МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

А в Дзеркалі Тижня Ніколаєнко на міністра піаритьтся

01/29/2005 | Боровик
Та таку пургу гонить наче хвилі на тайські береги...
Тут нехотячи засумніваєшся в доцільності люстрації. Кремінь на фоні Ніколаєнка просто інтелектуал ...
Пановен треба щось робити, бо Мороз і Луценко може і гарні хлопці, але боронь Боже Україну від їх людей.
http://www.zn.kiev.ua/nn/show/531/49047/
Перли:
1) Про доступ до ресурсів для вибраних:
Внесенням змін до статті 12 Закону України «Про плату за землю» звільняються від плати за землю студентські бази, табори відпочинку та структурні підрозділи вищого навчального закладу, які забезпечують його діяльність. Це знизить фінансовий тиск на бюджети вищих навчальних закладів, тим самим дасть можливість зменшити ціну путівок для студентів і викладачів, сприятиме їх оздоровленню.
2) Знову соціялізьм і пільги:
Дуже важливим, можна сказати, революційним кроком є внесення змін до Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», яким закладені нові підмурки, нова філософія стосунків між освітою і виробництвом, бізнесом і наукою. Фактично запроваджена податкова пільга для підприємств та бізнесменів, котрі витрачають кошти на освіту. Зокрема, кошти підприємств, установ та організацій, які будуть спрямовуватися на професійну підготовку, навчання, перепідготовку або підвищення кваліфікації, організацію навчальних практик не будуть обкладатися 25 відсотковим податком на прибуток підприємств.
3) Соцрозподіл і знову пільги:
Також не оподатковуватимуться витрати на організацію навчально-виробничої практики учнів професійно-технічних та студентів вищих навчальних закладів. Проте узаконені новації на основі договору зобов’язують випускника після закінчення професійно-технічного або вищого навчального закладу та отримання спеціальності (кваліфікації) відпрацювати у платника податку не менше трьох років.
4) Знову пільга:
Змінами до статті 26 Закону України «Про електроенергетику» вищі навчальні заклади, профтехучилища у випадку споживання ними електричної енергії понад договірну величину за розрахунковий період, звільняються від сплати п’ятикратної вартості, різниці між фактично спожитою і договірною величинами, а у випадку перевищення договірної величини потужності — від сплати енергопостачальникам п’ятикратної вартості різниці між найбільшою величиною потужності, що зафіксована протягом розрахункового періоду і договірною величиною потужності. Тобто ліквідується пеня за несвоєчасну сплату навчальними закладами державної і комунальної форм власності плати за електроенергію.
5) І так далі.. пільги і розподіл...

Відповіді

  • 2005.01.29 | Максим’як

    Re: Повний мрак і ідіотизм. Планка на рівні 1917 року.

    Ті пропозиції не мають жодного стосунку до освіти - це все просто, як дріт. Я пояснюю схему, яка повинна діяти у стосунках між державою і державними установами.

    Будь-яка державна установа складає власний б"юджет, з нарахуванням усіх податків і оплат, які є чинними на території держави, тобто, орендні плати, придбання обладнанна, планові ремонти, комунальні послуги іт.д. Жодних понять пільг, бо це повний ідіотизм.

    Бюджети потрапляють до фінансової інстанції регіонального рівня, місцевій адміністрації, яка підлегла Уряду, акумулюються і переправляються до Мінфіну.

    Міністерство фінансів розглядає проекти б"юджетів і формує державний бюджет.

    Може існувати законодавча база, яка дозволятиме послаблювати фінансові проблеми держави, тобто брак коштів двома шляхами, але кошти мають спрямовуватися винятково на розвиток учбової та наукової бази, а не на оплати чи доплати викладацькому персоналу:

    1. Конкретний невеликий відсоток може навчатися на комерційній основі, може не більше 20-30%.
    2. Створити фонд жертводавців і опікунську раду, які відкрито і прозоро будуть інформувати суспільство про свою діяльність і витрачені кошти.

    Це є проста і реальна схема. Всі повинні платити податки, а кому належиться повернення із бюджету, то кошти повинні приходити на рахунок і вуз з того рахунку плати. І жодних пільг, бо це і є головна пільга - державна установа.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.02.03 | Наталія

      Re: Повний мрак і ідіотизм. Планка на рівні 1917 року.

      ТАК! ТАК! ТАК!
  • 2005.01.29 | NI_ZRADI

    Лєнін всєгда живой?

    Допускати лівих з їхніми "лівими" ідеями до освіти - це просто злочин. Тим більше українських лівих, які навіть не розуміють, що живуть і працюють в державі під назвою Україна. Їхнє мислення залишилося, до цього часу на рівні 1980 року. Тобто: "Лєнін всєгда живой", "Я рускій би виучіл только за то, что ім разговарівал Лєнін" і "Харашо в странє савєтской жить".
    ГАНЬБА!!!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.01.29 | Максим’як

      Re: Жодного слова про якість освіти, про підручники, наукові жур

      Жодного слова про якість освіти, якість викладання, які для цього мають бути створені умови і вимоги, про підручники, наукові журнали, ліквідацію хабарництва, українську мову у технологічних галузях,новий український правопис і словники, вибір кращих, формування рейтингів шкіл та вузів, екзаманаційні проблеми, стандартизація тестів, проблеми із отриманими фіктивними дипломами вчених і вчених звань іт.д.

      Одним словом дуже "правильне" розуміння проблем освіти - бюджетні гроші і як я буду їх ділити, як міністр.

      Цей Ніколаєнко рівень шкільного завгоспа.

      Цікаво було б почути програми Луценка, як міністра транспорту, Рудьковського із свердловиною, як міністра ПЕК, Вінського, як міністра фінансів. Оце би була потіха, типу, внесемо зміни до закону і вся робота зроблена, піднімемо заплату працівникам нафтовидобувної промисловості іт.п.
  • 2005.01.29 | Роман ShaRP

    Хто-хто піариться?

    З прийняттям відповідних змін до статті 84 Земельного кодексу України забороняється вилучати земельні ділянки, закріплені за вищими навчальними закладами державної і комунальної форм власності. На даний момент це дуже серйозна проблема, в регіонах дуже багато зазіхань від місцевих адміністрацій на земельні ділянки навчальних закладів, оскільки переважно вони розташовуються у престижних місцях, центрі міст.

    - замовчали, а це дійсно актуальна проблема.

    > 1) Про доступ до ресурсів для вибраних:
    > Внесенням змін до статті 12 Закону України «Про плату за землю» звільняються від плати за землю студентські бази, табори відпочинку та структурні підрозділи вищого навчального закладу, які забезпечують його діяльність. Це знизить фінансовий тиск на бюджети вищих навчальних закладів, тим самим дасть можливість зменшити ціну путівок для студентів і викладачів, сприятиме їх оздоровленню.

    - а в цьому що поганого?

    > 2) Знову соціялізьм і пільги:

    А на таке я можу сказати "Пішли ви в ... зі своїм кипітилізмом".
    По суті, будьласка. Чим це заважає:

    > Дуже важливим, можна сказати, революційним кроком є внесення змін до Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», яким закладені нові підмурки, нова філософія стосунків між освітою і виробництвом, бізнесом і наукою. Фактично запроваджена податкова пільга для підприємств та бізнесменів, котрі витрачають кошти на освіту. Зокрема, кошти підприємств, установ та організацій, які будуть спрямовуватися на професійну підготовку, навчання, перепідготовку або підвищення кваліфікації, організацію навчальних практик не будуть обкладатися 25 відсотковим податком на прибуток підприємств.


    > 3) Соцрозподіл і знову пільги:
    > Також не оподатковуватимуться витрати на організацію навчально-виробничої практики учнів професійно-технічних та студентів вищих навчальних закладів. Проте узаконені новації на основі договору зобов’язують випускника після закінчення професійно-технічного або вищого навчального закладу та отримання спеціальності (кваліфікації) відпрацювати у платника податку не менше трьох років.

    1) Знов таки, що в цьому поганого? 2) Повна цитата:
    Також не оподатковуватимуться витрати на організацію навчально-виробничої практики учнів професійно-технічних та студентів вищих навчальних закладів. Проте узаконені новації на основі договору зобов’язують випускника після закінчення професійно-технічного або вищого навчального закладу та отримання спеціальності (кваліфікації) відпрацювати у платника податку не менше трьох років. Цей крок стимулюватиме роботодавців вкладати кошти у вищі навчальні заклади, сприяючи якісній підготовці кадрів, а ті в свою чергу підвищуватимуть ефективність виробничої практики на підприємствах, в установах та організаціях. Нині щорічні витрати вищих навчальних закладів на організацію практики становлять понад 60 млн. грн. Таким чином, введена норма фактично збільшить обсяги фінансування вищої школи. На жаль, через нерозумну політику уряду, кількаразове накладання вето на цей закон, норма щодо зміни до Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» набере чинності з наступного року, та комітет ВР робитиме все можливе, щоб цю норму запровадити у 2005 році.


    > 4) Знову пільга:

    І що поганого в пільгах? Зна-є-те, і в цій країні, і в інших країнах далеко не всі прихильники "соціального дарвінізму"

    > Змінами до статті 26 Закону України «Про електроенергетику» вищі навчальні заклади, профтехучилища у випадку споживання ними електричної енергії понад договірну величину за розрахунковий період, звільняються від сплати п’ятикратної вартості, різниці між фактично спожитою і договірною величинами, а у випадку перевищення договірної величини потужності — від сплати енергопостачальникам п’ятикратної вартості різниці між найбільшою величиною потужності, що зафіксована протягом розрахункового періоду і договірною величиною потужності. Тобто ліквідується пеня за несвоєчасну сплату навчальними закладами державної і комунальної форм власності плати за електроенергію.

    Знову доповнюю цитату:
    ...Відомо, що більшість випадків заборгованості зі сплати за електроенергію виникає саме з вини держави — через несвоєчасне фінансування з державного бюджету. Хоча протягом 2004 року суттєвої заборгованості вищих навчальних закладів III — IV рівнів акредитації по сплаті за електроенергію не було, але борги вищих навчальних закладів I — II рівнів акредитації та профтехосвіти у 2004 році досягли значних обсягів, особливо у технікумів системи агропромислового комплексу. Штрафні санкції за електроенергію у цих закладах майже вдвічі перевищували рівень боргів і складали близько 10 млн. грн. Отже, бюджет віднині не буде накопичувати гроші володарям приватних обленерго.

    Висновок:
    1) Подача матерілалу у виконанні Боровика® видається мені заангажованою, і це з ним далеко не вперше.
    2) Боровик® не намагається розглядати пільги по суті, а займається агітпропом, для нього вже саме слово "пільга" звучить як "фас".
    3) Дуже сумніваюся в тому, що Боровик® взагалі має якесь відношення до системи освіти. Хай цю статтю прочитає Нестор®. Він теж кипітиліст, але викладач, і може говорити про це професійно.
    4) По всій статті Ніколаєнко говорить "комітет... комітет... комітет...", себто він виголошує не свою особисту позицію і не свою програму, а говорить про ініційований комітетом і прийнятий закон. Якщо це називається "піариться", то можна я назву того, хто назвав це "піариться" "скотиною"? Не можна? Вибачте, в такому разі я змушений відмовитися від наміру назвати того, хто назвав це "піариться" "скотиною".
    5) В Помаранчевій революції брало участь нереально багацько освітян, і не лише студентів, але й викладачів. Не треба бути проФФесором (треба, напевне, бути грибом у лісі, тобто Боровиком), щоб здогадатися, що відбувалося це через незадовільний стан справ у галузі. Є кращі пропозиції до його покращення? Не бачу.
    6) Можна взагалі позбавити ВНЗ всіх пільг, приміщень та споруд, а забудувати все прибутковими "елітними" будинками, казино, будинками розпусти і т.д. й т.п. Кучмісти анітрохи не проти.
    7) Оскільки кращих пропозицій поки що не надходило, дозвольте мені вважати Станіслава Ніколаєнко (народного депутата України, голову комітету з питань науки і освіти Верховної Ради України, професор), який проштовхував пільги для багатостраждальної освіти через кучмівські вето достойним кандидатом на посаду Міністра Освіти та Науки.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.01.29 | NI_ZRADI

      За деревами не бачать лісу!

      На "Майдані" багато вже писалося про підлість (іншого слова не придумаєш) на яку пішли соціалісти і їх лідер Мороз, що до української нації. Ось одне з останніх повідомлень:
      http://maidanua.org/static/mai/1106988111.html
      А тепер дехто, вважає, що представник соціалістів може обійняти посаду міністра освіти? Чого ж він навчить? Того що "Лєнін всєгда живой", "Я рускій би виучіл только за то, что ім разговарівал Лєнін", "Харашо в странє саветской жить".
      ТАКА ОСВІТА УКРАЇНІ НЕ ПОТРІБНА!!!
    • 2005.01.29 | Боровик

      Re: Хто-хто піариться?

      Роман ShaRP пише:
      > З прийняттям відповідних змін до статті 84 Земельного кодексу України забороняється вилучати земельні ділянки, закріплені за вищими навчальними закладами державної і комунальної форм власності. На даний момент це дуже серйозна проблема, в регіонах дуже багато зазіхань від місцевих адміністрацій на земельні ділянки навчальних закладів, оскільки переважно вони розташовуються у престижних місцях, центрі міст.
      >
      > - замовчали, а це дійсно актуальна проблема.
      >
      > > 1) Про доступ до ресурсів для вибраних:
      > > Внесенням змін до статті 12 Закону України «Про плату за землю» звільняються від плати за землю студентські бази, табори відпочинку та структурні підрозділи вищого навчального закладу, які забезпечують його діяльність. Це знизить фінансовий тиск на бюджети вищих навчальних закладів, тим самим дасть можливість зменшити ціну путівок для студентів і викладачів, сприятиме їх оздоровленню.
      >
      > - а в цьому що поганого?
      Пояснюю: Оскілько очевидним є те, що всі студенти не можуть отримати путівки, а багато з них і не хочуть цих путівок, то це означає, що одні отримуватимуть, а інші - ні. Тобто пільги направлені на вузьке коло осіб. На практиці це означає, що сільські діти на канікулах пудуть косити траву на полях своїх старих батьків, діти робочих зароблятимуть зайву копійчину, а діти-мажори користуватимуться пільгами і за півціни загорати в Криму...
      Коли я був студентом, то був свідком махінації, коли студкомом на мене як на сутдента-дистрофіка (якби ви бачилои цього дистрофіка - 1 центнер) було отриманго безкоштовні талони на триразове харчування в студентській їдальні...

      > > 2) Знову соціялізьм і пільги:
      >
      > А на таке я можу сказати "Пішли ви в ... зі своїм кипітилізмом".
      > По суті, будьласка. Чим це заважає:
      >
      > > Дуже важливим, можна сказати, революційним кроком є внесення змін до Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», яким закладені нові підмурки, нова філософія стосунків між освітою і виробництвом, бізнесом і наукою. Фактично запроваджена податкова пільга для підприємств та бізнесменів, котрі витрачають кошти на освіту. Зокрема, кошти підприємств, установ та організацій, які будуть спрямовуватися на професійну підготовку, навчання, перепідготовку або підвищення кваліфікації, організацію навчальних практик не будуть обкладатися 25 відсотковим податком на прибуток підприємств.
      Пояснюю - при такому законі можна буде поставити на конвеєр відмивання пільг, при тому не порушуючи інших законів.
      >
      > > 3) Соцрозподіл і знову пільги:
      > > Також не оподатковуватимуться витрати на організацію навчально-виробничої практики учнів професійно-технічних та студентів вищих навчальних закладів. Проте узаконені новації на основі договору зобов’язують випускника після закінчення професійно-технічного або вищого навчального закладу та отримання спеціальності (кваліфікації) відпрацювати у платника податку не менше трьох років.
      Я вчився в ПТУ. Це було проблемним в совітські часи, а з тих пір кількість робочих місць в країні зиеншилась вдвічі.

      > 1) Знов таки, що в цьому поганого? 2) Повна цитата:
      > Також не оподатковуватимуться витрати на організацію навчально-виробничої практики учнів професійно-технічних та студентів вищих навчальних закладів. Проте узаконені новації на основі договору зобов’язують випускника після закінчення професійно-технічного або вищого навчального закладу та отримання спеціальності (кваліфікації) відпрацювати у платника податку не менше трьох років. Цей крок стимулюватиме роботодавців вкладати кошти у вищі навчальні заклади, сприяючи якісній підготовці кадрів, а ті в свою чергу підвищуватимуть ефективність виробничої практики на підприємствах, в установах та організаціях. Нині щорічні витрати вищих навчальних закладів на організацію практики становлять понад 60 млн. грн. Таким чином, введена норма фактично збільшить обсяги фінансування вищої школи. На жаль, через нерозумну політику уряду, кількаразове накладання вето на цей закон, норма щодо зміни до Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» набере чинності з наступного року, та комітет ВР робитиме все можливе, щоб цю норму запровадити у 2005 році.
      >
      >
      > > 4) Знову пільга:
      >
      > І що поганого в пільгах? Зна-є-те, і в цій країні, і в інших країнах далеко не всі прихильники "соціального дарвінізму"
      >
      > > Змінами до статті 26 Закону України «Про електроенергетику» вищі навчальні заклади, профтехучилища у випадку споживання ними електричної енергії понад договірну величину за розрахунковий період, звільняються від сплати п’ятикратної вартості, різниці між фактично спожитою і договірною величинами, а у випадку перевищення договірної величини потужності — від сплати енергопостачальникам п’ятикратної вартості різниці між найбільшою величиною потужності, що зафіксована протягом розрахункового періоду і договірною величиною потужності. Тобто ліквідується пеня за несвоєчасну сплату навчальними закладами державної і комунальної форм власності плати за електроенергію.
      Та тому, що вузи крадуть електрику. На території ВУЗу є комерційні структури, які і спалюють електрику понад норми. Є університети з пилоррамамми, мебельними комбінатами, магазинами, складами, виробництвом і так далі... Все законно. І комуналка - з пільгами.
      Пішли соціалісти з пенями в Ж**** (з двома П).

      > Знову доповнюю цитату:
      > ...Відомо, що більшість випадків заборгованості зі сплати за електроенергію виникає саме з вини держави — через несвоєчасне фінансування з державного бюджету. Хоча протягом 2004 року суттєвої заборгованості вищих навчальних закладів III — IV рівнів акредитації по сплаті за електроенергію не було, але борги вищих навчальних закладів I — II рівнів акредитації та профтехосвіти у 2004 році досягли значних обсягів, особливо у технікумів системи агропромислового комплексу. Штрафні санкції за електроенергію у цих закладах майже вдвічі перевищували рівень боргів і складали близько 10 млн. грн. Отже, бюджет віднині не буде накопичувати гроші володарям приватних обленерго.
      >
      > Висновок:
      > 1) Подача матерілалу у виконанні Боровика® видається мені заангажованою, і це з ним далеко не вперше.
      > 2) Боровик® не намагається розглядати пільги по суті, а займається агітпропом, для нього вже саме слово "пільга" звучить як "фас".
      В даному випадкау іде мова про неоправдані пільги, пільги для чиновників в першу чергу.
      > 3) Дуже сумніваюся в тому, що Боровик® взагалі має якесь відношення до системи освіти. Хай цю статтю прочитає Нестор®. Він теж кипітиліст, але викладач, і може говорити про це професійно.
      Я ходив в школу, закінчив ПТУ, Університет, кілька державних та приватних курсів. До системи олсівіти маю відношення через укладання договорів оренди приміщення приватної компанії з університетом.
      > 4) По всій статті Ніколаєнко говорить "комітет... комітет... комітет...", себто він виголошує не свою особисту позицію і не свою програму, а говорить про ініційований комітетом і прийнятий закон. Якщо це називається "піариться", то можна я назву того, хто назвав це "піариться" "скотиною"? Не можна? Вибачте, в такому разі я змушений відмовитися від наміру назвати того, хто назвав це "піариться" "скотиною".
      Добре, Ніколаєнко не скотина, він - соціаліст.
      > 5) В Помаранчевій революції брало участь нереально багацько освітян, і не лише студентів, але й викладачів. Не треба бути проФФесором (треба, напевне, бути грибом у лісі, тобто Боровиком), щоб здогадатися, що відбувалося це через незадовільний стан справ у галузі. Є кращі пропозиції до його покращення? Не бачу.
      А є гірші пропозиції? Не бачу.
      > 6) Можна взагалі позбавити ВНЗ всіх пільг, приміщень та споруд, а забудувати все прибутковими "елітними" будинками, казино, будинками розпусти і т.д. й т.п. Кучмісти анітрохи не проти.
      Чому прибуткове? Є держбюджет і держ фінансування. Все робиться прозоро і чисто - виділяються гроші, при цьому університету ніхто не пропонуватиме шукати лівих грошей з інших галузей. Ніколаєнко чи його комітет пише тільки про перерозподіл ресурсів (до речі, несправедливий і бюрократичний), а не про збільшення їх.
      > 7) Оскільки кращих пропозицій поки що не надходило, дозвольте мені вважати Станіслава Ніколаєнко (народного депутата України, голову комітету з питань науки і освіти Верховної Ради України, професор), який проштовхував пільги для багатостраждальної освіти через кучмівські вето достойним кандидатом на посаду Міністра Освіти та Науки.
      Оскільки гірших пропозицій не надходило, то дозвольте мені не вважати його таким.
      Щодо Кучмівського вето, то може запропонуєте пісяти попри унітаз, щоб тільки не так як Кучма?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.01.29 | Максим’як

        Re: Боровик, кому Ви пояснюєте?

        Для нього чим гірше в Україні, тим краще лівим, а ліві - це ті, які декларують ліву ідеологію, але тягнуть все з України "направо", тіпа есдеків.
      • 2005.01.29 | Роман ShaRP

        Re: Хто-хто піариться?

        Боровик пише:
        > Роман ShaRP пише:
        > > З прийняттям відповідних змін до статті 84 Земельного кодексу України забороняється вилучати земельні ділянки, закріплені за вищими навчальними закладами державної і комунальної форм власності. На даний момент це дуже серйозна проблема, в регіонах дуже багато зазіхань від місцевих адміністрацій на земельні ділянки навчальних закладів, оскільки переважно вони розташовуються у престижних місцях, центрі міст.
        > > - замовчали, а це дійсно актуальна проблема.

        Не заперечуєте - значить погоджуєтеся, що проблема актуальна?

        > > > 1) Про доступ до ресурсів для вибраних:
        > > > Внесенням змін до статті 12 Закону України «Про плату за землю» звільняються від плати за землю студентські бази, табори відпочинку та структурні підрозділи вищого навчального закладу, які забезпечують його діяльність. Це знизить фінансовий тиск на бюджети вищих навчальних закладів, тим самим дасть можливість зменшити ціну путівок для студентів і викладачів, сприятиме їх оздоровленню.
        > > - а в цьому що поганого?
        > Пояснюю: Оскілько очевидним є те, що всі студенти не можуть отримати путівки, а багато з них і не хочуть цих путівок, то це означає, що одні отримуватимуть, а інші - ні. Тобто пільги направлені на вузьке коло осіб.

        Викладачів забули. На практиці путівки дійсно більше йдуть викладачам та їх дітям, хоча студентам теж.

        > На практиці це означає, що сільські діти на канікулах пудуть косити траву на полях своїх старих батьків, діти робочих зароблятимуть зайву копійчину, а діти-мажори користуватимуться пільгами і за півціни загорати в Криму...

        Не факт.

        > Коли я був студентом, то був свідком махінації, коли студкомом на мене як на сутдента-дистрофіка (якби ви бачилои цього дистрофіка - 1 центнер) було отриманго безкоштовні талони на триразове харчування в студентській їдальні...

        У нас теж заохочували записуватися до профілакторію. Мої одногрупники реально їздили по реальних путівках, без усякого блату.

        > > > Дуже важливим, можна сказати, революційним кроком є внесення змін до Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», яким закладені нові підмурки, нова філософія стосунків між освітою і виробництвом, бізнесом і наукою. Фактично запроваджена податкова пільга для підприємств та бізнесменів, котрі витрачають кошти на освіту. Зокрема, кошти підприємств, установ та організацій, які будуть спрямовуватися на професійну підготовку, навчання, перепідготовку або підвищення кваліфікації, організацію навчальних практик не будуть обкладатися 25 відсотковим податком на прибуток підприємств.
        > Пояснюю - при такому законі можна буде поставити на конвеєр відмивання пільг, при тому не порушуючи інших законів.

        Тоді почніть зі сфери ПДВ. Я давно за те, щоб його відмінити. Зловживання можливі практично у будь-якій сфері, хоча з тим, що ця норма недосконала - погоджуюся.

        > > > Також не оподатковуватимуться витрати на організацію навчально-виробничої практики учнів професійно-технічних та студентів вищих навчальних закладів. Проте узаконені новації на основі договору зобов’язують випускника після закінчення професійно-технічного або вищого навчального закладу та отримання спеціальності (кваліфікації) відпрацювати у платника податку не менше трьох років.
        > Я вчився в ПТУ. Це було проблемним в совітські часи, а з тих пір кількість робочих місць в країні зиеншилась вдвічі.

        Не зрозумів, що було проблемним, і перестало від того, що кількість робочих місць зменшилася?

        > > 1) Знов таки, що в цьому поганого? 2) Повна цитата:
        > > Також не оподатковуватимуться витрати на організацію навчально-виробничої практики учнів професійно-технічних та студентів вищих навчальних закладів. Проте узаконені новації на основі договору зобов’язують випускника після закінчення професійно-технічного або вищого навчального закладу та отримання спеціальності (кваліфікації) відпрацювати у платника податку не менше трьох років. Цей крок стимулюватиме роботодавців вкладати кошти у вищі навчальні заклади, сприяючи якісній підготовці кадрів, а ті в свою чергу підвищуватимуть ефективність виробничої практики на підприємствах, в установах та організаціях. Нині щорічні витрати вищих навчальних закладів на організацію практики становлять понад 60 млн. грн. Таким чином, введена норма фактично збільшить обсяги фінансування вищої школи. На жаль, через нерозумну політику уряду, кількаразове накладання вето на цей закон, норма щодо зміни до Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» набере чинності з наступного року, та комітет ВР робитиме все можливе, щоб цю норму запровадити у 2005 році.



        > > > Змінами до статті 26 Закону України «Про електроенергетику» вищі навчальні заклади, профтехучилища у випадку споживання ними електричної енергії понад договірну величину за розрахунковий період, звільняються від сплати п’ятикратної вартості, різниці між фактично спожитою і договірною величинами, а у випадку перевищення договірної величини потужності — від сплати енергопостачальникам п’ятикратної вартості різниці між найбільшою величиною потужності, що зафіксована протягом розрахункового періоду і договірною величиною потужності. Тобто ліквідується пеня за несвоєчасну сплату навчальними закладами державної і комунальної форм власності плати за електроенергію.
        > > Знову доповнюю цитату:
        > > ...Відомо, що більшість випадків заборгованості зі сплати за електроенергію виникає саме з вини держави — через несвоєчасне фінансування з державного бюджету. Хоча протягом 2004 року суттєвої заборгованості вищих навчальних закладів III — IV рівнів акредитації по сплаті за електроенергію не було, але борги вищих навчальних закладів I — II рівнів акредитації та профтехосвіти у 2004 році досягли значних обсягів, особливо у технікумів системи агропромислового комплексу. Штрафні санкції за електроенергію у цих закладах майже вдвічі перевищували рівень боргів і складали близько 10 млн. грн. Отже, бюджет віднині не буде накопичувати гроші володарям приватних обленерго.

        > Та тому, що вузи крадуть електрику. На території ВУЗу є комерційні структури, які і спалюють електрику понад норми. Є університети з пилоррамамми, мебельними комбінатами, магазинами, складами, виробництвом і так далі... Все законно. І комуналка - з пільгами.

        В моєму такого практично не було.
        1) А ви не замислювалися над тим, чому ВУЗи так активно розгорнули комерційну діяльність? Невже лише з одної жадібності?
        2) Вони не можуть її красти, тому що вони за неї платять. Їх звільняють лише від п*ятикратної пені, а п*ятикратна пеня, як на мене, є взагалі нерозумною.
        3) Недофінансування ВНЗ - реальна проблема.
        4) Електроенергія - один з найбільш споживаних ресурсів у системі освіти. Навіть без пилорам.

        > > Висновок:
        > > 1) Подача матерілалу у виконанні Боровика® видається мені заангажованою, і це з ним далеко не вперше.
        > > 2) Боровик® не намагається розглядати пільги по суті, а займається агітпропом, для нього вже саме слово "пільга" звучить як "фас".
        > В даному випадкау іде мова про неоправдані пільги, пільги для чиновників в першу чергу.

        Не бачу пільг для чиновників. Бачу пільги для закладів.

        > > 3) Дуже сумніваюся в тому, що Боровик® взагалі має якесь відношення до системи освіти. Хай цю статтю прочитає Нестор®. Він теж кипітиліст, але викладач, і може говорити про це професійно.
        > Я ходив в школу, закінчив ПТУ, Університет, кілька державних та приватних курсів. До системи олсівіти маю відношення через укладання договорів оренди приміщення приватної компанії з університетом.

        Я таки волів би заслухати сторону освітян.

        > Добре, Ніколаєнко не скотина, він - соціаліст.

        Супер! Я, напевне, теж.

        > > 5) В Помаранчевій революції брало участь нереально багацько освітян, і не лише студентів, але й викладачів. Не треба бути проФФесором (треба, напевне, бути грибом у лісі, тобто Боровиком), щоб здогадатися, що відбувалося це через незадовільний стан справ у галузі. Є кращі пропозиції до його покращення? Не бачу.
        > А є гірші пропозиції? Не бачу.

        Якщо не бачите, то дайте тим, хто хоче щось покращити, хоч би спробувати.

        > > 6) Можна взагалі позбавити ВНЗ всіх пільг, приміщень та споруд, а забудувати все прибутковими "елітними" будинками, казино, будинками розпусти і т.д. й т.п. Кучмісти анітрохи не проти.
        > Чому прибуткове? Є держбюджет і держ фінансування. Все робиться прозоро і чисто - виділяються гроші, при цьому університету ніхто не пропонуватиме шукати лівих грошей з інших галузей. Ніколаєнко чи його комітет пише тільки про перерозподіл ресурсів (до речі, несправедливий і бюрократичний), а не про збільшення їх.

        Я знайшов аж два перерозподіли, перший:
        Зміни, що вносяться до статті 51 Бюджетного кодексу України, суттєвим чином сприятимуть розвитку автономії й економічної самостійності вищих навчальних закладів України. З введенням в дію даного закону розпорядникам коштів надається право затвердження та коригування протягом бюджетного року кошторисів бюджетних установ відповідно до затвердженого бюджетного розпису Державного бюджету України. Це дозволить вищим навчальним закладам зекономити майже 2,5 млн. грн. щорічно. Тепер керівникам вузів, головбухам, економістам не доведеться десятки разів на рік їздити до столиці, узгоджувати зміни до кошторисів університетів.

        і другий:
        Законом приводяться у відповідність норми Закону України «Про вищу освіту» (стаття 64) до вимог Бюджетного кодексу України. Планування державного замовлення буде здійснюватися за напрямами і спеціальностями, а розміри бюджетних призначень на підготовку фахівців із вищою освітою, підготовку наукових і науково-педагогічних працівників через аспірантуру і докторантуру будуть визначатись у Законі про державний бюджет, тобто через головних розпорядників коштів.

        Ви, може, знайдете більше. Що ж тут несправедливого та бюрократичного? Принаймні перша норма, якщо я її правильно зрозумів, дійсно раціональна й правильна, тепер не треба буде по кожному дріб*язковому питанню відряджати когось до Києва.


        Навіть якщо Ніколаєнко про це не говорить, питання зменшення "кола" дійсно актуальне. Навіщо брати з ВНЗ багато грошей, а потім їх повертати (запізніло і невчасно - згідно з досвідом ВНЗ). Хай краще ці гроші одразу залишаються в них. Не варто чухати вухо ногою - для цього є руки.
  • 2005.01.29 | Людмила

    до модераторів

    цю тему було б дуже корисно зберігти у розділі "Освіта".
    тут вона швидко загубиться, а там - надихатиме на обговорення дещо довше...
  • 2005.02.03 | Інтерн

    Re: А в Дзеркалі Тижня Ніколаєнко на міністра піаритьтся

    Попередньо Вітаю Всіх. Маємо половину "колишніх в уряді"... і Діда в освіті.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.02.03 | Наталія

      Re: А в Дзеркалі Тижня Ніколаєнко на міністра піаритьтся

      Друзі! Може, пронесе??.. Хоча залишають сподівання. Може, підемо під Верховну Раду назавтра? Дістанемо з шафи помаранчеві шарфи і ходу! Який Ніколаєнко??? Не припусти Б-же! Краще нехай Кремінь залишається, хоч і перебіжчик.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.02.04 | Інтерн

        Re: А в Дзеркалі Тижня Ніколаєнко на міністра піаритьтся

        Наталія!
        Згідний, що не можна міняти шило на мило.
        Я в складі нашого колективу готовий вийти на вулицю.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.02.04 | Людмила

          мало того, що Мороз п"є кров в Президента, ще ви почніть (-)

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.02.04 | Інтерн

            Re: мало того, що Мороз п"є кров в Президента, ще ви почніть (-)

            Шановна Людмило!
            Президент це рівень. Мороз ніхто. - Це по-перше.
            По друге. Ви за квоти чи за професійність?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.02.04 | Людмила

              так в чому суперечка?

              Інтерн пише:
              > Президент це рівень. Мороз ніхто.
              при чому тут рівень?
              я про кількість...
              і "хто", й "ніхто" - крові може випити однаково.

              > По друге. Ви за квоти чи за професійність?
              тільки за професійність!!!!
              але Кремінь мене особисто вже в освіті дістав. професіоналом його не вважаю. тим більш в Уряді такого рівню, як отримали сьогодні.
              Ніколаєнко також великим професіоналом не вважаю. Особливо після цієї статті.
              То назвіть тоді мені особистість в нашій освіті, яку б варто було підтримувати всією спільнотою.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.02.09 | Боровик

                Re: так в чому суперечка?

                Особистості є. Дуже легко сказати серед кого - серед тих людей з науки чи освіти, які в сучасних умовах змогли тримати високий рівень в своїй сфері і щоб досягнення їх будувались за рахунок власної роботи.
                Поки що відзначився Брюховецький (не тільки він, але він більше наглядний).
                Невідомо чи Брюховецький погодився би залишити своє місце. Але ця людина є однією з небагатьох хто міг би порадити Ющенку як вибрати доброго міністра, за якими принципами.
                Так наша наука та освіта ще раз показала своє місце на гальорці, ним можна поторгуватись...
                Ще раз шкода і прикро.
                Новий міністр сьогодні знову щось про виробництво говорить, навіть не говорить, а меле.

                Людмила пише:
                > Інтерн пише:
                > > Президент це рівень. Мороз ніхто.
                > при чому тут рівень?
                > я про кількість...
                > і "хто", й "ніхто" - крові може випити однаково.
                >
                > > По друге. Ви за квоти чи за професійність?
                > тільки за професійність!!!!
                > але Кремінь мене особисто вже в освіті дістав. професіоналом його не вважаю. тим більш в Уряді такого рівню, як отримали сьогодні.
                > Ніколаєнко також великим професіоналом не вважаю. Особливо після цієї статті.
                > То назвіть тоді мені особистість в нашій освіті, яку б варто було підтримувати всією спільнотою.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2005.02.09 | Людмила

                  Re: так в чому суперечка?

                  Боровик пише:
                  > Поки що відзначився Брюховецький (не тільки він, але він більше наглядний).> Невідомо чи Брюховецький погодився би залишити своє місце. Але ця людина є однією з небагатьох хто міг би порадити Ющенку як вибрати доброго міністра, за якими принципами.
                  отож. це ми вже проходили. коли гарні вчителі ставали ніякими директорами, а потім - паганими чиновниками.
                  Брюховецький - на своєму місці. боюся, що як прибрати його з Могилянки, ВУЗ втратить рейтинги. те ж саме й з Вакарчуком.
                  а які з них міністри - ще невідомо.
                  тож є великий ризик одночасно загубити і освіту як галузь, і провідні ВУЗи.

                  а чому пани не порекомендували Президенту достойника - то вже питання особисто до них
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2005.02.09 | Інтерн

                    Re: так в чому суперечка?

                    Де закінчується логіка, там починається політика!
                  • 2005.02.09 | Боровик

                    Re: так в чому суперечка?

                    Не розумію Вас або не розумієте мене.
                    Брюховецький цінний саме як адміністратор, а не як філософ чи хто він там за фахом. І Брюховецький зумів утримувати свою установу на дуже високому рівні за майже всіма показниками. Саме тому я його виділив.
                    А от про Вакарчука я трохи іншої думки (не те щоб дуже поганої, але...), бо його заклад має репутацію корумпованого.


                    Людмила пише:
                    > Боровик пише:
                    > > Поки що відзначився Брюховецький (не тільки він, але він більше наглядний).> Невідомо чи Брюховецький погодився би залишити своє місце. Але ця людина є однією з небагатьох хто міг би порадити Ющенку як вибрати доброго міністра, за якими принципами.
                    > отож. це ми вже проходили. коли гарні вчителі ставали ніякими директорами, а потім - паганими чиновниками.
                    > Брюховецький - на своєму місці. боюся, що як прибрати його з Могилянки, ВУЗ втратить рейтинги. те ж саме й з Вакарчуком.
                    > а які з них міністри - ще невідомо.
                    > тож є великий ризик одночасно загубити і освіту як галузь, і провідні ВУЗи.
                    >
                    > а чому пани не порекомендували Президенту достойника - то вже питання особисто до них
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2005.02.10 | Людмила

                      зрозуміло...

                      Боровик пише:
                      > Брюховецький цінний саме як адміністратор, а не як філософ чи хто він там за фахом. І Брюховецький зумів утримувати свою установу на дуже високому рівні за майже всіма показниками. Саме тому я його виділив.
                      якщо виходити з цього - то я з Вами погоджуюся. як адміністратора я його дійсно не знаю, тому радо підтримую думку дійсно обізнаних людей.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".