завет.Талмуд - это Талмуд.
Караимы - тюркоязычный народ.
Исповедуя религию по Ветхому завету, караимы переняли у автохтонного народа Крымского полуострова (крымских татар) все: язык, кухню, музыку и т.д. и т.п.
2011.03.14 | Дубы-колдуны
Re: не фальсифицируйте караимскую историю!
Бродяга пише:> караимы переняли у автохтонного народа Крымского полуострова (крымских татар) все: язык, кухню, музыку и т.д. и т.п.
Скажите это караимам публично среди дубов священной рощи Балта-Тиймез. Прежде, чем похоронить вас за оградой рощи, они пояснят при помощи дубовых палок, кто у кого что перенял на самом деле. Да будет всем известно, что первый крымский хан, т. н. "Хаджи-Гирай", это на самом деле караим по имени Ходжа-Карай. Этот неоспоримый факт уже давно сообщают гостям крепости Джюфт-Кале очень уважаемые люди из караимского общества. И мы им верим.
2011.03.14 | Бродяга
Re: не фальсифицируйте караимскую историю!
Верно замечено: Джюфт - Кале (на современный лад: Чуфут - Кале),Объясняю (мягко выражаясь) непонимающим:
в тюрском языке джювт (а равно: джуфт) означает пара (так же на фарси: джуфт - пара).
Перефразирование наименования крепости с Джюфт - Кале на Чуфут - Кале, - с легкой руки (надо подумать кого) и на веру слабоумным.
Караимы: это генетически и антропологичести являются частью одного автохтохтонного народа - крымскотатарского народа. Караимы переняли веру в бога единого по Ветхому Завету, и это их дело. Караимы не являются представителями народа исповедующего современный иудаизм. Это абсурд. Все переделывается под общее (чье-то) начало.
Аналогичная ситуация творится с турками - месхетинцами. Турки - месхетинцы антропологически и генетически связаны с грузинским народом. Однако различия в вере (и в языке) переросло в открытую конфронтацию между (уже) разными народами, так как турки - месхетицы хотя и обладают совпадением в генетическом коде и в антрополгических параметрах с грузинским народом, - говорят на языке (тюрском) отличном от грузинского языке и исповедуют ислам.
2011.03.14 | Бродяга
Re: не фальсифицируйте караимскую историю!
Балта - Тиймез переводится с крымскотатарского как (буквально): "Не тронет топор" или как нужно понимать "Нет применению топора".И другое: Тамань - "Та сторона (О таман)"; Кремль - "Крымлы"
Енисей - "новая река";
Байкал - "Богатое озеро" и многое другое. Историю надо изучать, а не сионизм.
2011.03.14 | Аспирант
Re: не фальсифицируйте караимскую историю!
Бродяга, я к твоим текстам относился с вниманием, пока ты не написал глупость типа : Тамань - "Та сторона (О таман)"; Кремль - "Крымлы".Сначала подумай, потом за клавиатуру садись.
Ага, еще добавь: Киев - от киев (зять).
2011.03.15 | Бродяга
Re: не фальсифицируйте караимскую историю!
Точно! Киев - это зять.Городу Киеву столько лет, сколько и Москве не снилось.
И кубанские казаки (в том числе запорожские, которые получили приют в Крыму от агрессии Империатрицы Екатерины Второй) - потомки половцев (половцы - тюркоязычные).
О чем вообще спор?
Историю надо изучать, а не сионизм.
2011.03.14 | Ходжа-Карай
Re: не фальсифицируйте караимскую историю!
Бродяга пише:> И другое: Тамань - "Та сторона (О таман)"; Кремль - "Крымлы"
> Енисей - "новая река";
> Байкал - "Богатое озеро" и многое другое. Историю надо изучать, а не сионизм.
а "Земля" означает "территория гордых караимов"
а "Луна" - "территория великих караимов"
И не с крымскотатарского, а с караимского.
Потому что крымские татары есть только в Крыму и Енисей с Байкалом не называли. А караимы есть везде. И назвали все реки и озера на земле. Они были первыми людьми на земле.
2011.03.14 | Аспирант
Re: не фальсифицируйте караимскую историю!
Енисей - "новая река";> Байкал - "Богатое озеро" - это не оспаривается.
2011.03.14 | Ходжа-Карай
Re: не фальсифицируйте караимскую историю!
Аспирант пише:> Байкал - "Богатое озеро" - это не оспаривается.
Это перевод не оспаривается. А язык с которого переводить, это оспаривается. Бродяга выдумывает, будто Енисей и Байкал это крымскотатарские названия. Но мы-то знаем, чьи это на самом деле названия.
2011.03.14 | Аспирант
Re: не фальсифицируйте караимскую историю!
Понял. Долго смеялся.2011.03.15 | Ночной дозор
Re: не фальсифицируйте караимскую историю!
Ходжа-Карай пише:> А караимы есть везде. И назвали все реки и озера на земле. Они были первыми людьми на земле.
В немом восторге жму вашу руку: имеете смелость назвать все своими именами, не таясь и не прибегая к постыдным, но, подчас, таким необходимым метафорам, полунамекам и иносказаниям.
2011.03.15 | Бродяга
Re: не фальсифицируйте караимскую историю!
Я не отрицаю караимов.Караимы - это живые люди со своим историческим прошлым.
Но дело в том, что караимы - крымские татары, но только уверовавшие в единого бога по Ветхому Завету.
Ислам принят Крымом в 4 - 6 веке нашего столетия.
Христианство принято Москвой (намного позже) - в 980 году (миссионеры пришли в Москву через Крым). Говорить о том, что язычество было плохо - это уже не хорошо ("масленица" - красивый (праздник) обряд язычества).
Средняя Азия приняла ислам в 9 веке.
О чем еще можно говорить! Что нужно переделывать? "Станки" надо переделывать и мозги вышибать.
2011.03.15 | Бродяга
Re: не фальсифицируйте караимскую историю!
Турки - это не тюрки.Население Государства Турция - в основе своей сельджуки.
Сельджуки это не турки, а туркоязычный народ.
Тюрки (голубоглазые арийцы) давно вымерли и от них остался только язык (тюркская языковая группа).
Тюрки населяли всю территорию Евразии. Крымские татары (как и караимы) последующее поколение тюркоязычных народов. Генетически, крымских татар (как и караимов) нужно относить прежде всего к европоидной расе.
2011.03.15 | Профессор
Re: не фальсифицируйте караимскую историю!
Насчет тюрков тебе незачет.Расскажи о сионизме и сионистах, может тут у тебя есть знания. Особенно остановись на майдановских сионистах.
2011.03.18 | Бродяга
Re: Профффесссору
Ну, то что у Карла Маркса матушка была еврейка - его никто не посмел назвать евреем. И Каплан (Фаина) по специальности супер - террорист то же не особенно называлась по национальности (кстати, еще никто не сказал почему это она в вождя революции шандарахнула со ствола, но по моему это было связано с какой-то несостоявшейся в Крыму автономией).А тюрков действительно нет. Есть тюркоязычные народы. Кстати, гагаузы - тюркоязычный народ, но исповедуют христианство.
2011.03.18 | Профессор
Re: Профффесссору
Ты сперва слова правильно писать научись.Вообще-то надо бы на форуме ввести образовательный ценз. А то повадились всякие бомжи...
2011.03.18 | Бродяга
Re: Профффесссору
Вы мне не тычте (не Иван Кузьмич и водку вместе не пили), не нравится - не надо читать, закройте свои жмурики. А если господину профффесссору отвечать нечем, значить с эрудицией что-то (думать надо и больше читать).2011.03.18 | Профессор
Re: Профффесссору
Нет, ну нельзя же свои эмоции грамматике передоверять! Надо в этом слове дважды по три "р" писать, балда ты!2011.03.18 | Бродяга
Re: Профффесссору
Балда - не балда а 25 долларов имею !Для тех кто тупее балды напоминаю анекдот:
Сидит на берегу реки обезъяна и полощет банановые шкурки. Тут проплывает крокодил (страшный такой) и спрашивает: "Ты чего делаешь?" Обезъяна ему (страшному крокодилу) говорит: "Дай 25 долларов - тогда скажу". Ну дает крокодил 25 долларов и спрашивает: "Ну рассказывай, что ты делаешь?" "А что делаю, банановые шкурки в реке полощу". Крокодил: "Ну и дурак". "Дурак не дурак - а 25 долларов уже имею" - отвечает обезъяна.
Чем быть таким профффесссором, лучше быть шкуркой от банана.
2011.03.18 | Профессор
Re: Профффесссору
Дело не в том, что ты не профессор, а бедный бродяга. Дело в том, что ты завистник и клеветник. Покайся!2011.03.18 | Бродяга
Re: Профффесссору
Профффессср каюсь что не могу на тебя плюнуть2011.03.18 | Профессор
Re: Профффесссору
Что-то ты шибко расплевался... А как тебя по настоящему зовут, а?2011.03.18 | Бродяга
Re: Профффесссору
Прям какой-то сговор у вас в вашей массонской ложе, там какой-то Акъме жид старается вытрясти у меня мою автобиографию, Ялталы, и еще здесь профффесссор. Облава.