МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Освіта в регіонах: приєднуйтесь бо обговорення (-)

04/08/2005 | Наталія

Відповіді

  • 2005.04.08 | Оксана

    Волинь моя синьоока

    На майдані за останній час з'явилось багато повідомлень про діяльність та бездіяльність у багатьох аспектах життя ВНЗ у Волинській області, а саме у м.Луцьку. Великий резонанс викликала публікація співробітників з Волинського технологічного університету,нещодавно відкрив свої таємниці і Волинський державний університет ім.Лесі Українки, але чомусь відсутня інформація про розвиток справ у приватних вузах цього міста. Особливу увагу викликає діяльність Волинського інституту економіки та менеджменту (далі ВІЕМ). Щодо теми люстрації, то цей ВНЗ не обговорюється. Студенти під час виборів були вільні як ніколи. Але щодо системи навчання, щодо результативності та ефективності діяльності, то Міністерству освіти необхідно вжити суворих заходів щодо контролю дотримання стандартів навчання у цьому навчальному закладі.
    Цей заклад існує вже 10 років. Створив і розгорнув діяльність ВІЕМу та керувув ним перші 7 років відомий у м. Луцьку кандидат технічних наук, доцент КОСЕНЮК Григорій Володимирович. Саме йому і по цей день вдячні як і студенти, що навчались у цьому закладі, так і професори, доценти, викладачі та інші співробітники, які працювали з ним пліч-о-пліч над створенням ефективної системи навчання у закладі, за розуміння справи, за високу організаційну культуру у закладі, за підтримку у всьому, що було на користь цій організації. Ця людина з високим професійним рівнем змогла сформувати позитивний імідж ВІЕМу, більшість випускників якого були конкурентоспроможними на ринку праці, майже всі були працевлаштовані післі навчання, а викладачі відвідувли систематично конференцї і семінари не тільки в межах країни, а й за кордоном.
    Але це вже історія, 3 роки тому, Косенюк Г.В. залишив посаду за особистими обставинами і в інституті розпочалися кошмари.
    Місце ректора було представлене кандидату філологічних наук Рогатюк А.Є. (вдумайтесь: інститут економіки та менеджменту, а керівник закладу кандидат філологічних наук). З її приходом, весь склад працівників відчув зміни, які приведуть до загибелі вузу. Разом з нею у керівництво структурою влився голова Спостережної ради Вітинський, а надалі підключився юристконсульт Стопник, який разом з головою Спостережної ради пройшли у м.Київі курси лінгвістичного програмування і сьогодні намагаються використовувати ці методи в управління персоналом. Весь колектив, за виключенням декількох осіб( осіб, що приближені до адміністрації) відчувають швидке доленосне падіння цього внз, бояться втратити місця роботи у зв'язку з його закриттям і т.ін. І такі страхи не безпідставні. Адже студенти сьогодні втрачають якість знань через невдалий підбір кадрів, матеріальна база не відповідає стандартам інституту цього рівня акредитації, більшість викладачів ВІЕМу не є спеціалістами у тих напрямках, предмети з яких викладаються. Тобто сьогодні у цьому закладі відбувається повний безлад. Іноді постає питання: взагалі це ВИЩИЙ навчальний заклад, чи контора, яка "гонить" дипломи, заробляючи прибутки на студентах.

    Шановні читачі, чи не вже наш новий міністр не наведе ладу в освіті, чи невже наші діти та їх батьки будуть сплачувати кошти за псевдонавчання,а через їх довірливість будуть плескати в долоні такі "бізнесмени" як Вітинський у купі з командою.??? Коли в нашій країні буде функціонувати не фабрика дипломів, і повноцінна освіта?
    Приєднуйтесь до обговорення якості освіти у ваших регіонах, а викладачі Волинських навчальних закладів повідомте про свої міркування щодо відповідності ваших вузів нормам освіти. Може хоч в режимі інтернету нас зможуть почути працівники Міністерства освіти і вжити заходи щодо згорнення діяльності горе-інститутів.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.04.09 | Olha_K

      Відповіді на риторичні запитання :)

      >Шановні читачі, чи не вже наш новий міністр не наведе ладу в освіті,

      Не наведе

      >чи невже наші діти та їх батьки будуть сплачувати кошти за псевдонавчання,а через їх довірливість будуть плескати в долоні такі "бізнесмени" як Вітинський у купі з командою.

      Будуть

      >Коли в нашій країні буде функціонувати не фабрика дипломів, і повноцінна освіта?

      Коли припинемо покладатися на міністра, а почнем щось робити самі. :)
    • 2005.04.09 | Георгій

      Волинь, Шмолинь - проблема одна і та сама

      Оксана пише:
      > 3 роки тому, Косенюк Г.В. залишив посаду за особистими обставинами і в інституті розпочалися кошмари. Місце ректора було ПРЕДСТАВЛЕНЕ кандидату філологічних наук Рогатюк А.Є. (вдумайтесь: інститут економіки та менеджменту, а керівник закладу кандидат філологічних наук). З її приходом, весь склад працівників відчув зміни, які приведуть до загибелі вузу. Разом з нею у керівництво структурою ВЛИВСЯ голова Спостережної ради Вітинський, а надалі ПІДКЛЮЧИВСЯ юристконсульт Стопник (...)
      (ГП) Ну так чого ж Ви хочете? Поки якісь таємничі сили, а не ВИ САМІ, будуть ПРЕДСТАВЛЯТИ місця ректорів, ВЛИВАТИ голів і ПІДКЛЮЧАТИ юрисконсультантів, ніяких позитивних змін в освіті і науці України не буде. Університети і наукові центри України повинні бути керовані самими людьми, рядовими співробітниками - вчителями та науковцями, які колегіально, через свої тимчасові комітети, повинні обирати на певний строк ректорів чи директорів, і інших суто технічних діячів адміністрації. Якщо це будуть не технарі-адміністратори, а сатрапи-можновладці, яких хтось буде садовити зверху - нічого хорошого не відбудеться, ні на Волині, ні на Полтавщині, ні в Криму, ні на Сіверщині, ніде.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.07.22 | anato

        Re: Волинь, Шмолинь - проблема одна і та сама

        Пане Георгію! майте совість і певне християнське стримання!- Ви за дуже часто вживаєте у своїх дописах слово-сполучення "поки Ви самі не" ...На жаль, тут на Україні реалії трошки інакші, ніж у далекій Вашій Америці...(та й пригадаймо історію: "Листи з далека" одного "реформатора" ...і до чого вони колись привели...)
      • 2005.10.28 | Slavchik

        Re: Волинь, Шмолинь - проблема одна і та сама

        Ну що, друзі! Мали ректора-філолога, а тепер маємо ректора-філософа, що майже одне і те ж саме, Рогатюк заробляла собі пенсію і тому сиділа номінальним в. о. ректора не вирішуючи жодного питання. А Бондарук пішла в в. о. ректори, тому що дуже хотілося. А як і раніше керує "хазяїн". Кажуть, що він скоро захистить дисертацію і сам стане в. о. ректором. Все таки краще бути самому, ніж керувати іншими, будучи головою наглядової ради акціонерного товариства. Здається саме цим можна пояснити, чому за три роки не знайшли професора на ректора. І саме непрофесійним керівництвом можна пояснити чому кафедра менеджменту залишилась без завідувача, який її створив і керував набагато краще, ніж дехто керує інститутом. Хто може сказати, куди заведе цей шлях непрофесійного вичікування? Міністерству байдуже, що вуз вже три роки без ректора, а "хазяїна" це дуже влаштовує. А студенти не дуже виступають, тому що швидко поставлять на місце, якраз це є кому робити.
    • 2005.04.11 | Руслан

      Re: Волинь моя синьоока

      Про який рівень знань студентів Волинського інституту економіки та менеджменту може йти мова, коли при хронічній нестачі навчальних площ ліцензований обсяг набору збільшений до таких розмірів, що кількість студентських місць значно перевищує кількість абітурієнтів. Кожен бажаючий, який здатний заповнити заяву про вступ, зараховується на навчання.

      Відрахувати студента можна тільки за рішенням спостережної ради, склад і фахова підготовка якої не мають нічого спільного з організацією навчального процесу у вищому навчальному закладі. Це "know-how" нейролінгвістично запрограмованого юрисконсульта Стопніка тягне на титул відкриття століття у менеджменті вищої школи !!!

      З метою економії коштів академічні групи студентів формують обсягом до 50 осіб. А це вже новинка від фінансового директора Бородюк, яка займається оптимізацією витрат на навчальний процес.

      Організовувати навчальний процес нікому, оскільки в. о. ректора Рогатюк (в.о. вже 2,5 роки) виконує роль номінального ректора, такого собі Фунта в царині вищої освіти. І не буде нічого робити, тому що їй потрібно протриматись на цій посаді до вересня, щоб піти на пенсію з пристойною зарплатнею.

      Перший проректор Бортніков має досить поверхове уявлення про організацію і контроль навчального процесу і із усього видно, що не намагається його поглибити. Його теж значно більше тішить посада, ніж робота.

      Кредо ж власника інституту Вітинського, яке він у свій час висловив на засіданні вченої ради, звучить так: "Мені все рівно, чим торгувати - калошами чи знаннями"!!!

      І ще хочу зауважити Георгію , що ректора інституту згідно зі статутом призначають загальні збори акціонерів, в яких більше 90% голосів належить Вітинському. Тобто загальні збори акціонерів - це сам Вітинський. От і вся "демократія" на законних підставах.

      Отже, торгівля калошами, тобто дипломами йде успішно, а рівень знань - це проблеми тих, хто ці дипломи отримає. Зате в повному обсязі реалізується теза доступності вищої освіти для всіх.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.04.11 | Георгій

        Звичайно ж, я не мав на увазі загальні збори акціонерів!

        Це взагалі маячня. Ректора повинний обирати (з багатьох кандидатур, за суворим конкурсом) тимчасовий комітет, створений з викладачів різних кафедр - скажімо, один математик, один фізик, один хімік, один історик, один літературознавець, один економіст, один біолог, один філософ, один географ, один музикант, і т.д. Цей комітет мусить помістити об"яву в газети і збирати документи десь так з рік чи навіть більше. Коли буде вимальовуватися, скажімо, троє або четверо найдостойніших кандидатів, їх треба запросити на інтерв"ю, причому так, щоби будь-хто з пересічних викладачів міг задавати питання. Потім комітет повинен проголосувати за остаточного кандидата. Звичайно, комітет повинен збиратися не рідше ніж раз на 2-3 тижні і дуже ретельно обговорювати, якого саме кандидата університет хоче на посаду ректора і як іде процес пошуку. А взагалі посада ректора не повинна бути такою вже страшно привабливою, тому що це, в ідеалі, повинно бути не м"яке начальницьке крісло, а тяжка адміністративна робота в умовах повної підзвітності колективу університета, і при цьому обов"язково робота ТИМЧАСОВА (попрацював 3-4 роки - давай дорогу іншим).
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.04.11 | Руслан

          Re: Звичайно ж, я не мав на увазі загальні збори акціонерів!

          Георгій, при тому що Ви все правильно пишете, є статут приватного навчального закладу, де прописана процедура обрання ректора. Цей статут затверджується міністерством освіти. І після цього все інше - це просто балачки. А статут розробляє власник під себе.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.04.11 | Георгій

            Тоді не скаржтеся...

            Руслан пише:
            > Георгій, при тому що Ви все правильно пишете, є статут приватного навчального закладу, де прописана процедура обрання ректора. Цей статут затверджується міністерством освіти.
            (ГП) Не розумію. Якщо заклад приватний, при чому тут взагалі мін. освіти (держава)?

            >І після цього все інше - це просто балачки. А статут розробляє власник під себе.
            (ГП) Тоді нема ніякого смислу скаржитися, що справи ідуть якось не так. Хай цей власник сам у себе і працює...
        • 2005.04.15 | igor

          Re: Звичайно ж, я не мав на увазі загальні збори акціонерів!

          Тут не потрібно нічого видумувати.
          1. Попросіть для ознайомлення статут університету (інституту).
          Буду дуже здивований, якщо він існує. А він затверджується на загальних зборах ВНЗ. І ректор і адміністрація підзвітна органу громадського самоврядування ВНЗ. Одним словом, дуже уважно прочитайте закон про вищу освіту. І почніть вимагати тих самих документів.
          99% що їх не існує. І те що ВНЗ приватний абсолютно нічого не значить.
          Далі можете піднімати шум у пресі, засобах масової інформації.
      • 2005.04.11 | Вікторія

        Re: Волинь моя синьоока

        Хотіла б висловити деякі заперечення:

        1) Щодо "безрозмірного" ліцензованого обсягу набору у Волинському інституті економіки і менеджменту.
        Навчальний заклад не встановлює собі ліцензованого обсягу набору. Це прерогатива Державної акредитаційної комісії. Навчальний заклад подає в ДАК клопотання щодо збільшення ліцензованого обсягу разом з листами місцевих органів влади про підтримку цього клопотання.
        Для прийняття рішення ДАК надається також експертне заключення щодо наявності необхідної матеріально-технічної бази і кадрового складу для забезпечення підготовки фахівців з даної спеціальності.
        Відповідні документи в свій час були подані інститутом, були проведені експертизи з позитивними висновками і ДАК визначила ліцензований обсяг прийому на перший курс. Про що тоді і на яких підставах може йти мова?

        2) Менше двох років тому інститут був акредитований у цілому за третім рівнем. Проводився контроль знань, досліджувався навчальний процес і тому подібне. ДАК визнала, що все відповідає вимогам і інститут був акредитований. Тому всі ці розмови - пусте. В кінці кінців студент приходить у ВНЗ в такому віці, що сам знає, що йому потрібно: знання, диплом, чи те й інше.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.04.11 | Ян

          Тотальний дебілізм або інтелектуальна розруха

          Шановні, ви мене просто шокуєте таким станом речей у вищих навчальних закладах. У мене таке враження, що я мало розуміюся на сучасних проблемах освіти і не здогадуюсь до якого абсурду може дійти бізнес в цій нашій освіті. Це ж каліцтво дітей, фальсифікація їх як майбутніх фахівців-професіоналів, це "оболванивание" чесних людей, які довіряють гаслам таких вузів-перевертнів.

          Наш міністр просто повинен знайти в собі сили, мужність та завзяття для викорінення таких збочень в освітній сфері, інакше в найближчому часі нашу країну чекає повна інтелектуальна розруха, тотальний дебілізм. Я вважаю, що на місці міністра Ніколаєнко в світу повинен був прийти міністр Луценко. Дарма, що у нас не клонують!
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.04.11 | Георгій

            Re: Тотальний дебілізм або інтелектуальна розруха

            Ян пише:
            > (...) Наш міністр просто повинен знайти в собі сили, мужність та завзяття для викорінення таких збочень в освітній сфері, інакше в найближчому часі нашу країну чекає повна інтелектуальна розруха, тотальний дебілізм. Я вважаю, що на місці міністра Ніколаєнко в світу повинен був прийти міністр Луценко. Дарма, що у нас не клонують!
            (ГП) По-моєму, річ не стільки в особі міністра, скільки у прерогативах Міносвіти. Мені здається, ця організація абсолютно не повинна "затверджувати" щось, що стосується того чи іншого ВНЗ (державного - про приватні навіть і мови не іде, це взагалі абсурд, що *держава* опікловується *приватним* сектором). Усю кадрову політику знизу доверху повинний спрямовувати і втілювати в життя сам ВНЗ. Що тут незрозумілого? Чи Міністерство освіти буде ще й затвердшувати, як викладачам ВНЗ, перепрошую, сраку підтирати (скільки повинно на це іти паперу, якого сорту, яка мусить бути процедура, тощо)? Хай міністерства собі свої стратегічні візії розробляють, а не "керують" тим, кого на яку посаду посадити і чи затвердити певне "акціонерне товариство..." Деліріум якийсь.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.04.11 | Наталія

              Re: Тотальний дебілізм або інтелектуальна розруха

              Моє глибоке переконання в тому, що міністр та Міністерство освіти повинні діяти в одному руслі, сформувати та притримуватись чіткої політики в цій галузі. І ця політика повинна органічно поєднуватись із загальною стратегічною програмою нашої країни. І якщо у нас мають місце, а це дійсно так, такі внз, і їх багато по країні, то міністр разом зі СВОЇМ міністерством повинен розробляти чітку програму щодо ретельного контролю за внз, особливо приватними, де, як ми вже читали, вирішує все господар-безлошадник ( безлошадник, тому що в кредитах, як у шовках). Саме контролю, тому що в нас не сформований ще ринок освітніх послуг, не існує офіційної рейтинговості цих вузів. Самі собі приписують ПОКАЗНИКИ "успішної" діяльності адже у нас все як за радянські часи- вимірюється справа за декларованими показниками). А де результати??? Так - окозамилювання! Тому контроль з боку Міністерства повинен бути найретельнішим
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.04.11 | Георгій

                У чомусь - так, але в іншому ні

                Наталія пише:
                > Моє глибоке переконання в тому, що міністр та Міністерство освіти повинні діяти в одному руслі, сформувати та притримуватись чіткої політики в цій галузі. І ця політика повинна органічно поєднуватись із загальною стратегічною програмою нашої країни. І якщо у нас мають місце, а це дійсно так, такі внз, і їх багато по країні, то міністр разом зі СВОЇМ міністерством повинен розробляти чітку програму щодо ретельного контролю за внз, особливо приватними, де, як ми вже читали, вирішує все господар-безлошадник ( безлошадник, тому що в кредитах, як у шовках). Саме контролю, тому що в нас не сформований ще ринок освітніх послуг, не існує офіційної рейтинговості цих вузів. Самі собі приписують ПОКАЗНИКИ "успішної" діяльності адже у нас все як за радянські часи- вимірюється справа за декларованими показниками). А де результати??? Так - окозамилювання! Тому контроль з боку Міністерства повинен бути найретельнішим.
                (ГП) Я згоден, що АКРЕДИТАЦІЯ повинна бути серйозною, об"єктивною і безжальною до халтурників. Але далі вже самі акредитовані ВНЗ повинні вирішувати (через комітети своїх представників), хто в них буде ректорами, хто завідуючими кафедр і т.д.
              • 2005.04.15 | igor

                Re: Тотальний дебілізм або інтелектуальна розруха

                Шановна пані Наталко! Ну так хіба ж міністерство не контролює. Воно тільки тим і займається. Це ж улюблена справа чиновників. Ще й дуже доходна :)))
          • 2005.04.11 | Віторія

            Re: Тотальний дебілізм або інтелектуальна розруха

            ЧУДОВО!!! Щодо клона. Необхідно все ж таки прийняти закон "Про клонування" та наробити Ющенків,Тимошенків Юль, Луценків, Червоненків,
            Омельченків, Ключковських,Кармазіних побільше та поставити їх на ключові позиції в уряді, Тільки за таких умов можна очікувати конструктивних змін
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.04.12 | Olha_K

              Ні-ні, Вам персонально наклонуємо проффесорів! :)

              Мо" акредитація гладше (і веселіше, напевне) проходити буде, як Ви там казали, норми усілякі дотримані будуть на папірцях, і власне - це ж не Ваша проблема, що інші думають про Ваш ВНЗ. Була комісія? Була. Все, що мусила, прийняла? Прийняла. Подяку з печаткою видала? Видала. І усіх проблем! І чого репетувати, на форуми якісь писати, непокоїтись. У Вас же є ПАПІРЕЦЬ про те, що все гаразд. А що з тим папірцем робити - пан Георгій натякнув :)
        • 2005.04.15 | igor

          Re: Волинь моя синьоока

          Не смішіть людей. Всі добре знають, як отримують оті акредитації і ліцензії. Аби були гроші.
          Чим це погано? Тим, що це елементарний обман. Ви підете до лікаря, який закінчив такий ВНЗ? А як ви взнаєте, що він закінчив? У відділ кадрів підете? Виписку про оцінки із ВНЗ запитаєте? У нас не прийнято дипломи на стінку вішати (БО СКРОМНІ).
          А такий випускник спокійно займе державну посаду і буде Вам все трудове життя морочити голову людям, бо нічого іншого не вміє. А працювати за нього будуть інші.
        • 2005.07.02 | Володимир

          Re: Волинь моя синьоока

          Вікторія пише:
          > Хотіла б висловити деякі заперечення:
          >
          > 1) Щодо "безрозмірного" ліцензованого обсягу набору у Волинському інституті економіки і менеджменту.
          > Навчальний заклад не встановлює собі ліцензованого обсягу набору. Це прерогатива Державної акредитаційної комісії. Навчальний заклад подає в ДАК клопотання щодо збільшення ліцензованого обсягу разом з листами місцевих органів влади про підтримку цього клопотання.
          > Для прийняття рішення ДАК надається також експертне заключення щодо наявності необхідної матеріально-технічної бази і кадрового складу для забезпечення підготовки фахівців з даної спеціальності.
          > Відповідні документи в свій час були подані інститутом, були проведені експертизи з позитивними висновками і ДАК визначила ліцензований обсяг прийому на перший курс. Про що тоді і на яких підставах може йти мова?

          А хіба Ви не знаєте, як проводяться такі експертизи?
          >
          > 2) Менше двох років тому інститут був акредитований у цілому за третім рівнем. Проводився контроль знань, досліджувався навчальний процес і тому подібне. ДАК визнала, що все відповідає вимогам і інститут був акредитований. Тому всі ці розмови - пусте. В кінці кінців студент приходить у ВНЗ в такому віці, що сам знає, що йому потрібно: знання, диплом, чи те й інше.
          А хто ж і як проводив цей контроль? Самі робили, а експертам підсунули на бенкеті?
    • 2005.04.12 | Студей

      Re: Волинь моя синьоока

      Шановні! Тема обговорення "Освіта в регіонах: приєднуйтесь до обговорення". От і обговорюйте.
      То чому пристали до ВІЕМУ? Він що, гірше всіх? Який привід для всіх цих сумнівних висновків про рівень наших знань? Що це таке і хто його міряв?
      Волинь хіба є єдиним регіоном, де є приватні вузи?
      А що, в державних краще?
      Мені потрібен диплом, а хто там і як керує ВІЕМом, то вже справа десята. Самі розберуться.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.04.12 | Юля, будущий экономист

        Re: Волинь моя синьоока

        Из-за таких у нас все проблемы. Пока они там будут разбираться, мы 5 лет будем платить и за обучение, и гасить кредит, на который ВИТИНСКИЙ купил учебный корпус, не вложив ни копейки собственных средств. Если институт развалится, то нам дадут под зад, а он даже не почешется, ведь ему останется корпус стоимостью больше пол лимона. ВОТ У КОГО НАДО УЧИТЬСЯ ДЕЛАТЬ ДЕНЬГИ ИЗ ВОЗДУХА.
        Кстати, кто бы мог подсказать, должна ли входить в стоимость обучения сумма взятых хозяевами кредитов и процентов по ним, как в нашем случае? Есть ли какие-то методики расчета стоимости обучения? Какой должна быть предельная рентабельность?
        Тема актуальна и ее надо обсуждать, не зацикливаясь на одном маленьком провинциальном институте.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.04.12 | Георгій

          Можу тільки сказати, як це робиться у США

          Юля, будущий экономист пише:
          > (...) Кстати, кто бы мог подсказать, должна ли входить в стоимость обучения сумма взятых хозяевами кредитов и процентов по ним, как в нашем случае? Есть ли какие-то методики расчета стоимости обучения? Какой должна быть предельная рентабельность?
          (ГП) Юлю, я Вам тільки можу сказати, як це робиться у США, де я живу і працюю. Тут плата за навчання у приватних ВНЗ встановлюється пропорційно попиту з боку студентів і їх батьків, а цей попит (по-російськи спрос) встановлюється головним чином завдяки РЕПУТАЦІЇ ВНЗ. Економічні фактори нікого не цікавлять. Вони приблизно однакові для Гарварду і для якогось зачуханого провінційного університетику, але Гарвард бере зі своїх студентів 45-50 тисяч доларів на рік, а зачуханий університетик 15-20. І студенти ідуть до Гарварду, якщо можуть собі це дозволити, тому що це виправдовується. Завдяки репутації Гарварду вони з його дипломом можуть знайти хорошу роботу, тоді як з дипломом зачуханого університетику навряд чи.


          > Тема актуальна и ее надо обсуждать, не зацикливаясь на одном маленьком провинциальном институте.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.04.15 | igor

            Re: Можу тільки сказати, як це робиться у США

            В Україні ситуація дещо інша. Часто достатньо просто диплома, щоб влаштуватися на доходне місце. Тобто тут і мова не йде про фахову діяльність. Диплом це пропуск до корита. Звідси й попит :)) А іще це звільнення від служби в армії :))
        • 2005.04.15 | igor

          Re: Волинь моя синьоока

          Молодець, Юля! Звернися до адміністрації (офіційно, краще рекомендованим листом з повідомленням про вручення) з проханням пояснити суму вартості навчання. Рекомендую попередньо прочитати закони Про вищу освіту, Про звернення громадян, Про інформацію.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.04.21 | Igor

            Re: Волинь моя синьоока

            Юля, как будущему экономисту скажу, что об оплате раньше надо было думать. Это рынок: нравится - платите, не нравится - не платите. У вас другая проблема - получить диплом. Ведь ваша альма матер признана министором образования одной среди худших (см. доклад Николаенко на коллегии Министерства). А так и до лишения лицензии недалеко. Вот тогда дебаты по поводу стоимости обучения действительно будут неуместными.
            Так что повышайте качество обучения, а все остальное - второстепенно.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.04.28 | Vlad

              Re: Волинь моя синьоока

              Igor, якщо ви коли-небудь вчились, то повинні знати, що якість освіти не підвищується в один момент і залежить не тільки від студента. Тому ваша порада не має жодного сенсу для майбутнього економіста Юлі. Краще подумати про перехід до нормального вузу, поки не пізно. Всі ці дрібненькі "інститутики" рано чи пізно вимруть в нерівній конкурентній боротьбі і за сприяння міністерства.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.05.02 | Tanga

                Re: Волинь моя синьоока

                Какая-то полуживая дискуссия у вас получается. А самих фигурантов и не слышно. Наверное, качество обучения повышают.
    • 2005.05.26 | Stas

      Re: Волинь моя синьоока

      Шановні, заспокойтесь. Ваш ВІЕМ далеко не гірший. Може керівництво не зовсім, так де ви бачили керівників, які б усіх влаштовували. Вас же не заставляють кожний день спілкуватись з ректором? От і вчіться собі, а не кричіть на весь світ, як вам погано. В кінці кінців вас же не під вартою туди привели, ви самі прийшли.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.05.27 | Алла

        Re: Волинь моя синьоока

        И что вы к ним пристали. Студентов устраивает, ну и пусть себе учатся. А то всем до всего есть дело.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.06.29 | Таня

          Re: Волинь моя синьоока

          Тим, хто має інформацію. Чи правда, що вже закрили близько 70 приватних вузів та філіалів? Де знайти цей список? Буду вдячна за відповідь.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.07.22 | anato

            Re: Волинь моя синьоока: ЦЕ НЕПРАВДА!

            Ні, це неправда, а вигадки піару, щоб нарід запереживав за їх долю...
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.10.30 | Slavchik

              Re: Волинь моя синьоока: ЦЕ НЕПРАВДА!

              Ну що, друзі! Мали ректора-філолога, а тепер маємо ректора-філософа, що майже одне і те ж саме, Рогатюк заробляла собі пенсію і тому сиділа номінальним в. о. ректора не вирішуючи жодного питання. А Бондарук пішла в в. о. ректори, тому що дуже хотілося. А як і раніше керує "хазяїн". Кажуть, що він скоро захистить дисертацію і сам стане в. о. ректором. Все таки краще бути самому, ніж керувати іншими, будучи головою наглядової ради акціонерного товариства. Здається саме цим можна пояснити, чому за три роки не знайшли професора на ректора. І саме непрофесійним керівництвом можна пояснити чому кафедра менеджменту залишилась без завідувача, який її створив і керував набагато краще, ніж дехто керує інститутом. Хто може сказати, куди заведе цей шлях непрофесійного вичікування? Міністерству байдуже, що вуз вже три роки без ректора, а "хазяїна" це дуже влаштовує. А студенти не дуже виступають, тому що швидко поставлять на місце, якраз це є кому робити.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.11.04 | Jej

                Re: Волинь моя синьоока: ЦЕ НЕПРАВДА!

                Ребята, сколько можно мусолить тему? Уже полгода одно и то же. Ну работает же вуз, студенты учатся. Так в чем проблема? Что вас не устраивает? и к чему этот скулеж: и то не так, и это не так? Какая разница, кто чем руководит? Или вам от этого хуже? Давайте прекращать, особенно учитывая то, что "регионы" не очень рвутся обсуждать проблемы регионального образования.
  • 2005.12.01 | Jej

    Re: Освіта в регіонах: приєднуйтесь бо обговорення (-)

    i....
  • 2005.12.01 | Roman

    Re: Освіта в регіонах: приєднуйтесь бо обговорення (-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.01.14 | Tom

      Re: Освіта в регіонах: приєднуйтесь бо обговорення (-)

      Что же вы (-) ставите? Хотите обсуждать, так обсуждайте.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".