Так це і є "кінцевий результат" інтелектуальної співпраці?
01/27/2005 | Olha_K
Тут Ви зможете знайти матеріали семінару 2002 року проведеного на базі Львівського Національного Університету.
ПРОГРАМА РЕФОРМУВАННЯ ДОКТОРАНТУРИ
http://www.cfh.lviv.ua/seminar/sem.htm
Матеріали, безперечно цікаві і глибокі, хто візьметься все перечитати, будь-ласка, скажіть чи це я чогось не розумію, чи кінцеві "конкретні пропозиції для Уряду" - це... трохи менш, ніж Ви б сподівалися почути?
У передмові говориться, що "Організатори семінару сподіваються, що так чи інакше, голоси усіх активних учасників знайшли свою артикуляцію у спільному зверненні до Уряду України, а також у конкретних пропозиціях Урядові, які ми подаємо в цьому збірникові.
Звернення учасників семінару
-Зважаючи на потребу динамічного та глибшого входження України в європейський освітній простір
-Усвідомлюючи виняткову роль освіти і науки у суспільстві, що оновлюється і зазнає постійних змін
-Бажаючи підвищити престиж науки та соціальний статус науковця в Україні
-Враховуючи необхідність змінити парадигму кадрової політики у вищих навчальних закладах та установах академій наук (формування традицій спадкоємності, тяглості освітніх та наукових традицій тощо)
-Вважаємо за доцільне звернутися до Уряду України з такими пропозиціями:
Пропозиції для Уряду
-Рекомендувати Міністерству освіти і науки України визнати і поступово запроваджувати принципи Болонської декларації: «Європейський простір вищої освіти. Спільна декларація міністрів освіти європейських держав. 19 червня 1999 рік».
-Рекомендувати Міністерству освіти і науки, Вищій Атестаційній Комісії України, Інститутові вищої освіти АПН України разом з вищими навчальними закладами України створити робочі групи, які детально опрацюють і винесуть на широке обговорення моделі удосконалення /трансформації / модернізації / реформування аспірантури / докторантури.
-Рекомендувати Урядові внести зміни у трудове законодавство у зв’язку зі змінами в освітньому законодавстві та з урахуваннями змін на ринку праці.
-Рекомендувати Міністерству освіти і науки, Вищій Атестаційній Комісії України, Інститутові вищої освіти АПН України ініціювати проведення досліджень щодо стану громадської думки академічної спільноти щодо процесів удосконалення / трансформації / модернізації / реформування аспірантури / докторантури.
-Рекомендувати Міністерству освіти і науки, Вищій Атестаційній Комісії України надавати дозвіл для реалізації міжнародних двосторонніх докторських програм.
І ще питання - три роки по тому - а де так би мовити follow up, продовження та імплементація рекомендацій? Чи були створені робочі групи? Які є запропоновані моделі? Чи було широке обговорення із залученням громади? Де результати соціологічних опитувань? Що вони нам говорять?
Можливо це все є, просто мені з-поза океану не видно... Чи є у когось якась інформація?
І ще запитання до інтелектуальної еліти - а чому тоді саме у цей революційний час з*явилась ініціатива Академічна чеснота, в який між рядків можна прочитати: далі вже нема куди - деградуємо цілою нацією? Чи ми можемо ще зволікати з огляду на "найконсервативнішу" освіту, яка "не визнає революцій і не любить реформ", покладаючи сподівання на глибокі аналітичні статті на порталі, які втілюються у подібні "беззубі" рекомендації?
Перепрошую, якщо цей пост когось зачіпив особисто. Повірте, я дуже хочу помилятися і якщо не права, публічно вибачусь.
ПРОГРАМА РЕФОРМУВАННЯ ДОКТОРАНТУРИ
http://www.cfh.lviv.ua/seminar/sem.htm
Матеріали, безперечно цікаві і глибокі, хто візьметься все перечитати, будь-ласка, скажіть чи це я чогось не розумію, чи кінцеві "конкретні пропозиції для Уряду" - це... трохи менш, ніж Ви б сподівалися почути?
У передмові говориться, що "Організатори семінару сподіваються, що так чи інакше, голоси усіх активних учасників знайшли свою артикуляцію у спільному зверненні до Уряду України, а також у конкретних пропозиціях Урядові, які ми подаємо в цьому збірникові.
Звернення учасників семінару
-Зважаючи на потребу динамічного та глибшого входження України в європейський освітній простір
-Усвідомлюючи виняткову роль освіти і науки у суспільстві, що оновлюється і зазнає постійних змін
-Бажаючи підвищити престиж науки та соціальний статус науковця в Україні
-Враховуючи необхідність змінити парадигму кадрової політики у вищих навчальних закладах та установах академій наук (формування традицій спадкоємності, тяглості освітніх та наукових традицій тощо)
-Вважаємо за доцільне звернутися до Уряду України з такими пропозиціями:
Пропозиції для Уряду
-Рекомендувати Міністерству освіти і науки України визнати і поступово запроваджувати принципи Болонської декларації: «Європейський простір вищої освіти. Спільна декларація міністрів освіти європейських держав. 19 червня 1999 рік».
-Рекомендувати Міністерству освіти і науки, Вищій Атестаційній Комісії України, Інститутові вищої освіти АПН України разом з вищими навчальними закладами України створити робочі групи, які детально опрацюють і винесуть на широке обговорення моделі удосконалення /трансформації / модернізації / реформування аспірантури / докторантури.
-Рекомендувати Урядові внести зміни у трудове законодавство у зв’язку зі змінами в освітньому законодавстві та з урахуваннями змін на ринку праці.
-Рекомендувати Міністерству освіти і науки, Вищій Атестаційній Комісії України, Інститутові вищої освіти АПН України ініціювати проведення досліджень щодо стану громадської думки академічної спільноти щодо процесів удосконалення / трансформації / модернізації / реформування аспірантури / докторантури.
-Рекомендувати Міністерству освіти і науки, Вищій Атестаційній Комісії України надавати дозвіл для реалізації міжнародних двосторонніх докторських програм.
І ще питання - три роки по тому - а де так би мовити follow up, продовження та імплементація рекомендацій? Чи були створені робочі групи? Які є запропоновані моделі? Чи було широке обговорення із залученням громади? Де результати соціологічних опитувань? Що вони нам говорять?
Можливо це все є, просто мені з-поза океану не видно... Чи є у когось якась інформація?
І ще запитання до інтелектуальної еліти - а чому тоді саме у цей революційний час з*явилась ініціатива Академічна чеснота, в який між рядків можна прочитати: далі вже нема куди - деградуємо цілою нацією? Чи ми можемо ще зволікати з огляду на "найконсервативнішу" освіту, яка "не визнає революцій і не любить реформ", покладаючи сподівання на глибокі аналітичні статті на порталі, які втілюються у подібні "беззубі" рекомендації?
Перепрошую, якщо цей пост когось зачіпив особисто. Повірте, я дуже хочу помилятися і якщо не права, публічно вибачусь.
Відповіді
2005.01.28 | Георгій
По-моєму, це просто повна фігня
Тошнить від усіх тих урядово-чиновницько-можновладо-совєцьких (все рівно совєцьких) "спільних просторів," "ініціатив," "рекомендацій" і до того подібної пропагандистсько-демагогічної ахінеї. У США теж цього повно. Це те, що моя доня, студентка третього року навчання в американському ВНЗ, називає "паперовий, несправжній світ." Мара, дурня.