Seksualnyi shantazh v osviti
03/10/2005 | Xenyka
Zrobyvshy poshuk na saiti brama.com ta google.com za "sexual harassment Ukraine", znaishla lyshe kil'ka zmistovnykh linkiv na opys problemy seksual'noho shantazhu na robochomu mistsi ta v rozdili "domestic violence" = domashnie nasyl'stvo?
Ne veselo.
Proponuiu rozhlianuty dosvid riznykh unversytetiv z roboty nad problemoiu.
P.S. Translit u mene ne pratsiuie. Koly maie buty klaviatura- lyshe ikonky.
Ne veselo.
Proponuiu rozhlianuty dosvid riznykh unversytetiv z roboty nad problemoiu.
P.S. Translit u mene ne pratsiuie. Koly maie buty klaviatura- lyshe ikonky.
Відповіді
2005.03.10 | Георгій
Ось Вам один лінк
Це онлайн-тест на Вашу обізнаність з тим, що є статевим шантажем, і які Ви маєте права, щоби себе від нього захистити.http://www.muw.edu/personnel/presentations/sexualharassment.htm
2005.03.10 | Xenyka
Re: Seksualnyi shantazh v osviti
Universytet Indiany, BloomingtonPolityka shchodo seksual'noho shantazhu.
Shantazh na osnovi stati/seksual'noii prynalezhnosti ie porushenniam zakonu, federal'noho ta shtatu (OZ: v Ukraiini?). Universytet Indiany ne toleruie seksual'noho shantazhu svoho profesiinoho chy administratyvnoho skladu chy studentiv. Osoby, iaki vvazhaiut'/viriat' shcho vony ie zhetrvoiu seksual'noho shantazhu, a takozh ti khto staly svidkamy seksual'noho shantazhu, duzhe zaokhochuiut'sia povidomliaty pro taki vypadky nehaino. Universytet Indiany rozsliduvatyme kozhnu skarhu shodo seksual'noho shantazhu po mozhlyvosti shvydko i, koly seksual'nyi shantazh bude pidtverdzheno, zastosovuvatyme korektuiuchykh dii dlia prypynennia shantazhu ta pereshkodzhannia nepryiniatnii/pohanii povedintsi, shchob ne povtoriuvalasia. Serioznist' korektuiuchykh dii, vkliuchaiuchy do zvil'nennia z posady ta vykliuchennia z universytetu kryvdnyka/porushnyka, zalezhatyme vid obstavyn kozhnoho okremoho vypadku.
Iak til'ky pratsivnyk universytetu maie vidomosti/znannia, chy povynna/nen bula/buv znaty pro povedinku shcho skladaie mozhlyvyi seksual'nyi shantazh (mistyt' mozhlyvu oznyku seksual'noho shantazhu), universytet mozhe staty vidpovidal'nym (na universytet mozhna podaty v sud). Takym chynom, kozhen administrator, kerivnyk, menedzher chy chlen pedahohichnoho skladu (profesinyi personal), khto obiznanyi z vypadkom seksual'noho shantazhu ta proshchaie/zabuvaie pro tse, svoieiu diieiu chy bezdiial'nistiu, mozhe buty piddanyi/a (prytiahnutyi/a do) dystsyplinarnoii vidpovidal'nosti.
-USH
2005.03.10 | Xenyka
Vyznachennia seksualnoho shantazhu
Universytet Indiany vyznachaie seksual'nyi shantazh nastupnym chynom:Nebazhani/nepryiemni nastup/povedinka, vymohy seksual'noii uvahy, ta insha verbal'na/slovesna chy fizychna povedinka seksual'noho kharakteru skladaiut' seksual'nyi shantazh, koly:
1. pidporiadkuvannia/pokora takii povedintsi priamo chy nepriamo stavyt'sia umovoiu naimu osoby na robotu chy umovoiu akademichnoho prosuvannia/uspikhu;
2. pidkorennia/pokora takii povedintsi chy vidmova takii povedintsi (tak diiaty) vykorystovuiet'sia za osnovu kariernykh chy akademichnykh rishen', shcho vplyvaiut' na taku osobu/indyviduuma;
3. taka povedinka maie tsilliu chy naslidkom neobhruntovane/nadmirne/nerozsudlyve vtruchannia chy zavazhannia roboti chy akademichnii uspishnosti liudyny/osoby, chy stvoriuie zaliakuiuche, vorozhe/nedruzheliubne, chy ahresyvne/ohydne/obrazlyve seredovyshche roboty chy navchannia.
2005.03.10 | Горицвіт
офтопік
Xenyka пише:> P.S. Translit u mene ne pratsiuie. Koly maie buty klaviatura- lyshe ikonky.
Спробуйте оце:
http://www2.maidanua.org/ht2/translit
2005.03.21 | xenyka
Застосування політики університету
Політика/статут Університету створена для захисту всіх членів університец'кої спіл'ноти. Вона застосовуєт'ся до/стосуєт'ся стосунків між однолітками/рівних за станом та до стосунків між керівником/підлеглим. Вона також застосовуєт'ся до всіх індивідуумів незалежно від статі та сексуал'ної приналежності/орієнтації.2005.03.21 | xenyka
Re: Seksualnyi shantazh v osviti - Detali
Положення1. Викладачі, адміністративниі персонал та студенти мают' право підняти питання сексуал'ного шантажу. Подал'шиі сексуал'ниі шантаж проти/щодо того, хто подає скаргу, чи відплата/помста проти того, хто подав скаргу чи інших хто прїмає участ' в /допомагає розслідуванні скарги, Університетом толеруватися не буде. Належні та ретел'ні/швидкі адміністративні та корективні дії/покарання будут' застосовані до осіб яких буде знаідено/виявлено у застосуваннї такого подал'шого шнтажу.
2. Університет буде/зобовязуєт'ся розглядати повідомлення/інформацію/скарги про сексуал'ниі шантаж справедливо/чесно та ґрунтовно/ретел'но. Це включає захист, до можливої міри та міри дозволеної законом, приватності/конфіденцііності та репутаціі звинувачуючої та звинуваченої сторони.
3. Просвіта є наікращим засобом попередження та викорінення сексуал'ного шантажу. Кожен декан, директор, завідуючи і кафедрою (OZ: що робити коли він шантажуіе?) чи адміністративни і персонал(!) відповідає за свою сферу юрисдикції (OZ: скіл\'ки в нас жінок-деканів? у процентному відношенні?) за втілення цієї політики, у тому числі її розповсюдження та роз’яснення.
4. Дотримання цієї політики є обовязком та круговою/поділеною відповідал'ністю усіх членів/член'кин' Університец'кої спіл'ноти.
2005.03.31 | xenyka
Vony vybyraiut' tykh khto movchyt'
Як розпізнати сексуал'ниі шантажСексуал'ниі шантаж може трапитися один раз (наприклад, секс взамін на просування чи оцінки) або/та може тягтися довше і охоплювати модел' поведінки (наприклад, сексуал'но прозорі/детал'ні коментарі). Контекст, суворіст'/жорстокіст' та частота такої/негативної/огидної поведінки мусит' бути враховано при визначенні/розпізнанні сексуал'ного шантажу. Далі наводит'ся список деяких лініі/моделеі поведінки, які можут' вважатися сексуал'ним шантажем.
Не-вербал'ниі / Не-Словесниі шантаж:
- косий, хитрий, злісний або плотолюбний погляд; поглядати, дивитися закоханими очима, бісики пускати; (OZ: - тут важко перекладати, я підкреслюватиму те що мабут' маєт'ся на увазі; мушу визнати повну відсутніст' навіт' термінів в українс'кіі мові) непристойні, безсоромні жести;
- приносити та пускати по класу сексуал'но детал'ні матеріали;
- блокування проходу перед кимос' .
Вербал'ниі / Словесниі шантаж:
- виділення/озвучення звуків, які натякают' на щось непристойне або ображают', мают' знущал'ниі характер;
- небажані сексистс'кі жарти та гумор;
- коментарі чи образи щодо статі або які виставляют' на сміх/звертают' увагу на стат';
- небажані сексуал'ні запрошення, пропозиції чи тиск .
Фізичниі шантаж:
- небажані торкання/дотики, цілування чи пещення (від пестити), голублення, пригортання;
- присилувані чи примушені сексуал'ні сутички, (несподівані) сексуал'ні зустрічі / події.
Якщо ви не впевнені щодо власної поведінки, запитаіте себе: Чу діяв/діяла би я таким чином коли б моя дружина/ міи чоловік, наречена/иі чи girlfriend/boyfriend стояла/стояв поруч?
2005.04.08 | xenyka
Сексуал'ний шантаж - Як воно почуваєт'ся
Як воно почуваєт'сяСексуал'ний шантаж має нагативні ефекти однаково на індивідуума/особистіст' та на робоче місце та/чи академічне середовище
Ефекти на працівника/цю чи студента/ку може бути:
- страх, зліст'
- провина, само-звинувачення
- безладдіа/плутанина/змішання/збентеження, депресія, приниження
- почуття ізоляції, безсилля
- зміна професіиних цілеі чи академічного спрямування/спеціалізації/ факул'тету/університету)
- тривога, неспокій , турбота, нудота, огида, головні болі
- тривожніст', зростаюча/підвищена напруга/напруженіст'
- розлад сну та/чи харчування
- занижене почуття власної гідності
- знижена/понижена участ' у навчанні/роботі
2005.04.09 | xenyka
Вони вибирают' тих хто мовчатиме - Case study
Вона напустила в ванну води і включила музику. Вмирати треба було гарно, а це означало класичну музику. Вибрала Баха на сусідчиному магнітофоні. Роздягнулася а чи залишила купал'ник. Усе-таки знайдут'. Голого тіла встидалася. Голе - то нічого, аби гарне; своє гарним не вважала. І хтос' оце напакував з десяток кілограмів за останні півроку. Купал'ник купила на розпродажі і купал'ник личив.Опустилася в гарячу воду. Тепло. Треба холодної допустити. У гарячу обличчя не опустиш.
Про декана думатися не хотілося.
2005.04.09 | xenyka
Сексуалний шантаж - Ефекти на робоче місце / факул'тет
Ефекти на робоче місце можут' бути:- низ'ка морал'
- абсентиїзм/ відсутніст'
- плинніст' кадрів/ звіл'нення працівників
- понижена продуктивніст'
- розтрощена репутація факул'тету
- зруйнований професіоналізм, як підмитий берег
- зруйновані довіра та повага
- вартіст' часу адміністративних/допоміжних/підтримуючих працівників та потенційні юридичні витрати
Джерело: Розуміння Сексуал'ного Шантажу
Підготовано: Office of Affirmative Action, Office of Women's Affairs
За ініціативою та з підтримки: Віце-Президент та номінальний президент університету (у США - дійсний) Sharon Stephens Brehm
2005.04.18 | xenyka
Вони вміют' переконувати у своїй незамінимості
Сексуал'ні шантажисти в освіті володіют' особливим методом переконування інших у власній важливості і потрібноті.Використовуєт'ся один або кіл'ка з наступних методів:
- підбір заступників, які не складают' конкуренції
Звичаіно це будут' люди які підібрані за критерієм "ефективно виконувати мої накази". Часто: професійна підготовка - коли менше, наявніст' чи то пак відсутніст' наукових ступенів, невміння чи боязн' висловлювати !власну думку
- наголошування усюди! про власну значиміст' і харизматичніст'
Справді усюди: на лекціях - студентам, на зустрічах - відібраним "для наукової роботи", у тексті що використовуєт'ся для лекцій - купити обовязково - підігнаний образ під власну особу (напр. психологія, політологія, управління, менеджмент, філософія)
- "акби не я то цей факул'тет уже давно би розпався". Особливо часто використовуєт'ся для "популярних факул'тетів" , де гроші і так пливут' рікою через високий попит на професію і диплом. Віз'мемо для прикладу економіку чи менеджмент (для юридичного те саме обґрунтування теж діє).
Я! придумав брати гроші від невстигаючих студентів - біл'ше людей отримає освіту
Я! придумав брати натурою? компютери, ремонт туалету
Я! придумав обладнати компютерний клас - подивіт'ся чи є компютерні класи на філології, лінгвістиці (порівнювання слоників з мавпочками є дуже характерним як і використання порівнян' взагалі)
Звичайно ж, власна незаміниміст' включає всі контакти:
Я знаю пана А директора заводу телевізоравтомат, я знаю пана Б заступника заводу міймален'кийавтобус, ми з паном В пили горілку і складали план розвитку фірми страхуваннярогитакопита
...пан Ю з заводу мікроприбутокмакроприміщення не хотів пити горілку з росіянами і возити подарунокналапу, то тепер я знаю пана Я який добре вміє пити коняк і вибирати презентнадвілапи
То тепер уявіт' собі факул'тет без "бат'ка" правда!
хабарі литисіа перестанут', туалети ремонтуватися не будут', компютери застаріют' і нових ніхто не купит'...
-------------------------------------------------
А може він біл'ше заважав ніж розвивав?
Може хабарництво і дівчатка були не єдиним способом вести справи факул'тету чи університету?
Може зменшення доходу у його кишеню не буде трагедією для інших?
Може знання хабарників та пияків з інших установ не є критичним для існування факул'тету і знан' студентів?
Що думаєте ВИ?
2005.05.04 | xenyka
Дорога в нікуди, ти ведеш куди?..
В Даринки* руки були в синяках. Між ніжною шкірою передпліччя і легким загаром локтя
сині пліми, з темними цяточками.
- Не залишайся. Тут погано. Тут на перший поверх відправляют'. Хто не слухаєт'ся.
У червоному платті з легким білим накрапом. Гарно. У мене таке в школі було. Зібране і трохи розкидане темне довге волосся.
*Ім'я змінено для приватності.
2005.05.04 | xenyka
Про що нас навчили думати, і про що ми думати не повинні
Він такий гарний,-продовжувала Даринка,- І він мене любит'.
Він юрист, навчаєт'ся на юридичному факул'теті.
-Звичайно любит',-заметушилися дівчата.
Я промовчала. "Ага" подумала подумавши про себе.
Про декана думати видавалос' недоречним. Який звязок?
2005.06.21 | xenyka
A v nas u koledzhi do takykh problem hotuiut'?
Як я вирішила нe бути/стати підприємтсeмПратсювати 14 ходин в дeнь. Сім (7) днів на тиждeнь.
Бeз відпустки 6-7 років. А тоді тиждeнь з родиною у Карпатакх.
А потім розбахатіла вуина в Амeритсі і подарувала мeні $1,000,000.00
***************************************
Їкх увіишло троє. У костюмакх. Бeз утюха. Привітні (?). Ввічливі.
Трeба платити.
Як вони проишли чeрeз прокхідну? Кхто сказав, що ми є тут?
Наш банк знакходився в іншому місті. Часто здавали чeрeз банк.
Тсe була а хурдлe возити зарплату поїздом щомісятся
Алe нікхто нe прикходив довхі роки
І хурдлe вихлядала вартою турботи
******
Ми їкхали з міста
міняли дакх/кришу на окхорону
і їкхали з міста
І Микхаило* з родиною
їкхав з міста тeж
І букххалтeру Люсі*
рeкомeндували покинути місто,
з родиною
***********
Я нe боялася. Було тсікаво
Маижe як у кіно.
Я боюся зараз.
Далeко,
у бeзпeчному містсі
І дозволяючи собі почувати
_________________________________
*На основі рeальникх подіи, з сeрії "Життя бeз стракху"
Словник:
http://cybermova.com/cgi-bin/olenuapro.pl
2005.11.13 | xenyka
North country/ Pivnichna kraiina
mii uliublenyi fil'm tyzhniahttp://northcountrymovie.warnerbros.com/
Ksenia
----------------
Let me give you more options
2005.11.14 | Георгій
IMHO, це треба перенести до "Культури"
Дійсно непоганий фільм, грають дві чудові акторки (Шарліз Терон і Френсіс Макдорманд), варто обговорити, але до форуму про освіту i науку дійсно не пасує. Ксенико, а чому Ви пишете тільки на "Освіту?" Вам є що сказати, але ж Ви просто напрошуєтесь на модераторську акцію. Зауважте, форуми "Майдану" тематичні.2005.11.14 | Рюген
Re: IMHO, це треба перенести до "Культури"
Георгий, девушка одинока и отчаянно ищет себе собеседников/друзей. Ее поиски вызывают у меня сочувствие, и ее нацеленность на научно/образовательный форум объяснима: у нее действительно потрясающий круг интересов. Вот она и пробует заинтересовать участников этого форума самой разнообразной тематикой, лишь бы откликнулись.С другой стороны, я скептически оцениваю ее шансы на успех здесь, на майдане. "Оставь надежду всяк сюда входящий"... Здесь все вытоптано, замусорено, заплевано, покрыто засохшими боеприпасами, отстрелянными из говнометов.
Бутону нежного девичьего интереса здесь делать нечего. Его здесь даже не сорвут: затопчут и обплюют скорее.
2005.11.15 | Рюген
Вопросы этологии (Специально для того, кто выставил оценку):
Попытайтесь смекнуть, уважаемое:1. На "Вольном", т.е самом цензурированном форуме некто Спокус Халепный помещает постинг, главное содержание которого состоит в том, что он плюет на кого-то там. (Правда, не доплюнул, конечно, слюни просто потекли с лица на майдан, тем дело и ограничилось). Постинг находит живой отклик и интенсивно обсуждается.
2. Работа говнометов (по собственной терминологии майдановцев) составляет основное содержание политических дискуссий, на содержательное обсуждение интеллектов уже не хватает.
3. Рюген просто вскользь, мимоходом, попытался оправдать активность одной форумчанки и высказать свое, толерантное, отношение к перспективам этой активности. И эта его смелость немедленно вознаграждается. Ну спасибо!
4. Впрочем, я-то в наградах не нуждаюсь. Это девушка нуждается во внимании и понимании. Но тупо нажать на кнопку по мановению примитивных рефлексов сморщенной душонки куда проще, чем пообщаться с ней: поделиться чем-то интересным, задать ей вопрос. При этом хотя бы попытаться соответствовать уровню. Куда там! Это не для ниже средних. А тут готовая кнопка, минимум ответственности и иллюзия власти. Этим майдан и интересен. Вы, сами того не желая, построили здесь модель государства, общества - такого, каким вы его видите. Но эта модель видна и другим. И вид у этой модели - -1 агитпроп. А про распространяемую вонь я уж и не говорю.
5. Попытайтесь все-таки понять: Ваши конвульсии вовсе не означают того, что Вы хотели бы, чтобы они означали. Пример ложного восприятия действительности: нормальный кролик или лягушка замирают перед удавом. Впечатление, словно страх парализует их волю. На самом деле змея не реагирует на неподвижные объекты. А что получится если кролик начнет демонстрировать свою храбрость? Отож.
Ссылка по теме:
http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1131521277&first=&last=&pattern=плевать
Другие были ранее доступной глубины поиска.
2005.12.19 | Xenyka
Noam Chomsky "Manufacturing consent" - dlia Riuhena
Tse rekomendovane documentary/dokumental'nyi fil'm dlia Riuhena, iakyi vse boiit'sia propahandy.Best, Ksenia
2005.11.15 | Георгій
Але ж вона у такому хорошому місті живе...
Рюген пише:> Георгий, девушка одинока и отчаянно ищет себе собеседников/друзей.
(ГП) Наскільки я розумію, Ксеника живе у місті Блумінгтоні, штат Індіана, і вчиться в Університеті Індіани. Для людини, яка цікавиться будь-чим "слов"янським," це чудове місце. Університет Індіани має мало не найкращу у США колекцію літератури народів Східної Європи (гіршу хіба що тільки за колекцію у набоківському Корнелі). До Університету Індіани афілійований так званий "REEI" - Інститут з вивчення Росії і Східної Європи.
>Ее поиски вызывают у меня сочувствие, и ее нацеленность на научно/образовательный форум объяснима: у нее действительно потрясающий круг интересов. Вот она и пробует заинтересовать участников этого форума самой разнообразной тематикой, лишь бы откликнулись.
(ГП) Так. Ксенико, якщо Ви це читаєте, хочете, я Вам дам координати моєї дочки? Вона зараз у Корнелі. Може, Вам буде цікаво з нею поспілкуватися. Вона теж гуманітарій і теж україномовна (точніше дво- - англ. плюс укр. обидві для неї рідні, французька друга, рос. і лат. третя), і теж має широке коло інтересів, і любить писати (на минулому тижні її перше оповідання було прийняте до друку одним американським журналом). Якщо Вас це цікавить, напишіть мені на gpinchuk@muw.edu.
2005.11.16 | Рюген
Не місто красит человека, а скромность (-)
2005.11.16 | Георгій
Та я не про прикраси, а про раціональне застосування її енергії
2005.11.16 | Рюген
Экий Вы, Георгий, чурбан.
Вы просто ничего не понимаете. Девушке нужна не библиотека и схидноэуропейские штудии. Их есть у нее. Ей нужно плечо, в которое можно уткнуться носом, плечо в которое можно посмеяться сквозь слезы и поплакать сквозь смех. Поплакать не потому что горе, а потому что есть куда. Ей нужна теплая рука, в которую можно положить свою ладошку и забыть о существовании остального мира.2005.11.16 | Георгій
That's what we call "condescending" in the U.S. of A. :) (-)
2005.11.16 | Рюген
Whatever you wish.
I am not quite sure though, that you got both her intentions and my point exactly. And, besides, you clearly lack this word in your "native" (or, rather, which you pretend to have as "native") language, aren't you, George?И вообще, Джордж, Вы яркий представитель странного племени: чувства и порывы человеческой души Вы пытаетесь подменить шаткими логическими конструкциями, в то же время в государственном, например, строительстве, требующем здравых логических целей, планов, схем и действий, предпочитаете истерико-иррациональные подходы.
Как после этого удивляться результатам?
2005.11.16 | Георгій
Ближче до теми
Шановний громадянине Рюгене (я знаю, що Ви не любите слова "пан"),Давайте не будемо аналізувати один одного. Цей форум, наскільки я розумію, не про наші з Вами унікальні психологічні типи. Я написав репліку на допис Ксеники тому, що бачу у цій молодій людині хороший потенціал, який вона не зовсім правильно, на мій погляд, використовує. При цьому перетворювати цей форум на щось типу сентиментально-романтичного "Лайф Джорнел" я не хочу. Ксеника, на мою думку, підняла дві важливі теми: про статевий шантаж (хоча це швидше треба перенести на форум "Право") і про освіту дітей з так званою затримкою інтелектуального розвитку. Краще обговорювати саме ці теми, а не особистості.
До речі, про "прикидання" Ви не праві. Українська мова є моя рідна, так само як і російська (мої батьки були російськомовні, а дід, з яким я проводив дуже багато часу в дитинстві, україномовним). Але, знову ж таки, прошу, припиніть ці особисті розвідки і поверніться до тем цього форуму. Ви ж так цікаво і конструктивно дискутували з Іриною і з іншими.
2005.11.16 | Рюген
This is all about people.
Спасибо, прежде всего, за то, что не называете паном. Вовсе не потому, что у меня пена из пасти валит на слово "пан". Микроскопический лингвистический экскурс указывает, что "пан", или "бан" - мелкий феодал у западных и особенно юго-западных славян. Во всяком случае, во времена Киевской Руси, которой, как грудями Памелы Андерсен, полюбляют похваляться галицкие националисты, никаких панов в Киеве не было. Кроме заезжих ляхов, естественно. Да и то, не вполне уверен. Напротив, у многих народов, уважительное обращение к чужому человеку изначально восходит к слову "хозяин". Таковы и английское "мистер", и французское "месье" и русское "господин" (ср. последнее с "украинским" словом "господа"). Т.е. речь идет не о повелителе кого бы то ни было, а о самодостаточной, самостоятельной личности. Так, официальное название республики на Волхове "Господин Великий Новгород" означало, что он сам себе голова, хотя Новгород всегда признавал власть великого князя (которого изначально и посадил на стол) - староладожского ли, киевского, суздальского, владимирского или московского.Оставим однако их феодальные иерархии в покое.
Надеюсь, Георгий, Вы и понимаете и принимаете как должный тот факт, что любой интернет-форум, независимо от того какие темы обсуждаются, является прежде всего и почти исключительно формой общения людей. На форумах не решаются вопросы, скажем, государственной безопасности и устройства двигателей, не анализируются последовательности аминокислот в вирусе птичьего гриппа или условий гражданской ответственности в страховании. Поэтому, раз Вы уж упомянули наш "конструктивный" диалог с Ириной, должен сказать, что судьба каких-то конкретных квартир для меня глубоко безразлична. Но вот почему у нее такое мнение, каковы ее мотивы отстаивания этого мнения для меня интересны. Равно, меня не интересует как националисты уничтожат Академию наук: в одночасье или медленным удушением.И какие конторы разместятся в осиротевших лабораториях. Меня интересуют мотивы вовлеченных в обсуждение лиц. А эти мотивы обнаруживаются в таких обсуждениях, независимо от того, хотят ли респонденты раскрывать свои мотивы или нет. Вернее, не совсем независимо, но для того и существует язык, чтоб до Киева довел. Я в который раз открытым текстом пишу всем, что их поступки означают совсем не то, что они хотели бы, чтобы они означали, а что-то более глубинное, то, что хотелось бы скрыть или, по крайней мере, не выпячивать. Не доходит. Или доходит? По деяниям вижу, что нет.
С нашей Ксеникой такая же история. Налицо ее, я бы сказал, отчаянная активность. В совершенно разных областях. И не систематическая, а спонтанная. А Вы тут со своими библиотеками. Ну як диты, ей-Богу!
Георгій пише:
> Шановний громадянине Рюгене (я знаю, що Ви не любите слова "пан"),
>
> Давайте не будемо аналізувати один одного. Цей форум, наскільки я розумію, не про наші з Вами унікальні психологічні типи. Я написав репліку на допис Ксеники тому, що бачу у цій молодій людині хороший потенціал, який вона не зовсім правильно, на мій погляд, використовує. При цьому перетворювати цей форум на щось типу сентиментально-романтичного "Лайф Джорнел" я не хочу. Ксеника, на мою думку, підняла дві важливі теми: про статевий шантаж (хоча це швидше треба перенести на форум "Право") і про освіту дітей з так званою затримкою інтелектуального розвитку. Краще обговорювати саме ці теми, а не особистості.
>
Так вот, она поднимала десятки тем. От мамонтов до "особенных" детей. Но тема-то у нее в действительности одна. И Вы этого в упор не хотите понимать. Да Вам это и не надо, по большому счету. И эта тема - она сама, своей необычной, интересной и не очень везучей персоной. Я здесь прошу у нее прощения за это обсуждение. И в свое оправдание хочу сказать, что не пишу здесь десятой доли того, что мог бы, но это было бы бессовестно по отношению к ней. Я дал краткий практический совет: искать собеседников не здесь. Дал краткую, хотя не вполне точную, формулировку обоснования. У меня нет намерения разворачивать обоснование, просто потому, что я могу таким образом ее обидеть. В любом случае, у нее есть возможность найти друзей через Интернет, но это непросто, особенно таким как она. Мой ей совет (если она прочтет): быть простой, искренной (впрочем, она и так не зануда, но сможет подавить своей эрудицией собеседников), но и очень осторожной. Подонков и негодяев броузеры распознавать не научились еще. Стараться не столько быть услышанной, сколько слушать самой и хотеть услышать собеседника (an old wise fowl...). А почему я пишу это в ответе Вам, Георгий? Да сдается мне, что Вы своей дочери создали те же проблемы, с которыми мучается теперь наша Ксюша. Я совершенно не надеюсь, что Вы не то что исправите положение, но даже поймете о чем идет речь. Я бы назвал это синдромом Ихтиандра. Я просто к тому, что если Вы увидите, что у Вашей девочки какие-то неясные проблемы - не пытайтесь их ремонтировать. Сделаете только хуже. Если нет - слава Богу. И Вы, конечно, молодец, что дали адрес дочки. Но я сомневаюсь, что это разрешит проблему. Хотя хотелось бы.
> До речі, про "прикидання" Ви не праві. Українська мова є моя рідна, так само як і російська (мої батьки були російськомовні, а дід, з яким я проводив дуже багато часу в дитинстві, україномовним). Але, знову ж таки, прошу, припиніть ці особисті розвідки і поверніться до тем цього форуму. Ви ж так цікаво і конструктивно дискутували з Іриною і з іншими.
Приходится повторить: мне интересны люди и только люди. Их мысли, прожекты (как нам реорганизовать Рабкрин в Украбкрын) - глубоко вторично и только служит для раскрытия существа личности. Вот Вы упорно пытались обелить Зварыча - мол ничего страшного, что у него диплом под кровать закатился, и не такие руководят и т.п. На самом деле Вы пытались спасать реноме государства с которым себя ассоциируете, а раз так, в силу этой ассоциации Вы пытаетесь защитить свое миропонимание, а это уже куда серьезней чем какой-то никчемный Зварыч. Если Зварыч перестанет ассоциироваться с чем-то для Вас принципиальным - Вы немедленно вернете себе возможность оценивать его непредвзято. Хотя, допускаю, для виду покочевряжитесь какое-то время.
Если же возвратиться к темам этого форума, то, очевидно, тема - не наука или образование как таковые. Тема - люди в науке и образовании и около них. Эти люди чего-то хотят, явно или, чаще, скрыто, или, тоже часто, не знают чего хотят, но недовольны и пытаются придать этому недовольству логическую форму (в меру способностей). То, чем они недовольны и форма этого недовольства дает информацию не столько об объекте недовольства, сколько о его носителе (субъекте?). Разве не так? Причем такую, какую субъект, может, и не хотел бы о себе предоставлять. А это уже интрига!
Чтобы проиллюстрировать свою мысль приведу простой пример. Вы играете в шахматы. Вдруг Ваш противник жертвует Вам, скажем, коня. Возможны несколько вариантов. 1. Припадок филантропии. Противнику хочется сделать Вам приятное. Вариант - Вы ребенок и Вас учат играть в шахматы. 2. Противник зевнул фигуру. 3. Противник жертвует с целью выграть качество или поймать в ловушку. А каковы выводы основной массы здешних участников будь они на месте игроков? Самый оригинальный: эта фигура им положена в порядке вещевого довольствия. И, согласитесь, это характеризует игрока, а не позицию на доске.
Ну и последнее. Дабы строго поддержать беседу. Я вот порой почитываю письма бабушки своей дочери (моей маме). Бабушка получала образование в годы украинизации. Поэтому иногда пишет слова украинскими литерами (Іюня). Но пишет-то по-русски! На страницу 1-2 "пытомых" украинских слова. Бабушка - крестьянка Полтавской губернии. Так-то. И уж, конечно, такие перлы как "приклад на заблуд" никому даже в самогонном угаре не могли бы прийти в голову. Так что под украинским языком мы видимо понимаем очень разные вещи.
2005.11.17 | Вячеслав Хаврусь
Господину Рюгену присвячується. А може й іншим цікаво буде?
Я не знаю, що саме Вас спонукає писати і намагатися в чомусь переконати інших учасників цього (і не лише цього) форуму. Я не знаю, звідки Ви пишете, підозрюю, що з-поза меж України, хоча й маєте сильні зв"язки з Україною і маєте більш-менш повну інформацію. Інколи Ваша логіка цікава, інколи плюватися хочеться, але головне, що я у Ваших дописах побачив: вони не несуть майже ніякого позитивного зерна. Я зрозумів чому: Ви надто любите повчати, і Вас не цікавить чому присутні тут люди думають саме так. Якось одна людина мені розповіла (може це і не її винахід, не знаю), як можна взнати, чи є ваш співбесідник інтелігентною людиною. Так от, вона є такою, якщо їй цікаво не лише що Ви думаєте, але і чому ви так думаєте. Як неважко здогадатися, повчання і інтелігентність є речами несумісними. Хоча інтелігентність мала б бути характерною рисою форуму, який зветься "Освіта та наука".Натомість, будь-яку конструктивну ідею (звичайно ж, як будь-що в цьому світі вона має свої плюси і мінуси), яка тут обговорюється, Ви намагаєтеся звести до того, чому вона є абсoлютно нікчемною витівкою зовсім недалеких людей. Я думаю, це інколи теж має сенс, але за умови, що пропонується щось краще. На жаль, у Ваших дописах я не побачив власне пропозицій як зробити краще. То який сенс писати просто так? Хоча, я мабуть несправедливий. Ваша діяльність має певний сенс хоча б заради того, щоб в тому, що тут пропонується, шукати слабкі місця, оскільки їх автори (я в тому числі) настільки захоплені, що не можуть адекватно поглянути на свою справу збоку.
Втім, незважаючи на слабкі місця певних ідей або справ, кожному з нас своє робити. Або не робити. Або говорити. Або мовчати. Кому як більше подобається.
2005.11.17 | Рюген
В Ваших словах есть логика,
но Вы ни грана не поняли (или не захотели) из того, что я написал.Вячеслав Хаврусь пише:
> Я не знаю, що саме Вас спонукає писати і намагатися в чомусь переконати інших учасників цього (і не лише цього) форуму. Я не знаю, звідки Ви пишете, підозрюю, що з-поза меж України, хоча й маєте сильні зв"язки з Україною і маєте більш-менш повну інформацію. Інколи Ваша логіка цікава, інколи плюватися хочеться, але головне, що я у Ваших дописах побачив: вони не несуть майже ніякого позитивного зерна. Я зрозумів чому: Ви надто любите повчати, і Вас не цікавить чому присутні тут люди думають саме так. Якось одна людина мені розповіла (може це і не її винахід, не знаю), як можна взнати, чи є ваш співбесідник інтелігентною людиною. Так от, вона є такою, якщо їй цікаво не лише що Ви думаєте, але і чому ви так думаєте. Як неважко здогадатися, повчання і інтелігентність є речами несумісними. Хоча інтелігентність мала б бути характерною рисою форуму, який зветься "Освіта та наука".
>
> Натомість, будь-яку конструктивну ідею (звичайно ж, як будь-що в цьому світі вона має свої плюси і мінуси), яка тут обговорюється, Ви намагаєтеся звести до того, чому вона є абсoлютно нікчемною витівкою зовсім недалеких людей. Я думаю, це інколи теж має сенс, але за умови, що пропонується щось краще. На жаль, у Ваших дописах я не побачив власне пропозицій як зробити краще. То який сенс писати просто так? Хоча, я мабуть несправедливий. Ваша діяльність має певний сенс хоча б заради того, щоб в тому, що тут пропонується, шукати слабкі місця, оскільки їх автори (я в тому числі) настільки захоплені, що не можуть адекватно поглянути на свою справу збоку.
>
> Втім, незважаючи на слабкі місця певних ідей або справ, кожному з нас своє робити. Або не робити. Або говорити. Або мовчати. Кому як більше подобається.
Я ведь и писал как раз о том, что меня интересуют люди и их мотивы. А не сами мысли или готовые решения, ими предлагаемые. Готовые решения всегда несовершенны. Не только на несчастной Украине, но и везде в мире. Они имеют шансы на успех, если удовлетворяют чьи-то интересы. Но успех только в пределах этих интересов.
И опять же, почему я пишу: потому что вы мне интересны (и Вы лично в том числе). Я не отношусь к Вам с ненавистью, а может даже с любовью. Заметьте, не от меня, между прочим, потребовали извинений за не вполне корректные замечания. Если бы у меня была потребность Вас чем-то уязвить, Вы мне такую возможность вполне предоставили. Но дело не в этом. Вы пытаетесь найти решение там, где его не существует. Мне просто приходится об этом изредка напоминать. Ну извините. А поучать? Упаси Боже! Где, приведите пример? Вы же сами противоречите себе: не даю никакого позитивного зерна и одновременно поучаю. Как такое возможно? Вы меня обвиняете в том, что я профанирую конструктивные идеи, выдвигаемые на форуме. Но это не верно. Просто я считаю их профанацией конструктивности. Грубо говоря, ответственность за профанацию возлагаю на вас. И пытаюсь аргументировать. Вы же меня обвиняете голословно.
Приведу пример. Как раз для Вас. Вы хотите, чтобы молодые ученые получали квартиры по цене, существенно ниже рыночной. Учитывая, что рынок жилья существует, Вы, по существу, оказать Вам существенную материальную помощь (на несколько десятков тысяч долларов). Каков же мотив? Мотив прост: иначе Вам тяжело заниматься наукой. На что я могу только ответить: по моему мнению, мотив недостаточно веский для украинского общества. Все. Я могу дать Вам (да я и давал)обоснование, почему я считаю такой мотив недостаточно веским. Но переубеждать Вас я не собираюсь. Ведь у Вас же от этого жилье не появится.
Резюме. Я стараюсь писать правду. Правда может быть штукой неприятной, но она не может быть бесполезной. А Ваша реакция по этому поводу только добавит правде парочку песчинок. Любая реакция, заметьте.
2005.12.19 | xenyka
Re: В Ваших словах есть логика,
U vas tsikava lohika.ne z naukovoho komunizmu vyvodyt'sia?
Takozh, vy zadaiete bahato ososbystykh pytan' i nichoho ne pyshyte pro sebe.
2005.12.19 | xenyka
Re: This is all about people.
Pidlishshia - tse pidlissia, pol's'ka/ukraiins'kaotzhe liakh - to lis.
Popravte, perevirte
2005.12.19 | xenyka
Re: Экий Вы, Георгий, чурбан.
Ia feministka iak dlia Ukraiiny. Prekrasno obkhodzhusia sama.U nas tut v IU/Indiana, do rechi, ie Kinsey Institute for Research in Sex, Gender, and Reproduction
http://www.indiana.edu/~kinsey/
2005.12.19 | Рюген
Re: Экий Вы, Георгий, чурбан.
xenyka пише:> Ia feministka iak dlia Ukraiiny. Prekrasno obkhodzhusia sama.
>
> U nas tut v IU/Indiana, do rechi, ie Kinsey Institute for Research in Sex, Gender, and Reproduction
> http://www.indiana.edu/~kinsey/
Дорогая Ксюша! Меня не надо обучать этой дисциплине: Reproduction.
Я эмпирик. Опыт черпаю из жизни, а не на лекциях.
Вы можете быть какой угодно феминисткой, как для Украины, так и для кого угодно. Вы можете себя убеждать в этом. Но и не оканчивая Института Кинси (или не работая в нем) я кое-что в этой жизни вижу и, мне кажется, понимаю.
Самой обходиться можно, но стоит ли? Это раз.
Если Вы обходитесь сама, то откуда берутся это спорадические выплески активности сюда? Это два.
Не вяжется. Но, опять же, я не собираюсь лезть Вам в душу. Этология как раз подразумевает изучение поведения в естественных условиях, а не в состоянии искусственно организованного стресса. У меня нет ни малейшего желания ввергать Вас в стресс. Да и возможности, по-видимому, тоже.
О Хомских и иже с ними. Вы знаете, почерпнуть оттуда новые знания вряд ли получится. Познакомиться с тем, как пан Хомский осмысливает известное? Может быть, кому-то интересно. Мне не очень. Мне интереснее как осмысливаете его Вы, Георгий, Шутер, Кабуд. И потом, это же полная взаимность. Изучайте меня (если Вам интересно) так же, как я изучаю Вас.
И еще. Картина.
Ночь. Большой SUV ползет по темной дороге, занесенной снегом. Метель. Машину ведет молодой парень. А ему на плечо положила голову девушка и, улыбаясь, что-то рассказывает ему. Ерунду, наверное. Важно само явление. Какие джендерные проблемы? Какие феминистки-суфражистки? Это жизнь в ее чистом незамутненном ворохами отпечатанных на сетевых принтерах никчемных эссе. Эта девушка завтра вернется в класс, сама наколотит на своем лаптопе аналогичное эссе, потом по wireless отправит его на сетевой принтер, зайдет в кластер, заберет свою пачку отпечататанных листков и будет озабочена только одним: как вовремя сдать эту полову преподавателю и получить за это приличную оценку.
С парнем в машине эта пачка бумаг не будет ассоциироваться никак.
2005.12.24 | xenyka
te shcho vy empiryk - ia pomityla
Vashi postynhy u vidpovid' na moii pro rozbeshchennia ditei ta seksual'nyi shntazh v osviti ni pidtrymkoiu, ni zakhoplenniam ne vidriznialysia.Ia ne zdyvuiusia osoblyvo iak vy tut pochnete rozpysuvaty svoii dosiahnennia z 15lintimy divchatkamy ta 17richnymy netsilovanymy studentkamy.
2005.12.19 | xenyka
Re: Та я не про прикраси, а про раціональне застосування її енер
Svoiu enerhiiu ia budu sama zastosovuvaty.Nepohane oznaiomlennia z Universytetom Indiana. Vitaiu.
2005.12.19 | xenyka
y-y, dyv.nyzhche
ale diakuiu za propozytsiiu.2005.12.19 | xenyka
zbyraiu narod na klas action sproty Lvivs'koho Politekhu
Razom nas bahato, nas ne podolaty:)Ksenia
2005.12.19 | Serg
Re: zbyraiu narod na klas action sproty Lvivs'koho Politekhu
А чим Львівська Політехніка завинила?2005.12.24 | xenyka
Oleg Yevgenovich Kuzmin, dekan FEM Lvivs'koii Politekhniky
Osobysto zniav "pravo feodala/pershoii nochi/pershoho potsilunku" z chotyriokh-piaty divchat ia znaiu osobysto/sama. Divchata perevazhno zakokhani to durni.Iakshcho zrobyte zapys lektsii, navit' triokh-chotyrioh, linhvistychnyi analiz dopomozhe povernuty zdorovia bahatiom pokalichenym divchatam.
Fotohrafiii z fakul'tets'kykh pianok, zustrichei z prostytutkamy ta skhozhi podvyhy/posiahannia zarobliat' Vam hroshei cherez chotyry-shist' rokiv, iak divchatka opiriat'sia ta ozbroiat'sia ta zarobliat' hroshei na advokata.
A te chmo, iake doktors'ku zakhystylo na sotsialistychnii motyvatsiii pratsi, stalo iedynym na fakul'teti akademikom ta dekanom, pide na pensiiu ta cronies/druziaky/znaiomi povidmovliaiut'sia.
Bahato narodu/kerivnykiv pidpryiemstv tam svoii chada/ditei vchylo. Zaraz ne pidstupyshsia.